Minulla on nyt ongelma, joka vaikeuttaa elämääni nyt kohtuuttoman paljon. Kävi nimittäin niin, että tapasin kesän alkupuolella aivan uskomattoman naisen. Kolahti ns. kertaheitolla. Tapasimme muutamia kertoja ja juteltavaa riitti. Ajatukset asioista osuivat yhteen paremmin kuin kenenkään muun kanssa koskaan. Muutaman kerran tavattuamme nainen ilmoitti olevansa lesbo, eikä miehet kiinnosta kuin kaverina/ystävänä. Koska nainen on kuitenkin aivan mahtava persoona jatkoimme tapailua/yhteydenpitoa päivittäin. Olen viettänyt hänen kanssaan aikaa tuntikausia ja päivittäin. Nyt tätä on kuitenkin jatkunut jo kuukausien ajan ja nainen ehdottomasti haluaa olla ystäväni, kuten myös minä haluaisin olla hänen. Tunteeni kuitenkin vaatisivat enemmän.
Olemme jonkin verran keskustelleet asiasta, mutta en suoraan ole hänelle uskaltanut tunteistani puhua. Pelkään menettäväni hänet kokonaan jos niin teen. Olen kuitenkin varma, että hän tunteeni tietää. Niin paljon olemme yhteyttä pitäneet ja tapailleet. Minulla on ollut nyt viimeiset 2-3 kuukautta liian vaikeaa. Nukkumisesta ei tahdo tulla mitään ja muutenkin kaipaan naisen läheisyyttä jatkuvasti. Läheisyyttä en varmaankaan koskaan tule saamaan. Enää en vaan tiedä, mitä tehdä. Vaikeemmaksi tuntuu elämäni menevän päivä päivältä. Haluaisin elää onnellista elämää, mutta näin se tuntuu mahdottomalta. En voi välejäkään katkaista, koska tunnun nyt olevan niin reunalla etten kestäisi välirikkoa. Mitä ihmettä voin tehdä? Oma pää ei nyt tähän ratkaisua löydä, ja hyvin vaikea on uskoa että sitä löytyisi mistään. Elämäni ei voi jatkua näinkään, sillä ennenpitkää tässä tulee raja vastaan.. ja sitä rajaa pelkään tosissani.
Minulla on elämäni aikana ollut naissuhteita ihan kohtuullisen paljon, eli tässä ei ole kyse siitä ettei naisia löytyisi. Olen tähän jäänyt nyt todella pahaan koukkuun enkä muita naisia pysty edes ajattelemaan
Parisuhde koti ja perhe
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pidä hyvänä ystävänä, sillä huono seksi pilaa hyvän ystävyyssuhteen.
- Anonyymi
Läheisyys ja hellä kosketushan ei seksuaalisuudesta ole kiinni, jos sen osaa myös erotella seksuaalisesta kosketuksesta.
Kysymys lienee, pystytkö itse pitämään kosketukset ei-seksuaalisena, koska toinen lesbona pystyy?
Tietysti sitten vielä kysyttävä ja puhuttava kyseisen ihmisen kanssa asia varmaksi ja hyväksytyksi. - Anonyymi
Läheiseen ystäväänkin voi rakastua intohimoisesti. Ehkä sinun tunteet on tälläisiä? Olet mies ja miehen tapa rakastaa pitää sisällään paljon huolenpitoa ja suojelunhalua.
Unettomuus kertoo jännitystilasta ja se voi olla ihan positiivistakin. Hyvät henkilökemiat nostavat elämänenergiaa ja se saattaa tuntua ihan hurjalta ennen kun totut toiseen ja tasannevaihe alkaa.
Jos olet löytänyt sielunystävän, niin osaa arvostaa sitä.
Miksi ihmeessä haluaisit seksiä ihmisen kanssa joka ei halua sitä sinun kanssa eikä miesten yleensäkkään?
Ajatus sateenkaariperheestä on realistinen nykypäivänä. Voitte esim. tehdä lapsen ystävinä ja olla hyvät vanhemmat.
Puhu naiselle vaikeudestasi käsitellä asiaa yksin. Ehkä voisitte tehdä jotain jännittävää ja rentouttavaa yhdessä, että aivokemiat pääsevät kulumaan?
Onko teillä joku yhteinen mielenkiinnon kohde?
Koita jaksaa ja pidä kiinni ystävästäsi, se kannattaa pitkällä tähtäimellä.- Anonyymi
Niin ja yksi haittatekijä on tuo menettämisen pelko, joka aiheuttaa rajua stressiä.
Siitä voisit hakee apua Kimmo Takalan "Tunne Lukkosi"-kirjasta.
Ihan ymmärrettävää, että koet menettämisen pelkoa, koska toinen on lesbo, etkä siksi voi saada häntä vakaaseen parisuhteeseen.
Ystävyytenne kuitenkin kuulostaa niin tiiviiltä, että tuskin sinun täytyy sen oysyvyydestä guolehtia.
Hyvä ystävyys myös nostaa rimaa parisuhdekumppaneiden valinnassa, koska siinä silloin tottuu hyvään suhteeseen. "Olet mies ja miehen tapa rakastaa pitää sisällään paljon huolenpitoa ja suojelunhalua."
-Eikä vain miehen, myös nainen voi tuntea samoin. Enempikin persoona, kun sukupuoli juttu minusta. 😊
Olen nimittäin itse hyvinkin suojelunhaluinen ja huolehtiva kumppani. Tulkoos joku uhkaamaan rakkaitani, niin näkee itse perkeleen edessään. Ja myös uhkaamatta, rakkaat on ne joita varten teen mitä tahansa tarpeen mukaan.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
"Olet mies ja miehen tapa rakastaa pitää sisällään paljon huolenpitoa ja suojelunhalua."
-Eikä vain miehen, myös nainen voi tuntea samoin. Enempikin persoona, kun sukupuoli juttu minusta. 😊
Olen nimittäin itse hyvinkin suojelunhaluinen ja huolehtiva kumppani. Tulkoos joku uhkaamaan rakkaitani, niin näkee itse perkeleen edessään. Ja myös uhkaamatta, rakkaat on ne joita varten teen mitä tahansa tarpeen mukaan.Tottakai. Naaras se on kova peto, mutta jonkunhan on suojeltava naarastakin;)
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai. Naaras se on kova peto, mutta jonkunhan on suojeltava naarastakin;)
Eipä mua ole kukaan suojellut, kun omat vanhemmat, jos ovat edes tienneet suojelun tarpeesta ja olleet saatavilla. Muut pötkii pakoon, kun tulee paha paikka. Itse on tarttenut suojella itseään lapsesta tähän päivään.
Ehkä tuo nyksä on toista maata, hän on puolustanut minua kyllä. 😋- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Eipä mua ole kukaan suojellut, kun omat vanhemmat, jos ovat edes tienneet suojelun tarpeesta ja olleet saatavilla. Muut pötkii pakoon, kun tulee paha paikka. Itse on tarttenut suojella itseään lapsesta tähän päivään.
Ehkä tuo nyksä on toista maata, hän on puolustanut minua kyllä. 😋Niin se tuntuu kyllä ihanalta, kun joku puolustaa❤
Joku petoakin pedompi... Anonyymi kirjoitti:
Niin se tuntuu kyllä ihanalta, kun joku puolustaa❤
Joku petoakin pedompi...Ainoa peto on mulla ollut mun saksanpaimenkoira.
Kyllä se varmaan hyvälle tuntuu, että joku pitää puolia eikä tartte yksin pärjätä. Voisin näin olettaa..JasuM kirjoitti:
Ainoa peto on mulla ollut mun saksanpaimenkoira.
Kyllä se varmaan hyvälle tuntuu, että joku pitää puolia eikä tartte yksin pärjätä. Voisin näin olettaa..Vaan tuntuu omituiselle, kun ei ole apuihin tottunut.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ainoa peto on mulla ollut mun saksanpaimenkoira.
Kyllä se varmaan hyvälle tuntuu, että joku pitää puolia eikä tartte yksin pärjätä. Voisin näin olettaa..Ai ihanko totta? Tykkään ite kans sakemanneista, upeita koiria.
Taidan ite olla sen sortin peto, ettei toi omakaan peto uskalla alkaa pottuileen.
Kyl se on sexyä, kun mies suojelee naarastaan ja muutenkin. Siittä tietää, et on oikeen ihmisen kans tekemisissä.
Musta yleensä ihmiset ja miehet saa kuvan, etten arvosta niitä ja haluun ite tehä kaiken. Mikä ei pidä paikkaansa, mut en vaan mitään avutonta ala leikkiin. - Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Vaan tuntuu omituiselle, kun ei ole apuihin tottunut.
Joo, mulla se on kosketus mikä tuntuu omituiselta. Oon elänyt niin koskemattomuuden kuplassa vuosia ja vuosia.
Ei oikein osaa edes kaivata ja kai vähän oonkin sellainen en niin hellyydenkipeä. Mut hyvä antaan hellyyttä kyllä ja annan mielelläni, se on helppoo mulle.
Ihmiset on niin monimutkaaaaaasia😂🌚 Anonyymi kirjoitti:
Ai ihanko totta? Tykkään ite kans sakemanneista, upeita koiria.
Taidan ite olla sen sortin peto, ettei toi omakaan peto uskalla alkaa pottuileen.
Kyl se on sexyä, kun mies suojelee naarastaan ja muutenkin. Siittä tietää, et on oikeen ihmisen kans tekemisissä.
Musta yleensä ihmiset ja miehet saa kuvan, etten arvosta niitä ja haluun ite tehä kaiken. Mikä ei pidä paikkaansa, mut en vaan mitään avutonta ala leikkiin.Juu. Yksi oma on ollut eli 14v. sitten halvaantu takapää ja mies vei koiran piikille. Mutta perheessä on ollut sakuja kaikenkaikkiaan 5 kpl. Kolme samaan aikaan parhaimmillaan. Osa on nk. rescue koiria olleet.
Heh, pahapäinen? 😬
En ole päässyt vielä juurikaan kokemaan tuota mies suojelee naarastaan. Kerran oli tilanne, että mua ahdisteli terkkarissa joku pöllynen ukko ja puoliso oli huitasta kuonoon sitä. Mutta sai sen poistumaan kuitenkin sitten ärhäkästi käskien suksimaan vee vielä kun ennättää.
Ne on jotkut miehet ollu mun selän takana, kun joku on uhitellut. 😅
Eipä se sukupuoli aina kerro ketä on syytä väistää.
Juu, naisen itsenäisyys saa joskus pojilla sormen suuhun.Anonyymi kirjoitti:
Joo, mulla se on kosketus mikä tuntuu omituiselta. Oon elänyt niin koskemattomuuden kuplassa vuosia ja vuosia.
Ei oikein osaa edes kaivata ja kai vähän oonkin sellainen en niin hellyydenkipeä. Mut hyvä antaan hellyyttä kyllä ja annan mielelläni, se on helppoo mulle.
Ihmiset on niin monimutkaaaaaasia😂🌚Tuosta olis hyötyä, ettei ois niin hellyydenkipeä. Minä taas olen todella hellyydenkipeä kun olen parisuhteessa.
Sinkkuna en juuri taas edes mieti koko asiaa, olen eri asetuksilla silloin. 😉JasuM kirjoitti:
Tuosta olis hyötyä, ettei ois niin hellyydenkipeä. Minä taas olen todella hellyydenkipeä kun olen parisuhteessa.
Sinkkuna en juuri taas edes mieti koko asiaa, olen eri asetuksilla silloin. 😉Siksi ei varmaan tuu mitään tarpeita irtonumeroihinkaan sinkkuna, vaan onnistuu erihyvin olla ilman ketään ja mitään lähentelyä.
- Anonyymi
Haaveilet hänestä. Olet ihastunut . Toivot salaa, jos sittenkin tästä parisuhde tulisi. Nyt on aika lyödä jarrua ihastukseen ja käsitellä pettymys siitä, että rakkaus suhdetta ei ole tarjolla.
- Anonyymi
"Tunteeni kuitenkin vaatisivat enemmän."
Ei ne vaadi. Oma egosi vaatii, jos sekään. Taustalla voi olla kyse vain sitkeästä ajattelumallista "kun asia x on noin, niin y:n pitää mennä näin" - syntyy ristiriita, kun y ei voikaan mennä näin (naisen lesbous on y). Y voi olla mikä tahansa, mikä estää kahden ihmisen parisuhteen, vaikka suhde olisi miten hieno ja ihana tahansa. Yleisimpiä yitä heterosuhteissakin on toisen osapuolen alkoholin käyttö tai vaikkapa toisen tai molempien voimassa oleva toinen parisuhde.
Ratkaisut tuossa jo tulikin. Voit joko jatkaa naisen tapailua, tai sitten ette tapaile 🤷♀️. Tunteet pitää käsitellä molemmissa tapauksissa ja hyväksyä tosiasiat.
- Sheena Ystävyys voi loppua ja sen voi joutua lopettamaan, jos et saa tunteitasi kuriin.
Lesbo on lesbo, hetero on hetero, ei ketään väkisin saa vaikka olis kuinka kuolla tunnetaakkansa alle. Pitää vaan hyväksyä faktat.
Joko jäitä hattuun, jos ei onnistu hajurakoa.- Anonyymi
Ihanaa! Siitä vaimoa! Ja loppuelämää!
- Anonyymi
Aloituksessa ei käy ilmi haluaako nainen vai ei, oletuksena on se ettei varmaan halua yhteistä sänkyä. Miettiikö nainen samaa aloittajasta?
Miehen ja naisen viihtyessä keskenään voi tulla outo tilanne missä kumpikaan ei halua jostain syystä edetä ystävyyttä pidemmälle. Pelätään ehkä sitä ettei olisi itse jostain syystä riittävä intiimimpään suhteeseen. Miehenä annan ohjeen, jos nainen tuntuu niin hyvältä ettet voi nukkua lainaa hevonen ja käy ryöstämässä nainen omaan torppaasi. Siihen vain nainen satulan eteen poikittain ja ravilla kotio. Mitä voisit menettää? Kävi miten kävi nukkuisit paremmin.
AV- Anonyymi
Lesbo nainen ei miehille lämpene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesbo nainen ei miehille lämpene.
Hyvä terve lesbo, kun kuitenkin haluaa olla miehen ystävä.
Mieti asiaa hetki toistepäin, niin saanet katsantokantaa.
Jos paras miespuolinen ystäväsi esittäytyisi yhtäkkiseltään homoksi ja ilmoittaisi rakastuneensa sinuun ja tahtovan jakaa yhteisen elämän kanssasi parisuhteessa..
Tilanne on lähinnä samankaltainen kuin tämän naisen suhteen.
Yleensä neuvoisin puhumaan asiat asianosaisen kanssa halki, poikki ja pinoon. Mutta tässä tapauksessa .. neuvoisin sinua puhumaan terapeutille. Sinulla on tarve selkeästi purkaa tuntojasi ja toki palstakin siihen sopii, mutta ei ole kovin hyvä väylä.
Hankala tilannehan sinulla on.. kieltämättä.Erittäin hyvä vastaus AP:lle, ja ihan vastaava tilanne kenelle tahansa, joka vahingossa rakastuu arjessa varattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376