Minkälainen nainen

Anonyymi

Haluaa lyhen miehen kumppaniksi. Lyhyt mies on alle 167 cm.

38

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävää, jos kyseinen mies kokee omat sentit ongelmaksi kumppanin hankinnassa. Tulee vaikutelma, että vastaavasti hänelle naisen arvo riippuu mittanauhan lukemasta. Ja sen tyylinen pinnallisuus on luotaantyöntävä ajatusmaailma.

    • Anonyymi

      Valitettavasti niitä naisia on tosi vähän jotka haluaa noin lyhyen miehen.

      • Anonyymi

        Niin, mikä sitten ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mikä sitten ongelma?

        Toki tuo keltainen päänne.. toki idän ok. Mutta oletteko koskaan ihmetellyt munianne? Siis silmä??


    • Anonyymi

      Ihan tavallinen nainen.

      • Anonyymi

        Ja sinä olet se täydellisyys eikö niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet se täydellisyys eikö niin?

        Ei, kun ihan tavallinen.


    • Anonyymi

      No niin kulta et sinä ole lyhyt. 😘 Älä anna näiden kiusata.

    • Anonyymi

      Pygmi kuten pirppis-mummu.

    • Anonyymi

      Minä haluaisin lyhyen, tai pituudeltaan korkeintaan vähän yli 170cm miehen, koska en itse voi käyttää korkkareita esim. tasoittamaan koko eroa itseäni reilusti pitemmän miehen kanssa, saati sitten että jatkuvasti tarvitsisi nousta varpailleen halutessaan suudelmaa. Itse olen 168cm.

      L.

      • Anonyymi

        Pussailu ym kuuluu seksipalstalle


      • Anonyymi

        Samaa mieltä, vaikkakin vähän eri syistä. Mielellään en huolis yli 175 senttistä miestä. Mun mielestä vaan lyhyemmän miehen kroppa on paremman näkönen ja yli 185 senttisillä on lähes rajastaan jo vähän huono ryhti.

        Itse olen 165 senttinen, mutta monesti lyhyempien miesten kanssa on ollut ongelmana heidän omat itsetunto-ongelmansa pituuteensa liittyen. Mä käytän yleensä korkoja ja joskus jopa ihan aidosti korkeitakin korkoja (10 sentin korot on mulle ihan tavalliset). Ylättävän monelle miehelle mun korkokenkäni ovat olleet ongelma ja onpa jopa yritetty kieltää käyttämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, vaikkakin vähän eri syistä. Mielellään en huolis yli 175 senttistä miestä. Mun mielestä vaan lyhyemmän miehen kroppa on paremman näkönen ja yli 185 senttisillä on lähes rajastaan jo vähän huono ryhti.

        Itse olen 165 senttinen, mutta monesti lyhyempien miesten kanssa on ollut ongelmana heidän omat itsetunto-ongelmansa pituuteensa liittyen. Mä käytän yleensä korkoja ja joskus jopa ihan aidosti korkeitakin korkoja (10 sentin korot on mulle ihan tavalliset). Ylättävän monelle miehelle mun korkokenkäni ovat olleet ongelma ja onpa jopa yritetty kieltää käyttämästä.

        Itse katselen mielelläni n. 180cm tai pidempiä miehiä. Ehkä se "kipuraja" on n. 178-180cm, jota lyhyempää en ottaisi. Olen tapaillut pääosin 183-193cm miehiä. Ehkä ideaalipituus miehellä on tuo tai 183-188cm (hyväkroppainen kera mielyttävät kasvot). Olen itse 163cm nainen. ;)


    • Anonyymi

      Olen seurustellut itseäni 30 cm pidemmän miehen kanssa. En voi väittää, että se aina olisi ollut helppoa. Jos tiedätte mitä tarkoitan. 😂

      Pienempi pituusero on parempi.

      🦄

    • Anonyymi

      Lyhyt mies on ätmi eikä kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Sellainen joka etsii veneentappia.

    • Eipä tuolla pituudella ole niin kovin kummoista merkitystä. Enemmän merkitsee mitä miehen aivoista ja sydämestä löytyy sekä tietysti miten tunteet syttyy. Voin saman osoittaa ihan käytännön datalla. Jos seurustelut ja tapailut (3-6kk) lasketaan mukaan, löytyy miehen pituudelle vaihteluväli 168-189cm. Kuvittelisin, että tuo osuu aika hyvin populaation normaalikakaumaan? Lyhyinkin on selkeästi minua pidempi.😂

      • Anonyymi

        Varsin samanmoista dataa tulee täältäkin. Seurustelukumppanieni pituusjakauma on 165-198cm (tarkemmin 165, 167, 178, 187 ja 198). tuossa on kolme pitkää parisuhdetta ja kaksi lyhyempää tapailusuhdetta. Pitkät parisuhteet olivat 187, 167 ja 165 senttisten miesten kanssa.

        - nainen 165 senttiä -


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsin samanmoista dataa tulee täältäkin. Seurustelukumppanieni pituusjakauma on 165-198cm (tarkemmin 165, 167, 178, 187 ja 198). tuossa on kolme pitkää parisuhdetta ja kaksi lyhyempää tapailusuhdetta. Pitkät parisuhteet olivat 187, 167 ja 165 senttisten miesten kanssa.

        - nainen 165 senttiä -

        Onko teillä joku exceli näistä senteistä? Ja muutenkin data säilöttynä?

        Itse en muista edes nykyisen kumppanin pituutta tarkalleen. Pieni se on.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä joku exceli näistä senteistä? Ja muutenkin data säilöttynä?

        Itse en muista edes nykyisen kumppanin pituutta tarkalleen. Pieni se on.

        -keinovaginamies-

        Mulla ainakin sattuu vaan olemaan erinomainen numeromuisti. Hyvä kyllä muidenkin juttujen suhteen, mutta erityisesti numeroiden. Paljon täysin turhaa numerodataa muistissa.

        -nainen 165 senttiä-

        p.s. Muistan kaikkien herrojen kengännumerot ja vaatekootkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ainakin sattuu vaan olemaan erinomainen numeromuisti. Hyvä kyllä muidenkin juttujen suhteen, mutta erityisesti numeroiden. Paljon täysin turhaa numerodataa muistissa.

        -nainen 165 senttiä-

        p.s. Muistan kaikkien herrojen kengännumerot ja vaatekootkin.

        Minä taas muistan kaikkien kavereiden autojen reksisterinumerot ja puhelin numerot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ainakin sattuu vaan olemaan erinomainen numeromuisti. Hyvä kyllä muidenkin juttujen suhteen, mutta erityisesti numeroiden. Paljon täysin turhaa numerodataa muistissa.

        -nainen 165 senttiä-

        p.s. Muistan kaikkien herrojen kengännumerot ja vaatekootkin.

        No, ei se mitään vaikka pää on harva. Ei kerry turhaa kuormaa.

        Meillä tämä ei toimi kumpaankaan suuntaan. Sain muijalta vaatetta joululahjaksi. Pullistelin ylpeydestä, kun hän oli muistanut minut niin isoksi :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas muistan kaikkien kavereiden autojen reksisterinumerot ja puhelin numerot.

        Kuulostaa varsin normaalilta mulle. Mä muistan ihmisten vanhoja puhelinnumeroita, ajalta jolloin niitä joutui joskus jopa käyttämään. Uudempia puhelinnumeroita en muista, kun ei niihin nykyään tule kiinnitettyä huomiota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas muistan kaikkien kavereiden autojen reksisterinumerot ja puhelin numerot.

        Minä muistan kaikkien miesten autojen öljynvaihtovälit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä muistan kaikkien miesten autojen öljynvaihtovälit.

        Hah hah.

        Iso osa muistaa sinakin pidempi aikaisten tapailujen ja seurustelukumppanien nimet ja miltä kyseiset ihmiset näyttää. Pituus menee siihen samaan luokkaan, vaikka luvuissa voi olla toki -2cm virheitä. Ja useamman kerran on tullut nähtyä, että armeijassa mitattu ”174cm” mies on ihan saman pituinen vieressä oleva 172cm nainen. Toisaalta mitä tuolla on väliä?


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Hah hah.

        Iso osa muistaa sinakin pidempi aikaisten tapailujen ja seurustelukumppanien nimet ja miltä kyseiset ihmiset näyttää. Pituus menee siihen samaan luokkaan, vaikka luvuissa voi olla toki -2cm virheitä. Ja useamman kerran on tullut nähtyä, että armeijassa mitattu ”174cm” mies on ihan saman pituinen vieressä oleva 172cm nainen. Toisaalta mitä tuolla on väliä?

        Me muistamme kaiken!!


    • Anonyymi

      Ei pituudella niin suurta väliä.

    • Anonyymi

      No ei naiset halua edes pitkää miestä. Ite 194 cm
      . Eipä naiset kiinnostu

      • Anonyymi

        Pituus ei itsessään riitä; muut ulkoiset ja sisäiset ominaisuudet pitää myös miellyttää.


    • Anonyymi

      Aina sanotaan että pitkä mies saa naisen ja naiset kiinnostuu pitkästä miehestä. No ei ainaskaa musta ketään kiinnostu.

    • Anonyymi

      Tuntuu että lyhyempi 170 cm mies kiinnostaa paremmin naisia. Minkäs sille voi.

    • Anonyymi

      Ei se vaadi kuin tutustumisen, että matchaa :)

    • Anonyymi

      Pituus on naisille tosi tärkeä ulkonäön kriteeri. Ei 165 cm mies naisille kelpaa. Tai jos kelpaa niin nainen on todella lihava ja lyhyt. Normaalipainoiselle naiselle ei kelpaa.

    • Anonyymi

      Aloittajalle, on niitä pieniä naisia, 150 ja sillai...
      Koko elämässäni ei ole kuin pieniä, veljet, isä ja miehet. Tarkasti 169stä-173:een, yksi veli ylsi 175:een. En voisi kuvitellakaan pitkää tai isoa miestä vierelleni.

      • Anonyymi

        175 cm on jo tosi pitkä. 150 cm nainen haluaa 175 cm miehen.


    • Anonyymi

      On tämäkin palsta. Täällä vaan heilutaan mittatikku kädessä. Millon mitäkin mittailette. 😄😁

    • Anonyymi

      Ei minkäänlainen nainen halua niin lyhyttä tavis miestä. Pitää olla rikas että naienn haluaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe