Siinä tapauksessa herään henkiin tai synnyn uudestaan.
Jos kuolen ennenkuin löydän tyttöystävän
16
90
Vastaukset
- Anonyymi
Lasarus?
- Anonyymi
👍 mutta ymmärräthän, että kaikki sama aloitettava alusta. Nyt vois olla aika toimia ja tykittää hillitöntä tinderöintiä tai joudut tekemään sen kaiken uudestaan. Etkö olisi sen verran velkaa tulevallesi? :)
- Anonyymi
Joo.
- Anonyymi
Selema!
- Anonyymi
Tuolla tavallahan ne on varmaan uskonnot keksitty.
Se mikä siinä uudestaan syntymässä ärsyttää kun kaiken joutuu opettelemaan uudestaan. Ja ihan siksi kun muisti toimii kemiallisesti ja ne muistijäljet jää tietenkin aivoihin. Kun taas se ihmisen henki, mikä on sähköö siirtyy uuteen ruumiiseen. Mutta tietenkin se on mukavaa jos saa paremmat kuoret ja on suositumpi.
- Anonyymi
Minua taas ei haittaa mitään uuden opettelu. Pienenä huolena on, että synnyn väärään maahan uudestaan 🤔. Jos näin käy, saatan päästä nopeasti hengestäni siltä erää.
- Sheena
Vähän on samat metkut mullakin käynny mielessä. 😜
- Anonyymi
Meinaat sit kuolla nuorena kun teineillä on tyttöystävät, kypsemmillä naisystävät, vai ootko namusetä?
- Anonyymi
Myös alta kymmenen voi olla tyttöystävä.
- Anonyymi
Itse tiedän niitä, mutta tuo arvaustyttö ::)
Ehdotin jollekin tutulle että joku HP;n Busxdinrdd toet, koyikäyyyöön, rryäää miyä odis - Anonyymi
Jos luulet ihastuneesi johonkin, ja siten osoittaa että naisesi onkin rumempi kin Muumi-sarjan ;Mörlä
- Anonyymi
Kannattaa aina tappaa toiset edestä Duke Nukem tyyliiin jololoin olet vain ainoa mies standing :D
🥰 olet kyllä mitä ihanimman ajatuksen kantaja.
- Anonyymi
heräät aina uudesaan kuin tuossa dukenukemin pelissä mitä sitä cycloidia vastaaan pitää repiä herralta tai siltä oliolta silmä pois päästä jotta antautuu :D
- Anonyymi
Ei maksa vaivaa, tulet huomaamaan ennenpitkää. Ekan puolen elämästäsi haaskaat parin etsintään ja toisen puoliskon hukkaat yrittämällä päästä eroon siitä löydetystä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243