Missä Jöns luuraa?

Anonyymi

On paljon mahdollista että alarmismi uskonto katoaa Maan päältä luonnollisista syistä. Tämäkin on muuten ennnustettu muttei kananluista.

18

140

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jöns taitaa kirjoitella vakavissaan. Nykyäänhän palsta on mennyt denialisteille naureskeluksi. Ei täällä mitään asiallista enää kirjoitella.

• Anonyymi

Taitaa olla jönssi ainoa joka enää ottaa AGW:n vakavasti. Muut tosiaan naureskelevat hörhöjulistuksille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla jönssi ainoa joka enää ottaa AGW:n vakavasti. Muut tosiaan naureskelevat hörhöjulistuksille.

Taidat itse olla ainoa, joka uskoo, että Kuussa on käyty. Muut naureskelevat uskomuksellesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat itse olla ainoa, joka uskoo, että Kuussa on käyty. Muut naureskelevat uskomuksellesi.

Ei. Minä olen se, joka uskoo että Kuu on juustoa ja ilmastonlämpeneminen johtuu ihmisen tupruttelemasta hiikidioksidista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei. Minä olen se, joka uskoo että Kuu on juustoa ja ilmastonlämpeneminen johtuu ihmisen tupruttelemasta hiikidioksidista.

Jopa on pojalla ristiriitaiset uskomukset. Edellinen kuin Grimmin saduista ja jälkimäinen tiedettä.
        Mutta niin se ihmismieli toimii erikoisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat uskoa joulupukkiin ja arktisten jäiden katoamiseenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat uskoa joulupukkiin ja arktisten jäiden katoamiseenkin.

Ja Juice fanina myös maailmanrauhaan.
        Arktiset jäät ovat pienentyneet pitkään, mutta eivät varmasti kokonaan katoa kesälläkään seuraavaan sataan vuoteen. Tai toivittavasti eivät. Se tietäisi melkoista positiivista takaisinkytkentää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Juice fanina myös maailmanrauhaan.
        Arktiset jäät ovat pienentyneet pitkään, mutta eivät varmasti kokonaan katoa kesälläkään seuraavaan sataan vuoteen. Tai toivittavasti eivät. Se tietäisi melkoista positiivista takaisinkytkentää.

Mitä ne jäät kytkevät takaisin? Jos ei ole jäitä niin onko kytkentääkään?

• Anonyymi

Höns Jöns veturimiehet!

• Anonyymi

Kyllä Jöns taas herää, kun ilmasto "lämpenee". Siihen asti pitää olla hissukseen vaan.

• Anonyymi

Se on kalju.

• Anonyymi

Aika harva täällä viitsii enää kommentoida kun viimeisetkin edes puoliasialliset de­ni­a­lis­tit (PierreRe...) näyttävät viimeisten vuosien aikana vaienneen ja m­t­-­p­o­t­i­l­a­a­t sekä aloituksen kaltaiset huomiota kerjäävät troIIit tulleet tilalle.

• Anonyymi

Ilmastonlämpenemisuskonto tuskin katoaa aivan lähitulevaisuudessa. Tilalle pitäisi jonkun keksiä vielä höyrypäisemmät jutut jotka hihhulit omaksuisivat.

• Anonyymi

Hiilivetyoligarkit kuten Putler pitävät huolen siitä, että lämpeneminen jatkuu.

• Anonyymi

Hiilidioksidin aiheuttama lämpeneminen on fakta. Ei siinä ole enää mitään sijaa mielipiteille. Ei kertotaulustakaan kukaan jaksa kahvipöydässä keskustella.

Jos lämpeneminen halutaan pysäyttää, niin päästöt pitää lopettaa. Siinä riittää vielä keskusteltavaa. Ja siinä, miten lämpenemiseen tulisi varautua.

• Anonyymi

Ilmastomuutoksen torjuntaan tulisi saada tulosvastuu. Ei riitä, että vain mätetään miljardeja hyvään tarkoitukseen. Tulosvastuu edellyttää, että tulosta voidaan mitata.

• Anonyymi

Nykypäästöillä Suomen osuus vuotuisesta lämpenemisestä on 0,00003 C. Tämän verran lämpeneminen hidastuisi, jos Suomi lopettaisi päästöt kokonaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykypäästöillä Suomen osuus vuotuisesta lämpenemisestä on 0,00003 C. Tämän verran lämpeneminen hidastuisi, jos Suomi lopettaisi päästöt kokonaan.

Kuinka monta kymmentä miljardia saa maksaa, jotta tuo luku nollaantuu. Nythän Suomi jo velkaantuu yli 10 mrd vuosittain.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      412
      4713
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      1875
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      145
      1612
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      75
      1335
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      15
      1196
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      79
      1166
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1101
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      67
      1046
    9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      66
      1012
    10. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38