Oliko unessa oma kumppani, kaupan kassahenkilö, työkaveri vai joku muu aivan yllättävä hahmo jota et tunne?
Harvoin unia muistan kun herään mutta aamulla kun kampesi takaisin sänkyyn kello 3 jälkeen ja nukkui muutaman tunnin heräsin unesta jonka kulun kertasin heti herättyäni. Unet voivat olla todentuntuisia.
Pitää vissiin lopettaa palstanaisten kanssa kirjoittelu kun tulevat jo uniin:)
AV
Milloin viimeksi näitte seksuaalisen unen...
75
870
Vastaukset
- Anonyymi
Melkoinen painajainen varmaan oli :D
-harmiseikirj-- Anonyymi
Oli ja ei ollut. Unessa joku tummahiuksinen nainen tuli makaamaan päälleni selin, otin lantiosta kiinni ja hän tuntui kevyeltä mutta niin hyvältä. Hyvä olo levisi kehoon ja heräsin siihen helkkarin hyvään tunteeseen. Outo uni.
AV Anonyymi kirjoitti:
Oli ja ei ollut. Unessa joku tummahiuksinen nainen tuli makaamaan päälleni selin, otin lantiosta kiinni ja hän tuntui kevyeltä mutta niin hyvältä. Hyvä olo levisi kehoon ja heräsin siihen helkkarin hyvään tunteeseen. Outo uni.
AVKastuko kalsarit? 😆
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Kastuko kalsarit? 😆
No ei mutta se olo oli vielä kehossa kun heräsin, sairasta. Piti hetki palautua ja miettiä mitä hittoa täällä tapahtuu.
AV Anonyymi kirjoitti:
No ei mutta se olo oli vielä kehossa kun heräsin, sairasta. Piti hetki palautua ja miettiä mitä hittoa täällä tapahtuu.
AVHeh. Mutta onko palstalla tummia naisia? 🙃
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Kastuko kalsarit? 😆
Ei taida enää erehtyä kissa hyppäämään samaan sänkyyn :D
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Ei taida enää erehtyä kissa hyppäämään samaan sänkyyn :D
-harmiseikirj-Hahhah. Mmjjaaaaauuu. Häntä pörröisenä ja kynnet tanassa. 🤣👍
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Heh. Mutta onko palstalla tummia naisia? 🙃
Tuo on totta, kukapa unista selvän ottaa.
AV
On siitä varmaan jo lähemmäs kuukausi, kun uneksin yöunissani moista.
Välillä kyllä tupsahdan nk. päiväuniin. Hereillä ollessa lähtee pää laukalle. Silmät on auki ja hereillä, mutta pää uppoutuu fantasiaan. Olen vasta vanhempana kokenut näitä voimakkaita tahattomia päiväunia.- Anonyymi
Nosse rakas?
- Anonyymi
Fn muista, mutta ajattelin, että voisin viikonloppuna toteuttaa reaalielämässä unitoiveen. 😊
- Anonyymi
Melkein aina, mutta tuo peli duke nukem forever, pelasin jollain intelin isolla koneella, pöytäkoneella, 8gigatavua mjuistiaja iseiska prossa niin hyvin pyöri... jäin sellaise3en kohtaan: ladykiller 3 loppujutuun, p3lasin huvikse3ni.
- Anonyymi
Näen paneskelu unia viikottain. Niissä on esiintynyt niin kavereiden vaimoja, muijan ystävättäriä, tuttuja, tuntemattomia, lähikaupan myyjättäriä, näyttelijöitä, muusikoita, poliitikkoja yms.
Nukkuminen on mahtavaa, kun pääsee unissa fantasioimaan.- Anonyymi
Juu, niin on, mutta eniten vituttaa, kun uni on parhaassa kohdassa ja herätys kello alkaa soimaan ja pitää herätä ylös.
Silloin vituttaa ja odottaa seuraavaa yötä toivoen, että sama uni jatkuisi, mutta eipä jatku.
Vaikka yöllä näki mukavan unen, niin kumma kyllä, niin illalla ei riennä innolla sänkyyn unia odottamaan, vaan pitkittää sänkyyn menoa, vaikka hienot unet odottavat.
Ennen muistin paljonkin yöllä näkemiäni unia. Sittemmin taito on päässyt unohtumaan. Sitä vaan räväyttää silmänsä auki ja on jo valmiina menemään. En siis kerta kaikkia muista, jos olen sattunut unissani seksiä saamaan. Kalsarit ovat ainakin olleet kuivat, joten todennäköisesti naiset kiertävät minut kaukaa unissanikin :D
Ööö, en kyllä muista. En ole ainakaan kymmeneen vuoteen muistanut unia herättyäni kuin sekunnin tai pari ja sekin tapahtuu kerran kaksi kuukaudessa.
- Anonyymi
Unilaulussa tais olla jotain..
https://youtu.be/0ZR5XmifEz8 - Anonyymi
Nyt kun tulit kysyneeksi, niin olen nähnyt kauan tuollaisia unia. Saatan tuntea jopa käsien kosketuksen satunnaisesti muualla iholla sen muun lisäksi. Silloin kun olin suhteessa, oletin että olimme yöllä jotakin tehneet. Sitten myöhemmin ymmärsin, ettei se ole ollut koskaan ehkä niin. En ole saanut koskaan selville kuka se on ja vuosi sitten tuota oli jotenkin paljon enemmän ja vähän jo pelottikin mitä se on. Varasin naistenlääkärille ajan, kaikki ok. En sitten kehdannut tuosta kysyä. En nyt halua laittaa ninnarillani, sanotaan että joku S. :)
- Anonyymi
Ettei vielä oudompaa niin..
Muistan aika hyvin miten ne unet alkoivat, kun kerroin siitä ystävälleni. Ensimmäisessä unessa lensin labyrintissä, jonka seinät olivat sammalta. En löytänyt ulos ja olin niin väsyksissäni, että pysähdyin siihen sitä tarkemmin katsomaan. Sammal oli niin valtavan kaunista, että itkin liikutuksesta siinä unessa. Se väri oli siis jotain sammaleenvihreän loistavaa eri kirjoissa. Vaikea selittää :)
No ei siinä mitään. Kerroin siis ystävälleni sen ja nauroimme sille yhdessä. Seuraavan kerran näin unen, jossa makasin selälläni mutta jalkani kelluivat ilmavasti ilman painovoimaa ilmassa. Minua nauratti, koska koin että joku leikkii kanssani, vaikka olen puoliunessa.
Kerroin tuostakin unesta ystävälleni. Hän oli siitä ihmeissään ja vähän huolissaan terveydestäni. Itse epäilin että selkäytimessäni kasvainta. Ajattelin että pianhan se selviäisi, jos niin. Siitä on kuitenkin jo kauan aikaa, eikä vielä ainakaan mitään sellaista ilmennyt :)
Mun unissa ei ole edes freudilaista symboliikkaa.
- Anonyymi
Varsinaiset märät unet on kuulemma aikuisiällä mahdottomia. Maksaisin mitä vaan jos vielä sellasen saisin, mutta kun se ei tuu niin ei.
- Anonyymi
Mä näin kerran unta kouluajoilta, josta on yli 20 vuotta aikaa.
Koulun kaksi siivoojaa olis haluneet tulla alaston malleiksi minulle.
Unessa tulivat sitten opiskelija asuntooni ja keimailivat siellä alasti.
Käskivät minun mennä sänkyyn makamaan selälleni ja tulivat sen jälkeen päälleni ähkimään ja nauroivat, kun minulla alkoi seisomaan.
Heräsin siihen, kun kumpikin yhtäaikaa pieraisivat, hui sentään. - Anonyymi
Viimeyönä. Siinä oli poliisi😇
- Anonyymi
Näen semmoisia vain kun olen rentoutunut ja levännyt. Eli useita vuosia sitten viimeksi.
- Anonyymi
Hausks jututtu, heitin täysille tehoille kaikki 3dö-kiihdytinjutut AMD radeonistani :D
- Anonyymi
Huska juttu..joku AMD:nnn RAdeon, heitin kaikki fullit 2D mutta grafiikkakiihdytin ilmoitti että tuo näyttösi ei ehkä pysty toistamaan kuvia jos muutat johonkin 120hz toistotaajuutta.
mutta pitäisi toimia hyvin sovelluksissaq nyt tuo meidän juttu :D- Anonyymi
Ne hertsit on, että kuinka montaa kertaa sekunnissa jokin tapahtuma tapahtuu. Yksikkö 1/s. Tuossa tapauksessa, se että kuinka monta kertaa näyttö välähtää. Satakakskymmentä kertaa sekunnissa, aika moista haipakkaa siellä photonit värähtelevät omalla kellotaajuudellaan.
- Anonyymi
Heh, jotain 2d-juttuja. Jos oikeaa grafiikkaa ruvetaan jossa värit ja kaikki , ni se on heti ääretönulotteista! Väri on ääretön ulotteinen mallinnettava asia. Approksimaatiota tietenkin kaikki.
Noh, eiköstä tällä ole viime aikoina kohtuullisen monta kertaa puhuttu eri kokoonpanoilla seksistä yms. parisuhteen intiimistä läheisyydestä? Jos on yhtään herkempi vajeilensa (jos on vajeessa), enpä yhtään ihmettele vaikka tulis kaikenlaista pientä kivaa uniin ja ehkä valveilla olonkin aikana saattaa nousta mieleen. Eikö tuo ole perusinhimillistä ja aika normaaliakin? Aivosi käsittelee ja järjestelee päivällä kokemaasi, myös alitajunnan virtaa… Sieltä nyt sattui tupsahtamaan eilen tuommoisia…😊
Tosin eipä noita nyt yleensä mennä ääneen sanomaan, 😂 😆🤣 ainakaan irl, ellei välit ole jo intiimin lämpimät tai sitten menossa vahvasti siihen suuntaan.
Palstalla puhun sujuvasti kyseistä aihepiiristä asia- tai tunnetasolla (jälkimmäisen kyllä sanon luultavasti anonyyminä, kohta en voi tehdä sitäkään kun taitaa osa jo tunnistaa). Silti fantasiat, mieltymykset, unet ja muut intiimit yksityiskohdat saa jäädä omalta kohdaltani kommentoimatta. Oikeassa elämässä, kahden ja luottamuksellisessa suhteessa, asioista juttelu on tietysti ihan eri asia.
Se mikä pisti hihittelemään oli naisen kuvaus. Sitä helposti muodostaa kanssakeskustelijoista jonkun mielikuvan miltä he näyttävät, miten he elehtivät, mitä he tekevät työkseen, millä äänellä he puhuvat. Vaikka tuota ei tarkoituksella tekisi, niin alitajunta voi tehdä tepposet. 😂 Luultavasti kukaan meistä ei tunnistaisi toisiamme, vaikka olisimme samassa tilassa samaan aikaan (ellei esiinny omalla kuvallaan). Sisäinen maailma ei vetämättä kerro ulkonäöstä tai toisinpäin.
Tähän ei voi kyllä sanoa muuta kuin hyviä unia 😉Se on kyllä totta tuo mielikuvan luominen. Mikä tietysti voi olla ihan höpönlöpöä. 😅
En kyllä itse haaveile koskaan ihmisistä, joita en ole millään tavoin edes nähnyt. Edes kuvana ruudussa. Niin kovasti en kykene minäkään kuvittelemaan, vaikka melko lennokas mielikuvitus onkin. 😜JasuM kirjoitti:
Se on kyllä totta tuo mielikuvan luominen. Mikä tietysti voi olla ihan höpönlöpöä. 😅
En kyllä itse haaveile koskaan ihmisistä, joita en ole millään tavoin edes nähnyt. Edes kuvana ruudussa. Niin kovasti en kykene minäkään kuvittelemaan, vaikka melko lennokas mielikuvitus onkin. 😜Veikkaan, että vaikka ei luo mielikuvaa silti alitajuisesti odottaa jotain….
Eihän ”haaveilun” tarvitse välttämättä keneenkään henkilökohtaisesti kohdistua, välttämättä, mutta silti voi oma mieli lähteä laukalle kun aihepiiri käy mielessä ja sitten nähdä kivoja unia. 😉 Toivottavasti kivoja eikä ainakaan ahdistavia. 😂
Itse en saa kiksejä kenenkään kuvasta tai ulkonäöstä eikä se tee koviin suurta vaikutusta. Tyhmä komea saa aina No-tuomion. Sen sijaan tuo sapioseksuaali-puoli voi hyvinkin viehättyä sisinpään ja keskustelutaitoon. Silti tiedän, ettei kemiaa ja sitä, että on hyvä olla lähellä ei näe kuin oikeassa elämässä!
No pitää taas palata koneelle, taas on ”kymmenen” eri hullun myllyä pyörimässä ja pitäs saada kaikki sileäksi ja selväksi. Pakko käydä välillä nolaamassa, että virta riittää. Huoh!Emberizi kirjoitti:
Veikkaan, että vaikka ei luo mielikuvaa silti alitajuisesti odottaa jotain….
Eihän ”haaveilun” tarvitse välttämättä keneenkään henkilökohtaisesti kohdistua, välttämättä, mutta silti voi oma mieli lähteä laukalle kun aihepiiri käy mielessä ja sitten nähdä kivoja unia. 😉 Toivottavasti kivoja eikä ainakaan ahdistavia. 😂
Itse en saa kiksejä kenenkään kuvasta tai ulkonäöstä eikä se tee koviin suurta vaikutusta. Tyhmä komea saa aina No-tuomion. Sen sijaan tuo sapioseksuaali-puoli voi hyvinkin viehättyä sisinpään ja keskustelutaitoon. Silti tiedän, ettei kemiaa ja sitä, että on hyvä olla lähellä ei näe kuin oikeassa elämässä!
No pitää taas palata koneelle, taas on ”kymmenen” eri hullun myllyä pyörimässä ja pitäs saada kaikki sileäksi ja selväksi. Pakko käydä välillä nolaamassa, että virta riittää. Huoh!Joku odotus joo alitajuisesti. Kyllä.
No juu, en minäkään pelkän kuvan perusteella villiinny, mutta kun yhdistää ne ihmisen ajatukset ja miten ne kolisee kivasti, vuorovaikutus, niin sitten kyllä voi käydä kalpaten ja ihastuukin ihan hirveeeeeesti. 😋
Näin on käyny. Täälläkin S24.
Työniloa!- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Joku odotus joo alitajuisesti. Kyllä.
No juu, en minäkään pelkän kuvan perusteella villiinny, mutta kun yhdistää ne ihmisen ajatukset ja miten ne kolisee kivasti, vuorovaikutus, niin sitten kyllä voi käydä kalpaten ja ihastuukin ihan hirveeeeeesti. 😋
Työniloa!No sinä nyt olet helppo.
Ei tarvita kuin yksi järkevä kirjautunut sinkkunainen palstalle (jollainen ilmestyy kerran kahteen vuoteen), niin olet myyty. Onhan tämä nähty ennenkin.
Panee vaan miettimään, että kuinka pahassa huomiovajeessa siellä kotonasi oikein oletkaan, vai oletko vaan näitä ikuisia ihastujia ja tuuliviirejä? - Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Joku odotus joo alitajuisesti. Kyllä.
Työniloa!No ei minulle tule mielikuvia naisen ulkonäöstä pelkkien kirjoitusten välityksellä.
Unet on joskus kummallisia. Sekin naisen keveys, ihan kuin olisi puoliksi ilmassa leijunut.
Jokin on muuttunut, muistan taas unia melkein jokaiselta yöltä. Välillä oli aika jolloin ei ollut unista mitään muistikuvia.
Teidän kanssa keskusteleminen voi joskus olla terapeuttista ja "hoitavaa".
Sitä paitsi olen jo aikuinen mies joka tietää ettei kolmen lapsen synnyttäneet ole enää mitään ilmassa leijuvia ilmapalloja painoltaan:) On vissiin ollut jotain muutakin tekemistä kuin vain seurata painonvartija ohjelmia, käydä pitkillä juoksulenkeillä tai kuntosalilla?
AV Anonyymi kirjoitti:
No sinä nyt olet helppo.
Ei tarvita kuin yksi järkevä kirjautunut sinkkunainen palstalle (jollainen ilmestyy kerran kahteen vuoteen), niin olet myyty. Onhan tämä nähty ennenkin.
Panee vaan miettimään, että kuinka pahassa huomiovajeessa siellä kotonasi oikein oletkaan, vai oletko vaan näitä ikuisia ihastujia ja tuuliviirejä?Hah hah! En naura Jasulle vaan itselleni. Minut ilmeisesti luokitellaaan järkeväksi. 🤣😂
Vakavasti ottaen, joidenkin ihmisten kanssa nyt vaan juttu sujuu. Tai toisten taas ei millään. Ei se ole järkevyydestä kiinni, vaan ehkä enemmän persoonallisuuksista ja ehkä myös eletyn elämän kokemuksista.
Ja sanon itse monta vuotta tyhjiössä eläneenä, että jos on moraalinen eikä halua pettää, niin ymmärrän erittäin hyvin miksi tälläinenkin palsta voi olla henkireikä ja myös on enemmän kuin inhimillistä, että silloin myös ihastuu helposti ihan vain omaa vajettaan oli se kohde sitten oikea ihminen tai mielikuva. Hyvässä suhteessa samaa tuskin tapahtuisi. Moraali on hyvä juttu, se suojelee myös suhteilta, jolla ei välttämättä olisi pohjaa lentää. Kannattaa itse muistaa, että vajeessa on isompi riski sortua ”vääriin” ihmisiin. Ja en pidä itseäni vahingollisena ihmisenä vaan muistutan, että niitäkin on olemassa.
Sinänsä hassua, että sinkkuna ei ole vaje yhtään niin iso kuin huonossa suhteessa. Jasu tietää hyvin, että olen miehiin päin kallellaan. joten tämä ei ole kannanotto suhteessa häneen! Vaan siihen, että olisi kohtuullista olla armollinen huonossa suhteessa moraalisesti eläviä kohtaan. Ei se ole kovin helppo rasti!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei minulle tule mielikuvia naisen ulkonäöstä pelkkien kirjoitusten välityksellä.
Unet on joskus kummallisia. Sekin naisen keveys, ihan kuin olisi puoliksi ilmassa leijunut.
Jokin on muuttunut, muistan taas unia melkein jokaiselta yöltä. Välillä oli aika jolloin ei ollut unista mitään muistikuvia.
Sitä paitsi olen jo aikuinen mies joka tietää ettei kolmen lapsen synnyttäneet ole enää mitään ilmassa leijuvia ilmapalloja painoltaan:) On vissiin ollut jotain muutakin tekemistä kuin vain seurata painonvartija ohjelmia, käydä pitkillä juoksulenkeillä tai kuntosalilla?
AVEmberizille kysymys, kertooko seuraava laulu koululaitoksen pääsykokeeseen valmistautuvien tunteista, en ole päässyt vielä "jyvälle":)
https://www.youtube.com/watch?v=zjfx8ZgXzyU
AV Anonyymi kirjoitti:
No ei minulle tule mielikuvia naisen ulkonäöstä pelkkien kirjoitusten välityksellä.
AVNo nyt sait minut nauramaan. 😂 Hyvällä tavalla.
En ehkä tarkoittanut varsinaisesti ulkonäköä ainakaan eniten tuolla odotuksilla. Vaan sitä, että alitajunta kuitenkin helposti laittaa anonyymin johonkin lokeroon, vaikka kuinka tiedostaisi ettei tiedä toisesta oikeasti mitään muuta kuin pään ja sydämen sisäisiä asioita. Käytännössä esimerkiksi, jos vaikka kuvittelee alitajunnassa toisen rock-henkiseksi tai rastapäiseksi tai vailla mummoutuneeksi tädiksi tai seksipommiksi (jos jutut on siihen suuntaan värittyneitä) ja sitten totuus onkin vaikka business-henkinen uraohjus. Tai toisin päin. Tietysti arvot kertoo jo jotain, mutta mielikuva voi ohjata vääräänkin.
Vähän sama kuin lukee hyvän kirjan ja sitten mene katsomaan saman tarinan leffaan. Herkästi pettyy, koska mielessä kuvitellut asiat ei vastaa omaa mielikuvaa.
Itse en ainakaan tiedosta luokitelleeni vaikka sinua mitenkään muuten kuin asuinpaikan perusteella (jonka voi päätellä osuvan kohtuullisen lähelle lapsuuden maisemiani, eikä luultavasti kovin kauas nykyisestä sijainnistakaan).
Lapset näkyy ihan varmasti ulkonäössä, jos lapset tulee ensimmäisenä ja töissäkin haluaa käydä (ja puoliso ei mahdollista lasten hoitoa vaikka lenkille käynnin ajaksi). Ei siis löydy tekoripsiä, korkokenkiä, minihametta eikä muita härpäkkeitä. 😆 Nyt liiikkumiseen olisi jo kohtuullisesti aikaa ja se on asia, johon pitäisi laittaa paukkuja jo oman hyvinvoinnin takia ennen kuin tulee oikeasti vanhaksi. Olen vasta alussa tuossa projektissa pitkän tauon jälkeen.Anonyymi kirjoitti:
No sinä nyt olet helppo.
Panee vaan miettimään, että kuinka pahassa huomiovajeessa siellä kotonasi oikein oletkaan, vai oletko vaan näitä ikuisia ihastujia ja tuuliviirejä?Että mitähän sönkkäät?
Jos olen kahteen naiseen ikinä S24 ihastunut, niin se olen myyty?!
Vielä 11 vuoden taukokin välissä. 🤣
Se onkin yhtenään.. Juu just.Anonyymi kirjoitti:
No sinä nyt olet helppo.
Panee vaan miettimään, että kuinka pahassa huomiovajeessa siellä kotonasi oikein oletkaan, vai oletko vaan näitä ikuisia ihastujia ja tuuliviirejä?Kyllä mä edelleen olen sen Lilliksen jälkitärinöissä, enkä ihan heti ihastu kehenkä toiseen. En pysty, vaik yrittäsinkin.
Mutta tykkään toki useammista naisista miellyttävinä ihmisinä, mikä on silti eri asia kun olla ihastunut.- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
No nyt sait minut nauramaan. 😂 Hyvällä tavalla.
En ehkä tarkoittanut varsinaisesti ulkonäköä ainakaan eniten tuolla odotuksilla. Vaan sitä, että alitajunta kuitenkin helposti laittaa anonyymin johonkin lokeroon, vaikka kuinka tiedostaisi ettei tiedä toisesta oikeasti mitään muuta kuin pään ja sydämen sisäisiä asioita. Käytännössä esimerkiksi, jos vaikka kuvittelee alitajunnassa toisen rock-henkiseksi tai rastapäiseksi tai vailla mummoutuneeksi tädiksi tai seksipommiksi (jos jutut on siihen suuntaan värittyneitä) ja sitten totuus onkin vaikka business-henkinen uraohjus. Tai toisin päin. Tietysti arvot kertoo jo jotain, mutta mielikuva voi ohjata vääräänkin.
Vähän sama kuin lukee hyvän kirjan ja sitten mene katsomaan saman tarinan leffaan. Herkästi pettyy, koska mielessä kuvitellut asiat ei vastaa omaa mielikuvaa.
Itse en ainakaan tiedosta luokitelleeni vaikka sinua mitenkään muuten kuin asuinpaikan perusteella (jonka voi päätellä osuvan kohtuullisen lähelle lapsuuden maisemiani, eikä luultavasti kovin kauas nykyisestä sijainnistakaan).
Lapset näkyy ihan varmasti ulkonäössä, jos lapset tulee ensimmäisenä ja töissäkin haluaa käydä (ja puoliso ei mahdollista lasten hoitoa vaikka lenkille käynnin ajaksi). Ei siis löydy tekoripsiä, korkokenkiä, minihametta eikä muita härpäkkeitä. 😆 Nyt liiikkumiseen olisi jo kohtuullisesti aikaa ja se on asia, johon pitäisi laittaa paukkuja jo oman hyvinvoinnin takia ennen kuin tulee oikeasti vanhaksi. Olen vasta alussa tuossa projektissa pitkän tauon jälkeen.Kiitos tiedosta.
AV Anonyymi kirjoitti:
AVEntäs me kaksi lasta sektiolla synnyttäneet? 😉
Huumoritesti..JasuM kirjoitti:
Kyllä mä edelleen olen sen Lilliksen jälkitärinöissä, enkä ihan heti ihastu kehenkä toiseen. En pysty, vaik yrittäsinkin.
Mutta tykkään toki useammista naisista miellyttävinä ihmisinä, mikä on silti eri asia kun olla ihastunut.Eikä ole tarkoitettu kellekkään naiselle minkäänlaiseksi loukkaukseksi tämä. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Emberizille kysymys, kertooko seuraava laulu koululaitoksen pääsykokeeseen valmistautuvien tunteista, en ole päässyt vielä "jyvälle":)
https://www.youtube.com/watch?v=zjfx8ZgXzyU
AVEn tiedä mihin herkkään kohtaan osuit, ja miten sen oikein teit, mutta kyyneleet valuu joka tapauksessa. Nyt sitten meni ihon alle, ja pahasti ja itsellekin täysin yllättäen. Vahvan naisen heikko piste, olla haavoittuva ja tarvitseva. S-keli miten sä osaa osua just johonkin…
Pakko oli mennä omaan rauhaan ja jättää pienin katsomaan pentujengiä (ennen kuin huomaa, että äiti vollottaa).JasuM kirjoitti:
Entäs me kaksi lasta sektiolla synnyttäneet? 😉
Huumoritesti..Hah hah. Voin sanoa itseasiassa ihan saman… Enkä pääse myöskään leveilemään naisellisella leveällä synnyttäjän lantiolla, se synnytettykin oli reilu 2kg pienempi kuin se suurin.
Emberizi kirjoitti:
Hah hah. Voin sanoa itseasiassa ihan saman… Enkä pääse myöskään leveilemään naisellisella leveällä synnyttäjän lantiolla, se synnytettykin oli reilu 2kg pienempi kuin se suurin.
Juu. Multa jäi alatiet aukeematta ja synnytykset kokematta. Mutta komia pitkä pystyarpi on. Vatsa näyttää pakaroilta. 😆
Ekan kanssa tuli hätä ja 3 minuutissa viilto ja vauva pihalla. Minä toki olin nukutettu, jäi kokematta tyystin sekin kun vauva parkaisee. Näin lapseni ekan kerran vasta useiden tuntien jälkeen valvonnassa, keskoskaapissa. Ei ollut keskonen, yli 3kg painoi. Sängyllä veivät mut sinne heräämöstä.
Toinen oli kiireellinen sektio, sain olla hereillä. Kuulin rääkäisyn. Ja näin vauvan kätilön käsissä.
Taas piti tunteja varttua, että tunto palasi alavartaloon. Sitten sain huoneen ja juniorin sängyllään seuraksi. 🥰
Olin hetken pettynyt, etten saanut kokea luonnollisia synnytyksiä, mutta lasten ja mun henki tietysti oli tärkein säilyä.
Se on selkee.Emberizi kirjoitti:
En tiedä mihin herkkään kohtaan osuit, ja miten sen oikein teit, mutta kyyneleet valuu joka tapauksessa. Nyt sitten meni ihon alle, ja pahasti ja itsellekin täysin yllättäen. Vahvan naisen heikko piste, olla haavoittuva ja tarvitseva. S-keli miten sä osaa osua just johonkin…
Pakko oli mennä omaan rauhaan ja jättää pienin katsomaan pentujengiä (ennen kuin huomaa, että äiti vollottaa).No taas melkein nollautuneena. 😆 Tai no ei ihan, mutta kuitenkin. Lapsi kävi jo esittelemässä ylpeänä kännykällä otettua selfieitä itsestään ja lemmikistä. Näkyi toisen otsa ja pala toisen pörröä. 😂
En ehkä pysty vielä tässä mielentilassa vielä syväluotaamaan kappaleen tuntoja, ei se nyt ainakaan pääsykokeisiin lukevasta nuorukaisesta kerro. Ehkä enemmän siitä kipeydestä kun luulee olevansa pääsykokeissa, vaikka oikeasti elämä ei rakennu suorituksilla vaan uskaltamalla tuntea. Ehkä?
Toissayönä tais olla
Jaa, toivottavasti oli hyvä uni. Joudut nyt tyytymään uniin jonkin aikaa. Näinhän minäkin meistä eroottisesti virittäytyneen unen tuossa jonkin aikaa sitten..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa, toivottavasti oli hyvä uni. Joudut nyt tyytymään uniin jonkin aikaa. Näinhän minäkin meistä eroottisesti virittäytyneen unen tuossa jonkin aikaa sitten..
Odottelenkin jo jonkin ajan päättymistä :D
pujotteIija kirjoitti:
Odottelenkin jo jonkin ajan päättymistä :D
No katsellaan joko viikon päästä.. pelkään pahoin, että joudun siirtämään viikolla pidemmälle.. flunssan pirulainen palasi. Olen taas vuoteenomana niiskuttelemassa. Tosin ikävä jo sinua.. ja ...
- Anonyymi
Minä näkisin varmssn jonkin hsadsdun unen jossa arvaustyttö oilisi kysymässä pehmeätä vastausta kysymkseen miksi 1 = 0.
- Anonyymi
Siitä on jonkin verran aikaa ja toinen osapuoli oli minulle tuntematon. En ole koskaan nähnyt sen näköistä ihmistä missään.
- Anonyymi
Saat helposti halvalla ytehokasta ravintoa:; ota makaroni-pussi, ja sittten että 2 makaromnia vain vuode3ss<a voit syödä, jotta on energiaa.
- Anonyymi
Ei makaronista mitään hyvää enrgiaa saa.
- Anonyymi
Toissa yönä. Kohde tietää kun kerroin. Sen arvaa mitä siitä seurasi.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Tappelu?
Kyllä 😂
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Herranen aika! 😬🤕
Sekä syyte seksualisesta ahdistelusta .
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Älä nyt helvetissä?!? 😲
No ei nyt sentään. Ei tietenkään kannata kaikille kertoa unistaan jos joku ei sitä ymmärrä.
Anonyymi kirjoitti:
No ei nyt sentään. Ei tietenkään kannata kaikille kertoa unistaan jos joku ei sitä ymmärrä.
Eikä mitään muutakaan välttämättä kannata kertoa, voi olla ettei ymmärrä hyvällä, vaikka sillä se sanoittaiskin ja tarkoitettaiskin.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Eikä mitään muutakaan välttämättä kannata kertoa, voi olla ettei ymmärrä hyvällä, vaikka sillä se sanoittaiskin ja tarkoitettaiskin.
Niin jos tunteet hyvin ihmisen ja tietää että tahtoo sellaista kuulla. Niin ei oikein voi väärin ymmärtää. Tietenkin jos unen kohde joku muu. Niin se voi luoda hieman ikävän tunnelmansa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan.
Kerrankin kuulin yhdeltä mieheltä millaisen seksiunen oli meistä nähnyt. Aivan uskomaton! Hauska, kiihottava ja ties mitä. Teki todella kutkuttavan vaikutuksen. Mietin hetken onko koko uni keksitty vai ihanko oikeasti näki. Lopulta päätin samapa tuo. Vaikutus taattu oli miten päin tahansa.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Niin jos tunteet hyvin ihmisen ja tietää että tahtoo sellaista kuulla. Niin ei oikein voi väärin ymmärtää. Tietenkin jos unen kohde joku muu. Niin se voi luoda hieman ikävän tunnelmansa .
Yym, parempi olla hiljaa, vaan ettei käy me2 tai seuraa muuta ikävää.
- Anonyymi
Paikalla oli ainoastaan digiasiaintuntijoita😂🤣😅
- Anonyymi
Tässä taannoin näin. Niissä on yleensä joku yllättävä hahmo, jonka tunnen.
- Sheena - Anonyymi
Muutamia öitä sitten. Olisko n. viikko.
Mutta merkittävin havainto on se, että unien kohteet eivät teini-iän jälkeen ole olleet tosielämästä peräisin, eikä kyllä mistään muustakaan lähteestä. Ei siis julkkiksia, elokuvahahmoja, yms....
Siis aina jotain tunnistamattomia tyyppejä ja joka kerta eri hahmoja. Selvästi pelkkiä oman pääni luomuksia.
Mitähän tämä kertoo minusta?
-keinovaginamies-- Anonyymi
Hyvä mielikuvitus tai altis vaikuitteille :) Epämääräinen jättää enemmän omaan varaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä mielikuvitus tai altis vaikuitteille :) Epämääräinen jättää enemmän omaan varaa
No, kiitos nyt tästä analyysista, melkein sanoisin kohteliaisuudeksi.
Itse kun ajattelin, että kyse on pelkästä vaihtelunhalusta, jota toteuttaa unissaan.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Jorma herää usein jäykkänä, mutta ei muista uniaan.
- Anonyymi
Minä taas aavistelin, ettei jorma jätä minua unissakaan rauhaan...
Niih taitaa kyllä mielikuvituksesi on aikas valloillaan.
Seksuaaliunetkin on kyllä ollut enemmän, etten pysty muiden kanssa on silläin,että koen miehen tunteet tärkeänä unessakin.
Vois luulla että unessa pystyis itse olen vaan niin yksiaviollinen ja taas unet miehen pettäminen on pahimmat painajaiset.
Voihan olla tunteita unessa muita kohtaa mutta kyllä se on jäänyt sitten vain riittänyt kädestä pitänyt kiinni kun ei sitä unessakaan halua pettää kun se toinen on mielessä
" teenkö oikein, onko tämä oikein"
Sekin että olen tarkka miehen naamioitumisesta, jos pist jonkun naamarin tai leikkaa partansa en pysty pussaamaankaan. Se tuntuu hyvin vieraalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812