Missä Jöns luuraa?

Anonyymi

On paljon mahdollista että alarmismi uskonto katoaa Maan päältä luonnollisista syistä. Tämäkin on muuten ennnustettu muttei kananluista.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jöns taitaa kirjoitella vakavissaan. Nykyäänhän palsta on mennyt denialisteille naureskeluksi. Ei täällä mitään asiallista enää kirjoitella.

      • Anonyymi

        Taitaa olla jönssi ainoa joka enää ottaa AGW:n vakavasti. Muut tosiaan naureskelevat hörhöjulistuksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla jönssi ainoa joka enää ottaa AGW:n vakavasti. Muut tosiaan naureskelevat hörhöjulistuksille.

        Taidat itse olla ainoa, joka uskoo, että Kuussa on käyty. Muut naureskelevat uskomuksellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat itse olla ainoa, joka uskoo, että Kuussa on käyty. Muut naureskelevat uskomuksellesi.

        Ei. Minä olen se, joka uskoo että Kuu on juustoa ja ilmastonlämpeneminen johtuu ihmisen tupruttelemasta hiikidioksidista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Minä olen se, joka uskoo että Kuu on juustoa ja ilmastonlämpeneminen johtuu ihmisen tupruttelemasta hiikidioksidista.

        Jopa on pojalla ristiriitaiset uskomukset. Edellinen kuin Grimmin saduista ja jälkimäinen tiedettä.
        Mutta niin se ihmismieli toimii erikoisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Minä olen se, joka uskoo että Kuu on juustoa ja ilmastonlämpeneminen johtuu ihmisen tupruttelemasta hiikidioksidista.

        Taidat uskoa joulupukkiin ja arktisten jäiden katoamiseenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat uskoa joulupukkiin ja arktisten jäiden katoamiseenkin.

        Ja Juice fanina myös maailmanrauhaan.
        Arktiset jäät ovat pienentyneet pitkään, mutta eivät varmasti kokonaan katoa kesälläkään seuraavaan sataan vuoteen. Tai toivittavasti eivät. Se tietäisi melkoista positiivista takaisinkytkentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Juice fanina myös maailmanrauhaan.
        Arktiset jäät ovat pienentyneet pitkään, mutta eivät varmasti kokonaan katoa kesälläkään seuraavaan sataan vuoteen. Tai toivittavasti eivät. Se tietäisi melkoista positiivista takaisinkytkentää.

        Mitä ne jäät kytkevät takaisin? Jos ei ole jäitä niin onko kytkentääkään?


    • Anonyymi

      Kyllä Jöns taas herää, kun ilmasto "lämpenee". Siihen asti pitää olla hissukseen vaan.

    • Anonyymi

      Aika harva täällä viitsii enää kommentoida kun viimeisetkin edes puoliasialliset de­ni­a­lis­tit (PierreRe...) näyttävät viimeisten vuosien aikana vaienneen ja m­t­-­p­o­t­i­l­a­a­t sekä aloituksen kaltaiset huomiota kerjäävät troIIit tulleet tilalle.

      • Anonyymi

        Ilmastonlämpenemisuskonto tuskin katoaa aivan lähitulevaisuudessa. Tilalle pitäisi jonkun keksiä vielä höyrypäisemmät jutut jotka hihhulit omaksuisivat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5168
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1343
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1036
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      948
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      727
    Aihe