Voiko käydä niin

Anonyymi

Että sinusta tulee yksinhuoltaja?

19

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei.

• Anonyymi

Leipää ja voita päälle.

• Anonyymi

Jos puolisoni kuolisi niin silloin kyllä. Jos erotaisiin kyllä meillä yhteishuoltajuus säilyisi .

• Olen jo, tai no yhteishuoltaja. Omalla kohdalla olin aloitteellinen itse eroon, painavista syistä. Elämä on nyt paljon parempaa, ja tulemme hyvin toimeen pakollisia asioiden hoidossa eli päätös oli oikea.

Ja tarkennukseksi: en käy baarissa, keikalla olen käynyt 3 krt/reilussa parissavuodessa. En ole vielä seuraa hakenut millään medialla ja suhtaudun miesystävien esittelyyn lapsille vastuullisesti. Parisuhde olisi toisaalta kiva, mutta en vielä ole motivoitunut lähtemään deittailuruljanssiin. Olen kokopäiväisessä haastavassa työssä, en nosta sosiaalietuuksia ja maksan täyttä päivähoitomaksua. Maksan luultavasti enemmän veroja kuin keskiverto ATM ja useimmat tavalliset miehet myös. Maksan enemmän kuin saan, teen sen mielelläni, koska kannatan hyvinvointiyhteiskuntaa.

Niin ja minulla ei ole 8 lasta 5 eri miehen kanssa.

Entäs jos AP sinusta tulee yksinhuoltaja?

• Anonyymi

Hirmuiset selittelyt perusteluineen. Tunnet siis katumusta erostasi? Itse erosin aikoinaan lapsukaisen äidistä, eikä sitä kenellekkään tarvinnut selitellä. Hyviä ystäviä olemme edelleen ja molemmilla uusi puoliso.

Ei meidän edes tarvitsisi olla missään yhteydessä, koska tenavakin asuttaa omakotitaloa oman perheensä kanssa, mutta miksi emme olisi ystäviä? Onhan meillä yhteinen menneisyys.

• Anonyymi kirjoitti:

Hirmuiset selittelyt perusteluineen. Tunnet siis katumusta erostasi? Itse erosin aikoinaan lapsukaisen äidistä, eikä sitä kenellekkään tarvinnut selitellä. Hyviä ystäviä olemme edelleen ja molemmilla uusi puoliso.

Ei meidän edes tarvitsisi olla missään yhteydessä, koska tenavakin asuttaa omakotitaloa oman perheensä kanssa, mutta miksi emme olisi ystäviä? Onhan meillä yhteinen menneisyys.

Tuo selittely liittyy palstan ilmapiiriin ja muutamaan keskustelua herättäneeseen ketjuun!

Ero oli oma toiveeni ja hyvä päätös. Väleissä ei ole mitään ongelmia, vaikka emme vietä aikaa yhdessä. Siihen en tarvetta.

Sen sijaan Ap ei ole vastannut kysymykseeni yksinhuoltajuudesta. Sama voi käydä miehellekin. ”Muija” ottaa ja häipyy, lapsi jää.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Tuo selittely liittyy palstan ilmapiiriin ja muutamaan keskustelua herättäneeseen ketjuun!

Ero oli oma toiveeni ja hyvä päätös. Väleissä ei ole mitään ongelmia, vaikka emme vietä aikaa yhdessä. Siihen en tarvetta.

Sen sijaan Ap ei ole vastannut kysymykseeni yksinhuoltajuudesta. Sama voi käydä miehellekin. ”Muija” ottaa ja häipyy, lapsi jää.

Tunnut järkevältä naiselta joka ei välttämättä miestä trvitse sotkemaan arkipäivää.
        Toivon kuitenkin että löydät vielä miehen jonka syleilyyn voit nukahtaa, ennen nukahtamista ajatus siitä että kaikki on hyvin (voi olla myös nyt). Ei tarvitse aina jaksaa yksin jos on se luottohenkilö jonka kanssa kaiken voi jakaa.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnut järkevältä naiselta joka ei välttämättä miestä trvitse sotkemaan arkipäivää.
        Toivon kuitenkin että löydät vielä miehen jonka syleilyyn voit nukahtaa, ennen nukahtamista ajatus siitä että kaikki on hyvin (voi olla myös nyt). Ei tarvitse aina jaksaa yksin jos on se luottohenkilö jonka kanssa kaiken voi jakaa.

AV

Samaa toivon minäkin. Olet siis oikeassa, mikäs sitä on kieltämään. 😊 Asiani ovat hyvin ja elämä on mallillaan, vain romanttinen rakkaus ja tasavertainen kumppani puuttuu.

En näe, että mies sotkee elämää lähtökohtaisesti. Hyvä parisuhde on onnistuessaan iso voimavara ja tuo paljon hyvää elämään.

• Anonyymi

Tuskin. Eiköhän nuo uimarit ole jo siinä määrin hidastuneet, ettei ne perille asti jaksa. Tuo silikoni ei myöskään ole kovin hedelmällistä maaperää. Että aika pienet riskit.

-keinovaginamies-

• Oot kyllä hyvin hauska.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Oot kyllä hyvin hauska.

Hauskaahan se on tuo lapsenteon kuivaharjoittelu, mutta menee pirusti liukuvoiteita.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskaahan se on tuo lapsenteon kuivaharjoittelu, mutta menee pirusti liukuvoiteita.

-keinovaginamies-

Ruokaöljy on halvempaa ja lisäksi luonnollista tuotetta.

• Anonyymi

Ömies?

• Anonyymi

IsoDee

• Anonyymi

Mähän olen jo. Ollut alusta asti ja täysin tarkoituksea.

• Anonyymi

Ei onneksi. Yhdenkin huoltamisessa oli ihan liikaa vastuuta, kun mies oli aina poissa. Valitettavasti omassa suhteessa se toisen poissaolo piti niin paikkansa.

• Anonyymi

Toivon mukaan saan pitää yksinhuoltajuuteni, vaikka isä saisikin oikeuden tavata lastaan. Mulla on siihen kaikki mahdollisuudet, koska en ole ollut koskaan avioliitossa lapsen isän kanssa, emmekä virallisesti asuneet edes yhdessä.

• Anonyymi

Joku ilkeä voisi kommentoida, että käytit miestä hyväksesi saadaksesi lapsen.

• Anonyymi

Niin kauan kuin ihminen on kuolevainen olento voi yksihuoltajuus yllättää ja yllättäen tulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4928
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3259
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2306
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1422
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1251
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1180
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1148
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe