Pöytäni haluaa huomiota

Anonyymi

Piti tunti sitten lopeaa työt, kun ei enää pystynyt lukmaan tekstiä. Näkökenttää häiritsemään ilmestyi sellainen vipisevä lasinen viiru. Mikä on merkki siitä, että äkkiä migreenipilleri napaan, tai siis päähän. Outoa kyllä viiru katosi ihan parissakymmenessä minuutissa.. eikä jysärikiin iskenyt. Jess.
Niin se pöytä..
https://aijaa.com/RJkKEA

33

88

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tossa kuvassa on näemmä jotain oudoja valomuunnoksia, joita ei oikeasti ole näkyvillä.

• Anonyymi

Toi on muutes mun ensimmäinen mosaiikkityö. Et silleen.

• Anonyymi

Tosi hieno!

• Anonyymi

Tiedätkö mikä on sukkas ja mikä on kenkä, kun monills ei ole rahass odyss dukkis rikä krnkiä js niin, miyä nr obs

• Hienosti toteutettu pöytä, mutta täytyy sanoa, että jos tuota käyttäisi työpöytänään, taipumusta omaavalle saattaisi iskeä jos ei migreeni, niin epileptinen kohtaus. ; )

• Anonyymi

No ni, joku sentäs huomioi pöytääni, vaikken edes kirjautuneena kirjottanu. Mä vähän dramatisoin noita värejä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ni, joku sentäs huomioi pöytääni, vaikken edes kirjautuneena kirjottanu. Mä vähän dramatisoin noita värejä..

Vaikka kyllähän noi kuviot alkaa simissä vilisemään.. Jos ei ole muuta tekemistä, niin voi vaikka laskea montako palaa kutakin värivaihtoehtoa löytyy.

Ps. Älkää ikinä käyttäkö mustaa laastia. Se on helvetistä, muutoinkin suosittelen yhtä laastiväriä.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä huoli, on se ihan oikeasti hieno. Tuosta pinnasta vaan tuli tosiaan mieleen, miksi työpöydät yleensä ovat sellaisia jykevän tylsiä ja hillittyjä huonekaluja, jotka täyttävät tehtävänsä vain ihan ollessaan.

Eivät räisky.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Älä huoli, on se ihan oikeasti hieno. Tuosta pinnasta vaan tuli tosiaan mieleen, miksi työpöydät yleensä ovat sellaisia jykevän tylsiä ja hillittyjä huonekaluja, jotka täyttävät tehtävänsä vain ihan ollessaan.

Eivät räisky.

Oo.. lisää huomiota. No, kerron pöydälle!

• Mosaiikityöthän ovat hienoja. Mutta jostain kumman syystä monivärisyys tekee mut sairaaksi. Aivan kuten katseli Desigualin laukkua.

Tai jos mie tykkään minimalistisesta sitten enempi?

SiitäKIN huolimatta, että arvaan kuka tuon on tehnyt, kirjoitusvirheistään huolimatta. Yhden taiteellisen tiedän palstalta. Missä h*tissä olet kupannut?

• Anonyymi

Kuin satuitkin sanomaan ton merkin? Se kun on noin suunnilleen ainoa merkki mistä diggaan. Mä olen värien ystävä. ☝️

Suomalaiset on valkoisia platkuja...😹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuin satuitkin sanomaan ton merkin? Se kun on noin suunnilleen ainoa merkki mistä diggaan. Mä olen värien ystävä. ☝️

Mulla muuten on kaks desigualin laukkua. Hihi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla muuten on kaks desigualin laukkua. Hihi.

Kumpaankin käteen yks!

• Anonyymi kirjoitti:

Desiualilla on muuten nättejä hameita. Haaveilen joksus hankkivani sellaisen. Jos värit sopii...

Ehkä olet värien ystävä (joo muistan sen maton ja mosaiikista tuli kuin tulikin se mieleen) niin muistan sulla pari yksinkertaista maalausta tai taulua (harmaasävyisiä?) ja yhden lampun (jota himoitsin) ja kehuin sun hyvää makua.

• Anonyymi kirjoitti:

Kumpaankin käteen yks!

Sennii pröystäilijä:-D Komeet on ainakin väriskaalat...

