…on syödä nakkikastiketta, vaihtaa pyyhkijänsulat ja kuorsata. Siinä kaikki.
Miehen tehtävä suhteessa
11
95
Vastaukset
- Anonyymi
Ok, eli täysin tarpeeton kapistus.
Ei tuolla myyyntipuheella tulisi kauppoja. 😂
- Anonyymi
Ja naida niin että läiske käy
- Anonyymi
turhia liikkeitä pitää välttää.
- Anonyymi
Ei löydy käyttöä.
Eiköhän se ole parempi että olet menemättä vesiliirtoihin liukastelemaan jos sataa.
- Anonyymi
Onko se suhde siis toisen miehen kanssa, jos kerran nakkikastiketta pitää syödä? Vai omaa kastikettako tarkoitettiin?
- Anonyymi
Ylipäätääm Jotenkin luulen että miehet on vain tehty naisten kiusaksi. Jos nainen vaikuttaa onneliselta. Niin mies kyllä löytää keinot pilata sen.
- Anonyymi
jotain tällaista
Halailla. Jutella. Olla tukena, kun kaveri ontuu.
- Anonyymi
Ihana mies 🥰
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384