Mikä maistuis juuri nyt

Anonyymi

Grillikioskist 1 lihapiirakka esim 2 lla nakilla tai kunnon makkarasiivulla ja kananmunalla 2 jätti super hamburilainen 3 kebab ranskalaisilla 4 4 grilli tai höyrymakkaraa 5 makkaraperunat

75

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Välis kuulostaa ihan ihan Palstakamulta, Samanlaisia mätön ystäviä molemmat :-D

Joo, ei tänään mulle, kiitos. Meillä oli kasvis-kana-nachoa.

• Anonyymi

Kyllä itselle jokin grillis tuote maistuis mut pelästyin kävin tupakilla ja kesken tupakin otinko uunista kalapuikot pois et nyt palo vatsasta oikein otti jä äkkiä takaisin mut onneksi olinkin ottanut pois eli joutuu tyytymään ruisleivän päälle kalapuikkoi ja suolaa ja jogurttia kyyti pojaksi ja illemmalla teetä ja kalapuikko ruisleipiä nyt on nälkä hirmuinen

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä itselle jokin grillis tuote maistuis mut pelästyin kävin tupakilla ja kesken tupakin otinko uunista kalapuikot pois et nyt palo vatsasta oikein otti jä äkkiä takaisin mut onneksi olinkin ottanut pois eli joutuu tyytymään ruisleivän päälle kalapuikkoi ja suolaa ja jogurttia kyyti pojaksi ja illemmalla teetä ja kalapuikko ruisleipiä nyt on nälkä hirmuinen

Hyvät evääthän sie sait aikaan. Palstakamu on muuten lopettanut tupakoinnin, sinä et.

*Murr*

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Hyvät evääthän sie sait aikaan. Palstakamu on muuten lopettanut tupakoinnin, sinä et.

*Murr*

Mitäs itse teit tai teet iltapalaksesi joo en ole niin kova jätkä et pystyisin lopettamaan tupakoinnin

• Anonyymi kirjoitti:

Mitäs itse teit tai teet iltapalaksesi joo en ole niin kova jätkä et pystyisin lopettamaan tupakoinnin

Ruisleipää vissiin juustolla tänään. Tai näkkäriä. Valvon vielä ja kun päivällisestä ei ole kulunut paljon aikaa voin iltasta syödä myöhäänkin. Pääasia että säännöllisesti syö.

Noh, jos vaikka vähentäisit edes, ajanmittaan. Uskon että siihen pystyisit

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Ruisleipää vissiin juustolla tänään. Tai näkkäriä. Valvon vielä ja kun päivällisestä ei ole kulunut paljon aikaa voin iltasta syödä myöhäänkin. Pääasia että säännöllisesti syö.

Noh, jos vaikka vähentäisit edes, ajanmittaan. Uskon että siihen pystyisit

Näkkäri muuten hyvää mut lähteekö sillä nälkä joo ei tyhjällä vatsalla kannata mennä nukkumaan ja tunnin päästä nousta ylös syömään ja sit uni tuleekin eli syö heti iltapalan

• Anonyymi kirjoitti:

Näkkäri muuten hyvää mut lähteekö sillä nälkä joo ei tyhjällä vatsalla kannata mennä nukkumaan ja tunnin päästä nousta ylös syömään ja sit uni tuleekin eli syö heti iltapalan

No ei nälkäisenä, ei. Mun täytyy muutenkin pitää säännöllisistä ruoka-ajoista pitää kiinni, ei saa lipsua, se se vasta ei ole tterveellistä.

Näkkärin päälle kun lastaa hieman proteiinia ja kasviksia, niin vot sie. Banaani on hyvä nukkulääke.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

No ei nälkäisenä, ei. Mun täytyy muutenkin pitää säännöllisistä ruoka-ajoista pitää kiinni, ei saa lipsua, se se vasta ei ole tterveellistä.

Näkkärin päälle kun lastaa hieman proteiinia ja kasviksia, niin vot sie. Banaani on hyvä nukkulääke.

Mitään kasviksia vuan kinkkuu juustoo ja kurkkuu tai tomaattia taikka suolakurkkuu

• Anonyymi kirjoitti:

Mitään kasviksia vuan kinkkuu juustoo ja kurkkuu tai tomaattia taikka suolakurkkuu

Ei suolaa, kerryttää nesteitä. Antioksidantit (kaikki kasvikset) taas sitoo vapaita radikaaleja (kaikkea ylimääräistä huonolaatuista joka aiheuttaa terveysriskejä), ovat kuitupitoisia (lisää kylläisyyden tunnetta ja suolen sisältöä) ja nesteitä,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun oikein tahtoo lopettaa, niin kyllä sitä pystyy. Kunhan ei heti yritä mahdottomia. Kuten Ellu tossa sanoo, niin ensin yrittää vähentää yksi tupakka per päivä kerrallaan muutaman päivän välein, ja antaa lopettamispäätöksen muhia takaraivossa. Kun oikea aika tulee, tupakoinnin lopettaminen kyllä onnistuu. Ja onhan niitä korvausvalmisteita. Purkkaa, laastaria, ja suihketta apuun. Tosin mulle niistä ei ollut mitään apua. Lisäksi yrittää venyttää tupakalle menoa niin pitkään kun pystyy. Lopulta siihen tottuu, eikä enää tarvi käydä niin useasti röökillä.

Terv. Muutama päivä sitten tuli 2 vuotta täyteen savuttomana oloa 22 vuoden päivittäisen, ja sitä ennen 2 vuoden säännöllisen epäsäännöllisen tupakoinnin jälkeen. Ja yritin useampaan kertaan lopettaa, mutta yhdelläkään kerralla en onnistunut.

Pari vuotta ajatus lopettamisesta muhi alitajunnassa, ennen kuin tein lopullisen päätöksen. Ehkä sillä oli vaikutusta sille, että vihdoin onnistuin.

Sivusta
        L.

• Anonyymi kirjoitti:

Kun oikein tahtoo lopettaa, niin kyllä sitä pystyy. Kunhan ei heti yritä mahdottomia. Kuten Ellu tossa sanoo, niin ensin yrittää vähentää yksi tupakka per päivä kerrallaan muutaman päivän välein, ja antaa lopettamispäätöksen muhia takaraivossa. Kun oikea aika tulee, tupakoinnin lopettaminen kyllä onnistuu. Ja onhan niitä korvausvalmisteita. Purkkaa, laastaria, ja suihketta apuun. Tosin mulle niistä ei ollut mitään apua. Lisäksi yrittää venyttää tupakalle menoa niin pitkään kun pystyy. Lopulta siihen tottuu, eikä enää tarvi käydä niin useasti röökillä.

Terv. Muutama päivä sitten tuli 2 vuotta täyteen savuttomana oloa 22 vuoden päivittäisen, ja sitä ennen 2 vuoden säännöllisen epäsäännöllisen tupakoinnin jälkeen. Ja yritin useampaan kertaan lopettaa, mutta yhdelläkään kerralla en onnistunut.

Pari vuotta ajatus lopettamisesta muhi alitajunnassa, ennen kuin tein lopullisen päätöksen. Ehkä sillä oli vaikutusta sille, että vihdoin onnistuin.

Sivusta
        L.

Huippujuttu L. Muistelenkin että sinäkin olit niitä lopettaneita. *hatunnosto*

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Huippujuttu L. Muistelenkin että sinäkin olit niitä lopettaneita. *hatunnosto*

Kiitti.

L.

• Mulla oli riisi-liikennevalot-tonnikala -"mättöä". ; )

• Anonyymi

Tähän aikaan illasta ei mikään noista kiitos. Juon vähän vielä teetä ja siinäpä se tälle päivälle.

• Anonyymi

Nälkä kurnii sinulla ja vatsaa vääntää ja uni ei tule kun nälkä sinulla aika ikävää

• Anonyymi

Eikö sinulla varaa kunnon iltapalaan voi voi sentään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nälkä kurnii sinulla ja vatsaa vääntää ja uni ei tule kun nälkä sinulla aika ikävää

Sulla voi olla nälkä, mutta älä yritä projisoida sitä muhun. En oikeestaan ikinä syö seitsemän jälkeen. Ei mulla ole nälkä. Syön sitten aamulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla voi olla nälkä, mutta älä yritä projisoida sitä muhun. En oikeestaan ikinä syö seitsemän jälkeen. Ei mulla ole nälkä. Syön sitten aamulla.

Käy nyt kaupassa hakemassa vaikka hernekeittopurkin ja lämmität sen ja syöt ei lihota mut on kiva mennä nukkumaan kun vatsassa on jotain eikä ole nälkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käy nyt kaupassa hakemassa vaikka hernekeittopurkin ja lämmität sen ja syöt ei lihota mut on kiva mennä nukkumaan kun vatsassa on jotain eikä ole nälkä

Onko sun mahdoton ymmärtää käsitettä "ei ole nälkä". Söin kuuden ja seitsemän välillä hyvän päivällisen. Seuraavan kerran syön aamupalan, joskus kasin ysin aikaan. Ei maha täynnä pysty nukkumaan ja ilmavaivathan ne vasta auttaiskin nukkumaan hyvät unet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sun mahdoton ymmärtää käsitettä "ei ole nälkä". Söin kuuden ja seitsemän välillä hyvän päivällisen. Seuraavan kerran syön aamupalan, joskus kasin ysin aikaan. Ei maha täynnä pysty nukkumaan ja ilmavaivathan ne vasta auttaiskin nukkumaan hyvät unet.

Ehkä ei nyt mut tunnin parin päästä sinulla on kiljuva nälkä ja naapurit herää ja ihmettelee mikä täällä mouruaa kissako vaikko leijona mut se on vatsasi joka mouruaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ei nyt mut tunnin parin päästä sinulla on kiljuva nälkä ja naapurit herää ja ihmettelee mikä täällä mouruaa kissako vaikko leijona mut se on vatsasi joka mouruaa

Sulla voi olla jatkuvasti nälkä. Se ei tarkota, että kaikki muut kokevat tarvetta mässyttä ruokaa yötäpäivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla voi olla jatkuvasti nälkä. Se ei tarkota, että kaikki muut kokevat tarvetta mässyttä ruokaa yötäpäivää.

16 tunnin paasto olis hyvä, mutta siinä kohtaa tulee jo turhan kova nälkä. Näin on mulle paras.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän vaikuttaa siltä et sinulla on syömishäiriö joko bulimia tai anorektikkoutta tai anemiaa oikeasti söisit edes vähän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähän vaikuttaa siltä et sinulla on syömishäiriö joko bulimia tai anorektikkoutta tai anemiaa oikeasti söisit edes vähän

Ei e, vaan normaali ateriarytmi. Ei yöllä tarvitse syödä, jollei ole kulutustakaan. Itse nukun yöni. Eri juttu, jos olisin vaikkapa yötöissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oksentele syömääni ruokaa, ei ole bulimiaa. Olen ihan normipainoinen (sinun aiempien kirjoitustesi perusteella tosin ylipainoinen, kun painan yli 60 kiloa ja olen nainen). Hemoglobiini ja ferritiinikin ihan kunnossa, eli ei ole anemiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oksentele syömääni ruokaa, ei ole bulimiaa. Olen ihan normipainoinen (sinun aiempien kirjoitustesi perusteella tosin ylipainoinen, kun painan yli 60 kiloa ja olen nainen). Hemoglobiini ja ferritiinikin ihan kunnossa, eli ei ole anemiaa.

Koska olen noin sanonut ja pääasia et sinulla on hyvä olo mut olis itse ikävä mennä nukkumaan tietäen et sinulla nälkä ja valvoisit sen takia koko yön ja sitä en halua eli jos vähänkin nälkä niin syö jotakin vaikka pikkuisen ilta palan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska olen noin sanonut ja pääasia et sinulla on hyvä olo mut olis itse ikävä mennä nukkumaan tietäen et sinulla nälkä ja valvoisit sen takia koko yön ja sitä en halua eli jos vähänkin nälkä niin syö jotakin vaikka pikkuisen ilta palan

Muistelepa sitä. Useammankin kerran olet noita sekoiluja kirjotellut.

Mä ihan tunnen, jos mulla on nälkä. Sä et sitten ilmeisesti tunnista näläntunnetta, jos sun pitää se jostain kellosta katsoa. Pieni nälkäkin on vain hyvästä. Ei heti tarvitse rynnätä pupeltamaan, vaan odottaa ihan oikeaa kunnon nälkää.

Jos mä vetäsin jonkun mätön tähän aikaan niin huomenna olis aikasintaan puoleltapäivin nälkä ja se ei olis kauhean terveellistä, kun aamulla pitää kuitenkin jo jaksaa muutakin kuin nukkua. Mä olen ihan tarkotuksella siirtäny ateriarytmini näin. Aiemmin mulla ei ollut koskaan aamulla nälkä, vaan eka ateria veny sinne yli puolenpäivän. Nykyään syön aamupalan ihan nälkääni ja se näläntunteen siirto tuohon aamuun vaati aika paljon vaivannäköä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistelepa sitä. Useammankin kerran olet noita sekoiluja kirjotellut.

Mä ihan tunnen, jos mulla on nälkä. Sä et sitten ilmeisesti tunnista näläntunnetta, jos sun pitää se jostain kellosta katsoa. Pieni nälkäkin on vain hyvästä. Ei heti tarvitse rynnätä pupeltamaan, vaan odottaa ihan oikeaa kunnon nälkää.

Jos mä vetäsin jonkun mätön tähän aikaan niin huomenna olis aikasintaan puoleltapäivin nälkä ja se ei olis kauhean terveellistä, kun aamulla pitää kuitenkin jo jaksaa muutakin kuin nukkua. Mä olen ihan tarkotuksella siirtäny ateriarytmini näin. Aiemmin mulla ei ollut koskaan aamulla nälkä, vaan eka ateria veny sinne yli puolenpäivän. Nykyään syön aamupalan ihan nälkääni ja se näläntunteen siirto tuohon aamuun vaati aika paljon vaivannäköä.

No ehkä ns leikkimielisesti sanonut mutta kyllä korjasin lopuksi tilanteen ja en halua et kenenkään nälkää tarvitsee kärsiä eli kyl tulis tosi paha mieli jos naiseni kärsisi nälkää eikä söis vaik olis ruokaa se olis ikävää se oikeasti en halua kenenkään kärsivän nälkää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä ns leikkimielisesti sanonut mutta kyllä korjasin lopuksi tilanteen ja en halua et kenenkään nälkää tarvitsee kärsiä eli kyl tulis tosi paha mieli jos naiseni kärsisi nälkää eikä söis vaik olis ruokaa se olis ikävää se oikeasti en halua kenenkään kärsivän nälkää

Sulla nyt on muutenkin pakkomielle kontrolloida muiden syömisiä. Mikäköhän sen syömishäiriön nimi mahtaa olla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ei, et ole korjannut lopuksi. Kuten et niitä muitakaan sekoilujasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla nyt on muutenkin pakkomielle kontrolloida muiden syömisiä. Mikäköhän sen syömishäiriön nimi mahtaa olla?

Sen nimi on läheisistä ja rakkaista huolehtiminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ei, et ole korjannut lopuksi. Kuten et niitä muitakaan sekoilujasi.

Kyllä korjasin ja sanoin mikä on oikeasti normaali naisen paino

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen nimi on läheisistä ja rakkaista huolehtiminen

Ei todellakaan ole väkivalta ja väkivallalla uhkailu ei ole välittämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä korjasin ja sanoin mikä on oikeasti normaali naisen paino

Ei pidä paikkaansa, että olisit korjannut. Syytön mä siihen olen, ettet sä muista puoliakaan siitä skeidasta, jota tänne kirjottelet.

• Anonyymi

Ei mikään noista, en syö koskaan noita ruokia.

• Anonyymi

Ei tee mieli saunan jälkeen mitään syömistä.

Mutta vetäsempähän sitruuna/limfn hajuista vissyä pullon. Hörps!

• Millä nää kollit täällä oikein elää? Urheilijatkin vetää jotain vichyä... tajutonta :-D

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Millä nää kollit täällä oikein elää? Urheilijatkin vetää jotain vichyä... tajutonta :-D

No vedin ihan jauhelihakeittoo ja ruisleipää ruuaks. Mutta ei oo nälkä tähän aikaan.

Sitäpaitsi vissystä tulee kuplia mukana, kun ei heti pierase tai röyhtäse, niin maha täysi. 😁☝

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Millä nää kollit täällä oikein elää? Urheilijatkin vetää jotain vichyä... tajutonta :-D

Se on Pyhä Henki ja hyvä seksi, varsinkin saunan päälle :)
        Pysyy hoikkana ja keskivartalolihakset kunnossa.

• Anonyymi kirjoitti:

No vedin ihan jauhelihakeittoo ja ruisleipää ruuaks. Mutta ei oo nälkä tähän aikaan.

Sitäpaitsi vissystä tulee kuplia mukana, kun ei heti pierase tai röyhtäse, niin maha täysi. 😁☝

Pinnistele sitten, elä vaan kyykkää.... :-D

Okei. Itse olen tottunut aterioille 2-4 h välein hereillä oloaikana, se on kaikkein paras.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on Pyhä Henki ja hyvä seksi, varsinkin saunan päälle :)
        Pysyy hoikkana ja keskivartalolihakset kunnossa.

Luulisi Pyhää Henkeäkin hirvittävän se mahan murinan määrä.... saati leikeissä on pokassa pitelemistä, kun välissä mouruaa karhunpentu

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Okei. Itse olen tottunut aterioille 2-4 h välein hereillä oloaikana, se on kaikkein paras.

Minä söin klo 8 kaksi leipää ja klo 13 kaksi kupillista kahvia ja klo 17 6 appelsiiniä ja klo 20-21 kaksi kalapuikko leipää ja ehkä 2-4 dl jogurttia rupes oleen nälkä

• Anonyymi kirjoitti:

Minä söin klo 8 kaksi leipää ja klo 13 kaksi kupillista kahvia ja klo 17 6 appelsiiniä ja klo 20-21 kaksi kalapuikko leipää ja ehkä 2-4 dl jogurttia rupes oleen nälkä

Joo, varmasti oli nälkä. Erikoinen ruokavalio sinulla. BMI 20 tai alle?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Joo, varmasti oli nälkä. Erikoinen ruokavalio sinulla. BMI 20 tai alle?

No söin mitä oli jäänyt kaappiin eli ei ollu muuta ja piti kyl kalapuikot tehdä muusin tai riisin kans mut teinkin ne leivänpäälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelisin syömään enemmän päiväsaikaan, kun kerta ilmeisesti silloin hereillä olet. Ne kalorit olis parempi syödä tasasemmin päivän aikana, eikä vaan jotain kahvia ja appelsiinia päivällä ja illalla kauhea nälkä, jääkaappi kaksin käsin tyhjäksi ja sitten snägärille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelisin syömään enemmän päiväsaikaan, kun kerta ilmeisesti silloin hereillä olet. Ne kalorit olis parempi syödä tasasemmin päivän aikana, eikä vaan jotain kahvia ja appelsiinia päivällä ja illalla kauhea nälkä, jääkaappi kaksin käsin tyhjäksi ja sitten snägärille.

No joo tullut huono tapa et aamulla ja päivällä syön vähän ja illalla on kamala nälkä tai aamupäivällä syö ja seuraavaksi illalla

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

No tänään meni vähän hösseliks syömiset, kun ramppasin muitten asioilla pois kotoo. Mut parempi muistaa syöfäkin.

Jos appelsiinin seuraavaks vetäsis, tai parikin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No joo tullut huono tapa et aamulla ja päivällä syön vähän ja illalla on kamala nälkä tai aamupäivällä syö ja seuraavaksi illalla

Eli sun oma ruokailurytmi on päin peetä ja sitten haukut täällä anorektikoiksi ja bulimikoiksi ihmisiä, joilla on normaali ruokailurytmi ja jotka eivät ala leipomaan sulle jotain saakutin täytekakkua keskellä yötä

• Anonyymi kirjoitti:

No tänään meni vähän hösseliks syömiset, kun ramppasin muitten asioilla pois kotoo. Mut parempi muistaa syöfäkin.

Jos appelsiinin seuraavaks vetäsis, tai parikin.

*grhm*

Evästä kyytiin aina. Vaikka sulatejuustopaketti, trip-mehuja (eikä sitä ikuista vichyä) ruispalasia ja banskuja.

Kyllä kettu sen verta miehistä tietää, ettei niitä parane näläkäsiksi päästää.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli sun oma ruokailurytmi on päin peetä ja sitten haukut täällä anorektikoiksi ja bulimikoiksi ihmisiä, joilla on normaali ruokailurytmi ja jotka eivät ala leipomaan sulle jotain saakutin täytekakkua keskellä yötä

"... saakutin täytekakkua keskellä yötä"

*reps*

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

*grhm*

Evästä kyytiin aina. Vaikka sulatejuustopaketti, trip-mehuja (eikä sitä ikuista vichyä) ruispalasia ja banskuja.

Kyllä kettu sen verta miehistä tietää, ettei niitä parane näläkäsiksi päästää.

No, joskus voi venyttää ja nappasta vyötä tiukemmalle. Sekä tänään oli toimistohommia oikeestaan. Ne menee jo ruuanhajuillakin. 😁

• Anonyymi kirjoitti:

No, joskus voi venyttää ja nappasta vyötä tiukemmalle. Sekä tänään oli toimistohommia oikeestaan. Ne menee jo ruuanhajuillakin. 😁

Tiukka äijä :-D

Ennen vetelit yövuossakin kassillisen sapuskaa, tai siis mäkkärin kautta...

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Tiukka äijä :-D

Ennen vetelit yövuossakin kassillisen sapuskaa, tai siis mäkkärin kautta...

Siis yövuorossa joutuukin syömään, mutta ei illalla pitäiskään kovin nälkä olla. Ja eilen meni illalle syömiset, niin ei sitä vähää. Ja oon nyt koittanut syödä heti aamusta, niin sit on jo kova nälkä puoliltapäivin ja iltapäivästä. Ja jaksaa viipottaa.

• 6. Napakka grogilasillinen hyvää skottilaista single maltia

Ai niin, sitä ei saa snagarilta... No jos sit kivennäisvettä, kiitti.

• Toinen vichy-kolli siinä... Ihme nälkäänäkevää sakkia.

• elisakettu kirjoitti:

Toinen vichy-kolli siinä... Ihme nälkäänäkevää sakkia.

Kuivan kesän oravan pennut ei paljoa kaipaa, hengissä pysytään vichyn kuplilla, jano lähtee sillä nesteellä kuplien väleissä 😉

• Anonyymi

Sellainen uni jossa olisi sitten siinä unessa seikkailemassa kaikkia erittäin kauniita naisia myös ja seikkailukavereita seikkailemasa koko yön ajan unessa :DE

• Anonyymi

Herleviroula.

• Anonyymi

Noi on ihan kauheeta ruokaa, joskus nuorena ollu lyhyen aikaa grillillä töissä, se uppopaistorasvaki oli ihan hirveen väristä jo, vihreetä. Ne ed illan makkarat tarjottiin seuraavana aamuna, ja kerran illalla oli jo se jauhelihapihvin paistoalusta puunattu ja tuli vielä asiakas niin työkaveri pani sen pihvin sinne uppopaistorasvaan kuumenemaan, asiakas anto sitte palautetta että olipa erityisen maukasta tällä kertaa....sehän imi sitä varmaan ku sieni...

• Anonyymi

Mä olin aikanaan yhden kesän töissä Fazerin leipomon myymälässä, jossa (leipomon puoli) valmistettiin kaikki Fazerin Etelä-Suomen munkit. Useampi asiakas joka tuli myymälään ihasteli että ompa täällä ihana tuoksu, ja että varmasti olen onnellinen siitä kun saan olla kaiket päivät sen tuoksun ympäröimänä.

Itse haistoin siinä vaiheessa pelkän eltaantuneen keitinrasvan, jossa munkit paistettiin. En moneen vuoteen pystynyt syömään yhtäkään sokerimunkkia (poikkeuksena Berliinin munkki, ja vastaavat päältä kuorrutetut), kun ne munkitkin haisi pelkälle rasvalle.

Sivusta
        L.

• Anonyymi kirjoitti:

Mä olin aikanaan yhden kesän töissä Fazerin leipomon myymälässä, jossa (leipomon puoli) valmistettiin kaikki Fazerin Etelä-Suomen munkit. Useampi asiakas joka tuli myymälään ihasteli että ompa täällä ihana tuoksu, ja että varmasti olen onnellinen siitä kun saan olla kaiket päivät sen tuoksun ympäröimänä.

Itse haistoin siinä vaiheessa pelkän eltaantuneen keitinrasvan, jossa munkit paistettiin. En moneen vuoteen pystynyt syömään yhtäkään sokerimunkkia (poikkeuksena Berliinin munkki, ja vastaavat päältä kuorrutetut), kun ne munkitkin haisi pelkälle rasvalle.

Sivusta
        L.

Oookkona siekii Lahden seudulta muuten? Ennenkin arvellut, mutta....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta
        L.

joo mulla edelleen ku menen grillin ohi ja haistan se käryn niin tulee sellanen nostalginen fiilis, vähän niinku se proustin madeleine-leivos siinä kadonnutta aikaa etsimässä ekassa osassa, tulee oikee muistojen vyöry, ja toi etova vihree liemi aina myös muistuu muun ohessa, mutta se grillin käry kuitenki jotenki on hyväki, se on varmaan geeneissä toi rasvan himo

• Anonyymi

Vaihtoehto 6, eli margariinilla voidellut ruisleipäpalat. Päälle ei tule mitään muuta.
      Sen raskaampaa ruokaa en enää tuohon/tähän aikaan syö.

L.

• Anonyymi

Kyl olis kiva jos olis leivän päällä jotain muutakin kuin voita vaikka kalapuikkoi tai makrilli fileitä tai sardiineja purkista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl olis kiva jos olis leivän päällä jotain muutakin kuin voita vaikka kalapuikkoi tai makrilli fileitä tai sardiineja purkista

Mä tykkään ihan pelkästä ruisleivän mausta, enkä yleensä kaipaa rasvan lisäksi mitään muuta leivän päälle. Joskus saatan laittaa siivun palvikinkkua, mutta en sitäkään tee aina. Vaalean leivän syön vielä ilman rasvaa.

Jokaisella on oma makunsa, ja jokainen saa syödä leipänsä kuten haluaa. Ei ole olemassa yhtä ainutta oikeeta tapaa.
        L.

• Anonyymi

Lihis 2 nakilla, mausteet sinappi ja kurkkusalaatti.

• Anonyymi

Juu hyvää on eli kelpais minullekkin

• Kebabrulla. 👍

• Anonyymi

Itse kebabsalaatti eli marmara mut kävis kebab ranskalaisillakin

• Anonyymi kirjoitti:

Itse kebabsalaatti eli marmara mut kävis kebab ranskalaisillakin

Ranut saa närästämään, siks välttelisin niitä. Marmara? Salaatit on aina jees mullekin.

• Anonyymi

Kaurapuuro, jossa mustikoita, keskellä raejuusto saareke, jonka ympärille mustikkakeittoa.

• Anonyymi

Ruis-Iisakki, Pirjon pakari, on kyllä tosi hyvää ruisleipää.

• Anonyymi

Maistiin tietokonepelit kuin Duke Nukem Forever: https://www.youtube.com/watch?v=Oi2jE_UYiZA

Ja noniin, ei olla tyhmiä kuin poliisit, vain tuhotaan ne... tästä pelistä on joo Playstatiion 4... versio itse pelannut tuota AMD-Advanced MicroDevices -gragiikkakiihdyttimillä :D

• Anonyymi

Minulla on lihapiirakoita, mutta niin arvaustytöklle voisi olla hyvä kysymys;: Mikä oli ensimmäinen tietokoneined prosessori jolla AMD valloitti markkinoita Inteliltä=?

Oliko Se K, vai K-67 bsi mikä sde oli :FD

• Anonyymi

Öikeasti hauskoin juttu oli kun joku tyttö klähetti Inetlin Prescott-sarjan prosessorin hammaslanka-purkissa nettikaupan kautta... noniin toimi hyvin ja paketoitu hauskasti Prescott :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      127
      1813
    2. 121
      1335
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1130
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1029
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      57
      1007
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      131
      960
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      247
      944
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      806
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      799
    10. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      179
      780
    Aihe