Haen turvapaikkaa Irakista

Nyt tuli mitta täyteen. Länsimaissa kukaan ei arvosta valkoista heteromiestä. Kaikkeen pitäisi olla syyllinen, vaikka mitään ei ole tehnytkään. Otan seuraavan äkkilähdön Irakiin ja sanon rajalla "Asylum". Irakissa on kaikki nimittäin paremmin. Alan muslimiksi ja syön vain halal-ruokaa. Otan ystävällisen irakilaismorsiamen, joka ei motkota vaikka illat luuhottaisinkin "veljien" kanssa, vaan kotona odottaisi aina lämmin ruoka juuri siihen aikaan kun kotiin soisin tulla. Muutenkin siellä on falafelit ravintoloissa halvempia ja tupakka puoli-ilmaista. Mitä muuta sitä mies tarvitsikaan. Irak on miesten taivas. Ei tulisi ikävä ruttunaamaisia valkoisia naisia, jotka sortavat tavallisia valkoisia miehiä.

101

756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se kaatuu siihen, kun muslimit eivät juo viinaa. Eli et sinä oikeasti mihinkään lähde.

      • Olen käytännössä absolutisti. Joskus saatan saunakaljan ottaa, mutta se jää yhteen.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Olen käytännössä absolutisti. Joskus saatan saunakaljan ottaa, mutta se jää yhteen.

        Sehän selittääkin sinkkuutesi. Ryhdy jännämieheksi, mutta älä väkivaltaiseksi jännämieheksi. Naiset pitävät sellaisista kilteistä jännämiehistä, kuin minä olen.


      • Anonyymi

        Huumetta kyllä voisin ottaa jos tarjoilevat


    • Anonyymi

      Eikö tatuoinnit ole Irakissa, tai useiden muslimien keskuudessa, Haram (kiellettyjä)?

    • Anonyymi

      Ruotista voit saada turvsalasiksn hrelodikin..

    • Anonyymi

      Tevemenoa. Tätä on jo odotettukkin.

    • Anonyymi

      Irakissa ei poltella turvetta vaan öljyä, joten ei se ole persulle sopiva kotimaa.

      • Anonyymi

        Irakissa itseasiassa bensa on kansalle ilmaista johtuen suuresta öljyn tuotannosta, joten vihervasemmistolle irak on pahin painajainen, vaikka irak siirtolainen on suurin unelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irakissa itseasiassa bensa on kansalle ilmaista johtuen suuresta öljyn tuotannosta, joten vihervasemmistolle irak on pahin painajainen, vaikka irak siirtolainen on suurin unelma.

        Jatkankin että miksi suomessa uusiutuva turve ei olisi suomalaiselle lämmityksessä ilmaista? Siksi koska suomi ei arvosta omia kansalaisiaan, mutta irakissa taas arvostetaan omaa kansaa.


    • Anonyymi

      Mäki lähden Afrikkaan nälkäpakolaaseksi.

      • Anonyymi

        Läskit ätmit laihtuis kerrankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läskit ätmit laihtuis kerrankin.

        Niin tekis, mut mä keikun alipainon rajamailla. Ei meinaa kehrata mennä enää puntarillekkaan.


      • Anonyymi

        Anna mennä vaan. Sulaa pois se sun paskamaha jos oot siellä tarpeeksi kauan.


    • Anonyymi

      Mene vain Lidliin.

      • Ei sieltä saa mitään oikeata ruokaa. Homeisia kasviksia ja Saksalaisia säilykkeitä. Phyi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ei sieltä saa mitään oikeata ruokaa. Homeisia kasviksia ja Saksalaisia säilykkeitä. Phyi.

        Mä olen vuosia asioinut miltei viikottain Lidlissö enkä ole joutunut ostamaan saksalaisia säilykkeitä. Hevi-osastolta saa oleellisesti ihan samaa tavaraa kuin esim. Prismasta. Ei vaan tarvitse kävellä ollenkaan niin paljon.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ei sieltä saa mitään oikeata ruokaa. Homeisia kasviksia ja Saksalaisia säilykkeitä. Phyi.

