Yksityisistä valittaja hävinnyt?

Anonyymi

Mihin se aina yksityisistä valittava jobbari kääkkä on hävinnyt?
Taisi mennä konkurssiin kun Kamux vain kasvaa ja voitto lisääntyy.

6

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu rupesin tosiaan jobbariksi. Ei rehellinen työ kannata. Myyn nykyään autoja siellä sun täällä kuten jobbarit ja verot kiertäen. Kokeilen miltä tuntuu kun yksityinen kusettaa yksityistä ja niin edespäin. Hei aloittaja olet täällä ilmeisesti joka päivä kuten minäkin. Nykyään olen JOBBARI yksityinen kusettaja. Kiva palata palstoille ja nauttia teidän kusettamilla rahoilla mitä aikoinaan viellä jäi.

    • Anonyymi

      Niin sitä pitää. Täällä olikin ihmeen hiljaista. Onniksi huumoriukko palasi viihdyttämään. Kiitos siitä paljon.

    • Minäkin olen sitä mieltä, että nämä ns. "välihuudot" palstalla ovat loppuneet kuin leikaten!
      HYVÄ!
      Nyt on joskus voinut keskustella jostain asiasta aivan asiallisesti!
      Toivottavasti nykytilanne osoittautuu pysyvämmäksi.
      Tosin vieläkin joutuu punnitsemaan, kannattaako uutta aloitusta edes tehdä!

    • Anonyymi

      Koitetaan pysyä faktoissa ja pidetään keskusteluasiallisena.
      Ikävä piirre täällä on että kaikki autot ovat aina rikki niin yksityisillä kuin liikkeissä.
      Mutta kun se ei pidä paikkaansa. Sitten tarkat tiedot pörssiyhtiöstä. (Kamux)
      Myydyt autot Suomessa vuonna 2019 = 43404 kpl
      Tapauksia samana vuonna käsittelyssä kuluttajasuojassa 82 kappaletta.

      • Anonyymi

        Ja noista 82 tapauksesta hyvin todennäköisesti läheskään kaikissa ei suositella isompaa hyvitystä kuin mitä liike on jo tarjonnut.

        Kamux on itse todennut että noin puolessa tapauksista ei ole ollut aihetta isompaan hyvitykseen kuin mitä asiakkaalle on tarjottu:

        "Vuonna 2020 kuluttajariitalautakunta käsitteli 68 Kamuxin tekemää autokauppaa vuodelta 2019, jolloin myytyjen autojen määrä oli 43 404 autoa. Kaupoista yhteensä siis 0,16 % johti kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn. Kuluttajariitalautakunnan päätös puolsi Kamuxin asiakkaalle tekemää ehdotusta puolessa ratkaistuista tapauksista, ja korjaavien päätösten määrä oli 0,08 % suhteessa myytyihin autoihin. Toimintaohjeemme mukaisesti noudatamme aina kuluttajaneuvonnan suositusta."


    • Anonyymi

      Kyllä suomi24 väki pikkuhiljaa ymmärtää että nykyautot ovat hyviä ja kestäviä. Normaaleilla huolloilla pärjää lähes 10 vuotta ilman huolia.
      Teettää vain normaalit huollot merkkiliikkeessä. Joku jarrupala tai muu kuluva osa voi mennä. Ihmetyttää kun täällä aina kaikki rikki ja huonoa.
      Mutta muutama valittaja täällä vain pilaa koko palstan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      331
      11156
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      56
      2293
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1870
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1364
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1359
    Aihe