Säälittää rokotetut ihmiset.

Anonyymi

Ihan oikeasti, he ovat pistäneet kaiken luottamuksen rokotteisiin kun niitä on kehuttu ja sitä luottamusta murennetaan nyt pala palalta, uutinen uutiselta. Tämä on omiaan vaikuttamaan siihen, että lisäroktteisiin uskominen hiipuu varmasti koko ajan, vaikka pelkokertoimilla sitä pidetäänkin yllä median avulla.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008468951.html

Melkoinen paradoksi, rokotteita melkein pakotetaan otettavaksi mutta teho huono, ja niiden teho hiipuu nopeasti ja toisaalta lääkettä siihen tarjotaan tarjoamalla uutta rokotetta josta ei tiedetä onko se hyvä ja kuinka kauan teho pysyy ja taas sama jatkuu.

375

4367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ironista on, että edelleen tuossa lopussa suositellaan rokotetta ja tuo terveysturvallisuuspäällikkö "tarkistaa" asian, mitä se tarkoittaa, no sitä, että taas tämä kuuluisa "faktantarkastaja" kertookin, että ei ole kuollut rokotteeseen, tai kumoaa jopa että onko kuollut ollenkaan, näin se menee tämä homma.


      • Anonyymi

        Lopetin jo kauan sitten maskienkin käytön,täyttä lumetta!


      • Anonyymi

        Tuo on yksittäistapaus, ja vaikka niitä olisi tuhansia, niin rokote säästää henkiä moninkertaisesti. Ei ole asiantuntijat kieltäneet, että rokotteella on harvoissa tapauksissa vakaviakin sivuvaikutuksia. Te rokotevastaiset hörhöt että sen wijaan myönnä että rokotteesta olisi kenellekään hyötyä. Mutta ettehän te mitään tiedä, ette tiedä lääketietewstä, viruksista, rokotteista mitään, sen kun louskutatte skeidaa, uskoen kaikenmaailmqn salaliittovalheisiin, saatanan tunarit sanoisi Kekkonen.

        Sinäkin tollo varmaan uskoit siihen korvavalohuijaukseen. Valoa korvaan niin se käy muka valohoitona kaamosmassnnukseen. No nyt tuo huijarifirma hakeutui konkurssiin, kerrottiin äsken radiouutisissa..

        Usassa trumpin selvästi vaaleissa voittamilla alueilla on moninkertaisesti koronaan kuolleita verrattuna Bidenin selvästi voittamilla alueilla asuviin. Tämä on fakta. Syy, trumpistit ovat rokotevastaisia. Vaikka trump on ottanut rokotteen, vakava koronasairaus sai jopa luupää trumpin tajuamaan tosiasiat, mutta moni trumpisti ei tottele edes puolijumalaansa trumpia, kun tämä kehotti kannattajiaan ottamaan rokotteen. Osa yleiaöstä buuasi trumpille, kun tämä kerrqnkin puhui järkeä.

        Republikaanipoliitikotkin nuoleskelevat rokotevastaisia, eli tappavat äänestäjiään puhumalla rokotetta vastaan, itse ovat kyllä melkein kaikki ottaneet rokotteen.

        Turha sääliä minua, olen 2 rokotetta ottanut ja hyvin menee. Minä ei rokottamattomia wääli, ette sääliäni edes ansaitse. Kuolkaa koronaan, pelatkaa venäläistä rulettia hengellänne jos kerran haluatte, sopii minulle.


      • Anonyymi

        Jo melkein 83% yli 12 v. suomalaisista ottanut kaksi rokotetta, ja luku nousee hitaahkosti mutta varmasti, viime päivinä jopa piristynyt rokottamistahti. E-Pohjanmaallakin, olikohan se Seinäjoella, oli tällä viikolla rokotekampanja, tiistaina ja lauantaina tuhansia rokotettuja molempina päivinä. Tiistaina jonottivat kovassa pakkasessakin, mutta harva lähti pois vaikka jopa kehotettiin tulemaan uudelleen lauantaina. Silloin oli varauduttu paremmin, 29 rokottajaa, eikä ollut jonoja. Sukunimen alkukirjaimen mukaan oli ajoitettu rokotukseen tuleminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ironista on, että edelleen tuossa lopussa suositellaan rokotetta ja tuo terveysturvallisuuspäällikkö "tarkistaa" asian, mitä se tarkoittaa, no sitä, että taas tämä kuuluisa "faktantarkastaja" kertookin, että ei ole kuollut rokotteeseen, tai kumoaa jopa että onko kuollut ollenkaan, näin se menee tämä homma.

        Kyllä...petos on tiedossa myös kuolemantapauksien osalta ,kuinka rokottamattomien syyksi on mennyt kun rokotetut on kuolleet.Pienillä aika kikkailuilla.
        Voi hyvänen aika kun rokotetut omaiset tajuaa tämän eräänä päivänä niin pysyykö kaikki elossa hallituksessa tai THL ssä enää....voi kauhistus ..voi kauhistus...
        Tämä kupla on niin lähellä puhkeamista.
        Nähdäänkö K Kiuru lentoasemalla ottamassa pikalähtöä ulkomaille vain menolipulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on yksittäistapaus, ja vaikka niitä olisi tuhansia, niin rokote säästää henkiä moninkertaisesti. Ei ole asiantuntijat kieltäneet, että rokotteella on harvoissa tapauksissa vakaviakin sivuvaikutuksia. Te rokotevastaiset hörhöt että sen wijaan myönnä että rokotteesta olisi kenellekään hyötyä. Mutta ettehän te mitään tiedä, ette tiedä lääketietewstä, viruksista, rokotteista mitään, sen kun louskutatte skeidaa, uskoen kaikenmaailmqn salaliittovalheisiin, saatanan tunarit sanoisi Kekkonen.

        Sinäkin tollo varmaan uskoit siihen korvavalohuijaukseen. Valoa korvaan niin se käy muka valohoitona kaamosmassnnukseen. No nyt tuo huijarifirma hakeutui konkurssiin, kerrottiin äsken radiouutisissa..

        Usassa trumpin selvästi vaaleissa voittamilla alueilla on moninkertaisesti koronaan kuolleita verrattuna Bidenin selvästi voittamilla alueilla asuviin. Tämä on fakta. Syy, trumpistit ovat rokotevastaisia. Vaikka trump on ottanut rokotteen, vakava koronasairaus sai jopa luupää trumpin tajuamaan tosiasiat, mutta moni trumpisti ei tottele edes puolijumalaansa trumpia, kun tämä kehotti kannattajiaan ottamaan rokotteen. Osa yleiaöstä buuasi trumpille, kun tämä kerrqnkin puhui järkeä.

        Republikaanipoliitikotkin nuoleskelevat rokotevastaisia, eli tappavat äänestäjiään puhumalla rokotetta vastaan, itse ovat kyllä melkein kaikki ottaneet rokotteen.

        Turha sääliä minua, olen 2 rokotetta ottanut ja hyvin menee. Minä ei rokottamattomia wääli, ette sääliäni edes ansaitse. Kuolkaa koronaan, pelatkaa venäläistä rulettia hengellänne jos kerran haluatte, sopii minulle.

        Sattuu olemaan niin ,että entistä enemmän kuolee rokotettuja .Päivä päivältä .
        Jos sinulla on ollut asiat kohdallaan ja sopiva veriryhmä yms tekijät niin lucky you....mutta suurella osalla niin ei ole ja joskus täysin päinvastoin.
        Ne tulokset...ne pysyvät tulokset alkaa myöhemmin näkyä ,mutta jos oikeasti haluat tutkia esim alle 30v miesten rokotuksia ja äkkikuolemia tai onko jo sterilisaatio uhkana niin googleta ja ala etsiä tietoa.
        Tai onko ambulanssi liikehdintä yms..tietoa löytyy vaikka Suomen huijarit yrittää kaikin keinoin pimittää.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sattuu olemaan niin ,että entistä enemmän kuolee rokotettuja .Päivä päivältä .
        Jos sinulla on ollut asiat kohdallaan ja sopiva veriryhmä yms tekijät niin lucky you....mutta suurella osalla niin ei ole ja joskus täysin päinvastoin.
        Ne tulokset...ne pysyvät tulokset alkaa myöhemmin näkyä ,mutta jos oikeasti haluat tutkia esim alle 30v miesten rokotuksia ja äkkikuolemia tai onko jo sterilisaatio uhkana niin googleta ja ala etsiä tietoa.
        Tai onko ambulanssi liikehdintä yms..tietoa löytyy vaikka Suomen huijarit yrittää kaikin keinoin pimittää.

        ???????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on yksittäistapaus, ja vaikka niitä olisi tuhansia, niin rokote säästää henkiä moninkertaisesti. Ei ole asiantuntijat kieltäneet, että rokotteella on harvoissa tapauksissa vakaviakin sivuvaikutuksia. Te rokotevastaiset hörhöt että sen wijaan myönnä että rokotteesta olisi kenellekään hyötyä. Mutta ettehän te mitään tiedä, ette tiedä lääketietewstä, viruksista, rokotteista mitään, sen kun louskutatte skeidaa, uskoen kaikenmaailmqn salaliittovalheisiin, saatanan tunarit sanoisi Kekkonen.

        Sinäkin tollo varmaan uskoit siihen korvavalohuijaukseen. Valoa korvaan niin se käy muka valohoitona kaamosmassnnukseen. No nyt tuo huijarifirma hakeutui konkurssiin, kerrottiin äsken radiouutisissa..

        Usassa trumpin selvästi vaaleissa voittamilla alueilla on moninkertaisesti koronaan kuolleita verrattuna Bidenin selvästi voittamilla alueilla asuviin. Tämä on fakta. Syy, trumpistit ovat rokotevastaisia. Vaikka trump on ottanut rokotteen, vakava koronasairaus sai jopa luupää trumpin tajuamaan tosiasiat, mutta moni trumpisti ei tottele edes puolijumalaansa trumpia, kun tämä kehotti kannattajiaan ottamaan rokotteen. Osa yleiaöstä buuasi trumpille, kun tämä kerrqnkin puhui järkeä.

        Republikaanipoliitikotkin nuoleskelevat rokotevastaisia, eli tappavat äänestäjiään puhumalla rokotetta vastaan, itse ovat kyllä melkein kaikki ottaneet rokotteen.

        Turha sääliä minua, olen 2 rokotetta ottanut ja hyvin menee. Minä ei rokottamattomia wääli, ette sääliäni edes ansaitse. Kuolkaa koronaan, pelatkaa venäläistä rulettia hengellänne jos kerran haluatte, sopii minulle.

        Venäläistä rulettia pelaa rokotetut ja ne jotka ottaa vielä useita ns. k-piikkiä.
        Suuri osa näistä on placeboja. Sit toinen juttu, vaikka ei ole placebo, niin miten ihmisen keho piikin myrkkyihin reagoi. Ehkä ei vielä toinen piikki ole se slaagi, mutta ehkä sit se kahdeksas.
        Näistä haittavaikutuksista valtamedia ei puhu halaistua sanaa, mutta kuitenkin muualta koko ajan tulee lisää tietoa, että näistä tulee tosi pahoja haittavaikutuksia ja jopa kuolemia. https://thecovidworld.com/uk-funeral-director-sends-chilling-message-about-sharp-rise-in-covid-19-vaccine-deaths/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on yksittäistapaus, ja vaikka niitä olisi tuhansia, niin rokote säästää henkiä moninkertaisesti. Ei ole asiantuntijat kieltäneet, että rokotteella on harvoissa tapauksissa vakaviakin sivuvaikutuksia. Te rokotevastaiset hörhöt että sen wijaan myönnä että rokotteesta olisi kenellekään hyötyä. Mutta ettehän te mitään tiedä, ette tiedä lääketietewstä, viruksista, rokotteista mitään, sen kun louskutatte skeidaa, uskoen kaikenmaailmqn salaliittovalheisiin, saatanan tunarit sanoisi Kekkonen.

        Sinäkin tollo varmaan uskoit siihen korvavalohuijaukseen. Valoa korvaan niin se käy muka valohoitona kaamosmassnnukseen. No nyt tuo huijarifirma hakeutui konkurssiin, kerrottiin äsken radiouutisissa..

        Usassa trumpin selvästi vaaleissa voittamilla alueilla on moninkertaisesti koronaan kuolleita verrattuna Bidenin selvästi voittamilla alueilla asuviin. Tämä on fakta. Syy, trumpistit ovat rokotevastaisia. Vaikka trump on ottanut rokotteen, vakava koronasairaus sai jopa luupää trumpin tajuamaan tosiasiat, mutta moni trumpisti ei tottele edes puolijumalaansa trumpia, kun tämä kehotti kannattajiaan ottamaan rokotteen. Osa yleiaöstä buuasi trumpille, kun tämä kerrqnkin puhui järkeä.

        Republikaanipoliitikotkin nuoleskelevat rokotevastaisia, eli tappavat äänestäjiään puhumalla rokotetta vastaan, itse ovat kyllä melkein kaikki ottaneet rokotteen.

        Turha sääliä minua, olen 2 rokotetta ottanut ja hyvin menee. Minä ei rokottamattomia wääli, ette sääliäni edes ansaitse. Kuolkaa koronaan, pelatkaa venäläistä rulettia hengellänne jos kerran haluatte, sopii minulle.

        Oletko aina ollut ilkeä vai onko tämä joku rokotehaitta.
        Selvästi olet myös peloissasi, voimia.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sattuu olemaan niin ,että entistä enemmän kuolee rokotettuja .Päivä päivältä .
        Jos sinulla on ollut asiat kohdallaan ja sopiva veriryhmä yms tekijät niin lucky you....mutta suurella osalla niin ei ole ja joskus täysin päinvastoin.
        Ne tulokset...ne pysyvät tulokset alkaa myöhemmin näkyä ,mutta jos oikeasti haluat tutkia esim alle 30v miesten rokotuksia ja äkkikuolemia tai onko jo sterilisaatio uhkana niin googleta ja ala etsiä tietoa.
        Tai onko ambulanssi liikehdintä yms..tietoa löytyy vaikka Suomen huijarit yrittää kaikin keinoin pimittää.

        Eiköhän populaatiota ole jo tarpeeksi. Sterilisaatio vain hyväksi. Ja eihän tuo nyt niin paneta. Pissa vehkeet ei innosta oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ironista on, että edelleen tuossa lopussa suositellaan rokotetta ja tuo terveysturvallisuuspäällikkö "tarkistaa" asian, mitä se tarkoittaa, no sitä, että taas tämä kuuluisa "faktantarkastaja" kertookin, että ei ole kuollut rokotteeseen, tai kumoaa jopa että onko kuollut ollenkaan, näin se menee tämä homma.

        Ei voi kumota. Itekkin tunnen yhden rokotteeseen kuolleen. Sitä on nohynekin valehtelija kusipää lääkefirmojen lobbareiden mahdoton kumota. Mut mitäs ne välittää kenestäkään kun lääkefirmat lykkää miljoonat tilille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin jo kauan sitten maskienkin käytön,täyttä lumetta!

        Vähemmä älykkäät voi hyvin erottaa nykyisin kaupassa! Heillä ei ole maskia ja kuulut ilmeisesti heihin!


      • Anonyymi
        EbA_N3n kirjoitti:

        Venäläistä rulettia pelaa rokotetut ja ne jotka ottaa vielä useita ns. k-piikkiä.
        Suuri osa näistä on placeboja. Sit toinen juttu, vaikka ei ole placebo, niin miten ihmisen keho piikin myrkkyihin reagoi. Ehkä ei vielä toinen piikki ole se slaagi, mutta ehkä sit se kahdeksas.
        Näistä haittavaikutuksista valtamedia ei puhu halaistua sanaa, mutta kuitenkin muualta koko ajan tulee lisää tietoa, että näistä tulee tosi pahoja haittavaikutuksia ja jopa kuolemia. https://thecovidworld.com/uk-funeral-director-sends-chilling-message-about-sharp-rise-in-covid-19-vaccine-deaths/

        EI ole yhtään placebopiikkiä annettu! Ymmärrätkö, ei yhtäkään!

        JO tuo "valtamedia" -sana kertoo sinusta kaiken. HÄPEÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI ole yhtään placebopiikkiä annettu! Ymmärrätkö, ei yhtäkään!

        JO tuo "valtamedia" -sana kertoo sinusta kaiken. HÄPEÄ!

        Mitä siitä, vaikka kertoo?
        Valtamedia on olemassa, jonka johtajat ajavat Agenda30.tä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo melkein 83% yli 12 v. suomalaisista ottanut kaksi rokotetta, ja luku nousee hitaahkosti mutta varmasti, viime päivinä jopa piristynyt rokottamistahti. E-Pohjanmaallakin, olikohan se Seinäjoella, oli tällä viikolla rokotekampanja, tiistaina ja lauantaina tuhansia rokotettuja molempina päivinä. Tiistaina jonottivat kovassa pakkasessakin, mutta harva lähti pois vaikka jopa kehotettiin tulemaan uudelleen lauantaina. Silloin oli varauduttu paremmin, 29 rokottajaa, eikä ollut jonoja. Sukunimen alkukirjaimen mukaan oli ajoitettu rokotukseen tuleminen.

        Uskomatonta! Oikein jonottaa kuolemanpiikkiä saamaan, koirakin ymmärtää vastustaa piikille menoa muttei näköjään osa ihmisistä, surullista oikeasti.
        Sääliksi käy ihmisiä jotka tuohon lankaan menevät ja joutuvat kärsimään haitoista, propaganda on hengenvaarallista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta! Oikein jonottaa kuolemanpiikkiä saamaan, koirakin ymmärtää vastustaa piikille menoa muttei näköjään osa ihmisistä, surullista oikeasti.
        Sääliksi käy ihmisiä jotka tuohon lankaan menevät ja joutuvat kärsimään haitoista, propaganda on hengenvaarallista.

        Koirat syövät myös ulosteitaan ja nuolevat vehkeitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on yksittäistapaus, ja vaikka niitä olisi tuhansia, niin rokote säästää henkiä moninkertaisesti. Ei ole asiantuntijat kieltäneet, että rokotteella on harvoissa tapauksissa vakaviakin sivuvaikutuksia. Te rokotevastaiset hörhöt että sen wijaan myönnä että rokotteesta olisi kenellekään hyötyä. Mutta ettehän te mitään tiedä, ette tiedä lääketietewstä, viruksista, rokotteista mitään, sen kun louskutatte skeidaa, uskoen kaikenmaailmqn salaliittovalheisiin, saatanan tunarit sanoisi Kekkonen.

        Sinäkin tollo varmaan uskoit siihen korvavalohuijaukseen. Valoa korvaan niin se käy muka valohoitona kaamosmassnnukseen. No nyt tuo huijarifirma hakeutui konkurssiin, kerrottiin äsken radiouutisissa..

        Usassa trumpin selvästi vaaleissa voittamilla alueilla on moninkertaisesti koronaan kuolleita verrattuna Bidenin selvästi voittamilla alueilla asuviin. Tämä on fakta. Syy, trumpistit ovat rokotevastaisia. Vaikka trump on ottanut rokotteen, vakava koronasairaus sai jopa luupää trumpin tajuamaan tosiasiat, mutta moni trumpisti ei tottele edes puolijumalaansa trumpia, kun tämä kehotti kannattajiaan ottamaan rokotteen. Osa yleiaöstä buuasi trumpille, kun tämä kerrqnkin puhui järkeä.

        Republikaanipoliitikotkin nuoleskelevat rokotevastaisia, eli tappavat äänestäjiään puhumalla rokotetta vastaan, itse ovat kyllä melkein kaikki ottaneet rokotteen.

        Turha sääliä minua, olen 2 rokotetta ottanut ja hyvin menee. Minä ei rokottamattomia wääli, ette sääliäni edes ansaitse. Kuolkaa koronaan, pelatkaa venäläistä rulettia hengellänne jos kerran haluatte, sopii minulle.

        Kuinka paljon CABAL maksaa sulle paskapuheista. Jos ei maksa niin , kannattaako sen viulua soitella joka sut ja muut haluaa, geenimanipulaatiolla vammauttaa ja tuhota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on yksittäistapaus, ja vaikka niitä olisi tuhansia, niin rokote säästää henkiä moninkertaisesti. Ei ole asiantuntijat kieltäneet, että rokotteella on harvoissa tapauksissa vakaviakin sivuvaikutuksia. Te rokotevastaiset hörhöt että sen wijaan myönnä että rokotteesta olisi kenellekään hyötyä. Mutta ettehän te mitään tiedä, ette tiedä lääketietewstä, viruksista, rokotteista mitään, sen kun louskutatte skeidaa, uskoen kaikenmaailmqn salaliittovalheisiin, saatanan tunarit sanoisi Kekkonen.

        Sinäkin tollo varmaan uskoit siihen korvavalohuijaukseen. Valoa korvaan niin se käy muka valohoitona kaamosmassnnukseen. No nyt tuo huijarifirma hakeutui konkurssiin, kerrottiin äsken radiouutisissa..

        Usassa trumpin selvästi vaaleissa voittamilla alueilla on moninkertaisesti koronaan kuolleita verrattuna Bidenin selvästi voittamilla alueilla asuviin. Tämä on fakta. Syy, trumpistit ovat rokotevastaisia. Vaikka trump on ottanut rokotteen, vakava koronasairaus sai jopa luupää trumpin tajuamaan tosiasiat, mutta moni trumpisti ei tottele edes puolijumalaansa trumpia, kun tämä kehotti kannattajiaan ottamaan rokotteen. Osa yleiaöstä buuasi trumpille, kun tämä kerrqnkin puhui järkeä.

        Republikaanipoliitikotkin nuoleskelevat rokotevastaisia, eli tappavat äänestäjiään puhumalla rokotetta vastaan, itse ovat kyllä melkein kaikki ottaneet rokotteen.

        Turha sääliä minua, olen 2 rokotetta ottanut ja hyvin menee. Minä ei rokottamattomia wääli, ette sääliäni edes ansaitse. Kuolkaa koronaan, pelatkaa venäläistä rulettia hengellänne jos kerran haluatte, sopii minulle.

        Viestistäsi päätellen rokotteet ovat jo vaarantaneet psyykkisen tasapainosi.

        Uhkut piikkikiihkoa ja keisarin elkein ojennat toista mieltä olevia. Melkoista säälimätöntä rulettia pelailet, vaikket itse tahdo myöntää. Pakko sinun on nyt käydä uhmakkuuttasi läpi kerran olet jo alistanut tuolle kehosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on yksittäistapaus, ja vaikka niitä olisi tuhansia, niin rokote säästää henkiä moninkertaisesti. Ei ole asiantuntijat kieltäneet, että rokotteella on harvoissa tapauksissa vakaviakin sivuvaikutuksia. Te rokotevastaiset hörhöt että sen wijaan myönnä että rokotteesta olisi kenellekään hyötyä. Mutta ettehän te mitään tiedä, ette tiedä lääketietewstä, viruksista, rokotteista mitään, sen kun louskutatte skeidaa, uskoen kaikenmaailmqn salaliittovalheisiin, saatanan tunarit sanoisi Kekkonen.

        Sinäkin tollo varmaan uskoit siihen korvavalohuijaukseen. Valoa korvaan niin se käy muka valohoitona kaamosmassnnukseen. No nyt tuo huijarifirma hakeutui konkurssiin, kerrottiin äsken radiouutisissa..

        Usassa trumpin selvästi vaaleissa voittamilla alueilla on moninkertaisesti koronaan kuolleita verrattuna Bidenin selvästi voittamilla alueilla asuviin. Tämä on fakta. Syy, trumpistit ovat rokotevastaisia. Vaikka trump on ottanut rokotteen, vakava koronasairaus sai jopa luupää trumpin tajuamaan tosiasiat, mutta moni trumpisti ei tottele edes puolijumalaansa trumpia, kun tämä kehotti kannattajiaan ottamaan rokotteen. Osa yleiaöstä buuasi trumpille, kun tämä kerrqnkin puhui järkeä.

        Republikaanipoliitikotkin nuoleskelevat rokotevastaisia, eli tappavat äänestäjiään puhumalla rokotetta vastaan, itse ovat kyllä melkein kaikki ottaneet rokotteen.

        Turha sääliä minua, olen 2 rokotetta ottanut ja hyvin menee. Minä ei rokottamattomia wääli, ette sääliäni edes ansaitse. Kuolkaa koronaan, pelatkaa venäläistä rulettia hengellänne jos kerran haluatte, sopii minulle.

        Virheellinen väittämä sulla. Republikaanien kannatusalueilla joissa rajoituksia ei ole juuri ollut, on korona epidemia ollut jatkuvasti paremmin hallussa. Tapauksia vähemmän ja kansa terveempää kuin demokraattien hallitsemissa osavaltioissa. On hävytöntä että ihminen jolla on pääsy nettiin ei viitsi sen vertaa ottaa asioista selvää.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kyllä...petos on tiedossa myös kuolemantapauksien osalta ,kuinka rokottamattomien syyksi on mennyt kun rokotetut on kuolleet.Pienillä aika kikkailuilla.
        Voi hyvänen aika kun rokotetut omaiset tajuaa tämän eräänä päivänä niin pysyykö kaikki elossa hallituksessa tai THL ssä enää....voi kauhistus ..voi kauhistus...
        Tämä kupla on niin lähellä puhkeamista.
        Nähdäänkö K Kiuru lentoasemalla ottamassa pikalähtöä ulkomaille vain menolipulla.

        Ylikuolleisuus suomessa jatkanut edelleen kasvuaan joulukuussa. Pelottavasti näyttää nousu heijastelevan rokotustahtia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siitä, vaikka kertoo?
        Valtamedia on olemassa, jonka johtajat ajavat Agenda30.tä..

        Valtamediahan on yhtä kuin suuret mediakonsernit ja valtiollinen YLE. Ainakin isot kansainväliset mediatalot saavat huomattavaa voitelurahaa suurilta lääketehtailta jotta heidän imagonsa pidettäisiin mahdollisimman kiiltävänä. Taisivat lanseerata sen V-merkin vastuullisen median merkkinä. Nykyäänhän tuo on tunnettu kansan keskuudessa valemedian tunnuksena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetin jo kauan sitten maskienkin käytön,täyttä lumetta!

        Mä käytän vaan välttääksesi konfliktit. Meinas yks ukko tulla kerran päälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on yksittäistapaus, ja vaikka niitä olisi tuhansia, niin rokote säästää henkiä moninkertaisesti. Ei ole asiantuntijat kieltäneet, että rokotteella on harvoissa tapauksissa vakaviakin sivuvaikutuksia. Te rokotevastaiset hörhöt että sen wijaan myönnä että rokotteesta olisi kenellekään hyötyä. Mutta ettehän te mitään tiedä, ette tiedä lääketietewstä, viruksista, rokotteista mitään, sen kun louskutatte skeidaa, uskoen kaikenmaailmqn salaliittovalheisiin, saatanan tunarit sanoisi Kekkonen.

        Sinäkin tollo varmaan uskoit siihen korvavalohuijaukseen. Valoa korvaan niin se käy muka valohoitona kaamosmassnnukseen. No nyt tuo huijarifirma hakeutui konkurssiin, kerrottiin äsken radiouutisissa..

        Usassa trumpin selvästi vaaleissa voittamilla alueilla on moninkertaisesti koronaan kuolleita verrattuna Bidenin selvästi voittamilla alueilla asuviin. Tämä on fakta. Syy, trumpistit ovat rokotevastaisia. Vaikka trump on ottanut rokotteen, vakava koronasairaus sai jopa luupää trumpin tajuamaan tosiasiat, mutta moni trumpisti ei tottele edes puolijumalaansa trumpia, kun tämä kehotti kannattajiaan ottamaan rokotteen. Osa yleiaöstä buuasi trumpille, kun tämä kerrqnkin puhui järkeä.

        Republikaanipoliitikotkin nuoleskelevat rokotevastaisia, eli tappavat äänestäjiään puhumalla rokotetta vastaan, itse ovat kyllä melkein kaikki ottaneet rokotteen.

        Turha sääliä minua, olen 2 rokotetta ottanut ja hyvin menee. Minä ei rokottamattomia wääli, ette sääliäni edes ansaitse. Kuolkaa koronaan, pelatkaa venäläistä rulettia hengellänne jos kerran haluatte, sopii minulle.

        EN OLE GMO
        Minulla on samat oikeudet kuin sinulla, itseasiassa enemmän koska olet ameriikassa mRNA rokoteteknologian patentinhaltijan omaisuutta :D

        Salaliittoako :D

        Nyt, aika lopettaa nokittelu ja tunnustaa yhteinen vihollinen, ylpeys sikseen ja yleislakko.
        Meinaako


    • Anonyymi

      Yhtälöä on vaikea ymmärtää, että kun rokote ei estä jatkotartuntojen syntymistä, eikä anna merkittävää hyötyä perusterveille, niin siitä huolimatta hallitus ja viranomaiset tuputtaa ja painostaa sitä kaikille, antaen ymmärtää, että kaikki ovat vailla suojaa ilman rokotetta.

      Jo ennen rokotuksia vakavia tapauksissa oli alimmillaan 0,008% ja ylimmillään 0,04% ja tästä häviävän pienestä osuudesta sitten päätettiin vääristellä taudin kuvaksi "isorokko". Mikä siis on motiivi taustalla, että sivuutetaan se jopa yli 99% enemmistö, joka sairastaa taudin oireettomana, lievillä tai kohtalaisilla oireilla?

      • Anonyymi

        Kummasti silti noinkin kattavilla testauksilla ja vähäisillä diagnosoiduilla tartuntamäärillä väestön kokoon verrattuna teho-osastot ovat hätää kärsimässä, eli aika kova tauti se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti silti noinkin kattavilla testauksilla ja vähäisillä diagnosoiduilla tartuntamäärillä väestön kokoon verrattuna teho-osastot ovat hätää kärsimässä, eli aika kova tauti se on.

        Suomessa koronadiagnoosin on saanut 3-4 % väestöstä koko epidemian aikana.


      • Anonyymi

        Pietarin trollitehtaiden tuotetta.
        Suoraan alahyllyltä, vessan oven vierestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pietarin trollitehtaiden tuotetta.
        Suoraan alahyllyltä, vessan oven vierestä.

        USA:n televisiossa asian voi havaita konkreettisemmin: Lähes joka kanavalla ja melkein jokaisen ohjelman alussa tai lopussa lukee sponsored by Pfizer.


      • Anonyymi

        Luin että rokote estää 60-70 %;sti tartunnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin että rokote estää 60-70 %;sti tartunnan.

        ei se estä tartuntaa....mistä kiven alta teitä hölmöjä oikein putkahtelee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti silti noinkin kattavilla testauksilla ja vähäisillä diagnosoiduilla tartuntamäärillä väestön kokoon verrattuna teho-osastot ovat hätää kärsimässä, eli aika kova tauti se on.

        Alkuun lupasivat, että saava jopa 1000 tehohoitopaikkaa helposti. Nyt 60 on paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa koronadiagnoosin on saanut 3-4 % väestöstä koko epidemian aikana.

        Oho...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin että rokote estää 60-70 %;sti tartunnan.

        Ei estäny Norjassa rokotettujen pikkujouluissakaan...


      • Anonyymi

        Miksi uskoisin sinua tietämätöntä mieluummin kuin asiantuntijoiden 99% enemmistöä?
        Mikä on sinun kompetenssisi tässä asiassa?


      • Anonyymi

        Motiivi on taas kerran raha ja valta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pietarin trollitehtaiden tuotetta.
        Suoraan alahyllyltä, vessan oven vierestä.

        Joo koska suomessahan ei ole korruptiota, niin pakko olla venäläisten valetta. suomalaiset on kyllö varmaan maailman helpoiten kusetettava kansa, joka jaksaa uskoa poliitikkojen ja johtajien hyvän tahtoisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskoisin sinua tietämätöntä mieluummin kuin asiantuntijoiden 99% enemmistöä?
        Mikä on sinun kompetenssisi tässä asiassa?

        Tämä sun asiantuntijoiden 99% enemistä on ihan tuulesta temmattua paskaa. ei ole mitään asiantuntijoiden yhteistä mielipidettä ei ole koskaan ollutkaan tiede ei toimi sillätavalla. Tuollaiset yleisesti hyväksytyt asiantuntija näkemykset on politiikkaa. Noi on maksettujen trollejen mielipiteitä. Trolli on trolli riippumatta kuinka korkea koulutus ja titteli sillä on.


      • >Yhtälöä on vaikea ymmärtää, että kun rokote ei estä jatkotartuntojen syntymistä, eikä anna merkittävää hyötyä perusterveille, niin

        Kyllä estää ja kyllä antaa. Ei tietenkään sataprosenttisesti, mutta hyvin.

        Eikä maailmaa luotu 6000 vuotta sitten, vaan Maan ikä on noin 4,6 miljardia vuotta. (Kreationismilla ja rokotusvastaisuudella on selkeä yhteys.)


      • Anonyymi kirjoitti:

        USA:n televisiossa asian voi havaita konkreettisemmin: Lähes joka kanavalla ja melkein jokaisen ohjelman alussa tai lopussa lukee sponsored by Pfizer.

        Suomessa näköjään annetaan nyt kolmantena rokotteena paljon Modernaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Motiivi on taas kerran raha ja valta!

        Kyllä, rokotusvastaisuuden pääämasinistit vetävät komeasti tuohta toiminnallaan joka on moraalisesti täysin rikollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sun asiantuntijoiden 99% enemistä on ihan tuulesta temmattua paskaa. ei ole mitään asiantuntijoiden yhteistä mielipidettä ei ole koskaan ollutkaan tiede ei toimi sillätavalla. Tuollaiset yleisesti hyväksytyt asiantuntija näkemykset on politiikkaa. Noi on maksettujen trollejen mielipiteitä. Trolli on trolli riippumatta kuinka korkea koulutus ja titteli sillä on.

        Tiltulla keittää. Mikäs teillä nyt on tilanne siellä Pietarissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pietarin trollitehtaiden tuotetta.
        Suoraan alahyllyltä, vessan oven vierestä.

        Lääketehtaiden korruptio on varmaa.
        Tyhmä pitää olla jos sen kieltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se estä tartuntaa....mistä kiven alta teitä hölmöjä oikein putkahtelee

        Ai ei estä ollenkaan, vai??? No tosiaan en enää ihmettele miksi PISA-tulokset laskee kuin lehmän häntä. Prosenttikin on toisten mielestä vaan jokin nettimerkki .


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Yhtälöä on vaikea ymmärtää, että kun rokote ei estä jatkotartuntojen syntymistä, eikä anna merkittävää hyötyä perusterveille, niin

        Kyllä estää ja kyllä antaa. Ei tietenkään sataprosenttisesti, mutta hyvin.

        Eikä maailmaa luotu 6000 vuotta sitten, vaan Maan ikä on noin 4,6 miljardia vuotta. (Kreationismilla ja rokotusvastaisuudella on selkeä yhteys.)

        Suuri osa tartunnoista tulee perhepiirissä ja lokakuun lopulla julkaistun tutkimuksen mukaan saman kotitalouden piirissä täysi koronarokotesarja ei vähennä jatkotartuttamista eikä tartunnan saamista.

        Tutkimuksessa yksilötasolla seurattiin tartuntoja saman kotitalouden asukkailla: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1473309921006484?via=ihub

        - Saman kotitalouden ihmiset saivat koronatatartunnan yhtä helposti täyden koronarokotesarjan saaneelta kuin koronarokottamattomalta saman kotitalouden ihmiseltä. "The SAR in household contacts exposed to fully vaccinated index cases was 25% (95% CI 15–35; 17 of 69), which is similar to the SAR in household contacts exposed to unvaccinated index cases (23% [15–31]; 23 of 100; table 2)."

        - Kaiken lisäksi korona tarttui yhtä helposti täysin koronarokotettuun kuin koronarokottamattomaan saman kotitalouden ihmiseen. "SAR was not significantly higher in unvaccinated (38%, 95% CI 24–53) than fully vaccinated (25%, 18–33) household contacts (table 1)."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti silti noinkin kattavilla testauksilla ja vähäisillä diagnosoiduilla tartuntamäärillä väestön kokoon verrattuna teho-osastot ovat hätää kärsimässä, eli aika kova tauti se on.

        Koronapotilaista ei tehohoito paikat ole täyttyneet. Eikä sairaalat ylipäänsäkkään. Jos jalka katkeaa niin media raportoi koronana, jos joku kuolee sydäriin, korona sekin. Kaikki on koronaa niinkauan kun maapallolla on yksikin joka ei tota ihmikoe mönjää ole itteensä ruutannu. Ketäs sit syytellään kun kaikki on myrkytetty, kallään ei ole vastustuskykyä mihinkään ja sadas kissankusi oiikki kierros meneillään. Olisko seuraavat syypäät sit jokainen valkoinen heteromies. Ei helvetti teitä pösilöitä sumutetaan ja lujaa. Lääkefirmat ja lobbarit käärii satoja miljardeja massia kokoajan. Eikä kukaan teistä pösilöistä tajua ettei se kissankusi auta mihinkään pätkääkään. Vai miks kolme kusipiikkiä ottaneet sairastuu? Teitä on kusetettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti silti noinkin kattavilla testauksilla ja vähäisillä diagnosoiduilla tartuntamäärillä väestön kokoon verrattuna teho-osastot ovat hätää kärsimässä, eli aika kova tauti se on.

        Ei tunnu olevan. Mulla on parasta aikaa korona. Nokka vuotaa ja kurkku senverran kähee ettei rööki maistu. Ei mitään muuta, ei edes kuumetta. Kukaan perheestä ei ole ottanu kokeellista myrkkypiikkiä. Eikä ota!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pietarin trollitehtaiden tuotetta.
        Suoraan alahyllyltä, vessan oven vierestä.

        Sulla on hiukka kummallinen kotiosoite


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä sun asiantuntijoiden 99% enemistä on ihan tuulesta temmattua paskaa. ei ole mitään asiantuntijoiden yhteistä mielipidettä ei ole koskaan ollutkaan tiede ei toimi sillätavalla. Tuollaiset yleisesti hyväksytyt asiantuntija näkemykset on politiikkaa. Noi on maksettujen trollejen mielipiteitä. Trolli on trolli riippumatta kuinka korkea koulutus ja titteli sillä on.

        Nohynek ei ole edes mikään asiantuntija. Terkkarista epäpätevyyden vuoksi kenkää saanu puoskari, rokotefirman lobbari. Täys huijari, tyhjä arpa koko kanttura


      • Anonyymi

        Influenssarokotus ainakin hetkellisesti alentaa omaa vastutuskykyä, helposti heti rokotuksen jälkeen saa flunssan vaikkei influenssaa saakaan, joten ihan hyvin voi olla totta että heti influenssarokotuksen jälkeen myös korona tarttuu herkästi.


      • Anonyymi

        Jos on vaikea ymmärtää, miksi sitten täällä esiinnyt kuin jostakin jotakin ymmärtäisit.

        Vain venäjätrollien huuhaauskoa levität! Oletko onnellinen kun sitä teet???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se estä tartuntaa....mistä kiven alta teitä hölmöjä oikein putkahtelee

        Ja sinäkö sen tiedät miten tehokkaasti se estää tartunnan???

        JA jos tiedät, kerrö ihmeessä mistä tietosi olet saanut, netistäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo koska suomessahan ei ole korruptiota, niin pakko olla venäläisten valetta. suomalaiset on kyllö varmaan maailman helpoiten kusetettava kansa, joka jaksaa uskoa poliitikkojen ja johtajien hyvän tahtoisuuteen.

        Suomen korruptio on omaa mielikuvitustasi!


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        >Yhtälöä on vaikea ymmärtää, että kun rokote ei estä jatkotartuntojen syntymistä, eikä anna merkittävää hyötyä perusterveille, niin

        Kyllä estää ja kyllä antaa. Ei tietenkään sataprosenttisesti, mutta hyvin.

        Eikä maailmaa luotu 6000 vuotta sitten, vaan Maan ikä on noin 4,6 miljardia vuotta. (Kreationismilla ja rokotusvastaisuudella on selkeä yhteys.)

        Repe hyvä, kyllä tuo 4,6 miljardiakin on uskoa ja luuloa ja oletusta. Todisteita ei ole.

        Kuten ei siitä 13,8 miljardin vuoden takaisestakaan, kun tyhjästä syntyi maailmankaikkeus.

        Ja aika nopeasti tuo tapahtui, uskon, luulon ja oletusten mukaan!


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Lääketehtaiden korruptio on varmaa.
        Tyhmä pitää olla jos sen kieltää.

        Kun et siitä mitään tiedä ja paljon luulet, ole nimittelemättä toisia tyhmiksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronapotilaista ei tehohoito paikat ole täyttyneet. Eikä sairaalat ylipäänsäkkään. Jos jalka katkeaa niin media raportoi koronana, jos joku kuolee sydäriin, korona sekin. Kaikki on koronaa niinkauan kun maapallolla on yksikin joka ei tota ihmikoe mönjää ole itteensä ruutannu. Ketäs sit syytellään kun kaikki on myrkytetty, kallään ei ole vastustuskykyä mihinkään ja sadas kissankusi oiikki kierros meneillään. Olisko seuraavat syypäät sit jokainen valkoinen heteromies. Ei helvetti teitä pösilöitä sumutetaan ja lujaa. Lääkefirmat ja lobbarit käärii satoja miljardeja massia kokoajan. Eikä kukaan teistä pösilöistä tajua ettei se kissankusi auta mihinkään pätkääkään. Vai miks kolme kusipiikkiä ottaneet sairastuu? Teitä on kusetettu

        Älä enää kirjoita kun kirjoitat ihan soopaa, pliis!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu olevan. Mulla on parasta aikaa korona. Nokka vuotaa ja kurkku senverran kähee ettei rööki maistu. Ei mitään muuta, ei edes kuumetta. Kukaan perheestä ei ole ottanu kokeellista myrkkypiikkiä. Eikä ota!

        Kokeellinen myrkkypiikki? Taidat olla Ano Turtiaiseen uskovia hölmöläisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Influenssarokotus ainakin hetkellisesti alentaa omaa vastutuskykyä, helposti heti rokotuksen jälkeen saa flunssan vaikkei influenssaa saakaan, joten ihan hyvin voi olla totta että heti influenssarokotuksen jälkeen myös korona tarttuu herkästi.

        Vai niin, kyllä teitä "viisaita" riittää. Mistä nuo tiedot sait? Kerro lisää!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nohynek ei ole edes mikään asiantuntija. Terkkarista epäpätevyyden vuoksi kenkää saanu puoskari, rokotefirman lobbari. Täys huijari, tyhjä arpa koko kanttura

        Kanttura? Miehensä on rokotefirman johtaja niin että ilmankos hän kehottas rokottautumaan. Joku kertoi että ei ole itsekään ottanut koronarokotetta. Mites nämä toiset jotka sanoo ottaneensa rokotteen mutta m-i-n-k-ä rokotteen sitä ei ole kertoneet. Suolapiikinkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Repe hyvä, kyllä tuo 4,6 miljardiakin on uskoa ja luuloa ja oletusta. Todisteita ei ole.

        Kuten ei siitä 13,8 miljardin vuoden takaisestakaan, kun tyhjästä syntyi maailmankaikkeus.

        Ja aika nopeasti tuo tapahtui, uskon, luulon ja oletusten mukaan!

        Se on joka tapauksessa teknisestä todistusaineistosta ihmiskunnan parhaan tieteellisen tietämyksen mukaan laskettu luku. Vai silminnäkijätodisteitako haluaisit? Oikeuskin luottaa niihin paljon vähemmän kuin teknisiin todisteisiin.

        Uskovaisimmatkaan tiedemiehet eivät millään mittaustavoilla ole saaneet muita tuloksia. Jo yli 70 vuotta on yritetty, ja aina vain sieltä tulee Maan iäksi samat 4,5-4,6 miljardia vuotta.

        Ei ole mitään syytä olettaa, että tuo luku enää koskaan olennaisesti muuttuisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei se estä tartuntaa....mistä kiven alta teitä hölmöjä oikein putkahtelee

        Kirjoittaja varmaan tarkoitti, ettei tartunnasta seuraa rokotetulle mitään korona-oireita.

        Rokotteiden tehot riippuvat rokotteesta, variantista ja siitä kuinka kauan sitten rokotteet on saatu.

        Esimerkeiksi jenkeissä yli 30 000 ihmisellä tehty tutkimus osoitti, että Moderna on 94% tehokas estämään oireellisen COVID-taudin, kun rokotteen saannista on 2 viikkoa. Rokottamattomista 185 sairastui koronaan, kun taas rokotettujen ryhmästä vain 11. Tämä tutkimus tehtiin vuosi sitten, joten Omikron ja Delta variantit eivät olleet tällöin vielä jenkeissä.
        https://www.uptodate.com/contents/covid-19-vaccines-to-prevent-sars-cov-2-infection/abstract/163


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suuri osa tartunnoista tulee perhepiirissä ja lokakuun lopulla julkaistun tutkimuksen mukaan saman kotitalouden piirissä täysi koronarokotesarja ei vähennä jatkotartuttamista eikä tartunnan saamista.

        Tutkimuksessa yksilötasolla seurattiin tartuntoja saman kotitalouden asukkailla: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1473309921006484?via=ihub

        - Saman kotitalouden ihmiset saivat koronatatartunnan yhtä helposti täyden koronarokotesarjan saaneelta kuin koronarokottamattomalta saman kotitalouden ihmiseltä. "The SAR in household contacts exposed to fully vaccinated index cases was 25% (95% CI 15–35; 17 of 69), which is similar to the SAR in household contacts exposed to unvaccinated index cases (23% [15–31]; 23 of 100; table 2)."

        - Kaiken lisäksi korona tarttui yhtä helposti täysin koronarokotettuun kuin koronarokottamattomaan saman kotitalouden ihmiseen. "SAR was not significantly higher in unvaccinated (38%, 95% CI 24–53) than fully vaccinated (25%, 18–33) household contacts (table 1)."

        Tuo tutkimus ei pääasiallisesti tutkinut sitä kuinka tehokkaasti rokotus estää sairastumista. SAR eli Secondary Attack Rate tarkoittaa Koronaan *sairastuneen* rokotetun ihmisen kykyä levittää virusta edelleen. Tulos oli, että vaikka sairastuneen rokotetun viruskuorma laskee nopeammin, niin huippu tartuttavuus oli samalla tasolla kuin rokottamattomilla.

        Linkkaamasi tutkimus toteaa tämän:
        ”Vaccination reduces the risk of delta variant infection and accelerates viral clearance. Nonetheless, fully vaccinated individuals with *breakthrough* infections have peak viral load similar to unvaccinated cases”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pietarin trollitehtaiden tuotetta.
        Suoraan alahyllyltä, vessan oven vierestä.

        Eipä ole mitään suhteita venäjälle ja tiedän että k-piikki on depopulaatiopiikki, älkää jaksako jauhaa tota Pietari paskaa koska kyllä ihan me Suomalaiset ollaan tätä hommaa vastaan.


      • MrHyvis kirjoitti:

        Lääketehtaiden korruptio on varmaa.
        Tyhmä pitää olla jos sen kieltää.

        Ei sekään silti liity sinun vainoharhoihin mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tunnu olevan. Mulla on parasta aikaa korona. Nokka vuotaa ja kurkku senverran kähee ettei rööki maistu. Ei mitään muuta, ei edes kuumetta. Kukaan perheestä ei ole ottanu kokeellista myrkkypiikkiä. Eikä ota!

        No elä ota enää ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummasti silti noinkin kattavilla testauksilla ja vähäisillä diagnosoiduilla tartuntamäärillä väestön kokoon verrattuna teho-osastot ovat hätää kärsimässä, eli aika kova tauti se on.

        Tuovan ei ole ollut missään vaiheessa totta. Tilastomanipulaatio pelote.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinäkö sen tiedät miten tehokkaasti se estää tartunnan???

        JA jos tiedät, kerrö ihmeessä mistä tietosi olet saanut, netistäkö?

        Virallisista asiakirjoista. Ei business Finlandin Agenda2030 mukaelman sanelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeellinen myrkkypiikki? Taidat olla Ano Turtiaiseen uskovia hölmöläisiä?

        Eikö kukaan kertonut, että kyseessä on kokeellinen geenitetapia Lääkekoe. Phizer joka mRNA patentin modernalta käyttöönsä sai kertoi ihan itse, että kokeellista geeniterapiaa ihan vain sanotaan rokotteeksi jottei se kohtaa ansaitsemaansa vastustusta.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Kyllä, rokotusvastaisuuden pääämasinistit vetävät komeasti tuohta toiminnallaan joka on moraalisesti täysin rikollista.

        VÄÄRIN. Minun moraalini ei tuomitse sinua. Ymmärrän pelkosi, enkä tahdo enää että pelkäät totuutta. covid-19 "rokote" On geenimanipulaatio. TÄmä on peruuttamatonta, sekä muovaa elimistöäsi 100%- varmuudella.

        Suomessa ei saa myydä edes geenimanipuloitua ruokaa, mutta saadaan pakottaa ihminen kertomatta totuutta muovaamaan kehoaansa ja DNA:taan tuntemattomille teille näillä "rokotteilla".
        No nehän ovat "vapaaehtoinen lääkekoe" ,sekä kaikista sen ominaisuuksista on valehdeltu, koska ne muuttuvat jatkuvasti.
        Makkaramaassa patentin ja tekniikan kehittäjä joutui oikeuden käskyllä luovuttamaan sen aineiston minkä perusteella se on todettu "turvalliseksi ja tehokkaaksi testaamalla. No pfaiseri sano et no problem et me julkastaan papru kerrallaan sillai meille näppärällä nopeudella, et saadaan 500- vuoden aikana kaikki data sit niinkuin luettavaksi..... ja mitään kliinisiä kokeitahan ei vieläkään ole nähty missään. Ja jos kaikille tulee sama myrkky, ei ole enää verrokkiryhmää... Problem solved


    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä, että tässä Hyötyjäksi jää vain Rokotefirmat. Pitäs kysyä EU n Ursulalta joka vaatii rokotteita kaikille. Että mikä on hyöty,tehotyomista piikeistä?
      Hänen mieshän on rokotebisneksessä mukana. Olisko aika huomioida sekin.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ursulan evankeliumi:
        "Ja tapahtukoon näinä päivinä, että koko Eu-kansan on piikille mentävä.
        Tämä pakkopiikitys on ensimmäinen ja tapahtuu Sanna Marinin ollessa Suomen pääministeri.
        Niinpä vähäväkisen Suomenkin kansalaiset lähtevät hakemaan ensimmäistä, toista, kolmatta, kukaties jo neljättä piikkiään kukin lähimpään piikityspaikkaansa, joita oli riittämiin kaikelle kansalle.


      • Anonyymi

        Kyllä tästä on miljardöörit hyötyneet ja paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ursulan evankeliumi:
        "Ja tapahtukoon näinä päivinä, että koko Eu-kansan on piikille mentävä.
        Tämä pakkopiikitys on ensimmäinen ja tapahtuu Sanna Marinin ollessa Suomen pääministeri.
        Niinpä vähäväkisen Suomenkin kansalaiset lähtevät hakemaan ensimmäistä, toista, kolmatta, kukaties jo neljättä piikkiään kukin lähimpään piikityspaikkaansa, joita oli riittämiin kaikelle kansalle.

        hehe, no mitä seuraa sodan julistuksesta kuin taistelu. toinen taistelee lompakollaan ja toinen elämästä, kummalla on enemmän sydäntä ? kumpi tulee kuulluksi kun internet on nurin.


    • Anonyymi

      Rokottamattomat eivät saa sitäkään vähää suojaa ja joutuvat muutenkin yhteiskunnan ulkopuolelle, enemmän säälin rokottamattomia.

      • Anonyymi

        Sinut on aivopesty , tyhmät ei sitä yleensä itse huomaa. Saatat olla luonteeltasi myös pelkuri.


      • Osa heistä on toki vain yksinkertaisia vedätettyjä uhreja, heitä säälin, mutta vedättäjää saatan vetää tavattaessa lättyyn jos mua yrittää kusettaa.


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Osa heistä on toki vain yksinkertaisia vedätettyjä uhreja, heitä säälin, mutta vedättäjää saatan vetää tavattaessa lättyyn jos mua yrittää kusettaa.

        Jospa se käsi olisi jo niin vetelä työttömällä 😆ainoastaan koukistuu mallasta huulille ohjaamaan 😅


    • Anonyymi

      Säälin rokottamattomia, asemoivat itsensä yhteiskunnan ulkopuolelle lapsellisella kiukuttelullaan. Sen lisäksi että saavat jatkuvalla vouhotuksella ja typerien valheiden kierrättämisellä täysjärkiset ihmiset vain entistä enemmän halveksimaam moisia itsekkäitä, piittaamattomia ja vastuuttomia vapaamatkustajia.

      https://yle.fi/uutiset/3-12226717

      • Anonyymi

        Meinaatko ihan tosiaan vetästä 4 piikkiä vähintään vuodessa 😂🤣


      • Anonyymi

        Älyttömät kustannukset tulevat näiden itsekkäiden tollojen takia.


      • Anonyymi

        Pitäisikö minun ottaa 2 vuoden luomuna olemisen jälkeen valtaisa riski ja ottaa tuiki tuntematon rokote jolla on suhteessa erittäin paljon haittoja ja kuolemia, olen pärjännyt pesemällä kädet Imperial Leather palasaippualla kotiin tullessa ja ollut ilman maskia 2 vuotta.
        Pilaisinko omaa immuniteettiani pitämällä maskia ja ottamalla rokotteen nyt tässä vaiheessa? En tietenkään, rokotteista tulee aina vain hunompia uutisia, tehosta ja tehon kestosta ja muusta.
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fe76b084-0412-4b6f-8a08-34ba66ea93c9


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö minun ottaa 2 vuoden luomuna olemisen jälkeen valtaisa riski ja ottaa tuiki tuntematon rokote jolla on suhteessa erittäin paljon haittoja ja kuolemia, olen pärjännyt pesemällä kädet Imperial Leather palasaippualla kotiin tullessa ja ollut ilman maskia 2 vuotta.
        Pilaisinko omaa immuniteettiani pitämällä maskia ja ottamalla rokotteen nyt tässä vaiheessa? En tietenkään, rokotteista tulee aina vain hunompia uutisia, tehosta ja tehon kestosta ja muusta.
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fe76b084-0412-4b6f-8a08-34ba66ea93c9

        Riski on minimaalinen siihen nähden, minkä koronaan sairastuminen tuo.


      • Anonyymi

        Ai valheita.? Anna mun nauraa. Uskotko tosiaan mitä joku Ursula Von Leyenin tai Krista Kiuru tai Mika Rämet sinulle kertoo? Oletko koskaan miettinyt mitkä rahat tuossa busineksessa liikkuu? Kerronko yhden erikoisen esimerkkin: soitin Mika Rämetille kysyen suomalais innovaatiosta, sumutteena annettavasta rokotteesta. Hän selvästi tuntui tietävän aiheesta, mutta halusi lopettaa puhelun todella nopeasti. Mietin syytä moiseen käytökseen, kunnes ymmärsin että hänen intresseihin kuului edistää sitä valmistetta, josta sai rahansa.
        Puhelu loppui äärettömän pian kun kerroin että olen kiinnostunut vain ja ainoastaan sumutteena anosteltavasta rokotteesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö minun ottaa 2 vuoden luomuna olemisen jälkeen valtaisa riski ja ottaa tuiki tuntematon rokote jolla on suhteessa erittäin paljon haittoja ja kuolemia, olen pärjännyt pesemällä kädet Imperial Leather palasaippualla kotiin tullessa ja ollut ilman maskia 2 vuotta.
        Pilaisinko omaa immuniteettiani pitämällä maskia ja ottamalla rokotteen nyt tässä vaiheessa? En tietenkään, rokotteista tulee aina vain hunompia uutisia, tehosta ja tehon kestosta ja muusta.
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fe76b084-0412-4b6f-8a08-34ba66ea93c9

        Hyvin olet pärjännyt. Mutta varaudu, Propaganda tulee kiihtymään entisestään. Joseph Göppelsin opein(Hitlerin Propaganda ministeri) tarkoittaa jatkuvia toistoja kaikkialla medioissa. 24 /7


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai valheita.? Anna mun nauraa. Uskotko tosiaan mitä joku Ursula Von Leyenin tai Krista Kiuru tai Mika Rämet sinulle kertoo? Oletko koskaan miettinyt mitkä rahat tuossa busineksessa liikkuu? Kerronko yhden erikoisen esimerkkin: soitin Mika Rämetille kysyen suomalais innovaatiosta, sumutteena annettavasta rokotteesta. Hän selvästi tuntui tietävän aiheesta, mutta halusi lopettaa puhelun todella nopeasti. Mietin syytä moiseen käytökseen, kunnes ymmärsin että hänen intresseihin kuului edistää sitä valmistetta, josta sai rahansa.
        Puhelu loppui äärettömän pian kun kerroin että olen kiinnostunut vain ja ainoastaan sumutteena anosteltavasta rokotteesta

        Bill Gates anto Rämetille 20 miljoonaa 😂🤣

        https://www.gatesfoundation.org/about/committed-grants/2019/11/inv003354


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai valheita.? Anna mun nauraa. Uskotko tosiaan mitä joku Ursula Von Leyenin tai Krista Kiuru tai Mika Rämet sinulle kertoo? Oletko koskaan miettinyt mitkä rahat tuossa busineksessa liikkuu? Kerronko yhden erikoisen esimerkkin: soitin Mika Rämetille kysyen suomalais innovaatiosta, sumutteena annettavasta rokotteesta. Hän selvästi tuntui tietävän aiheesta, mutta halusi lopettaa puhelun todella nopeasti. Mietin syytä moiseen käytökseen, kunnes ymmärsin että hänen intresseihin kuului edistää sitä valmistetta, josta sai rahansa.
        Puhelu loppui äärettömän pian kun kerroin että olen kiinnostunut vain ja ainoastaan sumutteena anosteltavasta rokotteesta

        Ai valheita? No mutta eiväthän piikkikauhuiset ole koskaan suoltaneet tänne mitään valheita, umpirehellisiä ihmisiä kun ovat.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17121917/rokotevastaiset-jaavat-jatkuvasti-kiinni-valheista

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17209216/rokotevastaisten-valheet-kumottu-peruuttamattomasti

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17206328/suomalaisen-patologin-vale-ilmoitus

        Tällä(kin) sivustolla on joka ikinen päivä erinäisiä kymmeniä piikkipelkoisten pölvästien kierrättämiä, toinen toistaan törkeämpiä valheita.


      • Anonyymi

        4 piikki oli jo fisserin pomon mielestä välltämätön tähän kauhiaan tilanteeseen. Lieväoireiseen omikroniin on iskettävä pakolla se 3. piikki tai kuallaan kaikki. Ja Itävallassa lakiehdotus,.vankilaa vuosi, jos et ota kolmattakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riski on minimaalinen siihen nähden, minkä koronaan sairastuminen tuo.

        Fimean mukaan nuorista 1/5000 saa sydänlihastulehduksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö minun ottaa 2 vuoden luomuna olemisen jälkeen valtaisa riski ja ottaa tuiki tuntematon rokote jolla on suhteessa erittäin paljon haittoja ja kuolemia, olen pärjännyt pesemällä kädet Imperial Leather palasaippualla kotiin tullessa ja ollut ilman maskia 2 vuotta.
        Pilaisinko omaa immuniteettiani pitämällä maskia ja ottamalla rokotteen nyt tässä vaiheessa? En tietenkään, rokotteista tulee aina vain hunompia uutisia, tehosta ja tehon kestosta ja muusta.
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fe76b084-0412-4b6f-8a08-34ba66ea93c9

        Me emme tee numeroa pesemättömistä käsistä.
        Emmekä muustakaan .
        Tule sellaisena kun olet.
        Makkonsen ruumisarkkuliike


      • Anonyymi

        YLE on aivan hemmetin luotettava kommunistinen tiedonantaja.


      • Anonyymi

        Sinullakin on ihmisoikeutesi ollut tämän lapsellisen kiukuttelun takia, no ei ole enää. Kyllä pitää olla tyhmä tai pelkuri kun antaa ilman vastarintaa viedä saavutetut vapaudet ja oikeudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riski on minimaalinen siihen nähden, minkä koronaan sairastuminen tuo.

        Terveys ei tule piikillä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 piikki oli jo fisserin pomon mielestä välltämätön tähän kauhiaan tilanteeseen. Lieväoireiseen omikroniin on iskettävä pakolla se 3. piikki tai kuallaan kaikki. Ja Itävallassa lakiehdotus,.vankilaa vuosi, jos et ota kolmattakin.

        Kyllä koska kahdenmiljoonan ihmisen lykkääminen vankilaan parantaa kansanterveyttä, eiku ... eihän tässä ollutkaan tarkoitus mitään terveyttä parantaa vaan edistää fasismia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me emme tee numeroa pesemättömistä käsistä.
        Emmekä muustakaan .
        Tule sellaisena kun olet.
        Makkonsen ruumisarkkuliike

        Mahtavaa, vielä on yksipaikka mihin ihan kaikki on tervetulleita asiakkaaksi. Mutta kuin kauan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YLE on aivan hemmetin luotettava kommunistinen tiedonantaja.

        Jos joku ei ole vielä tajunnut, YLE on valtion PROPAGANDA toimisto.


      • Rokotusvastaiset trollit ovat juuri tuollaisia.


      • Anonyymi

        Miksette tehneet tuollaisia listoja ennen rokotuksia? Ne olisivat nimittäin olleet yhtä pitkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai valheita.? Anna mun nauraa. Uskotko tosiaan mitä joku Ursula Von Leyenin tai Krista Kiuru tai Mika Rämet sinulle kertoo? Oletko koskaan miettinyt mitkä rahat tuossa busineksessa liikkuu? Kerronko yhden erikoisen esimerkkin: soitin Mika Rämetille kysyen suomalais innovaatiosta, sumutteena annettavasta rokotteesta. Hän selvästi tuntui tietävän aiheesta, mutta halusi lopettaa puhelun todella nopeasti. Mietin syytä moiseen käytökseen, kunnes ymmärsin että hänen intresseihin kuului edistää sitä valmistetta, josta sai rahansa.
        Puhelu loppui äärettömän pian kun kerroin että olen kiinnostunut vain ja ainoastaan sumutteena anosteltavasta rokotteesta

        Niin, Rämetin rahoitus tulee merten takaa. Eli tarkennan että ei ihme ettei kiinnostunut vastailemaan sinun aiheellisiin kysymyksiin. Ei hän halua olla opastamassa suomalais tuotteen parii. Häntä ei kiinnosta, koska rahan valta on vain soaissut jotakuta


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ihannoimasi yhteiskunta voi joillekin toisille olla kakofoninen, korruptoitunut ja alkeellinen apinatarha.

        Olisikin syytä alkaa miettiä, onko näiden eri kansaa geneettisesti olevien Siperian rikastusten yms. kanssa mielekästä jatkaa tällaista hourusirkusta.

        Suomikin oli alkuaan vain arjalaisten sakasuomalaisten maa.


      • Siinäpä alkulistaa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älyttömät kustannukset tulevat näiden itsekkäiden tollojen takia.

        Tarkoitat kai teitä pässejä jotka otti kokeellisen mömmön joka ei ole rokoite ennenkuin rokotteen käsite veivattiin siten että heroiinilla ryyditettyä jäteöljyäkin voi sanoo rokotteeks. Teidän sydän ja verisairaudet tulee juu kyllä todella kalliiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö minun ottaa 2 vuoden luomuna olemisen jälkeen valtaisa riski ja ottaa tuiki tuntematon rokote jolla on suhteessa erittäin paljon haittoja ja kuolemia, olen pärjännyt pesemällä kädet Imperial Leather palasaippualla kotiin tullessa ja ollut ilman maskia 2 vuotta.
        Pilaisinko omaa immuniteettiani pitämällä maskia ja ottamalla rokotteen nyt tässä vaiheessa? En tietenkään, rokotteista tulee aina vain hunompia uutisia, tehosta ja tehon kestosta ja muusta.
        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/fe76b084-0412-4b6f-8a08-34ba66ea93c9

        Tässä ote kyseisestä uutisesta:
        Alustavissa tutkimuksissa on todettu, että kaksi koronarokoteannosta suojaa vain vähän omikronmuunnoksen aiheuttamalta lievältä infektiolta. Kolmas rokoteannos näyttäisi lisäävän merkittävästi suojatehoa omikronia vastaan...

        Siis omikron-muunnos ja lievä infektio ...

        Miten suhtaudutaan siihen, että lähes 100% saa polio-, tuhkarokko-, tuberkuloosi-, jäykkäkouristus-, sikotauti- ym rokotteet neuvolassa, armeijassa, kouluissa jne ?
        Näistä ei hirveästi metelöidä - eikö pääministeri ole syypää näihinkin tauteihin? ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        4 piikki oli jo fisserin pomon mielestä välltämätön tähän kauhiaan tilanteeseen. Lieväoireiseen omikroniin on iskettävä pakolla se 3. piikki tai kuallaan kaikki. Ja Itävallassa lakiehdotus,.vankilaa vuosi, jos et ota kolmattakin.

        Se vankila on vaan nätimpi sana keskitysleirille. Kukaan ei vapaudu sieltä. Hyväuskoiset sitten myrkytetään hiljalleen.


      • Anonyymi

        Onko listaa syöpään kuolleista nuorista. olis kiva verrata löytyykö samoja nimiä !!


      • Anonyymi

        Rokotettu mutta ei geenimanipuloitu.
        Rokotettu muttei transhumanismiksi.
        Sanalla ei ole ihmisoikeuksia jos on rokotettu.
        Siksi tässä on nyt niin iso haloo, geeniterapia rokotettu , eivät ole enää oikeutettuja ihmisoikeuksiin. Samaa yritetään kaikille , siksi pelotellaan. Pitää oikeuksista ne kiinni, tässä hyvänä esimerkkinä jälleen, joko valitset vapaaehtoisen lääkekokeen geeniterapialla. Tai sitten. Ain kieltäydyt. Minä kieltäydyn ja pidän oikeuteni ja vapauteni myös jatkossa.


      • Anonyymi

        EI ihmiskunnan vapauden säilyttäminen ole mitään kiukuttelua... nyt kaveri pelko pois ja mukaan. heti kun saadaan myrkyttäjät vallasta, niin voidaan myös oikeasti alkaa selvittää sitä mitä näistä rokotteista on seurannut ja mitä seuraa, eli antaa rokotetuille mahdollisuus poliittisesti ohjailemattomaan sairaanhoitoon asianmukaisen terveyden hoidon takaamiseksi.

        Kaikkien etu on vain nyt lopettaa keskinäinen nokittelu ja saattaa syylliset eli tyrannihallitus pääministereineen vastuuseen. Teille valehteltiin piikeistä, niinkuin kaikille. Ne ovat geeniterapiaa ja lääkekoe, sekä osana ulkoa johdettua alistamisagendaa.


    • Anonyymi

      Minua säälittää tatuoidut ihmiset jotka mielisairaudessaan mustaavat itsensä erittäin myrkyllisillä musteilla.On tutkittua että tatuoinnit ja lävistyksen ottavat ihmiset jotka kärsivät mielelenterveysongelmista.

      • Anonyymi

        Jopas jotakin! Vai oikein tutkittua tietoa, joopa joo. Ja vaikka olisikin, mitä väliä, hyötyä tiedosta olisi kenellekkään? Turhia tutkimuksia tehdään jatkuvasti. Varmasti joku hölmö löytyy joka yrittää tutkia väittämääsi.


      • Anonyymi

        Tatuoinnit on vapaaehtoisia, eikä niiden ottamatta jättämisestä koidu mitään rajoitteita yhteiskunassa. Sen sijaan korona piikin myrkyn ottamatta jättämisestä rangaistaan.


    • Anonyymi

      Kyllä tät kaikkea hetken päästä ihmetellään. Kuinka on tervejärkiset ihmiset saatu peloteltua ja piikitettyä. Kuinka on suostuttu luopumaan itsemääräämisoikeudesta ja ihmisen vapaudesta. Suomi on demokrattinen valtio, jossa päätöksentekijöiksi on valittu vaaleilla kansanedustajat. Missä nämä ihmiset nyt ovat? Päätöksentekijöinä puhuvat ihmeasiantuntijat milloin mistäkin asiasta. Kansanedustajta eivät uskalla suutaan avata. Noudatetaan vaan älytöntä politiikka. Ei kyetä oikaisemaan linjaa, joka ei vei hyvään suuntaan.
      Haluan televisioon asiallisen ja kriittisen keskustelun kaikesta siitä mitä täällä Suomenmaassa on viimeisen puolen vuoden aikana tapahtunut. Kuka on sanonut ja mitä.

      Miten minusta alkaa tuntumaan, että kriittiset ihmiset ovat tämän jo voittaneet.

      • Anonyymi

        IL ja IS muuttuneet valemedioiksi tai tulleet Tokentuben linjoille.


      • Anonyymi

        "Kriittiset" ihmiset jotka lukevat vain MV-sontaa ja Tollontuupia ja Rhapsodiaa ja uskovat sieltä kaiken sokean kritiikittömästi. Kriittiset? Buahahhahhaaaaaa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kriittiset" ihmiset jotka lukevat vain MV-sontaa ja Tollontuupia ja Rhapsodiaa ja uskovat sieltä kaiken sokean kritiikittömästi. Kriittiset? Buahahhahhaaaaaa!!!

        Sinäkin olet matkalla sinne jyrkänteen reunalle.
        Herää ajoissa, ei tässä ole enään terveyden kanssa mitään tekemistä.
        https://rapsodia.fi/totteletko-sina-tata-paskaa-ala-kayta-rokotepassia-2/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        idiootti laittoi sitten idioottilinkin idioottilähteeseen, ei hyvää päivää

        Varaahan aika jo uudelle kokeelliselle lääkeinjektiolle. Olet menetetty tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kriittiset" ihmiset jotka lukevat vain MV-sontaa ja Tollontuupia ja Rhapsodiaa ja uskovat sieltä kaiken sokean kritiikittömästi. Kriittiset? Buahahhahhaaaaaa!!!

        Ei tarvi kun lukea ja tulkita tilastoja, Suomen ja muiden maiden ja verrata niitä. Ei tarvi kuin nähdä itsestäänselvinä pidettävien asioiden läpi. Ei siihen pitäisi tarvita kovinkaan paljon edes järkeä, että ymmärtää kyseenalaistaa tämän hetkisen koronapassin luotettavuuden.


      • Anonyymi

        En minäkään päättäjiin luota, sinne on valittu keskiverto kansalaisia, joilla ei ole tietoa riittävästi, mutta asiantuntioihin ja tutkijoihin kyllä. Piikkipelkoiset eivät tule voittamaan ikinä tai sitten "helvetti jäätyy". Surkeiksi ovat muuttuneet suomalaiset, mutta se on kasvatuksen tulosta että miehistä on tullut vellihousuja ja itkuiikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varaahan aika jo uudelle kokeelliselle lääkeinjektiolle. Olet menetetty tapaus.

        Sinä voit olla se menetetty tapaus, jutteli virus.


      • Anonyymi

        Mv lehden " turtiaisia". Ei muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään päättäjiin luota, sinne on valittu keskiverto kansalaisia, joilla ei ole tietoa riittävästi, mutta asiantuntioihin ja tutkijoihin kyllä. Piikkipelkoiset eivät tule voittamaan ikinä tai sitten "helvetti jäätyy". Surkeiksi ovat muuttuneet suomalaiset, mutta se on kasvatuksen tulosta että miehistä on tullut vellihousuja ja itkuiikkoja.

        "En minäkään päättäjiin luota, sinne on valittu keskiverto kansalaisia," oikeasta keskiverto liian hyvä arvio niistä idiooteista.
        Kyllä ne asiantuntijat haluavat vain paistatella median valoissa lääkefirma sitten maksaa tilille...niin se menee. Ja täysi idioottion se joka ei rahaa ota ja mainostaa ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä voit olla se menetetty tapaus, jutteli virus.

        Sairastettu. En tarttenut makkosen ruumiishuoneen palveluita vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin olet matkalla sinne jyrkänteen reunalle.
        Herää ajoissa, ei tässä ole enään terveyden kanssa mitään tekemistä.
        https://rapsodia.fi/totteletko-sina-tata-paskaa-ala-kayta-rokotepassia-2/

        Ei ole ollut missään vaiheessa terveydestä kysymys. Kokoajan on tolkutettu eläke pommista vuosia. Sitten tulee maagisesti virus, joka tappaa nimenomaan vanhuksia ja lyhentää eliniän odotetta. Ja tällaisen joululahjan saatuaan valtio muka haluaa pelastaa nämä vanhukset, jotta voisivat jatkaa heille eläkkeiden maksamista mahdollisiman pitkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En minäkään päättäjiin luota, sinne on valittu keskiverto kansalaisia," oikeasta keskiverto liian hyvä arvio niistä idiooteista.
        Kyllä ne asiantuntijat haluavat vain paistatella median valoissa lääkefirma sitten maksaa tilille...niin se menee. Ja täysi idioottion se joka ei rahaa ota ja mainostaa ilmaiseksi.

        Hyvä esimerkki asiantuntijasta on Mika Rämet, jonka edustama Rokotetutkimuskeskus Tampereen Yliopistolla kuulostaa aluksi hyvältä kotimaiselta asiantuntija organisaatiolta. Kunnes katsoo tuon tutkimuksen rahoitusta. Rahoitus tulee Bill and Melinda Gates foundationilta ja rokoteteollisuudelta kuten Pfizer. Eli käytänössä tämä Rämet on töissä Pfizerilla, vaikka työnantaja onkin Tampereen Yliopisto. Vaikka kansalaiset olisi niin naiveja, että ajattelisivat ettei tuo tutkimuksen rahoitus velvoita puhumaan Pfizerista ja sen tuotteista vain positiivista, tuskin Rämet on. Hän tietää varsin hyvin, että jos asettuu poikkiteloin Pfizerin kanssa työt loppuu. Ei sitä hänelle tarvitse kenenkään suoraan kertoa koska kyseessä yleisesti tiedossa oleva asia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kriittiset" ihmiset jotka lukevat vain MV-sontaa ja Tollontuupia ja Rhapsodiaa ja uskovat sieltä kaiken sokean kritiikittömästi. Kriittiset? Buahahhahhaaaaaa!!!

        Asiantuntijakriittisyys on kyllä erikoinen ilmiö. Samalla ollaan täysin itsekritiikittömiä, eikä kritiikki ulotu ylipäätäänkään mihinkään oman korvasyyhyn mukaiseen juttuun.


      • Anonyymi

        Mitäs sinne Viipuriin muuta kuuluu, piteleekö ilmoja?


      • Anonyymi

        Älä pelkää. Sitä kriittistä keskustelua ei tule kun heillä on yksi ainoa totuus:rokote. Ja vain rokote. Luepa huvikseen hs. n (14.12.)mielipide Anu Kantolan kirjoittamana. Kirjoittaa suoraan että tarvitaan "toistoa, toistoa ja toistoa" (rokotekriittisille) Eikös nämä ole Joseph Göppelsin, Hitlerin Propaganda ministerin ohjeita. 🤣


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mulla se lakkaa n. vuoden kuluttua, vai myönnätkö kuuluvasi VALEHTELIJOIHIN, törkeisiin disinformaatikoihin?


    • Anonyymi

      Säälittää rokotamattomat ihmiset. Nyt näyttää, että jokainen saa jossain vaiheessa koronan. Minuun verrattuna rokottamattomalla on 17 kertainen riski joutua sairaalaan ja yli 30 kertainen riski joutua tehohoitoon. Kuolemanriski on kertoimena samaa luokkaa kuin riski teholle joutumisesta. Lisäksi mahdollisuus pitkittyneisiin ja jopa parantumattomiin keuhkovaurioihin on samaa luokkaa.

      Ja miksi kaikki tämä? Pelkän tyhmyyden takia. Kun luottaa nettiguruihin enemmän kuin asiantuntijoihin, niin riskeeraa sekä terveytensä että henkensä. Sääliksi käy, mutta oma on valinta.

      • Anonyymi

        Ja kuitenkin 99% säilyy ilman suurempia vaivoja, loput olivatkin sitä riskiryhmää..


      • Anonyymi

        Oletko Pietarista, trollitehtaalta?
        Juttusi ainakin ovat.


      • Anonyymi

        Jokos teillä Käkisalmessa alkaa rokotusluvut nousta?


      • Anonyymi

        Kolmas rokote äsken. Mahtava fiilis, viimeksi voin näin hyvin yläasteella . :)


      • Anonyymi

        No ei nettihuhuihin luottaminen ainakaan kovaa älliä osoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas rokote äsken. Mahtava fiilis, viimeksi voin näin hyvin yläasteella . :)

        Huono homma jos jo ylä-asteella olit impotentti sydänvikainen halvaantunut cp vammainen spurgu narkki


    • Anonyymi

      Kyllä mua säälittää ihan molemmat ryhmät; rokotetut ja rokottamattomat. Samassa veneessä ollaan ja noiden tavallista tyhmempien päättäjien annetaan maata hallita. Missä on järki ja avoimuus? Miksi käymme toinen toisiamme vastaan. Se ei paranna tämän maan tilannetta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Juuri niin sota pitää käydä niitä vastaan jotka on syyllisiä tähän tilanteeseen 😂🤣


      • Anonyymi

        Eräs koronaan sairastunut kohta eläkkeelle jäävä 65v tyyppi työpaikalla kertoi, että oireisiin kuului verenpaineen heittelyn ja makuaistin lähes täydellisen katoamisen lisäksi mielenterveydellisiä ongelmia. Vainoharhaisuutta ja väkivaltaisia ajatuksia. Olisiko mahdollista että jotkut rokotteistakin aiheuttavat samankaltaista mielen järkyntää osalla meistä rokotetuista? Muuten on vaikeaa käsittää tuota psykopaattista vihaa ja riehuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eräs koronaan sairastunut kohta eläkkeelle jäävä 65v tyyppi työpaikalla kertoi, että oireisiin kuului verenpaineen heittelyn ja makuaistin lähes täydellisen katoamisen lisäksi mielenterveydellisiä ongelmia. Vainoharhaisuutta ja väkivaltaisia ajatuksia. Olisiko mahdollista että jotkut rokotteistakin aiheuttavat samankaltaista mielen järkyntää osalla meistä rokotetuista? Muuten on vaikeaa käsittää tuota psykopaattista vihaa ja riehuntaa.

        No, virus on ihmisen tekemä, joten kaikki on mahdollista. Injektio patentoitu 2005 biologiseksi aseeksi. Sitä ihmettelen, että injektio ei tunnu aiheuttavan riippuvuutta - vielä. Mutta ihan varmasti se ominaisuus siellä on viimeistään 3. piikissä. Miksei olisi, eihän niitä saa edes tutkia. Ihmiset tulevat riippuvaisiksi niistä. Australiaisille varattu jo 14 piikkiä eli kovat on suunnitelmat.


      • Anonyymi

        Lue artikkeli yle,fi/uutiset poliisi sairastui koronaan. Oli työmatkalla Somaliassa. Rokottamaton. Jos te pösilöt olisitte hiljaa ja menisitte vaan sinne piikille,. Ei se ole vaikeaa, tilaa vaan aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, virus on ihmisen tekemä, joten kaikki on mahdollista. Injektio patentoitu 2005 biologiseksi aseeksi. Sitä ihmettelen, että injektio ei tunnu aiheuttavan riippuvuutta - vielä. Mutta ihan varmasti se ominaisuus siellä on viimeistään 3. piikissä. Miksei olisi, eihän niitä saa edes tutkia. Ihmiset tulevat riippuvaisiksi niistä. Australiaisille varattu jo 14 piikkiä eli kovat on suunnitelmat.

        Tämä on varsin todellinen riski. Jossain vaiheessahan Israelin Pääministeri sanoi julkisesti, että rokotetut olivat enemmän vaarassa, jos eivät ota seuraavaa boosteria. Tämä voi tarkoittaa sitä, että kun kerran aloittaa noilla uusilla mRNA rokotteilla muokkaamaan immuniteettiä se luonnollinen on tuhottu ja vain syntettisen immuniteetin ylläpito pistoksilla suojaa enää kyseiseltä taudilta. Uskon, että jos lääketeollisuudella on ollut mahdollisuus toteuttaa tällainen "riipuuvuus" sisään pistoksiin, se on tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue artikkeli yle,fi/uutiset poliisi sairastui koronaan. Oli työmatkalla Somaliassa. Rokottamaton. Jos te pösilöt olisitte hiljaa ja menisitte vaan sinne piikille,. Ei se ole vaikeaa, tilaa vaan aika.

        Alistuminen ei ole vaikeaa välittömästi, mutta se tulee olemaan paljon vaikeampaa pitkällä tähtäimellä. Kun tähän korona passiin lisätään keskuspankkiirien ajama CBCD ja WEF ajama Global Digital ID. Niin sitten et enää päätä itse mitä saat tehdä, nähdä, tietää tai ostaa. Uskon, että esim. liikkumista rajoitetaan yhteikunnallisen aseman mukaan, tavallisen duunarin rahat ei toimi yli 200km kotoa jne ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alistuminen ei ole vaikeaa välittömästi, mutta se tulee olemaan paljon vaikeampaa pitkällä tähtäimellä. Kun tähän korona passiin lisätään keskuspankkiirien ajama CBCD ja WEF ajama Global Digital ID. Niin sitten et enää päätä itse mitä saat tehdä, nähdä, tietää tai ostaa. Uskon, että esim. liikkumista rajoitetaan yhteikunnallisen aseman mukaan, tavallisen duunarin rahat ei toimi yli 200km kotoa jne ...

        Eli kerro selkokielellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kerro selkokielellä.

        Kannattaa opetella etsimään itse tietoa. Kyllä noilla hakusanoilla pitäisi alkaa edes vähän ovi raottumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue artikkeli yle,fi/uutiset poliisi sairastui koronaan. Oli työmatkalla Somaliassa. Rokottamaton. Jos te pösilöt olisitte hiljaa ja menisitte vaan sinne piikille,. Ei se ole vaikeaa, tilaa vaan aika.

        EI GMO!;lle. vai että poliisi sairastui koronaan. moni muukin on sairastunut koronaan. Oletko keskustellut henkilökohtaisesti tuon lähteen kanssa ? ET siis todellisuudessa tiedä mitään asiasta jolla nyt syyllistät ja pelottelet.
        Ei toimi, hybridiosaamiskeskuksen trolliko olet ?. Jos et ole tai olet, sun pitäisi jo nyt viimeistään ymmärtää että, meillä on katos yhteinen vihollinen, pitäisi vaan tajuta se, niin olet vapaa.
        Jos ajattelet että olen kykenemätön varaa ajan pelon takia, ei en ole. minä en pelkää koska tiedän ja pystyn omaksumaan faktat.
        Geenimanipulointiin kun ei ole terveydellisesti mitään perusteltua syytä.
        Joten en varaa, tai varaan ja jätän menemättä viidennenkymmenennen kerran.


    • Anonyymi

      Näin muodostuu teollinen immuniteetti. Rahan vuoksi
      VIRUKSELLE EI KOSKAAN OLLUTKAAN VIELÄ ROKOTETTA

      Millainen immuniteetti suojaa oikeasti

    • Anonyymi

      Minulle täällä on enää tokentube ja Anon puheet. Kun media toisensa jälkeen syöttää aivan puhdasta valetta, on ollut pakko myöntyä tokentubeen ja siellä vaikkapa asiallisen Mikko Kempen haastateltaviin. Missä muuten emeritusprofessori, patologi Seppo Sutisen haastattelut? Ei ne kiinnostaneet valemediaa(Yle, hs, iltasanomat jne) koska tämä herra oli ja on rokottautumisesta eri linjoilla. Kyllä Propaganda paljastuu kun pintaa raaputtaa. Oikea keskustelu loistaa poissaolollaan

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sääli nyt vielä kun olet elossa. Kyllä se korona sinut aikanaan korjaa!

      • Anonyymi

        Onko nää kaikki piikkien kannattjat tosiaan fasisteja, jotka haluaa toisinajattelijoiden kuolemaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nää kaikki piikkien kannattjat tosiaan fasisteja, jotka haluaa toisinajattelijoiden kuolemaa?

        Ai nekö vain? Eikös ne rokottamattomat aluksi luvanneet meille rokotetuille puoli vuotta elinaikaa. Sitten vuosi, ja nyt mennään viidessä. Se maailmanloppu ei sitten kai tullutkaan??

        Koskahan se 5G ryhtyy meitä ohjaamaan, vai miten sen pitikään käydä kun se seurantasiru toimii.


    • Anonyymi

      Lähisukulainen ihmetteli ja arvosteli kovasti vielä pari kuukautta sitten, kun kohtalaisen suuressa perheessämme ei kukaan edes harkinnut ottavansa rokotetta. Sukulainen on sairastanut melko ikävänä koronan ja vaimonsakin on se sairastanut. Molemmat kahteen kertaan rokotettuja, toinen annos reilu kuukausi sitten. Meillä koko perhe on pysynyt terveenä. Johan on ääni muuttunut kellossa. Miksi heille rokotetuille tuli korona, mutta ei meille, jotka olemme rokottamattomia.

      • Anonyymi

        Hyvää kannattaa odottaa.
        Älä hätäile, kyllä se korona löytää. Sillä on aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää kannattaa odottaa.
        Älä hätäile, kyllä se korona löytää. Sillä on aikaa.

        Taas yksi piikki fasisti toivomassa kanssa ihmisen sairastumista.


    • Anonyymi

      kuudes kokeellinen geeniterapia piikki vasta toden sanoo....

      • Anonyymi

        Osalla ehkä vasta viidestoista.


    • Anonyymi

      Valtamedia on alkanut pikkuhiljaa myöntää että rokote ei estä levitystä eteenpäin. Silloin kun se helvetin passi tuli, hallitusta (Kiuru ja Marin taisi syyttää rokottamattomia avoimesti taudin levitytämisestä) myöten laulettiin että se rokote on keino siihen tautiin. Ei ole keino. Tämän minä jo tiesin muutama kuukausi sitten vaikka ei mikään punikki olekaan.

      • Anonyymi

        Siis en ole punikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en ole punikki.

        Siis en ole puniikki, vaikka minulla on paniikki.


    • Anonyymi

      "Kummasti silti noinkin kattavilla testauksilla ja vähäisillä diagnosoiduilla tartuntamäärillä väestön kokoon verrattuna teho-osastot ovat hätää kärsimässä, eli aika kova tauti se on."

      Miten teho-osastot ovat hätää kärsimässä?
      2016 kausi-influenssa vei enemmän väkeä teholle, eikä puhuttu mitään terveydenhuollon ylikuormittumisesta.

      Teholla on yksi ihminen sataa tuhatta asukasta kohti. Onko se vakava pandemia?

      Sosiaali ja terveysministeriön sivuilla on määritelmät pandemian vakavuusasteista.

      Lievässä pandemiassa kahdeksan viikon aikana sairaalaan joutuu 11500 ihmistä ja 3450 kuolee.
      Siis lievässä pandemiassa. Kahdeksan viikon aikana.

      Onko nyt vakava pandemia?

      • Anonyymi

        "2016 kausi-influenssa vei enemmän väkeä teholle, eikä puhuttu mitään terveydenhuollon ylikuormittumisesta."

        Niinpä. Ei tainnut silloin olla vielä lisänä välinpitämättömiä koronapotilaita ??? Vai oliko ??


    • Anonyymi

      Kusetuksen loppumisen mahdollistavat hoitajat joukkoirtisanoutumisilla.
      He ovat asiantuntijoita ja ovat 'vuotaneet', ketkä sairaaloissa kuormittavat resusseja.
      Luonnollinen juttu, hoitajilta, lääkäreiltä on suut suljettu ja joskus tulee pää vetävään käteen.
      Ei kukaan normi ihminen, joka on tehtävässä, jossa pyritään auttamaan, kestä valehtelua ja painostusta loputtomiin....heidät pakotetaan vammauttamaan.

    • Anonyymi

      Aika mielenkiintoista, että rokotekattavuus ja tartuntapausten määrä noudattavat aivan samaa käyrää. Eli maat, joissa on piikitetty eniten, johtavat tautitilastoja. Eikä tämä mene osalle ihmisiä jakeluun.

    • Anonyymi

      Ei säälitä 95% suomalaisistakin niin tyhmiä että pitäs olla oikeus lopettaa ne . Mutta tyhmät säännökset estää . Hyvä tää on jos noi tyhmimmät saadaan oikein lain voimalla myrkky ansoilla pois kuleksimasta.

      • Anonyymi

        Fasistilla keittää, kun ei saa kaasuttaa ketään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fasistilla keittää, kun ei saa kaasuttaa ketään?

        Kommunistilla ei keitä, se tappaa huvikseen aatteen vuoksi.


    • Anonyymi

      Keväällä tilanne on sellainen, että rokotteita suositellut hallitus joutuu eroamaan ja alkaa syyllisten rankaisu.
      Me rokottamattomat emme rankaise ketään vaan sen tekee petetyt rokotetut.

      • Anonyymi

        Joo, näin se on nähtävä! Siksi noihin tehtäviin on valittu epäauktoriteettisia "pissiksiä", jotka on tehtävän epäonnistuessa helppo "heittää susille".

        Toimintatapa on suuryrityksistä tuttu. Kriisiaikoina johtajiksi valitaan tyyppejä, joiden tarkoitus on ottaa kaikki p*ska niskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, näin se on nähtävä! Siksi noihin tehtäviin on valittu epäauktoriteettisia "pissiksiä", jotka on tehtävän epäonnistuessa helppo "heittää susille".

        Toimintatapa on suuryrityksistä tuttu. Kriisiaikoina johtajiksi valitaan tyyppejä, joiden tarkoitus on ottaa kaikki p*ska niskaan.

        Samat globaalit yritys johtajat tämän takana on, joten miksipä ei toiminta mallitkin olisi suurista korporaatioista tuttuja.


    • Anonyymi

      Valheittensaisät ei käänny teiltään on kirjoitettukin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen pannut merkille kuinka mahdottoman vaikea Stmn ja THL. n edustajille on myöntää asioiden oikea laita. Koittavat selitellä itsensä "ulos" tilanteesta. (rokotteiden tosiasiallinen tehottomuus)

      • Anonyymi

        Tämä on tyypillistä käytöstä, kun tietää totuuden mutta ei ole lupaa kertoa sitä.


    • Anonyymi

      Luepa:
      https://yle.fi/uutiset/3-12210866

      Ei se rokote tartuntaa estä, mutta ainakin osan vakavammista tautimuodoista.

      Minä olen rokotteet jo ottanut, eikä siksi keskustelupalstalaisten nobody-mandaatin (vs. tutkinnon suorittaneet) vatvonta minua henkilökohtaisesti kosketa.

      Tuosta uutisesta jäi kuitenkin mieleeni se, etten kaipaa tehohoitojaksoja tukehtumiskokemusunineen.

      • Anonyymi

        Keuhkosyöpään kuolee yli tuplasti ihmisiä Suomessa vuosittain. Yle lavastaa aina, eikä tuokaan juttu ole luotettava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keuhkosyöpään kuolee yli tuplasti ihmisiä Suomessa vuosittain. Yle lavastaa aina, eikä tuokaan juttu ole luotettava.

        Suomessa kuoli vuonna 2020 itsemurhiin merkittävästi enemmän kuin tähän leluflunssaan.

        Tämän vuoden tilastot on vielä tulematta.

        Jos itsemurhiin kuolee enemmän kuin flunsaan, niin mitä se kertoo?

        Ymmärtävätkö ihmiset sen, että tämä leluflunssa ei ole mikään ebola, vaan ihan tavallinen flunssa mitä tulee viruksen vaarallisuuteen.

        Tästä syystä tämä on petos.

        Maailmassa tehdään yli 40 miljoonaa aborttia joka vuosi. Se on noin 20 kertaa enemmän kuin flunssakuolemia. Kukaan ei puhu 40 miljoonasta tapetusta vauvasta. Miksei?

        Jotta tämä kaikki öyhötys ja vouhotus flunssaviruksesta olisi edes jotenkin perusteltua, pitäisi meillä olla tässä vaiheessa maailmalla satoja miljoonia kuolleita ja suomessakin useita satoja tuhansia kuolleita, sellaiset 300000-500000 kuollutta tässä maassa, jotta nämä rajoitukset ja muut operaatiot olisivat edes jotenkin perusteltuja.

        Nyt kuolleita on noin 1400 kahdessa vuodessa ja se on aivan mitätön määrä kun otetaan huomioon missä mittakaavassa asiasta öyhötetään.

        Tämä on globaali petos.

        Jos nämä geeniterapiapistokset ("rokotteet") ovat jotain muuta kuin mitä niiden väitetään olevan niin niiden vahingollisuus maailman kansakunnille nähdään vasta 10-20 vuoden kuluttua.

        On siis aivan turha luulla, että jos kävelet ja hengität piikityksen jälkeen niin kaikki on ok. Katsotaanko asiaa uudestaan 5-10 vuoden kuluttua.

        Entä pystyvätkö piikitetyt lapsesi lisääntymään? Sekin nähdään vasta vuosien kuluttua.


    • Anonyymi

      Mua säälittää ihmiset, jotka eivät omien pelkojensa vuoksi uskalla nyt vanhempana ottaa rokotuspiikkiä. Penskana sitä ei edes kysytty ja sen ansiosta on moni sairaus jäänyt sairastamatta. On mukavaa hakata päätään seinään ja pelotta popsia pillereitä tietämättä mitä vahinkoa itselle tekee, kun käyttää väärin näitä itsehoitolääkkeitä. Samoin saamme vettä juodessamme muovia sisuksiimme ja sekös meille tekee hyvää. Todella säälittävää.

      • Anonyymi

        Minua taas säälittää ihmiset jotka ovat menneet punikkien halpaan. He tätä pakkoa ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua taas säälittää ihmiset jotka ovat menneet punikkien halpaan. He tätä pakkoa ajaa.

        Heidän aate on tappanut sata miljoonaa ihmistä. Kuka heihin voi luottaa, rauhaa rakastava ihminen ainakaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua taas säälittää ihmiset jotka ovat menneet punikkien halpaan. He tätä pakkoa ajaa.

        Hiljaisuus palstalla kertoo että puhun totta


    • Anonyymi

      Mitä keväällä sitten oikein tapahtuu? Mikäli rokotteita otetaan vaan tarpeeksi usein, niin eikö se kuitenkin suojaa koronalta? Israelin tilanne ihan hyvä, kun tahti on vaan tarpeeksi nopea piikkien suhteen.

      Rokotteita ei kuitenkaan ole pakko ottaa. Kaikki eivät nähtävästi pelkää tuota koronaa. Todennäköisesti koronavirus ei sinua tapa, mikäli olet hyvin nuori ja elät terveellistä elämää.

      • Anonyymi

        Se diktatoorinen pakko tulee. En tiedä mikä viittaisi muuhun.


      • Anonyymi

        Kyllä tämän takana on keskuspankkiirit ja maailman talous eliitti WEF. Tällä kertaa asialla on ne oikeat äärioikeistolaiset fasistit, joiden marionetti Sanna Marin hallituksineen on. Tässä ollaan nyt luomassa uutta orjuutta. Jotta pieni globaali eliitti voi jatkaa lentelyään 400 yksityiskoneella ilmastokokouksiin sinun pitää luopua elintasostasi. Koronapassi on ensimmäinen askel kohti globalia digitaalista tunnistetta (Global Digital Id), johon yhditetään CBDC (keskuspankkien digitaaliset valuutat). Näin luodaan kontrolli järjestelmä, jossa palveluiden saatavuutta ja rahankäyttöä voidaan rajoittaa, jos et tee vallassa olevien tahdon mukaisia valintoja. Tämä mahdollistaa suurten kansalaismassojen hallinna ja luo käytännössä uuden orjuuden. Vallasta ja hallinnasta tässä on ollut koko ajan kyse, vai uskoitteko tosiaan että Bill Gates ja kumppanit välittää teidän terveydestänne.


    • Anonyymi

      Salaliittoteoreetikoiden määrä tullee luonnostaan putoamaan, kunhan virus löytää heidät.

      • Anonyymi

        Mitä ne salaliittoteoreetikot on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne salaliittoteoreetikot on?

        CIA:n luoma termi mustanmaalaamaan kansalaisia jotka ei usko valtion valheita.


    • Anonyymi

      Minua taas säälittää nämä rokottamattomat.
      Ihan oikeasti he ovat pistäneet kaiken luottamuksen siihen, ettei korona pysty ei kykene heihin.

    • Anonyymi

      ”Kokeellisen ”rokotteen” valmistajan ei tarvitse kantaa vastuuta valmisteistaan. Hallituksella ei myöskään ole vastuuta, piikittäjä ei myöskään kanna vastuuta, mutta sinä olet vastuuton jos et suostu ottamaan kyseistä kokeellista piikkiä josta kukaan muu ei suostu ottamaan vastuuta, vaan ainoastaan rahasi”.

    • Anonyymi

      Vaadin sen kolmannen piikin nätiltä tytöltä suoraan paljaaseen pyllyyn piakkoin joo.6

    • Anonyymi

      Ihan oikeasti. Oletko Oikeasti tosissasi. Mistä helevetistä sää ton tempasit?

    • Anonyymi

      Normaalisti olisi aikoja sitten keskeytetty kasoittain tulevien haittojen takia. Sikapiikeistä tuli narkolepsiaa ja ne keskeytettiin.
      Nyt näistä koronapiikeistä on tullut moninkertaiset haittamäärät sekä kuolleitakin ja touhu vaan jatkuu vimmalla.

      • Anonyymi

        Agendaan kuuluu väestönvähennys, jos pikkuisenkaan ajattelee omilla aivoillaan, näin se täytyy olla.
        Kun eri asteisia haittoja tulee kautta maailman ovista ja ikkunoista ja niitä ei huomioda, vaan ohitetaan, miettikää mitä järkeä ellei kysymyksessä ole ihan jotain muuta mitä sanotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Agendaan kuuluu väestönvähennys, jos pikkuisenkaan ajattelee omilla aivoillaan, näin se täytyy olla.
        Kun eri asteisia haittoja tulee kautta maailman ovista ja ikkunoista ja niitä ei huomioda, vaan ohitetaan, miettikää mitä järkeä ellei kysymyksessä ole ihan jotain muuta mitä sanotaan.

        Kun ajetaan orjuutta takaisin yhteiskuntaan ei muutamalla kuoleella orjalla ole merkitystä.
        tutustukaa CBDC ja GLOBAL DIGITAL ID. Nämä liittyy tähän koronapassiin.


    • Anonyymi

      https://avoin.media/2021/12/08/missa-olit-kun-kansalaisten-perusoikeudet-kaapattiin-ja-oikeusvaltion-perusta-murrettiin-koronapassin-varjolla/

      Mihin meitä koronapassilla kuljetetaan?

      Koronapassia tarjotaan terveysturvallisuuden takeena. Turvallisuuden perustana on rokote. ”Rokote on vastuullisuutta. Rokote suojaa lähimmäisiä. Ilman rokotetta sairaalapaikat täyttyvät. Koronapassilla hillitään pandemiaa.”

      Tosiasiat ovat alkaneet todistaa aivan muuta. Rokotetut levittävät koronaa. Rokotetut sairastuvat koronaan. Rokotetut näyttävät täyttävän sairaalapaikkoja siinä missä rokottamattomatkin. Missä rokotetaan eniten, siellä nousevat myös koronaluvut.

      Koronapassilta puuttuvat lääketieteelliset perustelut. On selvää, että koronapassi ei pysäytä pandemiaa. On selvää, ettei passi myöskään tarjoa suojaa koronatartuntaa vastaan.

      Koronapassia viedään eteenpäin hivuttamistaktiikalla. Ensimmäinen versio oli rajattu, vapaaehtoinen ja tilapäinen. Nyt koronapassista on tulossa laajennettu versio – samalla työstetään sote-alalle pakollista rokotetta.

      Rokottamattomien oikeudet palveluihin, asiointiin, liikkumiseen alkavat kaventua askel kerrallaan.

      Kuka enää uskoo, että passista luovutaan jatkossa? Passista on tulossa pysyvä. Ja askeleet etenevät. Rajoituksista, joilla ihmisten elämänpiiriä kavennetaan ”täyden rokotesarjan” perusteella, tulee yleinen toimintamalli. Ja ”täysi rokotesarja” ei näytä tulevan millään täyteen, vaan on johtamassa jatkuviin ja tiheneviin boostereihin.

      Ymmärrättekö, että koronapassilla ollaan rakentamassa totalitarismia, joka etenee pandemian hallinnan valepuvussa?

      Tämä video, ”Ratkaiseva hetki – The Pivotal Moment – TPM”, piirtää 15 minuutissa kuvan siitä, kuinka koronapassin varjolla on tapahtumassa jotain aivan muuta. Kun koronapassi kytketään digitaaliseen identiteettiin ja massatiedonkeruuseen, on tapahtumassa yhteiskunnallemme jotain ratkaisevaa. Kaikkea, mikä on verkossa, voidaan säädellä sen jälkeen rokotusstatuksen perusteella.
      https://www.youtube.com/watch?v=-x7pPLo-nXg

      Tulevaisuus, jota et halua. Sinulle itsellesi. Lapsillesi. Lapsenlapsillesi — ja kaikille heidän jälkeensä tuleville.

      Missä olit, kun kansalaisten perusoikeudet kaapattiin, ja oikeusvaltion perusta murrettiin koronapassin varjolla?

      Mikä on Sinun vastuusi tapahtumien kulusta?

    • Anonyymi

      Hyvä.
      Rokottamattomat saavat maksaa hoitonsa.
      On luja luottamus terveyden pysyvyyteen. Mutta kun se aamu kuitenkin koittaa, jolloin naama sinertää eikä henki kulje...
      It' s too late.

      • Anonyymi

        On olemassa lääkehoitoja jotka aika hyvin ulkomailla auttaneet. Mutta tässä touhussahan ei ole terveydestä kyse.


      • Anonyymi

        Lääkeyhtiöt, jotka ovat kehittäneet koronarokotteet, ovat saaneet neuvoteltua sopimuksiinsa ehdon, jonka mukaan sopimuksia ei voi purkaa siinäkään tapauksessa että tilalle löytyisi jokin muu hoitovaihtoehto.

        Poliittisessa valepandemiassa on tärkeää, että koronataudista luodaan kuva, joka pelottaa ihmisiä ja saa heidät hakeutumaan ainoaksi tehokkaaksi apukeinoksi mainostetulle geeniteknologiselle piikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkeyhtiöt, jotka ovat kehittäneet koronarokotteet, ovat saaneet neuvoteltua sopimuksiinsa ehdon, jonka mukaan sopimuksia ei voi purkaa siinäkään tapauksessa että tilalle löytyisi jokin muu hoitovaihtoehto.

        Poliittisessa valepandemiassa on tärkeää, että koronataudista luodaan kuva, joka pelottaa ihmisiä ja saa heidät hakeutumaan ainoaksi tehokkaaksi apukeinoksi mainostetulle geeniteknologiselle piikille.

        Tilatut piikit otettava, oli niistä hyötyä tai ei.
        Tilaukset tehty ensivuodelle, kai ne käytetään. ...


      • Anonyymi

        Samoin käy rokotetuille, omrikooniin ei piikit tehoa. Uudet piikit tulee ensivuonna, omrikon on jo lasjalti täällä silloin..
        Hyvää siinä on, että tauti on lievä. Lievän taudin sairastan luomuna, kuten ensimmäisenkin🤗


      • Anonyymi

        Ja rokotetut varmaankin maksavat itse piikkinsä?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mitä vähemmän päätyy teholle sitä parempi. Ottakaa se rokotus niin selviätte helpommalla vaikka taudin saisitte.

      Kotona on mukavampaa kuin letkuissa. Paitsi yksinäisillä trolleilla.

      • Anonyymi

        Sairastettu jo, kotona.


      • Anonyymi

        EI se ole rokotus, se on useiden lähteiden mukaan, jopa Pfizerin itsensä kertomana GEENITERAPIAA, LÄÄKEKOE ! GMO


      • Anonyymi

        Kuolen mieluummin kuin elän maailmassa, jossa minun toimiani rajoitetaan mielipiteeni, aatteeni, arkielämän valintojeni takia. Orjuus voi olla toisille pahempaa kuin kuolema.


    • Anonyymi

      Ei tarvii sääliä, sillä rokotteen ottaminen on oma valinta.

    • Anonyymi

      Me, jotka emme ole ottaneet tarjottuja ilmaisia piikkejä, olemme ainoat, jotka todella välitämme tästä maasta. Me emme alistu pelottelulle ja painostukselle, joka tällä kertaa tulee lännestä. Eikö tämä kansa ole mitään oppinut nöyristelystä elettyään itänaapurin kanssa melkoisen kummassa suhteessa jo vuosikymmeniä? Nyt annetaan lännen rahan ja ahneuden viedä sata nolla. Ja kansa kulkee kiltisti, älähtämättä mistään, nöyrästi piikiltä toiselle. Vaikka kyse on ihmisoikeuksista! Järkyttävää typerää sinisilmäisyyttä.

      • Anonyymi

        Sinussa on käännyttäjän vikaa?
        Oletko ajatellut perustavasi ihan uuden usko suunnan?
        Kansa nousee aina kolisten ylös, kun mainitset saarnassa sanan rokottamaton tai myrkkypiiki.
        Pistät hatun kiertämään.
        Sitten laulatte jotain sopivaa tai sopimatonta.
        Eikö olekin kiva ajatus?
        Mieti, sinussa on ainesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinussa on käännyttäjän vikaa?
        Oletko ajatellut perustavasi ihan uuden usko suunnan?
        Kansa nousee aina kolisten ylös, kun mainitset saarnassa sanan rokottamaton tai myrkkypiiki.
        Pistät hatun kiertämään.
        Sitten laulatte jotain sopivaa tai sopimatonta.
        Eikö olekin kiva ajatus?
        Mieti, sinussa on ainesta.

        Ei tämä maailma uskontoja tarvitse. Niillä on tehty jo aivan liikaa hallaa ihmisille. Jokainen ihminen etsiköön oman totuutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinussa on käännyttäjän vikaa?
        Oletko ajatellut perustavasi ihan uuden usko suunnan?
        Kansa nousee aina kolisten ylös, kun mainitset saarnassa sanan rokottamaton tai myrkkypiiki.
        Pistät hatun kiertämään.
        Sitten laulatte jotain sopivaa tai sopimatonta.
        Eikö olekin kiva ajatus?
        Mieti, sinussa on ainesta.

        En ole tuominnut piikkejä myrkyksi. Odotan vain pitkäaikaistutkimustuloksia, ennen kuin niihin luotan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tuominnut piikkejä myrkyksi. Odotan vain pitkäaikaistutkimustuloksia, ennen kuin niihin luotan.

        Pitkään saat odottaa jo tiedossa olevaa 😁


    • Anonyymi

      Koittakaa hyvät ihmiset kestää. Älkää provosoituko näistä rokottamattomia demonisoovista kirjoituksista, ne ovat pääosin läntisen trollitoimiston aikaansaannosta. Aikaikkuna sulkeutuu ja kiire siellä on kova saada painostettua kaikki ottamaan piikkejä ja lisää piikkejä, ennen kuin valheet paljastuu. Kulissit on jo romahtamassa ja yhä useamman suomut on tippunut silmiltä, myös sellaisilta jotka ovat hyvässä uskossaan menneet piikin ottamaan. Osa rotista on jo jättämässä uppoavan laivan, osa vielä yrittää silmät kiiluen tyrannisoida. Koittakaa vielä kestää, kohta asiat valkenee ja tää koronavedätys menee reisille.

      • Anonyymi

        Kestetään!


    • Anonyymi

      Sääli itseäsi raukka🤡

    • Anonyymi

      Voi teitä poloisia.
      Säälittää nämä rokottamattomat.
      Miten oikein aiotte pysyä elossa ja terveinä?
      Ei ole mitään koronalääkkeitä vielä käytössä. Rokotteet ovat ainoat.
      Kyllähän se olisi ihan hyvä, jos lääkkeitä olisi, mutta kun ei ole.

      • Anonyymi

        D3 ivermektiini, jne. on lääkkeitä. Kovin lääke taitaa olla ihan immuunipuolustus, mille voi sanoa Lääkekoe Geeniterapia piikin jälkeen, pahimmassa tapauksessa, hyvästi--->


      • Anonyymi

        Ei terveys ole siellä piikissä. Etsit sitä ihan väärästä paikasta.


    • Anonyymi

      Hyvin sanottu. Tästä tulee vielä rumaa jälkeä

    • Anonyymi

      Täytyy vaan toivoa, että porukkaa herää joka päivä lisää. Pakkoja kiirehditään, rokottamattomat ja piikkirumbasta irtaantuvat tarvitsevat ihmeen, että tästä voittajina selvitään. Mulla on lapsia. Mä haluan niille tulevaisuuden vapaassa maailmassa, en piikkizombeina.

      • Anonyymi

        Mutta kaikki järkevät juuri niitä jotka ottaneet rokotteet, ja ajattelevat lapsiaan. Jokainen aikuinenhan jo lapsuudessa ja koulussa saanut rokotteita eri tauteja vastaa että vielä täällä ollaan suuremmalla joukolla ja meillä lapsia. Netti ja sen tuomat ihmelinkit saa kaltaisiasi sekaisin kun itse ei pysty ajattelemaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kaikki järkevät juuri niitä jotka ottaneet rokotteet, ja ajattelevat lapsiaan. Jokainen aikuinenhan jo lapsuudessa ja koulussa saanut rokotteita eri tauteja vastaa että vielä täällä ollaan suuremmalla joukolla ja meillä lapsia. Netti ja sen tuomat ihmelinkit saa kaltaisiasi sekaisin kun itse ei pysty ajattelemaan mitään.

        Tämä viesti oli paskapuhetta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä viesti oli paskapuhetta...

        No niin on. Ei Suomessa koskaan ennen ole jaettu rokotteita kenellekkään, saati lapsille mihinkään keksittyjä tauteja vastaan. Netti nyt saanut sen aikaan että jotkut luulevat että olisi muka joskus jaettu rokotteita joitain tautia vastaan, ja vielä jopa lapsille. Ennen sentään oikeasti ymmärrettiin ja ei menty mihinkään vouhkaamisiin ja siksi on vanhempaakin sukupolvea nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin on. Ei Suomessa koskaan ennen ole jaettu rokotteita kenellekkään, saati lapsille mihinkään keksittyjä tauteja vastaan. Netti nyt saanut sen aikaan että jotkut luulevat että olisi muka joskus jaettu rokotteita joitain tautia vastaan, ja vielä jopa lapsille. Ennen sentään oikeasti ymmärrettiin ja ei menty mihinkään vouhkaamisiin ja siksi on vanhempaakin sukupolvea nyt.

        Ymmärrät nyt väärin ja sekaat mielessäsi rokotukset, ja kokeelliset geeniterapiapiikitykset. Ne on kaksi täysin eri asiaa. Ymmärrä nyt hyvä mies....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrät nyt väärin ja sekaat mielessäsi rokotukset, ja kokeelliset geeniterapiapiikitykset. Ne on kaksi täysin eri asiaa. Ymmärrä nyt hyvä mies....

        No eipä sinulla hyvin mene. Mutta sinuakin mukana kuljetetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kaikki järkevät juuri niitä jotka ottaneet rokotteet, ja ajattelevat lapsiaan. Jokainen aikuinenhan jo lapsuudessa ja koulussa saanut rokotteita eri tauteja vastaa että vielä täällä ollaan suuremmalla joukolla ja meillä lapsia. Netti ja sen tuomat ihmelinkit saa kaltaisiasi sekaisin kun itse ei pysty ajattelemaan mitään.

        Kuten Helsinginsanomat,sanoma jne., eikös nuo kuule ole ihan vaan WEF:in agendan äänitorvia ?, kaikki laulaa vanhaa uutista, vaikka lääkejätitkin julkasee dokumentteja ja asiakirjoja reaaliajassa... Voi voi kun on jo liian myöhäistä estää totuutta, kun se on JO PINNALLA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Kuka tässä maassa lopulta todellisuudessa ajaa agendaa GMOpasseineen, digitaalisinen sosiaalisenmedian luottoluokitusta. jne... KETKÄ kaikki kuuluvat "SALALIITTOIHIN JOTKA OVAT SILMIESI EDESSÄ......." BUSINESSFINLAND AINAKIN MAINITSEE NÄMÄ AGENDOISSAAN, KIINA EDELLÄ SUOMI PERÄSSÄ , MISSÄ IHMISOIKEUDET UNOHTUU ? LUKEKAA ja OPPIKAA....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten Helsinginsanomat,sanoma jne., eikös nuo kuule ole ihan vaan WEF:in agendan äänitorvia ?, kaikki laulaa vanhaa uutista, vaikka lääkejätitkin julkasee dokumentteja ja asiakirjoja reaaliajassa... Voi voi kun on jo liian myöhäistä estää totuutta, kun se on JO PINNALLA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Kuka tässä maassa lopulta todellisuudessa ajaa agendaa GMOpasseineen, digitaalisinen sosiaalisenmedian luottoluokitusta. jne... KETKÄ kaikki kuuluvat "SALALIITTOIHIN JOTKA OVAT SILMIESI EDESSÄ......." BUSINESSFINLAND AINAKIN MAINITSEE NÄMÄ AGENDOISSAAN, KIINA EDELLÄ SUOMI PERÄSSÄ , MISSÄ IHMISOIKEUDET UNOHTUU ? LUKEKAA ja OPPIKAA....

        Selvästi et ole ainakaan liikaa lukenut ja oppinut, ja vähä haltuun ottamasi on ollut skeidaa.


      • >syytä katsoa mitä tyranniaa Itävallassakin on ja sadat tuhannet ihmiset kaduilla.

        40 000 ja ylivoimainen enemmistö itävaltalaisista passien kannalla.

        Idolisi Lääkekaappi on täysin arvostelukyvytön hölmö. Ensin piikittää itseensä vuosikaudet hengenvaarallisia myrkkyjä pullistuakseen muodottomaksi lihakasaksi ja nykyään näkee jo puuhastelevia perkeleitäkin joka puolella.

        Fyysiseltä suorituskyvyltään QAno vastannee tällä hetkellä Päivi Räsästä, paitsi että ei jaksaisi hiihtää sadasosaakaan siitä mitä Päkä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin on. Ei Suomessa koskaan ennen ole jaettu rokotteita kenellekkään, saati lapsille mihinkään keksittyjä tauteja vastaan. Netti nyt saanut sen aikaan että jotkut luulevat että olisi muka joskus jaettu rokotteita joitain tautia vastaan, ja vielä jopa lapsille. Ennen sentään oikeasti ymmärrettiin ja ei menty mihinkään vouhkaamisiin ja siksi on vanhempaakin sukupolvea nyt.

        Tämä oli varmaankin sarkasmia, eikä huonoa ollutkaan. Joku voi kyllä ottaa sen tosissaan, jos on vaikka unohtanut lapsena saamansa rokotuspatteriston.


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Selvästi et ole ainakaan liikaa lukenut ja oppinut, ja vähä haltuun ottamasi on ollut skeidaa.

        Olen lukenut ja paljon, myös ilmeisen ajattelusi luomia manipulaatio lähteitä. Osaamista on paljon ja olen rokottamaton ja työtön ;D pelottaako ?
        Mulla on menetettävänä vai elämä ja vapaus.
        mitäs sulla on hukattavana ? oisko lainaa ? luottolla ostettua autoa jne.
        Veikkaan et ton näennäisen onnen menettäminen on niin iso pelko ette uskalla ajatellakkaan totuutta enää.


    • Anonyymi

      Se on hyvä lääketehtaiden testata vähäväkisellä kansalla.

      • Anonyymi

        Millä vähäväkisella kansalla? Mitä valtiota maailmassa tarkoitat? Vai mennäänkö ufo juttuihin?


      • Anonyymi

        Mitähän yritit kertoa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän yritit kertoa?

        Etä Ukrainan kansa haluaisi liittyä Venäjään? 🤔


    • Parempi vähän kun ei mitään.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        3 ja 4 piikin jälkeen pettymys on vielä kovempi. Teho kestää ehkä kuukauden.


    • Anonyymi

      Koronapassin vaatiminen uimahalleihin pääsyksi, on suora isku köyhyyseläkeläisten puolustuskykyä vastaan, kun uimahalli on mm. autoimmuuni-reuma-tulehdus-kipusairaille ELINTÄRKEÄ kuntoutus, se ainut johon heillä, on nälkää pitämällä, ollut erityisuimakortilla jonkinlainen mahdollisuus.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17234402/koronafasistisissa-diktatuureissa-rahalla-selviaa-pakkorokotuksista#comment-111645970

      Siksikin on erityisen tärkeää, että nyt nostettaisiin kanteita oikeusministeriöön koronapassipakoista, joilla ei ainoastaan eriarvoisteta, vaan romahdutetaan sairaus-kansaneläkeläisten kunto ja vointi, ALTISTETAAN siten myös koronaviruksille.

      Uimahalleissahan koronariski on ollut olematon. Tutkijoiden mukaan 30%:a koronaviruksista tuupertuu heti klooriveteen ja ihmiset siellä ovat muutenkin, virustorjunnan ammattilaisia ja etäisyyksien pitäjiä.

      • Tietenkin poikkeusihmisiä varten pitää olla poikkeukset, jos ei perussairautensa takia tosiaan voi ottaa rokotusta. Ovatko nuo ryhmät sellaisia?


    • Anonyymi

      Aloittajan kannattaisi keskittyä säälimään vain itseään.

    • Anonyymi

      Ei minua säälitä, vaan vihastuttaa, kun painavat niin kovasti päälle.

    • Anonyymi

      SENSUROINTI KÄYNNISSÄ kun ulkomailta ei saada videoita jossa korkean tason virologeja ja lääkäreitä jotka varoittelevat rokotteista jotka vahingoittavat siis,jotain pahaa on menossa koska niin kova hiljetäminen käynnissä !

      • Vasili opettelee kirjoittamaan suomea ja alkaa sitten vasta neuvoa pohjoista rotua.😊


      • Anonyymi
        Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Vasili opettelee kirjoittamaan suomea ja alkaa sitten vasta neuvoa pohjoista rotua.😊

        Suomalaisista vain osa kuuluu pohjoiseen rotuun, mikä on osa germaanista rotua. Useimmat suomalaisista löytävät juurensa Venäjäiltä jos tutkitaan historiaa tarpeeksi taaksepäin! Joten Repe: Opettele kotikielesi!


    • Anonyymi

      Sensuuri suomi, media täysin lahjottu!!! Paitsi iki-ihanat MV ja Seiska!!!

    • Anonyymi

      Jos sattumalta koronarokotteen seurauksena sattuisi saamaan vakavan rokotehaitan tai kuolemaan, ei sitä kannata surra. Jos ihminen kuolee koronarokotuksen seurauksena, ihminen on silloin ollut niin onnellinen koronarokotteen saamisesta, että on kuollut onnellisen helpottumisen ylenpalttiseen määrään. Ei ole surullista, päinvastoin koronarokotteeseen myönteisesti suhtautuvalle ilon asia.

      t. poppamies-rämetti

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17235147/ek-toimittajat-some-rusakoita-paat-veroparatiisi--jet-setin-palvonnan-pensaissa

      Narsistiset toimittajat, ovat päivät pääksytysten, nenät kiinni juoru-somessa, etsimässä jonkun turhakemiljardöörin, yhtä sanaa "Suomestas", tai "Marinista" ja pääministeri joka sellaisen tiedonvälityksen alennustilan sallii, ei kykene tehtäviinsä, mitä häneltä ison, korjaamattoman eläkeläisköyhyyden keskellä vaaditaan.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17173448/rokotemyonteisetvastaiset-yksi-ja-sama-aarioikeiston-veroparatiisi-rokotemainostaja

      Huomatkaa ihmiset, että yksi ja sama koronarokote-mainostaja-taho, pompottelee ei ja kyllä - välillä, hämätäkseen kansalaisia, hajota ja hallitse -taktiikka käytössä, epävarmoja on helpompi paimentaa koronarokotettaviksi.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17234846/koronapassipakko-uimahalleissa-tulee-romahduttamaan-elakelaiskoyhien-kunnon

    • Anonyymi

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17188839/koronarokotepakot-eivat-poista-vakavia-sairauksia-joissa-koronarokotteet-ovat-hengenvaarallisia

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17234402/koronafasistisissa-diktatuureissa-rahalla-selviaa-pakkorokotuksista#comment-111645970

      Marin Antoinette lopettaa, Veroparatiisi-some-rallinsa EK-medioitten kanssa, tai eroaa. Ei voi hoitaa tehtäviä, ja tärkeitä yhteiskunnallisia asioita, kuten sairaus-kansaneläkeläisten köyhyyden korjaamista, jos roikkuu somessa päivät pitkät.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17220688/terveyssyista-rokotteista-kieltaytyvat-on-turvattu-taloudellisesti-oikeusvaltioissa

    • Anonyymi

      Koronatauti jos on lapselle yhtä vaarallinen kuin vesirokko, niin MIKSI pitää lapset rokottaa? Mitä sekopäitä nuo nykypäivän lääkärit oikein ovat.
      Kyllä nyt punnitaan kuinka suuria ihminen itsestään luulee. Kuvittelee olevansa luomakunnan herra ja hoitavansa kaikki vaivat enakkoon piikeillä. Vois noille lääkäreille ja poliitikoille ensin jonkun totuusseerumin kehitellä, jotta alkaisivat puhua oikeaa asiaa, eikä vain byPfizer -mainoslauseita.

      Ylen lähetyksistä muuten puuttuu tuo sopnsorin nimi kokonaan.

      • Anonyymi

        Ei lapsia olla mitenkään "pakolla" rokottamassa. Eikä tulekaan. Voit estää lapsesi rokotuksen aika helpolla


    • Anonyymi

      Kun luki tuon aloituksen, niin muistui jälleen mieleen että vielä on olemassa ihmisiä,jotka uskovat maapallon olevan litteä 😁😁

      • Anonyymi

        Ja ihmisiä, jotka uskovat aikaan ja tilaan, sekä pitävät maailmaansa konkreettisena ulkopuolisena asiana.


    • Miksi pitäisi luopua rokotteista, kun ne kuitenkn turvaavat sairastuneenkin vaikeimmalta tautimuodolta.
      Rokottamaton on aivan yhtä suuressa vaarassa, vielä suuremmassakin, saamaan sen pahimman laadun sairauden.
      THL:n edustaja sanoi eräässä haastattelussa, että korona kyllä tarttuu vähitellen kaikkiin rokottamattomin, sítä ei voi mikään estää, ja vasta sitten, kun kaikilla on vasta-aineet tautia vastaan, se vähitellen alkaa olla ohitettu.

      • Anonyymi

        Monet taudit ovat sellaisia, että ne ovat vaarallisia joillekin mutta vaarattomia suurimmalle osalle. Vrt. influenssa, puutiaisaivokuume, jne.


    • Anonyymi

      Kunpa sinut siittänyt ei olisi sinua neuvolaan vienyt piikille.

      • Anonyymi

        Kaikista pidetään huolta. Jopa noista tyhmistäkin.


    • Anonyymi

      Mä tuun sääliin sua sit teholle!

    • Anonyymi

      Älkää hyvät ihmiset ottako rokotetta, jos ette haluu...mutta ei sitä tarvi toitottaa niin kovin.
      Itse olen valinnut rokotesuojan tien. En juurikaan siitä huutele. Yritän elää niin että en tartuta ja seuraan tilannetta. En myöskään toivo tartuntaa kenellekään enkä vallankaan tehohoitoa. Ja koronan pitkäaikaisvaikutuksetkin ovat kamalia.

      Muistetaan että THL ja hallitus ovat vain viestintuojia, niitä ei ammuta. Ammutaan korona!

      • Anonyymi

        mikä ihmeen rokotesuoja ? miltä ? thl ja hallitus ovat 100% korruption vallassa. ei jatkoon.


    • Anonyymi

      Putinin rotat täällä oksentavat viimeisiä oksennuksia. Rokotuskattavuus nousee kiitos passin ja työnantajien tiukentuvan asenteen takia. Eikä kaikkia tarvitsekaan rokottaa, eritetään vaan nämä käpykaartilaiset yhteiskunnasta. Heitä ei kukaan kaipaa.

      • Anonyymi

        Höpönnpöpön. Mistähän säkin saat palkkas, ettet vain olisi nwo-trolli. Heh heee. No ehkei sentään, taidat olla vain tavallinen hönö, jolla ei ole omia ajatuksia, ja paukuttelet toisten henkseleitä. Tietyissä piireissä sinunlaisia sanottaisiin aisankannattajaksi. Toki tyhmät tekee kaikenlaisia tyhmyyksiä, ei se minulta ole pois.


      • Anonyymi

        Rokotteita suosittelevan on naurettavaa ottaa tuo Putini ja venäjä mukaan keskusteluun siinä mielessä, että ne muka vastustaisivat rokottamisia suomessa.

        Rokottautuminen 100%,sti on aivan turha vaatimus, se on nähty, tauti vain lisääntyy nopeammin.


      • Anonyymi

        työnajajien kassa tyhjenee koska rokottamattomia on todellisuudessa huomattavasti vähemmän kin mitä väitetään. vaikka teillä ois duunarit ni ei o kohta tilauksia... kannatiko koittaa alistaa kansaa geeniterapiaan ihan vaan rahankiilto silmissä ?


    • Anonyymi

      Helpompaa ulkoistaa kaikki ajattelu maksumedialle ja viranomaisille :)

    • Anonyymi

      Rokotteet ovat sekoittaneet ihmisten päät. Rokotteita on otettu hillittömästi, eikä vain koronarokotteita, vaan kaikkia rokotteita. Gurut ovat julistaneet, että rokotteita kannattaa aina ottaa, kun niitä tarjotaan. Vaikka ihmisten mielenterveys on jo pohjalukemissa rokotteiden vuoksi, he silti vielä viimeisillä voimillaan laahautuvat rokotuspisteille.

      Valtakunnasta, löytyisikö vastuunkantajia? Rokoteyritykset ovat jo kieltäytyneet vastuusta. Entä meidän omat profeetat?

      • Anonyymi

        Sinä olettanet olevasi vähintäänkin profeetta?
        Alahan ottaa ja kantaa sitä vastuuta leveillä hartioillasi!


      • Anonyymi

        Ihmisten päät ovat todella sekoittuneet. Näistäkään jutuista ei tiedä, kummastako päästä tulevat.

        Itäisen valtakunnan profeetat yrittävät parhaansa.


    • Anonyymi

      No rokote ei ole täydellinen suoja, mutta estää vakavan taudin kehittymisen. Virusmuunnoksia tulee kaiken aikaa ja lopulta tulee sellainenkin johon nykyinen rokote ei tehoa lainkaan.

      • Anonyymi

        HEHEHE rokote ei todellakaan ja siis ole täydellinen suoja, ei todellakaan estä koronan ja sen yli 60 variantin kehittymistä. Epidemian ilkein muoto on olla näkymätön kuten long hailer
        tai piileksivä kuten omikron. Kaikista hauskinta se että tartunnan voi saada keneltä tahansa positiiviselta tai negatiiviselta oireilevalta tai oireettomalta. Pitäkää naamavaippoja naamalla ja etäisyyksistä huoli niin ette tartuta ette saa tartuntaa. Eristäytykää koteihinne ja välttäkää kaikki kontakteja sisältävät toiminnot. Nussiminen on kiellettyä erityisesti näin epidemian aikana.

        русский друг


      • Anonyymi

        Ja varmaan tuleekin, kun rokottamattomat juoksentelevat maailmalla halailemassa toisiaan ja mekkaloimassa ilman maskeja.
        Päällepäätteeksi joutuvat tehohoitoon, ja niitä joudutaan hoitamaan kuten tolkun ihmisiäkin.


      • Anonyymi

        väärin. rokote ei suojaa eikä estä vakavantaudin kehittymistä.
        väärin. saman viruksen muunnoksille syntyy luonnolisen immuniteetin vuoksi jo nopeasti muovautuva immoglobuliini pohja....vai onko sitten kyseessä täysin toimimaton geeniterapia rokote, joka tuhosikin immoglobuliinijärjestelmän ?


    • Anonyymi

      Itke ihan rauhassa, kunhan vaan otat rokotteet, koska parempaa ideaa ei ole olemassa.

    • Anonyymi

      Eli parempi on jättää kokonaan ottamatta kun ei suojaa täydellisesti? Voi meitä raukkoja, silti parempi suoja kuin mitä sulla on.

      • Anonyymi

        Ikävintä on, että kaikkia ihmisiä vaaditaan toimimaan samalla tavalla.

        Ei kaikille sovi sama ruokavaliokaan. Ei kaikille sovi samanlaiset kengätkään. Ei kaikille sovi samanlainen unirytmikään. Ei kaikille sovi samanlaiset ruokailuajatkaan.

        Samoin pitäisi muistaa, että koronan lisäksi on monia viruksia, jotka aiheuttavat vakavan sairastumisen joillekin muttei suinkaan kaikille. Esim. influenssa ja puutiaisiaivokuume.

        Miksei ihmisten anneta itse toimia intuitionsa mukaan ja valita haluamansa riskit? Ei koronarokotekaan täysin riskitön ole. Riski on erittäin pieni mutta kyllä ihmisillä pitäisi olla oikeus valita riskinsä.

        Englannin korona-aineiston perusteella on Oxfordissa tehty laskuri, jolla voi laskea oman riskin sairastua vakavasti tai jopa kuolla koronatartuntaan. Tässä linkki laskuriin: https://qcovid.org/

        Paljon on Suomessa mainostettu, että koronarokottamattomalla riski on 33-kertainen. Tuon Englannin aineiston perusteella, johon kerrotaan paljon terveydellisiä taustatietoja, omalle kohdalle ero koronarokottamattomana ja koronarokotettuna on 7-kertainen.

        Ei ole oikein pelotella ihmisiä tartuntataudilla. Se on julmaa, aiheuttaa ahdistuneille nuorille entisestään pahenevia psyykkisiä ongelmia, eikä alkuunkaan sovi avoimen ja tietoon/rehellisyyteen perustuvaan yhteiskuntaan.

        Eletään kaikki ihmisiksi. Hyväksytään ihmisten erilaiset ratkaisut. Ilman sitä, yhteiskunta riitautu itsensä kanssa ja se ei ole hyvä asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävintä on, että kaikkia ihmisiä vaaditaan toimimaan samalla tavalla.

        Ei kaikille sovi sama ruokavaliokaan. Ei kaikille sovi samanlaiset kengätkään. Ei kaikille sovi samanlainen unirytmikään. Ei kaikille sovi samanlaiset ruokailuajatkaan.

        Samoin pitäisi muistaa, että koronan lisäksi on monia viruksia, jotka aiheuttavat vakavan sairastumisen joillekin muttei suinkaan kaikille. Esim. influenssa ja puutiaisiaivokuume.

        Miksei ihmisten anneta itse toimia intuitionsa mukaan ja valita haluamansa riskit? Ei koronarokotekaan täysin riskitön ole. Riski on erittäin pieni mutta kyllä ihmisillä pitäisi olla oikeus valita riskinsä.

        Englannin korona-aineiston perusteella on Oxfordissa tehty laskuri, jolla voi laskea oman riskin sairastua vakavasti tai jopa kuolla koronatartuntaan. Tässä linkki laskuriin: https://qcovid.org/

        Paljon on Suomessa mainostettu, että koronarokottamattomalla riski on 33-kertainen. Tuon Englannin aineiston perusteella, johon kerrotaan paljon terveydellisiä taustatietoja, omalle kohdalle ero koronarokottamattomana ja koronarokotettuna on 7-kertainen.

        Ei ole oikein pelotella ihmisiä tartuntataudilla. Se on julmaa, aiheuttaa ahdistuneille nuorille entisestään pahenevia psyykkisiä ongelmia, eikä alkuunkaan sovi avoimen ja tietoon/rehellisyyteen perustuvaan yhteiskuntaan.

        Eletään kaikki ihmisiksi. Hyväksytään ihmisten erilaiset ratkaisut. Ilman sitä, yhteiskunta riitautu itsensä kanssa ja se ei ole hyvä asia.

        Kyllä tuo taistelu "tuulimyllyjä" vastaan ja piikkikammo alkaa saamaan jo aika koomisia selityksiä. Yksityisyyden suoja ja tehohoitopaikkojen kansoittaminen näillä mimä,minä ensin kansalaisilla alkaa kyllä pikkuhiljaa jo tympäisemään.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sääli on sairautta.

    • Anonyymi

      Rokote on muotiaalto ja huuhaata jolla on pelkät kaupalliset intressit. Käyttäkää järkeä kusipää suomalaiset mitään varmasti ehkäisevää ja toimivaa rokotetta ei kehitetä näin lyhyessä ajassa tälläistä epidemiaa josta on yli 60 eri varianttia vastaan.

      русский друг

      • Anonyymi

        Tiesitkö, mRNA-tekniikkaa on tutkinut eräs tutkijapari jo parikymmentä vuotta? Siltä pohjalta tehtiin rokotteet, joissa on vain lähetti-RNA, joka tässä tapauksessa on viruksen piikkiproteiinin valmistusohje. Lähetti-RNA jää solulimaan tuman ulkopuolelle eikä mene tumaan, jossa on ihmisen DNA. Ei vaikuta ihmisen geeneihin paitsi venäläisten houreissa.

        Kirjoittele sinä vain venäläisillä foorumeilla. Sinunkin viestistäsi näkee, että aivopesijöitä ja provokaattoreitta tälläkin palstalla ovat suureksi osaksi venäläiset trollit ja heidän juttuihinsa hurahtanut pieni suomalaisvähemmistö. Älkää suomalaiset olko tyhmiä ja naurettavia ja alistuko venäläisten epätieteelliselle aivopesulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö, mRNA-tekniikkaa on tutkinut eräs tutkijapari jo parikymmentä vuotta? Siltä pohjalta tehtiin rokotteet, joissa on vain lähetti-RNA, joka tässä tapauksessa on viruksen piikkiproteiinin valmistusohje. Lähetti-RNA jää solulimaan tuman ulkopuolelle eikä mene tumaan, jossa on ihmisen DNA. Ei vaikuta ihmisen geeneihin paitsi venäläisten houreissa.

        Kirjoittele sinä vain venäläisillä foorumeilla. Sinunkin viestistäsi näkee, että aivopesijöitä ja provokaattoreitta tälläkin palstalla ovat suureksi osaksi venäläiset trollit ja heidän juttuihinsa hurahtanut pieni suomalaisvähemmistö. Älkää suomalaiset olko tyhmiä ja naurettavia ja alistuko venäläisten epätieteelliselle aivopesulle.

        Lähteet ? ainakin tuon kommenttisi perusteella sinä olet täysin tietämätön genetiikasta.
        Olisi helpompi oikoa hevonpaskaa jos saisi sen edes pseudotieteellisen selityksen luettavaksi....


    • Anonyymi

      Voi herra mun vereni. Olen tuplarokotettu. Tiedän, että voin edelleen sairastua koronaan - siksi köytän maskia, desinfioin ja pesen käsiä enkä ole käynyt baareissa, ravintoloissa tms. Lähisuvun kesken olemme kokoontuneet, koska olemme kaikki rokotettuja. Rokotus laskee koronaan sairastumisen riskiä huomattavasti, joten jos kaikki ottaisivat rokotteen jotka pystyvät, tapauksia olisi huomattavasti vähemmän. Rokotuksen riskit ovat myös pienemmät kuin jos sairastaisi koronan. Kukaan ei ole väittänytkään, että rokote suojaisi 100% ja edelleen maskit ja turvavälikehoitukset koskevat kaikkia.

      • Anonyymi

        "Rokotus laskee koronaan sairastumisen riskiä huomattavasti, joten jos kaikki ottaisivat rokotteen jotka pystyvät, tapauksia olisi huomattavasti vähemmän"

        Ei pidä paikkansa. Rokote ei laske sairastumisriskiä yhtään. Rokote saattaa kyllä laskea vakavaan tautimuotoon sairastumista, mutta sairastumista se ei laske yhtään. Rokote ei laske koronan leviämistä yhtään, koska rokote ei tapa virusta ja rokotetut kantavat virusta, vaikka itse eivät välttämättä saa vakavia tautimuotoja. Kun rokotetut elävät kuin pellossa kuvitellen, että rokote antaa täydellisen suojan, levittävät virusta entistä' enemmän.


    • Anonyymi

      Onpa pöljä kommentti, voi sentään.

      • Anonyymi

        Niinpä, jos itse voisit lopettaa.


    • Anonyymi

      Ennen kuin pistät lapsesi

      Nimeni on Robert Malone, ja puhun sinulle vanhempana, isovanhempana, lääkärinä ja tiedemiehenä. En yleensä lue valmiista puheesta, mutta tämä on niin tärkeää, että halusin varmistaa, että saan jokaisen sanan ja tieteellisen tosiasian oikein.

      Pysyn tämän lausunnon kannalla rokotteiden tutkimukselle ja kehitykselle omistettuna urallani. Olen rokotettu COVID-virusta vastaan ​​ja olen yleensä rokotuksen puolesta. Olen omistanut koko urani turvallisten ja tehokkaiden keinojen kehittämiseen tartuntatautien ehkäisyyn ja hoitoon.

      Ennen kuin pistät lapsellesi - päätös, joka on peruuttamaton - Halusin kertoa teille tieteelliset tosiasiat tästä geneettisestä rokotteesta, joka perustuu luomaani mRNA-rokoteteknologiaan:

      Vanhempien on ymmärrettävä kolme asiaa:

      ● Ensimmäinen on se, että virusgeeni ruiskutetaan lapsesi soluihin. Tämä geeni pakottaa lapsesi kehon tuottamaan myrkyllisiä piikkiproteiineja. Nämä proteiinit aiheuttavat usein pysyviä vaurioita lasten kriittisissä elimissa, mukaan lukien

      ○ heidän aivoissaan ja hermostossaan

      ○ heidän sydämessään ja verisuonissaan, mukaan lukien verihyytymiä

      ○ heidän lisääntymisjärjestelmäänsä

      ○ Ja tämä rokote voi laukaista perustavanlaatuisia muutoksia heidän immuunijärjestelmässään

      ● Hälyttävin asia tämä on se, että kun nämä vauriot ovat tapahtuneet, ne ovat korjaamattomia

      ○ Et voi korjata heidän aivojensa vaurioita

      ○ Et voi korjata sydänkudoksen arpeutumista

      ○ Et voi korjata geneettisesti nollattua immuunijärjestelmää ja

      ○ Tämä rokote voi aiheuttaa lisääntymisvaurioita, jotka voivat vaikuttaa perheesi tuleviin sukupolviin

      ● Toinen asia, josta sinun on tiedettävä, on se, että tätä uutta tekniikkaa ei ole testattu riittävästi.

      ○ Tarvitsemme vähintään 5 vuoden testauksen/tutkimuksen, ennen kuin voimme todella ymmärtää riskejä.

      ○ Uusien lääkkeiden haitat ja riskit paljastuvat usein monta vuotta myöhemmin

      ● Kysy itseltäsi, haluatko oman lapsesi olevan osa radikaalimpaa lääketieteellistä kokeilua ihmiskunnan historia

      ● Viimeinen seikka: syy, miksi he antavat sinulle rokotuksen lapsesi, on valhe.

      ○ Lapsesi eivät ole vaaraksi vanhemmilleen tai isovanhemmilleen

      ○ Asia on itse asiassa päinvastoin. Heidän immuniteettinsa COVID-tartunnan saamisen jälkeen on ratkaisevan tärkeää perheesi, ellei koko maailman pelastamiseksi tältä taudilta

      Yhteenvetona: ei ole hyödyllistä lapsillesi tai perheellesi rokottaa lapsiasi viruksen pieniä riskejä vastaan, kun otetaan huomioon tunnettu terveys. rokotteen riskejä, joiden kanssa sinä ja lapsesi saatat joutua elämään vanhempana loppuelämänsä ajan.

      Riski-hyötyanalyysi ei ole edes lähellä.

      Vanhempana ja isovanhempana suositukseni sinulle on vastustaa ja taistella suojellaksesi lapsiasi.

      https://fb.watch/9UwO04-h4E/

    • Anonyymi

      Minulla on piikki olen robotti. Rokottamattomilla ei ole kehossa aivoja jota suojella niin heidän luonto alkaa levitellä salaliittoja.

    • Anonyymi

      Runkatkaa te vaan venäläiselle tieteelle. Sehän on aina oikeassa julkisessa levityksessä...

    • Anonyymi

      Suurin osa rokotteen ottaneista on kuolee rokotteen seurauksena viiden vuoden päästä.

      • Anonyymi

        Pidän sidettävänä 550 000 000 kuollutta tällä rokotustahdilla, alle tuskin päästään.


    • Anonyymi

      Hah hah ei voi ku nauraa näille foliopäille, täällä ne keskenään koittaa keksiä tarinaa rokotehaitoista ja salaliitoista vaikka ryhmä pienenee kovaa vauhtia. Epätoivoista pyristelyä. Niitäkin on vielä jotka puhuu flunssasta ja buranasta; kuinka toisessa todellisuudessa voikaan oman elämänsä virologi elää. (Räkänaurua)!!!

    • Anonyymi

      Rokotetut joutuvat ottamaan kuolemaansa asti puolen vuoden välein "tehoste" rokotteen tai heille menehtyvät koronaan tai johonkin muuhun rokottamattomalle vaarattomaan infektioon. Rokotettujen vastustuskyky ei toimi enää ilman buusteria ja lääkefirmat tietävät tämän. Rokotteen hinta ei pitkään ole enää alhainen jaan tulee nousemaan kymmeniin tuhansiin euroihi... Ja addiktien on pakko maksaa tai kuolema korjaa. He ovat orjia!

    • Anonyymi

      Säälittää nämä terroristit, jotka kutsuvat itseään rokote vastaisiksi. Aivan säälittävää porukkaa joille fanatismi näyttää jo terrorismilta.

    • Anonyymi

      Minua säälittää yksinkertaiset ja mamut. He ovat täysin disinformaation vietävissä.
      Suomessakin nauraen katsovat pankkitiliään he, jotka kääntävät ja levittävät sitä.

    • Anonyymi

      Menen heti neljänteen rokotukseen kunhan niihin pääsee.

    • Anonyymi

      On niin surullista, että ihmisille uskoteltiin että koronapiikit auttaa, nyt ne tekee monista sairaita
      eikä ne edes tehoa...

      • Anonyymi

        Noinkin voi uskoa jos ei ymmärrä tosiasioita ja uskoo kaikenlaista "HÖLYNPÖLYÄ, mitä rokotetta pelkäävät levittävät ja tekevät sitä "kiivaasti", uskoen Ano Turtiaiseen messiaana!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noinkin voi uskoa jos ei ymmärrä tosiasioita ja uskoo kaikenlaista "HÖLYNPÖLYÄ, mitä rokotetta pelkäävät levittävät ja tekevät sitä "kiivaasti", uskoen Ano Turtiaiseen messiaana!!!

        ANO TURTIAINEN on eräänlainen messias. Älä kuuntele vastustajia vaan kuuntelepa anoa välillä ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ANO TURTIAINEN on eräänlainen messias. Älä kuuntele vastustajia vaan kuuntelepa anoa välillä ;D

        Olen kuunnellut Anoa , ainakin eduskuntapuheita sen verran, että luulen tietäväni mistä puusta se "mies" on tehty.

        Sinunlaisiisi menee hänen juttunsa kuin häkä päähän? Vahvistaa ajatuksiasi?


    • Anonyymi

      Poliittinen ihminen niin, kuin niin voi tehdäkään ihmiselle noin muuten yhden edestä vaan. En juuri muuten. Tämä selkkis.

    • Anonyymi

      Miksi te olette ottaneet poliorokotteen, hinkuyskärokotteen ym erilaisia kulkutauteja vastaan- rokotteita.
      Ai niin...siksi että ette sairastuisi näihin.

      • Anonyymi

        Ollaan tutkittu mitä nuo taudit on saaneet aikaan.
        Näytä mulle suomessa ne sadatuhannet tautiin kuolleet niin harkitsen kantaani uudestaan.
        En usko siis siihen että taivas putoaa niskaamme jos ei nyt heti kaikki rokotetta ota.

        Missään ei ole väkeä vakuuttavissa määrin tautiin kuollu.


      • Anonyymi

        Poliorokote toimii. Polio on melkein kadonnut maailmasta.
        Samaa ei voi sanoa korona- tai influenssarokotteista.
        Ei nuo taudit kaikkia vaivaa. Osa ihmisistä on alttiimpia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan tutkittu mitä nuo taudit on saaneet aikaan.
        Näytä mulle suomessa ne sadatuhannet tautiin kuolleet niin harkitsen kantaani uudestaan.
        En usko siis siihen että taivas putoaa niskaamme jos ei nyt heti kaikki rokotetta ota.

        Missään ei ole väkeä vakuuttavissa määrin tautiin kuollu.

        Ei niin...kiitos massiivisten varotoimien, mitä eri puolilla maailmaa (sivistynyttä maailmaa) on tehty


      • Anonyymi

        NE EIVÄT OLE GEENITERAPIAA !
        COVID-19 Rokotteet ovat geeniterapiaa ! Ihminen kun on ratkaissut sit vissiin kaikkimaailman RNA -DNA-JNE, salat 10- lukujärjestelmällä ja pyöristämällä desimaaleja ?

        GMO!


    • Anonyymi

      On myös surullista että kupla puhkeaa lähiaikoina ja lampaat joutuu todelliseen paniikkiin. Mutta mitään ei ole enää tehtävissä.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko rokottamattomia "lampailla"? Niitähän he juuri ovat.


      • Anonyymi

        Rokottamattomat ovat niitä todellisia lampaita!


    • Anonyymi

      Olet kyllä tyhmä ja vielä tällä sitä mainostat! Häpeä!!!

    • Anonyymi

      Mäkin oon koronamyönteinen ja lopetin maskien käytön.
      Ai miksikö, no koska mä voin!

      • Anonyymi

        Just joo, teikäläisiä "voijia" näkee Lidlin ovellakin noin 15% sisään menijöistä. Ulkomaalaistaustaisia en laskenut (siis ulkonäöltään), koska heitä ei voi suomalaista sivistystä vaatia. Ovat mistä ovat, vaikka uudella Audilla ovatkin liikkeellä neljän hengen mustatukkaisessa mölyävässä seurueessa, joka paljon paremmin syyrialaiselle torille sopisi. EI suomalaiseen ruokakauppaan, kaksi ostaa ja kuitenkin neljä maskitonta nuortamiestä ilman maskeja hyörii kaupassa. Häpeää heille.


      • Anonyymi

        Syy ei ole se, että voit!

        Syys on se, että olet tosi tyhmä!!


    • Anonyymi

      Televisio ei ole Jumala.

      • Anonyymi

        Oho, oletko tullut siihen tulokseen? No hyvä, miksi joskus luulit sitä Jumalaksi? Kerro meille!


    • Anonyymi

      Sairastin coronan aika kovin oirein 2020 tammikuussa, pari kuukautta meni hissuna mutta sen jälkeen aika ok.
      En ole ottanut rokotetta enkä ajatellut ottaa, tuon sairastamisen jälkeen olen ollut terveenä, edes pientä nuhaa en ole saanut.
      Mun duuni on ajaa dösää uudellamaalla eli ainakin altistumiset ovat todennäköisiä.
      Luulen että immuuni on taudin jäljiltä aikamoinen, olisiko parempi vain sairastaa tauti jos ei kuulu riskiryhmiin ?

      • Anonyymi

        Kuitenkin paras niillä jotka ottaneet rokotteet, kun ei mitään syytä vaan päinvastoin ole siihen miksi ei ottaisi. Jokainen tietysti omalla ymmärryksellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuitenkin paras niillä jotka ottaneet rokotteet, kun ei mitään syytä vaan päinvastoin ole siihen miksi ei ottaisi. Jokainen tietysti omalla ymmärryksellään.

        No kakki omalla järjellä ajattelevat on rokotteet ottaneet. Sitten tietysti on tämä netin ihme linkkien mukaan elävät, joilla ei oma toiminta pelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kakki omalla järjellä ajattelevat on rokotteet ottaneet. Sitten tietysti on tämä netin ihme linkkien mukaan elävät, joilla ei oma toiminta pelaa.

        Vaikea uskoa että elämme vuotta 2021. Vaikka tietoa on helposti saatavilla luotettavilta sivustoilta on edelleen olemassa litteä maa uskojia ym huijauksia ja salaliittoja päivät miettiviä ihmisiä jotka jakavat niitä totena. Rokotteet toimii toki jotkut on kuolleet mutta hyvin hyvin hyvin harvat miljoonista ja taas miljoonista rokotteiden ottajista. Ihan vertailuna näihin mahdollisiin erittäin harvinaisiin rokote kuolemiin että tavallisiin tulehduskipulääkkeisiin kuolee noin 200 ihmistä joka vuosi suomessa. Rokotteet suojaa viruksen vakavalta muodolta vähentää ja tarttuvuutta. Niinkuin olette huomanneet virus leviää jatkuvasti ja jokainen tulee sen jossain vaiheessa saamaan. Mä seurasin kauan rokottamattomana tilannetta ja huomasin yhdessä kohdassa että nyt on rokotteen aika koska tämä ei mene ohi muuten. Rokotteesta mahdollisesti tuleva riski on huomattavasti pienempi kuin se mitä tulette mahdollisesti koronasta saamaan. Onnea niille jotka ovat sairastaneet koronan lievänä koska ihan perusterveelle nuorellekkin ihmiselle on olemassa toinenkin vaihtoehto josta on lukuisia esimerkkejä. Teho osasto ja kuolema. Rokotteilla yritetään pitää yhteiskunta käynnissä ja teho osastot niin vapaana kuin ne voi olla ja yritetään saada virus aisoihin. Eikä ole tavatonta että ihan tavallisestakin flunssasta yli 50 vuotias saa sydänoireita eli kannattaa yrittää suojata itsensä kaikelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa että elämme vuotta 2021. Vaikka tietoa on helposti saatavilla luotettavilta sivustoilta on edelleen olemassa litteä maa uskojia ym huijauksia ja salaliittoja päivät miettiviä ihmisiä jotka jakavat niitä totena. Rokotteet toimii toki jotkut on kuolleet mutta hyvin hyvin hyvin harvat miljoonista ja taas miljoonista rokotteiden ottajista. Ihan vertailuna näihin mahdollisiin erittäin harvinaisiin rokote kuolemiin että tavallisiin tulehduskipulääkkeisiin kuolee noin 200 ihmistä joka vuosi suomessa. Rokotteet suojaa viruksen vakavalta muodolta vähentää ja tarttuvuutta. Niinkuin olette huomanneet virus leviää jatkuvasti ja jokainen tulee sen jossain vaiheessa saamaan. Mä seurasin kauan rokottamattomana tilannetta ja huomasin yhdessä kohdassa että nyt on rokotteen aika koska tämä ei mene ohi muuten. Rokotteesta mahdollisesti tuleva riski on huomattavasti pienempi kuin se mitä tulette mahdollisesti koronasta saamaan. Onnea niille jotka ovat sairastaneet koronan lievänä koska ihan perusterveelle nuorellekkin ihmiselle on olemassa toinenkin vaihtoehto josta on lukuisia esimerkkejä. Teho osasto ja kuolema. Rokotteilla yritetään pitää yhteiskunta käynnissä ja teho osastot niin vapaana kuin ne voi olla ja yritetään saada virus aisoihin. Eikä ole tavatonta että ihan tavallisestakin flunssasta yli 50 vuotias saa sydänoireita eli kannattaa yrittää suojata itsensä kaikelta.

        Haittailmoituksia on luonnollisesti runsaasti, kun on annettu miljoonia annoksia, mutta niistä haitoista on ollu vakavia vain n. yksi tuhannesta, eli mihin tahansa lääkkeeseen verrattuna erittäin vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kakki omalla järjellä ajattelevat on rokotteet ottaneet. Sitten tietysti on tämä netin ihme linkkien mukaan elävät, joilla ei oma toiminta pelaa.

        Kakki aivoissako jos kuvittelee oman toiminnan pelaavan "niin hyvin" ja vielä sama kakkiko aivoissa kun haluaa itsekkyydessään levittää sen niille, joilla ei oma toiminta pelaa?

        Kyllä on tyhmiä paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea uskoa että elämme vuotta 2021. Vaikka tietoa on helposti saatavilla luotettavilta sivustoilta on edelleen olemassa litteä maa uskojia ym huijauksia ja salaliittoja päivät miettiviä ihmisiä jotka jakavat niitä totena. Rokotteet toimii toki jotkut on kuolleet mutta hyvin hyvin hyvin harvat miljoonista ja taas miljoonista rokotteiden ottajista. Ihan vertailuna näihin mahdollisiin erittäin harvinaisiin rokote kuolemiin että tavallisiin tulehduskipulääkkeisiin kuolee noin 200 ihmistä joka vuosi suomessa. Rokotteet suojaa viruksen vakavalta muodolta vähentää ja tarttuvuutta. Niinkuin olette huomanneet virus leviää jatkuvasti ja jokainen tulee sen jossain vaiheessa saamaan. Mä seurasin kauan rokottamattomana tilannetta ja huomasin yhdessä kohdassa että nyt on rokotteen aika koska tämä ei mene ohi muuten. Rokotteesta mahdollisesti tuleva riski on huomattavasti pienempi kuin se mitä tulette mahdollisesti koronasta saamaan. Onnea niille jotka ovat sairastaneet koronan lievänä koska ihan perusterveelle nuorellekkin ihmiselle on olemassa toinenkin vaihtoehto josta on lukuisia esimerkkejä. Teho osasto ja kuolema. Rokotteilla yritetään pitää yhteiskunta käynnissä ja teho osastot niin vapaana kuin ne voi olla ja yritetään saada virus aisoihin. Eikä ole tavatonta että ihan tavallisestakin flunssasta yli 50 vuotias saa sydänoireita eli kannattaa yrittää suojata itsensä kaikelta.

        Niin on se kumma et vuosi on 2021, silti jotkut ihmiset pelkää enemmän omia virheitään kuin totuutta.

        Osaat itsekin lukea tilastoja , vai tartteetko väkisin jonkun muotoilee asian järjenvastaisesti ja sitten hämäämään, esim kännisekoiluilla ? niinkö tulee uskottavaksi ?. Kyl se on sulle sininen se punanen ku tarpeeksi kauan väittää. Etkä saa kuunnella muita, koska pah, ja salaliitto....
        Koetko syyllisyyttä siitä pelosta minkä rokottamattomuus aiheuttaa sinulle ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittailmoituksia on luonnollisesti runsaasti, kun on annettu miljoonia annoksia, mutta niistä haitoista on ollu vakavia vain n. yksi tuhannesta, eli mihin tahansa lääkkeeseen verrattuna erittäin vähän.

        Niin vasta tullut geenimanipulaatiorokotteen haittoja vuodessa, enemmän kuin koko ihmiskunnan aikasempien "rokotteiden haittavaikutuksia yhteensä. nykyään covid-19 haittojen kirjaaminenkin on vapaa ehtoista, ennen se oli aina pakollista niiltä ketkä niitä lääkkeitä jakeli... eikö ole jännä juttu...


    • Anonyymi

      Kohta on tilanne seuraava: Kaikki saavat tartunnan, tuhansia kuolee. Näistä kuolleista 80% on rokottamattomia, rokotetut selviävät lievemmillä oireilla ja pysyvät hengissä.

    • Anonyymi

      Tähän farssiin liittyy 'tartuntojen' jäljittäminen puhelinten avulla. Sen voi halutessaan estää käärimällä kännykkänsä palaseen alumiinifoliota. Kokeilin äsken ja se toimii. Tietysti ei voi ottaa vastaan puhelujakaan silloin, mutta ulkona liikkuessa tämä voi olla joillekin hyvä keino suojautua.

      • Anonyymi

        Pahin farssi tässä koko "koronassa" on tietty joukkio, joka tekee kaikkensa, että terveydenhoito epäonnistuisi tehtävässään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahin farssi tässä koko "koronassa" on tietty joukkio, joka tekee kaikkensa, että terveydenhoito epäonnistuisi tehtävässään.

        Yksikään rokottamattomien tuntema kaveri tai rokottamattomien sukulainen ei ole joutunut edes sairaala hoitoon tämän nuhan takia. Rokottamattomia suomessa miljoona.

        Vain rokotettujen rokottamattomia kavereita joutuu sairaaloihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään rokottamattomien tuntema kaveri tai rokottamattomien sukulainen ei ole joutunut edes sairaala hoitoon tämän nuhan takia. Rokottamattomia suomessa miljoona.

        Vain rokotettujen rokottamattomia kavereita joutuu sairaaloihin.

        Jos olisi vakava tauti joka veisi ihmisiä sairaalaan ja tehohoitoon niin ihan varmasti tehohoitoon joutuvan sukulaiset ja kaverit jopa kaverin kaverit ottaisi rokotteen.

        Suomessakin miljoona rokottamatonta koska ne itse tai niiden kaverit tai sukulaiset ei ole saaneet mitään oireita tästä nuhasta. Tuntevat kyllä rokottamattomia kavereita joilla väitetään että tämä peloittava tauti on ollut Osoittautunut harmittomaksi nuhaksi.

        Jakaako valemedia valetietoa tästäkin että sairaaloissa makaa sairastuneita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi vakava tauti joka veisi ihmisiä sairaalaan ja tehohoitoon niin ihan varmasti tehohoitoon joutuvan sukulaiset ja kaverit jopa kaverin kaverit ottaisi rokotteen.

        Suomessakin miljoona rokottamatonta koska ne itse tai niiden kaverit tai sukulaiset ei ole saaneet mitään oireita tästä nuhasta. Tuntevat kyllä rokottamattomia kavereita joilla väitetään että tämä peloittava tauti on ollut Osoittautunut harmittomaksi nuhaksi.

        Jakaako valemedia valetietoa tästäkin että sairaaloissa makaa sairastuneita?

        Vain rokote uskoon tulleet tuntee ihmisiä jotka ilman rokotteen (rukoilun) suojaa on saaneet tämän niiden uskontoon kuuluvan vakavan taudin joka tappaa.

        Rokottamattomien ihmisten omaiset kuolee edelleen vanhuuteen ja muihin perussairauksiin. Ei salaperäiseen tautiin jota ihmismieli ei voi käsittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksikään rokottamattomien tuntema kaveri tai rokottamattomien sukulainen ei ole joutunut edes sairaala hoitoon tämän nuhan takia. Rokottamattomia suomessa miljoona.

        Vain rokotettujen rokottamattomia kavereita joutuu sairaaloihin.

        Ahaa, noinko ajattelet? Olitko koulussa hyvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisi vakava tauti joka veisi ihmisiä sairaalaan ja tehohoitoon niin ihan varmasti tehohoitoon joutuvan sukulaiset ja kaverit jopa kaverin kaverit ottaisi rokotteen.

        Suomessakin miljoona rokottamatonta koska ne itse tai niiden kaverit tai sukulaiset ei ole saaneet mitään oireita tästä nuhasta. Tuntevat kyllä rokottamattomia kavereita joilla väitetään että tämä peloittava tauti on ollut Osoittautunut harmittomaksi nuhaksi.

        Jakaako valemedia valetietoa tästäkin että sairaaloissa makaa sairastuneita?

        Tästäkö nuhasta? Voi sinua poloista trolliryssää! Hyvää Joulua sinulle poloinen vaikka taitaa olla vain pakkasukko teillä, LOL!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain rokote uskoon tulleet tuntee ihmisiä jotka ilman rokotteen (rukoilun) suojaa on saaneet tämän niiden uskontoon kuuluvan vakavan taudin joka tappaa.

        Rokottamattomien ihmisten omaiset kuolee edelleen vanhuuteen ja muihin perussairauksiin. Ei salaperäiseen tautiin jota ihmismieli ei voi käsittää.

        Missähän rokotevastaisessa uskossa sinä elät? Mieti!


    • Anonyymi

      Tuossa aiemmin kirjoitin sairastaneeni koronan ja sen jälkeen olleeni täysin terveenä ilman mitään tartuntoja, ei edes nuhaa ole tarvinnut sairastaa.
      Rokotetta en ole ottanut, enkä ota, kuitenkin jotkut täällä kirjoittavat että rokottamalla saa paremman immuniteetin kuin sairastamalla ?
      Siis hetkinen, jos sairastamalla koronan saat sellaisen immuniteetin että et sairastu edes olemassa oleviin , kiertäviin räkätauteihin niin kuinka tavaton immuniteetti tulee rokotetuille?
      Täytyy muistaa että aina kun influenssa kausi saapuu ja siihen sairastuu ihmisiä, jotkut sairastuvat vakavammin ja jotkut taas eivät.
      Ottakaa piikit tai olkaa,ottamatta, siihen en ota kantaa , nämä ovat vain omia kokemuksiani asiasta.

      • Anonyymi

        Kyllähän sairastamalla saa paremman immuniteetin. Monissa maissa koronan sairastaneille ei anneta toista rokotetta tai kolmatta boosteria. Turvallisempaa kuitenkin saada se aito koronatartunta-boosteriksi vasta täysin rokotettuna.

        Edelleen ymmärtääkseni 80% rokottamattomistakin sairastaa koronan lievänä ja harva terveistä ihmisistä kuolee rankkaankaan versioon, vaikka keuhkot olisivat tosi heikossa jamassa. Hautausmaiden kapasiteetti kyllä kestää, mutta sairaaloissa on liian vähän petipaikkoja kaikille tarvitsijoille. Toki ei riski ole nolla rokotetullakaan, mutta ymmärtääkseni 15-30 kertaa pienempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sairastamalla saa paremman immuniteetin. Monissa maissa koronan sairastaneille ei anneta toista rokotetta tai kolmatta boosteria. Turvallisempaa kuitenkin saada se aito koronatartunta-boosteriksi vasta täysin rokotettuna.

        Edelleen ymmärtääkseni 80% rokottamattomistakin sairastaa koronan lievänä ja harva terveistä ihmisistä kuolee rankkaankaan versioon, vaikka keuhkot olisivat tosi heikossa jamassa. Hautausmaiden kapasiteetti kyllä kestää, mutta sairaaloissa on liian vähän petipaikkoja kaikille tarvitsijoille. Toki ei riski ole nolla rokotetullakaan, mutta ymmärtääkseni 15-30 kertaa pienempi.

        Immuniteeti sairastuneella on noin kolme kuukautta.


      • Anonyymi

        On tämäkin, mie kanssa sairastin coronan lievänä viime kesänä, oli silloin yksi rokote otettu.
        En tahtois enempiä rokotuksia ottaa kun oli niin huono olo siitä hestäkin.
        Mitä tässä nyt tehä pitäis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tämäkin, mie kanssa sairastin coronan lievänä viime kesänä, oli silloin yksi rokote otettu.
        En tahtois enempiä rokotuksia ottaa kun oli niin huono olo siitä hestäkin.
        Mitä tässä nyt tehä pitäis.

        Vai oli huono olo? Mieti nyt ihan uudestaan. Opettele edes kirjoittamaan d-kirjain. D-vammaiset ovat ärsyttävintä mitä tiedän!!!


    • Anonyymi

      Selvästi sivusto toimii venäjän federattota vataan Tammikuussa kun sivusto siiryy venäjän vederaattion hallintaan voin taata että sivuston ylläpitäjien ja moderaattorien uusi kotipaikka tulee olemaan "siperia"

    • Anonyymi

      Virus on muuttunut pandemiasta endeemiseksi, mutta tieteellinen tieto taipuu poliittisten päämäärien mukaan: Francesca Donato
      https://www.youtube.com/watch?v=oVCD26dGb_o

      "Kiitos Francesca Donatolle rohkeasta todistuksesta, jota hän on jo jonkin aikaa antanut Euroopan unionin toimielimissä. Jatka hyvää työtä Francesca, faktat ovat kovaa kamaa!"

    • Anonyymi

      "Omikron"=huono selitys ilmaantuneille rokotehaitoille.

      • Anonyymi

        Ihan aamusta tuli sitten sinulle tuollainen "neron"leimaus ja päätit kertoa sen muillekin, miksi?

        Vai oletko uskomassa toisten "nerojen" keksimää älyttömyyttä?


    • Anonyymi

      Rokotepelkurit ovat sitä mieltä että, odotellaan tekemättä mitään epidemian ehkäisyssä, odotetaan vaan yhteiskunnan romahtamista tumput suorina. Tuntemattomassa sotilaassa"kuka sitä nyt tappamista rupee vartoomaan"

      • Anonyymi

        Yhteiskunta on jo romahtanut ja tuo alkoi rokotteiden myötä.


    • Anonyymi

      Miksi kukaan järkevä ja fiksu ei ole jättänyt koronarokotetta ottamatta?

      • Anonyymi

        Mikä hätä? Kommentissasi ei ole mitään järkeä, mutta silti päätit naputella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hätä? Kommentissasi ei ole mitään järkeä, mutta silti päätit naputella?

        Jos et näe järkevässä kirjoituksessa järkeä?

        Olisiko vika sinussa? Et tunnista järkeä koska olet tyhmä??


    • Anonyymi

      Sanna wef tyranni paskiaishallitus aloitti juuri väkivallan kierteen

    • Anonyymi

      Putinkin on rokotettu ja koko Venäjän valtiojohto myös. Venäjällä on käytössä rokotepassi paljon ennen kuin EU sellaisesta edes haaveili.

      • Anonyymi

        Putin ei uskalla antaa itseään rokottaa, sehän sattuuu?

        Venäjällä ei ole rokotepassia, joka sellaista väittää, hän varmasti valehtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin ei uskalla antaa itseään rokottaa, sehän sattuuu?

        Venäjällä ei ole rokotepassia, joka sellaista väittää, hän varmasti valehtelee.

        Ota selvää. Yllätyt.


    • Anonyymi

      Ei ole. turhaan levität väärää tietoa

    • Anonyymi

      Mitä säälimistä meissä on? Vai että ollaan pistetty kaikki luottamus rokotteisiin! Puhu vaan omasta uskostasi..

      • Anonyymi

        Jos olet uskonut Venäjän trolleihin ja nyt alat ymmärtää, että rokotevastainen on lahkouskovainen, asia on hyvä.

        Siitä sitten rokoteaikaa tilaamaan.


    • Anonyymi

      "Venäjän trolli tehdas" on Ylen toimittajan "vauhdeissa" keksitty tarina. Jessika tuomittiin amfetamiinin piikityksestä Keravalla oikeudessa.

    • Anonyymi

      Näin kirjoitti mm. HS 24.8.2020;

      "Suuri osa tartunnan saaneista on jopa oireettomia."

      https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000006611820.html

      Nyt ollaan tilanteessa, missä kahteen kertaan rokotetut saavat koronasta useammin oireita, kuin mitä saivat viime vuonna rokottamattomat.

      • Anonyymi

        Että tuollaista. Kerro lisää, niin me muut saadaan nauraa vaikka kysymys vakavasta aiheesta ja kaltaistesi tyhmyydestä.


    • Anonyymi

      Ole tyytyväinen valintaasi.
      Sitten, kun me rokotetut kuolemme koronaan, sinä voit muiden kaltaistesi kanssa jatkaa hyvää elämää.
      Komplimenttini.

    • Anonyymi

      Ei kukaan ole luullut että rokote hävittää viruksen, paitsi sinä ilmeisesti.
      Rokotteet kannattaa ottaa kun parempaakaan vaihtoehtoa ei ole.

      • Anonyymi

        Omikron hävittää viruksen. Ota omikron.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omikron hävittää viruksen. Ota omikron.

        Otan omikronin mielelläni ja vielä rokotettuna. Alfan, beetan, gamman ja deltan olen saanut väistettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omikron hävittää viruksen. Ota omikron.

        Jännästi tämä omikron lisääntyy samaa tahtia rokotusten kanssa. Ettei vain "omikron" olisi vain toinen nimi rokotehaitoille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omikron hävittää viruksen. Ota omikron.

        Ymmärtääköhän tuollaisen kirjoittAJA MISTÄÄN ASIASTA YHTÄÄN MITÄÄN?

        LUULEE KYLLÄ VARMASTI SITÄKIN ENEMMÄN OMISTA KYVYISTÄÄN JA kuten tuo Kuusamon kirkkoherra, luottaa omaan vastustuskykyynsä.


    • Anonyymi

      Ei heikkolahjaisia ole syytä sääliä, kysehän on vain luonnonvalinnasta.

    • Anonyymi

      Onneksi tauti hiipuu pikkuhiljaa vaarattomammaksi mutta korona on osoittautunut sen että länsimainen yhteiskunta on täysin aseeton tulevien vakavien kulkutautien edessä?🤦🤦🤦

      • Anonyymi

        Ai jaha, sinähän viisas olet? Kerrohan lisää lääketieteen tietämyksestäsi, ole niin hyvä!!!


    Ketjusta on poistettu 47 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      13
      1327
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1257
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1225
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1136
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe