Kyniksen aiheesta inspiroituneena

Anonyymi

Kysynkin nyt teiltä, että liikuskeletteko kodissanne joskus yksin ollessanne alasti? (pesuhuonetta ja saunaa ei tietenkään lasketa)

Kirjautumaton palstalutka

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Siis joskus kyllä... mutta toisaalta vaikka olisi suihkunraikas, niin ajatuksen tasollakin tuntuu hsljulle istua sohvalle paljaspersein. Tai availla sälekaihtimia nakuna...

      Eikä toisaalta se miten vaatettaisin itseni kotona kuulu muille, mutta minusta on mukavsmpaa olla pukeutuneena.... yksinkin.

      Vaatetus on usein myös mukavuuskysymys.

      Ja mies olen...

    • Anonyymi

      Liikuskelen yksin...

      ollessani alasti.

    • Anonyymi

      En kuljeskele alasti.

    • Joskus joo. Mutta yleensä liittyen kyllä suihkussa käyntiin. Ei kyllä muuten tule hilluttua alasti, vähintään on joku t-paita ja boksut tai aamutakki.

    • Anonyymi

      Joskus kyllä olen alasti ja tyttöystävä on usein alasti. On minulla boxerit jalassa nytten ja tyttöystävällä pikkuhousut ainoastaan.

    • Anonyymi

      Aika harvoin. Kassit liimautuu ikävästi reiteen, kalsareissa pysyvät ojennuksessa ja pois tieltä. Kesällä pärjää pelkissä kalsareissa, talvella viileässä on parempi olla kollareissa, huopatossuissa ja paksussa aamutakissa.

    • Palstakamu

      Joskus kyllä olen alasti, mutta yleensä olen matkalla hakemaan toisesta huoneesta vaatteita tms. En varsinaisesti niinkään oleskele alasti. Minusta on häiritsevä ajatus, että laskisin paljaan perseen jollekin pinnalle. Mieluummin siis vetäisen jalkaan jotkut kevyet löysät "kotihousut".

      • Anonyymi

        Tämä se itteäkin häiritsee, ihmiskehosta kuitenkin kaikenlaisia eritteitä erittyy. Toki jos on vuorannut kodin tekstiilit muovipäällisillä niin sitten lienee se ja sama iskeä hikinen ahteri soffalle. Mistä tulikin kammottavasti mieleen että olikohan se se syy miksi isovanhempien sohvat ja nojatuolit oli "suojattu" kelmuin...


    • Harvemmin, kesähelteillä voi joskus innostua pidempäänkin olemaan kelteisillään.

    • Anonyymi

      Jaa, nukun kyllä alasti, tehnyt näin varmaan 40 vuotta jo ja en tapojani muuta.

    • Anonyymi

      En mä koskaan alasti kuljeskele. Alusvaatteisillani kyllä, mutta lähinnä vain kesäisin.

    • Nakuilen lähes päivittäin. Useimmiten nukun alasti, joten saatan vaikkapa keittää aamukahvitkin alastomana.

      Aamulla ei viitsi pukeutua kun kuiteskin on menossa pian suihkuun.

    • Anonyymi

      Useimmin olen alasti. Jos on VP eikä pakollista menoa, saattaa mennä koko päivä nakuna. Lämmin asunto, mikäs siinä.

      xLiner

      • Anonyymi

        Eikä haittaa vaikka kumppanikin olis paikalla. Se on tosin ainoa, jonka seurassa nakuilen.

        Mulla on asunnossa suihku ja vessa pytyn vieressä bidee, joten likaisena ei tarvitse hillua.

        xLiner


    • Omissa oloissaan vaatteettomuus on paras asuvalinta. Tosin talvisin ovat asumuksieni sisälämpötilat sitä luokkaa, että siedän omaa alastomuuttani jokseenkin yhtä pitkään kuin keskivertouimarit avantoa.

    • Kesällä kun makuhuoneen lämpötila nousee yli 18 asteen niin nukun alasti pelkkien lakanoiden välissä. Jos olen yksin niin en viitsi aamulla pukeutua kun pistän kahvin tippumaan matkalla suihkuun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe