Naisen laukeamisen puute

Nainen saavuttaa yhdynnässä orgasmin keskimäärin vain 70 %:ssa, mies melkein 100 %:esti.

Feministinen selitys on, että miehet ovat ilkeitä ja välinpitämättömiä naisen tarpeista, kiinnostuneita vain omasta mielihyvästään.

Biologinen selitys on, että mies ei voi saada lasta saamatta orgasmia, mutta nainen voi saada, saipa tai ei. Siten evoluutio on karsinut pois vain miehiä itulinjasta, muttei naisia käyttäytymisineen.

Ilmiö on samankaltainen kuin miehen nänneillä. Ne ovat seurausta yhteisestä rakenteesta, mutta niillä ei ole miehelle funktiota.

Ennen 70- lukua tanskalaiset silloiset seksigurut Inge ja Sten Hegeler vielä levittivät virheellistä tietoa miehen kelvottomuudesta, mutta en ole aikoihin kuullut normaalien naisten siihen enää uskovan. 🌹👀

65

744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ööö, siemensyöksyn voi saada ilman orgasmia. Yleensä ne kyllä yhtä aikaa tulee, mutta ei orgasmi ole välttämätön siemensyöksylle.

      Öitä.

      • Ps. Mies siis voi saada lapsia, kunhan syöksee siemenet kasseistaan oikeaan osoitteeseen ja ne alkaa itää.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Ps. Mies siis voi saada lapsia, kunhan syöksee siemenet kasseistaan oikeaan osoitteeseen ja ne alkaa itää.

        Ei tarvitse edes syöstä. Pelkät touhutipatkin voi riittää.


      • "Yleensä ne kyllä yhtä aikaa tulee..."

        Juuri niin, kuuluvat niin yhteen, ettei niiden erolla ole ole käytännön evolutiivista merkitystä. 🌹👀


    • Sulla on liikaa aikaa miettiä jonninjoutavia. Aloittaisit vaikka jonkun harrastuksen.

    • Anonyymi

      Nainen haluaa harrastaa seksiä uudelleen sellaisen miehen kanssa, joka saa naisen laukeamaan. Harvoin kun sitä yhdestä kerrasta tulee raskaaksi.

      • Anonyymi

        Kyllä se on hyvinkin mahdollista yhdestä kerrasta tulla raskaaksi. Ei ole ihme jos niitä vahinkoja on tullut jos tieto asiasta on tuolla pohjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on hyvinkin mahdollista yhdestä kerrasta tulla raskaaksi. Ei ole ihme jos niitä vahinkoja on tullut jos tieto asiasta on tuolla pohjalla.

        Voi herranjestas. Mites on sen lukemisen ymmärtämisen kanssa? Sanoinko ettei yhdestä kerrasta voi tulla raskaaksi? Sanoinko? Missä kohdin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on hyvinkin mahdollista yhdestä kerrasta tulla raskaaksi. Ei ole ihme jos niitä vahinkoja on tullut jos tieto asiasta on tuolla pohjalla.

        Yhdestä kerrasta voi tulla raskaaksi. Olen itse esimerkki siitä tuplasti, vaikka kumpikin noista kerroista on ollut tietoinen valinta lisääntyä eikä vahinko.

        Silti suurin osa pareista yrittää lasta 4-7 kk, monet vuoden verran ihan ”tosissaan”, ei ne suurimmaksi osaksi yllätyksenä tipahda ellei suojaamattomia kertoja ole useita lähellä ovulaatiota. Käytännössä 7pv ennen - ovulaatiopäivän ulkopuolella mahdollisuus raskauteen on puhdas nolla. Ja käytännössä yli 10% mahdollisuus on vain 3pv/kk.


    • Anonyymi

      No enpä ole tollasta femisististä selitystä ikinä. Yleisemmin kyllä koetaan ongelmana olevan, että mies ei oikein osaa. Se raas on ihan luonnollista, nainen on vähän hankalampi tossa suhteessa. Jos ei kukaan opeta eikä ole harjotellut niin ei kukaan mitään itsestään osaa. Ei siihen mitään ilkeyttä. Moni nainen tekee ihan itselleenkin karhunpalveluksen, kun esittää. Päävastuu siitä, että saa, on ainakin suhteen alkuvaiheessa ihan naisella itsellään.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Kyllä naisen pitää ihan itse ottaa vastuuta seksin tyydyttävyydestä myös hänelle itselleen. Enkä nyt tarkota, että pitäis itse itsensä hoidella. Tarkotan sitä, että pitää sanoa, pitää kertoa, pitää näyttää, pitää opettaa, jos haluaa saada. Ei voi vaan olettaa ja sitten rutista jälkikäteen. Eikä todellakaan ainakaan esittää tyytyväistä, jos ei ole tyytyväinen.

        Jos mies osaa ja tekee pyytämättä niin 👍👍👍, mutta jos ei niin suu auki leidit!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä tuo 70 pros. on ihan liikaa.

      • Anonyymi

        Niin on.


      • Erään kyselyn mukaan naisista 70 % yhdynnässä, 90 % itsetyydytyksessä saa orkun.

        Kyselytutkimukset ovat epävarmoja. Juodun alkoholin määrässä suurin osa alkoholista häviää verrattuna tuodun, turistituodun ja maassa tuotetun yhteismäärään. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Erään kyselyn mukaan naisista 70 % yhdynnässä, 90 % itsetyydytyksessä saa orkun.

        Kyselytutkimukset ovat epävarmoja. Juodun alkoholin määrässä suurin osa alkoholista häviää verrattuna tuodun, turistituodun ja maassa tuotetun yhteismäärään. 🌹👀

        Niin mutta ei joka yhdynnässä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Erään kyselyn mukaan naisista 70 % yhdynnässä, 90 % itsetyydytyksessä saa orkun.

        Kyselytutkimukset ovat epävarmoja. Juodun alkoholin määrässä suurin osa alkoholista häviää verrattuna tuodun, turistituodun ja maassa tuotetun yhteismäärään. 🌹👀

        Länsimaissa ton vois ehkä juuri ja juuri kuvitella pitävän paikkansa. Vaan ei todellakaan joka kerta. Pikemmin niin, että ton verran on ylipäänsä joskus saanut orgasmin noissa puuhissa. Jotkut lähes aina ja joku joskus, ehkä kerran.

        Vaan jos maailmanlaajusesti mietitään niin mahtaako eka luku olla edes 50%. Tiukkaa tekee.


    • Kannattaisi sitten naistenkin miettiä kenelle jalkojaan levittelevät.

      • Anonyymi

        Naistenkin?


      • Tämän tyyppiset kommentit on juuri niitä, jotka tekevät naisen nauttimisen vaikeammaksi. Ihan samalla lailla sopii herrankin pitää sepaluksensa kiinni, jos tuolle linjalle mennään!

        Seksi on parasta, kun uskaltaa olla oma itsensä eikä nauttimista varjosta huorittelu ja lutkittelu! Kaikki meistä ei ole niin vahvoja, että uskaltaisivat olla mitä ovat huorittelun pelossa. Miksi naisen mielihyvä on yhtään sen epätärkeämpi kuin miehen? Muistelen lukeneeni, että naisen orgasmi parantaa hedelmöittymisen mahdollisuutta merkittävästi.

        Varmaan moni meistä on sitä mieltä, että paras seksi, eli rakkaudesta rakastelu, on mahdollista pitkässä hyvässä suhteessa missä saa olla oma itsensä, kumpikin tulee hyväksytyksi omana itsenään, kumpikin uskaltaa tuoda ilmi mistä itse tykkää ja on kiinnostunut kumppanin tarpeista (win-win 😉), parin luottamus riittää uusienkin asioiden kokeiluun ja siihen että tarvittaessa uusista kokeilusta voi vetäytyä ilman syyllisyyttä, jos huomaa ettei tunnukaan ok:lta.

        Silti meidän luterilainen kasvatus on sukupolvien ajan painottanut naisen pidättäytymistä ja siitä ettei saisi haluta (isänmaan puolesta aviossa, miehen niin tahtoessa). Haluava nainen on uhka, koska hän voi pettää ja lähteä (vaikka oikeasti uskollisuus on halusta riippumaton valinta). Jos nainen itse tahtoo tai nauttii, hän on vähintäänkin huono nainen. En ihmettele yhtään miksi osalla naisista on orgasmivaikeuksia. Onneksi tämä ajattelu ei ole enää nykyaikaa, vain pelkästään sovinistimiesten mielessä oleva muinaisjäänne.


    • Anonyymi

      Enpä usko, että feministit miehiä ilkeiksi sanovat, mutta ajattelemattomiksi. Jos oma mielihyvä on tärkein ja sen saavutettua ei ole mielenkiintoa saada toiselle mielihyvää myös, on naisella ihan hyvä peruste jättää sellainen mies oman onnensa nojaan.

      Suhteissa yleensä on muutakin tarkoitusta kuin lisääntyminen. Ja seksi.

      Myös muu välinpitämättömyys toisesta karsii kumppsniehdokkaita. Ja moni mies ei vaan yksinkertaisesti ymmärrä (sinä mukaanlukien), että nykyään maailmassa ei enää eletä viidakonlakien perusteella. Jos mies ei osaa huomioida naista ihmisenä, tämä luultavasti ei hänestä kiinnostu missään määrin ja uupelo jää nuolemaan näppejään.

      Ei siihen mitään feminismiä tarvitse. Ihan maalaisjärkeä.

    • Anonyymi

      Taas näitä! Alkaa YÖKÖTTÄÄ!

      • Evoluutio karsii pois itulinjasta sellaisia geenimuunnelmia, jotka panevat helposti tuntemaan yökötystä seksiasioissa. Vähenevät seuraavaan polveen tultaessa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Evoluutio karsii pois itulinjasta sellaisia geenimuunnelmia, jotka panevat helposti tuntemaan yökötystä seksiasioissa. Vähenevät seuraavaan polveen tultaessa. 🌹👀

        Olen eri kommentoija, mutta luulenpa että se yököttävä tekijä on lähinnä sinun pakkomielteesi tähän aiheeseen. 😒


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri kommentoija, mutta luulenpa että se yököttävä tekijä on lähinnä sinun pakkomielteesi tähän aiheeseen. 😒

        👍👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen eri kommentoija, mutta luulenpa että se yököttävä tekijä on lähinnä sinun pakkomielteesi tähän aiheeseen. 😒

        Saattaa olla niin, että joillakin on PAKKO lukea viestejä, jotka tuntee jo kirjoittajan nikistä itselleen yököttäviksi. Viittaa pakkokäyttäytymiseen. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Saattaa olla niin, että joillakin on PAKKO lukea viestejä, jotka tuntee jo kirjoittajan nikistä itselleen yököttäviksi. Viittaa pakkokäyttäytymiseen. 🌹👀

        Tee joskus yllätys ja kirjoita ihan eri aiheista. Pystytkö?


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Saattaa olla niin, että joillakin on PAKKO lukea viestejä, jotka tuntee jo kirjoittajan nikistä itselleen yököttäviksi. Viittaa pakkokäyttäytymiseen. 🌹👀

        Sun kirjottelut viittaa myös hyvin vahvasti pakkokäyttäytymiseen. 🌹👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kirjottelut viittaa myös hyvin vahvasti pakkokäyttäytymiseen. 🌹👅

        Samanlainen kuin Viinamies omien pakkomielteidensä kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlainen kuin Viinamies omien pakkomielteidensä kanssa.

        Mä epäilen, että Viinamiehenä kirjottelee useampikin kuin yksi tyyppi.


    • Anonyymi

      "Nainen saavuttaa yhdynnässä orgasmin keskimäärin vain 70 %:ssa, mies melkein 100 %:esti.

      Feministinen selitys on, että miehet ovat ilkeitä ja välinpitämättömiä naisen tarpeista, kiinnostuneita vain omasta mielihyvästään"

      Jos oikolukee saa käsityksen missä yhdyntä olisi se itse ongelma.
      Voisiko tapahtumaa muuttaa jotenkin pitkäkestoisemmaksi? Jos haluaa syödä kunnon aterian siihen kuuluu alkupalat, pääruoka ja vieläpä jälkiruoka.
      Nälän siirtäminen ei olekaan se tärkein juttu?

      AV

      • Anonyymi

        Höh, kyllä se naisilla on joku 30 % uskottavampaa.


    • Anonyymi

      nainen haluaa paljon hellyyttä ja hellää kosketusta sekä suutelemistä kokonaisvaltaisesti ja pitkään . ei mitään pelkkää raakaa junttaamista

    • Anonyymi

      Kyllä feministit oikeassa on miten katsoa naista silmiin jos hänelle ei ole antanut orgasmeja eikä silloin ole kovin kiva olo eikä tunne itseään mieheksi vaan paha olo tulee ja ikävä olo

      • Anonyymi

        Eli naisen orgasmit on miehen tehtävä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli naisen orgasmit on miehen tehtävä

        Höpö höpö.
        Jokainen on vastuussa omistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö.
        Jokainen on vastuussa omistaan.

        Kyllä naisen tyydyttäminen ja orgasmien anti on miehen tehtä ja haluaa tuottaa naiselle suurta nautintoa eli kyllä se miehen tehtävä on


    • Anonyymi

      Jos mies ei saa naista orgasmiin, kyse ei ole yhdyntäongelmasta vaan vätysmiehestä.

      • Anonyymi

        Tota samaa meinasin kirjotella, että kyllähän miehetkin noin niinkuin valtaosin hoitavat itse ne orgasminsa, vaikka ehkä siinä nainen välikappaleena välillä onkin. Että ihan omaa aktiivisuutta voi sen tiimoilta nainenkin osottaa.

        Tietenkin, jos miehen kestossa on ongelmia niin se voi tuottaa ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tota samaa meinasin kirjotella, että kyllähän miehetkin noin niinkuin valtaosin hoitavat itse ne orgasminsa, vaikka ehkä siinä nainen välikappaleena välillä onkin. Että ihan omaa aktiivisuutta voi sen tiimoilta nainenkin osottaa.

        Tietenkin, jos miehen kestossa on ongelmia niin se voi tuottaa ongelmia.

        Täällä on tänään kova sensuuri, mutta näin on.
        Ei tarvita kuin kova ja kestävä kanki, sekä sitä kuuluisaa tunneyhteyttä, niin kyllä oikea nainen hyppää vaikka ratsaille ja hoitelee itsensä siinä missä mieskin.

        Katotaan monta minuuttia tämä viesti täällä kestää.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on tänään kova sensuuri, mutta näin on.
        Ei tarvita kuin kova ja kestävä kanki, sekä sitä kuuluisaa tunneyhteyttä, niin kyllä oikea nainen hyppää vaikka ratsaille ja hoitelee itsensä siinä missä mieskin.

        Katotaan monta minuuttia tämä viesti täällä kestää.

        -keinovaginamies-

        Ei se miehen seisokki ole olennaisin juttu naisen orgasmin saavuttamisessa. Tai onhan se silloin, jos lopettaa puuhat sillä sanomalla, kun itseltä tulee tai lupsahtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se miehen seisokki ole olennaisin juttu naisen orgasmin saavuttamisessa. Tai onhan se silloin, jos lopettaa puuhat sillä sanomalla, kun itseltä tulee tai lupsahtaa.

        Riippuu pitkälti siitä mitä haetaan takaa ja tarvitaanko siihen seisokkia. Naisiakin on erilaisia.

        Vaan täytyy sanoa, että kyllä mä jopa ymmärrän ihan erinomaisesti, jos mielenkiinto hieman heikkenee omaan tulemiseen. Jos mä olen ensiksi tehnyt itse "työn" omani eteen niin varsin mielellääni nauttisin hetken tunteesta hieman passiivisempana. Ja mä siis olen nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu pitkälti siitä mitä haetaan takaa ja tarvitaanko siihen seisokkia. Naisiakin on erilaisia.

        Vaan täytyy sanoa, että kyllä mä jopa ymmärrän ihan erinomaisesti, jos mielenkiinto hieman heikkenee omaan tulemiseen. Jos mä olen ensiksi tehnyt itse "työn" omani eteen niin varsin mielellääni nauttisin hetken tunteesta hieman passiivisempana. Ja mä siis olen nainen.

        Kokemuspuoleni on heikko, sillä olen ollut yhdynnässä vain kahden naisen kanssa. Tunsin kyllä itseni joskus ylirasittuneeksi, kun jouduin kiinnittämään kaiken huomioni tyttöystäväni laukeamiseen. Toisaalta vaimoni on ollut hyvin helppo siinäkin suhteessa. 🌹👀


    • Anonyymi

      Anna olla mitä hulluja puhuu löds...

    • Anonyymi

      Höhöhö.....

    • Anonyymi

      Nainen saa orgasmin kun mies nuolee naista ja klitorista. On myös dildoja ja seksileluja jolla voi avustaa kuten satisfyer niin sillä varmana nainen laukee. Sellainen on minun tyttöystävällä niin että ostakaa niitä seksileluja.

    • Anonyymi

      Miten hiivatissa näin yksinkertaisesta asiasta pystytään tekemään näin vaikeaa?
      Tarpeeksi aikaa ja hellyyttä, jos ensimmäisellä kerralla ei ihan napakymppiin osukaan, niin harjoitus tekee lopulta mestareita.

      Feministin ryökäleenä, minä ainakin tunnen oman kroppani ja miten homma taatusti pelittää omalla kohdallani. Ukko alimmaiseksi ja minä määrään tahdin, kunnes... Eikä miehellä ole koskaan ollut vaikeuksia saada oma nautintonsa, minun jälkeeni.
      Mutt kuten todetaan, varmaankin epäsuotavaa feministinaisen ottaa vastuuta sänkypuuhista.

      Antakaa nyt hitto vieköön vanhan sovinistimiehen pitää mielipiteesä, ja kirjoitella mielipiteitään... eihän se lopultakaan hetkauta meistä ketään.

    • Anonyymi

      Ei se miehestä niinkään ole kiinni. Oman päänsisäinen ajatus vaikuttaa. Itselläni meni useita vuosia ennenkuin sain ensimmäisen kunnon orgasmin vaikka luulin jo aiemmin saaneeni. Jännitin aina vain miltä miehestä tuntuu ja teenkö jotain väärin. Näytänkö pahalta . Omaa epävarmuutta. En osannut rentoutua.

    • Anonyymi

      Kyllä sitä saattaa hermostua ja räjähtää ihan milloin vaan jos mies hyvin asiakseen härnää! Sillon laukeaa, niin että pirtin nurkka raikaa! Vielä sitä ihmettelemään!

      • Minulle härnääminen on puolin ja toisin myrkkyä. Seksi on herttailun ja suloisehtimisen asia. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Minulle härnääminen on puolin ja toisin myrkkyä. Seksi on herttailun ja suloisehtimisen asia. 🌹👀

        mene jo nukkumaan


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Minulle härnääminen on puolin ja toisin myrkkyä. Seksi on herttailun ja suloisehtimisen asia. 🌹👀

        Suurin osa ihmisistä tykkää kun seksikumppani härnää, kuulut siis pieneen vähemmistöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa ihmisistä tykkää kun seksikumppani härnää, kuulut siis pieneen vähemmistöön.

        Tässä kohtaa täytyy hyvin vastentahtoisesti sanoa, että kuulun härnäämisen (ja vain sen!!!) suhteen samaan vähemmistöön Kyniksen kanssa. En voi sietää moista toimintaa ja se tappaa hyvin nopeasti mun kiinnostukseni kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohtaa täytyy hyvin vastentahtoisesti sanoa, että kuulun härnäämisen (ja vain sen!!!) suhteen samaan vähemmistöön Kyniksen kanssa. En voi sietää moista toimintaa ja se tappaa hyvin nopeasti mun kiinnostukseni kokonaan.

        Ihmisiä on erilaisia, ei siinä ole mitään kummallista - muiden kuin Kyniksen mielestä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohtaa täytyy hyvin vastentahtoisesti sanoa, että kuulun härnäämisen (ja vain sen!!!) suhteen samaan vähemmistöön Kyniksen kanssa. En voi sietää moista toimintaa ja se tappaa hyvin nopeasti mun kiinnostukseni kokonaan.

        Tässä suhteessa kuulumme samaan vähemmistöön. Ei haluaisi muuhun kuuluakaan. 🌹👀


    • Anonyymi

      Naiset ei osaa olla rentoja ja huono itsetunto vaikuttaa orgasmin saantiin. Miehen pitää kyllä avustaa naista saamaan mutta jos nainen ei keskity niin ei se orgasmi tule. Seksileluja käyttämällä nainenkin oppii saamaan orgasmin jos mies ei osaa nuolla ja hyväillä naisen klitorista.

    • Anonyymi

      nuodena tuli keskittyä omaan orkkuun mutta toinen jäi ilman, vanhenpana pikenmin toisin päin,

    • Anonyymi

      "Miten hiivatissa näin yksinkertaisesta asiasta pystytään tekemään näin vaikeaa?"

      Edellä hyviäkin kommentteja, huolimatta että aloittajalla on tapana laittaa usein ns.klikkiotsikoita, joiden sisällä ei välttämättä ole pihviä ollenkaan, vaan jokin tieteen kaapuun kääritty oma agenda.
      Totta, että nykyisin some aikana viestinnät yleensäkin mustavalkoistuvat, sivuseikat korostuvat ja luonteeltaan teknistyvät, mikä lyö leimansa moneen. Miehet puhuvat seksistä paljolti jonglööritemppuna ja jopa uskovatkin niihin; ja naisetkin tulevat ajatelleeksi, miten olla ulkokohtaisesti ns.oikein.
      Seksi ja etenkin orgasmi on paljolti pitkäjänteistäkin korvien välistä hommaa, missä tunteella on suuri merkitys. Näin ollen on kiinni rentoutumisen mahdollisuudesta/tilasta, henkisestä 'harjaantumisesta', luottamuksesta ja kumppanin vastavuoroisuudesta ym.olosuhteista, miten menee. Olettaa sopii, että orgasmiin asti pääsee milloin pääsee ja välillä taas ei, se on normaalia. Ulkoa tulleet puheet orgasmin saamisesta (temppumenetelmistä) vain pilaavat asiaa. Miehethän ei alakaan silloin, jos tuntuu siltä ettei pelitä, naiset useimmin joutuvat painostetuiksi, eikä homma silloin ole nautinnollista.
      Näin ollen on aivan turha miettiä laskennallisia orgasmiprosentteja, kaikista vähiten niitä tarvitsevat itse asianosaiset ja ketä 'normaalisivullisiakin' ne kovin kiinnostaa.

      • Anonyymi

        "miten olla ulkokohtaisesti ns.oikein"

        Onneksi tuollainen ei ole vaivannut ikinä.


      • Anonyymi

        Nii, kaippa noinkin voi sanoa ;-)
        luulen että viittaa ylempänä olevaan naisihmisen lausumaan "..teenkö jotain väärin. Näytänkö pahalta.."
        Eli menikö liikekuviot tai kuvioliikkeet ja eleet (kuten linnuilla esim.) koreografialtaan oikein....

        Kun päästäisiinkin sille asteelle, ettei tuon kaltaisilla jutuilla ole höykäsen pöläyksen merkitystä vaan tunneyhteys hoitaa homman. Yritys erehdys -menetelmä varmaan tuntuisikin silloin kaikista hauskimmalta , ja millä kohdalla se orgasmin rajat ylittyikin ja kellä ja millä lukumäärällä...

        Aloittaja vaan saa näppylöitä kun prosenttilaskelmat menevät pipariksi siksi kun homma ei taivukaan niin "mustavalkoiseen"; tähän tapaan edellä tilannetta kuvattiinkin...
        "Kyllä se siitä", kuten Manu aikanaan presidenttivaalipuhettaan kädellä viittasi...


    • Anonyymi

      Mies voi siittää lapsen ilman orgasmia. Nainen voi saada orgasmin myös raskaana olleessaan.

    • Tieteellistä tietoa vastustetaan eniten argumentilla, että se on turha. Entä jos se olisi kaikkien mielestä turha? Tieteellinen ja tiedollinen toiminta lopetettaisiin samoin kaikki koulut. 🌹👀

    • Anonyymi

      Naiset saa orgasmin vain jännämiestä katsomalla.

    • Anonyymi

      On se ny ihme jos ei lähe hyrisemään.

      Pitää kurkata pellin alle ja kattoa että mikä siinä mättää.

      :D

      - KonnaKettu

    • Anonyymi

      "Ilmiö on samankaltainen kuin miehen nänneillä. Ne ovat seurausta yhteisestä rakenteesta, mutta niillä ei ole miehelle funktiota.
      "

      Tarkoittaako,, mitä? Että naisen orgasmilla ei ole naiselle funktiota? Mikäs avauksen funktio, oliko se tässä? Piilotettuna.
      Muuten, "herttailutoiveesi" miesten viihdykkeeksi kirjoitustesi perusteella on tiedossa ;) Ja naisten asema ylipäätään.

      Mitä odotat huomioon sanottavan? Joku on jo sanonut, että "sulla on aikaa miettiä jonninjoutavia"

      Toisaalta, kuuluuko "tieteelliseen maailmankuvaan", ettei kovin ajatella merkityksiä. Tieteellisyys ei sulje, tai työnnä turhuutta mitenkään etäämmälle, vaan voivat olla myös päällekkäin. "Kun evoluutiollakaan ei ole suurempaa tarkoitusta"
      (Tulee hassu ajatus, että "tieteellisyys" ja as-piirre sopii yhteen, koska motivaatio voi pysyä, vaikka aihe olisi mitä sattuu. Siinä mielessä nollatutkimuskin on asiaa.)

      Se aloitus, mitä odotit tai mitä pilkit.... Huomio: miehenkin nännit muuten jämäköityvät kun niitä hivelee.... turhaan?
      Minkälainen käsitys itselläsi ;)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe