Voiko olla että

Anonyymi

Voisit seurustella aseksuaalin kanssa?

26

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En. Ei kannata yhtään kiillottaa kuvaa kaikkeen en suostu. Sitten jos mies vammautuu ettei pysty asia on eri.

• Anonyymi

Mitä järkeä. Eikö suhteessa olla myös osittain seksin vuoksi.

• Periaatteessa voisin, ainakin aseksuaalin miehen kanssa, jolta puuttuisi kokonaan halu seksiin, mutta pitäisi halailusta ja tuntisi rakkautta. Osa aseksuaaleistakin harrastaa seksiä, vaikkei heillä seksuaalisen vetovoiman tuntemuksia olisikaan lainkaan tai on vain vähän toista kohtaan. Hän voi myös nauttia seksistä toisin, kun monesti luullaan.

Aseksuaalin naisen kanssa voisi olla vaikeaa olla parisuhteessa, koska itse en varmaan kykenisi olemaan haluamatta häntä ja seksiä kanssaan.

• Ei tulisi mieleenikään. Seksuaalisuuteni vaatii täydentymistä.
      En olisi yhteensopiva ihmisen kanssa joka ei haluaisi seksiä.

• Anonyymi

Sopisit hyvin kääpiönheiton pelivälineeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sopisit hyvin kääpiönheiton pelivälineeksi.

Pituudeltani melkein kyllä. Olen tosin 9.5cm ylitse naisten kääpiörajan. Ja tuota elopainoakin on sen verran, ettei minua ole mukava heittää.
        Jostakin kumman syystä miehet kuvittelevat että kun halaan heitä, he voivat nostella minua.. ja siitä en pidä ollenkaan. Sitä en ymmärrä mihin se perustuu...

• Anonyymi

Aseksuaalisuus ei tarkoita sitä, ettei ole libidoa, toisin kuin luullaan. Kuten muillakin ihmisillä, libidon vahvuus riippuu täysin ihmisestä aseksuaalienkin kohdalla. Joillain voi olla kova seksuaalinen vietti ja joillain ei sitä ole ollenkaan. Se on kuitenkin eri asia kuin se, ettei seksuaalisuuttaan koe tarvetta toteuttaa muiden kanssa.

• Tai voi olla kuten minä, tunnen helpommin romanttisia tunteita, mutta vain harvoja kohtaan seksuaalista vetovoimaa tai voimakasta seksuaalista vetovoimaa. Ennemmistö ei herätä mitään seksuaalista mielenkiintoa. Yhtään.

Seksiä toki voi harrastaa ilman seksuaalista vetovoimaakin tai vähäisellä seksuaalisella vetovoimallakin. Ihan vaikka romanttisen rakkauden lahjana rakastetulleen.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Tai voi olla kuten minä, tunnen helpommin romanttisia tunteita, mutta vain harvoja kohtaan seksuaalista vetovoimaa tai voimakasta seksuaalista vetovoimaa. Ennemmistö ei herätä mitään seksuaalista mielenkiintoa. Yhtään.

Seksiä toki voi harrastaa ilman seksuaalista vetovoimaakin tai vähäisellä seksuaalisella vetovoimallakin. Ihan vaikka romanttisen rakkauden lahjana rakastetulleen.

Olen tästä täysin samaa mieltä. Nainen, kuin nainen ei herätä välttämättä voimakasta seksuaalista vetovoimaa. Joidenkin kanssa se vain tuntuu paljon paremmalta. Yksi syy on naisen oma aktiivisuus, joka lisää tunnetta huomattavasti. Jos se puuttuu, niin tulle ns "työmiehen kelit".

• Anonyymi kirjoitti:

Olen tästä täysin samaa mieltä. Nainen, kuin nainen ei herätä välttämättä voimakasta seksuaalista vetovoimaa. Joidenkin kanssa se vain tuntuu paljon paremmalta. Yksi syy on naisen oma aktiivisuus, joka lisää tunnetta huomattavasti. Jos se puuttuu, niin tulle ns "työmiehen kelit".

Paljon vaikuttaa miten viehtynyt on persoonastakin, joillain on sitä jotakin mitä enemmistöllä ei ole ollenkaan.

• Anonyymi

Jooh hauska paikka asua ja ehdä juttuja sitten jonkin ylitehokkaasn ja bvarakksasn ohjelmoijsan luons tekemässä mitä normaali poppella ei ole rahaa :D

• Kaipa aseksuaalia voisi rakastaa. Ja tuskin seksi hänen kanssaan olisi kurjaa.
      Kaikki naiset ovat välillä aseksuaaleja.

Mutta jos nainen inhoaa seksiä, sellaisiakin on kai olemassa, en lähtisi parisuhdetta kokeilemaan.

• Anonyymi

Kaikki naiset eivät ole välillä aseksuaaleja, ei todellakaan.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki naiset eivät ole välillä aseksuaaleja, ei todellakaan.

- Sheena

Ehkä minun pitää tutkia aseksuaalisuuden määritelmää tarkemmin.

• Anonyymi

Minun mielestä seksi muuttuu melko yhdentekeväksi (eli surkeaksi) silloin kun vaan minä haluan ja toinen vain suostuu minun mielikseni.

Naisen pitää olla haluava ja nauttiva, jotta hommassa on järkeä. Suuri osa nautinnossa on se, että saa toisen nauttimaan.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Minun mielestä seksi muuttuu melko yhdentekeväksi (eli surkeaksi) silloin kun vaan minä haluan ja toinen vain suostuu minun mielikseni.

Naisen pitää olla haluava ja nauttiva, jotta hommassa on järkeä. Suuri osa nautinnossa on se, että saa toisen nauttimaan.

-keinovaginamies-

Näinhän se on.

Mun kommentissa oli se lapsus, etta en tarkkaan tiedä miltä aseksuaali tuntuu sängyssä.
        Ja varmasti heissäkin on eroja.

Teininä muistaisin olleeni aika itsekäs näissä hommissa, mutta kyllä silloinkin kylmä nainen puistatti. Nykyään seksi alkaa naisen mielentilan kohtaamisesta.
        Meistä miehistä tulee vanhemmiten tunteellisempia ja näin ollen parempia rakastajia.
        (Tämäkin väite varmaan ammutaan alas :-)

• Anonyymi

Ai niiku kuudestilaukeevan kaa?

• Anonyymi

Jaa, voiko olla vähä-älyinen liikkeellä taas, huoh!

• Anonyymi

Seksi on juuri se mikä erottaa parisuhteen muista suhteista, joten vastaan en voi.

Eri juttu sitten kun lähemmäs 100 v niin ehkei tunne enää tarvetta toteuttaa seksuaalisuutta kumppanin kanssa 🤔

- Sheena

• Vaan jos seksihaluja ei ole, niin ei kai parisuhteessa pakko ole seksiä olla ja se silti on hyvä parisuhde, nuorillakin.

• Anonyymi

Höpö höpö. Et ole edes parisuhteessa, niin et voi tietää moisia asioita. Jotkut lääkkeet esim. laskevat seksuaalisia haluja, sitten ihmisillä on myös pieniä lapsia, voi olla myös stressiä työelämässä. On paljon asioita, jotka vaikuttavat seksielämään parisuhteessa. Pitkissä suhteissa myös automaattisesti halut toista kohtaan vähenevät.

• Anonyymi

Joka toinen on ....

• Anonyymi

Vaikeasti ahdistunut kyvytön

• Anonyymi

Tuurilla mennään.

• Hmmm, pirukseen hyvä kysymys. Kyllä kai, kun ei tässä iässä noita haluja ole nyt ollut liikoja muutenkaan. Tietty tilanne muuttuu, jos kohdalle kopsahtaa ihastuminen, joten vähän hankala arvioida, mutta luulisin, että voisin.

• Anonyymi

Enpä uskoisi... Seksi ei ole pakko, mutta pidän siitä, että sitä halutaan minun kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      75
      2833
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      57
      2756
    3. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      17
      2533
    4. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2062
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      52
      2026
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      277
      1995
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1301
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1150
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      2
      1090
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      96
      999
    Aihe