Sain juuri tiedon, että olen saanut töistä vakituisen paikan. Enää ei siis tarvitse jännittää, että jatkuuko se sopimus vai ei. Onhan se kiva kun saa elämään pysyvyyttä. Ja ainahan se henkisesti helpottaa, kun tietää että on varma tulonlähde.
Muutenkin elämä rullaa mukavasti, kun ei ole nykyään enää masennusta / harhoja. On se elämä vaan välillä niin ihanaa :)
Se tunne kun elämässä menee kaikki putkeen
58
51
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mene putkeen vaan menee putkaan eli poliisivankilaan lepäämään hetkeksi.
- Anonyymi
Onnea!
- Anonyymi
Niinhän se menee joskus Monopolissakin kun kaikki on jo jaettu eikä itsellä ole mitään eikä voi enää muutakuin joutua maksumieheksi eikä ole mitään saatavia, niin vankila alkaa tuntumaan ainoalta turvapaikalta jolla pitkittää peliä ennen varmaa kuolemaa.
Onnittelut vakipaikan johdosta! 🎉
Hieno juttu, iloinen puolestasi! :)Sama täällä - onnittelut vakiopaikan johdosta! Kiva oli kuulla positiivisia uutisia - "Muutenkin elämä rullaa mukavasti, kun ei ole nykyään enää masennusta / harhoja. On se elämä vaan välillä niin ihanaa :)" - kun kuuli eräältä toiselta huonoja uutisia muutamaa minuuttia aikaisemmin. Kiva kuulla hyviä uutisia! Se valaa uskoa omaankin elämään - joskus paistaa risukasaan aurinkokin! :)
- Anonyymi
Etkö sä saanut aiemmin jo ykennyksen? Jonkun pätevämmän naisen edestä.
Mielialasi taitaa vaihdella aika tuulisesti.- Anonyymi
Ylennyksen.
Palstakamu kirjoitti:
Sain ylennyksen aikaisemmin, mutta nyt sain vakipaikan siihen hommaan.
Moi mitäs teet ?
- Anonyymi
Onnea! Se on hyvä tunne, kun ei tarvitse jännittää aina sopimuksen jatkon puolesta. Vaikka tietäis tehneensä työnsä hyvin niin aina se vähän jännittää.
Sen olen itse elämässä huomannut, että positiivisuus ja positiivinen asenne tuo hyviä juttuja. Positiivisuus ruokkii positiivisuutta, ihan kaikessa ja negaatio luo vain lisää negatiivisia asioita. Aina kaikki ei tietenkään mene putkeen, mutta kun menee rohkeasti ja positiivisella asenteella kohti tavoitteita niin silloin ne voi saavuttaa.Olen pikkuhiljaa opetellut positiivisuutta. Ennen olin hyvinkin negatiivinen ihminen. Vauvan askelin.
- Anonyymi
Ksikki menee puytkssn. Yukks puykrlls puykssn.
Jotain pelejä, miettinyt sellaisia jotka sitten toimisivat huonommillakin grafiikkajutuissa tietokoneella joululahjaksi, sellaisia- Anonyymi
Juuri tuosta syystä pelikonsolit ovat hyvä juttu. Niiden kanssa ei tarvitse pohtia lahjansaajan laitteen suorituskykyä. Se voisi olla hyvä ratkasu sulle. Sulla kun tuntuu aiheuttavan kovasti ongelmia tuo tietokoneiden suorituskyvyn pohtiminen.
Hyvä. 😊👌
Positiiviset huomiot elämästään tekee hyvää.
Työpaikan varmistuminen on hyvä pohja. Ja muutkin positiiviset jutut antaa mielekkyyttä elämään.
Samalla kannattaa jatkaa rakentamista. Se on varautumista siihen, että joku nurkka voi pettää, eikä koko pakka hajoa. Tässä on tärkeää, että kuuntelee itseään ja rakentaa siitä elämästään juuri omsnnäköisen harkiten, ettei tarvitse kokoaikaa vaihdella väliin palikoita, mikä just vaikuttaa siihen kestävyyteen. Kiirettä ei siis kannata pitää, vaikka intoa olisi. Hiljaa hyvä tulee. 😊👌Palstakamu kirjoitti:
Kiitos viestistä. Lämmitti sydäntä. Erityisesti kun meillä on ollut erimielisyytemme.
