MIKSI? Joka penteleen pakkauksessa lukee toi!
Ota 30min huoneenlämoöön ennen valmistusta
8
3039
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kyse on lihasta niin lihasnesteet valuvat pannulle, jos lihan paistaa kylmänä. Ei tule hyvää ruokaa, jos ei tee, kuten ohjeessa mainitaan.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Kyse on siitä, että 30 minuutissa lihan lämpötila tasaantuu. Jos heittää suoraan uuniin, niin sisältä saattaa jäädä raa'aksi.
- Anonyymi
Tosiasiassa lihaan alkaa muodostua lämpimässä bakteeri kasvustoa joka antaa lihalle paistaess hyvää makua.
- Anonyymi
Kun menee ravintolaan ja tilaa pihvin, niin tarjoilja pyytää ensin nauttimaan virvokkeita puoli tuntia, jotta pihvi ehtii lämmitä huoneenlämpöön, ennen kuin kokki alkaa sitä paistamaan.
- Anonyymi
Laiska kokki ja ylihintaiset virvokkeet - liikevoitto taattu.
- Anonyymi
Lukeeko kaljapurkissakin?
- Anonyymi
Harvemmin kaljaa paistetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvemmin kaljaa paistetaan.
Riippuu siitä kuinka usein tekee riistakäristystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391579En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271568Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131363Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411319Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681255- 121018
- 7971
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7911- 71836