Ne joilla on rokotteet säästyvät vähemmällä. Rokottamattomat pienet lapset saavat muutenkin lievän taudin, todella harvalla on mitään pahempaa. Ne aikuiset joilla ei ole rokotuksia voidaan laittaa jollekin patjoista kyhätylle varavuoteelle sairaalan varastoon. Sillä tavalla tämä kestää kullakin alueella 1-2 kuukautta.
Omikron menee läpi koko väestön
46
875
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kieltäytyy ilmaisesta rokotteesta, niin kait kieltäytyy myös sosiaalisesta sairaalahoidostakin?
- Anonyymi
Lapsille kunnon piikit, testataan!
- Anonyymi
Todella harvalla terveellä nuorella aikuisellakin tauti on vakava. Joten miksi heidän pitäisi ottaa rokote, jos lastenkaan ei pitäisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella harvalla terveellä nuorella aikuisellakin tauti on vakava. Joten miksi heidän pitäisi ottaa rokote, jos lastenkaan ei pitäisi?
Höpö höpö. Kaverin lapsi oli just 1,5 viikkoa teholla.
Minä olen "rokotekriittisistä" sitä mieltä, että ihan rauhassa voi jättää rokotteen ottamatta. Ihmisiä on muutenkin liikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Kaverin lapsi oli just 1,5 viikkoa teholla.
Minä olen "rokotekriittisistä" sitä mieltä, että ihan rauhassa voi jättää rokotteen ottamatta. Ihmisiä on muutenkin liikaa.Kiva, että lähdet.
- Anonyymi
Maaliskuussa tulee Omikron-rokote. Pääsette taas ottamaan uuden piikin.
Hienoa. Josko siitä sitten tulisisi se mutaatio, jota olen odottanut. Saisin vihdoin supervoimia.. ehkä..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hienoa. Josko siitä sitten tulisisi se mutaatio, jota olen odottanut. Saisin vihdoin supervoimia.. ehkä..
Sinä tuhoat lapsesi terveyden ja kaikki yhteishenkilösi. olwt Suomen idioottimaisin jääräpää!
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tuhoat lapsesi terveyden ja kaikki yhteishenkilösi. olwt Suomen idioottimaisin jääräpää!
Anteeksi, mutta en nyt ymmärtänyt. Sanoisitko saman selkosuomeksi?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Uutisissa oli.
Anonyymi kirjoitti:
Uutisissa oli.
Missä uutisissa? Olen vähän ulkona kaikesta kun olen kai omikronin kourissa..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Missä uutisissa? Olen vähän ulkona kaikesta kun olen kai omikronin kourissa..
Siinä https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/biontech-svenska-dagbladetille-juuri-omikronia-vastaan-suunnattu-rokote-voi-olla-valmis-parissa-kuukaudessa/8329384 pian tulee piikkiä, että nahkat nipsuu!
Anonyymi kirjoitti:
Siinä https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/biontech-svenska-dagbladetille-juuri-omikronia-vastaan-suunnattu-rokote-voi-olla-valmis-parissa-kuukaudessa/8329384 pian tulee piikkiä, että nahkat nipsuu!
Kiitos. No niih.. mulla jo kolme piikkiä takana, ei se neljäs enää mitään...
Huomenaamulla koronatestiin aika, kassotaan onko flunssaa vai omikronia.. olen meinaan ollut kipeänä perjantaista lähtien.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos. No niih.. mulla jo kolme piikkiä takana, ei se neljäs enää mitään...
Huomenaamulla koronatestiin aika, kassotaan onko flunssaa vai omikronia.. olen meinaan ollut kipeänä perjantaista lähtien.Niistä supervoimista. Itsehän muutuin magneettiseksi ja rokotuksen paluumatkalla jäin bussin kylkeen jumiin. Onneksi oli kesä, mutta hyttyisiä olisi saanut olla vähemmän.
Onneksi kakkosrokote poisti magneettisuuden ja kykenin sitten telepatiaan. Muutaman rokotekriittisen aivot käänsin nurinpäin, kunnes huomasin, ettei se heidän ajatuksenjuoksua muuttanut.
Idiootit kriittiset ovat idiootteja, vaikka se naamioitaisiin miten tahansa isänmaallisuuteen. Kolmas piikki sai minut tajuamaan, että persupellet vihaavat omaa kansaansa olemalla kaikkea vastaan. Anonyymi kirjoitti:
Niistä supervoimista. Itsehän muutuin magneettiseksi ja rokotuksen paluumatkalla jäin bussin kylkeen jumiin. Onneksi oli kesä, mutta hyttyisiä olisi saanut olla vähemmän.
Onneksi kakkosrokote poisti magneettisuuden ja kykenin sitten telepatiaan. Muutaman rokotekriittisen aivot käänsin nurinpäin, kunnes huomasin, ettei se heidän ajatuksenjuoksua muuttanut.
Idiootit kriittiset ovat idiootteja, vaikka se naamioitaisiin miten tahansa isänmaallisuuteen. Kolmas piikki sai minut tajuamaan, että persupellet vihaavat omaa kansaansa olemalla kaikkea vastaan.No harmin paikka, että menetit sen magneettisuuden. Siitä olisi voinut olla hyötyä .. paitsi veitsikaupassa.. ilmaisina bussikyyteinä ja kolikkovarkaana olemisessa..
Varsinkin jos olisit vielä oppinut hallitsemaan sitä.
Hee.. telepatiaa! Vieläkö sulla on se kyky? Mulla olisi pari nuijaakin nuijempia työkaveria, joiden aivot pitäisi kääntää yli ja ympäri. Ei siksi, että olisivat rokotekriittisiä, vaan ovat niin saatanan laiskoja... ja tyhmiäkin vielä.. ja saavat enemmän palkkaa kuin minä...
Eli ansaitsisivat kyllä tulla nurinniksautetuksi aivoistaan.
Kyllä mä nyt olen niin kade sinulle. Ei sitä jokapoika tai tyttö supervoimia saakaan. Vaikka noi hullut.. lue rokotekriittiset.. niin väittäisivätkin.
Mutta minulla on vielä mahikset.. on tulossa neljäs rokote.. omikronia vastaan kehitetty täsmärokote. Oisko niin, että neljäs kerta toden sanoo...
- Anonyymi
Virus rokotetuissa puhkeaa kestoviruksena 1-2 kk välein.
Yhtä todennäköisesti noin yhtä usein kun rokottamaton viruu sairaalassa sen saman 1-2kk.
Oma valinta haluaako rokotuksen, mutta myös oma vastuu.
- Anonyymi
No rokotetta en ota. Maailma saa itse katsoa ketä tänne jää ja ketä ei. 🌸
- Anonyymi
Pöljä olet!
- Anonyymi
Tavallaan samaa mieltä. Osa luonnon kiertokulkua.
- Anonyymi
Sulla heikkoa, nauti kun vielä voit.
- Anonyymi
Kuolemanpelkoisen horinaa taas vaihteeksi.
Jos et minua usko, usko numeroita ja lukuja. Enkä googleta ja laske niitä puolestasi. Tee se itse, jos uskallat. Ja ajattele sen jälkeen, jos osaat. - Anonyymi
Mutta kun jossain sanottu ettei kaksi rokootetta tehoa edes omikroniin eikä kaikki ole kerenneet saada vielä kolmatta...?
- Anonyymi
HUS tilastoissa ainoa ryhmä mikä dominoi on rokottamattomat.
- Anonyymi
Olen tässä pohtinut, että mahdoinkohan juuri sairastaa koronan. Mulla oli hyvin kevyitä flunssan oireita tossa joulun välipäivinä. Vähän nenä tukossa ja kurkku kipeä ja meni parissa päivässä ohi. Mua ei yskittänyt tai mitään, mutta nyt pari päivää on keuhkot olleet jotenkin hieman oudon tuntoset. Mulla on joskus ollut keuhkoputken tulehdus ja ehkä vähän sen tyyppinen olo, mutta tosi lievänä. Syvään hengittäminen tuntuu sellaselta epämiellyttävältä. Vieläköhän tuo testaaminen mahtais jotain tulosta antaa, vai lieneekö jo myöhästä?
- Anonyymi
Mene vaan ottamaan tikku nokkaan ja piikki olkapäähän. Pääset jengiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene vaan ottamaan tikku nokkaan ja piikki olkapäähän. Pääset jengiin.
Piikit on otettu jo aikaa sitten. Siksipä noin lievänä ajattelenkin, että olis jopa voinut olla. Normiaikana en noin pientä flunssaa olis oikeen edes rekisteröinyt. Ei vaan ole koskaan noin pienestä jäänyt tällästa jälkioloa. Vähän kun olis joutunu oleskelemaan savussa vähän liian kauan.
En mä lähde yhteiskunnan testausresursseja kuormittaan, jos en tiedä, et vielä olis mahollista näkyäkin. Viimesistä oireista kun kuitenkin on jo kohta 2 viikkoa. Anonyymi kirjoitti:
Piikit on otettu jo aikaa sitten. Siksipä noin lievänä ajattelenkin, että olis jopa voinut olla. Normiaikana en noin pientä flunssaa olis oikeen edes rekisteröinyt. Ei vaan ole koskaan noin pienestä jäänyt tällästa jälkioloa. Vähän kun olis joutunu oleskelemaan savussa vähän liian kauan.
En mä lähde yhteiskunnan testausresursseja kuormittaan, jos en tiedä, et vielä olis mahollista näkyäkin. Viimesistä oireista kun kuitenkin on jo kohta 2 viikkoa.Tuskin näkyy enää tavallisessa testissä. Vasta-ainetestissä voi näkyä, mutta niin rokotuskin näkyy. En tiedä näkyykö tuore korona korkeampina vasta-aine tasoina? Voisi kuvitella.
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Tuskin näkyy enää tavallisessa testissä. Vasta-ainetestissä voi näkyä, mutta niin rokotuskin näkyy. En tiedä näkyykö tuore korona korkeampina vasta-aine tasoina? Voisi kuvitella.
Samaa mietin, että ei taida vasta-ainetestilläkään varmaksi näkyä, kun niitä kuitenkin pitäisi rokotuksen takia olla.
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin, että ei taida vasta-ainetestilläkään varmaksi näkyä, kun niitä kuitenkin pitäisi rokotuksen takia olla.
Vasta-aine testi taitaa olla kvantitatiivinen eli mittaa vasta-aineen määrää veressä. Ihmettelisin, jos tuore sairastettu tauti ei nostaisi vasta-aineita pilviin. Pitää tarkista mitä Google sanoo…
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Vasta-aine testi taitaa olla kvantitatiivinen eli mittaa vasta-aineen määrää veressä. Ihmettelisin, jos tuore sairastettu tauti ei nostaisi vasta-aineita pilviin. Pitää tarkista mitä Google sanoo…
En ole tuosta enää herran aikoihin lukenut lisää, mutta ainakin silloin kun noita vasta-ainetestejä testailtiin ja silloin kun rokotteet tulivat markkinoille puhuttiin siitä miten yksilöllisiä noi vasta-aineiden määrät on. Toisilla määrät nousee taivaisiin ja toisilla lukemat pysyvät maltillisina. En tiedä mihin niitä voidaan verrata, kun ei ole lähtökohtaa tiedossa. Ainakin silloin aiemmin niillä pystyttiin vain selvittämään, että oletko joutunut viruksen kanssa kosketuksiin vaiko etkö.
- Anonyymi
Ummehtuneen itsekäs ilmoitus.
- Anonyymi
Oksentelu ja ruokahalun menetys Omicronin oireita, myös ripuli.
- Anonyymi
11 tuntia istunut olen tietokoneen äärellä, höntti olo, päässä humisee, vanne kiristää päätä ja ajatuksen juoksu on pysähtynyt, mikäs meikäläistä vaivaa????
- Anonyymi
Heitä tietokone ' kankaalle' ja rupee elämään,
jeesaa.
- Anonyymi
Ne jyrää meitin pojaat / Loppu on lähellä.
Hallitus ei enää pyri estämään koronan leviämistä.
Heh, ihan kuin rokotteet sitä olisivat estäneet.
Hallitus olisi tällä hetkellä epäonnistunut jos se pyrkisi estämään koronan leviämistä.
Tälläistä politiikka on. Menestys on tarina, narratiivi joka sopeutuu ympäristöön.
Sopeutuminen on menestyksekkään politiikan julki-salaisuus.
Ihan kuin politiikalla maailmaa muutettaisiin. Toivottavasti mahdollisimman moni rokottamaton kuolee.
- Anonyymi
Toivottavasti sulla on hyvä olla ja elää sun ihmisarvojesi kanssa.
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sulla on hyvä olla ja elää sun ihmisarvojesi kanssa.
On kiitos :D
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
On kiitos :D
Tänään piikille. Saanko kiitosta Palstakamulta? :)
Anonyymi kirjoitti:
Tänään piikille. Saanko kiitosta Palstakamulta? :)
Kiitän ja kumarran. Toinen toistamme suojellen.
- Anonyymi
Minä en ainakaan halua sellaista piikkiä, jonka jälkeen rupeaa toivomaan toisten kuolemaa.
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ainakaan halua sellaista piikkiä, jonka jälkeen rupeaa toivomaan toisten kuolemaa.
Minä en ainakaan halua sellaista tautia, jonka eteenpäin tarttumalla voin tappaa lukemattomia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän saikin ihan eri ainetta kuin me muut.
Anonyymi kirjoitti:
Hän saikin ihan eri ainetta kuin me muut.
Jep. Teille persuille ruiskutettiin kusta.
- Anonyymi
En enää koskaan ota yhtään piikkiä. Kävin piikkipaikalla ja sain sieltä koronan. Mistään muualta en ole sitä voinut saada koska en ole tavannut ketään ihmisiä yli kuukauteen. Joulunkin olin yksin kotona ja joulun jälkeen menin ottamaan rokotteen ja siellä oli tasan kaksi ihmistä eli kaksi rokotteen antajaa joten sain koronan siltä joka piikitti minua. Tein valituksen mutta ne paskat tautiset kiistivät sen mutta myöhemmin tuli viesti että ehkä olen voinut altistua siellä. Haastan oikeuteen vielä ne mulkut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1286888Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624264Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen523416Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4903034Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2862011Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361693Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201571- 911533
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1751451Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151406