Tojotaan (carina) pitää uusia iskarit ympäriinsä, mutta mitkä laittaisi, kestävät jä jykevät saisi olla kun tuo tojo alkuperäisillä vermeillä onnettoman löysä, kokemuksia eri vaimennin merkeistä otetaan vastaan.
Kokemuksia iskunvaimentimista
7
689
Vastaukset
Tojosta jouset tohjoksi?
Jousethan niitä iskuja autoissa vaimentavat. Tojossakin.- 12qwerty
monroen kaasuvaimentimet on hyvät ja suosittelen myös jousien kunnon tarkastamista. hyvätkin iskarit menee nopeesti jos jouset on huonot.
- karie
taakse tarkoitus uusia vakiojouset jotku tanakat iskarit ( kuormajousia ei saa, ja vahvistetut liian jäykät käyttötarkoitukseen) keula tuntuisi menevän iskareiden vaihdolla. Aikaisemmista monroe iskareista hyvät kokemukset, väittävät että nykyisissä laatuongelmia, kuten sachseissa, pitäneekö sitten paikkaansa.
- t.bone
karie kirjoitti:
taakse tarkoitus uusia vakiojouset jotku tanakat iskarit ( kuormajousia ei saa, ja vahvistetut liian jäykät käyttötarkoitukseen) keula tuntuisi menevän iskareiden vaihdolla. Aikaisemmista monroe iskareista hyvät kokemukset, väittävät että nykyisissä laatuongelmia, kuten sachseissa, pitäneekö sitten paikkaansa.
Mulle ainakin Bogea kehuttu huoltopisteissä (eivät edes itse myy bogea). itsellä vanhasta autosta hyvät kokemukset uusista boge-iskareista
- masa
Siinä yksi suositeltava ja yksi vältettävä merkki. Ei kokemusta kummastakaan.
- -riel
Minä laittaisin Gabriel:lit,ne perusmallia pikkusen vahvemmat, mulla on ollut jo 5 vuotta ja ei ole moittimista.
- Jamppa1
havaittuja: Sachs/Boge, Koni, Bilstein. Riippuu vähän mistä tykkää ja kuinka kukkaro avautuu. Ensin mainituista ottaisin kaasumallin, vain vähän kalliimpi kuin nestemalli ja rautaisempi ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794