Iso Fazerin Pantteri original rasia 70g ei ole todellakaan aitoa vaan hyvin mietoa salmiakkia. Miten on mahdollista että vuosikymmeniä ollut Pantterin maku laimennetaan ja harhautetaan kuluttajaa ORIGINAL - tekstillä? Nyt meni Fazer makeiset boikottiin ja Haribon (Salty sea ja Piratos) tuotteet tilalle.
Sama linja myös uusissa Fazerin salmiakeissa. Maku niin mieto, ettei niitä pitäisi edes nimetä salmiakeiksi.
Fazer huijaa taas
4
1686
Vastaukset
- Anonyymi
Koska a) ahneus b) voiton maksimointi c) kuluttajien höynäytettävyys.
- Anonyymi
Tukee myös venäjän sotaa ukrainassa..
Eiköhän tämä riitä, Fazer saa puolestani lopettaa riiston!!
- Anonyymi
Itse erehdyin kerran hakemaan töitä firmasta ja oli harhaanjohtavaa jo alkumetreiltä, mutta onneksi en saanut paikkaa kun on firmasta tullut luettua vaikka mitä sen jälkeen. Tässä lisää tuoreinta matskua:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008265692.html - Anonyymi
Varmaankin menee mun listan kärkeen, kun joku arvostelee jotain tai äänestää. Panttereissa on outo maku, joka ei varsinaisesti kuulu salmiakkiin, että pitää kokeilla niitä originaaleja, jos joku vuosi sellaiseen jossain törmään. Muuten Pantteri on listallani noin kolmosena noin kymmenestä pussista tai irtokarkista. Ykköseksi menee neutraali mutta vahva ja pehmeä muttei liian tarttuva Aakkoset salmiakki, joilla on hyvä hedelmäpussikin, mutta niiden laatu vaihtelee, ja niiden sekoituspussit ovat heikompia. Salmiakki Mix:ssä on puolet karkeista hyviä ja toinen liian kovia, jota on hädin tuskin syötäviä ja voi heittää myös rosksiin - niistä on erillinenkin pussinsa, mutta noista hyvistä ei tietääkseni ole. Suomen suosituin on Super, joka on kovaa ja pahaa, samanlainen outo "sivumaku" kuin Panttereissa - molemmat Fazerin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1266181Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745662204Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk341471Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121298Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881165Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035- 661008
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll62965Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27948- 65941