miesten himo..

tytteli

Mikä ajaa miehen kerta toisensa jälkeen saman naisen kanssa sänkyyn?Vaaditaanko siinä muutakin kun hyvää sexiä?Mitä vaaditaan naiselta että himoitsete häntä ja hän saa teidät syttymään?

101

33799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milla

uskoisin voivani vastata mieheni puolesta. hyvä seksi, rakkaus, estottomuus, rentous, huumori, hymyt, vartalo sekä halu miestä kohtaan. naisen täytyy osata antaa sekä ottaa.

• panokone.....

hyvin annettu on vastaus hyvin pantuun

• TBrrred

Tuntemieni tapausten pohjalta vastaisin:
      Koska se sama nainen, on niin helppo.

Miksi nähdä älytöntä vaivaa ja ottaa pettymyksen riski, kun voi ottaa sen varman nakin. Ei siinä seksin laadulla ole mitään väliä.

Näin siis tietämieni tapausten pohjalta.

• tekstiä.

Kuitattu?Nainen taas arvioitu niin alas,niin alas että.Ei sieltä kuusta tipahda teille vaativat paskiaiset vihreää seksipetoa joka SAA vihdoinkin teihin,sinuun sitä kaivattua elämää.Intohimo on jokaisessa ihmisessä itsesssään.Sen voi päästää irralleen tai toista voi pyytää sitä etsimään ja sytyttelemään,ihan miten vaan parhaaksi näet.Mutta älä syytä naista.

• NtiGroove

Mun kokemusten mukaan mies haluaa taistella ja valloittaa naisen, ei ottaa helppoa tai varmaa nakkia.

Aina kun olen baanalla jonkun miesystävän kanssa, niin johan pörrää ympärillä iskijöitä kertomassa miten kaunis olen. Naisseurassa en herätä juuri minkäänlaista kiinnostusta; yksin liikkuessani vasta epäilyttävä ja kartettava olenkin.

• TBrrred
        tekstiä. kirjoitti:

Kuitattu?Nainen taas arvioitu niin alas,niin alas että.Ei sieltä kuusta tipahda teille vaativat paskiaiset vihreää seksipetoa joka SAA vihdoinkin teihin,sinuun sitä kaivattua elämää.Intohimo on jokaisessa ihmisessä itsesssään.Sen voi päästää irralleen tai toista voi pyytää sitä etsimään ja sytyttelemään,ihan miten vaan parhaaksi näet.Mutta älä syytä naista.

Ja minä syytän naista? Selvittäisitkö ystävällisesti miten? Kiava kuitenkin ensin se herne sieltä nenukista.

En tiedä kumpi on säälittävämpää, nainen joka on helppo vai mies jolla ei muna riitä muuhun kun siihen helppoon naiseen.

• TBrrred
        NtiGroove kirjoitti:

Mun kokemusten mukaan mies haluaa taistella ja valloittaa naisen, ei ottaa helppoa tai varmaa nakkia.

Aina kun olen baanalla jonkun miesystävän kanssa, niin johan pörrää ympärillä iskijöitä kertomassa miten kaunis olen. Naisseurassa en herätä juuri minkäänlaista kiinnostusta; yksin liikkuessani vasta epäilyttävä ja kartettava olenkin.

Mutta ei ole vain yhtä tapausta. Sanoin, että mun kokemuksen mukaan näin viitaten siihen miksi mies kävisi painamassa aina sitä samaa.

Meidän kokemuksemme eivät mitenkään kumoa toisiaan, niin kuin ite ilmeisesti luulet. Löytyy miehiä, jotka ovat kerran valloittaneet yhden naisen ja päätyvät sen kanssa toistuvasti sänkyyn ja löytyy miehiä, jotka haluaa taistella naisesta eivätkä päädy aina saman naisen kanssa sänkyyn.

Tuossa alkuperäisessä viestissä kysyttiin, miksi mies päätyy aina saman naisen kanssa sänkyyn, ei miksi mies päätyy aina eri naisen kanssa sänkyyn.

Tarkkaavaisuutta NtiGroove, miehillä on munaa tai sitten ei.

• TBrrred
        tekstiä. kirjoitti:

ööh... vielä sen verran tekee mieli vastata, että puhuin todellakin vain tuntemistani tapauksista, en itsestäni.

"...SAA vihdoinkin teihin,sinuun sitä kaivattua elämää"
        Hmm? Kyllä yksi nainen saa minuun sitä kaivattua elämää ja tiedän että se on lähtöisin minusta itsestäni, MUTTA PUHUINKIN TUNTEMISTANI TAPAUKSISTA.

Liikkuuku tällä palstalla todella vain sellaisia ihmisiä, joilla se hernepyssy on juuttunut nenukkiin?

• mies
        NtiGroove kirjoitti:

Jos nainen vetää sen vaikeasti tavoiteltavan aivan järkyttävän pitkälle, niin tilaisuuden sattuessa sutaisen kyllä kerran. Mutta toisesta kerrasta on aivan turha kuvitella jos et ole sängyssä sellainen seksipeto mitä kukaan ei osaa kuvitella. Milloin naiset tajuaa että jos haluaa useamman kerran saman miehen kanssa huvitella (tai pidempään) niin kannattaa omata jotain muutakin ominaisuuksia kuin kroppa. Niin ja tiedän mitä ajattelet, siihen vastaan kuitenkin että epätoivoinen käy samalla kololla kyllä niin kauan kun se löytää toisen paremman :)

• ....
        TBrrred kirjoitti:

Ja minä syytän naista? Selvittäisitkö ystävällisesti miten? Kiava kuitenkin ensin se herne sieltä nenukista.

En tiedä kumpi on säälittävämpää, nainen joka on helppo vai mies jolla ei muna riitä muuhun kun siihen helppoon naiseen.

Jos ei viitsi katsella naisia muuten.

Sellainen mies ei todellakaan naisia kiinnosta.

• yksinkertainen?
        NtiGroove kirjoitti:

"Naisseurassa en herätä juuri minkäänlaista kiinnostusta; yksin liikkuessani vasta epäilyttävä ja kartettava olenkin. "

Eiköhän useimmat miehet ole oppineet kantapään kautta, että mihinkään naisporukkaan on turha yrittää väliin. Vastauksena on kuitenkin se sama "meillä on nyt tässä vähän juttu kesken.."
        Miehen kannalta ne voisivat yhtä hyvin olla lesboja, joten miksi edes yrittää?
        Ja ne yksin liikkeellä olevat naiset ovat ensinnäkin niin harvinaisia, että se epäilyttää jo pelkästään siksi. Yleensä he kuitenkin odottavat joko poikaystävää tai sitten tyttökaveria, jonka kanssa voikin taas sitten yhdessä ylenkatsoa ja halveksia miehiä.

• NtiGroove
        yksinkertainen? kirjoitti:

"Naisseurassa en herätä juuri minkäänlaista kiinnostusta; yksin liikkuessani vasta epäilyttävä ja kartettava olenkin. "

Eiköhän useimmat miehet ole oppineet kantapään kautta, että mihinkään naisporukkaan on turha yrittää väliin. Vastauksena on kuitenkin se sama "meillä on nyt tässä vähän juttu kesken.."
        Miehen kannalta ne voisivat yhtä hyvin olla lesboja, joten miksi edes yrittää?
        Ja ne yksin liikkeellä olevat naiset ovat ensinnäkin niin harvinaisia, että se epäilyttää jo pelkästään siksi. Yleensä he kuitenkin odottavat joko poikaystävää tai sitten tyttökaveria, jonka kanssa voikin taas sitten yhdessä ylenkatsoa ja halveksia miehiä.

...tässäpä kerrassaan lannistuneen miehen puheenvuoro. Kannattaako ketään naista sitten yrittääkään, vaan jäädä passiivisena odottelemaan, josko jokin kiltti nainen tulisi ja korjaisi mukaansa?

Onko miehelle todellakin helpompaa mennä vokottelemaan jo miehen seurassa olevaa naista? Eikö ole pelkoa saada turpiinsa, ihan fyysisestikin?

Mulle sattui jokin aika sitten yhdessä tilaisuudessa niin, että mulle juttelemaan tullut, ennestään puolituttu kaveri alkoi halailemaan mua ja yllätyksekseni halasi vielä miesseuralaisenikin! Hetken pidättelin henkeäni, sillä tämä seuralaiseni on aika tulista sorttia eikä mikään halailija muutenkaan. Mutta on kuitenkin sen verran reilu kaveri, ettei itseään pienikokoisempaa lyö.

• Lue ja opi
        TBrrred kirjoitti:

ööh... vielä sen verran tekee mieli vastata, että puhuin todellakin vain tuntemistani tapauksista, en itsestäni.

"...SAA vihdoinkin teihin,sinuun sitä kaivattua elämää"
        Hmm? Kyllä yksi nainen saa minuun sitä kaivattua elämää ja tiedän että se on lähtöisin minusta itsestäni, MUTTA PUHUINKIN TUNTEMISTANI TAPAUKSISTA.

Liikkuuku tällä palstalla todella vain sellaisia ihmisiä, joilla se hernepyssy on juuttunut nenukkiin?

"""En tiedä kumpi on säälittävämpää, nainen joka on helppo vai mies jolla ei muna riitä muuhun kun siihen helppoon naiseen.""""

siinä puhuu!! Poika on ilmeisesti poikamies, vähän alta kolmenkympin? Nyt huomaat baareissa kulkiessasi, että kaikilla varteenotettavilla naisilla on jo mies. Tajuat, että kuksiessasi ne 7 ensinmäistä vuotta kakskymppisestä eteenpäin eri naisia, johti siihen että saat enään vierellesi ne ""todelliset seinäruusut" naiset joille on käynyt sinun kaltaisesti, nimittäin niin ettei kukaan kunnon mies tai nainen enään teihinpäin katsele.

Se on toisaalta säälittävää, kun voin jo kuvitella sinun viiskymppisenä kirjoittelemassa txt-tv:n tositarkoituksella palstalle riipaisevaa tekstiä.

Meillä jokaisella on etsikkoaikamme, toiset meistä vain ei tajua ajoissa, että se on loppusuoralla ja on aika vakiinnuttaa elämänsä sen oikean kanssa.

• Tomba
        Lue ja opi kirjoitti:

"""En tiedä kumpi on säälittävämpää, nainen joka on helppo vai mies jolla ei muna riitä muuhun kun siihen helppoon naiseen.""""

siinä puhuu!! Poika on ilmeisesti poikamies, vähän alta kolmenkympin? Nyt huomaat baareissa kulkiessasi, että kaikilla varteenotettavilla naisilla on jo mies. Tajuat, että kuksiessasi ne 7 ensinmäistä vuotta kakskymppisestä eteenpäin eri naisia, johti siihen että saat enään vierellesi ne ""todelliset seinäruusut" naiset joille on käynyt sinun kaltaisesti, nimittäin niin ettei kukaan kunnon mies tai nainen enään teihinpäin katsele.

Se on toisaalta säälittävää, kun voin jo kuvitella sinun viiskymppisenä kirjoittelemassa txt-tv:n tositarkoituksella palstalle riipaisevaa tekstiä.

Meillä jokaisella on etsikkoaikamme, toiset meistä vain ei tajua ajoissa, että se on loppusuoralla ja on aika vakiinnuttaa elämänsä sen oikean kanssa.

Sinäkö sitten tiedät, milloin ja minkä ikäisenä kenenkin olisi "aika vakiinnuttaa itsensä"? Vai mahtaisikohan maailmankuvasi olla pikkuisen rajoittunut?

Lisäksi ihmisistä, jotka nimittävät toisia luuseriksi, on aina tullut jotenkin perustavanlaatuisen vastenmielinen vaikutelma.

• Aikapoika
        Lue ja opi kirjoitti:

sinulle olisi helpompia,enemmän kykyjäsi vastaavia tehtäviä kuin arvuutelle kenenkään sen enempää ikää kuin muitakaan ominaisuuksia.Teikäläiset ovat niin usein jääneet ilman elämän mukavuuksista että on turha kuvitella niistä jotain tietävänsä.

Saat kyllä huoletta lähteä siitä että tiedämme ettei sinun kohdalle sitä oikeaa satu.

Saat myös rauhallisin mielin lähteä siitä että jokaista poikamiestä kohti on vähintäänkin yksi nainen ilman miestä.Naisia kun Suomessakin on vähintäin yhtä monta kuin miehiäkin.Eikä vielä toistaiseksi ainakaan näyttäisi siltä että toivomuksista huolimatta moniavioisuus Suomessa tulisi sallituksi joten koeta vain kestää.

Miehillä on vielä kaikki edut puolellaan.Kyvykkäämpiä naisia kun voi ostaakin.Luuserit unelmoi siitä oikeasta.

• Hmmm....
        Tomba kirjoitti:

Sinäkö sitten tiedät, milloin ja minkä ikäisenä kenenkin olisi "aika vakiinnuttaa itsensä"? Vai mahtaisikohan maailmankuvasi olla pikkuisen rajoittunut?

Lisäksi ihmisistä, jotka nimittävät toisia luuseriksi, on aina tullut jotenkin perustavanlaatuisen vastenmielinen vaikutelma.

Vaikuttais vähän siltä?

• Hmmm....
        Aikapoika kirjoitti:

sinulle olisi helpompia,enemmän kykyjäsi vastaavia tehtäviä kuin arvuutelle kenenkään sen enempää ikää kuin muitakaan ominaisuuksia.Teikäläiset ovat niin usein jääneet ilman elämän mukavuuksista että on turha kuvitella niistä jotain tietävänsä.

Saat kyllä huoletta lähteä siitä että tiedämme ettei sinun kohdalle sitä oikeaa satu.

Saat myös rauhallisin mielin lähteä siitä että jokaista poikamiestä kohti on vähintäänkin yksi nainen ilman miestä.Naisia kun Suomessakin on vähintäin yhtä monta kuin miehiäkin.Eikä vielä toistaiseksi ainakaan näyttäisi siltä että toivomuksista huolimatta moniavioisuus Suomessa tulisi sallituksi joten koeta vain kestää.

Miehillä on vielä kaikki edut puolellaan.Kyvykkäämpiä naisia kun voi ostaakin.Luuserit unelmoi siitä oikeasta.

aina kipeää!!

• minätiedän
        Hmmm.... kirjoitti:

aina kipeää!!

helvetin hyvä argumentaatio tällä... heh

• jarsli
        NtiGroove kirjoitti:

...tässäpä kerrassaan lannistuneen miehen puheenvuoro. Kannattaako ketään naista sitten yrittääkään, vaan jäädä passiivisena odottelemaan, josko jokin kiltti nainen tulisi ja korjaisi mukaansa?

Onko miehelle todellakin helpompaa mennä vokottelemaan jo miehen seurassa olevaa naista? Eikö ole pelkoa saada turpiinsa, ihan fyysisestikin?

Mulle sattui jokin aika sitten yhdessä tilaisuudessa niin, että mulle juttelemaan tullut, ennestään puolituttu kaveri alkoi halailemaan mua ja yllätyksekseni halasi vielä miesseuralaisenikin! Hetken pidättelin henkeäni, sillä tämä seuralaiseni on aika tulista sorttia eikä mikään halailija muutenkaan. Mutta on kuitenkin sen verran reilu kaveri, ettei itseään pienikokoisempaa lyö.

pitää kai aika löyhällä vieteri olla jotta tuommoisesta hermostuu. piipunlinjalle tuollaiset.

• siemenenkylväjä
        NtiGroove kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa , ei todellakaan , kun panettaa , niin kaunein kukka kehiin.

• Nainen 45
        Lue ja opi kirjoitti:

Juu,
        yhdyn Luuserin kirjoitukseen.

Mutta en yhdy siihen, että tämä ns."poikamies" on 150 cm pitkä, tai muuten sellai.

Onneksi nuoristani kasvoi pitkiä 170-185 nuoria naisia. Siinä miehelle mietintää. Itse 169 cm.
        Ja mieheni 188.

