HS 24.12. 16:42: "Maailman kymmenen rikkaimman omaisuus on kasvanut tänä vuonna vajaat 400 miljardia dollaria – HS esittelee kärkikymmenikön"
Tällä säälivällä valituksella HS aloittaa päivityksensä.
Sitten: Teksti onkin täynnä sitä, miten hyvä vuosi on ollut. Jokaiselle suomalaiselle jaettuna kasvu olisi yli 200000€. Jne.
Miksi kieliammattilaisilla tyylitajuttomuus ainakin näissä vajaat / lähes tapauksissa on pikemminkin sääntö kuin poikkeus? Todennäköisesti syy on amatöörimäisessä kaupallisen tekoälyn soveltamisessa - sen, jonka kanssa kännykässä saa taistella lähes jokaisesta tekstarin sanasta.
Toimittajat, vapautukaa markkinapäällikön tunkemasta tekoälyterrorista ja kuunnelkaa kielikorvaanne!
Miljardöörien perikato - vai kielikömmähdys - vai tekoälyterrori?
6
99
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sinulla on päässä vikaa etkä ymmärrä lukemaasi, niin sitä ei kannata tulla tälle palstalle julistamaan.
- Anonyymi
" Jos sinulla on päässä vikaa etkä ymmärrä lukemaasi, niin sitä ei kannata tulla tälle palstalle julistamaan. "
Kun käsität väärin koko aloituksen, teet itsestäsi idioottisosiopaatin siirtämällä ymmärrysvaikeuden aloittajaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Jos sinulla on päässä vikaa etkä ymmärrä lukemaasi, niin sitä ei kannata tulla tälle palstalle julistamaan. "
Kun käsität väärin koko aloituksen, teet itsestäsi idioottisosiopaatin siirtämällä ymmärrysvaikeuden aloittajaan.Minä käytin vain ja ainoastaan sitä tekstiä ja tietoa mitä viestissä esitettiin.
Minä en ole mikään ammattitaitoinen arvaaja joka päättelisi sen, miten joku kirjoittaja haluaa tulla ymmärretyksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käytin vain ja ainoastaan sitä tekstiä ja tietoa mitä viestissä esitettiin.
Minä en ole mikään ammattitaitoinen arvaaja joka päättelisi sen, miten joku kirjoittaja haluaa tulla ymmärretyksi.Aloitus on yksiselitteinen. Nyt sekoitit jo oman ohjeesikin: Jos oli vaikea ymmärtää, miksi tulit sekoilemaan?
Aloitteessahan ei pyydetty kommentteja (ainakaan selvää suomea ymmärtämättömiltä), vaan toimintaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus on yksiselitteinen. Nyt sekoitit jo oman ohjeesikin: Jos oli vaikea ymmärtää, miksi tulit sekoilemaan?
Aloitteessahan ei pyydetty kommentteja (ainakaan selvää suomea ymmärtämättömiltä), vaan toimintaa.Aloitus oli yksiselitteisesti järjetön. Siitä olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli yksiselitteisesti järjetön. Siitä olen samaa mieltä.
"Siitä olen samaa mieltä."
Ilmeisen harhaminäsi kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444796Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572641Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711014- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72944- 137855
- 49854
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810