Yhä useampi tämän jo tietää, että maa on todellisuudessa litteä. Ja kaikki se, mitä meille tähtitieteenä syötetään, on sepitettä! Aito tähtitiede keskittyy tutkimaan tähtien loistetta maanpiiriltä käsin käyttäen kaukoputkia. Tähtikartoista voi lukea kaikenlaista. Nykyaikainen tähtitiede on kuitenkin niin vinoutunutta, että se hakee jopa elämää tähtien tuolta puolen. Ajatukset galakseista ja erilaisista eksoplaneetoista ovat täysin keksittyjä, eivätkä meille näytetyt kuvat ja ns. tv-lähetykset avaruudesta ole totta, vaan lavastetta. Näin ihmisiä halutaan pitää tyhminä. Jostain syystä maatietoinen, eli litteään maahan perustuva ajattelu halutaan hämärtää ihmisiltä. Halutaan pitää ihmiset ikään kuin tyhminä uskotellen heille mitä ihmeellisimpiä tarinoita erilaisista palloista yms.
Me maatietoiset ymmärrämme, ettei ne pidä paikkaansa. Maa on litteä maanpiiri, jonka ylle on laitettu kuu, aurinko ja tähdet loistamaan. Ja kaikilla näillä on tehtävänsä. Aurinko antaa valoa päiviin, sekä takaa kasvun. Kuu valaisee yötä ja tähtien avulla voimme suunnistaa. Tähdet ovat ns. viestin viejiä. Betlehemin tähti esimerkiksi johdatti tietäjät Jeesus-lapsen luo.
Täältä erittäin hienoa silmiä avaavaa tietoa maan muodosta:
https://www.tietopiste.com/
Maa on oikeasti litteä!
22
95
Vastaukset
- Anonyymi
Sillä lailla.
- Anonyymi
Hyvä,mutta kun selviät niin lueppa mitä oot kirjoittanut.tai käväse tutkituttaa konehuoneesi
Auton konepellin alleko pitäisi kurkkia? Miksi? Kyllä autoni käy ja kukkuu hyvin. Konehuoneesta tuli ainakin ekana mieleen se, vaikka en kyllä pitäisi sitä minään huoneena. Autoni käy joka tapauksessa hyvin ja nielee iloisena kilometrejä sitä käskyttäessä.
- Anonyymi
Nämä paska-aloitukset ovat kovin väsyneitä. Salaliittoteoria on oikea palsta näille idioottimaisille trollauksille.
Yritätkö mitätöidä tämän leimaamalla kirjoitukseni trolliksi. Noinko paljon totuus sattuu? Onko niin kauheaa, että joku pitää sentään vielä ääntä totuudesta?
- Anonyymi
Maatietoinen kirjoitti:
Yritätkö mitätöidä tämän leimaamalla kirjoitukseni trolliksi. Noinko paljon totuus sattuu? Onko niin kauheaa, että joku pitää sentään vielä ääntä totuudesta?
Tätä juuri tarkoitin.
- Anonyymi
Mutsis on litteä, kun kukaan ei näe sitä niin kaukaa että alkaisi läskit edes näkymään.
- Anonyymi
Aloittaja on lukenut liian tosissaan Terry Pratchettin kirjottamaa kiekkomaa sarjaa.
Se on oikein hauskaa luettavaa :-) - Anonyymi
Aina näitä lituskamaa-hörhöjä riittää tällekin palstalle. Olette idioottimaisia hörhöjä. Lituskamaahan ei kukaan usko.
- Anonyymi
Trolli se on. Littumaahan uskovat ovat liian tyhmiä osatakseen kirjoittaa.
Litteään maahan ei usko tiedottomat. Näin se vain on. Aidosti asioista tietävä ja joka solulla hengittävä ymmärtää, että maa ei voi olla pallo. Energiatkin värähtelee litteän maan puolesta. Vaikka itse en henkilökohtaisesti energioita mieti näissä asioissa, niin tässä asiassa sen vain aistii. Kaikki ovat linjassa sen asian kanssa, että maa on litteä. Saan kyllä paljon pilkkaa ja ivaa osakseni tästä, kun näin ajattelen. Olen kuitenkin aikonut sen kestää. Normaalielämässä olen menettänyt ystäviä ja osa suostuu olemaan minun kanssani vain, jos pidän suuni kiinni näistä asioista. Sen olen luvannut tehdä, sillä väkisin tätä tietoutta ei kannata kenellekään tyrkyttääkään. Se aiheuttaa vain vastustusta ja vihaa. Harmi että näin on, sillä muuten ilman muuta haluaisin koko ajan pitää ihmisiä kartalla tosiasioista. Minunkin uskoni litteään maahan on välillä horjunut, mutta aikojen saatossa uskoni on muuttunut vahvemmaksi. Kiitos muiden maatietoisten, joiden kanssa olemme saaneet vaihtaa ajatuksia! En aio luopua maatietoisesta ajattelusta. Haluan pitää kiinni siitä, että maa on litteä, enkä halua vaihtaa sitä mihinkään muihin päätelmiin ja lausekkeisiin.
- Anonyymi
Maatietoinen kirjoitti:
Litteään maahan ei usko tiedottomat. Näin se vain on. Aidosti asioista tietävä ja joka solulla hengittävä ymmärtää, että maa ei voi olla pallo. Energiatkin värähtelee litteän maan puolesta. Vaikka itse en henkilökohtaisesti energioita mieti näissä asioissa, niin tässä asiassa sen vain aistii. Kaikki ovat linjassa sen asian kanssa, että maa on litteä. Saan kyllä paljon pilkkaa ja ivaa osakseni tästä, kun näin ajattelen. Olen kuitenkin aikonut sen kestää. Normaalielämässä olen menettänyt ystäviä ja osa suostuu olemaan minun kanssani vain, jos pidän suuni kiinni näistä asioista. Sen olen luvannut tehdä, sillä väkisin tätä tietoutta ei kannata kenellekään tyrkyttääkään. Se aiheuttaa vain vastustusta ja vihaa. Harmi että näin on, sillä muuten ilman muuta haluaisin koko ajan pitää ihmisiä kartalla tosiasioista. Minunkin uskoni litteään maahan on välillä horjunut, mutta aikojen saatossa uskoni on muuttunut vahvemmaksi. Kiitos muiden maatietoisten, joiden kanssa olemme saaneet vaihtaa ajatuksia! En aio luopua maatietoisesta ajattelusta. Haluan pitää kiinni siitä, että maa on litteä, enkä halua vaihtaa sitä mihinkään muihin päätelmiin ja lausekkeisiin.
Ei ole pallo mutta ei ole litteäkään, et ilmeisesti edes tätä kykene ymmärtämään mikä ei yllätätä yhtään.
- Anonyymi
Maatietoinen kirjoitti:
Ei sinulla koskaan edes ole ollut ystäviä.
- Anonyymi
Katolinen kirkko oli siis alun perinkin oikeassa. Sitten pitää myös muistaa, että Kuu, Aurinko ja tähdet kiertävät Maata ja amerikkalaisten kuulento oli vain Hollywood-kulisseissa tehty huijaus.
Katolinen kirkko tosiaan oli aikoinaan oikeassa maan muodon suhteen. Sitttemmin sielläkin on luovuttu maatietoisesta käsityksestä ja nykyinen paavikin uskoo, että asuisimme pallossa. Moni alkukristitty yhä uskoo onneksi litteään maahan. Sen sijaan se ei ole autuuden ehto, minkä muotoiseen maahan uskoo. Uskova kristitty voi uskoa pallomaahan ja hän voi silti päästä taivaaseen. Vastaavasti uskomaton voi uskoa litteään maahan, mutta koska hän ei usko Jeesukseen, ei hän ole pääsevä taivaaseen. Maatietoisuudesta on kuitenkin hyötyä. Nimittäin maatietoisen on helpompaa uskoa Jeesukseen.
Ja mitä kuulennon tulee, niin useimmat palloluuloisetkin pitävät sitä ihan oikeutetusti lavastuksena ja huijauksena, koska sitähän se oli. Kuussa ei ole käyty, eikä siinä voi edes käydä. Kuu kun ei ole mikään sellainen, mihin voisi koskea tai mihin voisi astua.
- Anonyymi
Heh heh.....apina siinä lerppahuulet törröllään pohdiskelee.
- Anonyymi
Joidenkin ihmisten aivot on litteät
- Anonyymi
Sinuna varaisin ajan psykiatrille. Vaikka selvä trollihan avaus oli. Haluaa saada huomiota ja naureskelee ihmisten kommenteille. Miksi? Koska se on mahdollista. Suomi on vapaa maa ja täällä saa olla myös hullu.
- Anonyymi
Kyllä trollit ovat paljon älykkäämpiä kuin jotkut kuuhullut tai jeesususkovaiset tai AGW-uskovaiset jotka eivät ymmärrä sitä että heitä on kusetettu ja kusetetaan jatkuvasti.
- Anonyymi
Matoinen tuli servattua. Hyvin tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020