Se tunne kun elämässä menee kaikki putkeen

Sain juuri tiedon, että olen saanut töistä vakituisen paikan. Enää ei siis tarvitse jännittää, että jatkuuko se sopimus vai ei. Onhan se kiva kun saa elämään pysyvyyttä. Ja ainahan se henkisesti helpottaa, kun tietää että on varma tulonlähde.

Muutenkin elämä rullaa mukavasti, kun ei ole nykyään enää masennusta / harhoja. On se elämä vaan välillä niin ihanaa :)

58

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mene putkeen vaan menee putkaan eli poliisivankilaan lepäämään hetkeksi.

      • Anonyymi

        Onnea!


      • Anonyymi

        Niinhän se menee joskus Monopolissakin kun kaikki on jo jaettu eikä itsellä ole mitään eikä voi enää muutakuin joutua maksumieheksi eikä ole mitään saatavia, niin vankila alkaa tuntumaan ainoalta turvapaikalta jolla pitkittää peliä ennen varmaa kuolemaa.


    • Onnittelut vakipaikan johdosta! 🎉

      Hieno juttu, iloinen puolestasi! :)

      • Sama täällä - onnittelut vakiopaikan johdosta! Kiva oli kuulla positiivisia uutisia - "Muutenkin elämä rullaa mukavasti, kun ei ole nykyään enää masennusta / harhoja. On se elämä vaan välillä niin ihanaa :)" - kun kuuli eräältä toiselta huonoja uutisia muutamaa minuuttia aikaisemmin. Kiva kuulla hyviä uutisia! Se valaa uskoa omaankin elämään - joskus paistaa risukasaan aurinkokin! :)


      • Kiitos <3


      • Kamulle vastasin.


    • Anonyymi

      Etkö sä saanut aiemmin jo ykennyksen? Jonkun pätevämmän naisen edestä.

      Mielialasi taitaa vaihdella aika tuulisesti.

      • Anonyymi

        Ylennyksen.


      • Sain ylennyksen aikaisemmin, mutta nyt sain vakipaikan siihen hommaan.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Sain ylennyksen aikaisemmin, mutta nyt sain vakipaikan siihen hommaan.

        Moi mitäs teet ?


    • Anonyymi

      Onnea! Se on hyvä tunne, kun ei tarvitse jännittää aina sopimuksen jatkon puolesta. Vaikka tietäis tehneensä työnsä hyvin niin aina se vähän jännittää.

      Sen olen itse elämässä huomannut, että positiivisuus ja positiivinen asenne tuo hyviä juttuja. Positiivisuus ruokkii positiivisuutta, ihan kaikessa ja negaatio luo vain lisää negatiivisia asioita. Aina kaikki ei tietenkään mene putkeen, mutta kun menee rohkeasti ja positiivisella asenteella kohti tavoitteita niin silloin ne voi saavuttaa.

      • Olen pikkuhiljaa opetellut positiivisuutta. Ennen olin hyvinkin negatiivinen ihminen. Vauvan askelin.


    • Anonyymi

      Ksikki menee puytkssn. Yukks puykrlls puykssn.

      Jotain pelejä, miettinyt sellaisia jotka sitten toimisivat huonommillakin grafiikkajutuissa tietokoneella joululahjaksi, sellaisia

      • Anonyymi

        Juuri tuosta syystä pelikonsolit ovat hyvä juttu. Niiden kanssa ei tarvitse pohtia lahjansaajan laitteen suorituskykyä. Se voisi olla hyvä ratkasu sulle. Sulla kun tuntuu aiheuttavan kovasti ongelmia tuo tietokoneiden suorituskyvyn pohtiminen.


    • Hyvä. 😊👌
      Positiiviset huomiot elämästään tekee hyvää.

      Työpaikan varmistuminen on hyvä pohja. Ja muutkin positiiviset jutut antaa mielekkyyttä elämään.

      Samalla kannattaa jatkaa rakentamista. Se on varautumista siihen, että joku nurkka voi pettää, eikä koko pakka hajoa. Tässä on tärkeää, että kuuntelee itseään ja rakentaa siitä elämästään juuri omsnnäköisen harkiten, ettei tarvitse kokoaikaa vaihdella väliin palikoita, mikä just vaikuttaa siihen kestävyyteen. Kiirettä ei siis kannata pitää, vaikka intoa olisi. Hiljaa hyvä tulee. 😊👌

      • Kiitos viestistä. Lämmitti sydäntä. Erityisesti kun meillä on ollut erimielisyytemme.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos viestistä. Lämmitti sydäntä. Erityisesti kun meillä on ollut erimielisyytemme.