Ikä , 46/51

• beenis

Mäkin vastaan laiskuus.
      Miksi hitossa pitäis nähdä vaivaa "sen" saamisessa. Jos on jo paikka mihin ittensä tyhjentää. Samajuttu "baarihelpojen" kanssa nekin on vaivattomia ja raukat kuvittelevat tasonsa nousevan ja olevan jotain erityisiä.

• naimissa oleva

Ennen kuin menin naimisiin, tajusin sen, että ne naiset, jotka on helppoja, saattaa kuitenkin luulla, että saavat miehen itselleen, jos suostuvat helposti seksiin. Sitten kun sitä saavat, luulevat, että mies haluaa heitä itsensä takia, ei seksin takia. Eri asia sitten, jos asiasta on sovittu, että ei ole tarkoitus pitempään suhteeseen, vain seksiin. Mutta silti monet naiset kuvittelee, että siitä tulis jotain, jos se vaikka alkais seksisuhteella.

Tietty vähän outoa ottaa kantaa tähän, nyt kun elän aviossa ja on vakituinen seksielämä eikä siitä tarvii silleen stressata, kun kotona menee kaikki ihan hyvin ja molemmat ollaan tyytyväisiä.

Mut mun mielestä on likaista peliä, että mies antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut naisesta itsestään ja nainen sit suostuu aina seksiin luullen että vois tulla vaikka seurusteluakin myöhemmin. Joskus se helppous on siis jollekin keino saada suhde, siis yksipuolinen luulo. Jotkut miehet sit käyttävät tuota asetelmaa hyväkseen, jotta olis vakipano.

• baarihelppo...hmmm

Noh, nainen joka antaa helposti, voi myös hyväksikäyttää teitä ihanat miehet, katsokaas nykyaikana nainenkin voi haluta seksiä ilman sitoumuksia. Voi vitsi et olettekin muuten helppoja miehet!!!! Ja kuvittelette vielä että TE olette niitä hyväksi käyttäjiä.

• kundi
        baarihelppo...hmmm kirjoitti:

Noh, nainen joka antaa helposti, voi myös hyväksikäyttää teitä ihanat miehet, katsokaas nykyaikana nainenkin voi haluta seksiä ilman sitoumuksia. Voi vitsi et olettekin muuten helppoja miehet!!!! Ja kuvittelette vielä että TE olette niitä hyväksi käyttäjiä.

ihan sama mitä ajattelee, kunhan antaa piparia.

• -P-
        naimissa oleva kirjoitti:

Ennen kuin menin naimisiin, tajusin sen, että ne naiset, jotka on helppoja, saattaa kuitenkin luulla, että saavat miehen itselleen, jos suostuvat helposti seksiin. Sitten kun sitä saavat, luulevat, että mies haluaa heitä itsensä takia, ei seksin takia. Eri asia sitten, jos asiasta on sovittu, että ei ole tarkoitus pitempään suhteeseen, vain seksiin. Mutta silti monet naiset kuvittelee, että siitä tulis jotain, jos se vaikka alkais seksisuhteella.

Tietty vähän outoa ottaa kantaa tähän, nyt kun elän aviossa ja on vakituinen seksielämä eikä siitä tarvii silleen stressata, kun kotona menee kaikki ihan hyvin ja molemmat ollaan tyytyväisiä.

Mut mun mielestä on likaista peliä, että mies antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut naisesta itsestään ja nainen sit suostuu aina seksiin luullen että vois tulla vaikka seurusteluakin myöhemmin. Joskus se helppous on siis jollekin keino saada suhde, siis yksipuolinen luulo. Jotkut miehet sit käyttävät tuota asetelmaa hyväkseen, jotta olis vakipano.

Kyllä miehet tosiaankin antaa toisinaan valheellisen kuvan, siitä mitä oikeastaan haluavat...
        Menin itsekin joskus teinivuosina siihen halpaan, toki tajusin että kaveri halusi seksiä, mutta hän vaikutti muutenkin tykkäävän...
        En tosin olisi ollut innokas tapaaman uudestaan jos seksi olisi ollut huonoa. Pian tajusin, että muuta ei tulisi tämän typin kanssa ja koska seksi sujui hyvin olimme 1,5 vuotta "vakipanot" toisillemme. Ja hauskaa oli.
        Kuten joku muukin tuolla kommentoi myös naiset haluavat seksiä ja jos ei huvita itse tehdä aloitetta sitä tietysti lähtee jonkun miehen matkaan...ja jos seksi on hyvää, eikä ole mitään muuta kuvioissa lähtee uudestaankin.
        Eli ei se nainen läheskään aina ole mitenkään hyväksikäytetty =)

• inkeri
        -P- kirjoitti:

Kyllä miehet tosiaankin antaa toisinaan valheellisen kuvan, siitä mitä oikeastaan haluavat...
        Menin itsekin joskus teinivuosina siihen halpaan, toki tajusin että kaveri halusi seksiä, mutta hän vaikutti muutenkin tykkäävän...
        En tosin olisi ollut innokas tapaaman uudestaan jos seksi olisi ollut huonoa. Pian tajusin, että muuta ei tulisi tämän typin kanssa ja koska seksi sujui hyvin olimme 1,5 vuotta "vakipanot" toisillemme. Ja hauskaa oli.
        Kuten joku muukin tuolla kommentoi myös naiset haluavat seksiä ja jos ei huvita itse tehdä aloitetta sitä tietysti lähtee jonkun miehen matkaan...ja jos seksi on hyvää, eikä ole mitään muuta kuvioissa lähtee uudestaankin.
        Eli ei se nainen läheskään aina ole mitenkään hyväksikäytetty =)

on vain niin harmi, että lopulta harva mies on hyvä pano, mut täytyyhän naisenkin tyytyä johonkin odotellessa parempaa ja kyllä niitä täytyy katsella vähän pidempään, ettei taas tarvi koulutusta heti aloittaa alusta.
        Leikkimielellä näin, mutta totuus se kuitenkin on.

• Lady28
        naimissa oleva kirjoitti:

Minulle on kylläkin käynyt niin, että olen lähtenyt miehen matkaan seksi mielessä. Siis kummallakin on ollut sama päämäärä. Olen vielä joillekin miehille sanonutkin, etten halua sitten mitään muuta. Kuinkas on käynytkään? Moni mies on ihastunut minuun yhden illan jälkeen. Soitellut perään, pyytänyt kahville/treffeille/elokuviin jne, lähetellyt pitkiä e-maileja, joissa tilittänyt tuntojaan. Jos olemme alkaneet tapailla, niin osa on halunut alkaa jopa seurustelemaan. Enkä ole koskaan salannut sitä, että minulla on ollut muutamia yhdenillan juttuja. Eli kokemuksesta voin kertoa, että jokainen ihminen on yksilöllinen ja jos harrastaa seksiä ekana iltana, niin ei se vähennä välttämättä miehen kiinnostusta yhtään. Kemiat ne ratkaisee!

• Pelimies

Helppous. Jos seksiä sattuu tekemään mieli, se sama antaa paljon helpommalla. Seksin laadulla ei niinkään ole väliä, seksi kuin seksi. Mieluummin sitä naiseen itsensä tyhjentää kuin runkkaa.

Valloittaminen ja vaikeasti tavoiteltavat tytöt on sitten eri asia. Siinä ei ole kyse seksistä, vaan pelaamisesta pelaamisen ilosta. Tällaisissa tapauksissa suurinta nautintoa ei todellakaan anna seksi, vaan puhdas valloittamisen riemu.

Kerran valloitettu onkin sitten jo valloitettu for good, miksi kiivetä Everestille kahta kertaa? Usein vain valloitus muuttuu yllämainituksi helpoksi, jota voi käydä kiksauttamassa jos mieli tekee.

• kiinnostaa

Miten sä olet valloittanut sen naisen, jos harrastat sen kanssa seksiä?

• teitä miehet!

Tässä nuoleskelen vielä edellisen suhteen haavoja.. oli tosiaan sellainen 6kk suhde, tai suhteeksi sen kuvittelin muodostuvan ajan mittaan..mies ilmeisesti oli vaan seksin perässä, tai niin ainakin nyt ajattelen luettuani teidän kommenttejanne.. Yhteisen yön jälkeen mies pamautti seuraavana iltana että on palannut exänsä kanssa yhteen..prkele..

• Pelimies
        kiinnostaa kirjoitti:

Miten sä olet valloittanut sen naisen, jos harrastat sen kanssa seksiä?

Ajattele nainen pokaaliksi, josta kaikki miehet kilpailevat. Ei formulakisoissakaan ketään kiinnosta se itse pysti, vaan kunnia ja maine pystin valloittamisesta.

Valloittamisen riemu on sitä suurempi, mitä vaikeampi nainen on kyseessä. Mitä vaikeampi valloitus, sitä parempi pelaaja ja sitä enemmän sulkia hattuun.

Kuten näet, itse seksi on tässä leikissä selvästi taka-alalla.

• panomies
        teitä miehet! kirjoitti:

Tässä nuoleskelen vielä edellisen suhteen haavoja.. oli tosiaan sellainen 6kk suhde, tai suhteeksi sen kuvittelin muodostuvan ajan mittaan..mies ilmeisesti oli vaan seksin perässä, tai niin ainakin nyt ajattelen luettuani teidän kommenttejanne.. Yhteisen yön jälkeen mies pamautti seuraavana iltana että on palannut exänsä kanssa yhteen..prkele..

Voi teitä naisia. Luuletteko todella että seksisuhteista muodostuis jotain pysyvää? Se on vaan se helppous kun on joku (hyvä) vakipano. Mahdollisesti joku kaveri tai sitten entinen seurustelukumppani(eli ex). Todellakin, mieluummin sitä naisessa käy kuin "kättelee työtöntä". Ja tässä, kuten monessa muussakin asiassa, vasta poikkeus vahvistaa säännön. Ja todentotta on niitä poikkeuksiakin jossa seurustelusuhde on alkanut seksistä.

• Pelimies
        teitä miehet! kirjoitti:

Don't hate the player if you can't play the game. ;)

• eikös

Kai sitten teet sille naisellekin selväksi, että haluat vain "tyhjentää" itsesti heihin, vai?

• mitäs sanotte
        eikös kirjoitti:

Kai sitten teet sille naisellekin selväksi, että haluat vain "tyhjentää" itsesti heihin, vai?

Voi teitä pienet ihmisrukat. Sitä ollaan niin kovasti olevinaan pelimiestä ja pelinaista. Yksi juttu teiltä on vain jäänyt ymmärtämättä. Se, ettei ihmistä voi esineellistää panopuuksi. Ja se, miten teillä on elämässänne käynyt, ei tarkoita että kaikille käy samalla tavalla. Kuka väittää ettei seksisuhteesta voi tulla parisuhdetta? Kuka väittää että nainen menettää uskottavuutensa tavoittelemisen arvoisena "antamalla" ensimäisillä treffeillä?? Heh, totuus on muuta kuin teidän pelinne. Iskin poken baarista, harrastettiin ekoilla treffeillä seksiä, puolivuotta pelkkää seksiä ja nyt asutaan yhdessä. Voi teitä.Elämää on muuallakin kuin suomi24 sivuilla.

• kundi
        mitäs sanotte kirjoitti:

Voi teitä pienet ihmisrukat. Sitä ollaan niin kovasti olevinaan pelimiestä ja pelinaista. Yksi juttu teiltä on vain jäänyt ymmärtämättä. Se, ettei ihmistä voi esineellistää panopuuksi. Ja se, miten teillä on elämässänne käynyt, ei tarkoita että kaikille käy samalla tavalla. Kuka väittää ettei seksisuhteesta voi tulla parisuhdetta? Kuka väittää että nainen menettää uskottavuutensa tavoittelemisen arvoisena "antamalla" ensimäisillä treffeillä?? Heh, totuus on muuta kuin teidän pelinne. Iskin poken baarista, harrastettiin ekoilla treffeillä seksiä, puolivuotta pelkkää seksiä ja nyt asutaan yhdessä. Voi teitä.Elämää on muuallakin kuin suomi24 sivuilla.

taidatte olla se säännön vahvistava poikkeus

• Viattomuuden huippu
        Pelimies kirjoitti:

Eikö naisen tunteilla ole mitään merkitystä? Eikö teillä pelimiehillä ole kykyä empatiaan, myötätuntoon? Olin lähellä ihastua pelimieheen, sillä pidin hänestä. Hän ei olisi saanut minua sänkyyn kellistettyä, mutta olisi voinut saada minut ihastumaan ja elättelemään toiveita, unelmoimaan ja tuntemaan söpöjä ja syvempiäkin tunteita. Tästäkö siinä pelissä sitten on kysymys -toisen höynäyttämisestä ja vedättämisestä?

Kun on kyse ihmissuhteista ei voi ajatella vain omasta näkökulmastaan. Pitää ottaa myös toisen ihmisten tunteet huomioon.

• Pelimies
        eikös kirjoitti:

Kyllä se huora tehtävänsä sanomattakin tietää ;) Luulisi ainakin.

• Pelimies
        Viattomuuden huippu kirjoitti:

Eikö naisen tunteilla ole mitään merkitystä? Eikö teillä pelimiehillä ole kykyä empatiaan, myötätuntoon? Olin lähellä ihastua pelimieheen, sillä pidin hänestä. Hän ei olisi saanut minua sänkyyn kellistettyä, mutta olisi voinut saada minut ihastumaan ja elättelemään toiveita, unelmoimaan ja tuntemaan söpöjä ja syvempiäkin tunteita. Tästäkö siinä pelissä sitten on kysymys -toisen höynäyttämisestä ja vedättämisestä?

Kun on kyse ihmissuhteista ei voi ajatella vain omasta näkökulmastaan. Pitää ottaa myös toisen ihmisten tunteet huomioon.

En juurikaan arvosta itseään ympäri kaupunkia jakelevia lutkia, joten niiden tunteetkin on aikasen samantekeviä mulle. On vaikea arvostaa ja tuntea empatiaa niin tyhmiä naisia kohtaan, jotka voi helpolla puhua vällyjen väliin hyvinkin nopeasti.

Toinen juttu on sitten sunlaiset fiksut tytöt ja naiset, joiden kanssa voi jutella normaalisti ja olla kaveri. Sellaisia arvostankin erittäin paljon, mutta teitä on vaan niin kovin vähän :)

• NAINEN (AIKUINEN NAINEN)
        Pelimies kirjoitti:

HAHHAH! Nauru tulee väkisinkin kun lukee Pelimies sinun juttuja!! Voivoi, poikarukka! Sinun kaltaisia muka-pelimiehiä (pelaavat itsensä lopulta pussiin) olen nähnyt aika paljon. Tälläinen fiksu nainen haistaa tyyppisi jo kaukaa eikä eväitäkään hetkauta sinun edessäsi. Se on varma se!! Olen huomannut vaan, että nää "kovat" peli/panomiehet eivät vaan kestä sitä, kun TODELLA tavoittelemisen arvoinen nainen antaa tylyt pakit!! Pikkupoikia pelikentällä!! HAHHAH!!

• -Herttarouva-
        Pelimies kirjoitti:

Pelin suuri nautinto on jättää pelimies pokaalitta... se on suurempi kuin minkään pokaalin saaminen! Silloin voitto ja myös pallo on minulla :)

Jutun miinus on tietysti öiset puhelinsoitot ja itkut vuosien jälkeen juuri näiltä pelimiehiltä... kun ei nainen mielestä pois lähde... ei muilla naisilla ei viinalla ei millään. Sitä joskus miettii että onko syyllinen niihin kaikkiin. Moni pelimies pelaa koska jonnekin syvälle sattuu -niin luulen. Mutta uskon että olen heidän mielessään juuri koska minä olen se pokaali joka meni sivu suun... minusta ei saatu mainetta eikä kunniaa -sellainen kyllä muistetaan.

• nyt ymmärrän
        Pelimies kirjoitti:

Kyllä se huora tehtävänsä sanomattakin tietää ;) Luulisi ainakin.

Ai sä käyt huorissa no nyt ymmärrän. Ootko niin ruma tai luonnevammainen ettet muuten saa?

• pelinainen
        Pelimies kirjoitti:

En juurikaan arvosta itseään ympäri kaupunkia jakelevia lutkia, joten niiden tunteetkin on aikasen samantekeviä mulle. On vaikea arvostaa ja tuntea empatiaa niin tyhmiä naisia kohtaan, jotka voi helpolla puhua vällyjen väliin hyvinkin nopeasti.

Toinen juttu on sitten sunlaiset fiksut tytöt ja naiset, joiden kanssa voi jutella normaalisti ja olla kaveri. Sellaisia arvostankin erittäin paljon, mutta teitä on vaan niin kovin vähän :)

minullapas on paljon parempi pysti kaapissani, kun sinulla konsanaan, vaikken ees annakkaan pipsatani hänelle vielä, ihan oma pelimies joka soittaa jokapäivä ikävissään, annan toki ja monta kertaakin, mutta minuun jää kiinni kun kerran koskettaa, sitä en tiedä kenet huolin kun päätän huolia. ja ehkä en silloin luovu tästä huomaavaisesta pelimiehestä, pidän moninpeleistä myös.

• Pelimies
        nyt ymmärrän kirjoitti:

Ai sä käyt huorissa no nyt ymmärrän. Ootko niin ruma tai luonnevammainen ettet muuten saa?

Sillä nimellähän näitä on ammoisista ajoista kutsuttu naisia, jotka varjelevat tulevien vaimojen siveyttä. Nykysin eivät vain ota maksua, riittää kun pikkusen kehaisee ja lurittelee.

• Pelimies
        -Herttarouva- kirjoitti:

Pelin suuri nautinto on jättää pelimies pokaalitta... se on suurempi kuin minkään pokaalin saaminen! Silloin voitto ja myös pallo on minulla :)

Jutun miinus on tietysti öiset puhelinsoitot ja itkut vuosien jälkeen juuri näiltä pelimiehiltä... kun ei nainen mielestä pois lähde... ei muilla naisilla ei viinalla ei millään. Sitä joskus miettii että onko syyllinen niihin kaikkiin. Moni pelimies pelaa koska jonnekin syvälle sattuu -niin luulen. Mutta uskon että olen heidän mielessään juuri koska minä olen se pokaali joka meni sivu suun... minusta ei saatu mainetta eikä kunniaa -sellainen kyllä muistetaan.

En allekirjoita mitään puhelinsoittoja tai itkuja, oikea pelimies vaihtaa tappion tullen pelikenttää nöyränä ja nielee tappionsa miehenä.

Olet kuitenkin aivan oikeassa siinä, että ne muistaa ja niitä arvostaa, joita ei tässä elämän pelissä onnistu kaatamaan. Pojot sulle, you go girl ;)

• Pelimies
        pelinainen kirjoitti:

minullapas on paljon parempi pysti kaapissani, kun sinulla konsanaan, vaikken ees annakkaan pipsatani hänelle vielä, ihan oma pelimies joka soittaa jokapäivä ikävissään, annan toki ja monta kertaakin, mutta minuun jää kiinni kun kerran koskettaa, sitä en tiedä kenet huolin kun päätän huolia. ja ehkä en silloin luovu tästä huomaavaisesta pelimiehestä, pidän moninpeleistä myös.

Annatko sä sille vai etkö? Ensin sanot ettet anna vielä ja sitten kerrot toki antavasi, tässä yksinkertaisemman piä männöö sekasii.

Moninpelit on joo kivoja, varsinkin yhdellä mailalla.

• Pelimies
        NAINEN (AIKUINEN NAINEN) kirjoitti:

HAHHAH! Nauru tulee väkisinkin kun lukee Pelimies sinun juttuja!! Voivoi, poikarukka! Sinun kaltaisia muka-pelimiehiä (pelaavat itsensä lopulta pussiin) olen nähnyt aika paljon. Tälläinen fiksu nainen haistaa tyyppisi jo kaukaa eikä eväitäkään hetkauta sinun edessäsi. Se on varma se!! Olen huomannut vaan, että nää "kovat" peli/panomiehet eivät vaan kestä sitä, kun TODELLA tavoittelemisen arvoinen nainen antaa tylyt pakit!! Pikkupoikia pelikentällä!! HAHHAH!!

Kovin on arvosteleva sävysi. Kenties et ole vielä pelimiehiin törmännytkään? Annetaanpas vaan kaikkien kukkien kuksia, jookos?

Tässä ei nyt ole kyse siitä pelistä, jossa kepillä lyödään palloja pussiin, mutta sitä odotellessa: let's play some chess. Minä teen seuraavan siirtoa perjantaina.

• -Herttarouva-
        Pelimies kirjoitti:

En allekirjoita mitään puhelinsoittoja tai itkuja, oikea pelimies vaihtaa tappion tullen pelikenttää nöyränä ja nielee tappionsa miehenä.

Olet kuitenkin aivan oikeassa siinä, että ne muistaa ja niitä arvostaa, joita ei tässä elämän pelissä onnistu kaatamaan. Pojot sulle, you go girl ;)

Vai että naisellekin voi hävitä? ;) Sitä ei kaikkien ego kestä. Tässähän ihan pöksytkin kastuu kun ajatteleekin sitä voitonriemua ;)

Mutta mutta... tämä tyttö pelailee pelejä vain pelimiesten kanssa. Vilpittömien miesten sydäntä kohtelen silkkihansikkain.

• tasoa kannatetaan
        -Herttarouva- kirjoitti:

Vai että naisellekin voi hävitä? ;) Sitä ei kaikkien ego kestä. Tässähän ihan pöksytkin kastuu kun ajatteleekin sitä voitonriemua ;)

Mutta mutta... tämä tyttö pelailee pelejä vain pelimiesten kanssa. Vilpittömien miesten sydäntä kohtelen silkkihansikkain.

Sun asentees -Herttarouva- on juuri se oikea! Pelimiehet jätetään kuolaamaan ikuisiksi ajoiksi ja kunnon miehille (omalla kullalle) annetaan kunnon hoidot ;)

Mikään ei anna isompia kiksejä, kun se valta joka naisella on noihin onnettomiin heppiheikkeihin.

-Herttarouva- kirjoitti:

Hyvä Herttarouva! Sinussa on asennetta!! Juuri näin toimin minäkin!! Haistan kyllä jo kaukaa vilpittömän ns. hyvän miehen ja ns. pelimiehet ovat jääneet joka kerta nuolemaan huuliaan ja tyytymään omien aivojensa tasoisiin hm.. miten sen nyt sanoisin.. vähemmän tavoittelemisen arvoisiin naisiin!!

Pelimies kirjoitti:

Pahoin pelkään. että Pelimies, kun täytät 50 v, sinulla on naistenkaatajan maine. Ja sitten jäätkin nuolemaan näppejäs ja joudut tyytymään samanlaiseen kuluneeseen, likaiseen ja vastenmieliseksi tulleeseen "patjaan" kuin itsekin olet muodostunut! No, tehän voitte kertailla ja vertailla kokemuksia. Siinähän ne päivät rattoisasti kuluu.. Pelejä pelaillessa sinun kannattaa kuitenkin muistaa, että kaikki ne kyyneleet, jotka toiselle syyttä aiheutat, palaavat elämässä sinulle itsellesi!! Onnnea ja hyviä ihmissuhde"pelejä" matkallesi!

• pelinainen
        Pelimies kirjoitti:

Annatko sä sille vai etkö? Ensin sanot ettet anna vielä ja sitten kerrot toki antavasi, tässä yksinkertaisemman piä männöö sekasii.

Moninpelit on joo kivoja, varsinkin yhdellä mailalla.

lopulta on ihanaa tuntea hänen himonsa, toki esimakua oon jo kokeillut miten hän pystyy tekemään minut tyytyväiseksi, mutta kiltti poika ei vonkannut enempää viel, eikä sillä kyllä hänkin saa mitä haluaa yhteispeliähän tämä kuitenkin lopulta. Kertoo jo päivätkin etukäteen koska soittaa minulle, että tiedän, kiltti poika, tietää jo nyt saavansa kaiken mitä haluaa kunhan vain on kiltti poika.
        Jaa pidät pelejä? Minulla silloin aina kaksi mailaa, vaikka tuossa aikaisemmin kyl tarkoitin, et minä pidän useampaa siks, kunnes tiedän kenet otan vakipelimerkikseni. Koulutuksen jälkeen sen vast tietää soveltuuko minun haluihini. kyllä toki pelimieheni saa hauskaa pitää jopa kahden pimpsankin kans...mut näin

• Pelimies
        pelinainen kirjoitti:

lopulta on ihanaa tuntea hänen himonsa, toki esimakua oon jo kokeillut miten hän pystyy tekemään minut tyytyväiseksi, mutta kiltti poika ei vonkannut enempää viel, eikä sillä kyllä hänkin saa mitä haluaa yhteispeliähän tämä kuitenkin lopulta. Kertoo jo päivätkin etukäteen koska soittaa minulle, että tiedän, kiltti poika, tietää jo nyt saavansa kaiken mitä haluaa kunhan vain on kiltti poika.
        Jaa pidät pelejä? Minulla silloin aina kaksi mailaa, vaikka tuossa aikaisemmin kyl tarkoitin, et minä pidän useampaa siks, kunnes tiedän kenet otan vakipelimerkikseni. Koulutuksen jälkeen sen vast tietää soveltuuko minun haluihini. kyllä toki pelimieheni saa hauskaa pitää jopa kahden pimpsankin kans...mut näin

No on se sun kaveris aikamoinen nysverö, täytyy sanoa. Joko on tossunpohja jättänyt jälkensä kuontaloon?? Mutta hyvä että sutkin joku huolii tuollaisen ilonpidon jälkeen..

• johanna
        Pelimies kirjoitti:

No on se sun kaveris aikamoinen nysverö, täytyy sanoa. Joko on tossunpohja jättänyt jälkensä kuontaloon?? Mutta hyvä että sutkin joku huolii tuollaisen ilonpidon jälkeen..

Eipäs pelimies oikein tunnu hyväksyvän pelinaista! Toetutuu se iänikuinen "laki" taas, että mies saa kyllä vaihtaa kumppania, mutta auta armias kun nainen tekee niin, on heti huora tai saa muuta vittuilua osakseen!! Itseään pelimiehiksi mainostavat ovat miesten pohjasakkaa: Itseriittoisia, itserakkaita ja itsekkäitä ääliöitä, joille vaan oma nautinto on jotain. YÄK, YÄk !

• pelinainen
        Pelimies kirjoitti:

nysverö, aivan tosi makee pelimies, sellainen, kun toiset naiset yrittävät repiä seurastanikin pois, ja niin tosi kiltti pelimies, ei mitään pahaa hänestä...

• pelinainen
        johanna kirjoitti:

Eipäs pelimies oikein tunnu hyväksyvän pelinaista! Toetutuu se iänikuinen "laki" taas, että mies saa kyllä vaihtaa kumppania, mutta auta armias kun nainen tekee niin, on heti huora tai saa muuta vittuilua osakseen!! Itseään pelimiehiksi mainostavat ovat miesten pohjasakkaa: Itseriittoisia, itserakkaita ja itsekkäitä ääliöitä, joille vaan oma nautinto on jotain. YÄK, YÄk !

pelimiehellä sydän on näyttelee kovista, kun joutui seinää vasten ei ollutkaan enää se "ykkönen" enkä minäkään niin kauhea pelinainen vaan nainen joka nauttii elämästään siten kuin itse haluaa kunnioittamalla toki kulloista kumppaniaan ja odottaen vain, että löytyisi se omanlaatuinen pelimies sellainen yhteinen kemia juttu (monelta mieheltä puuttuu se halutaan vain saada, muttei antaa)ja toki yhdessä koettujen ja keksittyjen leikkien kera. En vain halua homehtua neljänseinän sisällä leikkien tylsää kotia. Elämä on liian lyhyt sellaiseen.
        Mut oikeessa taisit olla tään pelimiehen suhteen.

• -Herttarouva-
        tasoa kannatetaan kirjoitti:

Sun asentees -Herttarouva- on juuri se oikea! Pelimiehet jätetään kuolaamaan ikuisiksi ajoiksi ja kunnon miehille (omalla kullalle) annetaan kunnon hoidot ;)

Mikään ei anna isompia kiksejä, kun se valta joka naisella on noihin onnettomiin heppiheikkeihin.

Nämä kyllä jo lipsuu varsinaisesta aiheesta, mutta eiköhän nämäkin tuohon miehen himo otsikon alle mahdu ;)

Piti vain tarkentaa... minä en saa kicksejä toisten -edes pelimiesten- sydänten tallaamisesta. Kicksit tulee jostain ihan muusta... eli itse pelistä. En myöskään lähde sille tielle että solvaisin pelimiehiä. He tekevät sitä koska pystyvät. Naiset antavat sen mahdollisuuden... he haluavat uskoa kaiken sen kauniin mikä miehen suusta lähtee, vaikka ehkä takaraivossa jyskyttääkin ettei pitäisi. Nainen lähtee siihen koska pelimies nostaa naisen itsetuntoa.

Kuka osaisikaan paremmin kuvailla pelimiehen aivoituksia kun pelimiesten pelimies... Robbie Williams :) minusta tämä kertoo jotain pelimiesten fiiliksistä:

(Robbie Williams/Feel)
        .. I just wanna feel
        Real love fill the home that I live in
        Cos I got too much life
        Running thru my veins
        Going to waste
        I don't wanna die
        But I ain't keen on living either
        Before I fall in love
        I'm preparing to leave her

Scare myself to dead
        That's why I keep on running
        Before i arrive
        I can see myself coming
        I just wanna feel...

Monesti lopulta ollaan siinä pisteessä että mikään ei tunnu enää miltään... pokaalit käyvät yhä helpommiksi saavuttaa.

• jep jep
        Pelimies kirjoitti:

Sillä nimellähän näitä on ammoisista ajoista kutsuttu naisia, jotka varjelevat tulevien vaimojen siveyttä. Nykysin eivät vain ota maksua, riittää kun pikkusen kehaisee ja lurittelee.

siis luonnevammanen ainakin

• sama
        Pelimies kirjoitti:

Jos et kerran arvosta niitä naisia, jotka "huijaat" vällyjen väliin, miten voit tuntea ylpeyttäkään siitä saavutuksesta?

Minun teoriani pelimiesten suhteen on, että tällä on ollut liian vaativa äiti, jolle mikään ei ole koskaan riittänyt. Poikaparka yrittää loppuikänsä tiedostamattaan voittaa äitinsä eli naisen suosion kaatmalla yhden toisensa perään. Pelimies yrittää tällä todistaa itsellensä kelpaavan naiselle kuin naiselle, siis myös äidilleen.

• -Herttarouva-
        sama kirjoitti:

Jos et kerran arvosta niitä naisia, jotka "huijaat" vällyjen väliin, miten voit tuntea ylpeyttäkään siitä saavutuksesta?

Minun teoriani pelimiesten suhteen on, että tällä on ollut liian vaativa äiti, jolle mikään ei ole koskaan riittänyt. Poikaparka yrittää loppuikänsä tiedostamattaan voittaa äitinsä eli naisen suosion kaatmalla yhden toisensa perään. Pelimies yrittää tällä todistaa itsellensä kelpaavan naiselle kuin naiselle, siis myös äidilleen.

Pikemminkin päinvastoin... pelimies on usein äitinsä suosikki. Isäni on pelimies, ollut aina ja varmasti tulee aina olemaan. Hänen äitinsä palvoi maata hänen jalkojensa alla, samoin tekivät paljon häntä vanhemmat siskotkin. Siinä varmasti oppii miellyttämään naisia ja myös nauttimaan tästä naisten suosiosta.

Pelimies on pelimies koska pystyy. Tämä on minun teoriani.

Ja pelimiehellä muuten tarkoitan sellaista oikeanlaista Pelimiestä don Juan tyyliin, jonka mielestä jokainen nainen on kaunis ja haluaa miellyttää naista. Tällainen pelimies ei koskaan puhu panemisesta vaan rakastelemisesta... ja haluaa tuottaa naiselleen mielihyvää.

Panomiehet ovat asia erikseen, ja minusta on häpeäksi pelimiehille että panomiehet lasketaan heidän kanssaan samaan joukkoon.

• mies
        NAINEN (AIKUINEN NAINEN) kirjoitti:

Pahoin pelkään. että Pelimies, kun täytät 50 v, sinulla on naistenkaatajan maine. Ja sitten jäätkin nuolemaan näppejäs ja joudut tyytymään samanlaiseen kuluneeseen, likaiseen ja vastenmieliseksi tulleeseen "patjaan" kuin itsekin olet muodostunut! No, tehän voitte kertailla ja vertailla kokemuksia. Siinähän ne päivät rattoisasti kuluu.. Pelejä pelaillessa sinun kannattaa kuitenkin muistaa, että kaikki ne kyyneleet, jotka toiselle syyttä aiheutat, palaavat elämässä sinulle itsellesi!! Onnnea ja hyviä ihmissuhde"pelejä" matkallesi!

Ettekö te naiset tunne edes toistenne edesottamuksia? Ne naistenkaatajathan ovat juuri niitä halutuimpia naisten keskuudessa. Naiset kun ovat niin säälittävän yksinkertaisia otuksia, jotka ajattelevat, että jos joku mies kerran on kelvannut niin monelle, hänessä täytyy olla jotain tavoittelemisen arvoista. Juuri samalla logiikallahan kaikki julkkismiehetkin saavat naista niin paljon kuin vain jaksavat kaataa.

• mies
        mitäs sanotte kirjoitti:

Kuulostaa aika säälittävän tyypilliseltä tapaukselta: "Iskin poken baarista".
        Todennäköisesti se sun pokesi hoitelee niitä sunkaltaisiasi tyrkkyjä vieläkin harva se ilta töiden jälkeen kun sun silmä välttää. Tuskin se epätoivoisten bimbojen tarjonta nyt yhtäkkiä mihinkään loppui.

mies kirjoitti:

Ettekö te naiset tunne edes toistenne edesottamuksia? Ne naistenkaatajathan ovat juuri niitä halutuimpia naisten keskuudessa. Naiset kun ovat niin säälittävän yksinkertaisia otuksia, jotka ajattelevat, että jos joku mies kerran on kelvannut niin monelle, hänessä täytyy olla jotain tavoittelemisen arvoista. Juuri samalla logiikallahan kaikki julkkismiehetkin saavat naista niin paljon kuin vain jaksavat kaataa.

Höpsistä! Älä yleistä!! KAIKKI naiset eivät ole kananaivoisia, julkisuuden t. rahan perässä juoksevia ääliöitä. Ne naiset on kuule ihan oma gategoriansa. Ja samoin ne naiset, jotka naistenkaatajien/pukkien perään kuolaa, ovat usein itsekin ns. tuhannen m****n maijoja"!!!

• nainen
        mies kirjoitti:

Kuulostaa aika säälittävän tyypilliseltä tapaukselta: "Iskin poken baarista".
        Todennäköisesti se sun pokesi hoitelee niitä sunkaltaisiasi tyrkkyjä vieläkin harva se ilta töiden jälkeen kun sun silmä välttää. Tuskin se epätoivoisten bimbojen tarjonta nyt yhtäkkiä mihinkään loppui.

Niin, tai oikeammin poke iski minut. Vielä pahempaa? Herrajumala,voi tyttöraukkaa :D En ollu tyrkky, enkä ole edes bimbo, saatikka epätoivoinen. Eikä hän ole enää töissä ovella, että se siitä. Täällä on taas näköjään laajat maailmankatsomukset ihmisillä.

• .....
        Pelimies kirjoitti:

Niinhän se taitaa olla, pelimies tyytyy huonoonkin seksiin, ja ollaan silti olevinaan niin kovaa pelimiestä. Niinkuin täällä nämä pelimiehet ovat itse todistelleet. Noh, pelimiehen erottaa tosimiehestä siinä, että tosimies haluaa kunnon seksiä, ei mitään keskenkasvuisten pelimiesten humalaseksiä. Ja niinhän siinä käy, että pelimiehet häviävät kirkkaasti tosimiehille. Usean naisen mielestä on nimittäin miehen mitta on siinä, kuinka hyvin huomioi naisensa, myös seksissä. Eikä kunnon intohimoista rakastelua voita mikään, ei ainakaan pelimiesten "tyhjennykset".

• aviomies
        eikös kirjoitti:

Kyllä on todella hyvän itsetunnon omaavia henkilöitä,kun lukee tätä kokeneiden ja kaikentietäjien palstaa...Miehet/naiset kertovat,mitä haluavat,mutta eivät saa kuitenkaan.Silti teilataan toiset kuin vääräuskoiset,ettei noin voi elää.Mulla ei ole suhteen kanssa näin aikuisella iällä ongelmia,joita tarvisi täällä revitellä ja uikuttaa,kuinka maailma kohtelee kaltoin.Ihan vaan retorinen kysymys:monellako SE ensimmäinen kokemus on vielä vierellä ihmettelemässä maailman menoa???Näin äitienpäivänä toivon kaikille äideille onnea,te olette ansainneet kiitoksenkin,että kestätte meitä köriläitä,puhumattomia tuppisuita ja oman tyydytyksen hakijoita,uhoajia ja pieniäkin miehiä:))))

• minulla
        aviomies kirjoitti:

Kyllä on todella hyvän itsetunnon omaavia henkilöitä,kun lukee tätä kokeneiden ja kaikentietäjien palstaa...Miehet/naiset kertovat,mitä haluavat,mutta eivät saa kuitenkaan.Silti teilataan toiset kuin vääräuskoiset,ettei noin voi elää.Mulla ei ole suhteen kanssa näin aikuisella iällä ongelmia,joita tarvisi täällä revitellä ja uikuttaa,kuinka maailma kohtelee kaltoin.Ihan vaan retorinen kysymys:monellako SE ensimmäinen kokemus on vielä vierellä ihmettelemässä maailman menoa???Näin äitienpäivänä toivon kaikille äideille onnea,te olette ansainneet kiitoksenkin,että kestätte meitä köriläitä,puhumattomia tuppisuita ja oman tyydytyksen hakijoita,uhoajia ja pieniäkin miehiä:))))

olisi valtaa täällä pystejä parhaista viesteistä jaella. Tämä sen ehdottomasti saisi. Kiitos mieltälämmittävästä viestistäsi "aviomies" onhan täällä tasapainoisia ja terveitäkin miehiä :) Ja tuskinpa sinun täytyykään kovaa osaasi uikuttaa, vaimosi on varmasti tyytyväinen sinunlaisesi körilään kanssa :)

• laatulady
        Pelimies kirjoitti:

mulla oli vakipano 16 vuotta, sit mies alkoi seurustelee...ja sinne meni...ilot, nyyh
        uutta tosivaikee löytää, yhtä namua ja ihanaa rakastajaa. Ihan sydänsurut tuli...

• laatulady2
        laatulady kirjoitti:

mulla oli vakipano 16 vuotta, sit mies alkoi seurustelee...ja sinne meni...ilot, nyyh
        uutta tosivaikee löytää, yhtä namua ja ihanaa rakastajaa. Ihan sydänsurut tuli...

Minulla on ollut yli 25 vuotta sama vakipano ja vielä toimii. Seksi on upeata! Muuhun yhteiselämään meillä ei olisi koskaan ollutkaan mitään edellytyksiä.
        Nou hätä, kyllä se omasi saattaa tulla vielä takaisin, mekin olemme pitäneet taukoja välillä. Oikeesti hyvä seksi ystävien kesken on niin harvinaista herkkua että kyllä se sieltä vielä tulee.

