Miksihän useissa uusissakin maastureissa auton omat takavalot ovat pimeänä ja niiden virkaa hoitavat alas puskuriin sijoitetut jälkiasenteisilta näyttävät valot? Puskurissa olevat valot ovat pienet ja huonosti näkyvät. Tämä johtuu varmaan jostain nerokkaasta verotuksellisesta kateuteen perustuvasta laista, mutta mikä on virallinen selitys?
Maasturien takavalot
6
1774
Vastaukset
- esa h
varapyörä estää näkyvyyden 45 asteen kulmassa eli joku kusipää vääntäny tälläisen pykälän
- Ohvaaja
sitroen kirjoitti:
pykälä on oikein. Valojen koko ei välttämättä ole.
Empoo ennen tommosta pykälää kuullu. Aika erikoinen. Vaan eipä mikään ihme, Suomessa noita Valtion Herrojen ilmeisesti "hatusta vedettyjä" pykäliä keksitään jatkuvasti. Olen kyllä nähnyt juuri noita pimeitä alkup. takavaloja, joiden tilalla alempana pienemmät ja vaarallisemmat. Äi hjyvä, Äi ollenkaan.
- markustaja
Ohvaaja kirjoitti:
Empoo ennen tommosta pykälää kuullu. Aika erikoinen. Vaan eipä mikään ihme, Suomessa noita Valtion Herrojen ilmeisesti "hatusta vedettyjä" pykäliä keksitään jatkuvasti. Olen kyllä nähnyt juuri noita pimeitä alkup. takavaloja, joiden tilalla alempana pienemmät ja vaarallisemmat. Äi hjyvä, Äi ollenkaan.
pykälät oikein???
jos se oikeasti olisi oikein ja turvallisempaa yms. niin miksi ainoastaan suomessa? - kunnon maastureissa
varapyörä on sisällä kuskin puolella....
- 318
Suomenkommunistisenneuvostotasavallan kaikkitietävät suojatyöpaikoissa olevat virkamiehet vaativat että valoissa tulee olla e-hyväksyntä .
Jenkkiautojen valoissahan ei ole tätä hyväksyntää , joten ne on korvattava jollain prkleen talmuilla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1453122Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472438Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462353- 981995
- 241883
- 281596
- 221594
- 1531434
- 341233