        No ei hyvät sanat ole minulta pois. :o)


    • Voi miten kivaa kuulla! Olen vilpittömästi iloinen puolestasi. Onnea Kamu :)

      • Kiitos kettukaverini :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos kettukaverini :)

        Flow - hyvä suhdanne :)

        Olen varma että olet kaiken hyvän ansainnut, mikä nyt tulee eteesi.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos kettukaverini :)

        321


    • Anonyymi

      Sähköpotkulaitailijoille pitäisi olla pakollinen sellainen vauvojen potku-haalari, puku.

    • Anonyymi

      Onnea

    • Anonyymi

      Odotas vaan kun tulee yytee neuvottelut. Itsellä ollut 5 vakityöpaikkaa kunnes tuli yytee neuvottelut ja sen myötä potkut. Mikään työpaikka ei ole vakituinen. Nykyään suomessa ainakin lama tulee herkästi ja potkuja jaellaan kun firmalla alkaa menee vähänkin huonosti.

      • Mikään ei ole ikuista. Kaikki on kuitenkin CV:n täytettä ja helpottaa työnhakua jatkossa.


    • Onnitteluni. Olen aidosti iloinen puolestasi.

      Elämä on siitä jännä juttu, että siihen täytyy uskoa huonoina hetkinä. Ja hyvinä hetkinä tulisi nähdä kaikki se hyvä mitä sisällänsä pitää.

      Paina nyt sydämeesi tämä hyvä jakso. Ota kiitollisuudella se mitä elämä antaa nyt. Olet sen arvoinen. Ja enemmänkin.

      Polkusi ei ole ollut helppo ymmärtääkseni ..

      Se mikä on varmaa, niin se, että mikään ei kestä ikuisesti. Ei huonot jaksot sen enempää kuin hyvät jaksotkaan. On ollut ilo seurata viimeisen vuoden aikana sitä, miten hyvä jakso sinulla on ollut elämässäsi.

      Pidä kumminkin jalat maassa, ettei karma pääse purasemaan perskannikasta. Olet vielä nuori ja sinulla on pitkä elämä edessäsi, niin näitä hyviä jaksoja kuin ei niin hyviä.

      Toivoisin sinulle vain niitä hyviä jaksoja, mutta elämä ei toimi niin. Minua on aina vaikeassa elämän vaiheessa lohduttanut se tieto, että se on vain jakso ja hyvissä vaiheissa se tieto on antanut arvostusta sille kaikelle hyvälle mitä se on kantanut.

      Nooh.. piti vain oikeastaan onnitella sinua, mutta tulikin vuodatus...

      • Anonyymi

        Elämä saattaa yllättääkin

        Positiivisesti

        Ja täytyy uskoa ja luottaa

        Luottoihmisiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Elämä saattaa yllättääkin

        Positiivisesti

        Ja täytyy uskoa ja luottaa

        Luottoihmisiin

        Niin. Itse luotan vain itseeni ja siihen että elämä kantaa. Niin hyvässä kuin pahassakin. En ole mikään aivoton nuubi joka yrittää lakaista elämän harmaat hetket maton alle. Nekin ovat rikkaus.


      • Kiitos Pirppis :)

        Kyllähän tässä on enemmän tai vähemmän rämmitty paskassa 30-vuotta. On ollut terveyshuolia ja päänuppi prakannut niin pahasti, että olen ihan psykiatrin määritelmän mukaan mielisairas. Mutta olen viimein päättänyt etten anna sen pidätellä itseäni. Olen keskittynyt hoitamaan mieltäni sekä panostanut hyvään elämänlaatuun. Eikä se sairaus häviä sieltä taustalta mihinkään, mutta sen kanssa olen oppinut tulemaan toimeen. Kaikesta huolimatta elämä on hyvää, kunhan sen itse vain sellaiseksi tekee. Ja vielä tulee varmasti vaikeita aikoja. Niiltä kun ei voi kukaan välttyä. Mutta nyt minulla on enemmän eväitä pärjätä paremmin kaiken kanssa mitä elämä päättääkään heittää eteen. Olen erittäin positiivisin mielin tulevaisuuden suhteen :)


      • Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos Pirppis :)

        Kyllähän tässä on enemmän tai vähemmän rämmitty paskassa 30-vuotta. On ollut terveyshuolia ja päänuppi prakannut niin pahasti, että olen ihan psykiatrin määritelmän mukaan mielisairas. Mutta olen viimein päättänyt etten anna sen pidätellä itseäni. Olen keskittynyt hoitamaan mieltäni sekä panostanut hyvään elämänlaatuun. Eikä se sairaus häviä sieltä taustalta mihinkään, mutta sen kanssa olen oppinut tulemaan toimeen. Kaikesta huolimatta elämä on hyvää, kunhan sen itse vain sellaiseksi tekee. Ja vielä tulee varmasti vaikeita aikoja. Niiltä kun ei voi kukaan välttyä. Mutta nyt minulla on enemmän eväitä pärjätä paremmin kaiken kanssa mitä elämä päättääkään heittää eteen. Olen erittäin positiivisin mielin tulevaisuuden suhteen :)

        Lähetän näin illan ratoksi lämpimän halin sinulle. Etähalin virtuaalisesti. Sinua on kiva lukea. Positiivksuutesi kantaa hedelmää pitkälle. Olet loistotyyppi!


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Lähetän näin illan ratoksi lämpimän halin sinulle. Etähalin virtuaalisesti. Sinua on kiva lukea. Positiivksuutesi kantaa hedelmää pitkälle. Olet loistotyyppi!

        Nyt minä punastun :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kiitos Pirppis :)

        Kyllähän tässä on enemmän tai vähemmän rämmitty paskassa 30-vuotta. On ollut terveyshuolia ja päänuppi prakannut niin pahasti, että olen ihan psykiatrin määritelmän mukaan mielisairas. Mutta olen viimein päättänyt etten anna sen pidätellä itseäni. Olen keskittynyt hoitamaan mieltäni sekä panostanut hyvään elämänlaatuun. Eikä se sairaus häviä sieltä taustalta mihinkään, mutta sen kanssa olen oppinut tulemaan toimeen. Kaikesta huolimatta elämä on hyvää, kunhan sen itse vain sellaiseksi tekee. Ja vielä tulee varmasti vaikeita aikoja. Niiltä kun ei voi kukaan välttyä. Mutta nyt minulla on enemmän eväitä pärjätä paremmin kaiken kanssa mitä elämä päättääkään heittää eteen. Olen erittäin positiivisin mielin tulevaisuuden suhteen :)

        Montako olet saanut kiusattua ulos työpaikoiltaan mustamaalaamalla ja vainoamisella ja valehtelulla! Häpeä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montako olet saanut kiusattua ulos työpaikoiltaan mustamaalaamalla ja vainoamisella ja valehtelulla! Häpeä!

        En nyt ihan ymmärtänyt, mutta voimia.


    • Anonyymi

      Ehttii birlä ennen joulua leikata omia hiuksia, ja poliisikin ehtii viedä itseään vankilaansa vuodenvaihteeksi.

      • Anonyymi

        Ai leikata hiuksia? Vaihda hattuu!


    • Onnittelut täältäkin suunnalta.
      Kyllähän tuo työpaikka tuo sellaista vakautta jonka pohjalta on hyvä rakentaa tulevaisuutta.

      Toivotaan että hyvät asiat alkavat kasaantua ja putkesta näkyy paistetta ja valoa.

    • Anonyymi

      Kaikki joututbayt putksasn tukks putykellsa putkaasn.

      Huvitti suuresti arvausohjelma missä eläinten nimiä arvata ja aika kaunis juontaja-nmainen.

    • Anonyymi
      • Voimia.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Voimia.

        Linkki?


    • Anonyymi

      Arvaa eläimien nimiä... kerrassaan hassu ohjelma mutta joo hassu juontaja kaunis nainen jota haluaisi pussata suupieleenkin.

    • Anonyymi

      No millaisia asiantuntijatehtäviä?🤙

      • 🤙

        Sitä en palstalla paljasta.


      • Anonyymi

        Palstakallu sai vakipaikan aurausviittana 🤣


    • Anonyymi

      Onnea! Joka on joskus ollut rikki osaa kunnioitta ehjää!
      Satunnainen käväisijä

    • Anonyymi

      Kiitos kun jaoit, aivan ihana viesti! Kaikkea hyvää elämääsi edelleen!

    • Anonyymi

      Mulla menee nyt kaikki niin kuin olin suunnitellut/haaveillut.
      Ensi viikolla ulkomaan matka edessä ja sitten työ unelmatyöpaikassa, josta saan kolminkertaisen palkan nykyiseen nähden.
      Elämä ja etenkin sen taloudenhoito on taitolaji. <3

    • On hieno juttu kuulla sinun puolestasi.

    • Anonyymi

      Jep onnea täältäkin

    • Anonyymi

      Kuka vtun hullu palkkasi persun? Joku huijari?

      • Onpas tänne tullut positiivisia viestejä. Niistä oikein paistaa tyytyväisyys elämään.


    • Anonyymi

      Onko painoindeksi kuitenkin edelleen yli 40?

    • Anonyymi

      Onnea, hyvä homma :)

    • Anonyymi

      "...kun elämässä menee kaikki putkeen..."
      Niin menee. Tai oikeammin meni jo. Ensin hukkaputkeen, sitten viemäriputkeen...

      • Otan osaa. Jospa se vielä siitä lähtisi.


      • Anonyymi

        Olet oman elämäsi uhri.


    • Anonyymi

      Wau, onnittelut! 🥳

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe