Palstalaisia ei oteta armeijaan

Anonyymi

Olette liian yksinäisiä ja masentuneita sekä huonokuntoisia sotimaan. Pullamössö ätmeistä ei ole armeijalle mitään hyötyä.

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä palstan ätmit sotimaan pääsevät kunhan menevät tshetseenisotilaina naamioituinena putininarmeijaan.

    • Kyllä ätmit pääsee peläteiksi rämeikköön. Okei huono vitsi. Ampusin yli. :)

      • Venäläinen kiilusilmä saa paskahalvauksen törmätessään ryteikössä ja rämeikössä mörräävään ätmiin. :"D

        Ja ottaa jalat alleen, jopa ne joilla ei jalkoja enää ole. Pelokkeet toimii..


    • Anonyymi

      Sauli *Niinistöä ei ainakaan huolita armeijaan.

    • Anonyymi

      Olen miettinyt paljon että minkälainen peli joku, voisi olla yksinkertaisempikin, mutta tytöille myös hauska pelata joku, pitää neuvotella kun on aina tapaamisia naisten kanssa...

    • Anonyymi

      Kaikki palstanaiset osaavat käyttää kivääriä.

    • Kaikki tsemppi, tuki ja siunaukset Ukrainaan, ja arvostan kyllä Suomen omaa maanpuolustusta korkealle ja pidän sitä tärkeänä asiana. Samaten kunnioitan sotaveteraaneja ensinnäkin ajasta rintamalla, ja toisekseen jälleenrakennuksen aikana tekemistään työstään. Seinälläkin on vanha kuva isoisästäni asepalveluksessa, ja myös esim. heidän hääkuvansa. Pappa oli siis talvi- ja jatkosodan veteraani.

      Mutta se oli h-vetin hyvä ratkaisu hankkia psykiatrin kautta C-paperit 2011-2012, ja silloin olin itse asiassa vielä henkisesti paremmassa kunnossa kuin mitä ihan viime vuosina. Tai no, ongelmat oli erilaisia, sanotaan näin. Eli jos nyt tulevaisuudessa tulisi jotkut kutsuntojen tyyppiset, ja läväytän viimeiset potilaskertomukseni, diagnoosini, lääkitykseni yms. pöytään, niin uskoisin että aika rauhassa saa olla 😁 Kuten sanotaan, niin ei sota yhtä miestä kaipaa. Ja ennen kun isämmaammpuollustajat tulee haukkumaan pullamössöksi, niin voin ihan itsekin todeta sen faktan, ettei musta mihinkään rintamalle olisi. Silloin on tärkeää, että joukot on motivoituneita, hyväkuntoisia yms. eikä ole joukossa mitään perässävedettäviä itkupillejä tai luonteeltaan mun kaltaisia auktoriteettikammoisia opportunisteja.

      • Unohdit sen kolmannen. Veteraanit ensin puolusti itsenäisyytemme, toisekseen jälleenrakensi ja kolmanneksi teki vielä suuren vauvabuumin. Oli sellanen teko, että tuskin kukaan nykyinen sukupolvi samaan pystyy.


      • JeroP kirjoitti:

        Unohdit sen kolmannen. Veteraanit ensin puolusti itsenäisyytemme, toisekseen jälleenrakensi ja kolmanneksi teki vielä suuren vauvabuumin. Oli sellanen teko, että tuskin kukaan nykyinen sukupolvi samaan pystyy.

        Jep, sinänsä ihan hyvä asia siinä kohtaa merkittävä väestönkasvu, kun rakennettiin pohjoismaista hyvinvointivaltiota. Mutta täytyy sanoa, että toi boomer-ikäluokka on kyllä päässyt elämässään harvinaisen helpolla vaikka siihen toki paljon raakaa työntekoakin sisältyi. Inflaatio söi asuntolainojen korkoja, on kesämökit sun muut, hyvät ja turvatut eläkkeet, elivät käytännössä koko ikänsä rauhan aikana, ja edelleen sitkeässä joku ihme käsitys että "oikeisiin töihin" pääsee kunhan kolkuttelee reippaana poikaa firmojen ovia.

        Ei toki kaikki samanlaisia, mutta paljon on omassa tuttavapiirissä juurikin tuon ikäluokan ihmisiä ja välillä aika eri maailmoissa eletään, vaikka small talk ja "vanhanaikaisista" asioista jutteleminen onkin ihan luontevaa. 😃


    • Anonyymi

      Manipulointi yritys tämäkin, jolla yritys provosoida muita väittämään muuta. Jokainen tietää hyvin mihin heistä on, itse haluan olla hyödyksi niin, miten minusta saa parhaan hyödyn irti, jos pahin skenaario toteutuu? Isänmaan hyväksi roistomaista hyökkäystä vastaan.

      Hyvää kannattaa aina puolustaa, pahaa ei, siksi Venäjän on turha yrittää väittää omia sotatoimia puolustustaisteluksi. Itsellä ei olisi samaa motivaatiota ja asennetta Venäjän joukoissa, koska oma moraali rakennettu oikeudenmukaisuuteen, ei valehteluun ja roistomaisuuteen.

    • Kyllä aloituksessa on toinen puoli tottakin.

      Menneitä ovat ne päivät, jolloin suomalaiset karaistuivat ruumiillisessa työssä ja harrastuksissa.

      Ylipaino ja mielenterveysongelmat ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti ja kyllä ne ovat meidän puolustuskykyä alentavia tekijöitä.

      Uskon myös, että nykyajan ihmiset eivät ole tottuneet ottamaan vastaan käskyjä ja siksi joukkona toimiminen voi olla vaikeampaa kuin ennen. Huomasi esimerkiksi tässä pandemiatilanteessa, että monet ajattelevat vain itseään eivätkä kokonaisuutena.

      • Ja siemennesteen laatu tuhoo lopulta koko kansakunnan.


    • Anonyymi

      Kun sota alkaa ja miehet vähenee alkaa ätmeillekin löytymään lisääntymishaluisia epätoivoisia naisia. Katastrofit saa aina lisääntymisen jyrkkään kasvuun.

    • Anonyymi

      Viekää nämä Milan Jaffit ja muut raggarit ukrainaan sotimaan niin saavat leikkiä gansta koviksia siellä.

    • Anonyymi

      En minä ole menossa sotaan vaikka reservissa olenkin. Alan sissiksi ja piiloudun metsään jota riittää tuossa takapihalla pari kilsaa eikä kukaan minua löydä.

    • Anonyymi

      Putin tulee ja vapauttaa meidät ätmit ikuisesta naisettomuuden ikeestä, odotetaan vaan vapahtajaa eikä tehdä mitään.

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      Naisten on sitten pakko alkaa harrastamaan seksiä ätmien kanssa kun kaikki ytmit ja ketmit on kuollut tai haavoittunut sodassa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      158
      2569
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      135
      1966
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      106
      1815
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      73
      1480
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      78
      1414
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1392
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1100
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      222
      906
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      60
      906
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      73
      900
    Aihe