        Et sinä taida olla valkolainen, olet mustalainen! Värjäät vaan naamas valkolaiseks.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä taida olla valkolainen, olet mustalainen! Värjäät vaan naamas valkolaiseks.

        Olen 1/16 osaa mustalainen.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Olen 1/16 osaa mustalainen.

        Jaa.. niin taidan olla minäkin. Isäni äiti oli romani.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa.. niin taidan olla minäkin. Isäni äiti oli romani.

        Hai sie!


      • Palstakamu kirjoitti:

        Hai sie!

        Juu, juu.. ei riitä huumori nyt. Mutta joku toinen kerta. Hyvää itsenäisyyspäivää...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Juu, juu.. ei riitä huumori nyt. Mutta joku toinen kerta. Hyvää itsenäisyyspäivää...

        Anteeksi. Minusta on vain perin juurin hauskaa olla mustalaisukko. En tarkoittanut loukata.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Anteeksi. Minusta on vain perin juurin hauskaa olla mustalaisukko. En tarkoittanut loukata.

        En kylläkään loukkaantunut. Oli vaan huono tilanne päällä. Pujis oli just tulossa ja viimehetken laittautuminen... treffi-ilta nääs.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        En kylläkään loukkaantunut. Oli vaan huono tilanne päällä. Pujis oli just tulossa ja viimehetken laittautuminen... treffi-ilta nääs.

        Ei kai tarvitse vieläkin laittautua kun ette enää ole vieraita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tarvitse vieläkin laittautua kun ette enää ole vieraita.

        No ei välttis tarvii, mutta laittautumista on myös puhtaana petiin ideologia. Yleensä treffipäivä on myös minun vapaapäiväni, mikä tarkoittaa siivouspäivää...
        En tosiaankaan suostu tapaamaan pujottelijaa siivoustamineissa hikisenä ja pesuaineilta haisten. Ennemmin juuri suihkunraikkaana kimonossa tai vaikka ihan ilkosillaan, kuin siten.
        Meikittömänä pujis on minut tottunut näkemään, ja tällääminen onkin hieman turhanpäiväistä petipuuhia ajatellen.


    • Anonyymi

      Jaa, vai että ei muslimit juo viinaa…kyllä moni juo kunhan allah ei näe tätä. Kaksinaamainen on tämäkin kansa.

      • Anonyymi

        Pimeässä ja pimeällä muslimi voi juoda viinaa, koska Kuun jumala Allah ei näe silloin mitään.


    • Anonyymi

      "Länsimaissa kukaan ei arvosta valkoista heteromiestä."

      Miksi valkoista heteromiestä pitäisi arvostaa muiden yli?

      • Anonyymi

        Suomalaiset on vaaleita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset on vaaleita!

        Minä olen tumma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaiset on vaaleita!

        Pätee varmaan useassa tapauksessa, ehkä jopa vaaleanpunaisia, mutta hetkellisen auringossa tai pakkasessa oleilun jälkeen lähinnä tonttulakin punaisia. Suomalaiset on kameleontteja? -sivusta


      • Kuka on sanonut yli muiden?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kuka on sanonut yli muiden?

        Arvostatko itse valkoista heteronaista?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvostatko itse valkoista heteronaista?

        Arvostan naisia, en väriä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Arvostan naisia, en väriä.

        Esimerkiksi huorittelemalla, kuten on nähty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esimerkiksi huorittelemalla, kuten on nähty.

        Jep :)


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jep :)

        Ja sitten sinua pitäisi vielä arvostaa, ja ihan vain koska satut olemaan valkoinen heteromies?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten sinua pitäisi vielä arvostaa, ja ihan vain koska satut olemaan valkoinen heteromies?

