Maa on oikeasti litteä!

Yhä useampi tämän jo tietää, että maa on todellisuudessa litteä. Ja kaikki se, mitä meille tähtitieteenä syötetään, on sepitettä! Aito tähtitiede keskittyy tutkimaan tähtien loistetta maanpiiriltä käsin käyttäen kaukoputkia. Tähtikartoista voi lukea kaikenlaista. Nykyaikainen tähtitiede on kuitenkin niin vinoutunutta, että se hakee jopa elämää tähtien tuolta puolen. Ajatukset galakseista ja erilaisista eksoplaneetoista ovat täysin keksittyjä, eivätkä meille näytetyt kuvat ja ns. tv-lähetykset avaruudesta ole totta, vaan lavastetta. Näin ihmisiä halutaan pitää tyhminä. Jostain syystä maatietoinen, eli litteään maahan perustuva ajattelu halutaan hämärtää ihmisiltä. Halutaan pitää ihmiset ikään kuin tyhminä uskotellen heille mitä ihmeellisimpiä tarinoita erilaisista palloista yms.
Me maatietoiset ymmärrämme, ettei ne pidä paikkaansa. Maa on litteä maanpiiri, jonka ylle on laitettu kuu, aurinko ja tähdet loistamaan. Ja kaikilla näillä on tehtävänsä. Aurinko antaa valoa päiviin, sekä takaa kasvun. Kuu valaisee yötä ja tähtien avulla voimme suunnistaa. Tähdet ovat ns. viestin viejiä. Betlehemin tähti esimerkiksi johdatti tietäjät Jeesus-lapsen luo.
Täältä erittäin hienoa silmiä avaavaa tietoa maan muodosta:

https://www.tietopiste.com/

22

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä lailla.

    • Anonyymi

      Hyvä,mutta kun selviät niin lueppa mitä oot kirjoittanut.tai käväse tutkituttaa konehuoneesi

      • Auton konepellin alleko pitäisi kurkkia? Miksi? Kyllä autoni käy ja kukkuu hyvin. Konehuoneesta tuli ainakin ekana mieleen se, vaikka en kyllä pitäisi sitä minään huoneena. Autoni käy joka tapauksessa hyvin ja nielee iloisena kilometrejä sitä käskyttäessä.


    • Anonyymi

      Nämä paska-aloitukset ovat kovin väsyneitä. Salaliittoteoria on oikea palsta näille idioottimaisille trollauksille.

      • Yritätkö mitätöidä tämän leimaamalla kirjoitukseni trolliksi. Noinko paljon totuus sattuu? Onko niin kauheaa, että joku pitää sentään vielä ääntä totuudesta?


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Yritätkö mitätöidä tämän leimaamalla kirjoitukseni trolliksi. Noinko paljon totuus sattuu? Onko niin kauheaa, että joku pitää sentään vielä ääntä totuudesta?

        Tätä juuri tarkoitin.


    • Anonyymi

      Mutsis on litteä, kun kukaan ei näe sitä niin kaukaa että alkaisi läskit edes näkymään.

    • Anonyymi

      Aloittaja on lukenut liian tosissaan Terry Pratchettin kirjottamaa kiekkomaa sarjaa.
      Se on oikein hauskaa luettavaa :-)

    • Anonyymi

      Aina näitä lituskamaa-hörhöjä riittää tällekin palstalle. Olette idioottimaisia hörhöjä. Lituskamaahan ei kukaan usko.

      • Anonyymi

        Trolli se on. Littumaahan uskovat ovat liian tyhmiä osatakseen kirjoittaa.


      • Litteään maahan ei usko tiedottomat. Näin se vain on. Aidosti asioista tietävä ja joka solulla hengittävä ymmärtää, että maa ei voi olla pallo. Energiatkin värähtelee litteän maan puolesta. Vaikka itse en henkilökohtaisesti energioita mieti näissä asioissa, niin tässä asiassa sen vain aistii. Kaikki ovat linjassa sen asian kanssa, että maa on litteä. Saan kyllä paljon pilkkaa ja ivaa osakseni tästä, kun näin ajattelen. Olen kuitenkin aikonut sen kestää. Normaalielämässä olen menettänyt ystäviä ja osa suostuu olemaan minun kanssani vain, jos pidän suuni kiinni näistä asioista. Sen olen luvannut tehdä, sillä väkisin tätä tietoutta ei kannata kenellekään tyrkyttääkään. Se aiheuttaa vain vastustusta ja vihaa. Harmi että näin on, sillä muuten ilman muuta haluaisin koko ajan pitää ihmisiä kartalla tosiasioista. Minunkin uskoni litteään maahan on välillä horjunut, mutta aikojen saatossa uskoni on muuttunut vahvemmaksi. Kiitos muiden maatietoisten, joiden kanssa olemme saaneet vaihtaa ajatuksia! En aio luopua maatietoisesta ajattelusta. Haluan pitää kiinni siitä, että maa on litteä, enkä halua vaihtaa sitä mihinkään muihin päätelmiin ja lausekkeisiin.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Litteään maahan ei usko tiedottomat. Näin se vain on. Aidosti asioista tietävä ja joka solulla hengittävä ymmärtää, että maa ei voi olla pallo. Energiatkin värähtelee litteän maan puolesta. Vaikka itse en henkilökohtaisesti energioita mieti näissä asioissa, niin tässä asiassa sen vain aistii. Kaikki ovat linjassa sen asian kanssa, että maa on litteä. Saan kyllä paljon pilkkaa ja ivaa osakseni tästä, kun näin ajattelen. Olen kuitenkin aikonut sen kestää. Normaalielämässä olen menettänyt ystäviä ja osa suostuu olemaan minun kanssani vain, jos pidän suuni kiinni näistä asioista. Sen olen luvannut tehdä, sillä väkisin tätä tietoutta ei kannata kenellekään tyrkyttääkään. Se aiheuttaa vain vastustusta ja vihaa. Harmi että näin on, sillä muuten ilman muuta haluaisin koko ajan pitää ihmisiä kartalla tosiasioista. Minunkin uskoni litteään maahan on välillä horjunut, mutta aikojen saatossa uskoni on muuttunut vahvemmaksi. Kiitos muiden maatietoisten, joiden kanssa olemme saaneet vaihtaa ajatuksia! En aio luopua maatietoisesta ajattelusta. Haluan pitää kiinni siitä, että maa on litteä, enkä halua vaihtaa sitä mihinkään muihin päätelmiin ja lausekkeisiin.

        Ei ole pallo mutta ei ole litteäkään, et ilmeisesti edes tätä kykene ymmärtämään mikä ei yllätätä yhtään.


      • Anonyymi
        Maatietoinen kirjoitti:

        Litteään maahan ei usko tiedottomat. Näin se vain on. Aidosti asioista tietävä ja joka solulla hengittävä ymmärtää, että maa ei voi olla pallo. Energiatkin värähtelee litteän maan puolesta. Vaikka itse en henkilökohtaisesti energioita mieti näissä asioissa, niin tässä asiassa sen vain aistii. Kaikki ovat linjassa sen asian kanssa, että maa on litteä. Saan kyllä paljon pilkkaa ja ivaa osakseni tästä, kun näin ajattelen. Olen kuitenkin aikonut sen kestää. Normaalielämässä olen menettänyt ystäviä ja osa suostuu olemaan minun kanssani vain, jos pidän suuni kiinni näistä asioista. Sen olen luvannut tehdä, sillä väkisin tätä tietoutta ei kannata kenellekään tyrkyttääkään. Se aiheuttaa vain vastustusta ja vihaa. Harmi että näin on, sillä muuten ilman muuta haluaisin koko ajan pitää ihmisiä kartalla tosiasioista. Minunkin uskoni litteään maahan on välillä horjunut, mutta aikojen saatossa uskoni on muuttunut vahvemmaksi. Kiitos muiden maatietoisten, joiden kanssa olemme saaneet vaihtaa ajatuksia! En aio luopua maatietoisesta ajattelusta. Haluan pitää kiinni siitä, että maa on litteä, enkä halua vaihtaa sitä mihinkään muihin päätelmiin ja lausekkeisiin.

        Ei sinulla koskaan edes ole ollut ystäviä.


    • Anonyymi

      Katolinen kirkko oli siis alun perinkin oikeassa. Sitten pitää myös muistaa, että Kuu, Aurinko ja tähdet kiertävät Maata ja amerikkalaisten kuulento oli vain Hollywood-kulisseissa tehty huijaus.

      • Katolinen kirkko tosiaan oli aikoinaan oikeassa maan muodon suhteen. Sitttemmin sielläkin on luovuttu maatietoisesta käsityksestä ja nykyinen paavikin uskoo, että asuisimme pallossa. Moni alkukristitty yhä uskoo onneksi litteään maahan. Sen sijaan se ei ole autuuden ehto, minkä muotoiseen maahan uskoo. Uskova kristitty voi uskoa pallomaahan ja hän voi silti päästä taivaaseen. Vastaavasti uskomaton voi uskoa litteään maahan, mutta koska hän ei usko Jeesukseen, ei hän ole pääsevä taivaaseen. Maatietoisuudesta on kuitenkin hyötyä. Nimittäin maatietoisen on helpompaa uskoa Jeesukseen.


      • Ja mitä kuulennon tulee, niin useimmat palloluuloisetkin pitävät sitä ihan oikeutetusti lavastuksena ja huijauksena, koska sitähän se oli. Kuussa ei ole käyty, eikä siinä voi edes käydä. Kuu kun ei ole mikään sellainen, mihin voisi koskea tai mihin voisi astua.


    • Anonyymi

      Heh heh.....apina siinä lerppahuulet törröllään pohdiskelee.

    • Anonyymi

      Joidenkin ihmisten aivot on litteät

    • Anonyymi

      Sinuna varaisin ajan psykiatrille. Vaikka selvä trollihan avaus oli. Haluaa saada huomiota ja naureskelee ihmisten kommenteille. Miksi? Koska se on mahdollista. Suomi on vapaa maa ja täällä saa olla myös hullu.

      • Anonyymi

        Kyllä trollit ovat paljon älykkäämpiä kuin jotkut kuuhullut tai jeesususkovaiset tai AGW-uskovaiset jotka eivät ymmärrä sitä että heitä on kusetettu ja kusetetaan jatkuvasti.


    • Anonyymi

      Matoinen tuli servattua. Hyvin tehty.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2541
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1632
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      220
      1008
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe