Puumia vai infantiileja?

Anonyymi

Deittipalveluissa viiskymppisillä naisilla ikähaarukassa näyttää olevan usein jotain 35-50. Eli nuorempaa tekee mieli. Tulee pakostakin mieleen, että ovat joko itse niin lapsellisia, ettei omanikäisen kanssa pärjää, tai sitten ovat näitä mukanuorekkaita puumia joissakin pantteriminareissa. Ennen ajattelin, että miehet kehittyvät tunne-elämältään hitaammin, mutta tää on vaan jotenkin kääntynyt nykyikäluokissa. Jos näitä naisia deittaa, niin ovat melko hukassa monessa suhteessa. Suosittelen hakemaan seuraa sellaisista, jotka jotain ymmärtää - mut nettimarkkinoilta näitä ei näköjään löydä enää.

40

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No eikö se siltä noiden deittisivustojen mukaan näytä , että ne tuon ikäset miehet etsivät siellä sitä parikymppistä naista elämänsä sulostuttajaks. Mikäpä tuossa jos kaikki saavat kaipaamansa. Ja jos se ei sitä sitten käytännössä ole niin se vikahan on omassa tarpeenasettelussa sitten. Että siirtyy omille apajilleen vain sitten. Keksittävissä moniakin syitä miksi kyseisen kaltaiset asetelmat eivät ole toisaalta mahdottomia mutta eivät järin yleisiäkään. Mutta eiköhän perimmäinen syy tuolle käsitykselle ole että seksi on se mikä myy, otosharha. Kaikkea ei kannata uskoa mitä kerrotaan mediassa.

• Anonyymi

Tuohan se viisikymppisten miestenkin ikähaarukka pääosin näyttää olevan. Onko sun analyysisi heistä samanmoinen?

• Kolmekymppinen tai alle mies on lähes aina kakara. Kun olin 30v en olisi voinut ajatella 25v poikaystävää. On yksilöllistä, koska ihminen kypsyy ja kasvaa aikuiseksi. Kun tutustuu muussa elämässä (siis muussa kuin baarissa ja deiteillä), eikä ikää millään tasolla ajattele vaan kohtaa ihmisen ihmisenä, voi yht’äkkiä huomata olevansa ihastunut/rakastunut aivan eri ikäiseen.

Luulen, että -50v naisen kriteeri tulee tuosta. Mediaani 35v mies on aikuinen, henkisesti samalla tasolla eikä useimmiten elä enää biletysvaihetta. Itse en laittaisi raja toiseen suuntaan 50v vaan vähän ylemmäs. Tuossa yläreunassa tulee haasteeksi, että jos nainen ei ole vielä moneen vuoteen menopaussissa, ukko luultavasti jo on (testosteronit hiipuu, vaikka mitä tekisi). Elämä luonnollisesti rauhoittuu entisestään. Se on luonnollista ja hyvä, mutta jos ihmiset on aivan eri kohdissa elämää, voi yhteiselo tulla haastavaksi. Menopaussi voi alkaa jo 35v, eli yksilön väliset erot on isommat kuin ikä tai sukupuoli. Tuota voi verrata siihen, että on olemassa 47-48v luomuraskautuneita (kun ei ole tajunnut, että tulee raskaaksi ja kun se ei olisi katastrofi eli ei olla varottu, 2 tapausta tiedän irl). Itsekin olen raskautunut 40 kerrasta 5-6pv ennen ovulaatiota (vaikka sen ei pitäisi onnistua nuoremmiltakaan tuolla yhtälöllä)(parisuhteessa ja tietoisesti heti kun ehkäisy pois). Me, joilla on pieniä lapsia vielä vanhalla iällä, pysymme ainakin henkisesti nuorina pidempään. Vaikka olin nuorena kypsä, ja 30-kympin kriisi oli paketoitu 25-26v, niin nyt huomaan olevani monessa asiassa samalla aaltopituudella kuin 10-vuotta nuoremmat kollegat. Aikuisen keski-ikäisen vaihe on pidempi kummastakin suunnasta, ehkä.

Ulkonäköön lapset taas voi vaikuttaa päinvastoin. 😂 Vain itsestään ja vain ulkonäöstään huolehtiva sinkkunainen/mies on varmasti näyttävämpi pakkaus, mutta myös luultavasti keskimäärin haluttomampi joustamaan elämäänsä mihinkään suuntaan niin, että sinne mahtuisi muuta kuin puheissa joku.

Ikääntymisessä ihan yhtä iso ”merkinpaalu” kuin aikuistuminen 25-35v on eläköityminen 58-68v. Vaikka 55v miehistä jo luultavasti isohko osa alkaa kellahtaa sille puolelle, vaikka ainakin kaupunkilaisista koulutetuissa (mieli pysyy kirkkaana, kun aivoilla on haastetta) keskiverto 55v ei ole pappa-aikaa vielä nähnytkään. Oma isäni kohtaasi pappa-meiningin vasta 70v kulmilla. Erot ihmisten välillä on huimia.

Luulen, että -50v laittaa omat ikärajansa suhteessa omaan omaan nuorekkuuteensa, ja miesten mediaani-tyyppiin. Se karsii ääripäät pois.

Pitää siirtyä irl puuhiin… kohta tulee kiire. Hauskaa päivää!

• Anonyymi

Eikö esim 50v naiselle sopivin kumppani olis 48-55v mies ja parhain olis 50-53v mies ja 50v miehelle 46-52v nainen paras 48-52v nainen eli saman ikäiset parhaimmat mut deiteistä etsitään seksiseuraa eli samat etsii sieltä koko elämänsä seksiseuralaisia ja tosiaan ne on ne samat tyypit ehkä se on maksullisten naisten ja miesten paikka missä maksulliset ilmoittaa ja asiakkaat etsii maksullisia

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö esim 50v naiselle sopivin kumppani olis 48-55v mies ja parhain olis 50-53v mies ja 50v miehelle 46-52v nainen paras 48-52v nainen eli saman ikäiset parhaimmat mut deiteistä etsitään seksiseuraa eli samat etsii sieltä koko elämänsä seksiseuralaisia ja tosiaan ne on ne samat tyypit ehkä se on maksullisten naisten ja miesten paikka missä maksulliset ilmoittaa ja asiakkaat etsii maksullisia

Enpä usko, että deitit on maksullisten kohtaamispaikka eikä pelkkä seksinhakualusta, Tietysti en tiedä, omaa kokemusta ei ole. Useampi ihan täysjärkinen ystävä, on noita kokeillut (hetken) kun ovat olleet pitkän suhteen jälkeen sinkkuna.

Omissa ystävissä valinta on osunut samaan suurinpiirtein ikäiseen, mutta aika usein nykyään näkee uusii pareja, jossa nainen on 8-13v vanhempi. Maailma on muuttunut viimeisen 10 vuoden aikana paljon. Ja jos ”vanhempi”
        nainen menee yökerhoon, usein tyypillinen saatille yrittäjä on nuorempi mies, keskimäärin. 😆 On tietysti kiinni ihmisestä, oli sitten nuori tai vanha, mitä kukin etsii vai etsiikö edes, tuleeko match vai pakit.

Loppujen lopuksi ihmisessä pitää kolahtaa niin moni asia (tunneyhteys, tunteiden syttyminen, läheisyyden tarve, seksuaalinen kemia, arvomaailma, elämäntilanteet), että jos nuo kaikki tärkeät osuu, onko ikä enää kovin merkityksellinen? Etukäteen ajatellessa toki ok, mutta kun kolahtaa ja osuu, se muuttuu merkityksettömäksi.

