Että vietät joulua palstan naisen luona?
Voiko käydä niin
48
51
Vastaukset
Joo. Omassa kotona.
- Anonyymi
Mitä kuuluu? Palautin tänään viimein 34-35s. työn ja olen ansaitusti "vapaalla" tämän loppuillan. Huomenna pitää aloittaa uutta 10s. tehtävää ja toinen 10s. myös tässä joulukuun aikana tehtävä. Yritän taputella noista ainakin toisen tällä viikolla. Pitää kuitenkin lenkkeillä nyt päivittäin (ansaitusti).
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kuuluu? Palautin tänään viimein 34-35s. työn ja olen ansaitusti "vapaalla" tämän loppuillan. Huomenna pitää aloittaa uutta 10s. tehtävää ja toinen 10s. myös tässä joulukuun aikana tehtävä. Yritän taputella noista ainakin toisen tällä viikolla. Pitää kuitenkin lenkkeillä nyt päivittäin (ansaitusti).
Moikka. 😀
Ihan jees, vähän on alavireisyyttä ollut pari päivää. Mutta kai tässä piristyy vielä ennen joulua.
Juu, arvelinkin että työntouhussa oot. Varo nyt menemästä mukkelis makkelis. 🌌- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Moikka. 😀
Ihan jees, vähän on alavireisyyttä ollut pari päivää. Mutta kai tässä piristyy vielä ennen joulua.
Juu, arvelinkin että työntouhussa oot. Varo nyt menemästä mukkelis makkelis. 🌌Joo, pidän nyt taukoa enkä tuohon tahtiin halua tehdä. Halusin vaan saada koko roikkuvan homman pakettiin. Kiva, että huomenna pääsee ulos ja lenkille. Tauot tekee hyvää mielelle ja luovuudelle. Ajattelin antaa itselleni myös luvan lukea joulukuussa ja jatkossa muutenkin muita kuin opiskeluun liittyvää kirjallisuutta. Todella nopeasti mennyt koko joulukuu.
Monelle pimeys voi tehdä alavireisyyttä tai sitten omat henk.koht. taakat. On tässä talvessa ihan mukaviakin asioita. En jaksaisi itsekään mitään jouluhössötystä, vaikka tänään ostin lahjoja muille ja vähän itsellenikin. - Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Moikka. 😀
Juu, arvelinkin että työntouhussa oot. Varo nyt menemästä mukkelis makkelis. 🌌Missä muuten Disse on? Onko näkynyt palstalla? :)
Anonyymi kirjoitti:
Joo, pidän nyt taukoa enkä tuohon tahtiin halua tehdä. Halusin vaan saada koko roikkuvan homman pakettiin. Kiva, että huomenna pääsee ulos ja lenkille. Tauot tekee hyvää mielelle ja luovuudelle. Ajattelin antaa itselleni myös luvan lukea joulukuussa ja jatkossa muutenkin muita kuin opiskeluun liittyvää kirjallisuutta. Todella nopeasti mennyt koko joulukuu.
Monelle pimeys voi tehdä alavireisyyttä tai sitten omat henk.koht. taakat. On tässä talvessa ihan mukaviakin asioita. En jaksaisi itsekään mitään jouluhössötystä, vaikka tänään ostin lahjoja muille ja vähän itsellenikin.Ihan hyvä idea sinunkin pitää pikkuisen huilia. Sulla on kova työtahti. Älä uuvuta itseäs ihan naatiksi. 🤗
Mulle tää aika vuodesta on aina vähän alavireistä aikaa. Auringonvalo tekis nannaa.
Juu, rauhallinen joulu on paras.Anonyymi kirjoitti:
Missä muuten Disse on? Onko näkynyt palstalla? :)
Taitaa keskittyä irl elämään. 😊
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ihan hyvä idea sinunkin pitää pikkuisen huilia. Sulla on kova työtahti. Älä uuvuta itseäs ihan naatiksi. 🤗
Mulle tää aika vuodesta on aina vähän alavireistä aikaa. Auringonvalo tekis nannaa.
Juu, rauhallinen joulu on paras.Väsähdys ja löysäily on jossain määrin sallittu aina urakan jälkeen, ei muuten jaksa. Muuten menee koko elämä suorittamiseksi. Varmaan tarkka aikarajauskin auttaisi jatkossa. Jos on (paljon) roikkuvia asioita, ne vaan haluaisi alta pois mahdollisimman pian. Ihan hyvä näin nyt kuitenkin.
Olisi kiva lähteä valmistumisen jälkeen, joka ajoittuu varmaan loppukevääseen, jonnekin matkalle. Mielelläni lähtisin esim. tulevana syksynä jonnekin. Israelista olen haaveillut pitkään ja Lähi-idästä muutenkin. Anonyymi kirjoitti:
Väsähdys ja löysäily on jossain määrin sallittu aina urakan jälkeen, ei muuten jaksa. Muuten menee koko elämä suorittamiseksi. Varmaan tarkka aikarajauskin auttaisi jatkossa. Jos on (paljon) roikkuvia asioita, ne vaan haluaisi alta pois mahdollisimman pian. Ihan hyvä näin nyt kuitenkin.
Olisi kiva lähteä valmistumisen jälkeen, joka ajoittuu varmaan loppukevääseen, jonnekin matkalle. Mielelläni lähtisin esim. tulevana syksynä jonnekin. Israelista olen haaveillut pitkään ja Lähi-idästä muutenkin.Aikataulutus kuulostaa hyvälle. Pieni irtiotto arjesta. Miten mahtaa matkustelut sujua syksyllä, tuntuu että mennää ees taas tämän koronan kanssa.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Taitaa keskittyä irl elämään. 😊
Hyvä! :)
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Aikataulutus kuulostaa hyvälle. Pieni irtiotto arjesta. Miten mahtaa matkustelut sujua syksyllä, tuntuu että mennää ees taas tämän koronan kanssa.
Joo, vähän epäilen itsekin. Ehkä lähden Lappiin vaeltamaan sen sijaan. Katselin rinkkoja tänään. Heitin oman vanhan pois pari vuotta sitten.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, vähän epäilen itsekin. Ehkä lähden Lappiin vaeltamaan sen sijaan. Katselin rinkkoja tänään. Heitin oman vanhan pois pari vuotta sitten.
Kuva arvoitus.
🥵🌲🧭🎣🍲😁- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Kuva arvoitus.
🥵🌲🧭🎣🍲😁Jouluhössötys (toisten) tulee korvista ulos ja tyydyt syömään nuudeleita aattona? ;) ;D
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Juu. Minäkin nostan kytkintä ensi viikolla. 🙂
Selevän tek'!
Anonyymi kirjoitti:
Jouluhössötys (toisten) tulee korvista ulos ja tyydyt syömään nuudeleita aattona? ;) ;D
Kalaa. Mulla on nyt nuudeleita lautasella, nam. 😋
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Juu. Minäkin nostan kytkintä ensi viikolla. 🙂
Voihan kytkin!
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Kalaa. Mulla on nyt nuudeleita lautasella, nam. 😋
Ai, se olikin onki. Katsoin, että nuutunut, roikkuva kukka! ;D (Freudian slip tai ajatuslipsahdus.)
Anonyymi kirjoitti:
Ai, se olikin onki. Katsoin, että nuutunut, roikkuva kukka! ;D (Freudian slip tai ajatuslipsahdus.)
Pprrhh, hassu. 😆
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Pprrhh, hassu. 😆
Joo. :)
- Anonyymi
Todennäköisesti.
T: Palstan nainen Ehei .. vietän joulua exän kanssa. Yhteinen joulu ja yhteinen uusivuosi. Suunitelmat jo lyöty lukkoon...
- Anonyymi
Vähän outoa eikö teillä kummallakaan ole muita esim miksi et vietä pujiksen kanssa ja onko ex si naisia mut outoa kun eronneet viettää yhdessä joulua palaatteko yhteen
Anonyymi kirjoitti:
Vähän outoa eikö teillä kummallakaan ole muita esim miksi et vietä pujiksen kanssa ja onko ex si naisia mut outoa kun eronneet viettää yhdessä joulua palaatteko yhteen
Joulu on perhejuhla. Pujis viettänee joulua perheensä kanssa.
Vaikka ollaankin exän kanssa erottu, meillä on perhe.
Ja uudeksi vuodeksi meillä on traditio, mitä ei pidä minkään rikkoa.
Me tulemme aika hyvin toimeen exän kanssa, mutta emme koskaan palaa enää yhteen. Ne ajat jo menneitä.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Me tulemme aika hyvin toimeen exän kanssa, mutta emme koskaan palaa enää yhteen. Ne ajat jo menneitä.Mut ei entinen ole perhettäsi niin ei entisten kanssa olla niin se on joko ollaan tai ei olla ja kun erotaan niin erotaan niin onko pujiskin entisten luona ja jos käy vanhemmillaan syömässä niin sen jälkeen haluaa takas naisensa luokse mut ei entisten kanssa
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Me tulemme aika hyvin toimeen exän kanssa, mutta emme koskaan palaa enää yhteen. Ne ajat jo menneitä.Oletko kerjännyt anonut pyytänyt että ex tulisi luoksesi viettään joulua ja toivot että yrittäisitte uudestaan vai mitä peliä tuollainen on
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei entinen ole perhettäsi niin ei entisten kanssa olla niin se on joko ollaan tai ei olla ja kun erotaan niin erotaan niin onko pujiskin entisten luona ja jos käy vanhemmillaan syömässä niin sen jälkeen haluaa takas naisensa luokse mut ei entisten kanssa
En kyllä olettanutkaan että sinä ymmärtäisit.. olen jo oppinut sinusta sen, että käsityskykysi on rajallinen. Meillä on exän kanssa yhteinen lapsi.. eli olemme perhe.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kerjännyt anonut pyytänyt että ex tulisi luoksesi viettään joulua ja toivot että yrittäisitte uudestaan vai mitä peliä tuollainen on
Minut on kutsuttu hänen luokseen viettämään joulua. Tosin kustannukset jaetaan ja joudun tekemään leipomukset. Todennäköisesti joudun myös hieman siivoamaan. Mikäpä siinä. Se sopii minulle. Pääasia että lapsellamme on hyvä joulu, vaikka hän onkin jo aikuinen.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minut on kutsuttu hänen luokseen viettämään joulua. Tosin kustannukset jaetaan ja joudun tekemään leipomukset. Todennäköisesti joudun myös hieman siivoamaan. Mikäpä siinä. Se sopii minulle. Pääasia että lapsellamme on hyvä joulu, vaikka hän onkin jo aikuinen.
No eikö lapsi tule kummankin luo erikseen tuo on epänormaalia eli jos sinä ja pujis seurustelette niin lapsesi tulee sinun ja pujiksen kanssa viettämään joulua ja siitä seuraavana päivänä isänsä ja hänen uuden naisensa/vaimonsa luokse tosi outoa teillä tuleeko pujiskin sinne viettään joulua ja eksäsi uusi nainen outoa tosi outoa ja kummaa
Anonyymi kirjoitti:
No eikö lapsi tule kummankin luo erikseen tuo on epänormaalia eli jos sinä ja pujis seurustelette niin lapsesi tulee sinun ja pujiksen kanssa viettämään joulua ja siitä seuraavana päivänä isänsä ja hänen uuden naisensa/vaimonsa luokse tosi outoa teillä tuleeko pujiskin sinne viettään joulua ja eksäsi uusi nainen outoa tosi outoa ja kummaa
Ensimmäinen oletusvirhe sinulla on, että minä ja pujottelija seurustelisimme. Kumpikin meistä elää omaa tasapainoista elämäänsä tahoillaan. Tapailemme ilman että olisimme parisuhteessa. Olemme molemmat vapaita ja sinkkuja, eikä kumpikaan meistä halua sitoutua. Meillä on kevyttä ja kivaa suhde. Ystävyksiä etuisuuksilla. Ei tulisi mieleenkään viettää joulua yhdessä. Veisin pujottelijan perheeltään..? Ei tulisi kuuloonkaan.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ensimmäinen oletusvirhe sinulla on, että minä ja pujottelija seurustelisimme. Kumpikin meistä elää omaa tasapainoista elämäänsä tahoillaan. Tapailemme ilman että olisimme parisuhteessa. Olemme molemmat vapaita ja sinkkuja, eikä kumpikaan meistä halua sitoutua. Meillä on kevyttä ja kivaa suhde. Ystävyksiä etuisuuksilla. Ei tulisi mieleenkään viettää joulua yhdessä. Veisin pujottelijan perheeltään..? Ei tulisi kuuloonkaan.
Onko pujis varattu mies kuunteles anita hirvosen itke vaan jos itkettää ja tapani kansan päättyneet on päivät eli eikö sinun ja eksäsi ole syytä etsiä kumpikin uusi elämä
Anonyymi kirjoitti:
Onko pujis varattu mies kuunteles anita hirvosen itke vaan jos itkettää ja tapani kansan päättyneet on päivät eli eikö sinun ja eksäsi ole syytä etsiä kumpikin uusi elämä
Anita Hirvonen.. Tapani Kansa... no thanks.
https://youtu.be/iSmH3lGDRW0
Ei vähäisintäkään mahdollisuutta sellaiseen.
Jos luoja suo, niin tulee sen verran pakkasta ja valkoista taivaalta, että painun mökillä metsiin päiväksi rämpimään, järven jäille ei oikein viitti mennä nyt, vaikka moni voisi sitäkin valintaa kiittää pidemmän päälle.- Anonyymi
Jos on jouluruokaa ja suklaata?
- Anonyymi
Ei tuo muija ole palstanaiseksi alkanut. Pitää tätä touhua ihan pöljien hommana.
Juu, puolisoni viettää kanssani joulua. Ei tosin vielä tiedetä missä, ja millä kokoonpanolla. Tässä sotkee nyt moni asia.
- Anonyymi
kyllä palstamies on täällä
- Anonyymi
Joulusauna?
Jos naisella olisi vain yksi tuoli ja saisin istua siinä niin mikä ettei.
https://www.youtube.com/watch?v=bMp1xpsxC3Q
AVValaiseppa vähän asiaa.. onko tuollainen hetkuttelu oikeasti jonkun mielestä kiihottavaa? Ei sillä että mitenkään tuomitsisin, vaan en itse pidä tanssin katselua kiihottavana.
Itse tanssiminen voi olla hyvinkin eroottisesti latautunutta sopivan parin kanssa, mutta sen katseleminen..? Ja tuokin tuolitanssi on keikistelyä ja hetkutusta.. nooh, kaipa sille sitten tilausta on...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Valaiseppa vähän asiaa.. onko tuollainen hetkuttelu oikeasti jonkun mielestä kiihottavaa? Ei sillä että mitenkään tuomitsisin, vaan en itse pidä tanssin katselua kiihottavana.
Itse tanssiminen voi olla hyvinkin eroottisesti latautunutta sopivan parin kanssa, mutta sen katseleminen..? Ja tuokin tuolitanssi on keikistelyä ja hetkutusta.. nooh, kaipa sille sitten tilausta on...Se onko tuo kiihottavaa vai ei ja onko sen edes tarkoitus olla, en tiedä. Pitäisi kysyä noilta naisilta jotka olivat tanssimassa miksi he tuollaista tanssia harrastavat ja tekevät. Kehon kieli ja musiikki, tuo on vain yksi suuntaus siitä miten itseään voi ilmaista? Minun mielestäni nainen tanssi oikein hyvin ja hallitusti. Harrastanut tanssia ja ilmaisua varmasti monia vuosia.
AV Anonyymi kirjoitti:
Se onko tuo kiihottavaa vai ei ja onko sen edes tarkoitus olla, en tiedä. Pitäisi kysyä noilta naisilta jotka olivat tanssimassa miksi he tuollaista tanssia harrastavat ja tekevät. Kehon kieli ja musiikki, tuo on vain yksi suuntaus siitä miten itseään voi ilmaista? Minun mielestäni nainen tanssi oikein hyvin ja hallitusti. Harrastanut tanssia ja ilmaisua varmasti monia vuosia.
AVKyllähän minäkin, vaikka nainen olenkin, katselin tanssia tanssina ihan mielelläni, mutta se perseen hytkytys sai ajatuksen mieleeni, että pitävätkö miehet sitä kiihottavana..
Minä rakastan tanssimista.. se on itseilmaisua parhaimmillaan. Mutta tanssiminenkin on monasti tiukan koreografian tai pakollisten kuvioiden sävyttämää nuivaa suorittamista. Joten siitäkin menee se maku, jos se on vain mekaanista toistoa.
