Mikä tekee vaikutuksen palstan miehiin?

Minuun tekee vaikutuksen, jos nainen osaa tehdä hyvää ruokaa. Toki osaan itsekin, mutta naisen rakkaudella tekemä ruoka maistuu parhaalta <3

43

626

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei minuun voi tehdä vaikutusta.

      • Elä selitä. Söpö nainen kun moiskauttaa pusun poskelle, niin silmissä näkyy 😍


      • Minuun on kymmeniä tapoja mahdollista tehdä vaikutus.

        Urheilullinen vartalo ja erityisesti litteä vatsa ovat eräs tapa. Mitä vanhempi nainen sen suuremman vaikutuksen tekee.

        Jos nainen tekee vapaaehtoistyötä erityisesti hyväntekeväisyysjärjestöissä on se vaikuttavaa.


    • Anonyymi

      Nainen näyttää minulle pimppinsä ja sanoo tee sille mitä tykkäät tai tyydytä minut tai pussaa sitä

    • Anonyymi

      Miten ruokaa tehdään rakkaudella? Minä kun käytän hellaa.

    • Hetkeen antautuminen

      • Nooh.. haluaiskos herra avata hieman tuota vastausta..
        Täällä olisi yksi joka mieluusti tekisi vaikutuksen sinuun...
        Saat arvata kuka...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Nooh.. haluaiskos herra avata hieman tuota vastausta..
        Täällä olisi yksi joka mieluusti tekisi vaikutuksen sinuun...
        Saat arvata kuka...

        Tuohan ei luonnollisesti ole minun keksimä :D
        Olen kylläkin sinussa tuollaista havainnut


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tuohan ei luonnollisesti ole minun keksimä :D
        Olen kylläkin sinussa tuollaista havainnut

        Jaa. No meillä on niin paljon yhteistä puuhaa, että luulen sinun tuntevan minut vain yksipuoleisesti.. no, ei pidä kyllä paikkansa.
        Minä paljastan sinulle synkimmän salaisuuteni, jos lupaat ettet kerro muille.. tämä nyt tulee sitten vain sinun tietoisuuteesi - olen yllytyshullu.

        Tartu hetkeen ja elä. Silläpä noin vuosi sitten tartuin hetkeen ja laitoin sinulle sähköpostia, enkä ole katunut sitä kertaakaan.

        Mutta alkuperäiseen kysymykseen.. millä tehdään pujottelijaan vaikutus?


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Jaa. No meillä on niin paljon yhteistä puuhaa, että luulen sinun tuntevan minut vain yksipuoleisesti.. no, ei pidä kyllä paikkansa.
        Minä paljastan sinulle synkimmän salaisuuteni, jos lupaat ettet kerro muille.. tämä nyt tulee sitten vain sinun tietoisuuteesi - olen yllytyshullu.

        Tartu hetkeen ja elä. Silläpä noin vuosi sitten tartuin hetkeen ja laitoin sinulle sähköpostia, enkä ole katunut sitä kertaakaan.

        Mutta alkuperäiseen kysymykseen.. millä tehdään pujottelijaan vaikutus?

        Ahaa, täytyykin pitää mielessä tuo yllytyshulluus :D

        No ainakin luonnollisuudella tehdään pujottelijaan vaikutus


      • pujotteIija kirjoitti:

        Ahaa, täytyykin pitää mielessä tuo yllytyshulluus :D

        No ainakin luonnollisuudella tehdään pujottelijaan vaikutus

        Aito ja luonnollinen.. sitä olen. Joten luulisin tehneeni vaikutuksen. Ainakin jonkinmoisen.

        Minuun on tehnyt sinun erityislaatuinen kykysi lähtemättömän vaikutuksen. Tiedät itse mitä tarkoitan.

        Ja tykkään siitä kun olet niin oma itsesi .. se on tehnyt huiman vaikutuksen.

        Piti ny sanoa.

        Ja siitä yllytyshulluudesta.. saat käyttää väärin sinulle suotua informaatiota. Niin kauan kuin pidät pilkettä silmäkulmassa...


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Aito ja luonnollinen.. sitä olen. Joten luulisin tehneeni vaikutuksen. Ainakin jonkinmoisen.

        Minuun on tehnyt sinun erityislaatuinen kykysi lähtemättömän vaikutuksen. Tiedät itse mitä tarkoitan.

        Ja tykkään siitä kun olet niin oma itsesi .. se on tehnyt huiman vaikutuksen.

        Piti ny sanoa.

        Ja siitä yllytyshulluudesta.. saat käyttää väärin sinulle suotua informaatiota. Niin kauan kuin pidät pilkettä silmäkulmassa...

        Juuri noilla...olet tehnyt...vaikutuksen...positiivisen

        Katotaan nyt, varmaan jotain yllytystä tulee keksittyä :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Juuri noilla...olet tehnyt...vaikutuksen...positiivisen

        Katotaan nyt, varmaan jotain yllytystä tulee keksittyä :D

        ❤ Kiitos!


      • Kiva kun sinuakin näkyy.😄


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        ❤ Kiitos!

        Te kaksi olette aivan ihania <3


      • elisakettu kirjoitti:

        Te kaksi olette aivan ihania <3

        Kiitos Lady-E! Meidän, pujottelijan ja minun palstaromanssi kukkii ja voi hyvin. Emme seurustele, tapailemme edelleen ja se sopii molemmille oikein hyvin. Pujis on mitä hienoin mies mielestäni.


    • Anonyymi

      Tuo ruokajuttu on jännä sinänsä, kun aika moni mies sanoo noin. Toisaalta itse taas olen törmännyt miehiin, joille ruoanlaittotaito ja se laittaako heille edes ruokaa on ollut täysin yhdentekevää. Jopa siinä määrin, että exääni vain raivostutti, kun yritin kysyä mitä hyvää voisin hänelle kokata.

      Eräs mies, jota tapailin hetken aikaa, taas jaksoi aina jauhaa miten miehet ovat parempia kokkeja ja hänen oli pakko saada laittaa kaikki ruoat. Ei siinä sinällään mitään, mutta sen jälkeen hän ihmetteli, kun mä en hänelle kokannut. 😂

      • Haha. Siinäpähän on sitten kokannut niitä parempia ruokiaan ihan keskenään.


      • Anonyymi

        Minulla on myös ollut onni törmätä miehiin, joille ruuanlaitto on yhdentekevää. En ole koskaan kysynyt mieheltäni (miehiltäni) mitä voisin kokata. Kokkailen vain jos sattuu huvittamaan tai isommalle porukalle, kun olen pyytänyt luokseni syömään. Syöminen yhdessä on mukavaa, mutta se ei oikein onnistu ilman kokkaamista...

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös ollut onni törmätä miehiin, joille ruuanlaitto on yhdentekevää. En ole koskaan kysynyt mieheltäni (miehiltäni) mitä voisin kokata. Kokkailen vain jos sattuu huvittamaan tai isommalle porukalle, kun olen pyytänyt luokseni syömään. Syöminen yhdessä on mukavaa, mutta se ei oikein onnistu ilman kokkaamista...

        - Sheena

        No, mä vielä joskus halusin yrittää olla kiva ja jopa miellyttää. Rehellisesti sanoen, en mäkään enää kyselis. Laitan mitä laitan ja kelpaa, jos kelpaa. Jos ei kelpaa, niin kokatkoon itse jotain muuta tai hakekoon vaikka pitsan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös ollut onni törmätä miehiin, joille ruuanlaitto on yhdentekevää. En ole koskaan kysynyt mieheltäni (miehiltäni) mitä voisin kokata. Kokkailen vain jos sattuu huvittamaan tai isommalle porukalle, kun olen pyytänyt luokseni syömään. Syöminen yhdessä on mukavaa, mutta se ei oikein onnistu ilman kokkaamista...

        - Sheena

        Vai miehiä no tuskimpa tinderimiehiä kiinnostaa tekemäsi ruoka eli ei he sinun luoksesi syömään tullut vaan muun takia tulivat mut tietysti kiva jos sai pimppii ja mahansa täyteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai miehiä no tuskimpa tinderimiehiä kiinnostaa tekemäsi ruoka eli ei he sinun luoksesi syömään tullut vaan muun takia tulivat mut tietysti kiva jos sai pimppii ja mahansa täyteen

        Jaa. No siinä vaiheessa kun mä sen eksäni kanssa kimppaan menin ei ollu ees keksitty mitään Tindereitä. Monin verroin miehisempi mies, kuin esimerkiksi sinä niiden arabies perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai miehiä no tuskimpa tinderimiehiä kiinnostaa tekemäsi ruoka eli ei he sinun luoksesi syömään tullut vaan muun takia tulivat mut tietysti kiva jos sai pimppii ja mahansa täyteen

        - Tindermiehiä ei ole koskaan ollut.
        - mies syö mieluusti, jos satun ruokaa tekemään ja tarjoamaan.
        - Teen vain herkullista ruokaa- silloin kun teen.
        - pimppi ei kuulu ruokailun kuvaan.

        - Sheena


    • Anonyymi

      Minuun taas tekee vaikutuksen inyensiivisyys jolla sitä yritetään :)

    • Nytpä heitit pahan eli todella hyvän ja tiukan kysymyksen.

      Lähtökohtaisesti arvostan suuresti, jos ns. vanhan ajan tahi partioliikkeen perustaidot sujuu. Eli jos annan kirveen käteen, niin puut halkeilevat klapeiksi tai lapiolla aukeaa tukketunut oja jne. Mutta sen tuhannen muuta vastaavaa on, joten pitäisi mennä syvemmälle.

      Yksi sellainen on varmaan oman arvontunto, semmoinen mitä ei tarvitse nostaa esille, vaan se tuntuu heti kohdattaessa. Toki yleensä ulospäin huokuvana se tarkoittaa hieman varttuneempaa henkilöä, molemmissa sukupuolissa.

    • Anonyymi

      Tiukkabebainen nainen tiukoissa farkuissa pyöränsatulassa ylämäessä.....

    • Anonyymi

      Vai miehiin se palstakamu haluaisi vaikutuksen tehdä. Sellaista olen vähän uumoillutkin.

      • Mukava että olen fantasioissasi mukana.


      • Anonyymi

        Okko Kamu?


    • Anonyymi

      Aikoinaan naimisissa ollesssani sanoin vaimolle, että sinulla ei sitten ole mitään asiaa keittiöön.

      • Anonyymi

        Toki töissä ollessani jouduin ylitöihin ja hän toi evästä minulle. Kyllä vaimon tekemä muusi ja mureke maistuivat kovin hyvältä.


    • Jos ottaa kädestä, katsoo silmiin ja sanoo ; rakastan sinua.

      Toki sekin ettei aloita keskustelua silloin kun katson ajankohtaisohjelmia tai kuuntele politiikkaradiota on hyvin vaikuttavaa huomioimista.

      Ruuan kanssa minulle on tärkeämpää että tehdään yhdessä kun ollaan kotona mutta jos ruoka on valmiina kun tulen töistä kotiin niin kummasti jaksaa illalla hieroa naisen hartioita tai jalkoja.

    • Anonyymi

      Vaikutuksen tekee nainen joka uskaltaa olla oma itsensä ja näyttää sen myös muille. Tekee omia valintoja kysymättä toisilta. Perusluonteeltaan positiivinen ja itsevarma.
      Itseriittoisuus, ei kaipaa välttämättä toisia ihmisiä ollakseen onnellinen mutta on samalla hyvää seuraa. Voimakas oma tahto, sillä on positiivinen vaikutus mielikuviin. Ystävällisyys ja kohteliaisuus, ne hyvät tavat.

      AV

      • Nonii en ole kriiterien täyttävä. kaipaan muita ollakseni onnellinen varsinkin lapsien.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Nonii en ole kriiterien täyttävä. kaipaan muita ollakseni onnellinen varsinkin lapsien.

        Lapsia ei lasketa.

        AV


    • Anonyymi

      Hyvä seksivälinekokoelma ja isot rinnat.

    • Anonyymi

      Nykynaiset eivät enää osaa kotitaloustöitä.

      • Anonyymi

        Nykynaiset eivät ole koskaan osanneet niitä, eivätkä varmasti tule koskaan osaamaankaan. Ihan jokainen naissukupolvi on vuorollaan kuullut, miten nykynaiset ja varsinkaan nuoret naiset eivät osaa tehdä kotitöitä ja laittaa ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykynaiset eivät ole koskaan osanneet niitä, eivätkä varmasti tule koskaan osaamaankaan. Ihan jokainen naissukupolvi on vuorollaan kuullut, miten nykynaiset ja varsinkaan nuoret naiset eivät osaa tehdä kotitöitä ja laittaa ruokaa.

        Miehet vielä huonommin.


    • Anonyymi

      Palstan miehiin tekee vaikutus kaappihomous ja persuilu.

    • Anonyymi

      Uutta Äitiä etsiviin tuo tekeekin suuren vaikutuksen.

      • Entä jos ei tarvitse uutta äitiä :D


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Entä jos ei tarvitse uutta äitiä :D

        Sivusta ...

        Se on positiivinen ominaisuus miehessä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1552
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      57
      1145
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      990
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      101
      922
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      838
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      763
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      712
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      666
    Aihe