Minusta miehen on turha asettaaulkopuolelta naiselle rajoja mitä pitäisi etsiä! Herrat on hyviä ja etsii kriteerillä, jotka on itselle sopivat. Naisen tehtävä ei ole miellyttää miestä, vaan kummankin on kelvattava omana itsenään, jotta lopputulos olisi Match. Jos omat kriteerit on liian tiukat, voi miettiä onko parempi löysätä asioissa, jotka kuuluu NiCE to have- osastoon vai odotteleeko mielummin pidempään parempaa Match’iä vai jättääkö leikin mielummin kesken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikä ei takaa kenenkään sopivuutta. Saman ikäiset ihmiset voivat elämässään aivan eri tilanteessa ja toivoa elämältä aivan erilaisia asioita.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Enpä usko, että deitit on maksullisten kohtaamispaikka eikä pelkkä seksinhakualusta, Tietysti en tiedä, omaa kokemusta ei ole. Useampi ihan täysjärkinen ystävä, on noita kokeillut (hetken) kun ovat olleet pitkän suhteen jälkeen sinkkuna.

Omissa ystävissä valinta on osunut samaan suurinpiirtein ikäiseen, mutta aika usein nykyään näkee uusii pareja, jossa nainen on 8-13v vanhempi. Maailma on muuttunut viimeisen 10 vuoden aikana paljon. Ja jos ”vanhempi”
        nainen menee yökerhoon, usein tyypillinen saatille yrittäjä on nuorempi mies, keskimäärin. 😆 On tietysti kiinni ihmisestä, oli sitten nuori tai vanha, mitä kukin etsii vai etsiikö edes, tuleeko match vai pakit.

Loppujen lopuksi ihmisessä pitää kolahtaa niin moni asia (tunneyhteys, tunteiden syttyminen, läheisyyden tarve, seksuaalinen kemia, arvomaailma, elämäntilanteet), että jos nuo kaikki tärkeät osuu, onko ikä enää kovin merkityksellinen? Etukäteen ajatellessa toki ok, mutta kun kolahtaa ja osuu, se muuttuu merkityksettömäksi.

Minusta miehen on turha asettaaulkopuolelta naiselle rajoja mitä pitäisi etsiä! Herrat on hyviä ja etsii kriteerillä, jotka on itselle sopivat. Naisen tehtävä ei ole miellyttää miestä, vaan kummankin on kelvattava omana itsenään, jotta lopputulos olisi Match. Jos omat kriteerit on liian tiukat, voi miettiä onko parempi löysätä asioissa, jotka kuuluu NiCE to have- osastoon vai odotteleeko mielummin pidempään parempaa Match’iä vai jättääkö leikin mielummin kesken.

Enpä ole nähnyt pareja joissa nainen 10-15v vanhempi vaan näkee saman ikäisiä pareja niin ehkä luulet et olis pari jos äiti ja poika kävelee kadulla

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Kyllä deitit on seksiseuran haku palstoja ja niissä suurin osa naisista on maksullisia ja on niitäkin jotka ilmaiseksi etsii seksiä eli kikkelii ja huomasitko ystävissäsi kun olivat deiteissä niin oliko heillä rahaa enemmän käytössä eli ei ollu raha huolia ja kysyitkö miksi lopettivat

• Anonyymi kirjoitti:

Enpä ole nähnyt pareja joissa nainen 10-15v vanhempi vaan näkee saman ikäisiä pareja niin ehkä luulet et olis pari jos äiti ja poika kävelee kadulla

En arvio ikää, tiedän tuttujen tutuissa noita pareja. Tosin harvempi 15v ikäerolle osuus enemmänkin vähän alle 10v. Onhan noita julkisuudessakin muutamia. Useimmilla on toki saman ikäinen pari. Vain kaksi paria tiedän, jossa mies on selkeästi vanhempi. Vanhassa sukupolvessa noita on paljon ja varmaan maalla myös tänä päivänä,

Jos se on molemmille ok, mitä ikäero kenellekään muulle kuuluu oli se sitten mihin suuntaan vaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä deitit on seksiseuran haku palstoja ja niissä suurin osa naisista on maksullisia ja on niitäkin jotka ilmaiseksi etsii seksiä eli kikkelii ja huomasitko ystävissäsi kun olivat deiteissä niin oliko heillä rahaa enemmän käytössä eli ei ollu raha huolia ja kysyitkö miksi lopettivat

No nyt lähti sovinisti-osastolle, pahasti. 😂Maailmankuvasi ja käsitys siitä mitä ja miten nainen ajattelee on aika erilainen kuin mitä minulla on. Ystäväni eivät tarvitse oman elämänsä rahoittamiseen miehen rahoja. Monella parilla nainen on se isompi tuloinen (mitä sillä on väliä!, emme elä enää keskiajalla).

Se mitä kiinnittää huomioni on, että pidätkö miehiä niin hölmönä, että p:n puutteessa syöttää rahansa ihan mihin tahansa pajatsoon, joka vain rahaa suostuu syömään??? Minun maailmassani myös miehet on fiksumpia! Tietysti elän elämää, jossa suurin osa ympärillä elävistä ihmisistä on suhteellisen älykkäitä ja se voi vaikuttaa asiaan…. 🤣

Väitän, että suhteellisen normaali (ulkonäkö, mt) nainen tai mies löytää halutessaan S-seuraa ilman rahaa, ei tarvitse olla hunks, urheilijavartlo, malli tai missi. Paino sanalla ha-lu-tes-saan. Jos naiseen suhtautuu kuin yksinkertaiseen sovinistiseen objektiin, ei tosin kovin usein varmaankaan natsaa!

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

No nyt lähti sovinisti-osastolle, pahasti. 😂Maailmankuvasi ja käsitys siitä mitä ja miten nainen ajattelee on aika erilainen kuin mitä minulla on. Ystäväni eivät tarvitse oman elämänsä rahoittamiseen miehen rahoja. Monella parilla nainen on se isompi tuloinen (mitä sillä on väliä!, emme elä enää keskiajalla).

Se mitä kiinnittää huomioni on, että pidätkö miehiä niin hölmönä, että p:n puutteessa syöttää rahansa ihan mihin tahansa pajatsoon, joka vain rahaa suostuu syömään??? Minun maailmassani myös miehet on fiksumpia! Tietysti elän elämää, jossa suurin osa ympärillä elävistä ihmisistä on suhteellisen älykkäitä ja se voi vaikuttaa asiaan…. 🤣

Väitän, että suhteellisen normaali (ulkonäkö, mt) nainen tai mies löytää halutessaan S-seuraa ilman rahaa, ei tarvitse olla hunks, urheilijavartlo, malli tai missi. Paino sanalla ha-lu-tes-saan. Jos naiseen suhtautuu kuin yksinkertaiseen sovinistiseen objektiin, ei tosin kovin usein varmaankaan natsaa!

Niin normaalit ihmiset saa halutessaan eli deitteihin menee ns ei niin kauniit ruusut ja kai ne on ne määrätyt ja samat miehet jotka maksullisilla käy ja deiteissä etsitään sitä helpoiten antavaa naista eli samat vakio naamat niissä on

• Anonyymi

No kyllähän yli 35v on jo aikuinen, ihan jo keski-iän kynnyksellä.

• Anonyymi

Se pitää vetreänä ja pirteänä ja säästää kohennus - ja botoxkuluissa ym remonttihommissa

• Anonyymi

Monilla on vähän harhakuvitelma, että ihminen jotenkin jatkuvasti henkisesti "vanhenisi" tai "aikuistuisi". Ei se niin mene. Ihminen aikuistuu henkisesti jossain 25-35 välillä (miehet usein vasta yli kolmekymppisinä). Sen jälkeen ei enää tapahdu mitään sen suurempaa ja radikaalimpaa muutosta. Sitten kun olet aikuinen niin olet aikuinen, olipa ikäsi 30 tai 80. Fyysinen kunto ja terveys voi asettaa rajotteita, mutta korvienväli pysyy varsin samana vanhallakin iällä (ilman muisti ja aivosairauksia).

Pysyvämpää seuraa etsittäessä oleellisin on se, elämäntilanne on suht sama. Jos elämässä ollaan kovin eri vaiheissa niin elämiä voi olla vaikea sovittaa yhteen.

• Anonyymi

Samaa mieltä. Tietysti iän myötä tulee kokemusta ja vauhti hidastuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Tietysti iän myötä tulee kokemusta ja vauhti hidastuu.

Tietysti kokemus opettaa, mutta se on tosiaan varsin eri juttu. Ikä sinällään ei takaa kokemusta eikä nuoruus tarkoita, etteikö elämässä olisi voinut sattua ja tapahtua. Itse koin eniten minuun ihmisenä vaikuttaneet jutut 18- ja 35-vuoden iässä.

Ja fysiikka tosiaan yleensä muuttuu ja luo omia rajoituksiaan. Harvemmin ne kuitenkaan korvienväliä rajusti muuttavat. Moni seniori sanoo, että hankalinta ikääntymisessä on juuri tuo, kun omassa mielessään on yhä se sama kuin aiemminkin, mutta keho ei anna myöten kaikelle mihin aiemmin kykeni.

• Anonyymi

Kunnon kaksoisstandardit. On suorastaan itsestäänselvyys, että miehet SAA hakea nuorempaa naista ja mitä nuorempi, sen parempi. Naisille vastaava toiminta on erittäin paheksuttavaa ja väärin, ja naisissa ilman muuta jotain vialla.

Harmi vaan, että naiset menestyy näissä etsinnöissään huomattavasti miehiä paremmin.

• Anonyymi

Se aloittajaa taitaa harmittaakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se aloittajaa taitaa harmittaakin.

Läpinäkyvästi.

• Anonyymi

Baarissa viime vuonna joku 50 v nainen ehtotti että lähen sen luokse saunomaan. Itse olen 15 v nuorempi. Kyllä se seksiä olisi myö halunnut vaikkei sitä suoraan sanonut. Sanoin naiselle että on liian vanha minullej a siitä se loukkaantui. Huomasin myös että nainen meni baaritiskille iskemään jotain nuorempaa miestä sen jälkeen kun annoin pakit.

• Anonyymi

Pyysitkö paperit näytille? Itse olen työssäni nähnyt niin viisikymppisiä, jotka käyvät ulkonäkönsä puolesta alle kolmekymppisistä kuin kolmekymppisiä, jotka näyttävät ihan kuusikymppisiltä.

• Anonyymi

Olen viiskymppinen. Koskaan en ole missään tindereissä ollut. Ihan irl näitä nuorukaisia pörrännyt. Senkus kävelet tai vaikka lähilaivalla lonkun juot niin jo seuraa saat vaikket hakisikaan. Ottaako kateeksi? Käykö vihaksi? Sorry🤷‍♀️

• Anonyymi

Hienoa kun nuoremmat miehet saa seksiä vanhoilta naisilta ettei tarvitse ilman olla. Parempi huono seksi kuin ei mitään.
        Kiihottavuutta ei vanhoissa naisissa enää ole mutta takaapäin voi panna kerran pari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa kun nuoremmat miehet saa seksiä vanhoilta naisilta ettei tarvitse ilman olla. Parempi huono seksi kuin ei mitään.
        Kiihottavuutta ei vanhoissa naisissa enää ole mutta takaapäin voi panna kerran pari.

Näe pahuudessasi unta. Tämä viimeinenkin puolta nuorempi ja ikäisensä kanssa taloa rakentava kun vaan minut näki niin sänkyyn mentiin ja hän oli vielä selvinpäin. Että turhaan haukutte tai maalitatte. Minä tiedän mitä olen ja kuin monta nuorempaa olen päihittänyt,ilman että olen siihen mitenkään pyrkinyt. Ottaako päästä?kiukuttaako?

• Anonyymi

On ollut kakskymppinen naistennielijä joka minun luo itsensä tunki. Haha olen mä niin pro ja ikä vaan sharmia lisää. Repikää siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhemmat naiset ovat parhaimmassa seksivedossa, vanhemmat miehet ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhan kateellisen kurtun tekstiä.

• Anonyymi

Mites viiskymppisten miesten ikähaarukka?

• Anonyymi

Viisikymppisillä miehillä alkaa jo lerputtaa. Siksi nuorempi mies on parempi.

• Anonyymi

Ja naisilla löystyä lerputtaa. Kannattaa pitää kaikki paikat kunnossa. Jos ei pidä terveydestään huolta niin varmasti menee seksikunto, verenkierto ja lantiopohjanlihakset. Tupakka, alkoholi ja epäterveellinen ruokavalio pois. Liikuntaa ja liikuttavia aktiviteetteja lisää niin pysyy kondiksessa.

• Anonyymi

Miehet kuolee naisia aiemmin, sillä naisilla on parempi vastustuskyky.

• Anonyymi

Deittipalveluissa viiskymppisillä miehillä ikähaarukassa näyttää olevan usein jotain 35-50. Eli nuorempaa tekee mieli. Tulee pakostakin mieleen, että ovat joko itse niin lapsellisia, ettei omanikäisen kanssa pärjää, tai sitten ovat näitä mukanuorekkaita setämiehiä joissakin tupeessa. Ennen ajattelin, että naiset kehittyvät tunne-elämältään hitaammin, mutta tää on vaan jotenkin kääntynyt nykyikäluokissa. Jos näitä miehiä deittaa, niin ovat melko hukassa monessa suhteessa. Suosittelen hakemaan seuraa sellaisista, jotka jotain ymmärtää - mut nettimarkkinoilta näitä ei näköjään löydä enää.

• Anonyymi

Ens kesänä olen 55. Katsotaan vieläkö jono perässä kasvaa,ja miksei kasvaisi?olen niin tottunut siihen jo.kaupan kassalla maskissa kysytään paperit😄

• Anonyymi

21 vee tytältäni ei kysytä

• Anonyymi

Melko hyvä ikähaitari, etenkin jos miestä tyydyttävään seksiin etsii, paitsi tuo 50v on aika yläkanttiin. Viimeistään 45-50v moni mies kun on pilannut terveytensä ja mieskykynsä alkoholilla ja muilla päihteillä.. ja/tai sitten ainakin on ylipainoa, ja diabetes- ja verenpainelääkitys, joka vie potenssin kokonaan.

Jos 50v nainen laittaa ikähaitariksi 40-60v, niin aika heikot tsäänssit naista tyydyttävään seksielämään.

Noista deittipalveluista ei kenties etsitä rakasta tositarkoituksella, vaan fyysinen lempi on pääroolissa.

- Sheena

• Anonyymi

Naiset ovat opportunisteja ja tietävät että miehillä on seuranhaku vaikeaa. Tätä he käyttävät hyväkseen.

• Anonyymi

Naisilla on miehiä vaikeampaa.

• Jaa-a, eipä tuo ikäero ole aikavuudessa näkynyt. Pikemminkin mielenkiinnonkohteet voi olla eri aikakaudelta.

Toiset on nuorena jo aikavia ja aikuisia, osaa suhtautua elämään kypsästi, toiset ei koskaan. Ikä ei ole kypsyyttä määrittävä asia, vaan persoona ja luonne, miten asennoituu.

• Mä valmistuin ekaan ammattiin samana vuonna ja läksin töihin, kun puolisoni kävi vielä viidettä luokkaa ala-asteella. :D

• Itse en tässä iässä ottais enää millään itseäni montaa vuotta vanhempaa miestä, oikeasti miestä ylipäänsäkkään. Nuorempi jokusen vuoden, samaa ikää tai pari vuotta vanhempi.

Nuorempana ei ollut niin väliä ikäerolla, täällä ikääntyessä alkaa olla. Liian nuoren matkassa ei jaksa hölkyttää ja liian vanha ei pysy omassa vauhdissa mukana.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8690
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2499
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2307
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2262
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      186
      1779
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      96
      1775
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1610
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1177
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      8
      1066
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1056
    Aihe