No ei hyvät sanat ole minulta pois. :o)
Voi miten kivaa kuulla! Olen vilpittömästi iloinen puolestasi. Onnea Kamu :)
Palstakamu kirjoitti:
Kiitos kettukaverini :)
Flow - hyvä suhdanne :)
Olen varma että olet kaiken hyvän ansainnut, mikä nyt tulee eteesi.- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Kiitos kettukaverini :)
321
- Anonyymi
Sähköpotkulaitailijoille pitäisi olla pakollinen sellainen vauvojen potku-haalari, puku.
- Anonyymi
Onnea
- Anonyymi
Odotas vaan kun tulee yytee neuvottelut. Itsellä ollut 5 vakityöpaikkaa kunnes tuli yytee neuvottelut ja sen myötä potkut. Mikään työpaikka ei ole vakituinen. Nykyään suomessa ainakin lama tulee herkästi ja potkuja jaellaan kun firmalla alkaa menee vähänkin huonosti.
Onnitteluni. Olen aidosti iloinen puolestasi.
Elämä on siitä jännä juttu, että siihen täytyy uskoa huonoina hetkinä. Ja hyvinä hetkinä tulisi nähdä kaikki se hyvä mitä sisällänsä pitää.
Paina nyt sydämeesi tämä hyvä jakso. Ota kiitollisuudella se mitä elämä antaa nyt. Olet sen arvoinen. Ja enemmänkin.
Polkusi ei ole ollut helppo ymmärtääkseni ..
Se mikä on varmaa, niin se, että mikään ei kestä ikuisesti. Ei huonot jaksot sen enempää kuin hyvät jaksotkaan. On ollut ilo seurata viimeisen vuoden aikana sitä, miten hyvä jakso sinulla on ollut elämässäsi.
Pidä kumminkin jalat maassa, ettei karma pääse purasemaan perskannikasta. Olet vielä nuori ja sinulla on pitkä elämä edessäsi, niin näitä hyviä jaksoja kuin ei niin hyviä.
Toivoisin sinulle vain niitä hyviä jaksoja, mutta elämä ei toimi niin. Minua on aina vaikeassa elämän vaiheessa lohduttanut se tieto, että se on vain jakso ja hyvissä vaiheissa se tieto on antanut arvostusta sille kaikelle hyvälle mitä se on kantanut.
Nooh.. piti vain oikeastaan onnitella sinua, mutta tulikin vuodatus...- Anonyymi
Elämä saattaa yllättääkin
Positiivisesti
Ja täytyy uskoa ja luottaa
Luottoihmisiin Anonyymi kirjoitti:
Elämä saattaa yllättääkin
Positiivisesti
Ja täytyy uskoa ja luottaa
LuottoihmisiinNiin. Itse luotan vain itseeni ja siihen että elämä kantaa. Niin hyvässä kuin pahassakin. En ole mikään aivoton nuubi joka yrittää lakaista elämän harmaat hetket maton alle. Nekin ovat rikkaus.
Kiitos Pirppis :)
Kyllähän tässä on enemmän tai vähemmän rämmitty paskassa 30-vuotta. On ollut terveyshuolia ja päänuppi prakannut niin pahasti, että olen ihan psykiatrin määritelmän mukaan mielisairas. Mutta olen viimein päättänyt etten anna sen pidätellä itseäni. Olen keskittynyt hoitamaan mieltäni sekä panostanut hyvään elämänlaatuun. Eikä se sairaus häviä sieltä taustalta mihinkään, mutta sen kanssa olen oppinut tulemaan toimeen. Kaikesta huolimatta elämä on hyvää, kunhan sen itse vain sellaiseksi tekee. Ja vielä tulee varmasti vaikeita aikoja. Niiltä kun ei voi kukaan välttyä. Mutta nyt minulla on enemmän eväitä pärjätä paremmin kaiken kanssa mitä elämä päättääkään heittää eteen. Olen erittäin positiivisin mielin tulevaisuuden suhteen :)Palstakamu kirjoitti:
Kyllähän tässä on enemmän tai vähemmän rämmitty paskassa 30-vuotta. On ollut terveyshuolia ja päänuppi prakannut niin pahasti, että olen ihan psykiatrin määritelmän mukaan mielisairas. Mutta olen viimein päättänyt etten anna sen pidätellä itseäni. Olen keskittynyt hoitamaan mieltäni sekä panostanut hyvään elämänlaatuun. Eikä se sairaus häviä sieltä taustalta mihinkään, mutta sen kanssa olen oppinut tulemaan toimeen. Kaikesta huolimatta elämä on hyvää, kunhan sen itse vain sellaiseksi tekee. Ja vielä tulee varmasti vaikeita aikoja. Niiltä kun ei voi kukaan välttyä. Mutta nyt minulla on enemmän eväitä pärjätä paremmin kaiken kanssa mitä elämä päättääkään heittää eteen. Olen erittäin positiivisin mielin tulevaisuuden suhteen :)Lähetän näin illan ratoksi lämpimän halin sinulle. Etähalin virtuaalisesti. Sinua on kiva lukea. Positiivksuutesi kantaa hedelmää pitkälle. Olet loistotyyppi!
Pikku-pirpana kirjoitti:
Lähetän näin illan ratoksi lämpimän halin sinulle. Etähalin virtuaalisesti. Sinua on kiva lukea. Positiivksuutesi kantaa hedelmää pitkälle. Olet loistotyyppi!
Nyt minä punastun :D
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Kyllähän tässä on enemmän tai vähemmän rämmitty paskassa 30-vuotta. On ollut terveyshuolia ja päänuppi prakannut niin pahasti, että olen ihan psykiatrin määritelmän mukaan mielisairas. Mutta olen viimein päättänyt etten anna sen pidätellä itseäni. Olen keskittynyt hoitamaan mieltäni sekä panostanut hyvään elämänlaatuun. Eikä se sairaus häviä sieltä taustalta mihinkään, mutta sen kanssa olen oppinut tulemaan toimeen. Kaikesta huolimatta elämä on hyvää, kunhan sen itse vain sellaiseksi tekee. Ja vielä tulee varmasti vaikeita aikoja. Niiltä kun ei voi kukaan välttyä. Mutta nyt minulla on enemmän eväitä pärjätä paremmin kaiken kanssa mitä elämä päättääkään heittää eteen. Olen erittäin positiivisin mielin tulevaisuuden suhteen :)Montako olet saanut kiusattua ulos työpaikoiltaan mustamaalaamalla ja vainoamisella ja valehtelulla! Häpeä!
Anonyymi kirjoitti:
Montako olet saanut kiusattua ulos työpaikoiltaan mustamaalaamalla ja vainoamisella ja valehtelulla! Häpeä!
En nyt ihan ymmärtänyt, mutta voimia.
- Anonyymi
Ehttii birlä ennen joulua leikata omia hiuksia, ja poliisikin ehtii viedä itseään vankilaansa vuodenvaihteeksi.
- Anonyymi
Ai leikata hiuksia? Vaihda hattuu!
Onnittelut täältäkin suunnalta.
Kyllähän tuo työpaikka tuo sellaista vakautta jonka pohjalta on hyvä rakentaa tulevaisuutta.
Toivotaan että hyvät asiat alkavat kasaantua ja putkesta näkyy paistetta ja valoa.- Anonyymi
Kaikki joututbayt putksasn tukks putykellsa putkaasn.
Huvitti suuresti arvausohjelma missä eläinten nimiä arvata ja aika kaunis juontaja-nmainen. - Anonyymi
Kun ei toimi on aika hiljetä jälleen https://youtu.be/9we_6pSdz-Y
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Voimia.
Linkki?
- Anonyymi
Arvaa eläimien nimiä... kerrassaan hassu ohjelma mutta joo hassu juontaja kaunis nainen jota haluaisi pussata suupieleenkin.
- Anonyymi
No millaisia asiantuntijatehtäviä?🤙
- Anonyymi
Palstakallu sai vakipaikan aurausviittana 🤣
- Anonyymi
Onnea! Joka on joskus ollut rikki osaa kunnioitta ehjää!
Satunnainen käväisijä - Anonyymi
Kiitos kun jaoit, aivan ihana viesti! Kaikkea hyvää elämääsi edelleen!
- Anonyymi
Mulla menee nyt kaikki niin kuin olin suunnitellut/haaveillut.
Ensi viikolla ulkomaan matka edessä ja sitten työ unelmatyöpaikassa, josta saan kolminkertaisen palkan nykyiseen nähden.
Elämä ja etenkin sen taloudenhoito on taitolaji. <3 On hieno juttu kuulla sinun puolestasi.
- Anonyymi
Jep onnea täältäkin
- Anonyymi
Kuka vtun hullu palkkasi persun? Joku huijari?
- Anonyymi
Onko painoindeksi kuitenkin edelleen yli 40?
- Anonyymi
Onnea, hyvä homma :)
- Anonyymi
"...kun elämässä menee kaikki putkeen..."
Niin menee. Tai oikeammin meni jo. Ensin hukkaputkeen, sitten viemäriputkeen...- Anonyymi
Olet oman elämäsi uhri.
- Anonyymi
Wau, onnittelut! 🥳
- Sheena
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783