En ymmärrä

Anonyymi

Miksi parisuhteessa elävä kahden lapsen perheenäiti valvoo öitä roikkuen vieraan miehen lahkeessa räksyttäen tälle kuin pahainen rakkikoira?

Onko nainen rakastunut vai mikä häntä vaivaa? Luulisi että jo lukuisten sairauksiensa takia hänen olisi tärkeä saada yönsä nukuttua, mutta hänelle omaa terveydentilaa tärkeämpää näyttäisi oleva tämän vastahakoisen miehen piirittäminen, miehen kanssa tappelu ja sitten miehen mustamaalaaminen muille.

Pitäisikö olla huolissaan?

33

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ehkä ihan vähän pitäisi olla huolissaan, mutta toisaalta voisithan säkin toimittaa jotakin muuta kuin seurailla tätä palstaa.

• Kestä palstaparista tässä nyt jutellaan?

• Anonyymi

Olen huolissani tällaisista aloituksista. Eikö enää muuta keksitä kuin aloitus josta toisesta palstalaisesta?

• Anonyymi

Sama.

• Anonyymi

Ei tätä ymmärrä kukaan muukaan.

• Anonyymi

Mustamaalaamista en ymmärrä minäkään. Joten kyllä olen huolissani sinusta, hyvä aloittaja.

• Anonyymi

Mustamaalaaminen tarkoittaa perättömän tiedon levittämistä toisesta ihmisestä ja näin ei ole tässä aloituksessa tapahtunut. Faktat on helposti palstalla tarkistettavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mustamaalaaminen tarkoittaa perättömän tiedon levittämistä toisesta ihmisestä ja näin ei ole tässä aloituksessa tapahtunut. Faktat on helposti palstalla tarkistettavissa.

Ja kenestäs tässä nyt jutellaa, hänestä josta sulla on puute?

• Miksi te kaksi olette tukkanuokkaisilla? Vanhaa kuonaa keskusteluista?

Tunsin miehen joskus 20v sitten. Emme olleet kavereita, mutta hän teki töitä siellä missä olin kesälomallani. Tuli tilanteita, jossa piti jutella jotain. Mies vaikutti ihan normaalilta, tosin henkisesti hieman. joustamattomalta ja kärkkäältä. Sitten yhtenä päivänä mies sanoi, nyt pitää lähteä kotiin, että hän keskustelupalstalla kiusaamassa hölmöjä rakastuneita ihmisiä. Hän provosoi ja heittää vettä myllyyn, ja sitten taas tuottaa pettymyksen, tai vääntää tarkoituksella vastaan, niin että saa riidan aikaan. Kuuntelin suu auki, ja mielessäni mietin minkälainen ihminen tuollaista tekee??? No, miksi mies niin teki? 5-10 vuotta tuon jälkeen kuulin, mies joutui työkyvyyttömyyseläkkeelle mt-ongelmien takia. Räyhääminen ja pahanmielen tuottaminen tarkoituksella oli siis vain omaa pahaa olon purkamista.

Oletan, että olet sama kaveri, joka vääntää (selkeästi tarkoituksella) Jasun kanssa. Ja sekin näkyy objektiivisesti sivusta, että olet ainakin useimmin se kränän aloittaja, niin kuin nytkin. Jos olisitte lapsia, olisit se, joka tökkii kunnes kaverilta menee hermo ja sitten kaveri mottaa takaisin. Kuitenkin olette aikuisia ja minua ihmetyttää mikä on motiivisi? Jos jotain on hampaan kolossa, eikö sitä voisi sopia vaikka chat kaksin? Taidat syyttää toista siitä mitä itse teet?

Itse en tule jatkamaan vääntämistä. En saa siitä mitään. Enkä välitä mitä minusta ajattelet, siksi vastaan nimimerkilläni. Kommentoin vain, koska kannatan arvoa: kohtele toista niin kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan. Itse mielummin lukisin fiksua keskustelua kuin parin A4:n verran veetuilua ja riitelyä.

• Anonyymi

Jaaha, vai tämmöistä menoa taas ollut. Aloittaja on siis gentsu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaha, vai tämmöistä menoa taas ollut. Aloittaja on siis gentsu?

En usko gentsun olevan. Ei ole sen tyylistä.

• Pata kattilaa soimaa.

• Genio tämä just on niin sinua. Pity.

• Anonyymi

Voi johtua siitä, että eräänä päivänä erästä miellyttävää miestä kehuttiin palstan otsikoissa.

• Anonyymi

No se mies, jonka kimppuun perheenäiti kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se mies, jonka kimppuun perheenäiti kävi.

Mistä tiedät tai luulet, että niillä asioila olisi jokin yhteys? Ja mistä miehestä nyt on kysymys? Kaikki täällä ovat vain sanojensa takana olevia, sukupuolettomia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tiedät tai luulet, että niillä asioila olisi jokin yhteys? Ja mistä miehestä nyt on kysymys? Kaikki täällä ovat vain sanojensa takana olevia, sukupuolettomia.

menehän palstakamu syömään.

• Anonyymi

Ulkopuolinen olen, ihmettelen ainoastaan T. Aloittaja

• Anonyymi

Minä taas näen päällimmäisenä voimakkaasti riitaa hakevan henkilön ja sitten toinen henkilö menee siihen mukaan, kun hermo jossain kohtaa loppuu jatkuvaan tökkimiseen.

Minäkin ihmettelen ainostaan, mutta ymmärrän paremmin sitä miksi jatkuvaan kimppuun käymiseen mene hermo! Vaikka tietysti omaan arvoonsa jättäminen toimisi strategiana todennäköisesti paremmin, koska tarkoituksella ärsyttäjä jää ”palkintoaan” vaille, kun riita ei jatku, silti on hyvin inhimillistä puolustautua.

Enemmän olisin huolestunut riidan hakijasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas näen päällimmäisenä voimakkaasti riitaa hakevan henkilön ja sitten toinen henkilö menee siihen mukaan, kun hermo jossain kohtaa loppuu jatkuvaan tökkimiseen.

Minäkin ihmettelen ainostaan, mutta ymmärrän paremmin sitä miksi jatkuvaan kimppuun käymiseen mene hermo! Vaikka tietysti omaan arvoonsa jättäminen toimisi strategiana todennäköisesti paremmin, koska tarkoituksella ärsyttäjä jää ”palkintoaan” vaille, kun riita ei jatku, silti on hyvin inhimillistä puolustautua.

Enemmän olisin huolestunut riidan hakijasta.

Ihmettelyni perustuu viime öiseen ketjuun, siinä tämä perheenäiti selvästi oli tökkijä ja riidan hakija (ja jatkoi sitä tänään).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelyni perustuu viime öiseen ketjuun, siinä tämä perheenäiti selvästi oli tökkijä ja riidan hakija (ja jatkoi sitä tänään).

Kyllä. Mies halusi riidanhaastajasta vain eroon, mutta ei pysynyt poissa, oli pakko roikkua miehessä. Surullista seurattavaa näin lukijan näkökulmasta.

• Anonyymi

Et ymmärrä, se pitää paikkansa kirjoituksessasi . Kaikki muu on mielikuvituksesi tuotetta.

• Anonyymi

Niinpä, tätä ovat kyllä muutkin miettineet

• Anonyymi

Luin ketjun. Monia hyviä kirjoituksia siitä, miten aloittajan mt huolestuttaa.

Onko sama tyyppi, joka roikkui aikoinaan Dissenkin perässä.

Terveempää mieltä aloittajalle.

xLiner

• Anonyymi

Oletko vähän tosikko?

• Anonyymi

En puutu muuten itse keissiin sen suhteen kuka on tehnyt ja mitä, mutta niin kroonista hermokipua, kuin endometrioosia (yksi oire on myös kova vatsakipu) sairastavana kerron mitä kaikki fyysisesti terveet ihmiset eivät välttämättä edes tiedä ja ymmärrä unesta, ja siitä miksi yöllä valvotaan vaikka olisi järkevintä nukkua:

Unen tarve on yksilöllistä. Toinen tarvitsee runsaasti unta per yö, ja toiselle taas riittää vähemmän. Se on selvää jokaiselle.

Tiedättekö miltä tuntuu kun ei tarvitsemisesta ja haluamisesta huolimatta pysty nukkumaan? Enkä tarkoita tällä sitä, että on tullut valvottua viime aikoina ja rytmi on sekaisin, tai on niin paljon kiinnostavaa tekemistä ettei siksi viitsi nukkua kuin vain pari hassua tuntia koska ei pysy enää piristeistä (kofeiini, energiajuomat, tai ne huumaavat piristeet) huolimatta hereillä.

Ei, vaan tarkoitan tällä sitä, että sattuu joka sekuntti niin helvetisti kuin joku kääntäisi puukkoa avohaavassa, ja se tuska on sellaista, ettei siinä nukuta vaikka olisi valvonut putkeen kuinka monta vuorokautta tahansa. Siinä ei pysty nukkumaan vaikka kuinka haluaisi. Tai olet ehtinyt nukkua pari tuntia, ja havahduttuasi hereille sietämätön kipu pamahtaa täydellä voimalla päälle. Se tarkoittaa sitä ettei sen jälkeen enää sinä yönä nukuta ja piste. Ollenkaan.

Oon kertonut että omalla kohdalla unentarpeeni on se 9-10 tuntia/yö, mutta myös mulla tulee välillä näitä öitä kun herään 2-6 tunnin yöunien jälkeen, ja kivut ehtii pamahtaa päälle ennen kuin nukahdan uudelleen. Oli sitten puoliyö, aamu kaksi tai neljä, sinä yönä ei enää nukuta enää yhtään. Koska et pysty nukkumaan vaikka kuinka haluaisit, koska koko ajan on tuskat sietämättömät. Onneksi itsellä näitä öitä tulee nykyään vaan 1-2 vuodessa, mutta oli aika jolloin tuo määrä niitä öitä tuli yhden viikon aikana joka viikko.

Jos Jasusta on aloituksessa kyse, niin tuo on todennäköisesti se syy miksi kahden lapsen äiti ja lukuisia sairauksia omaava riekkuu öitä hereillä. Ei sairas ole hereillä keskellä yötä siksi, ettei huvita nukkua. Vaan siksi ettei pysty nukkumaan. Jotta niin kipeänä pystyisi nukkumaan, vaatisi se anestesiaa, sillä edes apteekista reseptillä saatavat unilääkkeet eivät tehoa niin kipeänä ollessa.

Mitä tulee räksytykseen, niin jos valvoo helvetin kipeänä, on pinna kireällä, ja on räjähdysherkkä. Sen on saanut muutama ihminen tälläkin palstalla kokea mun osalta, ja vielä päivällä. Ei silloin ole voimia perata niitä ajatuksia mitä suustaan päästää, ennen sen sanomista diplomaattisempaan suuntaan. Ja yöllä tilanne on vielä hankalampi, kun väsymyksen lisää yhtälöön.

En ota kantaa siihen kuka on oikeassa ja kuka väärässä, mutta tuo yllä kertomani kannattaa painaa mieleen, sillä se koskee jokaista joka kokee fyysistä kipua. Sanonta "terveet ei ymmärrä" pitää paikkansa, ellei terve ole seurannut vierestä kipupotilaan elämää pitempään ja usein, sekä siten nähnyt mitä toinen käy läpi, ja miten luonne muuttuu todella huonoina päivinä lyhyessä ajassa leppoisasta nallekarhusta räjähdysherkäksi räksyttäväksi rakiksi.

L.

• Anonyymi

Ai joo. Olen pelannut pleikkarilla suurimman osan päivästä joka päivä aika lailla menneen kuukauden ajan, koska olen ollut joka päivä helvetin kipeä, ja siitä syystä en ole viime aikoina juurikaan jaksanut kommentoida palstalla kuin satunnaisesti, vaikka taustalla olen kyllä ollut päivittäin.

Jokaisella kipupotilaalla on omat selviytymiskeinonsa, ja omalla kohdalla se on täydellinen keskittyminen muihin asioihin, ja videopelien pelaamisella saan parhaimman vasteen kivunhallinnassa. Kohta pistän taas pleikkarin tulille, ja aloitan muutaman tunnin pelimaratonin.

L.

• Anonyymi

Tämä perheen äiti kyllä nulkui viime yön kiltisti oman miehen kainalossa. Aloittaja voi tulla vaikka häneltä kysymään? Ja minä ainakin harkitsen rikosilmoituksen tekemistä!

• Anonyymi

Lisäksi mieheni tietää että kirjoitellen tänne! Se on hänelle ihan fibe. Tietää että valvonta välillä. Tietää että hoidan lapsen ja perheen ja kodin ja kaiken. En kä ole kiinnostunut kenestäkään Täällä. Jos joku niin luulee omaa harhaa. Ja yksityisyydenloukkaus on rikos, samoin mustamaalaus sekä harjaus. Tämän pitäisi perustua anonyymi ja se että joku urkkii tietoja ja levittää niitä kirjoittajista on rikos! Kerron tämän nyt puolisolleni joka on alalla ja alamme selvittää. Jos jollain on aikansa kuluksi tapana kirjoittaa nettiin se ei oikeuta ketään käymään hänen kimppuun ja murtautumaan tietoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäksi mieheni tietää että kirjoitellen tänne! Se on hänelle ihan fibe. Tietää että valvonta välillä. Tietää että hoidan lapsen ja perheen ja kodin ja kaiken. En kä ole kiinnostunut kenestäkään Täällä. Jos joku niin luulee omaa harhaa. Ja yksityisyydenloukkaus on rikos, samoin mustamaalaus sekä harjaus. Tämän pitäisi perustua anonyymi ja se että joku urkkii tietoja ja levittää niitä kirjoittajista on rikos! Kerron tämän nyt puolisolleni joka on alalla ja alamme selvittää. Jos jollain on aikansa kuluksi tapana kirjoittaa nettiin se ei oikeuta ketään käymään hänen kimppuun ja murtautumaan tietoihin.

Sekä sori nyt virheet.

• Anonyymi

Enkä ymmärrä miksi et pidä huolta omista asioistasi? Tämä ei ole seuranhaku sivusto. Vain tyhmä luulee että häntä piiritetään. Jos kukaan ei ota yhteyttä oikeasti sinuun ei ole kiinnostunut. Minuun on otettu en ole vastannut koska EN OLE KIINNOSTUNUT!

• Anonyymi

Kirjoittele ihan omista asioistasi.

• Anonyymi

Hahhaa...

Voi kiukun kiukku kun jotain ahdistaa ja hyvä niin. Et saa multa ainakaan mitään myötätuntoa. Tätä tälläistä uhriutumista ja perseilyä on täällä ollut iät ajat ja nyt vielä vingutaan, kun joku tulee ja pyyhkiikin lattiaa sitten.

Grow up! (Mitä en usko tapahtuvan ikinä)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      107
      5658
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3723
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3255
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      455
      2601
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      264
      1641
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1376
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      14
      1322
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1313
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1258
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      151
      1206
    Aihe