Nyt ikäviä uutisia

Anonyymi

Eli tänään ja huomenna olen täällä ja lauantai iltana ja sunnuntaina aamusta päivään ja illalla mut ensi viikosta alkaen vähennän täällä oloa rajusti eli arki iltaisin voin käydä ja viikonloppisin ehkä enemmän täällä riippuen miten menoja mut jos luppo aikaa niin tulen tänne

26

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouduitko töihin?

• Anonyymi

Nyt tuli välikselle todella ikäviä uutisia. Jotain työkkärin pakkokurssia puskee päälle :) Muuten leikataan markkinatukia.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt tuli välikselle todella ikäviä uutisia. Jotain työkkärin pakkokurssia puskee päälle :) Muuten leikataan markkinatukia.

Heh, sepäs se. :D

• Anonyymi

Juu työt alkavat ja vähennetään aluksi ja yrittää lopettaa pikku hiljaa

• Anonyymi kirjoitti:

Juu työt alkavat ja vähennetään aluksi ja yrittää lopettaa pikku hiljaa

Noni, onnea työpaikkaan. Uusi paikka?

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Noni, onnea työpaikkaan. Uusi paikka?

Joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo

Mut palkka on vaan niin pieni ätmin palkka

• Anonyymi kirjoitti:

No jostakin on aloitettava. Minäkin meinaan osa-aika töitä katsella jahka kuntoutukset käyty. Lisää tunteja työkunnon mukaan sitten. Ja jää toisaalta enempi aikaa muksujen perässä kaahottaa. Nyt kun he vielä minusta on riippuvaisia. Ja isänsä töitten luonteen mukaan isällä ei resursseja ole revetä muksujen perässä kaahottamaan, niin mulla on silloin oltava työ sen mukaan, että kykenen ottamaan vastuun meidän lapsista.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

No jostakin on aloitettava. Minäkin meinaan osa-aika töitä katsella jahka kuntoutukset käyty. Lisää tunteja työkunnon mukaan sitten. Ja jää toisaalta enempi aikaa muksujen perässä kaahottaa. Nyt kun he vielä minusta on riippuvaisia. Ja isänsä töitten luonteen mukaan isällä ei resursseja ole revetä muksujen perässä kaahottamaan, niin mulla on silloin oltava työ sen mukaan, että kykenen ottamaan vastuun meidän lapsista.

Toivotaan et löydät osa aika töitä ja kuntoudut ja muutenkin kaikki menis kuten haluat ja suunnittelet

• Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan et löydät osa aika töitä ja kuntoudut ja muutenkin kaikki menis kuten haluat ja suunnittelet

Löytyy niitä. Olen jo räknäillyt tulevaa. Kiitos. :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Löytyy niitä. Olen jo räknäillyt tulevaa. Kiitos. :)

Ja toivotaan et löydät hyvän työpaikan

• Anonyymi kirjoitti:

Ja toivotaan et löydät hyvän työpaikan

Täytyy tonkia, jos löytys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kouluttamattomat saavat vain vähimmäispalkkaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo

Onnea Välis :)

Kiva juttu tuo, muutakin touhua välillä. Ehtii sitä vielä palstailemaankin, jos hinkua on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kouluttamattomat saavat vain vähimmäispalkkaa.

Ei se minunkaan palkkani nyt niin häävi ollut... Ei ainakaan omasta mielestäni.😏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni palkka on paljon parempi kuin ei palkkaa ollenkaan, kaikenlisäksi saa tehdä töitä, se on hienoa onnittelut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauniisti kirjoitettu :)

• Anonyymi

Nyt on ikävää palstalla kun viimeinen aito ätmi eli wanhan ajan kunnon suomalainen mies vähentää ja poistuu pikku hiljaa pois käy kuten livessä ei ole enään ätmejä eli kuoleeko palstalta viimeinen ätmi pois

• Anonyymi

Jaa. No kiva kun.ilmoitit tuonkin , mutta en.mä niin tarkalleen muista sit päiviä kuitenkoon
      ..

• Anonyymi

Vähän kuin luonto dokumentti jääkarhuista leijonista tiikereistä ätmeistä gorilloista tiikerihaista intiaaneista inkoista yms heidän elin tilansa vääjäämättömästi loppuu eikä heitä ole montaa enään jäljellä esim leijonat eli vanhan ajan kunnon leijonia ei enään ole ätmejäkin on vain enään jäljellä koko maailmassa 1 tai 2 korkeintaan 5 ja suomessa heitä enään on erittäin uhanalaisia ja sukupuuton partaalla tilalle tulee hihhulit ja ytmit ja jännämiehet

• Anonyymi

Niin että mikä tässä on se huono uutinen?
      Sekö, että vaikka joudut rajusti vähentämään palstalla roikkumista et kuitenkaa sitä kokonaan lopeta? Niin että se on sitten se huono uutinen?
      Ja onhan se kyllä.

• Anonyymi

Kuka tekee sitten hyvii aloituksii kuten pimppi kuvia ja jokainen palstalainen tahtoisi pimppi kuvia nähdä muttei uskalla sanoa sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka tekee sitten hyvii aloituksii kuten pimppi kuvia ja jokainen palstalainen tahtoisi pimppi kuvia nähdä muttei uskalla sanoa sitä

Kenen mielestä hyviä aloituksia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö pastalainen tosiaankaan osaa niitä kuvia netistä itse etsiä? Enpä usko, että yhtään olet täällä kerjäämällä saanut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoastaan välis ja kynis haluavat niitä tuijotella.

• Anonyymi

Ihmisiä tulee ja menee, vain palsta on pysyvää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      127
      1813
    2. 121
      1335
    3. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      140
      1130
    4. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      49
      1029
    5. Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?

Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni
      Ilmajoki
      57
      1007
    6. Miten pääsee ujon naisen pään sisään?

Siis tosi tosi tosi ujon...
      Ikävä
      131
      960
    7. Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan

Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v
      Maailman menoa
      247
      944
    8. Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.

Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?
      Maailman menoa
      77
      806
    9. Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.

Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu
      Ikävä
      58
      799
    10. Pridekulkue kiellettävä?

Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla
      Luterilaisuus
      179
      780
    Aihe