        Tuo on sinun määritelmäsi, että arvostat enemmän valkoista heteromiestä. Minä sanon että valkoisuudesta huolimatta.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Tuo on sinun määritelmäsi, että arvostat enemmän valkoista heteromiestä. Minä sanon että valkoisuudesta huolimatta.

        Minä en ainakaan arvosta huorittelijoita, tuskin muutkaan naiset. Tervemenoa siis Irakiin, siellä ilmeisesti sitten sun kaltaisia arvostetaan kovastikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan arvosta huorittelijoita, tuskin muutkaan naiset. Tervemenoa siis Irakiin, siellä ilmeisesti sitten sun kaltaisia arvostetaan kovastikin.

        Sinulla on oikeus mielipiteeseesi 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ainakaan arvosta huorittelijoita, tuskin muutkaan naiset. Tervemenoa siis Irakiin, siellä ilmeisesti sitten sun kaltaisia arvostetaan kovastikin.

        Kai se riippuu siitä, onko nimittely ollut aiheellista, kun eikös se ole myös vähän niinkuin ammattinimike?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai se riippuu siitä, onko nimittely ollut aiheellista, kun eikös se ole myös vähän niinkuin ammattinimike?

        Minun nimittely juontui aivan puhtaasti palstalaisten huvittavista reaktioista. Erityisesti Disse oli aivan valkoritarivaihteella, joten vetelin vähän naruista :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minun nimittely juontui aivan puhtaasti palstalaisten huvittavista reaktioista. Erityisesti Disse oli aivan valkoritarivaihteella, joten vetelin vähän naruista :D

        Eli joku yksittäinen tapaus? Sen paremmin tilannetta kuin tuota Disse-persoonaa tietämättä, ei nyt kovin vakavalta rikkeeltä naisolentoja kohtaan vaikuttaisi, vaikka ei ko. ammatin harjoittajasta kyse olisi ollutkaan. Varsinkin jos mukana sattui olemaan huumoria :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai se riippuu siitä, onko nimittely ollut aiheellista, kun eikös se ole myös vähän niinkuin ammattinimike?

        Ei ole edes ammattinimike. Turha sitten itkeä arvostuksen puutetta. Tai onhan sitä, ihan yhtä paljon kuin viemärirotalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole edes ammattinimike. Turha sitten itkeä arvostuksen puutetta. Tai onhan sitä, ihan yhtä paljon kuin viemärirotalla.

        Miksi meni tunteisiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole edes ammattinimike. Turha sitten itkeä arvostuksen puutetta. Tai onhan sitä, ihan yhtä paljon kuin viemärirotalla.

        Oho, poistui viesti, pyysin siis anteeksi, ja koitin kysyä oikeaoppista ammattinimikettä kyseessäolevalle ammatille, ja ehdotukseni taisi olla ruma sana, jopas nyt...


    • Anonyymi

      Olet poikkeuksellisen heikko mies. Ei meillä normaaleilla miehillä ole mitään noista ongelmista.

      • Se jos te poikaporukassa sanotte olevanne "normaaleja" ei tee teistä vielä normaaleja. Jos olisit normaali, et olisi kestosinkku.


    • Anonyymi

      Siellä ne epäisänmaalliset natsit taas häpäisemässä Suomen itsenäisyyspäivää mielenosoituksellaan. Olisiko om, jos Isiksen kannattajat pitäisivät mielenosoituksia?

      • Hyvä että osoittavat mieltään. Nekin rahat mitä eliitti käyttää ryyppyjuhliinsa voitaisiin ohjata vaikka vähävaraisille perheille. Ainoat jotka ansaitsevat juhlansa ovat sotaveteraanit, jotka hekin varmasti arvostaisivat jonkun muun kuin bileprinsessan seuraa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Hyvä että osoittavat mieltään. Nekin rahat mitä eliitti käyttää ryyppyjuhliinsa voitaisiin ohjata vaikka vähävaraisille perheille. Ainoat jotka ansaitsevat juhlansa ovat sotaveteraanit, jotka hekin varmasti arvostaisivat jonkun muun kuin bileprinsessan seuraa.

        Veteraanit ei suinkaan ole mitään natsimielisiä. Saisitte hävetä, selkärankanne on spagettia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veteraanit ei suinkaan ole mitään natsimielisiä. Saisitte hävetä, selkärankanne on spagettia.

        Täällä ei ole muut puhuneet natseista kuin sinä.


    • Noh itse kyllä arvostan.

      • Anonyymi

        Mutta vain rokotettuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vain rokotettuja.

        Niin kuin pitääkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta vain rokotettuja.

        En vain rokotettuja.


      • valtakunta kirjoitti:

        En vain rokotettuja.

        Onhan se jokaisen oma valita, eikä kenenkään pitäisi saada vaatia ketään laittamaan kehoonsa aineita, joiden vaikutusta kukaan ei tiedä.

        Henkilökohtaisesti kuitenkin uskon, että rokottamattomuus on huomattavasti isompi riski itselleen ja muille ihmisille.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Onhan se jokaisen oma valita, eikä kenenkään pitäisi saada vaatia ketään laittamaan kehoonsa aineita, joiden vaikutusta kukaan ei tiedä.

        Henkilökohtaisesti kuitenkin uskon, että rokottamattomuus on huomattavasti isompi riski itselleen ja muille ihmisille.

        Voisiko tämän kansan kahtiajaon jättää edes itsenäisyyspäivänä, yhtenä rintamana yhteistä, pientä mutta voimakasta, vihollista vastaan ja noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko tämän kansan kahtiajaon jättää edes itsenäisyyspäivänä, yhtenä rintamana yhteistä, pientä mutta voimakasta, vihollista vastaan ja noin.

        Korona ei ole ihan pieni vihollinen.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Korona ei ole ihan pieni vihollinen.

        Virukset on aika pieniä, mutta niitä on pirun monta.


    • Anonyymi

      Asenteesi sopiikin sinne oikein hyvin.

    • Anonyymi

      Muuta viroon. Siellä on asiat paremmin ja naiset kauniimpia.

      • Ajattelin tehdä käänteisesti ja muuttaa Irakiin. Heikäläiset miehet kun tulevat paremman elintason perässä tänne, niin minä lähtisin parempien naisten perässä sinne.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ajattelin tehdä käänteisesti ja muuttaa Irakiin. Heikäläiset miehet kun tulevat paremman elintason perässä tänne, niin minä lähtisin parempien naisten perässä sinne.

        Babylon & Kreikka, olet tuhat tai pari myöhässä Imo. Jotain jäi muistiin historian tunneilta.
        Olen myöskin 1/16 cherokee.-intiniaani, btw.
        No shit.


    • Anonyymi

      Miksi olla katkera? Naiset jotka lähtevät tuohon intersektionalismiin menevät kadotukseen muiden pahantekijöiden kanssa. Samoin muslimit ja kaikki jotka valhetta tekevät ja rakastavat. Antirasistit, antifasistit, feministit, fasistit, kommunistit, buddhalaiset, ateistit jne. Näin Jeesus on sanonut ja se tapahtuu. Aivan kuten yhteiskuntakin on pian enää niitä varten ketkä ottavat pedon merkin eli luultavasti digitaalisen identiteetti lompakon. Sinulla on suurempiakin murheita, kuten se mihin olet itse menossa kuoleman jälkeen.

      • Itse asiassa teksti ei niinkään heijastele omia ajatuksiani, vaan oli ihan yleinen kannan otto intersektionaaliseen feminismiin ja woke-kulttuuriin.


      • Anonyymi

        Taidat kuitenkin itse olla se joka sinne helvettiin ensimmäisenä päätyy.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Itse asiassa teksti ei niinkään heijastele omia ajatuksiani, vaan oli ihan yleinen kannan otto intersektionaaliseen feminismiin ja woke-kulttuuriin.

        Hyvä on puhua kaikkea tuota turhaa ja valheellista roskaa. Mutta ei unohdeta omaa tonttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on puhua kaikkea tuota turhaa ja valheellista roskaa. Mutta ei unohdeta omaa tonttia.

        Piti kirjoittaa: roskaa vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä on puhua kaikkea tuota turhaa ja valheellista roskaa. Mutta ei unohdeta omaa tonttia.

        Sulla on tapana puhua niin kovin sekavasti. En aina oikein meinaa ymmärtää mitä tarkoitat, mutta eipä sitä kaikkea tarvitse ihmislapsen aina ymmärtääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kuitenkin itse olla se joka sinne helvettiin ensimmäisenä päätyy.

        Jeesus on minun lunastajani. Ja hänelle olen kuuliainen. Toisin on kaikkiin muihin pelastussuunnitelmiin uskovien ja luottavien laita. Heille ei ole lunastajaa. Jumalan armoa ei anneta kuin Jeesukseen uskoville. Jos uskoo Karl Marxin teorioihin, niin ei pelastu. Eikä pelastu jos luottaa Hitlerin pelastussuunnitelmaan tai kenen tahansa muun "suuren johtajan". Puolueohjelmat ovat käytännössä suunnitelmia siitä, miten ihmiset johdetaan "paratiisiin".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus on minun lunastajani. Ja hänelle olen kuuliainen. Toisin on kaikkiin muihin pelastussuunnitelmiin uskovien ja luottavien laita. Heille ei ole lunastajaa. Jumalan armoa ei anneta kuin Jeesukseen uskoville. Jos uskoo Karl Marxin teorioihin, niin ei pelastu. Eikä pelastu jos luottaa Hitlerin pelastussuunnitelmaan tai kenen tahansa muun "suuren johtajan". Puolueohjelmat ovat käytännössä suunnitelmia siitä, miten ihmiset johdetaan "paratiisiin".

        Ehkä Jeesus lähettää sinut suoraan helvettiin. Ei pelkkä uskominen takaa mitään.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ehkä Jeesus lähettää sinut suoraan helvettiin. Ei pelkkä uskominen takaa mitään.

        Usko ja luottamus voidaan rinnastaa. Kun luottaa Jeesukseen, että hän auttaa ja pelastaa, niin pelastuu. Pysyvä luottamus saa aikaan oikeat teotkin. Tätä luottamusta ihminen ei itse pysty saavuttamaan koska ihminen on niin paha. Se saadaan ainoastaan Jumalalta kun hän armahtaa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ehkä Jeesus lähettää sinut suoraan helvettiin. Ei pelkkä uskominen takaa mitään.

        Usko on sitä, et sä kävelet polkua.
        Viekö se sinut Taivaaseen vai Helvettiin, se ei ole oleellista tai tärkeää.
        Sä olet muurahainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko ja luottamus voidaan rinnastaa. Kun luottaa Jeesukseen, että hän auttaa ja pelastaa, niin pelastuu. Pysyvä luottamus saa aikaan oikeat teotkin. Tätä luottamusta ihminen ei itse pysty saavuttamaan koska ihminen on niin paha. Se saadaan ainoastaan Jumalalta kun hän armahtaa.

        Ihmisellä on vapaa tahto. Jeesus ei ohjaile sinua kaukosäätimellä. Jos mokaat, mokaat omaan piikkiisi ja kannat siitä helvetissä vastuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usko on sitä, et sä kävelet polkua.
        Viekö se sinut Taivaaseen vai Helvettiin, se ei ole oleellista tai tärkeää.
        Sä olet muurahainen.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ihmisellä on vapaa tahto. Jeesus ei ohjaile sinua kaukosäätimellä. Jos mokaat, mokaat omaan piikkiisi ja kannat siitä helvetissä vastuun.

        Ihmisen vapaus toteutuu mutta myös Jumalan valinta. Koska uskon ja luotan Jeesukseen minä tiedän olevani Jumalan valitsema. Eivät juutalaiset itse itseään valinneet vaan Jumala. Samoin Jeesus valitsee omansa. Jumala kuulee rukouksiani ja siitä olen saanut vahvistusta sille että hän on kanssani. Katuville, synneistä pois kääntyville, ketkä uskovat Jeesukseen, Jumala antaa armon.

        En minä luota omaan kykyyni tehdä oikein ja valita kaikessa sen mikä on oikein. Siksi annankin Jeesuksen opettaa itseäni Raamatun, omantunnon ja toisten ihmisten kautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisen vapaus toteutuu mutta myös Jumalan valinta. Koska uskon ja luotan Jeesukseen minä tiedän olevani Jumalan valitsema. Eivät juutalaiset itse itseään valinneet vaan Jumala. Samoin Jeesus valitsee omansa. Jumala kuulee rukouksiani ja siitä olen saanut vahvistusta sille että hän on kanssani. Katuville, synneistä pois kääntyville, ketkä uskovat Jeesukseen, Jumala antaa armon.

        En minä luota omaan kykyyni tehdä oikein ja valita kaikessa sen mikä on oikein. Siksi annankin Jeesuksen opettaa itseäni Raamatun, omantunnon ja toisten ihmisten kautta.

        Entäs sitten kaikki uskonnon aiheuttamat sodat? Oliko ristiretket Jumalan tahto? Tai kun katolilaiset papit panevat kuoropoikia perseeseen. Sitäkö Jumala tahtoo?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Entäs sitten kaikki uskonnon aiheuttamat sodat? Oliko ristiretket Jumalan tahto? Tai kun katolilaiset papit panevat kuoropoikia perseeseen. Sitäkö Jumala tahtoo?

        Jumala ei tee syntiä mutta koko luomakunta on olemassa hänen tahdostaan myös kaikki pahantekijät. He toimivat oman pahan tahtonsa mukaan.

        Saatanakin tekee pahaa vain niissä rajoissa jotka Jumala on hänen valtaansa asettanut. Himo rahaan, valtaan tai seksiin on ihmisen oma ja aina saastainen ja inhottava Jumalan silmissä.

        Sodatkin käydään vain Jumalan sallimuksesta niissä aika usein tuhotaan kansoja joiden syntien mitta on tullut Jumalan silmissä täyteen. Jos ei halua sotia, ei kannata tehdä syntiä.

        Uskontojahan ovat kaikki poliittiset ja maailmankatsomukselliset liikkeet. Ateismi on uskonto. Kokoomuslaisuus on uskonto. Opiskelija on uskonnon harjoittaja, jossa tieto ja tiedon soveltaminen asetetaan kaiken keskiöön. Hitler oli natsiuskonnon johtaja ketä palvottiin tekemällä mitä hän tahtoi.

        Kristinuskoa ei voi käyttää sotimisen perustana kuin valehtelemalla siitä. Paavali opettaa ettei uskovien ole hyväksi edes vihastua vaan antaa Jumalan vihata ja kostaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei tee syntiä mutta koko luomakunta on olemassa hänen tahdostaan myös kaikki pahantekijät. He toimivat oman pahan tahtonsa mukaan.

        Saatanakin tekee pahaa vain niissä rajoissa jotka Jumala on hänen valtaansa asettanut. Himo rahaan, valtaan tai seksiin on ihmisen oma ja aina saastainen ja inhottava Jumalan silmissä.

        Sodatkin käydään vain Jumalan sallimuksesta niissä aika usein tuhotaan kansoja joiden syntien mitta on tullut Jumalan silmissä täyteen. Jos ei halua sotia, ei kannata tehdä syntiä.

