Onko lääke parempi kuin luontaishoito , esimerkiksi bisolvon ja hunaja plus sitruuna märkään yskään? Mun mielestani luontaishoito on parempi, mutta ei ole mahdollistaa mitata tarkasti.
lääke vai luontaishoito
7
53
Vastaukset
- Anonyymi
Jos saat keuhkoputken tulehduksen tai keuhkokuumeen saat ihan rauhassa litkiä hunajaa ja teetä. Itsestään paranevan taudin kanssa aika kuluu kivemmin, kun syöt jotain mukavaa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi. hyvä ruoka on erittäin tärkeää, jotta luonnolliset lääkkeet toimisivat paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä kanssasi. hyvä ruoka on erittäin tärkeää, jotta luonnolliset lääkkeet toimisivat paremmin
Valtaosa luonnollisista lääkkeistä ei tee yhtään mitään.
- Anonyymi
Luonataisia voi toki kokeilla vaarattomien ja itsestään parantuvien tautien kanssa. Jos hurahtaa vakavissa sairauksissa käyttämään luontaishoitoja lääketieteellisten hoitojen sijaan, se voi käydä kohtalokkaaksi.
- Anonyymi
Nykyään on uudet sairaudet, joita ei ennen tunnettu. On stressiä, kaksisuuntaista mieliala häiriötä ja kaikkea muuta vastaava. Ei ehkä luontaislääkkeet mutta luonto muuten, liikkuminen luonnossa voisi olla suosoteltavaa. Myös ns. terveille.
- Anonyymi
Luontaislääkkeet tehoavat erittäin hyvin esimerkiksi tuberkuloosiin, isorokkoon ja AIDSiin.
Parhaat tulokset on luontaislääkkeillä saatu koronaviruksia torjuttaessa. - Anonyymi
Yskä paranee yhtä hyvin yskänlääkkeellä, vedellä kuin hunajallakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069