Ravintolan ateriapalvelut

Anonyymi

Iäkkäälle omaiselle tuodaan päivän ateria paikallisesta ravintolasta. Omainen sanoo ettei ruoka maistu. Vähän väliä valittaa, että ruoka on maustettu sellaiseksi, ettei hän tykkää. Erityisesti makeat ja hapanimelät maut inhottavat. Suolaakin on usein liian vähän.

Olen sanonut, että suolaa voi itse lisätä. Ehdotin antamaan ravintolalle palautetta, että ruokaa ei maustettaisi makeaksi. Hän taisi loukkaantua - ilmeisesti hänen mielestä ruoasta ei voi antaa negatiivista palautetta. Itse ajattelen, että voisihan asiaa ainakin kysyä.

Omainen on ajatellut, että hän lopettaisi ateriapalvelun ja keittelisi omia tuttuja ruokiaan. Mutta itse hän ei saa ostoksiaan kaupasta. Pienellä paikkakunnalla kaupassa ei näyttäisi olevan kauppakassipalveluita.

Aiemmin hänellä oli hyvä ruokahalu, mutta se on muuttunut vanhemmiten huonoksi. Hän pelkää, että jos ruoasta antaa palautetta ja jos hänen makunsa sitten taas muuttuu, eikä sekään ruoka maistu. Minun mielestäni kannattaisi edes kokeilla. Vai onko se liian vaikeaa jättää jonkun aterioista tietyt mausteet pois?

2

155

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vanhuksille lähetetään alaarvoista ruokaa

• Anonyymi

Ei niitä ruokia yhden asiakkaan vinkumisten perusteella lähdetä muokkaamaan, kerralla se ruoka aina maustetaan ja jaetaan vaan annoksiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      882
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      862
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      548
      781
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe