Noniin sitten niin

Aina puhutaan miten mies hurmaa naisen ja vinkkejä, mutta mites nainen voisi hurmata naisen tai mies miehen? :)

Ideoita?

129

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja ihan heterot voi esittää ideoitaan reippaasti. Asettukaa toisen asemaan ja funtsatkaa.

• Anonyymi

Koska sinä leikit transmiestä vai naistako se oli? Ei näistä sinun hahmoista mies pysy perillä.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska sinä leikit transmiestä vai naistako se oli? Ei näistä sinun hahmoista mies pysy perillä.

En mä leiki mitään. :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

En mä leiki mitään. :)

Niin niin, mutta kumpi nyt olitkaan? Sillä on nimittäin pieniä sävyeroja, mutta ei kai se kaikille niin justiinsa ole🤷‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Niin niin, mutta kumpi nyt olitkaan? Sillä on nimittäin pieniä sävyeroja, mutta ei kai se kaikille niin justiinsa ole🤷‍♀️

Sammakko. :)

• Anonyymi

Miksi sen pitäisi erota mitenkään siitä mikä kohde hurmaamisella on? Miksi sukupuolella olisi mitään väliä?

• Ei pidä, mutta eroaako? Voiko sukupuolella olla väliä?

• JasuM kirjoitti:

Ei pidä, mutta eroaako? Voiko sukupuolella olla väliä?

Eikö riski ole melkoinen yrittää lähestyä heteroa, vaikkapa kun ei olla missään homokapakoissa?

Voi tulla turpaankin, jos huonosti käy kun lähestyy väärää tyyppiä.

• JasuM kirjoitti:

Eikö riski ole melkoinen yrittää lähestyä heteroa, vaikkapa kun ei olla missään homokapakoissa?

Voi tulla turpaankin, jos huonosti käy kun lähestyy väärää tyyppiä.

Siis riski, että se ketä lähestyt on suurella todennäköisyydellä hetero eikä homo!?

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Siis riski, että se ketä lähestyt on suurella todennäköisyydellä hetero eikä homo!?

No ihmisinähän sitä toisia lähestytään, ei homoina tai heteroina.

• Anonyymi kirjoitti:

No ihmisinähän sitä toisia lähestytään, ei homoina tai heteroina.

Sen kun kaikki käsittäiskin, vaan ei käsitä.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat enemmän bi-seksuaaleja kuin heteroita. Sitä vaan ei ajatella, koska helpompaa niin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat enemmän bi-seksuaaleja kuin heteroita. Sitä vaan ei ajatella, koska helpompaa niin.

Vaikka oliskin, ihmiset suuttuu (ei kaikki, osa) jos heistä kiinnostuneena menee lipomaan pikkurilliä ja vinkkaamaan silmää. :D

• Anonyymi

Niin no, minähän olen se ns. helppo.
      Jos olisi tuolla tavalla suuntautunut, niin eikö se toimisi aivan samoin kuin nytkin?

-keinovaginamies-

• Kuvaile tilanne. :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Kuvaile tilanne. :)

Ette te haluatte minun kuvailuja lukea. Te vaan etsitte niitä korkeamman tason tunneyhteyksiä täällä.

Miten te jaksattekin noista itsestään selvyyksistä jauhaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Kuvaile tilanne. :)

Sitä paitsi se kuuluisi toisen palstan aihepiiriin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Ette te haluatte minun kuvailuja lukea. Te vaan etsitte niitä korkeamman tason tunneyhteyksiä täällä.

Miten te jaksattekin noista itsestään selvyyksistä jauhaa.

-keinovaginamies-

Kuvailet heteroiden pokausvinkit, muttet homojen, mikset?

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä paitsi se kuuluisi toisen palstan aihepiiriin.

-keinovaginamies-

Ei kuulu, tää on sinkut. Homokin voi olla sinkku, eikö ukkomies? :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Ei kuulu, tää on sinkut. Homokin voi olla sinkku, eikö ukkomies? :)

Ei. Ukkomies ei voi olla sinkku, tai sitten se on joku salasinkku.

En muistaakseni ole kuvaillut täällä kertaakaan sitä, miten minut isketään.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Ei. Ukkomies ei voi olla sinkku, tai sitten se on joku salasinkku.

En muistaakseni ole kuvaillut täällä kertaakaan sitä, miten minut isketään.

-keinovaginamies-

Voisitko yrittää kuvailla? :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Voisitko yrittää kuvailla? :)

Toki voisin ja teenkin sen heti kun tarvetta ilmenee, mutta sisimmältäni minä olen soveliaisiin käytöstapoihin kiintynyt yksilö. Eli ne jutut tulee olemaan sitten eri foorumeilla tai vähintään eri palstalla.

Vihjeenä voin sinulle näin yksityisesti kertoa, että katso nimimerkkiäni.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Toki voisin ja teenkin sen heti kun tarvetta ilmenee, mutta sisimmältäni minä olen soveliaisiin käytöstapoihin kiintynyt yksilö. Eli ne jutut tulee olemaan sitten eri foorumeilla tai vähintään eri palstalla.

Vihjeenä voin sinulle näin yksityisesti kertoa, että katso nimimerkkiäni.

-keinovaginamies-

Heh, selvä. :)

• Anonyymi

Naisen ei tarvii miettiii miten hurmaa miehen koska nainen vaan katsoo miestä niin se on siinä.

• Kyllä mun on tarvinut miettiä sitäkin. Olen ollut se aloitteen tekijä. :)

• Anonyymi

Aitous toimii.

• Okei. Mistä se toinen tietää, että vaikka mä olen ihan aito ja aidosti kiinnostunut, kun lähestyn?

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Okei. Mistä se toinen tietää, että vaikka mä olen ihan aito ja aidosti kiinnostunut, kun lähestyn?

Se selvitetään juttelemalla, ei kävelytyylistä tai katseesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Se selvitetään juttelemalla, ei kävelytyylistä tai katseesta.

No mites se seksuaalinen suuntautuminen selvitetään niin, ettei tuu turpaan?

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

No mites se seksuaalinen suuntautuminen selvitetään niin, ettei tuu turpaan?

Olemalla vaan aidosti oma itsensä. Kyllä se kohde sanoo jos ns haukut väärää puuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Olemalla vaan aidosti oma itsensä. Kyllä se kohde sanoo jos ns haukut väärää puuta.

Mahtaaks sanoa? Jos se livauttaa lättyyn, kun mokoma luulit homoksi. :'D

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Mahtaaks sanoa? Jos se livauttaa lättyyn, kun mokoma luulit homoksi. :'D

Jos lähestyjä käyttäytyy hyvin en näe syytä itse käyttäytyä huonosti.

Joku vois väittää että miehet herkemmin loukkaantuu jos toinen mies lähestyy, mutta luulen että sekin on stereotypia joka pitää paikkansa korkeintaan jossain perähikiällä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos lähestyjä käyttäytyy hyvin en näe syytä itse käyttäytyä huonosti.

Joku vois väittää että miehet herkemmin loukkaantuu jos toinen mies lähestyy, mutta luulen että sekin on stereotypia joka pitää paikkansa korkeintaan jossain perähikiällä.

Voisin uskoa, että pääkaupunkiseudulla homot saa erilaisen vastaan oton, kun meidän hoodeilla.

Ihan sama miten fiksusti käyttäytyy. Joukossa on juntteja melko paljon.

• JasuM kirjoitti:

Voisin uskoa, että pääkaupunkiseudulla homot saa erilaisen vastaan oton, kun meidän hoodeilla.

Vastaanoton... Hipasun..

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

No vaiks jotkut on juntteja niin sä voit käyttäytyä silti hyvin. Lähestyä ihminen ihmistä kuten tossa ylempänä oli puhe. Kyllä sä tajuat ennen pitkää onko toinen ”sillai” kiinnostunut vai ei. En mä näe että tässä olisi eroa heteroiden ja ei-heteroiden välillä.

• Anonyymi kirjoitti:

No vaiks jotkut on juntteja niin sä voit käyttäytyä silti hyvin. Lähestyä ihminen ihmistä kuten tossa ylempänä oli puhe. Kyllä sä tajuat ennen pitkää onko toinen ”sillai” kiinnostunut vai ei. En mä näe että tässä olisi eroa heteroiden ja ei-heteroiden välillä.

Juu, ei vaaraa sen puoleen, että lähestyn helposti ketään. Mutta kunhan mietin kuviota. Olen havainnut, että eroa on onko hetero vai ei.

Sen sijaan kiinnostus voi olla muutakin, joten haukata voi hatullisen paskaakin, kun olettaa kiinnostuksen olevan jotain eksaktia.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Juu, ei vaaraa sen puoleen, että lähestyn helposti ketään. Mutta kunhan mietin kuviota. Olen havainnut, että eroa on onko hetero vai ei.

Sen sijaan kiinnostus voi olla muutakin, joten haukata voi hatullisen paskaakin, kun olettaa kiinnostuksen olevan jotain eksaktia.

Mitä tarkoitat tuolla tokalla kappaleella?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat tuolla tokalla kappaleella?

Että erehtyäkin voi.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Tollanen ihme venkoilu ei puolestaan toimi ollenkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tollanen ihme venkoilu ei puolestaan toimi ollenkaan.

Venkoilu?! :0

• Anonyymi

Mies hiurmaa naisen ulkonäöllä. Katse ja hymy niin nainen lähtee mienen matkaan.

• Entäs milläs nainen hurmaa naisen tai mies miehen? :)

• Eikö hurmaaminen ole yksilökysymys?

Itseni hurmaa älykkyys, kielellinen näppäryys, matemaattinen ja avaruudellinen äly, herkkyyden näyttäminen ja tunteiden näyttäminen (vain aidot versiot, teatterinäytelmät toimii päinvastoin. Irl ne erottaa hyvin). Myös ihmisen arvomaailma on hurmannut (muun ohessa). Ulkonäöstä hurmaa hymyilevät silmät, hymykuopat, karmismaattisyys (irl), hyvä ryhti ja miten kantaa itsensä. Loppujen lopuksi se lopullinen hurmaaminen tapahtuu ihon tuoksulla, katseen syvyydellä, kosketuksen intensiteetillä ja läsnäolon taidolla.

Jokainen ex-suhteen mies ovay olleet täysin erilaisia, eri ammateissa ja ulkonäöllisesti mukaan mahtuu ääripäät monella mittarilla. Yksi asia heitä yhdistää: äly ja kyky keskustella.

Itseäni ei koskaan ole valittu irl ulkoisin perustein. Joko valintaperuste on löytynyt pään ja sydämen sisältä. Sitten ainakin kerran minut tietoisesti valittu lasten äidiksi muun ohessa.

En tiedä eroaako samaa sukupuolta olevien hurmaaminen mitenkään heterohurmasta? Miehen ehkä kuvittelisin pistävän keskimäärin visuaalisille asioille painoarvoa? Silti on paljon niitä, jolla vaa’assa painaa sisäinen ihminen enemmän? Itseäni ei pelkällä komeudella viedä. 😆

• Okei. :)

Entäs jos sua lähestyy tuon kuvailusi kaltainen nainen ja vielä tuoksuukin hyvältä? :)

• Eroaa se sen verran, että suurempi riski haksahtaa yrittämään heteroa, jos ei olla ennakkoon tietoisia homoudesta.

Ja on muitakin hienovaraisia eroja.

Itse näkisin, että juttelulla on hyvä aina aloittaa. Mutta se mutta onkin sitten se kohta, kun pitäis saada selville fiksusti onko toinen kiinnostunut saman sukupuolisesta. :)

Heteroitten harvemmin tarttee miettiä ja varoa tuota. Toki homokoodina voi viestiä koodit, mutta kukapa tietää homokoodit. :D

Homo kun ei välttis ole näkyvästi homoksi erottuva.

• JasuM kirjoitti:

Eroaa se sen verran, että suurempi riski haksahtaa yrittämään heteroa, jos ei olla ennakkoon tietoisia homoudesta.

Ja on muitakin hienovaraisia eroja.

Itse näkisin, että juttelulla on hyvä aina aloittaa. Mutta se mutta onkin sitten se kohta, kun pitäis saada selville fiksusti onko toinen kiinnostunut saman sukupuolisesta. :)

Heteroitten harvemmin tarttee miettiä ja varoa tuota. Toki homokoodina voi viestiä koodit, mutta kukapa tietää homokoodit. :D

Homo kun ei välttis ole näkyvästi homoksi erottuva.

Joo ymmärrän asian, tietyllä tavalla varmaan vaikeampaa on.

Kuitenkin jos miettii vaikka baaria, työpaikka, harrastusta tai deittipalvelua, deiteissä ilmoitetaan mitä hakee. Sitten taas nuo muut, eihän niissäkään suoraan asiaan yleensä mennä. Keskustella voi molempien sukupuolien kanssa ja voi myös mennä baariin, jonka enemmistö on vähemmistöä (tosin niissäkin käy paljon naisheteroita ”kun niissä kukaan ei käy kiinni peppuun luvatta”). Jos tapaa ihanan naisen tai miehen työssä tai harrastuksessa, eihän silloinkaan voi mennä tunnustelematta asiaan. Ja jos toinen on kiinnostunut, kyllä hän vähitellen flirttiin ja tunnusteluihin vastaa.

Sinänsä jos ei ole kiinnostunut yleisimmästä lajista (tavallinen hetero), on aina vaikeampi löytää mitä etsii. Samahan se on sapioseksuaalillakin, semmoinen karkea 10-15% jää jäljelle isosta populaatiosta.

• Emberizi kirjoitti:

Joo ymmärrän asian, tietyllä tavalla varmaan vaikeampaa on.

Kuitenkin jos miettii vaikka baaria, työpaikka, harrastusta tai deittipalvelua, deiteissä ilmoitetaan mitä hakee. Sitten taas nuo muut, eihän niissäkään suoraan asiaan yleensä mennä. Keskustella voi molempien sukupuolien kanssa ja voi myös mennä baariin, jonka enemmistö on vähemmistöä (tosin niissäkin käy paljon naisheteroita ”kun niissä kukaan ei käy kiinni peppuun luvatta”). Jos tapaa ihanan naisen tai miehen työssä tai harrastuksessa, eihän silloinkaan voi mennä tunnustelematta asiaan. Ja jos toinen on kiinnostunut, kyllä hän vähitellen flirttiin ja tunnusteluihin vastaa.

Sinänsä jos ei ole kiinnostunut yleisimmästä lajista (tavallinen hetero), on aina vaikeampi löytää mitä etsii. Samahan se on sapioseksuaalillakin, semmoinen karkea 10-15% jää jäljelle isosta populaatiosta.

Juu, on siinä kuulemma haastetta. Mitä olen kokeneiltakin kuullut.

En kyllä baarista ikinä seuraa edes lähtis etsimään, ikinä. Kyllä jotain muuta kautta sitten mielummin.

Kyllä määkin osaan flirttiä, ilmein ja elein, mutta ennen kun niin tekisin tarttis olla jokin fiilis, että vaivaudun yrittämään.

Juu, sapioseksuaalina tiiän tuon. Vähän on niitä ja nekin vähät heteroita ollu.. Yks poikkeus. :)

• Anonyymi

Ruskia on epäväri

• Pinkkii olla pitää, vaik ois ruskeaa ympäriltä. ;D

• Anonyymi

Se on pirullista, kokemuksesta tiedän miten ihastuin erääseen tyyppiin vuosia sitten.
      Hän antoi samanlaisia merkkejä, tunnustin sähköpostissa tunteeni.
      Ei olisi pitänyt, kertoi testailleensa vain ja sain käsityksen, että naureskeli typeryyttäni.
      Hemmetti miten kipeää teki.
      En kyllä yrittänyt edes hurmata mitenkään, asiat vai johti seuraaviin jne.
      Paska fiilis jäi..

• Joo, no mitään ei pidä tunnustaa, etenkään jos toinen vaikuttaa vähänkään heterolle. Kantapääoppi.

Menee vaan vituiks, kun avautuu tuntemuksistaan. Pääsee mustalle listalle ja kartettavien joukkoon.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Joo, no mitään ei pidä tunnustaa, etenkään jos toinen vaikuttaa vähänkään heterolle. Kantapääoppi.

Menee vaan vituiks, kun avautuu tuntemuksistaan. Pääsee mustalle listalle ja kartettavien joukkoon.

No joo.. jälkeenpäin istui (samassa työpaikalla) lähelleni ja pyysi apuja yhteen kinkkkseen työsuhdeasiaan, juteltiin siitä ja oltiin ihan samoilla linjoilla. Ymmärsin kaiken sen juttelun jälkeen, miten katuvaiselta vaikutti. Ei olla sen jälkeen oltu tekemisissä ja uskonpa, että ei ole mikään hetero ollut erityisesti. Hänen elämänsä ei ole ollut erityisen helppoa. On ollut heterosuhteita, muttei mitään kestävää kuitenkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No joo.. jälkeenpäin istui (samassa työpaikalla) lähelleni ja pyysi apuja yhteen kinkkkseen työsuhdeasiaan, juteltiin siitä ja oltiin ihan samoilla linjoilla. Ymmärsin kaiken sen juttelun jälkeen, miten katuvaiselta vaikutti. Ei olla sen jälkeen oltu tekemisissä ja uskonpa, että ei ole mikään hetero ollut erityisesti. Hänen elämänsä ei ole ollut erityisen helppoa. On ollut heterosuhteita, muttei mitään kestävää kuitenkaan.

Oukkei. Hyvä kuitenkin, että saitte selväksi puhuen. Ikävintä on jos jokin jää vuosiksi kaivelemaan ja epäselväksi.

• Heh, voi Jasu. En ole koskaan haistellut naisia siltä läheisyydeltä, että tietäisin, voiko nainen kolahtaa. Hajuvesi tai partavesi ei riitä kolahdukseen, pikemminkin estää sen. 😉 Tuoksun pystyy haistamaan vasta halatessa, hitaita tasaisessa tai pussaillessa. Jos kolahtaa kovaa, sitten se voi olla ”menoa” samantien. Tiedän, että aaltopituuden kanssa naisen kanssa ei ole haastetta, olet siitä esimerkki, mutta hetero ei taida ihan noin vaan muuttua muuksi…

Miesten kanssa tuoksu on yhtä ehdoton vaatimus kuin äly. Mm. Tiede ja erinäisissä kevyissä lehdissä on referoitu monesti, että kyse on geenien yhteensopivuudesta. Riippumatta siitä onko lisääntymisaikeissa vai ei, tietenkin. Yhteensopivuus tarkoittaa riittävää samanlaisuutta ja riittävää erilaisuutta. Olen syntynyt Helsinkiläisenä (tosin vain ihan ekat vuodet) ja sen jälkeen muuttanut rajan yli naapurikaupunkiin. Helsinkiläisten juuret on harvoin Helsingistä. En tiedä onko sattumaa, mutta usein tunnen vetoa miehiin, joilla on taustalla saman alueen geenejä vanhempien tai esivanhempien kautta. Tamperelaiset, Pohjanmaa, Itä-Suomi… ainakin tavallista useammin kolahtaa tuoksun osalta. Jopa sukuni Saksalainen kanta-isä näyttää vaikuttavan. En ole koskaan seurustellut kuin kanta-Suomalaisen kanssa, kolahdusta ei ole tullut. Silti tiedostan, että Saksa-Hollanti kohdilla koen hurmaavuutta (mitä en vaikka puhtaasti etelä-eurooppalaisen, aasialaisen tai afrikkalaisen kohdalla ole koskaan kokenut). Olen tehnyt 10 vuotta töitä hyvin kansainvälisissä ympäristössä, joten ulkomaalaiset kollegat on normi. Mielenkiintoista nähdä muuttuuko tuoksun merkitys kun vaihdevuosi oireet joskus alkaa. 🤣 Sinänsä ihan tyhmä kriteeri, jolle ei voi mitään!

• Jasu, tunnistatko sinä muuten tuon saman primitiivisen tuoksun merkityksen? Toimiiko se miehiin ja naisiin samalla tavalla? Mielenkiintoista kuulla.

• Aijaa, no mä olen syntynyt Helsingissä. :)

Asunut en ole kuin muutaman viikon synnärillä, keskoskaapissa. :D

Mun Saksalainen kantaisäni Johan saattaa vaikuttaa mullakin, mutta lähinnä siihen myös etten kaipaile ulkomaalaisia kumppaneita.

Olen halannut naista, jonka tuoksu humautti kuin halolla päähän. Joten uskon, että se tuoksu ja feromonit toimii kaikinpäin. Olen nuuskija tyypiä. :)

• JasuM kirjoitti:

Aijaa, no mä olen syntynyt Helsingissä. :)

Mun Saksalainen kantaisäni Johan saattaa vaikuttaa mullakin, mutta lähinnä siihen myös etten kaipaile ulkomaalaisia kumppaneita.

Olen halannut naista, jonka tuoksu humautti kuin halolla päähän. Joten uskon, että se tuoksu ja feromonit toimii kaikinpäin. Olen nuuskija tyypiä. :)

Nuuskija siis niin, että nuuskin toisen ihoa kun olen iholla, hiuksia, jopa ikävissäni saan lohtua toisen tuoksuisesta paidasta tai peitteestä. :)

• JasuM kirjoitti:

Aijaa, no mä olen syntynyt Helsingissä. :)

Tuoksun vaikutus on juuri tuo, kuin halolla päähän.

Joskus nuorena oli asia koettua kantapään kautta. Yökerhojatkot koulutusseminaarissa. Liian nuori mies, viaton tanssiminen pitkän ruinauksen ja koiran pennun silmillä tuijottelun jälkeen. Mies nappa määrätietoisesti kiinni kun hitaat alkaa. Halolla päähän ja seuraava puoli tuntia menee räävittömän intohimoisessa suutelussa. Sitten tajuan, että miten tässä näin kävi, olen varattu! Pysyn sen jälkeen harkitusti kauempana, mutta jäämme ulos juttelemaan melkein aamuun. Mies olisi siltä istumalta muuttanut luokseni asumaan 300km päähän ja jättäisi tyttöystävän (tai sitten yritti saada puheilla muuta 😆). Siinä vaiheessa jo tolkkuni oli palannut. Muistan ajankin vielä hyvin. Kun palasin hotellihuoneeseen YKSIN, teksti-TV ilmoitti, että Diana on kuollut.

Ainoa kerta kun olen seurustellessa ylittänyt sopivan rajan. Morkkis oli ihan julmettu. Sen jälkeen en ole seurustellessa tanssinut hitaita tai muuten lähekkäin. Riskiä ei ole kun pysyy kaukana. 😂

• Emberizi kirjoitti:

Tuoksun vaikutus on juuri tuo, kuin halolla päähän.

Joskus nuorena oli asia koettua kantapään kautta. Yökerhojatkot koulutusseminaarissa. Liian nuori mies, viaton tanssiminen pitkän ruinauksen ja koiran pennun silmillä tuijottelun jälkeen. Mies nappa määrätietoisesti kiinni kun hitaat alkaa. Halolla päähän ja seuraava puoli tuntia menee räävittömän intohimoisessa suutelussa. Sitten tajuan, että miten tässä näin kävi, olen varattu! Pysyn sen jälkeen harkitusti kauempana, mutta jäämme ulos juttelemaan melkein aamuun. Mies olisi siltä istumalta muuttanut luokseni asumaan 300km päähän ja jättäisi tyttöystävän (tai sitten yritti saada puheilla muuta 😆). Siinä vaiheessa jo tolkkuni oli palannut. Muistan ajankin vielä hyvin. Kun palasin hotellihuoneeseen YKSIN, teksti-TV ilmoitti, että Diana on kuollut.

Ainoa kerta kun olen seurustellessa ylittänyt sopivan rajan. Morkkis oli ihan julmettu. Sen jälkeen en ole seurustellessa tanssinut hitaita tai muuten lähekkäin. Riskiä ei ole kun pysyy kaukana. 😂

Noo, erheet opettaa. :)

Mulla oli tuon tuoksulla humauttavan naisen kanssa opiskelutoveri tyyppiä tuttuus, hän tuli ekana koulupäivänä istumaan mun viereen ja jatkossa aina opintojen loppuun asti.

Luokan naisista se päällepäin joka käänsi "kaikkien" päät, jopa meidän miesope oli ihan tillin tallin aina kyseisen naisen läsnäollessa.

Tosi hyvännäköinen nainen. Myönnän, että miellytti silmää ja oli kiva kun valkkas mun seuran aina. :D

Oltiin paljon tekemisissä ja tutuksikin tultiin. Kerran sitten tuli saatua näyttöjä läpi ja halattiin. Erehdyin nuuskasemaan hänen kaulan ja hiusten seutua ja humpss. :)

Seuraavalla viikolla hän tuli mua koulun ovella vastaan pitkät hiukset hulmuten ja mä koin sen humpss ja liekit löi läpi. Teki mieli tarttua häneen ja loppu jääköön sensuuriin. :)

Intohimoinen liekki... Paidanhelmat tulessa.

En ole ennen moista kokenut.

• JasuM kirjoitti:

Noo, erheet opettaa. :)

Mulla oli tuon tuoksulla humauttavan naisen kanssa opiskelutoveri tyyppiä tuttuus, hän tuli ekana koulupäivänä istumaan mun viereen ja jatkossa aina opintojen loppuun asti.

Luokan naisista se päällepäin joka käänsi "kaikkien" päät, jopa meidän miesope oli ihan tillin tallin aina kyseisen naisen läsnäollessa.

Tosi hyvännäköinen nainen. Myönnän, että miellytti silmää ja oli kiva kun valkkas mun seuran aina. :D

Oltiin paljon tekemisissä ja tutuksikin tultiin. Kerran sitten tuli saatua näyttöjä läpi ja halattiin. Erehdyin nuuskasemaan hänen kaulan ja hiusten seutua ja humpss. :)

Seuraavalla viikolla hän tuli mua koulun ovella vastaan pitkät hiukset hulmuten ja mä koin sen humpss ja liekit löi läpi. Teki mieli tarttua häneen ja loppu jääköön sensuuriin. :)

Intohimoinen liekki... Paidanhelmat tulessa.

En ole ennen moista kokenut.

Joo. Just tota se on vaarallisimmillaan ja myös ihanimmillaan. 😉 Parempi vaan pysyä 2m turvavälin etäisyydellä, ennen kuin on valmis kohtaamaan sen puolen itsestä ja siitä toisesta. 😆 Niin kauan kun pysyy kaukana, kaikki pysyy hyvin ja helposti ”kontrollissa”.

Sama siis vissiin pätee heteroiden lisäksi myös homoilla.

• Emberizi kirjoitti:

Joo. Just tota se on vaarallisimmillaan ja myös ihanimmillaan. 😉 Parempi vaan pysyä 2m turvavälin etäisyydellä, ennen kuin on valmis kohtaamaan sen puolen itsestä ja siitä toisesta. 😆 Niin kauan kun pysyy kaukana, kaikki pysyy hyvin ja helposti ”kontrollissa”.

Sama siis vissiin pätee heteroiden lisäksi myös homoilla.

Heh, justiinsa näin. Hyvä hajurako on oltava. :D

No ainakin mulla näytti aiheuttavan eläimellisen himon se nuuskutteluhetki. Jäi mieleen. :)

Öitä.

• JasuM kirjoitti:

Heh, justiinsa näin. Hyvä hajurako on oltava. :D

No ainakin mulla näytti aiheuttavan eläimellisen himon se nuuskutteluhetki. Jäi mieleen. :)

Öitä.

Öitä

• Anonyymi

Nainen hurmaa naisen katsella. Kai niillä joku lesbo katse on millä ne tunnistaa toisensa. Kerran olin bileissä ja kaks tuntematonta naista alko nuolla toisiaan ja ne pyysi minut mukaan makkariin ja siellä ne nuoli toistensa pilluaja kun mina panin toista naista takaapäin. No sinkkuna tiettu sitä tekee kuten parhaaksi näkee ja itse asiassa minun eka tyttöystäväkin oli Bi joka tykkäsi myös naisista.

Homma menin niin etä mun tyttöystävä pyysi minut yhden kaverinsa luokse ja oli alkoholia kyllä tarjolla, sitä juotiin ja kohta mun tyttöystävä ja sen kaveri nainen alkoi suutelemaan toisiaan. Kohta ne olikin alasti ja minä olin myös ja hommat eteni seksiin. Seuraavana aamumna eivät halunneet puhua asiasta edes.

• Aha. Jos ne nyökkäili lesbosti toisilleen tai huomas peukaloissa sormukset. ;)

Tais olla bissejä.

• Anonyymi

Heterona mun on hyvin vaikea keksiä miten kukaan nainen voisi vaada mut kiinnostumaan itsestään. Varmaan olisivat niitä samoja juttuja, joista miehissäkin kiinnostun, jos siis ylipäänsä voisin naisista kiinnostua.

• Yym. Niin, itse viehätyn naisissa eri asioihin kun miehissä. Tyystinkin jopa eri asioihin.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Yym. Niin, itse viehätyn naisissa eri asioihin kun miehissä. Tyystinkin jopa eri asioihin.

Vaan kun ei naisista viehäty niin on vaikea keksi mikä juuri naisessa voisi viehättää.

Tosin ei mua ole (ainakaan vielä) ole onnistunut yksikään mieskään millään tempuilla hurmaamaan. Sellaset yritykset pikemmin karkottavat mut. En vaan jaksa mitään sirkustemppuja. Normaalia keskustelua ja jutut joko kohtaavat tai eivät kohtaa, eikä siinä mikään temppu auta. Juttusille "päästäkseen" taas ei temppuja tarvitse. Kyllä mä ihmisten kanssa mielelläni juttelen.

Vaikutuksen muhun on onnistunut tekemään kiltteydellä, ystävällisyydellä, kärsivällisyydellä, sopivalla huumorintajulla ja hyvällä älyllä. Eikä noita ole mitenkään välttämättä ole tarvinut osottaa juuri henkilökohtasesti mua kohtaan. Joskus on tullut ihastuttua täysin sivustakatsoen ja tilanteeseen osattomana. Jopa siinä määrin, että mielikuvani koko ihmisestä on muuttunut.

• Anonyymi kirjoitti:

Vaan kun ei naisista viehäty niin on vaikea keksi mikä juuri naisessa voisi viehättää.

Tosin ei mua ole (ainakaan vielä) ole onnistunut yksikään mieskään millään tempuilla hurmaamaan. Sellaset yritykset pikemmin karkottavat mut. En vaan jaksa mitään sirkustemppuja. Normaalia keskustelua ja jutut joko kohtaavat tai eivät kohtaa, eikä siinä mikään temppu auta. Juttusille "päästäkseen" taas ei temppuja tarvitse. Kyllä mä ihmisten kanssa mielelläni juttelen.

Vaikutuksen muhun on onnistunut tekemään kiltteydellä, ystävällisyydellä, kärsivällisyydellä, sopivalla huumorintajulla ja hyvällä älyllä. Eikä noita ole mitenkään välttämättä ole tarvinut osottaa juuri henkilökohtasesti mua kohtaan. Joskus on tullut ihastuttua täysin sivustakatsoen ja tilanteeseen osattomana. Jopa siinä määrin, että mielikuvani koko ihmisestä on muuttunut.

Noinhan ne usein käykin, ihastumiset. Sivusta katsoen, siis mulla varsinkin.

Tarkkailijaluonteena seurailen ja luon mielikuvia ihmisistä, joihinkin tekee sitten sen pohjalta mieli jopa tutustuakin.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Noinhan ne usein käykin, ihastumiset. Sivusta katsoen, siis mulla varsinkin.

Tarkkailijaluonteena seurailen ja luon mielikuvia ihmisistä, joihinkin tekee sitten sen pohjalta mieli jopa tutustuakin.

Tuollasessa tilanteessa vaan on hyvin vaikea hurmata ketään tarkoituksella. Tarkkailijaluonne kyllä huomaa, jos siinä on jotain esitystä. Harva jaksaisi esittää niin kauaa, että homma menisi tarkkailijalle täydestä. Varsinkaan kun koskaan ei voi tietää milloin se toinen tarkkailee.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuollasessa tilanteessa vaan on hyvin vaikea hurmata ketään tarkoituksella. Tarkkailijaluonne kyllä huomaa, jos siinä on jotain esitystä. Harva jaksaisi esittää niin kauaa, että homma menisi tarkkailijalle täydestä. Varsinkaan kun koskaan ei voi tietää milloin se toinen tarkkailee.

Näinpä. Kyllä mäkin silti olen erehtynyt ihmisten suhteen. En ole aina nähnyt roolisuoritusten läpi.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Näinpä. Kyllä mäkin silti olen erehtynyt ihmisten suhteen. En ole aina nähnyt roolisuoritusten läpi.

No mä en kyllä ole vielä isommin erehtynyt. Yhteensopivuuden kanssa kyllä, mutta en ihmisen perusluonteen ja käytöksen kanssa. Johtuneeko sitten siitä, että olen varsin hitaasti lämpiävää tai ainakin hitaasti lähestyvää sorttia.

• Anonyymi kirjoitti:

No mä en kyllä ole vielä isommin erehtynyt. Yhteensopivuuden kanssa kyllä, mutta en ihmisen perusluonteen ja käytöksen kanssa. Johtuneeko sitten siitä, että olen varsin hitaasti lämpiävää tai ainakin hitaasti lähestyvää sorttia.

Oppia ikä kaikki. Nuorena voi olla vähän naivi ja hyväuskoinen. Mä olen ollut kiltti ja helppo hyväksikäytettävä. Oon aina halunnut uskoa toisista hyvää ja kohdella hyvin, mut kuraa on tullu silmille silleen. Niinpä oonkin oppinut pysymään ihmisistä loitolla ja valikoimaan tarkasti seurani.

• JasuM kirjoitti:

Oppia ikä kaikki. Nuorena voi olla vähän naivi ja hyväuskoinen. Mä olen ollut kiltti ja helppo hyväksikäytettävä. Oon aina halunnut uskoa toisista hyvää ja kohdella hyvin, mut kuraa on tullu silmille silleen. Niinpä oonkin oppinut pysymään ihmisistä loitolla ja valikoimaan tarkasti seurani.

Myös katkomaan välit, jos jotain aihetta ilmenee. Kieroilua tai selän takana hääräilyä.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Niinhän se on. Itse olen ollut jossain määrin pidättyväinen aina. Osin ujouttani ja osin tuon tarkkanäköisyyden vuoksi.

Kiltti mäkin olen aina ollut, mutta haistanut herkästi kaikenlaisen vilpin. Olen siis aina ollut valikoiva seurani suhteen ja hyvä niin. Noita epämääräisiä tyyppejä kun on aina yrittämässä tyrkylle. Noista syistä se varmaan onkin niin, että kaikki sellaset hurmaamisyritykset on tehokas keino karkottaa mut. Eri juttu, jos jo läheinen ihminen haluaa "hurmata", mutta tuntematoman tai puolitutun on turha yrittää mitään temppuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on. Itse olen ollut jossain määrin pidättyväinen aina. Osin ujouttani ja osin tuon tarkkanäköisyyden vuoksi.

Kiltti mäkin olen aina ollut, mutta haistanut herkästi kaikenlaisen vilpin. Olen siis aina ollut valikoiva seurani suhteen ja hyvä niin. Noita epämääräisiä tyyppejä kun on aina yrittämässä tyrkylle. Noista syistä se varmaan onkin niin, että kaikki sellaset hurmaamisyritykset on tehokas keino karkottaa mut. Eri juttu, jos jo läheinen ihminen haluaa "hurmata", mutta tuntematoman tai puolitutun on turha yrittää mitään temppuja.

Se on varmaan hyvä ominaisuus, pidättyväisyys. Säästyy heartbreikkereiltä.

Mä taas olen vaan nopea oppimaan ja oivaltamaan, ei tartte montaa kertaa polttaa näppejä. Mut jään miettimään miksi kävi kuten kävi. Jokin saldo sitten syntyy aikani asiaa pohdittuani.

Pyrin oppimaan virheistäni. Ettei tarvi montaa kertaa lyödä päätä seinään.

Välillä otan sitten tietoisen riskin, mutta asenteella tuli mitä tuli mä haluan nähdä tämän. :)

Joo, ehkäpä tuttuus on etu monessa mielessä. Itsekin mieluusti tutustun kaikessa rauhassa. Ei pidä hosua. :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Se on varmaan hyvä ominaisuus, pidättyväisyys. Säästyy heartbreikkereiltä.

Mä taas olen vaan nopea oppimaan ja oivaltamaan, ei tartte montaa kertaa polttaa näppejä. Mut jään miettimään miksi kävi kuten kävi. Jokin saldo sitten syntyy aikani asiaa pohdittuani.

Pyrin oppimaan virheistäni. Ettei tarvi montaa kertaa lyödä päätä seinään.

Välillä otan sitten tietoisen riskin, mutta asenteella tuli mitä tuli mä haluan nähdä tämän. :)

Joo, ehkäpä tuttuus on etu monessa mielessä. Itsekin mieluusti tutustun kaikessa rauhassa. Ei pidä hosua. :)

Tuo pidättäytyvyyskin on aika monitahoinen juttu. Ainakaan tietääkseni mua ei pidetä noin yleisesti pidättäytyväisenä. Mä olen sosiaalinen ihminen ja tosiaan puhun helposti ja tutustun uusiin ihmisiin suht helposti. Vaan sitten siinä on sellanen raja, jonka yli voi olla vaikea päästä. Juttelen työstä ja harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista ja yksityiselämästänikin tiettyyn rajaan saakka, mutta silti olen kuullut useamman kerran, että mä olen jotenkin ihmisenä arvotus. En oikeastaan itse edes täysin tajua miksi noin, sillä mielestäni mä olen suht avoin yksilö.

Vaan siis mä olen ilmeisesti jotenkin hieman sokea kiinnostuksen osoitusten suhteen. Useampikin ystävä on naureskellut miten mä en vaan huomaa, jos ei sitä läväytä suoraan mun naamalle. Töissäkin joskus työkaverit naureskelleet, että tuokin mies on tossa nyt kolmatta kertaa yrittämässä tulla huomatuksi ja sä vaan hymyilet nätisti. Senkin olen kuullut (parin miehen suusta), että mun kiinnostuksestani ei ota selvää, kun olen kaikille ystävällinen, mutta "muurin takaa".

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo pidättäytyvyyskin on aika monitahoinen juttu. Ainakaan tietääkseni mua ei pidetä noin yleisesti pidättäytyväisenä. Mä olen sosiaalinen ihminen ja tosiaan puhun helposti ja tutustun uusiin ihmisiin suht helposti. Vaan sitten siinä on sellanen raja, jonka yli voi olla vaikea päästä. Juttelen työstä ja harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista ja yksityiselämästänikin tiettyyn rajaan saakka, mutta silti olen kuullut useamman kerran, että mä olen jotenkin ihmisenä arvotus. En oikeastaan itse edes täysin tajua miksi noin, sillä mielestäni mä olen suht avoin yksilö.

Vaan siis mä olen ilmeisesti jotenkin hieman sokea kiinnostuksen osoitusten suhteen. Useampikin ystävä on naureskellut miten mä en vaan huomaa, jos ei sitä läväytä suoraan mun naamalle. Töissäkin joskus työkaverit naureskelleet, että tuokin mies on tossa nyt kolmatta kertaa yrittämässä tulla huomatuksi ja sä vaan hymyilet nätisti. Senkin olen kuullut (parin miehen suusta), että mun kiinnostuksestani ei ota selvää, kun olen kaikille ystävällinen, mutta "muurin takaa".

Ehkä sä olet pokerface? :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai se menee jotenkin niin, että mun täytyy itseni olla jo kiinnostunut, ennen kun huomaan ne mahdolliset huomionosoitukset. Jos mun vastaanottimeni on pois päältä niin viestittely on täysin turhaa. Ja toisaalta aikalailla kaiken olen kuullut jo, enkä ota mitään kehuja vakavasti, vaikka joku sattuisi vakavissaan niitä sanomaankin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kai se menee jotenkin niin, että mun täytyy itseni olla jo kiinnostunut, ennen kun huomaan ne mahdolliset huomionosoitukset. Jos mun vastaanottimeni on pois päältä niin viestittely on täysin turhaa. Ja toisaalta aikalailla kaiken olen kuullut jo, enkä ota mitään kehuja vakavasti, vaikka joku sattuisi vakavissaan niitä sanomaankin.

Sä olet offline tilassa, jollet itse ole haku päällä? :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Sä olet offline tilassa, jollet itse ole haku päällä? :)

Ehkä jotenkin noin. Toisaalta kun en mä ole koskaan oikein ollut haku päällä. Jos joku on kiinnostanut niin se kiinnostuksen kohde on jo tiedossa. Sellaista yleistä etsimistä en ole koskaan harrastanut. En ole esim. koskaan käynyt yksilläkään varsinaisilla treffeillä, vaan ne olleet sellaisia "tunnetaan jo ja kiinnostaa, joten keksitään jotain yhteistä tekemistä".

Vaikka siis olen mä joskus aikanaan pari hetkellistä säätöäkin saanut aikaiseksi, mutta ne ovat olleet tarkoituksella juuri tuota. Toinen osapuoli olisi ehkä voinut haluta jotain muutakin, mutta mä en ole halunnut ja siksi varmaan tarkotuksella valinnutkin ihmisen, joka ei sen syvemmin kiinnosta. Jälkeenpäin nekin olis tietysti voinut jättää tekemättä, kun ei niillä varsinaista merkitystä ollut.

Mitä tohon pokerinaamaan tulee niin ei ainakaan tarkotuksella. Vaan ehkä se voi olla noin. On niitäkin hetkiä ollut, että ilmaistessani vihdoin kiinnostukseni on toinen osapuoli sanonut, että hän ei ole kertakaikkiaan saanut siitä asiasta selvää, vaikka on jo pitkään yrittänyt. Johtuneekohan tuosta, että kaikki mun suhteeni ovat alkaneet omasta aloitteestani. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä jotenkin noin. Toisaalta kun en mä ole koskaan oikein ollut haku päällä. Jos joku on kiinnostanut niin se kiinnostuksen kohde on jo tiedossa. Sellaista yleistä etsimistä en ole koskaan harrastanut. En ole esim. koskaan käynyt yksilläkään varsinaisilla treffeillä, vaan ne olleet sellaisia "tunnetaan jo ja kiinnostaa, joten keksitään jotain yhteistä tekemistä".

Vaikka siis olen mä joskus aikanaan pari hetkellistä säätöäkin saanut aikaiseksi, mutta ne ovat olleet tarkoituksella juuri tuota. Toinen osapuoli olisi ehkä voinut haluta jotain muutakin, mutta mä en ole halunnut ja siksi varmaan tarkotuksella valinnutkin ihmisen, joka ei sen syvemmin kiinnosta. Jälkeenpäin nekin olis tietysti voinut jättää tekemättä, kun ei niillä varsinaista merkitystä ollut.

Mitä tohon pokerinaamaan tulee niin ei ainakaan tarkotuksella. Vaan ehkä se voi olla noin. On niitäkin hetkiä ollut, että ilmaistessani vihdoin kiinnostukseni on toinen osapuoli sanonut, että hän ei ole kertakaikkiaan saanut siitä asiasta selvää, vaikka on jo pitkään yrittänyt. Johtuneekohan tuosta, että kaikki mun suhteeni ovat alkaneet omasta aloitteestani. 😂

Huomenta. :)

Sille se minusta vaikuttaa kertomasi perusteella, ettet välttämättä ihan tuntematonta ihailijaa edes noteeraa.

Mussa on sitä vikaa vähän itsessänikin, etten juurikaan noteeraa kenenkään ihailuja tai ihastumisia, jollei suoraan osaa sanoa siitä mulle. Menee ohi. Ehken siksi ole aina välttämättä ymmärtänytkään, jos joku on ollut kiinnostunut ja mulla onkin mielikuva ettei musta koskaan kukaan ole ollut kiinnostunut. Ja aloitteet olen minäkin tehnyt.

Se voi olla noin.

Mut eihän se haittaa, vaikkei kaikkea huomaa? 🙄☺️

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Huomenta. :)

Sille se minusta vaikuttaa kertomasi perusteella, ettet välttämättä ihan tuntematonta ihailijaa edes noteeraa.

Mussa on sitä vikaa vähän itsessänikin, etten juurikaan noteeraa kenenkään ihailuja tai ihastumisia, jollei suoraan osaa sanoa siitä mulle. Menee ohi. Ehken siksi ole aina välttämättä ymmärtänytkään, jos joku on ollut kiinnostunut ja mulla onkin mielikuva ettei musta koskaan kukaan ole ollut kiinnostunut. Ja aloitteet olen minäkin tehnyt.

Se voi olla noin.

Mut eihän se haittaa, vaikkei kaikkea huomaa? 🙄☺️

Huomenta sinnekin😊

"Mut eihän se haittaa, vaikkei kaikkea huomaa?"

Ei se munkaan mielestä haittaa. Omassa elämässäni tuo on muodostunut lähinnä huvittavaksi yksityiskohdaksi ja mä olen lukemattomat kerrat epäillyt, että lukevatko muut niitä kiinnostuksia turhankin herkästi. Itse en vaan yksinkertaisesti kykene olettamaan jokaista miehen tekemää keskustelunavausta kiinnostuksen osoituksesi. Kyllä mä ihailevan katseen tunnistan, mutta eihän se nyt sen syvällisempää kiinnostusta takaa.

Vaan siis se alkuperäinen kysymys - kuinka hurmata. Mun on pakko jakaa tuo kahteen osaan ja miettiä mitä sillä hurmaamisella tarkoitetaan. Onko se kiinnostuksen herättämistä vai ihastumista/rakastumista? Mun kiinnostustani ei voi herättää oikeastaan millään muulla kuin tekemällä itsensä tunnetuksi. Kuten sanottu niin jutulle pääsemiseen ei tarvita mitään muuta kuin se, että alkaa puhua edes joltisenkaan järkeviä ja asiallisia. Sitten kun juttelee niin sitähän on jo joltain osin tuttu. Se tykästyminen tulee jos tulee, mutta kannattaa nyt ainakin olla aidosti kiinnostunut ihmisestä eikä ainakaan ladella jotain latteita imarteluja. Silläkin riskillä, että kuulostan oma hyväiseltä, niin ne on kaikki kuultu jo (enkä usko niihin yhteenkään).

• Anonyymi

Luin tämän koko ketjun läpi ja nyt en edes muista, että mikä se kysymys olikaan? :D

En tiedä, miten homot ja lesbot tunnistaa toisiaan, mutta luultavasti niillä on se kyky sisäänrakennettuna. Minä olen ihan älyttömän usein joutunut lesbojen "silmätikuksi" eli joutunut iskemisen kohteeksi. Jos ei iskemisyrityksiä niin flirttiä. Tätä on tapahtunut eityisen usein töissä, jossa oon sitten saanut tietää ihastuneen oleven lesbon. Harratuksissa esiintyy ihan jatkuvasti suoraa flirttiä. Olen ajatellut, että tämä johtuu siitä, että olen aina ollut aika sporttinen.

Kävin tässä välissä kurkkaamassa aloittajan kysymyksen. miten voisi hurmata? Minä uulen, että aika perinteisillä tavoilla eli kiinnostunutta katsetta ja sitten juttelua? Sinä olet kyllä niin kivan näköinen, etten jaksa uskoa että sinulla olisi vaikeuksia tutustua keneenkään. <3

• Tämä on tämmöinen pikku pähkinä purtavaksi. :)

No en ole käytännössä naisia koskaan kummemmin koittanut hurmata, ei oikein ole ollut tilaisuuttakaan. Ehkä kuutenkin olen muutaman vahingossa saanut jotenkin tykästymään, kun ovat lähestyneetkin. Ja tosiaan olemalla vaan oma ihteni.

Välillä jotkut naiset käyttäytyy hassusti, lieruu IRL kun kastemato koukussa, ikään kuin flirttii mutta on silti etäisiä tai pysyy etäällä. En tiiä mitä se on, ehkä joku juttu...

Vähän hämmentävää.

Jaaha, no kiitos. :)

• Hmm.

Luulisin että se aitous ja välittömyys on se juttu. Olla kiinnostunut toisesta. Olemalla se hurmaava itsesi, mikä olet.

Mutta se että saako vastakaikua ,, ehkä se on kuten heteroillakin että vaikka toinen on kiinnostava, mukava, hauska jne... se ei silti nappaa sen syvälllisemmin. Ehkä tutusmisasteelle, ehkä toveruuteen, ehkä enempään. En minä tiedä.

Puhuit tuossa aiemmassa kommentissasi jotain irl-mato-koukussa-tyypeistä; kuinka ikäänkuin yrittäisivät ottaa kontaktia, sitten etääntyä.

Voisiko olla niin, että heillä on tiettyä kiinnostusta sinuun, mutta eivät ole osanneet tehdä sitä selväksi itselleenkään? Ovat hämillään itsestään? Vetovoimaa, mutta kokee sen ehkä sitten kielletyksi kuitenkin?

• No ainakin se aitous on rehellisintä, tuottaa tulosta tahi ei. :)

Niin, en tiedä. Hermostunutta hymyä ja hiusten tai jonkun esineen näpläystä. Ihmeellistä kiemurtelua, mikä saa itsenkin herpaantumaan, että mikäs sua vaivaa.

On mulle joskus sanottu ihan naisten suulla, että mussa olis muka karismaa irl. En tiedä mikä sellaista sitten olis?

Empä tiiä niin. :)

Itse kun ei mieti itseään niin..

• Anonyymi

Nainen ei hurmaa miestä.Nainen voi alkaa sepittää jotainm juttua jostain koirasta ja nainen toivoo että mies tajuaa että nainen olis kiinnostunut panemaan. Sitten homma voi edetä suhteeseen jos nainen ei heitä miestä ulos kämpästään panon jälkeen. Nainen ei ole se joka puhuu tunteistaan vaan miehen pitää sanoa jotain koska nainen ei halua nolata itseään ettei saa pakkeja.

• Ohhoh. Empä tiiä.

• Tässä kohtaa hyvät yöt kaikille teille. Palataan taas. :)

• Anonyymi

Ehkä homo keinuttelee ja esittelee persettään ja näyttää persenreikäänsä tai työntää sormensa persenreikää ja työntää sormensa toisen nokan eteen niin näkee kun toisen silmät loistaa ja ihanaan hajuun ja ehdottaa panoja tai tuntevat siitä kun kumpikin puhuu homo kieltä tai kumpikin on naisellisii miähii ja homot kiihottuu paskan hajusta ja syö paskaa voi voi sentään

• Anonyymi

Sanoisin äkkiseltään, että lähtökohtaisesti tarvitaan oikeanlainen ympäristö, missä voi odottaa kohtaavansa samansuuntaisen. Onko se sitten tietty baari tai tapahahtuma, missä ei tarvitse varoa seurauksia samaa tapaan, kuin muuten arjessa. - cu-*kanaa*

• Anonyymi

Lisäys, eli oikea ympäristö madaltaisi kynnystä sii nämielessä, ettei tarvitse sitä ennen laatia pitkää entä jos-kässäriä, että mitä siitä voi seurata? - cu-

• Joo, nimenomaan tuolle sanalle voi odottaa. Kyllähän sitä tuolla kulkiessa on monesti miettinyt, että miten ihmeessä kehenkään törmäis ja tutustuis, jos niikseen tulis.

Kaikki paahtaa arkea laput silmillä muutenkin.

Ne pitää olla jotain tilanteita missä on luonnollista käydä kommunikoimaan ja olla vuorovaikutuksessa.

• Tiistaina minulle soitti naisystävä, joka kyseli neuvoa miehen hurmaamisen suhteen. Neuvoin, että kutsu itse tehdylle aterialle. Nainen ei kuulema osaa oikein kokata, joten neuvoni ei kelvannut. Lisäksi hankaloitti hurmausyritystä se, että mies asui toisella paikkakunnalla kuin tämä nainen.

Hyvää sunnuntaita! :)

• Anonyymi

Ihan hyvä neuvo ei miehen iskeminen paljon vaadi eli kutsuu miehen luoksensa esim kahville ja tarjoo vaikka kaupasta ostettua känttyä ja pussaa miestä niin siinä se ja jos varmastaa haluaa niin sekstailevat niin siitä eteen päin he ovatkin aina yhdessä eli heistä tulee pari eli oikein neuvoit

• Jotenkin joo. Miehiä on kohtuu helppo jututtaa, kysyä treffeille. Ehkä se itellä johtuu siitä, että oon jotenkin luonnollisimmillaan miesten seurassa?

Kun kamunaiset on taas sanoneet että jännittää kysyä miehiä mihkään. Joku jännite.

Mulla taas ei sellasta jännitystä ja jännitettä ole miesten kanssa. Naisten kanssa on.

Mutta syömään tai leffaan on ihan hyvä treffiehdotus, tapahtumat ylipäänsä. Mutta myös intiimimmät puistotreffit piknikille. :)

• JasuM kirjoitti:

Jotenkin joo. Miehiä on kohtuu helppo jututtaa, kysyä treffeille. Ehkä se itellä johtuu siitä, että oon jotenkin luonnollisimmillaan miesten seurassa?

Kun kamunaiset on taas sanoneet että jännittää kysyä miehiä mihkään. Joku jännite.

Mulla taas ei sellasta jännitystä ja jännitettä ole miesten kanssa. Naisten kanssa on.

Mutta syömään tai leffaan on ihan hyvä treffiehdotus, tapahtumat ylipäänsä. Mutta myös intiimimmät puistotreffit piknikille. :)

JasuM: "Mutta syömään tai leffaan on ihan hyvä treffiehdotus, tapahtumat ylipäänsä. Mutta myös intiimimmät puistotreffit piknikille. :)"

Syömään ja leffaan minä taisinkin neuvoa sitä naistuttavaani, mutta hän ilmoitti, että se on vähän hankalaa, kun asuvat eri paikkakunnilla.

Hyvää sunnuntaipäivää! :)

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

JasuM: "Mutta syömään tai leffaan on ihan hyvä treffiehdotus, tapahtumat ylipäänsä. Mutta myös intiimimmät puistotreffit piknikille. :)"

Syömään ja leffaan minä taisinkin neuvoa sitä naistuttavaani, mutta hän ilmoitti, että se on vähän hankalaa, kun asuvat eri paikkakunnilla.

Hyvää sunnuntaipäivää! :)

Hyvää sunnuntaita, lähdetään luistelemaan. Vähän tupruttaa lunta, mutta sekaan vaan. :)

• Anonyymi
      • Kiitos. :)

• Mies miehelle voisi mennä niin että laskee käden polvelle ja kysyy että oletko vapaa. Jos toinen on vapaa niin sitten vain todetaan että lähdetään.
      Tämä siis oman kokemukseni perusteella kun minua on miehet yrittäneet iskeä. Molemmat samalla kaavalla eli ilmeisesti se sitten miespareilla noin toimii.

Naisilla vielä helpompaa. Riittää kun baarin yläkerran länsiseunustalla räpyttää ripsiä ja oikoo hiuksia niin alakerran kaakkoissiivestä toinen nainen saapuu paikalle kuin hidastettuna erään vaatekaupan mainoksessa. Tämä perustuu kokemuksiin kun minut on moitittu nirsoksi kun en ole havainnut flirttejä jostakin talon toiselta laidalta. Sivumenen sanoen tämä on ollut joku keksitty juttu koska tuskin on minua tapeteista erottanut mutta siis jos naiset tietävät että tämä on se oikea tapa viestittää niin helppo se on sitten niitä signaaleja vastaanottaa.

• Heh, ne homokoodit. :P

Käsi polvelle.. :D

Niin no silmiripsien räpsytys voi toimia, paitsi jollain mun kaltaisella se olis kornia räpsyttää ripsiä. Tuntisin oloni dorkaksi, jos räpyttäisin ripsiä ja ihan varmaan kaikki kiertäs kaukaa. :D

Mutta puhut naisellisista naisista?

• JasuM kirjoitti:

Heh, ne homokoodit. :P

Niin no silmiripsien räpsytys voi toimia, paitsi jollain mun kaltaisella se olis kornia räpsyttää ripsiä. Tuntisin oloni dorkaksi, jos räpyttäisin ripsiä ja ihan varmaan kaikki kiertäs kaukaa. :D

Koodeista en nyt niin tiedä mutta jos olisin aikanaan huomannut niin olisin kyllä kysynyt että miksi niillä miehillä oli oletus että olisin miehistä kiinnostunut.

Kieltämättä mielikuvat oli enemmän naisellisemmista naisista mutta epäilen että naisilla on enemmän vaihtoehtoja. Nainen voi räpsytellä tai jos tuntuu ettei se ole oma juttu niin sitten tuo miesten "käsi polvelle" voi olla ihan toimiva.
        En ole testannut mutta epäilen että miesten välillä tuollainen räpyttely tai itsensä sukiminen ei ehkä olisi niin toimiva

• JasuM kirjoitti:

Koodeista en nyt niin tiedä mutta jos olisin aikanaan huomannut niin olisin kyllä kysynyt että miksi niillä miehillä oli oletus että olisin miehistä kiinnostunut.

Kieltämättä mielikuvat oli enemmän naisellisemmista naisista mutta epäilen että naisilla on enemmän vaihtoehtoja. Nainen voi räpsytellä tai jos tuntuu ettei se ole oma juttu niin sitten tuo miesten "käsi polvelle" voi olla ihan toimiva.
        En ole testannut mutta epäilen että miesten välillä tuollainen räpyttely tai itsensä sukiminen ei ehkä olisi niin toimiva

• JasuM kirjoitti:

• M184 kirjoitti:

Olisitko rohjennut kysyä? :)

Juu, koodeista tiedä mitään minäkään, kun sen mitä olen kuullut. Ja onko ne toimivia tai tottakaan, niin??

Silmäviestintää kehiin. :D

• Anonyymi

Erikoistapauksia

On tietysti se ja sama väittääkö täällä minkäkin tarinan todeksi tai fiktiiviseksi, mutta esitän vahvasti seuraavaa: Tämä tarina on tosi, vaikkakin vain minulle kerrottu. Eli tarinan totuusarvo olisi arveluttava, ellei sattuisi tuntemaan sen kertojaa erittäin hyvin.

Kävi näin

Kyseinen kertojanainen oli ollut kahvilassa ystävättärensä kanssa, kun sisään oli astunut mies, joka kompastui ovella kynnykseen ja menetti tasapainonsa vain törmätäkseen naulakkoon, jossa roikkui kertojan päällystakki, joka putosi lattialle.

Vuoden kuluttua nämä törmäilijät olivat naimisissa.

(hihitystä)

• Anonyymi

Oho

Tuosta saa sen kuvan että päällystakki ja mies menivät naimisiin.

No, sattuuhan sitä kaikenlaista.

(naurua)

• Eli näyttävä sisääntulo vois toimia wau efektinä, ihana tunari siinä ja se on nyt mun? :"D

• Anonyymi kirjoitti:

Oho

Tuosta saa sen kuvan että päällystakki ja mies menivät naimisiin.

No, sattuuhan sitä kaikenlaista.

(naurua)

Aamen muutes. :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Eli näyttävä sisääntulo vois toimia wau efektinä, ihana tunari siinä ja se on nyt mun? :"D

Juurikin näin

Käsittääkseni monella miehellä on sellainen käsitys naisista, että näihin tulee tehdä vaikutus autolla, hauiksella tai hassuilla letkautuksilla ja vitseillä.

Ehkä minun pitäisi alkaa miesasiamieheksi, tai ainakin harkita tiedottajan virkaa kyseisessä yhdistyksessä.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin

Käsittääkseni monella miehellä on sellainen käsitys naisista, että näihin tulee tehdä vaikutus autolla, hauiksella tai hassuilla letkautuksilla ja vitseillä.

Ehkä minun pitäisi alkaa miesasiamieheksi, tai ainakin harkita tiedottajan virkaa kyseisessä yhdistyksessä.

(hihitystä)

Shakki on eräänlainen lautapeli, joka on kotoisin (muistaakseni) Intiasta tai Kuortaneelta.

Laudalla on kaikenlaisia nappuloita, joilla on erilainen arvo, käyttöarvo tai asema hierarkiassa. Alin arvo on rivisotilaalla. Korkein arvo on kuningattarella, joka on liikkeissään nopea, arvaamaton ja väkivaltainen Shiva. Kuninkaalla ei ole pelissä kuin nimellinen arvo, mutta tätä yritetään kuitenkin puolustaa hyökkääjältä kaikin mahdollisin tavoin, missä on jotain järkeä. Kuningas on heikko, liikuntavammainen ja hidas raahustaja, jota on kuitenkin suojeltava pelin idean vuoksi. Vastapuolen kuningas on kuitenkin motitettava, jos aikoi pelin voittaa.

Pelin seksikkäimmät nappulat ovat siis nämä kaksi laudalla operoivaa kuningatarta.

Niin että se naisten ihastumisesta toisiinsa.

(hihitystä)

• Anonyymi kirjoitti:

Shakki on eräänlainen lautapeli, joka on kotoisin (muistaakseni) Intiasta tai Kuortaneelta.

Laudalla on kaikenlaisia nappuloita, joilla on erilainen arvo, käyttöarvo tai asema hierarkiassa. Alin arvo on rivisotilaalla. Korkein arvo on kuningattarella, joka on liikkeissään nopea, arvaamaton ja väkivaltainen Shiva. Kuninkaalla ei ole pelissä kuin nimellinen arvo, mutta tätä yritetään kuitenkin puolustaa hyökkääjältä kaikin mahdollisin tavoin, missä on jotain järkeä. Kuningas on heikko, liikuntavammainen ja hidas raahustaja, jota on kuitenkin suojeltava pelin idean vuoksi. Vastapuolen kuningas on kuitenkin motitettava, jos aikoi pelin voittaa.

Pelin seksikkäimmät nappulat ovat siis nämä kaksi laudalla operoivaa kuningatarta.

Niin että se naisten ihastumisesta toisiinsa.

(hihitystä)

Kunigattaret saa olla rauhassa kuningattaria, ei se näin hovinarrin mielestä paha ole. Narri ja ritari voi aina rakastua kuningattareen. Eivät kilpaile tittelistä kuningatar. :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Kunigattaret saa olla rauhassa kuningattaria, ei se näin hovinarrin mielestä paha ole. Narri ja ritari voi aina rakastua kuningattareen. Eivät kilpaile tittelistä kuningatar. :)

Mjaa-a

Tarkistin säännöt. On niin, että ainoastaan pelitapa tai strategia luo esiin mainitsemasi narrin, ei muu.

Voin tarkistaa uudelleen, mutta se lienee turhaa.

(hirn)

• Anonyymi kirjoitti:

Mjaa-a

Tarkistin säännöt. On niin, että ainoastaan pelitapa tai strategia luo esiin mainitsemasi narrin, ei muu.

Voin tarkistaa uudelleen, mutta se lienee turhaa.

(hirn)

Heh, tämä riittää. :D

• Anonyymi

Ei varmaan yhtään kummoisempaa mitenkään. On oma hurmaava itsensä, siinä kaikki ;).

• Hmm, jotenkin epäilen ettei se ole ihan noin helppoa. :)

• Anonyymi

Hurmata millä tavalla 🤔?

Ensin kuitenkin kannattaa selvittää/tunnustella kannattaako hurmaus, josko seksuaalinen suuntaus ei kohtaakaan ?

Yleisesti tuli mieleen mitä usein olen ajatellut mutten saanut kirjoitettua. Eli jos osoitetaan mielenkiintoa ja "hurmausta" saman sukupuolen henkilölle, ja hän onkin heterosuuntautunut, niin miksi siitä pahimmassa tapauksessa suututaan (miehet saa joskus turpiinsa) ollaan vihaisia ja loukkaantuneita? Vaikuttaa siltä, että tasa-arvo on tässäkin asiassa vielä kaukana, samoin käytöstavat.

- Sheena

• Niin millä tavalla kukin tykkää tulla hurmatuksi? :)

Joo, tunnustelu on varmasti viisasta, vaan miten senkin tekis hienotunteisesti ja suututtamatta, järkyttämättä?

Ehkä se käsitys heteronormista ja jopa ajatus, että kaikki muu kun heterous on häiriintynyttä tai pervoa on se mikä saa puolustuskannalle, että enhän minä nyt mikään pervo ole? ! Jotenkin otetaan henkilökohtaisena loukkauksena, vaikka vois vaan todeta ettei nyt tärpännyt. Asiallisesti.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Niin millä tavalla kukin tykkää tulla hurmatuksi? :)

Joo, tunnustelu on varmasti viisasta, vaan miten senkin tekis hienotunteisesti ja suututtamatta, järkyttämättä?

Ehkä se käsitys heteronormista ja jopa ajatus, että kaikki muu kun heterous on häiriintynyttä tai pervoa on se mikä saa puolustuskannalle, että enhän minä nyt mikään pervo ole? ! Jotenkin otetaan henkilökohtaisena loukkauksena, vaikka vois vaan todeta ettei nyt tärpännyt. Asiallisesti.

Puolustuskanta lienee ainakin pelkoa. Joku "kehtaa" järkyttää omaa kalkkeutunutta normikäsitystä ja olla kiinnostunut seksuaalisesti "väärin". Aina voisi olla asiallinen silti. Eli asiattomuus ei ainakaan hurmaa 😂

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Puolustuskanta lienee ainakin pelkoa. Joku "kehtaa" järkyttää omaa kalkkeutunutta normikäsitystä ja olla kiinnostunut seksuaalisesti "väärin". Aina voisi olla asiallinen silti. Eli asiattomuus ei ainakaan hurmaa 😂

- Sheena

Siitä varmasti on kyse. Niin, ei se asiattomuus ainakaan pisteitä nosta. :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8690
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2499
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2307
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2262
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      186
      1779
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      96
      1775
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1610
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1177
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      8
      1066
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1056
    Aihe