Rakastajan? Miten se rakastaja etsitään ja löydetään, kun parisuhde on jäässä? Baarista mistä?
Mistä parisuhteelliset löydätte
91
748
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kerrotteko rehellisesti tilanteen, että haet vain rakastajaa et elämänkumppania?
- Anonyymi
Tuttavapiiri on laaja, se mahdollistaa asioita?
- Anonyymi
Jaa, mutta kun se on olematon mites sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, mutta kun se on olematon mites sitten?
Teille jää ne lähikaupan kassatytöt ja -pojat. Jos ei laajenna elämänpiiriään voit nylkyttää sitä Tinderiä maailman tappiin.
- Anonyymi
Baarista löytyy kumppani ja rakastaja. Baarissa mies kohtaa naisen ja sopivat yhdessä että ovatko rakastaja vai elämänkumppani.
T viinamies - Anonyymi
Palstaa ku lukee, niin töistä.
- Anonyymi
Mikäs se deittisovellus oli pettäjille? Löytysköhän sieltä naisseuraa naiskeholle?
Baarista saa yhden illan juttuja. Rakastaja, sellainen salasuhde löytyy varmimmin omasta elinpiiristä. Työpaikalta, harrasteista.. yms.
Toki nykypäivänä myös netistä.- Anonyymi
Hmm, pitää alkaa harkita jotain viritystä. Ei kai tässä muuten saa enää hellyyttä eikä lempeyttä osakseen. Alkaa olla huutava ihmisennälkä, hellyydenpuute.
Anonyymi kirjoitti:
Hmm, pitää alkaa harkita jotain viritystä. Ei kai tässä muuten saa enää hellyyttä eikä lempeyttä osakseen. Alkaa olla huutava ihmisennälkä, hellyydenpuute.
No ennenkuin aloitat minkään virityksen, kohtaa kumppanisi. Pettäminen ei tuo kuin pahaa verta itselleen jos siihen ei ole henkisesti valmis.
Eli jos olet valmis ottamaan rakastajan, olet kykenevä myös puhumaan asiat halki kumppanisi kanssa ja yrittämään sitä ensin. On joku syy, miksi vielä olet yhdessä kumppanisi kanssa.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No ennenkuin aloitat minkään virityksen, kohtaa kumppanisi. Pettäminen ei tuo kuin pahaa verta itselleen jos siihen ei ole henkisesti valmis.
Eli jos olet valmis ottamaan rakastajan, olet kykenevä myös puhumaan asiat halki kumppanisi kanssa ja yrittämään sitä ensin. On joku syy, miksi vielä olet yhdessä kumppanisi kanssa.Kaikki ei tule yhdessä "paketissa", vaikka muuten olisi hyvä elää toisen kanssa, niin et voi säädellä toisen haluja. Kummankin tulee haluta. Tasapaino säilyy vain kun kumpikin osoittaa hellyyttä toisilleen.
Ei siinä auta mikään, vaikka olet keskustellut väsymiseen asti asiasta. Minusta silloin on huolehdittava itsestään ja vaikka etsittävä sitten se rakastaja! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei tule yhdessä "paketissa", vaikka muuten olisi hyvä elää toisen kanssa, niin et voi säädellä toisen haluja. Kummankin tulee haluta. Tasapaino säilyy vain kun kumpikin osoittaa hellyyttä toisilleen.
Ei siinä auta mikään, vaikka olet keskustellut väsymiseen asti asiasta. Minusta silloin on huolehdittava itsestään ja vaikka etsittävä sitten se rakastaja!Kannattaa tehdä kimppatilaus Emberizin kanssa toyboy-katalogista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö ensin yrittää lämmitellä se jäässä oleva suhde? Mitä olet sille tehnyt?
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eli jos olet valmis ottamaan rakastajan, olet kykenevä myös puhumaan asiat halki kumppanisi kanssa ja yrittämään sitä ensin. On joku syy, miksi vielä olet yhdessä kumppanisi kanssa.Puhumiset on puhuttu hyödyttömiksi todettu. Syy - > kids.
Pettäminen on väärin, niin on hylkääminenkin. Olen vaan niin yksin. Tunteettomuuden keskellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa tehdä kimppatilaus Emberizin kanssa toyboy-katalogista.
Heh, haluan naisen, en miestä. ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö ensin yrittää lämmitellä se jäässä oleva suhde? Mitä olet sille tehnyt?
Loputon suo..
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei tule yhdessä "paketissa", vaikka muuten olisi hyvä elää toisen kanssa, niin et voi säädellä toisen haluja. Kummankin tulee haluta. Tasapaino säilyy vain kun kumpikin osoittaa hellyyttä toisilleen.
Ei siinä auta mikään, vaikka olet keskustellut väsymiseen asti asiasta. Minusta silloin on huolehdittava itsestään ja vaikka etsittävä sitten se rakastaja!Eli olet jo käsitellyt asian keskustelemalla. Se on tärkeä askel sinun itsesi ja psyykkeesi kannalta. Syyllisyys pettämisestä rikkoo enemmän kyin se pettäminen itse. Eli perälauta on sinulla siis kunnossa. Olet jo tehnyt voitavasi keskustelemalla.
Olen samaa mieltä että tarvitset rakastajan, oletko valmis ottamaan siihen kuuluvan riskin?
Riski on siinä että voit menettää kaiken.
Työpaikkaromanssaissa on riski myös siinä että menettää myös sen työpaikkansa. Joten ensikertalaisena jättäisin sen vaihtoehdon kokonaan laskuista.
En nyt oikeasti tuomitse sinua, vaan yritän auttaa.
Minulla on kokemusta aiheesta, tosin ensimmäisellä askeleella, eli puhumisella. omani kanssa, päädyimme avoimeen suhteeseen. Joten syyllisyys pettämisestä ei ollut kohdallani kovinkaan rankkaa, sillä minulla oli lupa pettää. Mutta tuttavapiirissäni on niitä joita kalvaa se syyllisyys. Ja eräs menetti työpaikkansa, puolisonsa ja lapsensa.
Joten se, että haluat läheisyyttä .. kuinka tärkeää se loppupeleissä sinulle on? Ikäviä asioita, joita kannattaa miettiä etukäteen.
Tällä hetkellä minulla on oiva rakastaja. Hellä, intohimoinen ja huomioiva. Lainaisin häntä mielelläni sinulle pariksi kuukaudeksi, mutta en voi toisen puolesta antaa, enkä sellaista mikä minun ei ole.- Anonyymi
Kukko Jussi.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eli olet jo käsitellyt asian keskustelemalla. Se on tärkeä askel sinun itsesi ja psyykkeesi kannalta. Syyllisyys pettämisestä rikkoo enemmän kyin se pettäminen itse. Eli perälauta on sinulla siis kunnossa. Olet jo tehnyt voitavasi keskustelemalla.
Olen samaa mieltä että tarvitset rakastajan, oletko valmis ottamaan siihen kuuluvan riskin?
Työpaikkaromanssaissa on riski myös siinä että menettää myös sen työpaikkansa. Joten ensikertalaisena jättäisin sen vaihtoehdon kokonaan laskuista.
Minulla on kokemusta aiheesta, tosin ensimmäisellä askeleella, eli puhumisella. omani kanssa, päädyimme avoimeen suhteeseen. Joten syyllisyys pettämisestä ei ollut kohdallani kovinkaan rankkaa, sillä minulla oli lupa pettää. Mutta tuttavapiirissäni on niitä joita kalvaa se syyllisyys. Ja eräs menetti työpaikkansa, puolisonsa ja lapsensa.
Joten se, että haluat läheisyyttä .. kuinka tärkeää se loppupeleissä sinulle on? Ikäviä asioita, joita kannattaa miettiä etukäteen.
Tällä hetkellä minulla on oiva rakastaja. Hellä, intohimoinen ja huomioiva. Lainaisin häntä mielelläni sinulle pariksi kuukaudeksi, mutta en voi toisen puolesta antaa, enkä sellaista mikä minun ei ole.En ole tuo jolle vastasit, mutta olen aloittaja. Voinhan mä sanoa rakastajaani kaveriksi, tavata kuin "kaveria".
Jos risa suhde menee täysin rikki, se oli enää muutenkin vain ajankysymys? - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eli jos olet valmis ottamaan rakastajan, olet kykenevä myös puhumaan asiat halki kumppanisi kanssa ja yrittämään sitä ensin. On joku syy, miksi vielä olet yhdessä kumppanisi kanssa.Älä mies selitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta olen aloittaja. Voinhan mä sanoa rakastajaani kaveriksi, tavata kuin "kaveria".
Jos risa suhde menee täysin rikki, se oli enää muutenkin vain ajankysymys?Ajan kysymys.. Välilyönti huti.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eli olet jo käsitellyt asian keskustelemalla. Se on tärkeä askel sinun itsesi ja psyykkeesi kannalta. Syyllisyys pettämisestä rikkoo enemmän kyin se pettäminen itse. Eli perälauta on sinulla siis kunnossa. Olet jo tehnyt voitavasi keskustelemalla.
Tällä hetkellä minulla on oiva rakastaja. Hellä, intohimoinen ja huomioiva. Lainaisin häntä mielelläni sinulle pariksi kuukaudeksi, mutta en voi toisen puolesta antaa, enkä sellaista mikä minun ei ole.Niin ja kiitos tarjouksesta lainata rakastajaa, Pujista. En vaan kaipaa rakastajaksi miestä. :)
Kiihkeän naisen. 💓💋💫 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, haluan naisen, en miestä. ;)
Eli etsit rakasjatarta etkä rakastajaa. Nythän se homma taisi mennä kertaluokkaa vaikeammaksi.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
En ole tuo jolle vastasit, mutta olen aloittaja. Voinhan mä sanoa rakastajaani kaveriksi, tavata kuin "kaveria".
Jos risa suhde menee täysin rikki, se oli enää muutenkin vain ajankysymys?No kun ei teistä anonyymeistä ota selkoa.
Hellyyttä ja lämpöä ei saa yhden illan jutuista. Ne on yleensä vain säätöä. Mutta yhden illan jutusta voi syntyä suhde. Ja suhteessa voi olla lämmin ja helä kumppani. Joten aika monta ehkää. Seksiä saa oikein helpolla, mutta se läheisyys ja hellyys.. vaatii tunteita useimmiten.
Jos tahtoo saada, on pakko antaa.. se muuten toimii miesten kanssa.. seksillä saat miehiä ja jos hyvin käy, saatat saada hellän rakastajan.Anonyymi kirjoitti:
Ajan kysymys.. Välilyönti huti.
No mulle sattuu enemmän kirjoitusvirheitä. En enää vaivaudu korjaamaan niitä.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tällä hetkellä minulla on oiva rakastaja. Hellä, intohimoinen ja huomioiva. Lainaisin häntä mielelläni sinulle pariksi kuukaudeksi, mutta en voi toisen puolesta antaa, enkä sellaista mikä minun ei ole.Et voi lainata sellaista mikä ei ole sinun, ja miksi vain pariksi kuukaudeksi? Mikset kokonaan?
Anteeksi, mutta olet kyllästyttävä. Pitkä ketjusi pyörii viikkotolkulla ikävystyttämässä ja annat sen vain jatkua ja jatkua ja jatkua...
Minua yököttää se, miten kirjoitat niin sanotusta "rakastajastasi". Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kiitos tarjouksesta lainata rakastajaa, Pujista. En vaan kaipaa rakastajaksi miestä. :)
Kiihkeän naisen. 💓💋💫No niin. Etusivu uusiksi. Oletko mies vai nainen? Jos naisena naista etsit, nii ehkä juuri niihin piireihin keskittyvästä saitilta. Muutoin en osaa vastata mistä löydät rakastajattaren.
Heteronormatiivisesti ajattelen että rakastaja on mies.
Pujis suuttuu vielä kun tollain sanoin.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli etsit rakasjatarta etkä rakastajaa. Nythän se homma taisi mennä kertaluokkaa vaikeammaksi.
-keinovaginamies-Noniin teorian tasolla, vielä pyörittelen asiaa mielessäni.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No kun ei teistä anonyymeistä ota selkoa.
Hellyyttä ja lämpöä ei saa yhden illan jutuista. Ne on yleensä vain säätöä. Mutta yhden illan jutusta voi syntyä suhde. Ja suhteessa voi olla lämmin ja helä kumppani. Joten aika monta ehkää. Seksiä saa oikein helpolla, mutta se läheisyys ja hellyys.. vaatii tunteita useimmiten.
Jos tahtoo saada, on pakko antaa.. se muuten toimii miesten kanssa.. seksillä saat miehiä ja jos hyvin käy, saatat saada hellän rakastajan.Mjuu, miehet tiiän. Enkä ole enää miehistä kiinnostunut, kun jois kahvia ilman kahvinporoja. :)
Toimiskohan sellainen kaverisuhde miten hyvin missä vois harrastaa seksiä ja halailuakin. Se FWB? Käydä elokuvissa ja nauttia vaikka kulttuurista, käydä yhdessä lounaalla, harrastuksissa. Sitten välillä jos sille tuntuu sujahtais lakanoihin peuhaamaan. :P - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No niin. Etusivu uusiksi. Oletko mies vai nainen? Jos naisena naista etsit, nii ehkä juuri niihin piireihin keskittyvästä saitilta. Muutoin en osaa vastata mistä löydät rakastajattaren.
Heteronormatiivisesti ajattelen että rakastaja on mies.
Pujis suuttuu vielä kun tollain sanoin.Nainen fyysisesti. :)
Tarkoituksella jätin epäselväksi, ettei henkilöityisi. Mutta tais jo henkilöityä. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjuu, miehet tiiän. Enkä ole enää miehistä kiinnostunut, kun jois kahvia ilman kahvinporoja. :)
Toimiskohan sellainen kaverisuhde miten hyvin missä vois harrastaa seksiä ja halailuakin. Se FWB? Käydä elokuvissa ja nauttia vaikka kulttuurista, käydä yhdessä lounaalla, harrastuksissa. Sitten välillä jos sille tuntuu sujahtais lakanoihin peuhaamaan. :PNiin. Hyvä idea, mutta kaikkihan me tiedämme, ettei tuo sinun tunnetasoilla onnistu.
-keinovaginamies- Anonyymi kirjoitti:
Mjuu, miehet tiiän. Enkä ole enää miehistä kiinnostunut, kun jois kahvia ilman kahvinporoja. :)
Toimiskohan sellainen kaverisuhde miten hyvin missä vois harrastaa seksiä ja halailuakin. Se FWB? Käydä elokuvissa ja nauttia vaikka kulttuurista, käydä yhdessä lounaalla, harrastuksissa. Sitten välillä jos sille tuntuu sujahtais lakanoihin peuhaamaan. :PYstäviä etuisuuksilla. On muuten aika vapauttava kokemus. Minulla on sellainen pujottelijan kanssa, enkä vaihtaisi. Ainakaan siihen perinteiseen parisuhteeseen.
Sellaisessakin suhteessa voi olla uskollisuutta, usko tai älä. Minulle ei tulisi mieleenkään hommata sivusuhdetta nyt kun olen tapailusuhteessa. Olen kuin olenkin yhden miehen nainen kerrallansa.Anonyymi kirjoitti:
Nainen fyysisesti. :)
Tarkoituksella jätin epäselväksi, ettei henkilöityisi. Mutta tais jo henkilöityä. :)Juu, henkilöityi.
Mutta täältä saattaa tulla nyt ymmärrystä enemmän. Olet siis avautunut ajatukselle että voisit joskus ajatella asioita itsekeskeisesti olematta itsekäs.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Hyvä idea, mutta kaikkihan me tiedämme, ettei tuo sinun tunnetasoilla onnistu.
-keinovaginamies-Eläs sano, voi onnistuakin jos vastassa on kiihkee mimmi joka sytyttää. Miehet on helpompaa torjua, kun ei ne yhtään houkuta.
Morkkiksen kanssa oppii ehkä elämään? - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ystäviä etuisuuksilla. On muuten aika vapauttava kokemus. Minulla on sellainen pujottelijan kanssa, enkä vaihtaisi. Ainakaan siihen perinteiseen parisuhteeseen.
Sellaisessakin suhteessa voi olla uskollisuutta, usko tai älä. Minulle ei tulisi mieleenkään hommata sivusuhdetta nyt kun olen tapailusuhteessa. Olen kuin olenkin yhden miehen nainen kerrallansa.Niin se. Voishan sellaistakin ehkä kokeilla. Mut tosiaan niin ettei säätele sitten muitten kanssa. Itsekkään..
Uskon, ei kai se eroa seurustelusta juuri mitenkään tai etäsuhteesta, nähdään kun nähdään ja tehdään mitä tehdään yhdessä. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläs sano, voi onnistuakin jos vastassa on kiihkee mimmi joka sytyttää. Miehet on helpompaa torjua, kun ei ne yhtään houkuta.
Morkkiksen kanssa oppii ehkä elämään?Joo joo, mutta jos siis sivusuhteeksi ajattelet, piristämään nykyistä arkeasi.
Sinä rakastut kuitenkin, ja silloin se on tsoronoo nykyiselle kuviolle.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläs sano, voi onnistuakin jos vastassa on kiihkee mimmi joka sytyttää. Miehet on helpompaa torjua, kun ei ne yhtään houkuta.
Morkkiksen kanssa oppii ehkä elämään?On tässä jo pidempään patoutunut tuollasta seksuaalista aggressiota, että se pitäs päästä purkamaan ettei pää räjähdä. Kynnys olis nyt hirmu matala...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu, henkilöityi.
Mutta täältä saattaa tulla nyt ymmärrystä enemmän. Olet siis avautunut ajatukselle että voisit joskus ajatella asioita itsekeskeisesti olematta itsekäs.Niin se henkilöityi. Jotain sellaista. :)
Oikeesti haluaisin olla hyvinkin itsekäs, mutten ole koska inhoan satuttamista.
Musta olis mahtavaa löytää nainen jonka kanssa synkkais puolin ja toisin, kehittyis tunteitakin, läheisyyttä, hellyyttä yllin kyllin. Ei silti mitään draamaa turhista.
Ja kun rakkaus kiroaa, uppoudun enemmän vaan siirtymään kohti haaveilusta todeksi väylää... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo, mutta jos siis sivusuhteeksi ajattelet, piristämään nykyistä arkeasi.
Sinä rakastut kuitenkin, ja silloin se on tsoronoo nykyiselle kuviolle.
-keinovaginamies-Niiin se on varmasti totta. Yksi ovi sulkeutuu, kun toinen avautuu periaatteella olen ikäni elänyt.
Anonyymi kirjoitti:
Niin se. Voishan sellaistakin ehkä kokeilla. Mut tosiaan niin ettei säätele sitten muitten kanssa. Itsekkään..
Uskon, ei kai se eroa seurustelusta juuri mitenkään tai etäsuhteesta, nähdään kun nähdään ja tehdään mitä tehdään yhdessä. :)Niin. Se on suhde siinä missä mikä suhde tahansa. Se muodostuu sellaiseksi, miksi se muodostetaan.
Ja tuohon syyllisyyteen.. siihen palaan juuri siksi kun sä olet sä. Ota kumppaniltasi lupa siihen että saat olla sä. Nosta se kissa pöydälle. Seksuaalisuuden suuntautuminen ei ole valintakysymys. Siitä ei parane. Jos siitä ero tulee, niin ehkä se on sun kannalta se ratkaisu.
Oma avoin suhteeni antoi sen synninpäästön siitä syyllisyydestä. Avoin suhde ei tarkoita että nuksastaan jokaisen vastaantulijan kanssa. Kyllä siinä pitää olla kunnioitusta kumppaniaan kohtaan. Joten puhu sen omasi kanssa vaihtoehdoista ja myös kumppanisi tarpeista. Kyllä te ymmärrykseen pääsette tavalla tai toisella.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kiitos tarjouksesta lainata rakastajaa, Pujista. En vaan kaipaa rakastajaksi miestä. :)
Kiihkeän naisen. 💓💋💫Onko pujis kiertomuna? Vanha ukko.
Anonyymi kirjoitti:
Onko pujis kiertomuna? Vanha ukko.
Erinomainen rakastaja .. ihan kymppi.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin. Se on suhde siinä missä mikä suhde tahansa. Se muodostuu sellaiseksi, miksi se muodostetaan.
Ja tuohon syyllisyyteen.. siihen palaan juuri siksi kun sä olet sä. Ota kumppaniltasi lupa siihen että saat olla sä. Nosta se kissa pöydälle. Seksuaalisuuden suuntautuminen ei ole valintakysymys. Siitä ei parane. Jos siitä ero tulee, niin ehkä se on sun kannalta se ratkaisu.
Oma avoin suhteeni antoi sen synninpäästön siitä syyllisyydestä. Avoin suhde ei tarkoita että nuksastaan jokaisen vastaantulijan kanssa. Kyllä siinä pitää olla kunnioitusta kumppaniaan kohtaan. Joten puhu sen omasi kanssa vaihtoehdoista ja myös kumppanisi tarpeista. Kyllä te ymmärrykseen pääsette tavalla tai toisella.Täytyy jossain kohtaa puhua, jahka hän viitsi kuunnella. Räyhäämättä.
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy jossain kohtaa puhua, jahka hän viitsi kuunnella. Räyhäämättä.
Jaa, siinä jo hyvä syy ottaa rakastajatar.
Ehkä hän ei ole kypsä keskustelemaan, tosin en sitten kyllä tunne häntä ollenkaan.
Kelasin hetken kumppaniasi, jos olisin hänen sijassaan en haluaisi että kanssani oltaisiin velvollisuudentunnosta, vaikka itsekin syyllistynyt siihen. Ei hän tyhmä ole, kyllä hän jotakin ounastelee ja voi tuntea olonsa pettyneeksi. Jopa petetyksi.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa, siinä jo hyvä syy ottaa rakastajatar.
Ehkä hän ei ole kypsä keskustelemaan, tosin en sitten kyllä tunne häntä ollenkaan.
Kelasin hetken kumppaniasi, jos olisin hänen sijassaan en haluaisi että kanssani oltaisiin velvollisuudentunnosta, vaikka itsekin syyllistynyt siihen. Ei hän tyhmä ole, kyllä hän jotakin ounastelee ja voi tuntea olonsa pettyneeksi. Jopa petetyksi.Olen jo pitkään ollut kuin unohdettu mööbeli nurkassa jonka ohi kuljetaan vilkaisematta edes päin. Puhumaan kun alan niin kohta jo vetää vastameluluurit kesken puheeni korville ja ryhtyy katselemaan kännyä tai pleikkaa. Tai totee tylysti ynseellä tai ärtyneellä äänellä, ei kiinnosta puhua tosta taas, ei huvita jutella, lopeta, ole hiljaa, mee pois jne. Tai ärhentelee muuten jos häiritsen kerta päivään.
Mulla on olo että olen hänelle silkkaa paskaa millä ei ole mitään väliä.
Niin ei kiinnosta enää yrittää ittekkään, olkoot.
Olen puhunut. Enää en vaan jaksa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jo pitkään ollut kuin unohdettu mööbeli nurkassa jonka ohi kuljetaan vilkaisematta edes päin. Puhumaan kun alan niin kohta jo vetää vastameluluurit kesken puheeni korville ja ryhtyy katselemaan kännyä tai pleikkaa. Tai totee tylysti ynseellä tai ärtyneellä äänellä, ei kiinnosta puhua tosta taas, ei huvita jutella, lopeta, ole hiljaa, mee pois jne. Tai ärhentelee muuten jos häiritsen kerta päivään.
Olen puhunut. Enää en vaan jaksa.Siis jos oltais lapsettomia olisin lähtenyt vetämään jo 2-3 vuotta sitten. Näin hyvin pyyhkii. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis jos oltais lapsettomia olisin lähtenyt vetämään jo 2-3 vuotta sitten. Näin hyvin pyyhkii. :)
Mutta musiikki ja mulsut pitää mut kasassa. :)
https://youtu.be/ngL8GXN6AvE
Musiikki on terapiaa ja lapset lohduttaa. Ihanat nöpönassut. Anonyymi kirjoitti:
Olen jo pitkään ollut kuin unohdettu mööbeli nurkassa jonka ohi kuljetaan vilkaisematta edes päin. Puhumaan kun alan niin kohta jo vetää vastameluluurit kesken puheeni korville ja ryhtyy katselemaan kännyä tai pleikkaa. Tai totee tylysti ynseellä tai ärtyneellä äänellä, ei kiinnosta puhua tosta taas, ei huvita jutella, lopeta, ole hiljaa, mee pois jne. Tai ärhentelee muuten jos häiritsen kerta päivään.
Olen puhunut. Enää en vaan jaksa.Joo jos tilanne on tuo, ei ole enää mitään muuta puhuttavaa kuin miten ero hoidetaan. Ympäristö ei ole edes hyvä kasvualusta.
Se sattuu kun ihminen josta välittää kohtelee kuin ilmaa. Se on jopa julmaa mielestäni.
Ei se ole enää kumppanuutta. Voit sisulla vetää roolisi, mutta niinkuin minulla, ero on väistämätön. Tosin tein itsekkään ratkaisuni liian myöhään.Anonyymi kirjoitti:
Siis jos oltais lapsettomia olisin lähtenyt vetämään jo 2-3 vuotta sitten. Näin hyvin pyyhkii. :)
No onneksi ei sentään huonommin. Mutra ymmärrän.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta musiikki ja mulsut pitää mut kasassa. :)
https://youtu.be/ngL8GXN6AvE
Musiikki on terapiaa ja lapset lohduttaa. Ihanat nöpönassut.Kuulin perjantaina radiosta tän biisin. Haluan soittaa tän sulle..
https://youtu.be/9lZbRUZ4Ks8- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihkeän naisen. 💓💋💫Hyvä Jazuli :)
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ystäviä etuisuuksilla. On muuten aika vapauttava kokemus. Minulla on sellainen pujottelijan kanssa, enkä vaihtaisi. Ainakaan siihen perinteiseen parisuhteeseen.
Sellaisessakin suhteessa voi olla uskollisuutta, usko tai älä. Minulle ei tulisi mieleenkään hommata sivusuhdetta nyt kun olen tapailusuhteessa. Olen kuin olenkin yhden miehen nainen kerrallansa.Palstahahmovirityksiä ei lasketa.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kuulin perjantaina radiosta tän biisin. Haluan soittaa tän sulle..
https://youtu.be/9lZbRUZ4Ks8Kiitti. En ole kuullu ennen kyseistä biisiä. :)
Fiilistelen parhaillaankin musiikilla, yksi suosikeistani kuunneltuna ja itse laulettunakin. Angie-Rolling Stones. ❤️
https://youtu.be/K5_EBAzIPJM - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä Jazuli :)
Vielä kun jostain sellasen löytäs. Joka ei sitten taas ole jokaiselle yhtä ahnas. :)
- Anonyymi
Tuo yksi ehdotti maitolaituria.
Luulen kyllä, että joku nykyaikaisempi kinder-muna -sovellus on varmempi.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Mattolaituri vois olla kivempi. Mattojensuojissa lempiä käsi mekon alle sujautettuna. :P
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mattolaituri vois olla kivempi. Mattojensuojissa lempiä käsi mekon alle sujautettuna. :P
Tämä on täysin uusi tuttavuus tällainen mattolaituri, mutta miksipä ei. Hyvä lempi ei paikkaa katso :) Luonnon helmassa kesälämpimällä.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on täysin uusi tuttavuus tällainen mattolaituri, mutta miksipä ei. Hyvä lempi ei paikkaa katso :) Luonnon helmassa kesälämpimällä.
-keinovaginamies-Backstagekin kävis, jos olis tuommonen nahkapöksy kissimirri messissä. :D"
https://youtu.be/G7pO0bBuK-M
🔥😜💦
- Anonyymi
Naapurista?
- Anonyymi
Joo ei, heteroita ja mummoja.
- Anonyymi
Naiset haluaa rattopoika rakastajan. Ei kelpaa uskollinen kunnon mies.
Kyllä naiset sieltä baareista niitä löytää kuitenkin. Just juttelin faacebookin sinkut ryhmässä naisten kanssa että ne valittaa kun ei kumppania löydä. Sitten muutamat sanoi että baarista löytynyt mutta miehet oliki rattopoikia jotka pettivät. Sitten naiset odottaa että mies tekee aloitten ja kun tekee niin naiset kertoi että miehen ulkonäössä olikin jotain vikaa.- Anonyymi
Pojat ei kiinnosta ketään, ratolla eikä ilmankaan. Tytöt on hottiksia. :D
- Anonyymi
Baarit eivät ole ainoita paikkoja.
Myös tanssilavat ovat löytöpaikkoja, kuten Souvareiden avulla löysin Sen Oikean.
- Anonyymi
Voin vain sanoa omalta kohdalta, yllättäen löytyi ja etsimättä.
- Anonyymi
Miten kumppanin kävi?
- Anonyymi
Tsäkällä voi onnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten kumppanin kävi?
Kumman niistä? Tilanne on avoin sen suhteen vielä..
- Anonyymi
Vahvoja tuntemuksia.
Tästä se lähtee.- Anonyymi
Joo, mopo lähtee keulimaan. Osuu vaan sopiva kohdalle, niin en viitti himmaillakkaan.
https://youtu.be/jfpKcc-FF-4
Nyt sunnuntai ehtoota. 👋
- Anonyymi
Menemällä alasti ratikan katolle ja heiluttelemalla ulokkeitaan huutaen samalla antakaa seksiä
- Anonyymi
Hölmö idea.
Jotenkin samaistun tilanteeseesi. Olen elänyt ihan samanlaista elämää monta vuotta. Jonkun aikaa lasten takia jaksaa, mutta jossain kohtaa se syö niin paljon, että on parempi lähteä. Vain yksi ero on, olen miehiin päin suuntautunut. Senhän sinä jo tiesitkin.
Ja tiedän myös, miten toivotonta on kun toinen torjuu kaiken kontaktin. Luultavasti hän tekee sen, koska pelkää sinun lähtevän tai ilmaisevan muuten ettet jaksa ja halua olla yhdessä. Omalla kohdalla vuorovaikutus normalisoitui 3-6kk eron jälkeen. Nykyisin ex kuuntelee ja myös puhuu niistä asioista, joista keskustellaan (lapsen asiat).
Itse mietin myös avointa suhdetta ratkaisuksi, ihan vain pitkittääkseni aikaa lasten takia. Ex sai raivarin…. Vaikka itse ei sillon ollut yli 2v ollut kiinnostunut mistään parisuhteeseen liittyvästä, silti ei olisi ollut valmis vapauteen. Sitten sanoin, että ok, olet puolestani vapaa tekemään mitä haluat. Kun et selkeästi ole kiinnostunut minun kanssani ei se ole minulta pois, jos sinua kiinnostaa jonkun muun kanssa. En kyllä usko, että ex on selibaatistaan luopunut. Ei kiinnosta niin paljon, että viitsisi nähdä vaivaa.
Itselle ero toi paljon hyvää elämään, vaikka olen en vielä pariutunut. Lapset on nyt tasapainoisempia ja onnellisempia (vaikka ajattelin pysyväni liitossa heidän takia!). Pieninkin saa isästään enemmän kun isä joutuu nykyisin olemaan läsnä lapselle. Ennen oli paljon vähemmän.
Jokaisen pitää miettiä mikä on omassa tilanteessa paras ratkaisu. Ei sitä kukaan voi ulkopuolelta nähdä. Omalla kohdalla käänne kohta oli kun rakastuin kovaa. En koskaan pettänyt enkä aloittanut suhdetta, mutta tunne sai minut tajuamaan miten suunnattoman vajaa olin ollut monta vuotta. Olin vain selvinnyt vuosia autotunnella, ja siirtänyt omat tarpeeni ja tunteeni sivuun lasten takia.- Anonyymi
Joo. Kummallista tuo miesten mutismi, en ole ikinä päässyt kärryille mistä se tulee ja mitä hyötyä on olla tuppisuu, jos asiat hiertää itseäkin. Varsin lapsellinen tapa hoitaa suhdetta ryhtyä turpa rullasille ja vaieta tyystin. Eikö?
Kumma kun sitten aukee suu ja silmät näkee, kädet käy kun on pillua vailla, mutta muuten on yks hailee onko olemssakaan. Helevetti. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Kummallista tuo miesten mutismi, en ole ikinä päässyt kärryille mistä se tulee ja mitä hyötyä on olla tuppisuu, jos asiat hiertää itseäkin. Varsin lapsellinen tapa hoitaa suhdetta ryhtyä turpa rullasille ja vaieta tyystin. Eikö?
Kumma kun sitten aukee suu ja silmät näkee, kädet käy kun on pillua vailla, mutta muuten on yks hailee onko olemssakaan. Helevetti. :)Lisään vielä, että itseäni taas ei rassaa selibaatti, kuten tiedät suhtaudun erilailla asiaan. Mutta häiritsee suunnattomasti puhumattomuus, etäälle vetäytyminen ja vihamielisyys. Ihan kuin mä olisin syyllinen siihen ettei hänelle tietyt jutut maita ja elämä on tasapaksua muhjua.
Eikä meillä ole selibaatti mikään pakkokaan, itse ei vaan ole yhtään aktiivisempi lähestyjä kun minäkään. Halailuun ja paijailuun täysin kyvytön tapaus omatoimisesti. Minä taas olen hyvin aktiivinen paijailija, pussailija ja halaaja.
Hänelle ne on silminnähden ahdistavia ellei ole seksiä samassa. Ärsyttävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että itseäni taas ei rassaa selibaatti, kuten tiedät suhtaudun erilailla asiaan. Mutta häiritsee suunnattomasti puhumattomuus, etäälle vetäytyminen ja vihamielisyys. Ihan kuin mä olisin syyllinen siihen ettei hänelle tietyt jutut maita ja elämä on tasapaksua muhjua.
Eikä meillä ole selibaatti mikään pakkokaan, itse ei vaan ole yhtään aktiivisempi lähestyjä kun minäkään. Halailuun ja paijailuun täysin kyvytön tapaus omatoimisesti. Minä taas olen hyvin aktiivinen paijailija, pussailija ja halaaja.
Hänelle ne on silminnähden ahdistavia ellei ole seksiä samassa. Ärsyttävää.Hetki sitten totesi, että meinaa lomaksi ostaa uuden pelin mitä pelaa talviloman. Kun huomautin, että kukin meistä vois sitten talviloman olla vähemmän älylaitteilla ja ruutujen ääressä, touhuta yhdessä muuta. Käydä pulkkamäessä, luistelemassa yms.
Keskitty toisiinsa isot ja pienet.
No totesin tuohon pelisuunnitelmaan, että no ulle voidaankin sitten hommata asuntontosta läheltä, voin muuttaa sinne kun olen näköjään tässä talossa vaan tarpeeton nurkankuluttaja ja kyökkipiika.
Tai sitten aikataulutus, että tunti pari peiä, sitten äiskän eli mun halailua, muksujen kanssa reippailua jne. Kun muuten ei oikeen suju kun pelaaminen jännetuppitulehdukseen asti. Peukalot on kohta kun bataatit turpeena pelaamisesta, jäykistyy pystyyn. :D
Ei kommentoinu mitään. Lähti möykkii. Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä, että itseäni taas ei rassaa selibaatti, kuten tiedät suhtaudun erilailla asiaan. Mutta häiritsee suunnattomasti puhumattomuus, etäälle vetäytyminen ja vihamielisyys. Ihan kuin mä olisin syyllinen siihen ettei hänelle tietyt jutut maita ja elämä on tasapaksua muhjua.
Hänelle ne on silminnähden ahdistavia ellei ole seksiä samassa. Ärsyttävää.On rankka juttu olla pitkäaikaisesti torjuttuna parisuhteessa! Se millä saralla tulee torjutuksi ei vaikuta asian kipeyteen. Jokainen joutuu kokemaan torjuntaa normaalissa parisuhteessa joskus, mutta se on ihan eri asia kuin vuosia jatkuva tilanne.
Oletko miettinyt, että kirjoittaisit kirjeen? Itse yritin suurinpiirtein vuoden saada edes keskusteluyhteyttä ja toinen aina torjui sen (aina oli jotain miksi se käy). Sitten vaan kirjoitin kirjeen ja sanoin, että olen vuoden yrittänyt sada sinua kuuntelemaan ja keskustelemaan onnistumatta ja minulla ei ole muuta vaihtoehtoa. Ja jos et lue alkua pidemmälle, se on oma valintasi, mutta et voi myöhemmin tulla sanomaan mikset sanonut tai miksi ei yritetty. Ex ei senkään jälkeen keskustellut, mutta oli edes lukenut tekstin.
Jos puolisosi haluaa jäädä ja haluat itse jäädä, parisuhdeterapia voisi auttaa. Pitkä tie se silti on, ja kun olet mieltynyt naisista, ei romanttista ja kiihkeää suhdetta varmaan voi palauttaa ja voisi kuvitella, että pikemminkin kumppanuusvanhemmuus tms. voisi olla toimiva juttu. Varmaan sinun olisi hyvä kuulla mitä puolisosi haluaa. Ymmärrän kyllä, kun toinen häviää omaan kuplaansa, ei sitä vastausta saa. Kupla on luultavasti pakenemista siltä, mitä eniten pelkää (ero).- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
On rankka juttu olla pitkäaikaisesti torjuttuna parisuhteessa! Se millä saralla tulee torjutuksi ei vaikuta asian kipeyteen. Jokainen joutuu kokemaan torjuntaa normaalissa parisuhteessa joskus, mutta se on ihan eri asia kuin vuosia jatkuva tilanne.
Oletko miettinyt, että kirjoittaisit kirjeen? Itse yritin suurinpiirtein vuoden saada edes keskusteluyhteyttä ja toinen aina torjui sen (aina oli jotain miksi se käy). Sitten vaan kirjoitin kirjeen ja sanoin, että olen vuoden yrittänyt sada sinua kuuntelemaan ja keskustelemaan onnistumatta ja minulla ei ole muuta vaihtoehtoa. Ja jos et lue alkua pidemmälle, se on oma valintasi, mutta et voi myöhemmin tulla sanomaan mikset sanonut tai miksi ei yritetty. Ex ei senkään jälkeen keskustellut, mutta oli edes lukenut tekstin.
Jos puolisosi haluaa jäädä ja haluat itse jäädä, parisuhdeterapia voisi auttaa. Pitkä tie se silti on, ja kun olet mieltynyt naisista, ei romanttista ja kiihkeää suhdetta varmaan voi palauttaa ja voisi kuvitella, että pikemminkin kumppanuusvanhemmuus tms. voisi olla toimiva juttu. Varmaan sinun olisi hyvä kuulla mitä puolisosi haluaa. Ymmärrän kyllä, kun toinen häviää omaan kuplaansa, ei sitä vastausta saa. Kupla on luultavasti pakenemista siltä, mitä eniten pelkää (ero).Onhan se raskasta, etenkin kun on joskus ollut toisenlaistakin ja saman ihmisen kanssa joka on nyt muukalainen. Omituinen pakoilija.
Ehkä se ero pelottaa tai sitten sen aloitteen tekeminen erotakseen. Jompi kumpi. Voi pelottaa sekin et haluais erota muttei uskalla sanoa sitä, koska kokis jotenkin "pettävänsä" tai hylkäävänsä ja koittaa siirtää vastuun toiselle väsyttämällä itseensä. Periaatteessa ja alitajuisesti.
Tai ei vaan oikeesti tajua tekevänsä mitään tyhmää silleen miten toimii. Sokeapiste.
Terapiaan tuo ei lähde. Se jo sanana on karvoja nostattava sana.
Kirje vois toimia. Mä kyllä pulauttelen sanoa suoraankin, muttei reagoi niihin.
Mä kyllä pystyn puolisostani viehtymään, jos asiat on muuten reilassa. Mutten mä mitään intohimoa ala näyttelemään. Sitä joko on tai ei ole. Mutta seksi on pelannut, kunnes yhteys ei pätki.
Mä jarrutan oitis, kun toinen alkaa pelaa vaan seksillä tai sivuuttaa mut muuten kumppanina hällä väliä metkuin.
Täytyy nyt funtsia. Vai annanko olla vaan ja tulee perässä tai happanee sohvalle. Sais ite oikeestaan olla se jolla vastuu tehdä jotain. Mä vaan möllötän ja annan olla.
- Anonyymi
Parisuhde jäässä? Parisuhde hoidetaan kuntoon eikä hypitä vieraissa!
- Anonyymi
Yksin on vaikea hoitaa, kun nimensä mukaan se on parisuhde ei soolosuhde. Soolona paha hoitaa kuntoon. Teen mitä teen, jos teen.
- Anonyymi
No jos ei parisuhteessa homma toimi, niin pitää laittaa ne toimimaan, jos se ei onnistu, niin erota ja kerätä itsensä kasaan taas kerran, sit kaikki uusiksi.
Oikoteitä ei ole.- Anonyymi
Aina voi sinkkuillakin, ei paskempi vaihtoehto. Määränsä kestää, ei määräänsä enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi sinkkuillakin, ei paskempi vaihtoehto. Määränsä kestää, ei määräänsä enempää.
Mä en ymmärrä mitään "sinkkuilua". Sinkkuna eläminen on samaa elämistä, mitä parisuhteessakin. Ainoa ero on vaan se, ettei parisuhteessa näe enää seksuaalisesti kiinnostavia ihmisiä... se kun on jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärrä mitään "sinkkuilua". Sinkkuna eläminen on samaa elämistä, mitä parisuhteessakin. Ainoa ero on vaan se, ettei parisuhteessa näe enää seksuaalisesti kiinnostavia ihmisiä... se kun on jo.
No just se, muttei ole myöskään vaivaa mistään vääräsäärestä joka vänkyttää omiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No just se, muttei ole myöskään vaivaa mistään vääräsäärestä joka vänkyttää omiaan.
Itsepähän sitä vääräsäären kaiketi elämäänsä ottaa?
Jos ei välitä itsestään, niin tuotahan se voi olla, mutta onko vika vääräsääressä vai siinä joka hänet ottaa siihen vänkyttämään?
Aika väsynyt kommentti siis... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsepähän sitä vääräsäären kaiketi elämäänsä ottaa?
Jos ei välitä itsestään, niin tuotahan se voi olla, mutta onko vika vääräsääressä vai siinä joka hänet ottaa siihen vänkyttämään?
Aika väsynyt kommentti siis...No sikshän mä sinkkuilua pidinkin ihan varteenotettavana, ettei ottas mitään vänkyttäjää nurkkiinsa enää. Daah. 😪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sikshän mä sinkkuilua pidinkin ihan varteenotettavana, ettei ottas mitään vänkyttäjää nurkkiinsa enää. Daah. 😪
Itsestä se on kiinni aina, mitä ottaa, mitä ei.
Tyhjän saa pyytämättäkin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsestä se on kiinni aina, mitä ottaa, mitä ei.
Tyhjän saa pyytämättäkin...Jep. Nyt meni oikein. 👌
- Anonyymi
Vain masokisti tekee tuollaisen alotuksen. Ihmeen vähän ap on saanut paskaa niskaan, mutta hyvä alotus, muuta ei voi sanoa.
- Anonyymi
Hyvinhän tämä on edennyt. :)
- Anonyymi
Eduskunnan kahviosta.
- Anonyymi
Jos parisuhteesta näkee vain oksennustaniin se oin kuin häviäisi suoralle pokeripelissä, jos toisella olisikin vähä;D
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312268Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751184