opettanut teille? Jäin tuossa miettimään kun katselin viime päivien kiistoja (olkoonkin oikeita olkoonkin teatteria miten vaan), mutta sen olen tämmösestäkin välilaskeutumispaikasta oppinut, että vierasta ihmistä katsoessani tulee heti mieleen, miten paljon ajatuksia senkin päässä liikkuu. Mielipiteitä, mietteitä, ilon pyrskähdyksiä, surua ja suunnitelmia… Sitä on palsta opettanut. Ihmisissä velloo paljon asiaa. Kaiken oloisissa.
Mitä palsta on
77
677
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset on ihmisiä... ei mitään ennalta-arvattavia ja loogisia.
Mutta kannattaa valita elämään ne helpoiten siihen sopivat... täällä voi tutkia sit niitä muita, jos kiinnostaa vähän.. erikoisemmat viheltäjät. 🤣 Enpä ole täältä mitään syvällistä oivaltanut. Mutta onko se sitten huono juttu?
- Anonyymi
kyllä vähän kun aina pitäis ajatella.
Juuri samaisesta syystä palsta on niin erityinen mielestäni. Pääsee kurkistamaan erilaisiin ihmisiin. Parempaa kuin BB tai tositv. Ja kun palstalaiset eivät ole henkilöityneitä.. seuraa heitä objektiivisemmin. Anonyymisti.
Minulle palsta on paljon opettanut minusta itsestäni..
En ole kykenevä keskustelemaan kvanttifysiikasta joten keskustelen omana itsenäni. Sen palsta on myös opettanut että moni pelkää turhaan turhia asioita. Tai ainakin minulle turhia.Tappelemaan verbaalisesti. Toki ihmisen ryhmäytymisen dynamiikkaa ja ylipäänsä laumakäytöksestä paljonkin.
Myös sitä mitä on tuntea tunteita vierasta ihmistä kohtaan.- Anonyymi
-alakoukku palleaan-
Mitä äijä? 🤣 Anonyymi kirjoitti:
-alakoukku palleaan-
Mitä äijä? 🤣Irl se tapahtuisi nonverbaalisesti. Yllättäin.
Mitä ämmä? 😆- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Irl se tapahtuisi nonverbaalisesti. Yllättäin.
Mitä ämmä? 😆No tässä yövuoron perään haahuilen vaan.
Teillä oli taas gentsun kaa pikku tukkanuottanen? Anonyymi kirjoitti:
No tässä yövuoron perään haahuilen vaan.
Teillä oli taas gentsun kaa pikku tukkanuottanen?Joo. Ei me ikinä kai opita olemaan ärsyyntymättä toisistamme.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Joo. Ei me ikinä kai opita olemaan ärsyyntymättä toisistamme.
Kummallakin tilaus ja tarjous-suhde toimii. 🤣
Varsinkin kun kummallakin mielentila on sopiva... kumpikin osaa nappasta sopivan iskun oikeaan kohtaan, niin taas mennään. 😁 Anonyymi kirjoitti:
Kummallakin tilaus ja tarjous-suhde toimii. 🤣
Varsinkin kun kummallakin mielentila on sopiva... kumpikin osaa nappasta sopivan iskun oikeaan kohtaan, niin taas mennään. 😁Niin se on aina menny. Enkä satsaa odotuksia muusta. 😆
Onni ettei nähdä irl. Vaan jää tänne hapettomaan tilaan nämä kohtaamiset.JasuM kirjoitti:
Niin se on aina menny. Enkä satsaa odotuksia muusta. 😆
Onni ettei nähdä irl. Vaan jää tänne hapettomaan tilaan nämä kohtaamiset.Siis Gänän kanssa.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Onni ettei nähdä irl. Vaan jää tänne hapettomaan tilaan nämä kohtaamiset.Meinastko ettet tuu pitkään suunnitellulle sinkut-risteilylle siinä pelossa että näet vanhan arkkivihollisesi?
sivusta - Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Onni ettei nähdä irl. Vaan jää tänne hapettomaan tilaan nämä kohtaamiset.No sama.. nyt tosin en lähtis ihan vähästä vääntämään mistään senkään kanssa.
Mutta saitpahan säkin nyt sit vähän "myllyttää", jos se vähän jeesas johonkin? 😁 Anonyymi kirjoitti:
No sama.. nyt tosin en lähtis ihan vähästä vääntämään mistään senkään kanssa.
Mutta saitpahan säkin nyt sit vähän "myllyttää", jos se vähän jeesas johonkin? 😁Kyllä kun aikansa sytyttelee, niin syttyy ja sitten rähistään.
Eipä se jeesannu, en tykkää riitelystä vaan osaan sen taidon näköjään minäkin. Riitelyn. 😇- Anonyymi
Oot kyllä surkein näkemäni tappelija.
Anonyymi kirjoitti:
Meinastko ettet tuu pitkään suunnitellulle sinkut-risteilylle siinä pelossa että näet vanhan arkkivihollisesi?
sivustaEn lähtis laivalle muutenkaan, tuun merisairaaksi. Kahdesti käynny ja kummallakin kerralla oksentanut jo alkumatkasta ja voinu muutenkin pahoin.
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä surkein näkemäni tappelija.
Onneksi ei tarvi irl tapella mun kanssa. Sitten sattuu, jos ei osaa lopettaa. Siin kohtaa kun mä hiljenen, seuraavaksi mä kumautan.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Kyllä kun aikansa sytyttelee, niin syttyy ja sitten rähistään.
Eipä se jeesannu, en tykkää riitelystä vaan osaan sen taidon näköjään minäkin. Riitelyn. 😇No yleenfähän noista ei mitään saakaan... kunhan heitin...
Kyllähän siinä hetkellä saa ruokittua jotain sellaista petoa itsessä, mut jälkeenpäin jopa harmittaa, että vajoaa jollekin samalle tasolle...
Kyllä mä ajattelin, että mun pitää ainakin jättäytyä jonnekin pois näistä hommista, tai sit menis vähän väliä tuollaiseks... ehkäpä moni muukin samasta syystä jättää rekatun nikin ja pysyttelee vaan puskissa. Onhan tää iisimpää. Ei tartte lukee mitään muuta kuin mitä itse hsluaa etsiä...
Ja tuhottomasti unohtaa mihin ja mitä kirjoitti. 🤣
Joskus vilahtaa paikalla ja taas keksii muuta muualla... on kepeämpää. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinastko ettet tuu pitkään suunnitellulle sinkut-risteilylle siinä pelossa että näet vanhan arkkivihollisesi?
sivustaMistä se riita on alunperin lähtenyt?
Anonyymi kirjoitti:
No yleenfähän noista ei mitään saakaan... kunhan heitin...
Kyllähän siinä hetkellä saa ruokittua jotain sellaista petoa itsessä, mut jälkeenpäin jopa harmittaa, että vajoaa jollekin samalle tasolle...
Kyllä mä ajattelin, että mun pitää ainakin jättäytyä jonnekin pois näistä hommista, tai sit menis vähän väliä tuollaiseks... ehkäpä moni muukin samasta syystä jättää rekatun nikin ja pysyttelee vaan puskissa. Onhan tää iisimpää. Ei tartte lukee mitään muuta kuin mitä itse hsluaa etsiä...
Ja tuhottomasti unohtaa mihin ja mitä kirjoitti. 🤣
Joskus vilahtaa paikalla ja taas keksii muuta muualla... on kepeämpää. 😊Se on oikeestaan mulla patoutunutta, hiljaa oon paljon sietänyt sitten vaan yhtenä päivänä tulee mitta täyteen.
Mulla on tässä kuussa muita puhteita tulossa, mitkä nippasee päivän verran ja illasta ei välttis enää jaksa tänne vääntyä.
Pikkuhiljaa hiipuu sitten. 😁- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Onneksi ei tarvi irl tapella mun kanssa. Sitten sattuu, jos ei osaa lopettaa. Siin kohtaa kun mä hiljenen, seuraavaksi mä kumautan.
Sä olet pelkkää puhetta ilman tekoja.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Sinä et ole edes sen vertaa. Zero.
Siinä ei mennyt kauan kun ehti kommentoimaan.
Seuraatko tosiaan fanaattisesti, mitä palstalla tapahtuu, etkä rentoudu ollenkaan? Pitää olla huolissaan. - Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Se on oikeestaan mulla patoutunutta, hiljaa oon paljon sietänyt sitten vaan yhtenä päivänä tulee mitta täyteen.
Mulla on tässä kuussa muita puhteita tulossa, mitkä nippasee päivän verran ja illasta ei välttis enää jaksa tänne vääntyä.
Pikkuhiljaa hiipuu sitten. 😁No mä huomasin itsessäni, etten mä kaikkeen tietyssä tilanteessa pysty, niin sit vältän niitä tilanteita... ja ihan itseni takia. 😊
Joku voi heittää siitä täällä jo diagnoosin, mut eipä kiinosta. Mähän teen just kun huvittaa. 🤣
Teen tässä irl muutaman muunkin muuvsin ja oon jo tehnytkin ja heti tuntuu paremmalle. 😊👌 - Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Sinulla pyyhitään täällä lattiaa joka kerta.
Anonyymi kirjoitti:
No mä huomasin itsessäni, etten mä kaikkeen tietyssä tilanteessa pysty, niin sit vältän niitä tilanteita... ja ihan itseni takia. 😊
Joku voi heittää siitä täällä jo diagnoosin, mut eipä kiinosta. Mähän teen just kun huvittaa. 🤣
Teen tässä irl muutaman muunkin muuvsin ja oon jo tehnytkin ja heti tuntuu paremmalle. 😊👌Jeps. 😊👍🤗
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Tossa se just nähdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä ei mennyt kauan kun ehti kommentoimaan.
Seuraatko tosiaan fanaattisesti, mitä palstalla tapahtuu, etkä rentoudu ollenkaan? Pitää olla huolissaan.Seuraa se, reppana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla pyyhitään täällä lattiaa joka kerta.
Just näin. Milloinkohan jasupala itse sen tajuaa.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
🖕😜🖕
Ton kaiken riehumisen jälkeen koittaa ilkeä morkkis.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Perustele väitteesi. Mä perustelen omani sillä, että olet ollut jättämässä palstan kymmeniä kertoja, mutta et ole sitä koskaan tehnyt.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
🖕😜🖕
Osoitat taas ylivertaiset keskustelutaitosi.
Anonyymi kirjoitti:
Perustele väitteesi. Mä perustelen omani sillä, että olet ollut jättämässä palstan kymmeniä kertoja, mutta et ole sitä koskaan tehnyt.
🖕😝🖕
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
🖕😝🖕
Niinpä, sulla pyyhitään lattiaa joka kerta, tolvana. Ja poista vaan tämäkin viesti kun et kestä totuutta itsestäsi nähdä.
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, sulla pyyhitään lattiaa joka kerta, tolvana. Ja poista vaan tämäkin viesti kun et kestä totuutta itsestäsi nähdä.
Ylläpito poistaa, en mää.
https://cdn5-images.motherlessmedia.com/images/EE1795B.gif- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ylläpito poistaa, en mää.
https://cdn5-images.motherlessmedia.com/images/EE1795B.gifSama asia.
- Anonyymi
Mielipiteiden lukeminen avartaa ja vastaaminen pitää yllä tekstin luomistaitoa.
- Anonyymi
Onko tilanteesi pahempi vai parempi kuin vuosia sitten ?
- Anonyymi
Hieno vastaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tilanteesi pahempi vai parempi kuin vuosia sitten ?
Monta asiaa olen ymmärätänyt kun mielipiteitä olen lukenut. Myös känkkäränkät, heilläkin on syynsä ja oikeutensa purkaa oloaan.
Tilanne on pysynyt ennallaan. Vietän palstoilla n. puoli tuntia päivässä.
Olen aina ollut kohtalainen kynäilijä ja nautin kaikesta kirjoittamisesta. Kirjoitan myös Hesariin, teen ystävien puolesta kirjelmiä jos pitää ja omasta tietenkin.
Sinä 09.01.2022 19:00, jos minulle niin Kiitos!
Palstalla ihminen uskaltaa käyttäytyä säädyttömämmin.
Onhan se kiinnostavaa lukea, kun joku avautuu ja tekee tarpeensa palstalle.Itsensä löytämistä
- Anonyymi
Suomi24 - Suomen suurin verkkoyhteisöhttps://www.suomi24.fi
Apua arkiseen ongelmaan ja viihdettä päivään Keskusteluista - Suomen suurin Treffipalvelu - Tarjouksia ja alennuksia
Tekoäly ei juuri auta hädän päivänä tiliöintiä - Anonyymi
Sen kuinka paljon todella typeriä miehiä Suomesta löytyy.
Eipä palsta ole mitään suurta varsinaisesti opettanut. Suurin etu, on että omat ajatukset kirkastuu kun ne kirjoittaa lauseina ulos.
Toinen hyöty on, että moneen asiaan on saanut ihan erilaisen näkökulman tai on nähnyt miten erilailla ajatteleva on asian mieltänyt ja miksi. Ymmärrys tekee empatian helpommaksi. Kolmas etu on, että havaitsee, että keski-ikäisiä ihan järkeviä sinkkuja on olemassa. Se luo toivoa, kun ja jos joskus siirtyy anonyymista sinkusta etsimään oikeaa parisuhdetta irl. Palsta muistuttaa, että sinkuissa löytyy muitakin kuin vaikeasti ongelmaisia (päihde, mt) tai sosiaalisesti rajoittuneita. Sinänsä toivon toki myös rajoituksiensa kanssa eläville parisuhdeonnea, ja kaikille sama ei ole este. mutta lapsien kanssa elävän on oltava inhorealistinen haasteiden suhteen. Jos joskus alan tapailla uusia ihmisiä, luulen että tuo kakkoskohdan ymmärrys on siinä kohtaa hyödyllistä. Kuivaharjoittelua. 😆Varmaan eniten sitä, että kannattaa miettiä tarkkaan mitä ja miten sanoo. Ja kun joku vetää palkokasvin sieraimeensa kuitenkin, kun kaikkia ei vaan jaksa miellyttää, toisekseen palsta on opettanut sietämään sitä, omaa ja muiden keskeneräisyyttä.
Jaa misä, palstalla? En minä Gentsusta mitään tiedä, väittävät että hiippailee palstalla muumina, mutta en minä sitä tunnista kirjoitustavoista, kuten en ketään muutakaan, olen yksinkertainen ja tarvitsen suoraa puhetta.
- Anonyymi
Joskus parikymppisenä täällä olisi ehkä ihmetellyt ihmiselämän ja ajattelumallien moninaisuutta.
Nykyisellä iällä ja kokemuksella asia on vähän niin, jotta ihmettelee kuinka monta kymmentä ihmistä voi olla "koolla", eikä taaskaan yhtään uutta ajatusta. Samojen palikoiden pyörittelyä eri kantilta. Tavanomaisuuksia ja päivänselvyyksiä.- Anonyymi
Sulaudut hyvin porukkaan
Tähän voisin heittää filosofisen kysymyksen: mitä uutta ja ihmeellistä oletat keskusteluissa syntyvän? Oletko itse valmis ihminen? Tiedätkö vastauksen inhimillisen elämän murroksiin ja miten olla onnellinen, tyytyväinen ja tasapainoinen? Tavallista elämää, parisuhteita, toiveitahan palsta käsittelee. Ydinfysiikka, Nobel-palkinnot, tieteelliset läpimurrot ja niiden hypoteesit kuuluvat ihan eri keskusteluun. 😂
Korkeakulttuurin synnystä on noin 5500 vuotta. Ihminen taitaa olla perusteiltaan aika samanlainen kuin silloin, vaikka tosin ehkä esim. moraalissa, naisen asemassa ja inhimillisyydessä ollaan ehkä vähän menty eteenpäinkin (jos nyt vaikka vertaa vanhan testamentin ajankuvaan 😂).
Kummastuttaa suuresti mitä ihmeellisyyksiä sinä keskustelusta odotat löytäväsi? Ja miksi edes luet vapaaehtoisesti, kun on niin tylsää?
- Anonyymi
Se on opettanut todellakin että ihmisten päässä liikkuu kaikenlaista, vaan ei varmaan aina tietoista.
- Anonyymi
Nautin palstasta ja sen suomasta etäisestä seurasta ja varmasti olen saanut nähdä monia eri näköaloja joihin yksinään ei pystyisi.
Koen palstan olevan varsin menevä yhdistelmä roomalaista senaattia ja turkulaista mielisairaalaa..- Anonyymi
Sitä se varmasti on :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä se varmasti on :)
Komppaan :)
- Anonyymi
Palstalta voi toisinaan löytää myös hyviä ajatelmia, henkilöitä joilla tuntuu olevan sydän oikeassa paikassa (ei ole vielä valahtanut vasempaan sivutaskuun tai jäänyt kantapään alle).
AV - Anonyymi
Kuinka katkeria, tekpyhiä ja perus kateellisia ihmiset ovat. Ilkeys on myös mitä en ole missään aiemmin näin paljon kohdannut.
- Anonyymi
Totta, sen minäkin olen oppinut millaisia puskista huutelijoita suomalaiset kunnon ihmiset ovat.
Sitten mennään tuolla kk-miehinä ja naiset puuterinaamat asiallisuutta hehkuen ja sisällä muhii kaikki helvetin piirit.
Mahtavaa. Lisää meidän kansallista itsetuntemusta eikä tarvi ajatella liikoja hyvää kenestäkään.
Omia suosikkipalstojani on sinkut, tunteet, nettideittailu, kotimaiset julkkisjuorut ja suku on pahin joihin verrattuna amerikkalaiset sarjamurhaajatkin on henkisesti ihan höyhensarjalaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, sen minäkin olen oppinut millaisia puskista huutelijoita suomalaiset kunnon ihmiset ovat.
Sitten mennään tuolla kk-miehinä ja naiset puuterinaamat asiallisuutta hehkuen ja sisällä muhii kaikki helvetin piirit.
Mahtavaa. Lisää meidän kansallista itsetuntemusta eikä tarvi ajatella liikoja hyvää kenestäkään.
Omia suosikkipalstojani on sinkut, tunteet, nettideittailu, kotimaiset julkkisjuorut ja suku on pahin joihin verrattuna amerikkalaiset sarjamurhaajatkin on henkisesti ihan höyhensarjalaisia.Välillä tuntuu että ihmiset taantuvat täällä "teineiksi" ja osa varmaan onkin. Jotkut estot ja suojamuurit häviää ja joukossa " tyhmyys " tiivistyy. Niin hyvässä kuin pahassa. Lauotaan mitä mieleen juolahtaa. Jota nyt ei normi elämässä tehdä.
- Anonyymi
Loppupelissä. Ei kaikki ole roskaa. Hienoisella siivilällä kun seuloo niin sammalen alta paljastuu kovaakin kalliota ja ihmiskuvia.
- Anonyymi
Huomaa, että jotkut palstalaiset todella tarvitsevat ja tarvits_isivat_ säännöllisen lääkityksensä, kun vaan muistaisivat sen ottaa. Ja että muutakin mielenterveyden hoitoa tulisi olla, kuin vain lääkitys, heikompaan kuntoon menee kun ei pääse ihmisten ilmoille.
- Anonyymi
Huomionhakuisia persoonallisuuksia on paljon. Persoonallisuushäiriöisiä.
Nuoruudessani ei nettiä ollut, ja yleisönosastonkin kirjoitukset menivät ankaran sensuurin läpi. Syntyi liian hyvä kuva ihmisestä. Luulin jopa, että kilpailu, kateus, mustis ja ilkeys ovat harvinaisia motiiveja.
Siperia on opettanut. 🌹👀- Anonyymi
Eihän ne nyt mitään motiiveja ole, vaan geeneissä. :-D T. Feministit
Anonyymi kirjoitti:
Eihän ne nyt mitään motiiveja ole, vaan geeneissä. :-D T. Feministit
Ne aiheutuvat pääasiassa geeneistä ja niistä puhutaan psykologisella kielellä motiiveina. 🌹👀
- Anonyymi
kynä.mi kirjoitti:
Ne aiheutuvat pääasiassa geeneistä ja niistä puhutaan psykologisella kielellä motiiveina. 🌹👀
Miksi sorrut inhoamasi huuhaatieteen kielenkäyttöön?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sorrut inhoamasi huuhaatieteen kielenkäyttöön?
Kieli ei kuvaa todellisuuden rakennetta, mutta sitä on pakko käyttää kommunikointiin, vaikka huuhaatieteet ovatkin vaikuttaneet siihen. Eikä ole muuta keinoa kommunikoida kuin kielellä.
Luonnontieteiden kieli on matematiikka, mutta sen käyttö jo vähäisessä määrin menee yli useimpien ymmärryksen. Esimerkiksi todennäköisyysmatematiikan asioita yritetään jatkuvasti osoittaa vääriksi yksilöllisillä havainnoilla, jotka eivät ole riittävän kattavia. Jo keskiarvon KÄSITE on useimmille humanisteille ja common sense -ajattelijoille aivan liikaa. 🌹👀
Se olenko mitään oppinut ratkeaa jos joskus vielä pääsen treffeille. Neuvoja, vinkkejä ja ajatuksia on kyllä asian tiimoilta tullut.
Ehkä myös pysäyttänyt ajattelemaan kuinka pienestä tai pienistä kuplista oma ympäristö muodostuu. Työkaverit aika samanlaisista taustoista tulleita, harrastusporukoissa luonnollisesti samat kiinnostuksen kohteet jne. Aika pienet on lopuksi ne piirit joissa pyörii.
Kyllä tämä palsta on myös vahvistanut sitä ajatusta joka minulle on tullut myös twitteristä, tinderistä tai muilta palstoilta että kun ihminen siirtyy näppäimistön taakse häneen iskee helposti "näppäinraivo". Ajatus oman mielipiteen tai toiveen ehdottomuudesta nousee ihan toisiin kerroksiin verrattuna esim istuttaessa kasvokkain pöydän ääressä.- Anonyymi
Hyvää mietettä siinä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376