Mutta onko se keikailu ja hytkytys miesten mielestä seksikästä?- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllähän minäkin, vaikka nainen olenkin, katselin tanssia tanssina ihan mielelläni, mutta se perseen hytkytys sai ajatuksen mieleeni, että pitävätkö miehet sitä kiihottavana..
Minä rakastan tanssimista.. se on itseilmaisua parhaimmillaan. Mutta tanssiminenkin on monasti tiukan koreografian tai pakollisten kuvioiden sävyttämää nuivaa suorittamista. Joten siitäkin menee se maku, jos se on vain mekaanista toistoa.
Mutta onko se keikailu ja hytkytys miesten mielestä seksikästä?Ai onko seksikästä? Onko muuta syytä miksi nuo naiset tanssivat, taitavat tehdä sitä vain näyttääkseen seksikkäältä? Ihan hyvin onnistui suorituksessaan.
Tässä parempi ryhmä, eettisesti korrektimpi vaikka peppu heiluu. Tykkäätkö tästä enemmän? Katso pari minuuttia.
https://www.youtube.com/watch?v=NjqfEg3YwPU&list=RDhEYwVrueu78&start_radio=1&rv=hEYwVrueu78
AV Anonyymi kirjoitti:
Ai onko seksikästä? Onko muuta syytä miksi nuo naiset tanssivat, taitavat tehdä sitä vain näyttääkseen seksikkäältä? Ihan hyvin onnistui suorituksessaan.
Tässä parempi ryhmä, eettisesti korrektimpi vaikka peppu heiluu. Tykkäätkö tästä enemmän? Katso pari minuuttia.
https://www.youtube.com/watch?v=NjqfEg3YwPU&list=RDhEYwVrueu78&start_radio=1&rv=hEYwVrueu78
AVHauskahko, junttihuumorilla höystetty miesten tanssiesitys. Ei kovin seksy.
Tässä bellydancea modernilla twistillä.. en kyllä pidä tätäkään seksynä. Ihailen tuota vartalonhallintaa kuitenkin.
https://youtu.be/DUT5rEU6pqMPikku-pirpana kirjoitti:
Hauskahko, junttihuumorilla höystetty miesten tanssiesitys. Ei kovin seksy.
Tässä bellydancea modernilla twistillä.. en kyllä pidä tätäkään seksynä. Ihailen tuota vartalonhallintaa kuitenkin.
https://youtu.be/DUT5rEU6pqMTässä taas esitys joka lumoaa..
https://youtu.be/WqWFP1dRaDc
Mutta en pidä tuotakaan seksynä...- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tässä taas esitys joka lumoaa..
Mutta en pidä tuotakaan seksynä...Tiedätkös mitä tanssityyliä kunnioitan yli kaiken?
En ollut edes kuullut että intialaiset osaavat tanssia ja oli helkkarin yllätys kun yksi puku päällä oleva mies alkoi vetämään yökerhossa omaa settiä, oli pakko taputtaa. Hauskan näköistä kun joku liikemies prässätyssä puvussaan vetää rennosti jotain vähän tähän tyyliin...siinä jää misujen perseet toiseksi:)
https://www.youtube.com/watch?v=DrSZjq7aJsk
AV - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tässä taas esitys joka lumoaa..
Mutta en pidä tuotakaan seksynä...On se, olen juonut illan alkoholia pöydässä johon kuului napatanssija. Niskat olivat kipeenä seuraavana aamuna, ei pelkästään ohimossa jyskyttänyt. Naisvartalon hallinta, se luo mielikuvia. Seksikkyys on tanssijasta kiinni, ei vain tanssista.
AV Anonyymi kirjoitti:
On se, olen juonut illan alkoholia pöydässä johon kuului napatanssija. Niskat olivat kipeenä seuraavana aamuna, ei pelkästään ohimossa jyskyttänyt. Naisvartalon hallinta, se luo mielikuvia. Seksikkyys on tanssijasta kiinni, ei vain tanssista.
AVLaitoin pitkän vastauksen, mutta se katosi bittiavaruuteen.. no pähkinänkuoressa.. itse arvostan aika laajasti aasialaisia tanssityylejä, varsin niitä perinteisiä. Ne osaavat olla myös aistillisia. Mutta he ovatkin tanssijoita 24/7/365. Jotakin mihin synnytään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13050Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.72103Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1121712Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91041Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450972Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn113927- 35744
- 66665
- 49657
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.30625