Mulla on vaan jotain Marimekkoa ja joitain ulkomailta hankittuja harkitun yksinkertaisia ja -värisiä.

(sain muuten tästä sun aloituksesta sanasokeuden; kaikki kirjaimet menee taas nurinpäin. Tuskinpa se oli mosaiikeista . . . :-D)

• Anonyymi

Vale-louis-Vuitton-bagkaaa.... mutta niin tuo peli, voi katsoa youtubestakin että minkälainen peli on joku Duke Nukem Forever.... aika törkeän maskuliininen peli :D

• Anonyymi

Kyllä mä sitä oon pelannu, tosin joskus yli 20 vuotta sitten.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä sitä oon pelannu, tosin joskus yli 20 vuotta sitten.

Muistaakseni koolla olevat lapsukaiset pelasi sitä jotain 15 v sitten....

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Muistaakseni koolla olevat lapsukaiset pelasi sitä jotain 15 v sitten....

Mä oon pelannu sitä noin 25 vuotta sitten. Olin alle 30 v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti ihan tarkistaa, eli jo vuonna -91 kehitetty peli, wikipedian mukaan.

K.O.

• Anonyymi kirjoitti:

No jos tykkää peleistä. Mulla on pelien kanssa sama efekti - viitaten tuohon moniväriseen mosaiikkiin. Mulle tulee huono olo. Muistat varmaan Tetriksen joskus v kivi ja keppi? Sen jälkeen en ole enää pelannut näytöltä mitään. Enkä mie ole kuin pari vuotta sua vanhempi.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

No jos tykkää peleistä. Mulla on pelien kanssa sama efekti - viitaten tuohon moniväriseen mosaiikkiin. Mulle tulee huono olo. Muistat varmaan Tetriksen joskus v kivi ja keppi? Sen jälkeen en ole enää pelannut näytöltä mitään. Enkä mie ole kuin pari vuotta sua vanhempi.

En mäkään enää pelaa kuin mahjongia, joka muuten oli eka peli jota tietokoneella pelasin, pasianssin lisäksi. Eikä silloin ollut edes nettiyhteyksiä. Lopetin plaikkarilla pelaamiset silloin joskus 20 , kun kerran olin läpi yön pelannu crash bandicoottia läpi yön ja duunissa olin tietysti silmät ristissä..

• Anonyymi

Hieno pöytä, heti huolisin itselleni!

• Anonyymi

Kerroin pöydälle terveiset. Se hymyili.

• Anonyymi

Ou, pöytä. I loved pöytä. Pöytä on kova. On se. Pöydällä voi tehdä kaikkea.

• Anonyymi

Näyttää muutkin haluavan huomiota, joku jopa epätoivoisestii. Tämä on jo noloa seurattavaa.

• Anonyymi

Ketkä muut? Mitä meinaat? Tipuin kärryiltä..

• Anonyymi

Niin joo sanontana voisi olla tytöiltä että; eikö sinulla ole jo riitävästi höpöteltävää niiden kaupungin tytöjenkin kaqnssa aina

• Anonyymi

Niin en tiedä jos on vain nyt itselläni sellainen elämänvaihe, kun teiniajan seksit ohi, niin kiinnostaa paljon kuulla naisten mielipiteitä asioista :;D

• Anonyymi

Oikeasti on kyllä joskus hauskaa väitellä ja keskuslla nwaisten kanssa oikeista asioista... jotain juttuja :D

Sinänsä niin... hassua ja hassuaa, mut

• Anonyymi

Juurikin jos tulee joku erilainen mielipide jostain asiasta, kuin astiaswtq niin voi väitrillä js keskustella siten :D

• Anonyymi

Tuo on Yoda-hassuakin... naisten kanssa keskustelut, en tiedä jotenkin hassua, koska niin kumpikaan osapuoli ei sitten ole mitään mieltä ja noniin....

Tulee päättymättömät neuvottelut.

• Anonyymi

Italialaisten lempiruoka on makaronia vuodesssa, ja nekin voi kierrättää kun kakkii ja syö omaqn kakkansa, sitten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      178
      7948
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4598
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      52
      3710
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      104
      3076
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      95
      2732
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      2378
    7. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1628
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1475
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      63
      1300
    10. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      417
      1255
    Aihe