Nyt kokeilen Rivatril 0,5 mg ( 1 tabu 1 -3 × vrk) eli masennukseen. Tinnitus kun aiheuttaa stressiä, stressi tinnitusta ja molemmat masennusta.
Xanoria kokeiltu, samoin Betaserc ja Brintrllix.
Kommentteja, kokemuksia
Tinnituksen lääkettä ei suoranaisesti ole olemassa.
2
74
Vastaukset
- Anonyymi
Lievittääkö taustakohinan lisääminen tinnituksen aiheuttamaa stressiä? Eli siis kuulokkeissa tai kaiuttimissa kohinaa tai esimerkiksi sateen ropinaa jonka vuoksi vinkuna tai hurina ei kuullosta yhtä voimakkaalta kun se ei tule hiljaisuuden keskelle?
- Anonyymi
Tinnitus ei mulla aiheuta stressiä, eikä emotionaalinen stressi tinnitusta. Aivojen rasitus ja väsymys aiheuttaa mulla tinnitusta, tosin tinnitus ei sitten aiheuta mulla aivojen rasitusta ja väsymystä, vaan ehkä auttaa ennemminkin. Pitäisi rasittaa vähemmän, niin ehkä se siitä.
Jos stressiksi laskee aivojen rasitustilan, niin se aiheuttaa tinnitusta, mutta tinnitus ei aiheuta aivojen rasitustilaa; liika aivotyöskentely varsinkin monitorilla ja tietyt työt jotka rasittaa rasittuneempia alueita aivoissa, ja väsymys (unen vajavuus) aiheuttaa tinnitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059