        Uskontojahan ovat kaikki poliittiset ja maailmankatsomukselliset liikkeet. Ateismi on uskonto. Kokoomuslaisuus on uskonto. Opiskelija on uskonnon harjoittaja, jossa tieto ja tiedon soveltaminen asetetaan kaiken keskiöön. Hitler oli natsiuskonnon johtaja ketä palvottiin tekemällä mitä hän tahtoi.

        Kristinuskoa ei voi käyttää sotimisen perustana kuin valehtelemalla siitä. Paavali opettaa ettei uskovien ole hyväksi edes vihastua vaan antaa Jumalan vihata ja kostaa.

        Jos nämä kaikki pahat asiat on tehty Jumalan nimeen ja tekijä uskoo oman uskonsa oikeuttavan nämä teot, kuinka tiedät etteivät sinun teot ole lähtöisin Saatanasta eikä Jumalasta?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Jos nämä kaikki pahat asiat on tehty Jumalan nimeen ja tekijä uskoo oman uskonsa oikeuttavan nämä teot, kuinka tiedät etteivät sinun teot ole lähtöisin Saatanasta eikä Jumalasta?

        Kaikki hyvä ja totuudellinen on Jumalasta. Totuudellisuus on tärkeää koska on olemassa "hyvää" eli esimerkiksi myötätuntoa tai rakkautta jota osoitetaan itsekkäistä motiiveista. Halutaan vaikka auttaa pakolaisia jotta saadaan halpaa työvoimaa. Jos minä osoitan rakkautta ja myötätuntoa toisiin ihmisiin, saadakseni kiitoksen Jumalalta, niin Jumala vaikuttaa minun tekoni. Jos taas teen syntiä, paholainen on onnistunut minut viettelemään ja teen pahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki hyvä ja totuudellinen on Jumalasta. Totuudellisuus on tärkeää koska on olemassa "hyvää" eli esimerkiksi myötätuntoa tai rakkautta jota osoitetaan itsekkäistä motiiveista. Halutaan vaikka auttaa pakolaisia jotta saadaan halpaa työvoimaa. Jos minä osoitan rakkautta ja myötätuntoa toisiin ihmisiin, saadakseni kiitoksen Jumalalta, niin Jumala vaikuttaa minun tekoni. Jos taas teen syntiä, paholainen on onnistunut minut viettelemään ja teen pahaa.

        Mutta miten erotat nämä kaksi asiaa toisistaan? Saatanalla on monet kasvot ja hän osaa naamioida aikeensa hyvään.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mutta miten erotat nämä kaksi asiaa toisistaan? Saatanalla on monet kasvot ja hän osaa naamioida aikeensa hyvään.

        Raamatulla. Siellä kerrotaan mitä Jumala vihaa ja mihin hän mielistyy. Saatana ei kykene eksyttämään enempää kuin Jumala voi valaista tietä. Laupeutta Jeesus tahtoo. Anteeksi antamista. Synneistä pois kääntymistä. Sitä että ihmiset etsivät häntä, eivätkä omaa tai muiden ihmisten viisautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatulla. Siellä kerrotaan mitä Jumala vihaa ja mihin hän mielistyy. Saatana ei kykene eksyttämään enempää kuin Jumala voi valaista tietä. Laupeutta Jeesus tahtoo. Anteeksi antamista. Synneistä pois kääntymistä. Sitä että ihmiset etsivät häntä, eivätkä omaa tai muiden ihmisten viisautta.

        Kauniita sanoja, mutta et ole vielä antanut mitään käytännön esimerkkiä. Ei siis pyöritellä sanoja enää, vaan vastaa suoraan.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Kauniita sanoja, mutta et ole vielä antanut mitään käytännön esimerkkiä. Ei siis pyöritellä sanoja enää, vaan vastaa suoraan.

        En pidä kirjaa teoistani. Astia tulee puhdistaa sisältä niin se tulee ulkoakin puhtaaksi. Jos teen hyvää tai jätän tekemättä pahaa, teen vain sen mikä kuuluukin tehdä. Jos teen syntiä, teen ne vain koska astiassa on sisällä vielä likaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä kirjaa teoistani. Astia tulee puhdistaa sisältä niin se tulee ulkoakin puhtaaksi. Jos teen hyvää tai jätän tekemättä pahaa, teen vain sen mikä kuuluukin tehdä. Jos teen syntiä, teen ne vain koska astiassa on sisällä vielä likaa.

        ...
        Voit itse käydä lukemassa Raamatusta miten hyvät ja pahat teot erotellaan. Usko Jeesukseen ainoastaan pelastaa koska kenenkään pahoista teoista ei ole uhria ilman Jeesusta, ja joka väittää ettei ole pahaa tehnyt, on valehtelija.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Mutta miten erotat nämä kaksi asiaa toisistaan? Saatanalla on monet kasvot ja hän osaa naamioida aikeensa hyvään.

        Sun on parasta ihan vaan keskittyä siihen koraaniin ja opetella sieltä hyvät iskulauseet Irakin naisia varten kun sinne nyt lähdet. Soronoo. Mietin vaan kauanko saat oltua hengissä ennenkö sut huomataan valkoihoiseksi heteromieheksi. Katos kun sä haiset väärälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun on parasta ihan vaan keskittyä siihen koraaniin ja opetella sieltä hyvät iskulauseet Irakin naisia varten kun sinne nyt lähdet. Soronoo. Mietin vaan kauanko saat oltua hengissä ennenkö sut huomataan valkoihoiseksi heteromieheksi. Katos kun sä haiset väärälle.

        Islamissa on kyllä se hyvä puoli, että he ottavat mielellään kaikki vastaan jotka palaavat islamiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usko ja luottamus voidaan rinnastaa. Kun luottaa Jeesukseen, että hän auttaa ja pelastaa, niin pelastuu. Pysyvä luottamus saa aikaan oikeat teotkin. Tätä luottamusta ihminen ei itse pysty saavuttamaan koska ihminen on niin paha. Se saadaan ainoastaan Jumalalta kun hän armahtaa.

        Laita linkki missä on todisteet siitä ettei ole satuolento. Muuten on ellei 100% todistetta löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...
        Voit itse käydä lukemassa Raamatusta miten hyvät ja pahat teot erotellaan. Usko Jeesukseen ainoastaan pelastaa koska kenenkään pahoista teoista ei ole uhria ilman Jeesusta, ja joka väittää ettei ole pahaa tehnyt, on valehtelija.

        Raamattu on romaani jonka joku tavan kirjailija on kirjoittanut ties minä vuonna.


    • Anonyymi

      Joa nIAKcwei painaa sormella pehmeästi kylkeen on kuin ICB;M eli Intercontinental Ballistic Missile.

    • Anonyymi

      Ei ne sielläkään nätimmät akat anna, koska ne on yleensä varattu päälliköille. Moni ISIKSEEN Euroopasta pimpukan perässä lähtenyt pettyi pahasti.

      • Anonyymi

        Tuhannenneksi kaunein nainen /kylä on vielä kauniimpi kuin paras suominainen.


    • Anonyymi

      Hajosin ja nauroin ääneen XD XD XD

    • Anonyymi

      Minäkin haluan turvapaikan Irakista! Tulen sun mukaan! Odota🤗
      SUOMI ON PASKA MAA

    • Anonyymi

      Lidlissä saat olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Heippa. Kai lentoliput jo tilasit.

    • Anonyymi

      Valkoinen heteromies on maailmankaikkeuden suurin uhriutuja.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      281
      3724
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2459
    3. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      88
      1710
    4. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1650
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      325
      1552
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      408
      1416
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      67
      1373
    8. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      78
      1310
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1289
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      89
      1208
    Aihe