Arvoisa kiven jalostaja käänyn puoleenne.
Asiani koskee lähestyvää juhnnusta ja sen mukana tuomia hukkumiskuolemia. Kerkiäsikö vielä kehittämään viinan joka estäsi hukkumisen,veden varaan joutunut jäisi kellumaan pää pinnalle
puupää viinaa. Voisiko järvien vedet käsitellä niin,että niihin ei pääisi hukkumaan. Olen lukenut,että joku oli aikoinaan kävellyt vettä pitkin,mutta en ole tietoinen mitä menetelmää hän käytti
Hartte-vainaa!
16
899
Vastaukset
- Hartte-Vainaa
En osaa kyllä suoralta kädeltä sanoa, miten voisi kehittää päätä keventävän viinan. Ehkäpä olisi mahdollista käyttää vetyä sen valmistamisessa, vetyhän on erittäin kevyttä. Mennessään juopporetkun päähän vetyviina keventää sitä jolloin kelluvuus paranee ja palokunta voi onkia veden varaan joutuneet helposti ylös.
Vetyviinan liikakäyttäjän pää voi tosin keventyä liikaa jolloin hän nousee ilmaan ja pahimmassa tapauksessa joutuu ilmakehän yläosiin ja lopulta avaruuteen missä aurinkotuuli puhaltaa hänet aurinkokunnan ulkolaidalle. Vetyviina on siis oiva keino vähentää maassamme uhkaavasti lisääntyneitä alkoholin suurkuluttajia.
Toisaalta vety on herkästi räjähtävää jolloin tupakoiva tissuttelija saattaa aiheuttaa pahojakin tuhoja...
Tämä mainitsemasi vettä pitkin kävellyt henkilö oli tietääkseni Jeesus Nasaretilainen-niminen juudealainen puuseppä. Jotkut epäilevät hänen käyttäneen vetyviinaa juuri sopivan annoksen jolloin on saatu aikaan vaikutelma veden päällä kävelystä, toisten mielestä hänen isällään oli näppinsä pelissä.
Mutta koska vetyviina ei estä absolutisteja hukkumasta, suosittelen helpointa ja tehokkainta hukkumisenestotapaa: Juhannus pitää siirtää tammikuulle jolloin järvet ovat yleensä jäässä. Tällöin hukkuvat ainoastaan koskien rannalla asuvat, ja mikäli valtio lahjoittaa heille tarpeeksi vetyviinaa hukkuvat vain koskien rannalla asuvat absolutistit.- Donna Cloud
Päätä keventävä viina on tulevaisuuden toivo!
Voitaisiinko absolutistien osalta toimia niin, että he viettäisivät juhlapyhät ja muutkin ajat aivan koskien rannoilla ja heille jaettaisiin tuota vetyviinaa riittävästi.
Kosket ovat kyllä ainoa keino päästää absolutistit taivaaseen! Kosket ovat vapaita ja jäätymättömiä, tosin kivikkoisia mutta kauniita ja absolutistit pitäisikin saada lähelle niitä.
Muuthan taivaaseen pääsevätkin vuodenaikaan ja pyhäpäiviin katsomatta - heti - käyttämällä tuota vetyviinaa ja tupakkaa yhdessä!
Pian olemme kaikki siellä, joten kyllä kosken vetovoimassa on taivaaseenpääsyn mahdollisuus!!
Olette aivan oikeassa ja myönnän teille kunniamerkin, joka KOSKEE vain Teitä ja Arvoisaa lumikolanhuoltomiestä!
Kunniamerkki: >> XX **KOSKETAN** XX - Hartte-Vainaa
Donna Cloud kirjoitti:
Päätä keventävä viina on tulevaisuuden toivo!
Voitaisiinko absolutistien osalta toimia niin, että he viettäisivät juhlapyhät ja muutkin ajat aivan koskien rannoilla ja heille jaettaisiin tuota vetyviinaa riittävästi.
Kosket ovat kyllä ainoa keino päästää absolutistit taivaaseen! Kosket ovat vapaita ja jäätymättömiä, tosin kivikkoisia mutta kauniita ja absolutistit pitäisikin saada lähelle niitä.
Muuthan taivaaseen pääsevätkin vuodenaikaan ja pyhäpäiviin katsomatta - heti - käyttämällä tuota vetyviinaa ja tupakkaa yhdessä!
Pian olemme kaikki siellä, joten kyllä kosken vetovoimassa on taivaaseenpääsyn mahdollisuus!!
Olette aivan oikeassa ja myönnän teille kunniamerkin, joka KOSKEE vain Teitä ja Arvoisaa lumikolanhuoltomiestä!
Kunniamerkki: >> XX **KOSKETAN** XXOlen perin juurin kiitollinen ja syvästi otettu minulle suomastanne huomiosta! Teillä on sydän paikallaan.
Toivottavasti Isä Jumala tajuaa rakentaa lisää taivaspaikkoja, onhan sinne tulossa lähiaikoina laumoittain suomalaisia, niin absolutisteja kuin alkoholinystäviäkin... - Donna Cloud
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Olen perin juurin kiitollinen ja syvästi otettu minulle suomastanne huomiosta! Teillä on sydän paikallaan.
Toivottavasti Isä Jumala tajuaa rakentaa lisää taivaspaikkoja, onhan sinne tulossa lähiaikoina laumoittain suomalaisia, niin absolutisteja kuin alkoholinystäviäkin...Suomalaisiin!
Heillä on kaikilla ainakin mahdollisuus päästä taivaaseen.
Loppu on vain riittävistä paikoista kiinni. :) - Hartte-Vainaa
Donna Cloud kirjoitti:
Suomalaisiin!
Heillä on kaikilla ainakin mahdollisuus päästä taivaaseen.
Loppu on vain riittävistä paikoista kiinni. :)Totta puhut! Nyt meidän pitää toivoa, että valtio ymmärtää antaa vetyviinaa (ja tupakkaa) ensimmäisenä timpureille jotta nämä voisivat rakentaa taivaspaikkoja perässä tuleville. Myös maanmittareita, rakennusmestareita ja tarkastajia, sähkömiehiä ja LVI-asentajia tarvitaan.
Myös koskien rannoille sijoitettavien absolutistien etujoukon pitäisi koostua näiden ammattien harjoittajista... - Donna Cloud
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Totta puhut! Nyt meidän pitää toivoa, että valtio ymmärtää antaa vetyviinaa (ja tupakkaa) ensimmäisenä timpureille jotta nämä voisivat rakentaa taivaspaikkoja perässä tuleville. Myös maanmittareita, rakennusmestareita ja tarkastajia, sähkömiehiä ja LVI-asentajia tarvitaan.
Myös koskien rannoille sijoitettavien absolutistien etujoukon pitäisi koostua näiden ammattien harjoittajista...Absolutistien etujoukko on tärkein!
Kyllä me Hartte-Vainaan kanssa tiedämme käden merkityksen taivaspaikkojen rakentamisessa!
Kaikki lähtee kädestä. Ihan kaikkisesti.
Myönnänkin Hartte-Vainaalle vielä toisen kunniamerkin tänä päivänä.
Kunniamerkki: >
01.05.2005
Donna Cloud - Hartte-Vainaa
Donna Cloud kirjoitti:
Absolutistien etujoukko on tärkein!
Kyllä me Hartte-Vainaan kanssa tiedämme käden merkityksen taivaspaikkojen rakentamisessa!
01.05.2005
Donna CloudOlen sanaton...
- Donna Cloud
Hartte-Vainaa kirjoitti:
Olen sanaton...
Myönnän tämän päivän viimeisen kunniamerkin.
Tärkeimpiä Suomessa myönnettäviä kunniamerkkejä oli jaossa vain kolme. (3).
Hartte-Vainaalle on myönnetty tänään ne kaikki.
01.05.2005
Donna Cloud - lumikolanhuoltomies
Donna Cloud kirjoitti:
Absolutistien etujoukko on tärkein!
01.05.2005
Donna CloudOlen myös otettu saamatani huomiosta.
Nyt täytyy kehua jo vähän itseäkin olen menestynyt liike-elämässä loistavasti.
Hartte-Vainaa on ollut korvaamton.
Vielä kunnia DONNALTA eihän tässä voi kuin onnistua. Ehdotankin että me kolme alamme tehdä yhteistyötä. Sinä Donna olisit yhtiömme toimitus johtaja Hartten vastuulle suunnittelu minä rahoittaisin kaiken minulla kun rahaa on yllin kyllin. Alkakaahan Taivaspaikka projekti välittömästi. Rahasta se ei ole kiinni. - Donna Cloud
lumikolanhuoltomies kirjoitti:
Olen myös otettu saamatani huomiosta.
Nyt täytyy kehua jo vähän itseäkin olen menestynyt liike-elämässä loistavasti.
Hartte-Vainaa on ollut korvaamton.
Vielä kunnia DONNALTA eihän tässä voi kuin onnistua. Ehdotankin että me kolme alamme tehdä yhteistyötä. Sinä Donna olisit yhtiömme toimitus johtaja Hartten vastuulle suunnittelu minä rahoittaisin kaiken minulla kun rahaa on yllin kyllin. Alkakaahan Taivaspaikka projekti välittömästi. Rahasta se ei ole kiinni.Vaikuttaa siltä, että olemme kaikki kolme (3)
juuri sitä, mitä 3-Yhteydeksi kutsutaan. :)) - Hartte-Vainaa
Donna Cloud kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että olemme kaikki kolme (3)
juuri sitä, mitä 3-Yhteydeksi kutsutaan. :))Siispä laitamme n. 5.2 miljoonaa taivaspaikkaa tilaukseen, aloitamme vetyviinan valmistuksen ja järjestämme ammattitaitoisille timpuriabsolutisteille koskenrantatontit.
Nyt allekirjoittaneen on aika käydä nukkumaan, huomenna on intensiivisen kivenjalostuksen ohella lähetettävä 5.2 miljoonaa taivaspaikka-anomusta yläkertaan...
- märkääsulaa
Jäät sulaa, kohta ollaan avannossa mutta hukutaanko?
- zombi.täs.itekin
Muistan Hartte-vainaan. Mieli sanoitus Harttella oli Intian kuun; siellä muumiot eli niin kuin ennenkin huu huu ja hoi...
- eionnistusellainenviina
"Kerkiäsikö vielä kehittämään viinan joka estäsi hukkumisen,veden varaan joutunut jäisi kellumaan pää pinnalle puupää viinaa. Voisiko järvien vedet käsitellä niin,että niihin ei pääisi hukkumaan. "
Päätä keventävä viina taitaa kyllä olla mahdottomuus. Kaikkihan sen tietää että viina päin vastoin lisää painovoimaa: Kun juo tarpeeksi viinaa, on lähes mahdotonta pysyä pystyssä. Silloin pitää edetä kontallaan mutta siinäkin on vaaransa sillä silloin voi vahingossa joutua asentoon, jossa pää on alempana kuin maha, jolloin mahan sisältö lisääntyneen painovoiman vaikutuksesta valuu välittömästi suusta ulos.
Lähtisin siis ratkaisemaan ongelmaa siitä päästä että käsitellään järvet. Onkohan kukaan kokeillut onko Littoistenjärveen vaikeampi hukkua nyt kun se on käsitelty? - Vihreä
Älkää äänestäkö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607