Lesbous islamin mukaan

jake_waits

Tämä asia, joka on harvinaisen selvästi täällä jo käsitelty, todistettu ja suljettu, nousee tästä huolimatta esille aina silloin tällöin. Eiköhän ole jo aika todeta, että islamin lakien mukaan lesbous on rangaistava teko.

Tässä keräämäni todisteet juuri ilmestynyt azizan kommentti. (Huomaa lukea myös nimimerkki aye-saranan viesti ylempää...)

Jopa aziza, joka on lesbo muslimi, tunnustaa lesbouden olevan islamin lakien mukaan rangaistava teko. aabra-ham sen sijaan ei pysty sitä tunnustamaan.

"Käytännössä kuitenkin lesbous on kielletty siten, että rangaistus seuraa kyllä islamin lakien mukaan,jos joku kykenee jotakin todistamaan."
Kirjoittanut: aziza 30.4.2005 klo 22.09
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000008155087

Aabra-ham pyrkii joistakin vain hänelle itselleen tiedossa olevista syistä jättämään kertomatta kaikkea islamista ja näin välittämään ainakin jossain määrin harhaanjohtavaa informaatiota.

Lesbous ja homoilu ovat islamin mukaan rangaistavia tekoja. Jos haluat tietää asioiden oikean laidan, lue mitä Koraani asiasta sanoo. On hyvä myös tutustua siihen, mitä muslimioppineet asiasta sanovat.

Muslimioppineet:

The punishment for lesbianism
http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=browse&QR=21058&dgn=4

Why does Islam forbid lesbianism and homosexuality?
http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=browse&QR=10050&dgn=4

Abnormal relationship between women
http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=browse&QR=591&dgn=4

Jos taas et tahdo tietää, mitä mieltä islam on lesboudesta tai tahdot kaunistellun version, ota yhteyttä aabra-hamiin.

7

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla!

• Kysyn vaan

Oletko itse lesbo vai tunnetko jonkun joka on? Nimimerkistäsi päätellen olen luullut, että olet mies. Miksi sinua kiinnostaa lesbous? Miksi on aika todeta asiasta yhtään mitään?
      Antaisit asian olla niillä, joille se kuuluu.

• Juliaana

Ihmisoikeudet kuuluvat aina kaikille ihmisille ja ovat kaikkien ihmisten asia. Asiassa ei anneta mitään poikkeuslupia millekään ryhmille, ei kulttuurin eikä uskonnon perusteella.

• Kysyn vaan
        Juliaana kirjoitti:

Ihmisoikeudet kuuluvat aina kaikille ihmisille ja ovat kaikkien ihmisten asia. Asiassa ei anneta mitään poikkeuslupia millekään ryhmille, ei kulttuurin eikä uskonnon perusteella.

...tuntuu, että kysymyksen asettelu ei ollut ihmisoikeuksien kannalta asetettu. Nimimerkillä ei voi olla omakohtaista tarvetta miettiä koko asiaa, joten olen sitä mieltä, että jättäisi lesbouden niille, joita se koskee.
        Lesbous ei muuten ole luvanvarainen asia.

• Juliaana
        Kysyn vaan kirjoitti:

...tuntuu, että kysymyksen asettelu ei ollut ihmisoikeuksien kannalta asetettu. Nimimerkillä ei voi olla omakohtaista tarvetta miettiä koko asiaa, joten olen sitä mieltä, että jättäisi lesbouden niille, joita se koskee.
        Lesbous ei muuten ole luvanvarainen asia.

No taitaa mennä viestit niin lomittain ja limittäin, että en tiedä, että kenelle osoitit vastauksesi.
        Lesbous ei tosiaan ole luvanvaraista, ja eikä sitä voi estääkään. Jos lesbot pakotetaan naimisiin, niin kyllä on monella miehellä rakkaudeton avioliitto luvassa. Kuka mies tällaisen vaimon haluaisikaan?

• mummimamma

Ei kaikki pidä lesboutta normaalina vaikkei olekkaan muslimi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      36
      3326
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1646
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      1001
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      989
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      963
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      948
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      860
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      813
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      803
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      729
    Aihe