Millainen mies on sinusta "tasokas"?

Anonyymi

Moni palstalla jaksaa aina jauhaa tasoista. Itse harvoin tunnistan moniakaan täällä esitetyistä ominaisuuksista tasokkaiksi ominaisuuksiksi.

Mitkä ominaisuudet tekevät miehestä tasokkaan? Minua kiinnostavat nyt vain miesten tasokkaat ominaisuudet, joten en ala keskustella naisista, mutta saatte toki kertoa niitäkin, jos siltä tuntuu. Onko teille olemassa ns. primäärisiä tasokkaita ominaisuuksia ja sekondäärisiä tasokkaita ominaisuuksia?

Olisi mielenkiintoista kuulla myös millainen ihminen itse olet. Miten itse vertaudut noihin miehessä tasokkaina pitämiisi ominaisuuksiin?

-möhköfantti-

116

995

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

-älykäs
      -sosiaalinen
      -empaattinen ja kohtelias
      -hoikka, sporttinen tai lihaksikas.
      -hyvä koulutus ja ammatti
      -kohtuulliset tulot
      -hyvä sängyssä, osaa keskustella seksistä
      -utelias
      -ei polta, Alko hallussa
      -hyvä itsetuntemus ja keskustelutaito

Tästä listauksesta minulta itseltäni puuttuu kolme.

• Anonyymi

Jäin tuossa miettimään tuon ekan kohdalta, että millaista älykkyyttä tarkoitat? Älykkyys on yks noita vähän hankalasti määriteltäviä ominaisuuksia, kun se tarkottaa eri ihmisille eri asioita. Itse, jos puhun älykkyydestä, tarkotan ns. nopeita hoksottomia ja ongelmaratkasukykyä. Tiedän, että osa ihmisistä kuitenkin tarkottaa sillä sellasta kirjaviisautta ja muita vastaavia. Toisista taas oikeastaa tyyliin pelkkä matemaattinen lahjakkuus on älykkyyttä jne.

-mf-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäin tuossa miettimään tuon ekan kohdalta, että millaista älykkyyttä tarkoitat? Älykkyys on yks noita vähän hankalasti määriteltäviä ominaisuuksia, kun se tarkottaa eri ihmisille eri asioita. Itse, jos puhun älykkyydestä, tarkotan ns. nopeita hoksottomia ja ongelmaratkasukykyä. Tiedän, että osa ihmisistä kuitenkin tarkottaa sillä sellasta kirjaviisautta ja muita vastaavia. Toisista taas oikeastaa tyyliin pelkkä matemaattinen lahjakkuus on älykkyyttä jne.

-mf-

Älykkyys on erotettava viisaudesta, varsinkin kirjaviisaudesta.

Oikeasti älykäs on mielestäni monilahjainen eli monella tavalla älykäs. Sekä käytännön asioissa että matemaattisesti, sosiaalisesti, kielellisesti....jopa hyviä kädentaitoja pidän eräänlaisena osoituksena käytännön älykkyydestä.

Jotenkin se on linkityksessä tuon uteliaisuuden kanssa. (Miten tämä toimii, puran sen ja teen itse parannetun version.)

• Anonyymi

Älytön
        -epäsosiaalinen
        -epäempaattinen ja juntti
        -lihava , sohvaperuna tai kunnon läski.
        -huono koulutus ja ei ammattia
        -yhteiskunnan elätti
        -huono sängyssä, ei osaa keskustella seksistä eikä muustakaan
        -umpiluu
        -poltaa, Alko hallussa, joka päivä
        -huono itsetuntemus ja keskustelutaito

Tästä listauksesta minulta itseltäni puuttuu kaikki

• Anonyymi

Miehen tasoa nostaa eniten seuraavat seikat:

1. Koulutus
        2. Ulkonäkö
        3. Varakkuus
        4. Status

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Koulutus
        2. Ulkonäkö
        3. Varakkuus
        4. Status

Mä olen tuosta vahvasti eri mieltä. Omassa tuttavapiirissäni yksikään noista ei nosta miehen tasoa, jos korvien väli on joko tyhjää tai "keltasta nestettä" täynnä.

Sanotaan näin, että nuo voivat nostaa miehen tasoa vain noista kiinnostuneen naisen silmissä. Jokainen saa sitten itse päättää onko kyseisenlainen nainen tavoittelemisen arvoinen.

-mf-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen tuosta vahvasti eri mieltä. Omassa tuttavapiirissäni yksikään noista ei nosta miehen tasoa, jos korvien väli on joko tyhjää tai "keltasta nestettä" täynnä.

Sanotaan näin, että nuo voivat nostaa miehen tasoa vain noista kiinnostuneen naisen silmissä. Jokainen saa sitten itse päättää onko kyseisenlainen nainen tavoittelemisen arvoinen.

-mf-

Tuttavapiirisi valehtelee tai jostain syystä siihen on kertynyt pelkkiä friikkejä.

Tämä on todistettavissa ihan tilastoista.

Koulutus: Naiset ovat suomessa miehiä koulutetumpia ja samassa kun yhdistetään tieto, että naiset suosivat miehiä, joilla on vähintään sama koulutustaso, voi vetää johtopäätöksen, että koulutuksella on väliä: (lähde väestöliitto)

Ulkonäkö: Ulkonäön merkitys on parinvalinnassa itsestäänselvä ja on myös maailmanlaajuisesti yhteneväisyyksiä, millaiset miehet ovat naisten suosiossa. On myös havaittu, että komeina pidetyillä miehillä on mm. parempi immuunisuoja. Lähde esim:https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/21/onko-kumppanin-ulkonaolla-valia-kylla-on-ja-miehille-naisia-enemman-sanoo

Varakkuus: Suomessa yksinelävät miehet ovat myös muita useammin kyhiä ja työttömiä. Tässä on yhteys tietysti myös koulutukseen. Toisaalta " Miehen pituus on naisille tärkeä valintakriteeri, mutta sitä voi kompensoida korkealla tulotasolla. Amerikkalaistutkimuksen mukaan 10 000 tienattua dollaria tuo 10 senttimetriä lisää pituuteen."

Status: "Naiset arvostavat miehen korkeaa statusta, sillä se on aikojen saatossa ollut parhaimpia takeita jälkikasvun eloonjäämisestä." https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2011060413796091. Ei siis tarvitse olla kuin hitsari, ja samalla formulakuski, niin naisia on jonossa ovella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1. Koulutus
        2. Ulkonäkö
        3. Varakkuus
        4. Status

Naisenkin tasoa nostaa eniten seuraavat seikat:

1. Koulutus
        2. Ulkonäkö
        3. Varakkuus
        4. Status

• Anonyymi

Tässä asioita, joita aloittaja pitää tasokkaina.

- Päihteettömyys ja riippuvuudettomuus ... kaikki riippuvuudet ovat osoitus heikosta tasosta ja heikosta geneettisestä laadusta. Vaikkapa alkoholia toki voi sillointällöin ottaa, mutta ilmankin olemisen pitää olla yhtä helppoa.
      - Väkivallattomuus (myös henkinen väkivalta) ... tasokas yksilö osaa ratkoa konfliktitilanteet turvautumatta väkivaltaan ja käyttää voimaa vain mikäli joutuu aidosti puolustautumaan väkivaltaa vastaa ja silloinkin vain pienimmän mahdollisen määrän. Laadukkaalla yksilöllä on "lehmän hermot" ja kyky poistua tilanteista.
      - keskustelukykyinen ... liittyy myös edelliseen kohtaan. Laadukas yksilö osaa ilmaista omia ajatuksiaan ja ymmärtää milloin on tarpeen keskustella myös negatiivisista asioista (asiallisesti). Hyvään keskustelukykyyn kuuluu myös kyky kuunnella keskustelukumppania.
      - selviää hyvin sosiaalisissa tilanteissa ... laadukkaan yksilön ei tarvitse välttämättä rakastaa sosiaalisia tilanteita, mutta hän tulee toimeen niissä. Laadukas yksilö ei mm. jurota ja murahtele. Laadukas yksilö tulee toimeen myös sellaisten ihmisten kanssa, joista hän ei ihan hirveästi pidä.
      - järjenkäyttö ... laadukkaalta yksilöltä löytyy kyky järkeillä asioita ja ratkoa pulmia. Tämä koskee niin käytännön pulmia, kuin myös sosiaalisia pulmia.
      - sopeutumiskyky ... laadukas yksilö on sopeutumiskykyinen ja mukautuu helposti uusiin tilanteisiin
      - erityislahjakkuus ... laadukkaalla yksilöllä on jotain erityisiä lahjakkuuksia (esim. taiteellisuus, musikaalisuus, matemaattiset lahjat, verbaalinen lahjakkuus, tmv.). Laadukas yksilö myös tunnistaa omat lahjansa ja pyrkii kehittämään niitä.
      - mielenterveysongelmaton ... laadukkaalla yksilöllä ei ole mielenterveysongelmia.
      - hyvä terveys ... laadukkaalla yksilöllä ei ole terveysongelmia
      - symmetrinen ulkomuoto ... laadukas yksilö on ulkosesti symmetrinen. Symmetria kertoo hyvistä geeneistä.

Tuossa muutama itseni primäärisesti laadukkaiksi kokemista ominaisuuksista. Listaa voisi vielä jatkaa, mutta jätän ainakin nyt tuohon. Tuota lukiessa varmaan tajuaa hyvin, että eihän tuollaista yksilöä tietenkään ole. Jokaisessa on puutteita eri osa-alueilla. Nuo ovat muutenkin tuollaisia yleisluontoisia juttuja, joiden sisällä tasokkuus voi ilmetä usein eri tavoin.

Entä miten aloittaja (nainen) itse suhteutuu noin laadukkaina pitämiinsä ominaisuuksiin?

- päihteettömyys ja riippuvuudettomuus ... tämän laatukriteerin täytän erinomaisesti. En käytä mitään päihteitä, eikä minulla ole riippuvuuksia.
      - väkivallattomuus ... tämän täytän osittain. En käytä väkivaltaa (myöskään henkistä) ja osaan hyvin ratkoa konflikteja ihan puhumalla, mutta en ole kauhean hyvä poistumaan tilanteista eikä minulla ole "lehmän hermoja", mut on ihan mahdollista saada hermostumaan.
      - keskustelukykyinen ... tämän kohdan täytän suht hyvin. Osaan ilmaista ajatuksiani, valtaosin jopa suht ymmärrettävällä tavalla ja kykenen keskustelemaan myös negatiivisista asioista. Kuuntelemisessa mulla on välillä ongelmia, varsinkin jos olen innostunut jostain asiasta
      - selviää hyvin sosiaalisissa tilanteissa ... tämän täytän suht hyvin. Sosiaaliset tilanteet tosin eivät ole lempparini, mutta tulen ihan hyvin toimeen niissä. Yllättävistä sosiaalisista tilanteista en tosin pidä lainkaan ja niihin on välillä vaikea mukautua. Yritän tulla toimeen myös sellaisten ihmisten kanssa, joista en pidä, mutta ei se aina onnistu.
      - järjenkäyttö ... tämän täytän suht hyvin. Olen varsin taitava ratkomaan pulmia ja selviämään pulmallisista tilanteista.
      - sopeutumiskyky ... tämä on hyvinkin heikoin osa-alueeni. En ole hyvä sopeutumaan ja mukautumaan uusiin tilanteisiin. Pidän rutiineista ja ennustettavina toistuvista asioista.
      - erityislahjakkuus ... tämän täytän osittain. Minulla on erityislahjoja (eiköhän meistä valtaosalla ole) ja tunnista ne suht hyvin. En kuitenkaan ole ihan hirveän taitava hyödyntämään niitä.
      - mielenterveysongelmaton ... tätä en täytä. Olen hyvin voimakkaasti asioista innostuva ihminen ja olen joskus polttanut itseni loppuun. Nykyään olen kyllä oppinut tunnistamaan omien voimavarojeni puutteellisuuden, mutta kyllä se riski on edelleen olemassa.
      - hyvä terveys ... tämän kai täytän suht hyvin. En ainakaan ole tietoinen, että minulla olisi mitään terveysongelmia. Kunto nyt varmasti voisi olla parempi jne. mutta ei siinäkään mitään suurempia ongelmia ole.
      - symmetrinen ulkomuoto ... no suurinpiirtein, mutta aina voisi olla parempikin.

• Aikamoinen lista.
        Olisi mielenkiintoista verrata tuota listaa normaalin miehen näkemykseen itsestään.
        Fyysinen ja psyykkinen terveys ei minun kohdalla täyty. Sopeutumiskyky on jatkuvasti koetuksella.

Mutta kyllä sitä jaksaa jatkaa, vaikkapa tätä kappaletta möristen... :)
        Wardruna - Helvegen
        https://www.youtube.com/watch?v=Fjm93-0ssFo

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Aikamoinen lista.
        Olisi mielenkiintoista verrata tuota listaa normaalin miehen näkemykseen itsestään.
        Fyysinen ja psyykkinen terveys ei minun kohdalla täyty. Sopeutumiskyky on jatkuvasti koetuksella.

Mutta kyllä sitä jaksaa jatkaa, vaikkapa tätä kappaletta möristen... :)
        Wardruna - Helvegen
        https://www.youtube.com/watch?v=Fjm93-0ssFo

Luitko kokonaan? Siellä oli myös kohta: "Tuota lukiessa varmaan tajuaa hyvin, että eihän tuollaista yksilöä tietenkään ole. Jokaisessa on puutteita eri osa-alueilla."

Mutta siis todella olisi mielenkiintoista nähdä miten te miehet itseänne tuohon suhteuttaisitte. 👍

• Anonyymi kirjoitti:

Luitko kokonaan? Siellä oli myös kohta: "Tuota lukiessa varmaan tajuaa hyvin, että eihän tuollaista yksilöä tietenkään ole. Jokaisessa on puutteita eri osa-alueilla."

Mutta siis todella olisi mielenkiintoista nähdä miten te miehet itseänne tuohon suhteuttaisitte. 👍

Juu, luin kokonaan.

Sitä miten itse sovin tuohon listaan, en uskaltanut kommentoida tuon enempää, koska en ole varma kuinka realistinen minäkuvani on.

Ihmisten kuva itsestään pakkaa olemaan aina yläkanttiin.

• Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

Juu, luin kokonaan.

Sitä miten itse sovin tuohon listaan, en uskaltanut kommentoida tuon enempää, koska en ole varma kuinka realistinen minäkuvani on.

Ihmisten kuva itsestään pakkaa olemaan aina yläkanttiin.

No jaa, se riippuu ihmisestä. Hyvin iso osa arvioi itsensä myös täysin alakanttiin. Varsinkin Suomessa itsensä mollaaminen on ihan tavallista ja jopa sosiaalisesti suotavaa.

Jos oikeasti epäilee, ettei kykene arvoimaan itseään objektiivisesti, niin harjoitus tekee tuossakin asiassa mestarin ja itsetutkiskelu tekee ihan hyvää. Jokainen itse on lopulta parempi parempi mestari itsensä suhteen kuin kukaan muu. Kukaan muu ei tunne sinua yhtä läpikotaisin kuin sinä itse, jos vaan olet opetellut tuntemaan itsesi.

-mf-

• Anonyymi kirjoitti:

No jaa, se riippuu ihmisestä. Hyvin iso osa arvioi itsensä myös täysin alakanttiin. Varsinkin Suomessa itsensä mollaaminen on ihan tavallista ja jopa sosiaalisesti suotavaa.

Jos oikeasti epäilee, ettei kykene arvoimaan itseään objektiivisesti, niin harjoitus tekee tuossakin asiassa mestarin ja itsetutkiskelu tekee ihan hyvää. Jokainen itse on lopulta parempi parempi mestari itsensä suhteen kuin kukaan muu. Kukaan muu ei tunne sinua yhtä läpikotaisin kuin sinä itse, jos vaan olet opetellut tuntemaan itsesi.

-mf-

"Varsinkin Suomessa itsensä mollaaminen on ihan tavallista ja jopa sosiaalisesti suotavaa."

Näinhän se on. Pitäisi olla nöyrä ja vaatimaton luonne.
        Aika paljon joutuu omaa käytöstä säätämään eri ympäristöissä. Oudointa oli työpaikalla, kun minulta toivottiin nöyryyttä työn suhteen. (suunnittelija).

Olinko liian varma kyvyistäni vai kyseenalaistinko liikaa johdon näkemystä, se jäi vähän epäselväksi.

Japanilaiseen työkulttuuriin kuuluu alaisten latistaminen.

• Anonyymi kirjoitti:

No laitetaan oma näkemys listaan.
        -päihteettömyys; muutama saunakalja vuodessa ja hiprakka muutaman vuoden välein joten ei kai tuo sen enempää selitystä kaipaa.
        -väkivalta; itse taas katson että syyllistyn henkiseen väkivaltaan poistuessani riitatilanteesta. Omat vanhempani eivät koskaan riidelleet lasten nähden joten minulla on aika heikot keinot riidoissa. Siksi odotan että savu hälvenee ja päästään juttelemaan normaaleilla äänenpainoilla.
        -keskustelukykyinen; tilannekohtaista. Ensitrefeillä iskee ujous jolloin puhe on piikkilangan oksentamista mutta jos pääsisi treffeille kaksi niin silloin jo alkaa sujua. Neuvottelukykyinen kyllä olen.
        -sosiaaliset tilanteet; onnistuu kyllä. Osaan tehdä itseni näkymättömäksi toisten silmissä.
        -järjen käyttö; ongelmallinen. Liikaa mietin asioita esim treffeillä järjellä kun voisi antaa joskus tunteiden viedä.
        -soputumiskyky; ihan kelpo siinä mielessä että vaikka rutiineista pidän enkä yllätyksiä kaipaa niin pyrin valmistautumaan muuttuviin tilanteisiin.
        -erityislahjakkuus; en ollut jonossa kun näitä on jaettu.
        -yhdistän loppuun molemmat terveyskohdat. Mt-puolella minusta tässä maassa on kahdenlaisia ihmisiä,; niitä joilla on diagnoosi ja niitä joita ei ole tutkittu. Itse olen jälkimmäisen lauman edustaja. Fysiikka on ikäisekseen ihan ok. Itse en kyllä määritä tasokkuuden mittareiksi terveyttä. Fyysinen invaliditetti voi tulla äkistikin ja se että toinen on osannut hakea apua mt-ongelmiin ei ole minusta henkilöä heikentävä asia.
        -symmetrisyydestä en osaa sanoa mutta venyttelyäni katsellessa voin todeta että melko toispuoleinen kasa.

Itseäni en kyllä pidä mitenkään tasokkaana. Olen jo usean vuoden ajan etsinyt naisystävää ja jos lopputulos on parhainmillaan kommentti että joku toinen saa sinusta hyvän miehen ei nyt anna syytä riehaantua mistään yläoksan paikoista. Varsinkaan kun pakkeja on tullut pituuskasvun keskenjäämisestä tai työttömyydestä.
        Toki osansa vaikuttaa oma sosiaalinen kömpelyys treffeillä sekä sijainti paikassa jossa on vähän naisia ja paljon miehiä.

• Tasokkuus on aina etupäässä henkisiä ominaisuuksia. Ulkoiset puitteet ei määrittele mulle tasokkuutta, mutta merkitys on sidonnainen kuitenkin henkisiin ominaisuuksiin.

https://youtu.be/7MRfx3D2vMs

Valhalla calling.

• Anonyymi

Minkälaiset henkiset ominaisuudet ovat sinusta tasokkuuden merkki?

-mf-

• Anonyymi kirjoitti:

Minkälaiset henkiset ominaisuudet ovat sinusta tasokkuuden merkki?

-mf-

Niitä on hankala purkaa parilla ranskalaisella viivalla. Ihminen on niin monisyinen ja kerroksinen otus. Eri ihmisissä on vieläpä vivahde erotkin. Ja voin pitää ihmistä tasokkaana vaikka hän olis hyvin erilainen kun minä tai mun ajatusmaailmani. Lähtökohtaisesti en pidä muita tasottomina alkujaankaan. Kuten en itseänikään. Ovat vaan erilaisia.

Mutta tokihan jos kumppaniksi mietin itselleni tasokasta ihmistä, niin tärkeimpiä seikkoja itselleni ovat samankaltainen arvomaailma ylipäänsä, luotettavuus, rehellisyys, turvallisuus eikä vähäisimpänä kyvykkyys rakastaa ja tulla rakastetuksi.

Niljakkeet jätän suosiolla omaan liemeensä.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Niitä on hankala purkaa parilla ranskalaisella viivalla. Ihminen on niin monisyinen ja kerroksinen otus. Eri ihmisissä on vieläpä vivahde erotkin. Ja voin pitää ihmistä tasokkaana vaikka hän olis hyvin erilainen kun minä tai mun ajatusmaailmani. Lähtökohtaisesti en pidä muita tasottomina alkujaankaan. Kuten en itseänikään. Ovat vaan erilaisia.

Mutta tokihan jos kumppaniksi mietin itselleni tasokasta ihmistä, niin tärkeimpiä seikkoja itselleni ovat samankaltainen arvomaailma ylipäänsä, luotettavuus, rehellisyys, turvallisuus eikä vähäisimpänä kyvykkyys rakastaa ja tulla rakastetuksi.

Tietysti, ihminen on kompleksinen olento. Olisiko siellä kuotenkin jotain sellasta erityisen olennaista, joka olisi syytä löytyä, mutta joka ei olisi suoraan verrannollinen juuri sinuun? Omakin listani olisi varsin erinäköinen, jos pohtisin mitä juuri minä haluaisin. Ihan silleen yleisellä tasolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti, ihminen on kompleksinen olento. Olisiko siellä kuotenkin jotain sellasta erityisen olennaista, joka olisi syytä löytyä, mutta joka ei olisi suoraan verrannollinen juuri sinuun? Omakin listani olisi varsin erinäköinen, jos pohtisin mitä juuri minä haluaisin. Ihan silleen yleisellä tasolla.

Silleen tyyliin ... tutustut johonkuhun ja mietit, että siinäpä erinomaista materiaalia jollekulle, vaikkei nyt juuri mun tyyppiäni olekaan.

-mf-

• Suatana kirjoitti:

Ja millainen olisin itse, niin tällä luonteella varustettuna olisin miehenä aivan yhtä hyvä ihminen kuin naisenakin olen. Ja kyllä pidän itseäni arvossa. Etenkin mitä tulee ihmissuhteisiin, niin näen itseni ihmisenä joka ei ole täydellinen, mutta olen pidettävä ja rakastettava, sillä omaan luonteen laadun jollaisen kanssa on helppoa olla aidosti teeskentelemätön ihminen.

• Anonyymi kirjoitti:

Erilaisuus on rikkaus. Joten tarkemmin määrittelemättä se, että voin oppia toiselta jotain arvokasta ja oivaltavaa on aina sellainen ei suoraan verrainnollinen asia minuun.

• Anonyymi kirjoitti:

Silleen tyyliin ... tutustut johonkuhun ja mietit, että siinäpä erinomaista materiaalia jollekulle, vaikkei nyt juuri mun tyyppiäni olekaan.

-mf-

Hmm, en mä yleensä mieti noin. Kaikki on jollekin erinomaista materiaalia syystä tai toisesta.

Mä tykkään ihmistä noin yleensä aina ihmisenä, kun hän ei ole kiero niljake.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Hmm, en mä yleensä mieti noin. Kaikki on jollekin erinomaista materiaalia syystä tai toisesta.

Ok. Mä tunnen kyllä montakin tyyppiä, jotka eivät taatusti ole kenellekään hyvää seuraa.

-mf-

• Suatana kirjoitti:

Mut on niitä ihmisiä joista mietin, että joku saa siitä hyvän puolison. Vaikkapa Lillis, Polkkis, Disse, M184 nyt muutamana esimerkkinä.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Mut on niitä ihmisiä joista mietin, että joku saa siitä hyvän puolison. Vaikkapa Lillis, Polkkis, Disse, M184 nyt muutamana esimerkkinä.

Ok. En tiedä heistä yhtään mitään sen syvällisempää, mutta ehkä joku tietää. ☺

-mf-

• Suatana kirjoitti:

Mutta tässäkin taustalla vaikuttaa mun oma fiilis ihmisestä. Heissä on jotain mistä pidän erityisesti. Vaikka heistä kukaan ei mulle puolisoksi välttämättä sopiskaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. Mä tunnen kyllä montakin tyyppiä, jotka eivät taatusti ole kenellekään hyvää seuraa.

-mf-

On ne konnatkin toisilleen hyvää seuraa, pitää olla vaan yhteinen mieli.

• Anonyymi kirjoitti:

Ok. En tiedä heistä yhtään mitään sen syvällisempää, mutta ehkä joku tietää. ☺

-mf-

Ehkä. :)

Ehkä luon vaan mielikuvia joista pidän.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

On ne konnatkin toisilleen hyvää seuraa, pitää olla vaan yhteinen mieli.

Toki, jos haluavat päästä hengestään.

-mf-

• Anonyymi kirjoitti:

Toki, jos haluavat päästä hengestään.

-mf-

Niinpä. Jopa se sairainkin mieli löytää kyllä ihailijansa.

Kuten mummo vainaalla oli tapana sanoa, kusi löytää kusen luo, paska paskan luo ja kaikki kaltaistensa luo.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Niinpä. Jopa se sairainkin mieli löytää kyllä ihailijansa.

Kuten mummo vainaalla oli tapana sanoa, kusi löytää kusen luo, paska paskan luo ja kaikki kaltaistensa luo.

Harva vaan menee siihen sillä itsetuhosella ajatuksella. Sellasia ihmisiä kun on, joiden kanssa voi pärjätä vain vailla minkäänlaista itsemääräämisoikeutta. Eikä sellanen tilanne ole hyväksi kenellekään. Että hyvästä seurasta en puhuisi kenenkän kohdalla ja taatusti jokaiselle olis parempaakin tarjolla. Vaan rikkinäinen tuollaiseen hyvinkin suostuu.

-mf-

• Anonyymi kirjoitti:

Harva vaan menee siihen sillä itsetuhosella ajatuksella. Sellasia ihmisiä kun on, joiden kanssa voi pärjätä vain vailla minkäänlaista itsemääräämisoikeutta. Eikä sellanen tilanne ole hyväksi kenellekään. Että hyvästä seurasta en puhuisi kenenkän kohdalla ja taatusti jokaiselle olis parempaakin tarjolla. Vaan rikkinäinen tuollaiseen hyvinkin suostuu.

-mf-

Juu, on myös ihmisiä joille on ihan sama tuhoutuuko vai ei. Elävät hetkessä.

• Anonyymi kirjoitti:

-mf-

Rikkinäisestä mielestä tuli mieleen mm. kuinka joku haaveili tulevansa toisen ihmisen syömäksi ja hän etsi ja löysi tyypin, joka taas halusi syödä jotakin ihmistä. :D

Lunatic. Ja näin kävi. Kannibaali tappoi ja söi tätä uhriksi haluavaa.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Juu, on myös ihmisiä joille on ihan sama tuhoutuuko vai ei. Elävät hetkessä.

Harvassa nuo kuitenkin ovat. Kyllä sillä valtaosalle on väliä, vaikkei sitä siinä hetkessä ehkä ajattelisikaan. Suurin osa kuitenkin katuu jälkikäteen typeryyksiään, jos jäivät henkiin niitä katumaan.

Sellaset aidosti sairaat ja psykopaattiset yksilöt ovat todella löytämään muista niitä heikkouksia, joiden kautta kiemurrella sisään. Ja niistä tyypeistä ei ikinä seuraa hyvää, ainakaan pidemmällä tähtäimellä.

-mf-

• Suatana kirjoitti:

Rikkinäisestä mielestä tuli mieleen mm. kuinka joku haaveili tulevansa toisen ihmisen syömäksi ja hän etsi ja löysi tyypin, joka taas halusi syödä jotakin ihmistä. :D

Lunatic. Ja näin kävi. Kannibaali tappoi ja söi tätä uhriksi haluavaa.

Se oli tämä Armin Meiwes tyyppi.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Armin_Meiwes

Hän siis etsi syötävää ja ruoka vastasi kutsuun. :'D

• Anonyymi kirjoitti:

Harvassa nuo kuitenkin ovat. Kyllä sillä valtaosalle on väliä, vaikkei sitä siinä hetkessä ehkä ajattelisikaan. Suurin osa kuitenkin katuu jälkikäteen typeryyksiään, jos jäivät henkiin niitä katumaan.

Sellaset aidosti sairaat ja psykopaattiset yksilöt ovat todella löytämään muista niitä heikkouksia, joiden kautta kiemurrella sisään. Ja niistä tyypeistä ei ikinä seuraa hyvää, ainakaan pidemmällä tähtäimellä.

-mf-

Joo. Kyllä tähän maailmaan mahtuu monenlaista synkkää ja sekopäistä mieltä. Paha saa palkkansa ja osa sillä palkalla pärjäileekin.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Komppaan sinua.

• Anonyymi
        Suatana kirjoitti:

Mutta tässäkin taustalla vaikuttaa mun oma fiilis ihmisestä. Heissä on jotain mistä pidän erityisesti. Vaikka heistä kukaan ei mulle puolisoksi välttämättä sopiskaan.

Et tunne näistä ketään henk.kohtaisesti, vain sen mitä olet tällä palstalla lukenut.
        Vain typerys tekee päätelmiä sen perusteella.

• Anonyymi

Sitä tasokkaampi mitä rikkaampi mies eli raha on sama kuin aito rakkaus

• Anonyymi

Okei ... eli sinulle raha itsessään on tasokkuutta? Onko aivan sama miten kyseinen raha on hankittu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei ... eli sinulle raha itsessään on tasokkuutta? Onko aivan sama miten kyseinen raha on hankittu?

Kysy Sofialta haittasiko Nikon huumerahat luksuselämää.

• Anonyymi

Ja toinen tasokas ryhmä rikkaiden miesten jälkeen on korkeastikoulutetut ja tinderi ja arabimiehet niitä naiset haluaa eli kerran kun kokee arabi tinderi tai korkeastikoulutetun jännämiehen niin muita ei enäön sen jälkeen halua paitsi rikasta ja varakasta miestä

• Anonyymi

Okei ... eli sinulle korkea koulutus on yksi tasokkuuden merkki. Osaisitko vähän määritellä kuinka "korkea" sen koulutuksen pitää olla? Onka alalla mitään väliä?

Okei ... sinulle yhden tietyn nimeltä mainitun deittisovelluksen käyttäminen on merkki tasokkuudesta. Muiden sovellusten käyttö ei siis ole yhtä tasokasta?

Okei ... sinulle yhteen tiettyy etniseen ryhmään kuuluminen on tasokkuuden merkki. Ovatko nimenomaan vain arabit sinusta tasokkaita? Entä muut samoilta alueilta kotoisin olevat kansanryhmä, ovatko he vähemmän tasokkaita? Sanotaan vaikkapa kurdit, mikä heidän tasonsa on? Onko kansallisuudella sinulle väliä, vai onko ainoa oleellinen tekijä, että on etnisesti arabi?

• Anonyymi

Ikääntynyt mies on tasokas

• Anonyymi

Millä perusteella juuri ikääntynyt mies on tasokas? Koska korkea ikä kertoo hyvistä geeneistä? Tiedän, että eläinten jalostuksessa halutaan joskus käyttää nimenomaan terveiden iäkkäiden urosten spermaa. Sen kun koetaan kertovan terveydestä ja iäkkäillä yksilöillä geneistä johtuvat terveydelliset ongelmat plisivat ehtineet tulla esiin. Onko juuri tuo syy miksi koet iäkkään tasokkaaksi?

-mf-

• Anonyymi

- Viisas, mielellään myös älykäs
      - Sosiaalisesti taitava (mutta ei mielellään valtavan sosiaalinen, koska minäkään en ole)
      - Empaattinen ja kohtelias
      - Huolehtiva
      - Järkevä mutta ei vakava

🦄

• Anonyymi

Tasokkuus syntyy kokonaisuudesta kun kaikki alueet toimivat...

• Anonyymi

Näin se on ei puutteita.

• Anonyymi

Voi antaa kaiken naiselle mitä hän toivoo ja haluaa.

• Anonyymi

Uh ... no nyt on paljon vaadittu. Tarkotatko ihan vaan materiaa, vai kaikkea tyyliin henkiselläkin tasolla?

-mf-

• Anonyymi

Miehen elintaso pitää olla 30-45 asteen kaltevuudessa, horisontaalista mitattuna.
      Negatiivinen kulma kielii, että mies on huonokuntoinen vässykkä.
      🥨

• Anonyymi

-siisti,pukeutuu siististi
      -pitää itsestään huolta(liikkuu,terveys)
      -alkoa kohtuudella
      -raha-asiat ok,itsenäinen
      -osaa ajatella omilla aivoillaan ja tehdä päätökset ihan itse
      -huumorintajuinen
      -avarakatseinen
      -osaa ottaa myös toiset huomioon

• Anonyymi

Lyhyemmällä listalla pääsee, kun miettii asiat primääritasolla, josta voi johtaa sekundääriset asiat, kuten suhteen rahaan tai alkoholiin.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lyhyemmällä listalla pääsee, kun miettii asiat primääritasolla, josta voi johtaa sekundääriset asiat, kuten suhteen rahaan tai alkoholiin.

🦄

En tiedä pääseekö välttämättä lyhyemmällä listalla, mutta nimenomaan tuo oli oma alkuperänen ajatukseni. Yritin miettiä asioita, joista johtamalla syntyy myös noita usein listattuja spesifimpejä asioita. Jos ihmisellä vaikkapa on erityislahjoja, kyky hyödyntää niitä ja tulla toimeen ihmisten kanssa, niin kyllä hän usein myös jollain tasolla menestyy. Jokainen tietysti sitten taas määrittää itse sen mitä "menestys" on.

Yritin tosiaan ihan tarkotuksella jättää pois omat henkilökohtaset mieltymykseni ja miettiä yleisellä tasolla. Mä itse esim. tunnen useamman miehen, jotka (sillä tasolla kuin mä heidät tunnen) ovat hyvinkin lähellä täyttä kymppiä, mutta eivät kolahda juuri minuun. Heidän kanssaan paremmin yhteensopivalle tyypille ovat varmasti erinomaisia miehiä. Mä vaan itse tiedostan, että vaikkapa luonteet eivät sovi yhteen.

-mf-

• Anonyymi

Tarjoaa jyystön

• Anonyymi

Hallitsee Jyysterian

• Anonyymi

Onx fotoo?

• Anonyymi

Foton käyttö aktiivinen

• Anonyymi

😂🤣😅
      Aika hauska sinänsä. Hmmmm
      nooh... täti... nainen... tai jotain...

• Anonyymi

Suatavana tulee melko kurjaa ja varma loppu.

• Anonyymi

Eikö meistä jokaisella ole varma loppu? Mikään muu ei ole yhtä varmaa kuin se, että kaikki loppuu aikanaan.

-mf-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö meistä jokaisella ole varma loppu? Mikään muu ei ole yhtä varmaa kuin se, että kaikki loppuu aikanaan.

-mf-

Ripasta kii jottei murru

• Anonyymi

Ihan sama , en tarvitse miestä ,pärjään ihan itsekin erinomaisesti.

• Anonyymi

Monte kriston kreivi. Alexanderin draivi ei käy ja sen toisen reivit
      -delmontehahmo-

• Anonyymi

Itse ihan tavisnainen ja hieman ylipainoa. Olen monasti kellistänyt niitä komeita ja lihaksikkaita miehiä sänkyyn.

Niinpä minä vielä joku kaunis päivä saan tuollaisen komean ja lihaksikkaan miehen parisuhteeseen, uskon vahvasti siihen. Kun olen sellaisia miehiä sänkyyn saanut, niin mikään muu ei enää kelpaa! Tiedän arvoni ja komea ja lihaksikas on vielä joku päivä minun, minun, minun!

• Anonyymi

Eli sinusta vain komea ja lihaksikas mies on laadukas?

-mf-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinusta vain komea ja lihaksikas mies on laadukas?

-mf-

Kyllä, kyllä ja minusta myös minä olen laadukas, koska kellistän komeita ja lihaksikkaita miehiä sänkyyn.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, kyllä ja minusta myös minä olen laadukas, koska kellistän komeita ja lihaksikkaita miehiä sänkyyn.

No mikäs siinä. Sellaista miestä ei sitten pitäisi olla edes vaikea löytää.

-mf-

• Anonyymi

Siinähän yrität mutta haaveeksi jää.

• Anonyymi

eli lievästi kehitysvammainen heikkolahjainen mies ei kelpaa koskaa?

• Anonyymi

Kuka niin on väittänyt? Laatu on aina suhteellista ja täydellistä laatua ei ole olemassakaan. Jos mietit mitä tahansa muutakin asiaa maailmassa, niin eivät ihmiset yleensä etsi täydellistä laatua. Ihmiset etsivät itselleen sopivaa. Kysymys on lähinnä vain laatua lisäävistä ominaisuuksista.

-mf-

• En kykene ajattelemaan tasokasta miestä ajattelematta ensisijaisesti tasokasta ihmistä.

Eli tasokkaana pidän rehellistä ihmistä, joka on ennen kaikkea itsellensä rehellinen. Sellainen joka arvostaa totuutta, jopa kipeää sellaista.

Toinen huomioon otettava seikka on se, kuinka aito hän on. Eli kykeneekö hän kohtaamaan totuuden. Niin hyvässä kuin pahassakin.
      Ihminen joka kohtaa totuuden vaikkapa olemassaolostaan ja sen äärettömästa turhuudesta.

Kolmas tekijä onkin se haastavin.. se että kaiken turhuuden keskellä osaa nähdä kaiken kauneuden ja nauttia siitä. Ei sorru, vaan luo hyvää.

Tiivistelmänä, mies joka on rehellisesti oma itsensä ilman painolastia, on mielestäni tasokas.

Ja mitä minuun itseeni tulee, olen ihmisenä vielä työn alla. Keskeneräinen.

• Anonyymi

"En kykene ajattelemaan tasokasta miestä ajattelematta ensisijaisesti tasokasta ihmistä."

Noin mäkin sen ajattelen. Arvostan miestä ja naista molempia tasan samojen ominaisuuksien kautta. Syy miksi kysyin juuri miehistä on se, että täällä tehdään monesti valtavan suuri ero sen välille millainen on "tasokas" mies ja millainen "tasokas" nainen. Kuinka monelle siinä sitten oikeasti on joku valtava ero, se olis kiva tietää.

-mf-

• Anonyymi kirjoitti:

"En kykene ajattelemaan tasokasta miestä ajattelematta ensisijaisesti tasokasta ihmistä."

Noin mäkin sen ajattelen. Arvostan miestä ja naista molempia tasan samojen ominaisuuksien kautta. Syy miksi kysyin juuri miehistä on se, että täällä tehdään monesti valtavan suuri ero sen välille millainen on "tasokas" mies ja millainen "tasokas" nainen. Kuinka monelle siinä sitten oikeasti on joku valtava ero, se olis kiva tietää.

-mf-

Noh, mielestäni ajatus tasosta on lapsellisen typerä. En ole mikään älykkö, enkä tiedä paljonkaan mistään mitään.

Tasoteoria on asioiden lokerointia ja helpottaa typerysten elämää. Kun ihminen oikeasti löytää oman arvonsa, sellaiset turhuudet unohtuu. Kun osaa päästää irti egosta ja itsensä korostamisesta, ei ole enää merkitystä mihin tasoon itse tai muut kuuluvat. Oppii arvostamaan aidosti erilaisuutta ja kohtaamiaan ihmisiä sellaisina kuin he ovat.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Noh, mielestäni ajatus tasosta on lapsellisen typerä. En ole mikään älykkö, enkä tiedä paljonkaan mistään mitään.

Tasoteoria on asioiden lokerointia ja helpottaa typerysten elämää. Kun ihminen oikeasti löytää oman arvonsa, sellaiset turhuudet unohtuu. Kun osaa päästää irti egosta ja itsensä korostamisesta, ei ole enää merkitystä mihin tasoon itse tai muut kuuluvat. Oppii arvostamaan aidosti erilaisuutta ja kohtaamiaan ihmisiä sellaisina kuin he ovat.

Mä en itse oikeastaan edes suoraan ajatellut tasoreoriaa, kun tämän kirjoitin. Se nyt lienee fakta, että on olemassa tekijöitä, jotka tekevät yksilön haluttavammaksi tai vähemmän haluttavaksi. Tuo pätee parisuhdemarkkinoilla ja oikeastaan vähän kaikessa muussakin. Itse pohdin tuossa alussa asiaa siis nimenomaan tuolta kantilta.

Tasoteoria itsessään tosiaan on ihan pelkkää höttöä. Normaalit ihmiset eivät mieti pariutuessaan mitään tasoja. Tasoteorian olettamat ovat osin kuitenkin ihan valideja, vaikka teoriassa esitetyt hypoteesit niiden syistä ovatkin ihan höttöä. Syyt ovat paljon vähemmän raflaafivia ja täysin arkisia ja pitkälti täysin automaattisia toimintoja. Pidempiaikaista ihmissuhdetta etsivää ihmistä viehättää usein tietynlainen samankaltaisuus ja ehkä voisi sanoa jopa "tuttu ja turvallinen". Liian suuret erot lähes missä tahansa asiassa ovat usein myös liian suuri rasite. Tämä usein ihan automaattisesti kaventaa eroja pariskuntien välillä ja luo ns. tasoja.

Osaa ihmisistä viehättävät toki myös vastakohdat. Tuostakin on olemassa tutkimuksia, että minkälaisia ihmisiä ja missä tilanteessa, mutta mä en muista tarkemmin niitä loppupäätelmiä, joten jätän kommentoimatta tuota sen syvemmin. Yleensä noissa on kuitenkin kyse kevyemmistä suhteista ja usein juuri ne erot, joihin on ihastuttu, ovat lopulta myös se rasite, jonka vuoksi erotaan.

Usein ihmiset myös oppivat virheistään. Tästä syystä valtaosan ihmisistä "vaatimuslista" kasvaa tai ainakin tarkentuu iän ja kariutuneiden parisuhteiden myötä. Kokemattomampi katsoo useampaa vikaa läpi sormien. Kokeneempi taas tietää jo mikä hänelle on oikeasti oleellista. Käytännössä tuo kokemus yleensä karsii pois niitä erilaisuuksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en itse oikeastaan edes suoraan ajatellut tasoreoriaa, kun tämän kirjoitin. Se nyt lienee fakta, että on olemassa tekijöitä, jotka tekevät yksilön haluttavammaksi tai vähemmän haluttavaksi. Tuo pätee parisuhdemarkkinoilla ja oikeastaan vähän kaikessa muussakin. Itse pohdin tuossa alussa asiaa siis nimenomaan tuolta kantilta.

Tasoteoria itsessään tosiaan on ihan pelkkää höttöä. Normaalit ihmiset eivät mieti pariutuessaan mitään tasoja. Tasoteorian olettamat ovat osin kuitenkin ihan valideja, vaikka teoriassa esitetyt hypoteesit niiden syistä ovatkin ihan höttöä. Syyt ovat paljon vähemmän raflaafivia ja täysin arkisia ja pitkälti täysin automaattisia toimintoja. Pidempiaikaista ihmissuhdetta etsivää ihmistä viehättää usein tietynlainen samankaltaisuus ja ehkä voisi sanoa jopa "tuttu ja turvallinen". Liian suuret erot lähes missä tahansa asiassa ovat usein myös liian suuri rasite. Tämä usein ihan automaattisesti kaventaa eroja pariskuntien välillä ja luo ns. tasoja.

Osaa ihmisistä viehättävät toki myös vastakohdat. Tuostakin on olemassa tutkimuksia, että minkälaisia ihmisiä ja missä tilanteessa, mutta mä en muista tarkemmin niitä loppupäätelmiä, joten jätän kommentoimatta tuota sen syvemmin. Yleensä noissa on kuitenkin kyse kevyemmistä suhteista ja usein juuri ne erot, joihin on ihastuttu, ovat lopulta myös se rasite, jonka vuoksi erotaan.

Usein ihmiset myös oppivat virheistään. Tästä syystä valtaosan ihmisistä "vaatimuslista" kasvaa tai ainakin tarkentuu iän ja kariutuneiden parisuhteiden myötä. Kokemattomampi katsoo useampaa vikaa läpi sormien. Kokeneempi taas tietää jo mikä hänelle on oikeasti oleellista. Käytännössä tuo kokemus yleensä karsii pois niitä erilaisuuksia

Ai niin lisään vielä, että nuo ns. haluttuustekijät eivät todellakaan ole mitään universaaleja vakioita. Markina-arvoteoria on noista kahdesta se, joka on lähes kokonaisuudessaan täyttä huttua.

Tasoteorian lopputulos on ihan todellinen, vaikka syyt ovatkin todellisuudessa paljon arkisempia. Markina-arvoteoria sen sijaan sivuuttaa täysin ihmisen ja yksilön. Se on teoria, joka voi näyttää hienolta paperilla, mutta ei toimi käytännössä juuri lainkaan. Itseasiassa tasot ja niiden olemassaolo ovat se syy mistä markina-arvoteoria pitäisi jo kyetä tajuamaan täydeksi hutuksi. Tuon tajuaa ihan vaikka pelkän matematiikan pohjalta.

Tosin ensiksi pitäisi kyetä sisäistämään nuo edellä mainitut tasojen syntymisen todelliset syyt. Kun tajuaa tasojen syntymisen lähes täysin automaattisen luonteen tajuaa myös sen, ettei korkeaa markkina-arvoa ole olemassakaan. Jokaisen yksilön "markkina-arvo" ei ole korkea kaikille häntä "alempana" oleville. Se on korkea vain niille lähes samanlaisille ja muille se on matala. Hyvin harva ihminen kelpuuttaa pitkäaikaiseen suhteeseen "liian isolla erolla", myöskään ylöspäin. Se iso ero ei vain viehätä ja se on automaattinen reaktio.

Mutta juu, tasoista ja paremmuudesta tai huonommuudesta puhuminen on ylipäänsä hieman vastenmielistä. Itse ajattelen nuo erilaisuutena ja erilaisina ominaisuuksina, mutta palstalla pitää (kai) yrittää puhua palstapoikien kanssa samaa kieltä.

-mf-

• Elämästään ja tunteistaan vastuunottava. Itsensä tiedostava. Se jättää sopivasti vapauksia ja silti on jämy.

Ketä tuollainen kiinnostaa, saa varmaan aika pakkauksen. Tosin ei siihen kannata langeta, jos tuojottelee omis varpaita, eikä nosta katsettaan. 😊

• Anonyymi

Koulutus, pituus ja muu ulkonäkö, varallisuus, mahdollinen julkisuus...siinä nyt muutamia aika olennaisesti miehen tasoon vaikuttavia asioita.

• Anonyymi

Ilmeisesti aloituksessa on kyse siitä millaisen miehen mieltää tasokkaaksi parisuhdemielessä?

Itsellekin niitä tärkeimpiä seikkoja on muutkin täällä jo maininneet...
      Empaattinen, hyväkäytöksinen, fiksu, sanavalmis, nauravainen ja hymyileväinen, minun silmääni mukavannäköinen, tasapainoinen yhdistelmä aktiivisuutta ja kotihiireyttä, sinut itsensä kanssa, siisti ulkonäkö...

Omassa mielessäni miehen tasokkuutta ei määritä sikspäk, status töissä, koulutuksen määrä, auton merkki tai asumismuoto.

• Anonyymi

Oletko sitä mieltä että "sinun silmääsi hyvännäköinen" poikkeaa yleisistä mieltymyksistä vai mistä se sanavalinta tuli?

• Anonyymi

"Ilmeisesti aloituksessa on kyse siitä millaisen miehen mieltää tasokkaaksi parisuhdemielessä?"

Aloituksessa ei oikeastaan ole suoranaisesti kysymys tuosta. Kysymystä voi toki lähestyä tuosta näkökulmasta. Voi pohtia parisuhdetta yleisesti, parisuhdetta henkilökohtaisella tasolla tai vaikka ihan yleisesti, ilman parisuhdenäkökulmaa.

Aloittajalle yleinen "hyvä ihmisyys" on hyvin oleellista myös parisuhdenäkökulmasta. En mä pystyisi ikinä parisuhteeseen sellasen ihmisen kanssa, jota en pitäisi hyvänä ihmisenä ja hyvänä tyyppinä. Toisen seurassa aidosti viihtyminen ja se, että siinä on hyvä olla ovat ne ihan ensimmäiset ja ehdottomimmat kriteerit mulle. Potentiaalinen kumppani on mulle hyvä ystävä ja luotettu, lisättynä seksuaalisella vetovoimalla. Mies (ja tietysti myös nainen) voi kuitenkin mun mielestäni olla "laadukasta patisuhdemateriaalia", vaikken olisi juuri itse hänestä kiinnostunut siinä mielessä.

-mf-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko sitä mieltä että "sinun silmääsi hyvännäköinen" poikkeaa yleisistä mieltymyksistä vai mistä se sanavalinta tuli?

Vastaan sivusta, että just noilla sanoilla mäkin tuon ajattelen. Miehen täytyy miellyttää minun silmääni.

Ei oikeestaan ole olemassa mitään yleisiä mieltymyksiä. Tai enpä ainakaan ole itse ikinä sellasiin törmännyt. Ota oikeastaan mikä tahansa naisten kaveripiiri, niin ei sieltä(kään) löydy konsensusta. Lähes jokainen ajattelee toistensa miehistä, että ei ihan täysin tajua mikä noissa niitä ulkosesti viehättää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaan sivusta, että just noilla sanoilla mäkin tuon ajattelen. Miehen täytyy miellyttää minun silmääni.

Ei oikeestaan ole olemassa mitään yleisiä mieltymyksiä. Tai enpä ainakaan ole itse ikinä sellasiin törmännyt. Ota oikeastaan mikä tahansa naisten kaveripiiri, niin ei sieltä(kään) löydy konsensusta. Lähes jokainen ajattelee toistensa miehistä, että ei ihan täysin tajua mikä noissa niitä ulkosesti viehättää.

Konsensus tuntuu kyllä löytyvän siitä kuka mies ei miellytä juuri kenenkään silmää. Se että kaverien miehet ovat rumia niin menee varmaan vain yleisen pinnallisuuden piikkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Konsensus tuntuu kyllä löytyvän siitä kuka mies ei miellytä juuri kenenkään silmää. Se että kaverien miehet ovat rumia niin menee varmaan vain yleisen pinnallisuuden piikkiin.

No ei kyllä löydy tuostakaan konsensusta, jollei nyt sitten puhuta jostain oikeasti ihan susirumasta tyypistä, joita ei ole kovinkaan paljoa.

Enkä tainnut puhua kavereiden miesten rumuudesta. Miehen ei tarvitse olla ruma, ollakseen miellyttämättä ulkoisesti. Pallo on täynnä miehiä, jotka tiedän tiedollisellatasolla "hyvännäköisiksi" mutta, jotka eivät kolahda minuun yhtään.

Homma on tasan sama vaikkapa julkkisten kohdalla. Sellasta miestä ei olekaan, jonka kohdalla löytyisi konsensus suuntaan tai toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei kyllä löydy tuostakaan konsensusta, jollei nyt sitten puhuta jostain oikeasti ihan susirumasta tyypistä, joita ei ole kovinkaan paljoa.

Enkä tainnut puhua kavereiden miesten rumuudesta. Miehen ei tarvitse olla ruma, ollakseen miellyttämättä ulkoisesti. Pallo on täynnä miehiä, jotka tiedän tiedollisellatasolla "hyvännäköisiksi" mutta, jotka eivät kolahda minuun yhtään.

Homma on tasan sama vaikkapa julkkisten kohdalla. Sellasta miestä ei olekaan, jonka kohdalla löytyisi konsensus suuntaan tai toiseen.

Aikamoista unelmahöttöä siihen nähden millaisena todellisuus näyttäytyy. Mutta eipä minulla ole mitään sen kummempia perusteluita omalle näkemykselleni joten jään jupisemaan vain itsekseni...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoista unelmahöttöä siihen nähden millaisena todellisuus näyttäytyy. Mutta eipä minulla ole mitään sen kummempia perusteluita omalle näkemykselleni joten jään jupisemaan vain itsekseni...

Sinun unelmistasi tai kuvitelmistasi en tietenkään osaa sanoa mitään. Itse puhun siitä miten asiat ovat, en unelmista tai edes siitä "miten asiat näyttäytyvät". Mulla on aina tapanani perustaa puheeni niihin faktoihin, joita näen ympärilläni. Mä olen kauhean huono kuvittelemaan ja spekuloimaan muiden ihmisten asioilla.

-mf-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun unelmistasi tai kuvitelmistasi en tietenkään osaa sanoa mitään. Itse puhun siitä miten asiat ovat, en unelmista tai edes siitä "miten asiat näyttäytyvät". Mulla on aina tapanani perustaa puheeni niihin faktoihin, joita näen ympärilläni. Mä olen kauhean huono kuvittelemaan ja spekuloimaan muiden ihmisten asioilla.

-mf-

Todellisuuskin voi näyttäytyä vain rajallisesti. Naisystäviesi miehet ovat kuitenkin löytäneet seuraa joten voi olla että he lievästi vaihtelevista mieltymyksistä huolimatta ovat yleisesti ottaen aika tasokkaita. On myös meitä miehiä jotka eivät millään meinaa yltää samaan ja kyllä surkea ulkonäkö on siinä iso tekijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellisuuskin voi näyttäytyä vain rajallisesti. Naisystäviesi miehet ovat kuitenkin löytäneet seuraa joten voi olla että he lievästi vaihtelevista mieltymyksistä huolimatta ovat yleisesti ottaen aika tasokkaita. On myös meitä miehiä jotka eivät millään meinaa yltää samaan ja kyllä surkea ulkonäkö on siinä iso tekijä.

Mä tunnen hyvin paljon miehiä. Olen töissä miesvaltaisessa työpaikasaasa, miesvaltaisella alalla ja harrastuksenikin ovat miesvaltaisia. Kaikenlaisia "hiippareita" on tullut nähtyä ja kylläpä heistäkin ehdoton valtaosa on ainakin ollut pidemmässä parisuhteessa. Ulkoisesti niin karseaan hirvitykseen en ole vielä törmännyt, etteikö hän olisi naista löytänyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tunnen hyvin paljon miehiä. Olen töissä miesvaltaisessa työpaikasaasa, miesvaltaisella alalla ja harrastuksenikin ovat miesvaltaisia. Kaikenlaisia "hiippareita" on tullut nähtyä ja kylläpä heistäkin ehdoton valtaosa on ainakin ollut pidemmässä parisuhteessa. Ulkoisesti niin karseaan hirvitykseen en ole vielä törmännyt, etteikö hän olisi naista löytänyt.

Lisään ... sen sijaan mä tunnen useamman hyvännäköisen miehen, joilla on suuria vaikeuksia saada edes satunnaista seksiseuraa. Joukossa se kaikkein parhaimman näköinwn mies, jonka olen ikinä tavannut. Itseasiassa pahimmat incel-puheiden pitäjät ovat juuri noita ulkoisesti enemmäkin kuin kelvollisia. Heidän ongelmansa on ihan jossain muualla, kuin ulkonäössä ja varallisuudessa. Mikään määrä saliharjottelua tai minkäänlainen uusi auto ei vaan muuta sitä korvien välissä olevaa ongelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään ... sen sijaan mä tunnen useamman hyvännäköisen miehen, joilla on suuria vaikeuksia saada edes satunnaista seksiseuraa. Joukossa se kaikkein parhaimman näköinwn mies, jonka olen ikinä tavannut. Itseasiassa pahimmat incel-puheiden pitäjät ovat juuri noita ulkoisesti enemmäkin kuin kelvollisia. Heidän ongelmansa on ihan jossain muualla, kuin ulkonäössä ja varallisuudessa. Mikään määrä saliharjottelua tai minkäänlainen uusi auto ei vaan muuta sitä korvien välissä olevaa ongelmaa.

Toi on myös mun kokemus. Mä en ole koskaan kuullut näitä incel-juttuja ruman miehen suusta. Jokikinen näitä jauhava on ollut keskitasoa paremman näköinen mies, jolla itsellään on hyvin pinnallinen naismaku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtuisiko siitäkin että naisten hypergamiasta katkeroituneet miehet eivät edes suostu yrittämään parisuhdetta jos kokevat että tasot eivät kohtaa. Tämä on tietysti epämiellyttävä piirre naisten silmissä mutta osittain seuran puute voi olla myös sitä että ei suostu ihan mihin tahansa. Vähemmän tasotietoinen ja vähemmän katkera mies ei välttämättä edes huomaa näitä epäkohtia ja on vain iloinen kun saa seuraa vaikkapa itseään vanhemmasta naisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtuisiko siitäkin että naisten hypergamiasta katkeroituneet miehet eivät edes suostu yrittämään parisuhdetta jos kokevat että tasot eivät kohtaa. Tämä on tietysti epämiellyttävä piirre naisten silmissä mutta osittain seuran puute voi olla myös sitä että ei suostu ihan mihin tahansa. Vähemmän tasotietoinen ja vähemmän katkera mies ei välttämättä edes huomaa näitä epäkohtia ja on vain iloinen kun saa seuraa vaikkapa itseään vanhemmasta naisesta.

Ei johdu ainakaan yhdenkään mun tuntemani "incelin" kohdalla. Kyse on ihan puhtaasti heidän omasta käytöksetään ja/tai naismaustaan. Jokainen edes suht järkevä nainen nyt vaan kiertää heidät kaukaa, eikä heille sitäpaitsi kukaan missiä vähempi edes kelpaisi. Jokikinen heistä itse tosin sanoo haluavansa "tavallisen" naisen tai "naapurintytön". Sitten jos aletaan jutella mitä oikeasti etsivät niin lopputulos on koominen. Heidän naapurustonsa on joku "beverlyhills". Jokainen noista saisi helposti ihan tasoistaan seuraa, jos osaisi käyttäytyä asiallisesti. Onhan se varmaan rankkaa, kun korvienväli on hyperpinnallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Incelmiesten kohdalla homma menee niin päin, että vanhempi nainen saattaa kelpuuttaa viallisen miesyksilön. Noi tyypit on niin pahasti viallisia, että heidän tasonsa on pohjamudissa. Ei rikkinäisestä tavarasta voi pyytää edes ehjän, mutta käytetyn hintaa. Rikkinäisestä eroon päästäkseen joutuu usein maksamaan jätteidenkäsittelymaksun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei johdu ainakaan yhdenkään mun tuntemani "incelin" kohdalla. Kyse on ihan puhtaasti heidän omasta käytöksetään ja/tai naismaustaan. Jokainen edes suht järkevä nainen nyt vaan kiertää heidät kaukaa, eikä heille sitäpaitsi kukaan missiä vähempi edes kelpaisi. Jokikinen heistä itse tosin sanoo haluavansa "tavallisen" naisen tai "naapurintytön". Sitten jos aletaan jutella mitä oikeasti etsivät niin lopputulos on koominen. Heidän naapurustonsa on joku "beverlyhills". Jokainen noista saisi helposti ihan tasoistaan seuraa, jos osaisi käyttäytyä asiallisesti. Onhan se varmaan rankkaa, kun korvienväli on hyperpinnallinen.

Jos mies on ulkonäöllisesti hyvää tasoa niin onhan hänellä oikeus odottaa naiseltakin samaa. Naiset eivät tietenkään ole samaa mieltä, sen olen jo oppinut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Incelmiesten kohdalla homma menee niin päin, että vanhempi nainen saattaa kelpuuttaa viallisen miesyksilön. Noi tyypit on niin pahasti viallisia, että heidän tasonsa on pohjamudissa. Ei rikkinäisestä tavarasta voi pyytää edes ehjän, mutta käytetyn hintaa. Rikkinäisestä eroon päästäkseen joutuu usein maksamaan jätteidenkäsittelymaksun.

Jep. Vian ei tarvi olla suuri, jos se on väärässä paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos mies on ulkonäöllisesti hyvää tasoa niin onhan hänellä oikeus odottaa naiseltakin samaa. Naiset eivät tietenkään ole samaa mieltä, sen olen jo oppinut.

Tietysti saa. Kyse ei ole siitä, etteikö jokaisella olisi oikeus tavoitella vaikka kuuta taivaalta. Aivan vapaasti. Se ei kuitenkaan ole sen kuun vika, jos sitä ei kiinnosta kun se on niin pinnallinen. Jos kiinnostuu vain pinnallisista ihmisistä niin saa vain pinnallista kohtelua ja se ei oikeuta moittimaan moittimaan mitään muuta kuin omaa makuaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti saa. Kyse ei ole siitä, etteikö jokaisella olisi oikeus tavoitella vaikka kuuta taivaalta. Aivan vapaasti. Se ei kuitenkaan ole sen kuun vika, jos sitä ei kiinnosta kun se on niin pinnallinen. Jos kiinnostuu vain pinnallisista ihmisistä niin saa vain pinnallista kohtelua ja se ei oikeuta moittimaan moittimaan mitään muuta kuin omaa makuaan.

Jos vähänkään paremman näköinen nainen on automaattisesti pinnallinen niin naisten syytähän se on. En siis väitä että näin olisi mutta niinkin viestiäsi voi tulkita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, tuolla mainitsemallani parhaimman näköisellä miehellä, jonka olen koskaan tavannut, olisi ollut nainen jo pidemmän aikaa, jos hänellä olisi asialliset käytöstavat. Nimittäin minä, minua kun hän yritti piirittää. Vaan mulla ei ole tarvetta seuralle, joka ei osaa oikein mitään muuta kuin valittaa, haukkua muita naisia ja haastaa riitaa kaikesta. Juu olen kamala ja pinnallinen nainen, kun ei kelpaa narsistinen k.pää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vähänkään paremman näköinen nainen on automaattisesti pinnallinen niin naisten syytähän se on. En siis väitä että näin olisi mutta niinkin viestiäsi voi tulkita.

Vika on juuri tuossa "vähänkään paremman näköinen nainen" juuri tuo on se ongelma. Incel kiinnostuu lähinnä vain niistä top 10 hyperpinnallisista naisista, mutta sanoo heidän olevan niitä "vähänkään paremman näköisiä naisia". Incelillä on totaalisen vääristynyt käsitys naisten ulkonäöstä. Lisäksi heitä ei kiinnosta mikään muu kuin ulkonäkö, joten tietysti he kiinostuvat toisista kaltaisistaan puhtaasti ulkonäkökeskeisistä yksilöistä. Jos incel joskus jutteleekaan sellaiselle oikeasti "vähänkään paremman näkoiselle naiselle" niin omasta mielestään incel heti laskee tasoa ja kelpuuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, tuolla mainitsemallani parhaimman näköisellä miehellä, jonka olen koskaan tavannut, olisi ollut nainen jo pidemmän aikaa, jos hänellä olisi asialliset käytöstavat. Nimittäin minä, minua kun hän yritti piirittää. Vaan mulla ei ole tarvetta seuralle, joka ei osaa oikein mitään muuta kuin valittaa, haukkua muita naisia ja haastaa riitaa kaikesta. Juu olen kamala ja pinnallinen nainen, kun ei kelpaa narsistinen k.pää.

Taisi olla vain komea alfamies joka on tottunut öykkäröimään eikä sillä ole mitään tekemistä naisten hyljeksimien miesten kanssa, vaikka sinun tapauksessa ilman seuraa jäikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisi olla vain komea alfamies joka on tottunut öykkäröimään eikä sillä ole mitään tekemistä naisten hyljeksimien miesten kanssa, vaikka sinun tapauksessa ilman seuraa jäikin.

Hänestä ei kyllä saa alfaa tekemälläkään. Jos hän olisi alfa niin en olisi häntä hetkeäkään edes harkinnut. Ulkoisesti hiljainen ja mukava, hieman ujo tyyppi, mutta se vaikutelma todella pettää. Mukavuus loppuu heti, jos hänet päästää yhtään lähemmäksi. Oikein tyypillinen incel, joka on parasta pitää korkeintaan professionaalilla asiaetäisyydellä itsestään. Jokainen inceliksi itseään (edes puolivitsillä) tituleeraava, jonka tunnen, on just tasan tota samaa tyyppiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vika on juuri tuossa "vähänkään paremman näköinen nainen" juuri tuo on se ongelma. Incel kiinnostuu lähinnä vain niistä top 10 hyperpinnallisista naisista, mutta sanoo heidän olevan niitä "vähänkään paremman näköisiä naisia". Incelillä on totaalisen vääristynyt käsitys naisten ulkonäöstä. Lisäksi heitä ei kiinnosta mikään muu kuin ulkonäkö, joten tietysti he kiinostuvat toisista kaltaisistaan puhtaasti ulkonäkökeskeisistä yksilöistä. Jos incel joskus jutteleekaan sellaiselle oikeasti "vähänkään paremman näkoiselle naiselle" niin omasta mielestään incel heti laskee tasoa ja kelpuuttaa.

Tämä. Tyypillinen incel on just tuota.

Incelit ovat just niitä miehiä, joista ensiksi tavatessaan ihmettelee, että miten noin kivalla ja mukavalla ja hyvännäkösellä miehellä ei ole naista. Sitten vähän tutustuessa tajuaa hyvin nopeasti miksi ei ole. Se johtuu siitä, että se mies ei ole kiva eikä mukava, vaan ihan päinvastasta. Eikä pelkkä keskimäärästä parempi ulkonäkö riitä siihen, että inceliä jaksais katella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä. Tyypillinen incel on just tuota.

Incelit ovat just niitä miehiä, joista ensiksi tavatessaan ihmettelee, että miten noin kivalla ja mukavalla ja hyvännäkösellä miehellä ei ole naista. Sitten vähän tutustuessa tajuaa hyvin nopeasti miksi ei ole. Se johtuu siitä, että se mies ei ole kiva eikä mukava, vaan ihan päinvastasta. Eikä pelkkä keskimäärästä parempi ulkonäkö riitä siihen, että inceliä jaksais katella.

Hauskinta näissä tapauksissa on, että "involuntary celibacy" on itse asiassa kaikkea muuta kuin ei-valinnaista. Se on valinnaista mutta erittäin valikoivaa.

Ehdotankin inceleiden uudeksi nimitykseksi Highly Selective Misogynist. Lyhennys voisi olla vaikkapa....

Hisemiso!

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskinta näissä tapauksissa on, että "involuntary celibacy" on itse asiassa kaikkea muuta kuin ei-valinnaista. Se on valinnaista mutta erittäin valikoivaa.

Ehdotankin inceleiden uudeksi nimitykseksi Highly Selective Misogynist. Lyhennys voisi olla vaikkapa....

Hisemiso!

🦄

No siis juuri tuo. Kysehän ei todellakaan ole mistään ei-valinnaisesta selibaatista. Kyse on täysin itse, omilla valinnoilla luodusta tilanteesta, joka yritetään vierittää muiden syyksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hisemiso!

🦄

Voisiko olla niin että naisten silmissä on erittäin valikoivaa jos mies ei tyydykään pariutumaan oman tasonsa alle? Sehän on ihan normaalia että naiset etsivät itseään hoikempaa, enemmän tienaavaa ja vanhemmiten yleensä itseään nuorempaa seuraa. Jos ei hyväksy tätä niin on "incel".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisiko olla niin että naisten silmissä on erittäin valikoivaa jos mies ei tyydykään pariutumaan oman tasonsa alle? Sehän on ihan normaalia että naiset etsivät itseään hoikempaa, enemmän tienaavaa ja vanhemmiten yleensä itseään nuorempaa seuraa. Jos ei hyväksy tätä niin on "incel".

Ei, kyse ei voi olla siitä. Kaikille muille (oman kokemukseni mukaan myös miehille) on päivänselvää, että kyse on incelin omista valinnoista. Olen useamman kerran todistanut sivusta (osallistumatta mitenkään, edes läsnäolollani) keskusteluun kuullut miesten suusta kommentin, etteivät jaksa kuunnella incelin valitusta, sillä hän on vain helvetin nirso ja naureskelua siitä miten naisen pitäisi ilmaisesti olla joku miss universum.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkein pahimmat tapaamani incel valittajat ovat muuten olleet naamaltaan ihan ok tasoa olevia, mutta reilusti ylipainoisia miehiä. Nämä sitten napisevat kun missit eivät heistä innostu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkein pahimmat tapaamani incel valittajat ovat muuten olleet naamaltaan ihan ok tasoa olevia, mutta reilusti ylipainoisia miehiä. Nämä sitten napisevat kun missit eivät heistä innostu.

Itse uskon että asiaan vaikuttaa hyvin paljon sekin missä on mahdollisuus tavata uusia ihmisiä. Itse olen käytännössä pelkän Tinderin varassa ja olen sitä mieltä että en löydä sieltä tasoistani seuraa. Jossain paremmassa ympäristössä tilanne voi olla miehelle huomattavasti suotuisampi. Eli valitus ja valittamattomuus voi johtua myös tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaan väittää, että sukupuolesta riippumatta aina kun henkilö A kieltäytyy henkilön B seurasta, henkilö A kokee olevansa parempaa tasoa kuin henkilö B.

Eli ehdotat selitykseksi kehäpäätelmää. Sen vuoksi en voi ottaa siihen kantaa.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse uskon että asiaan vaikuttaa hyvin paljon sekin missä on mahdollisuus tavata uusia ihmisiä. Itse olen käytännössä pelkän Tinderin varassa ja olen sitä mieltä että en löydä sieltä tasoistani seuraa. Jossain paremmassa ympäristössä tilanne voi olla miehelle huomattavasti suotuisampi. Eli valitus ja valittamattomuus voi johtua myös tästä.

Sitä en epäile yhtään, etteikö asia voi vaikka nyt Tinderissä ollakin ihan kuten sanoit. Tuo koko systeemihän on oikein pinnallisen pariutumisen mekka. Mä itse itse pidän hämmästyttävänä pikemmin sitä, että sieltäkin kuulemma on joku harva ihan normaalinkin ihmisen löytänyt.

• Anonyymi

Ilmavaivoja saa olla, kuha ei piereskele ruokapöydässä tai sängyssä. Pärjää omilla varoilla, eikä siipeile muiden varoilla. Urheilla saa, kuha ei muita pakota siihen. Osaa hymyillä, eikä kiroile. Rehellinen ja ehdottoman luotettava.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Aikuinen ihminen, joka kykenee aitoon kommunikaatioon ja ottaa itse vastuun itsestään

• Hei, keksin uuden mielikuvan just nyt!

”Tasokas” mies vetää sikeitä, nukkuu, on vaakatasossa. = tasokas.

”Kohokas” mies taas näyttää Bull Mentilalta. Kuplii naamastakin. Plop!

”Kaskas” mies taas jaksaa yllättyä.

”Lennokas” mies ei baarissa pitkään viihdy, hän on poken ruokaa.

”Innokas” mies saa aina ideoita.

”Neuvokas” mies keksii kaikkea sukkahousuista. -pirkka-

”Kurvikas” mies on rallimies!

”Rakas” mies ottaa arskaa paljon. 😉

”Asikakas” mies ei hölötä turhia... pysyy siinä ittessään.

”Varakas” mies on se ”toinen”.

Jooo. Selkii pikkuhiljaa...😬

• Anonyymi

No tietenki se ihannekumppani olis eläny just samanlaisen elämän ku itse, että ymmärtäis ilman mitään selittelyjä hieman ihmeelliset reaktiot asioihin. Samanlainen luonteeltaankin tietenki.
      Vaikka joku Maslowi kuinka sanonu, että dysfunktionaalisessa perheessä lapsuutensa elänyt etsii turvallisuutta, ja turvallisessa elänyt itse-aktualisaationsa edistäjää.
      Minusta se sama taajuus kuitenkin tärkeämpi, eihän siinä mitään huoltajaa haeta, saati valmentajaa.
      Eli jos nyt vaikka on introvertti, ahdistunut ja mokaileva tavis, niin ei siinä nyt mitään superihmistä todellakaan kaipaa itseensä pettymään ja sitä kautta omaa oloaan vaan paskentamaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      38
      4192
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      45
      3177
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      3126
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      485
      2760
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      193
      2014
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1886
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      30
      1517
    8. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      41
      1480
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1281
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1232
    Aihe