• Väsynyt

ei enää juuri mikään,ei saman eikä edes erin naisen kanssa.Viimeinenki hohto koko hommasta meni siinä vaiheessa kun tutustuin näihin keskustelupalsoihin:täällä kun lukee hetken g,c,a ja b pisteistä,naisen kymmenistä eri orgasmityypeistä,siitä kuinka tekniikan pitää olla jokaiselta osa-alueeltaan kunnossa ja varustuksenkin mielellään ainakin kohtalaista tasoa niin tulin siihen tulokseen että antaa hommat hoidettavaksi suosiolla niille jotka ne osaavat.En oo muutenkaan syttynyt seksistä samassa mittakaavassa kuin esim. jotkut kaverit oikeastaan juuri koskaan joten ainakaan mun mielestä koko homma ei ole sen kaiken opettelun,hikoilun ja stressin arvoista.

olla väsynyt. Olen itsekin ihan mielenkiinnosta ja nauruhakuisesti selaillut näitä palstoja ja toivonut hiljaa mielessäni, ettei kai vaan kukaan ala näiden yleensä ALA-IKÄISTEN TAI MUUTEN VAAN ELÄMÄSSÄ "HUMPSAHTANEIDEN" viestien mukaan omaa seksielämäänsä peilaamaan. Täällä se pelaa B-luokan jenkkipornofilmien mukaan eli MEKAANISTA SUORITTAMISTA, JOSTA EI KUMPIKAAN SAA MITÄÄN EVÄITÄ ELÄMÄÄN EIKÄ MUUHUNKAAN! Älä suotta väsy. Aikuiset ihmiset kyllä tietävät mitä on hyvä seksi. Nämä "neuvojat ja kyselijät" täällä ei tiedä siitä yhtikäs mitään!!

• Ajaa..

toisen lähelle..

• Miehille

mitä teen ku mua ei himoita ku yks mies?
        enkä ole edes sextaillu kyseisen kanssa!
        pitäis kyllä unohtaa koko miäs!!
        tavattu ku kerran

• tähän

mä haluaisin uskoa...

-surumieli-

• usko
        tähän kirjoitti:

mä haluaisin uskoa...

-surumieli-

vaan ..on vain 2 ollut aikaisemmin minulla..enkä usko 4jättä
        tulevan..

• Aikuinen nainen 40

Niin, sanoisin että toisilla naisilla on aivan samat lähtökohdat...eli miksi mennä samaan sänkyyn saman miehen kanssa.
      Itselle jäi eron jälkeen 6 v. tyttö. En seurustele vaan harrastan vakiseksiä. Kumppanini on varattu sen tiedän. En ole kysynyt häneltä miksi hän harrastaa näitä syrjähyppyjä, se ei minua kiinnosta. Suomme 2 kertaa viikossa toisillemme antoisaa ja hyvää seksiä.
      En halua miestä elämääni lapseni takia. Mutta ilman seksiä en voi elää, eikä minua tyydytä seksikaupan lelut.
      On turvallisempaa hoitaa seksiasiat näin saman miehen kanssa. Ja vielä parempi koska hän on varattu. En halua olla 1. tai 2. nainen, olen vain nainen jolla on normaalit halut. Seksi on kaikki mitä mieheltä haluan, en halua yhtään sen enempää joten suon tämän paheen itselleni.

Tiedän että saan tällä kirjoituksellani kaikki naimisissa olevat naiset ymv. paheksumaan itseäni, mutta elämä on välillä tätä. Olen sitä mieltä että elämässä täytyy olla intohimoa, jos sitä ei kotoa löydy, on pakko etsiä sitä muualta.

• nainen 55

Oo oikeassa,kaikilla on tarpeensa

• Jörgen

Hyvä, suhteellisen vaivattomasti saatavilla oleva seksi innoittaa tietenkin toistuviin tapaamisiin. Lisäksi naisen luonteen täytyy olla mukava, ja plussaa on tietysti, jos siitä oikein tykkääkin.

Huonon seksin perään ei tule helposti lähdettyä, vaikka se olisi vaivatontakin. Mielummin sitä vaikka tumputtaa kotona. Toisaalta hyväkään seksi ei jaksa montaa kertaa innostaa, jos emäntä on luonteeltaan ihan narttu.

• Lue ja opi

Kun rakastaa toista.

• nainennn

saanko luvan nauraa!?! :( vai että rakkaus. mies kenen kanssa minä nainen et todellakaan rakasta minua. minä olen heikko ja minä haluan häntä ihan hitosti. en vaan tajua kyl itekään miks nain sen kanssa... välillä jopa kuvittelen että se mies haluais musta muutakin ku pillua... jaa mutta ei pelkoa.
        rakkaus, just joo... :(

• Lue ja opi
        nainennn kirjoitti:

saanko luvan nauraa!?! :( vai että rakkaus. mies kenen kanssa minä nainen et todellakaan rakasta minua. minä olen heikko ja minä haluan häntä ihan hitosti. en vaan tajua kyl itekään miks nain sen kanssa... välillä jopa kuvittelen että se mies haluais musta muutakin ku pillua... jaa mutta ei pelkoa.
        rakkaus, just joo... :(

tuon keskustelun aloittajan teksti pariin kertaan läpi!!

Puhutaanko siinä jostain jalkavaimosta / rakasttajaresta tai jostain yhden parin yön panosta.

Ei

Sinä olet valinnut osasi, en voi auttaa.

Varmasti hän näkeekin vain pillun sinussa, ja syynkin varmasti arvaat. Olet vain todennäköisesti hetken lohtu ja uskot et kaveri jättää vakituisen kumppaninsa sinun takiasi?

Niin ei tule käymään ja osasi on juuri se minkä olet tarjonnut/valinnut itsellesi.

• aloittaja
        Lue ja opi kirjoitti:

tuon keskustelun aloittajan teksti pariin kertaan läpi!!

Puhutaanko siinä jostain jalkavaimosta / rakasttajaresta tai jostain yhden parin yön panosta.

Ei

Sinä olet valinnut osasi, en voi auttaa.

Varmasti hän näkeekin vain pillun sinussa, ja syynkin varmasti arvaat. Olet vain todennäköisesti hetken lohtu ja uskot et kaveri jättää vakituisen kumppaninsa sinun takiasi?

Niin ei tule käymään ja osasi on juuri se minkä olet tarjonnut/valinnut itsellesi.

Hän ei tietääkseni seurustele.Minä en häntä seurustelukumppaniks edes haluais..Käytetään toisiamme hyväks, ei ole kyse tunteista..
        Me pannaan epäsäännöllisesti.Kysymys oli yleisesti,
        ei mun tapauksesta...

• Lue ja opi
        aloittaja kirjoitti:

Hän ei tietääkseni seurustele.Minä en häntä seurustelukumppaniks edes haluais..Käytetään toisiamme hyväks, ei ole kyse tunteista..
        Me pannaan epäsäännöllisesti.Kysymys oli yleisesti,
        ei mun tapauksesta...

No eikös teillä ole sitten asiat oikeassa järjestyksessä, jos kerran haluatte vain toisiltanne panon aina silloin tällöin?

Voihan sitä noinkin taplata, jos kerran pelisäännöt on tuollaiset? Ystävyydeltähän tuo vaikuttaa? Tuli vain mieleen et entä mites sitten käy, kun toinen löytää sen oikean? Osaatteko päästää irti toisistanne?

• uuden kullan
        Lue ja opi kirjoitti:

No eikös teillä ole sitten asiat oikeassa järjestyksessä, jos kerran haluatte vain toisiltanne panon aina silloin tällöin?

Voihan sitä noinkin taplata, jos kerran pelisäännöt on tuollaiset? Ystävyydeltähän tuo vaikuttaa? Tuli vain mieleen et entä mites sitten käy, kun toinen löytää sen oikean? Osaatteko päästää irti toisistanne?

ja kyllä minä osaan päästää irti.Kyllä mkä siitä pidän, mutta nyt on pakko päästää irti.Niin itsekäs ei saa olla että montaa havittelee..Tietysti suhteissa voi sopia säännöt mutta minä en edes kehdannut kysyä käykö sille jos käyn välillä erään luona käymässä.Kyllä minä uskon että se musta voi päästää irti.En minä sen tunteista tiedä kun ei se niistä ole koskaan puhunu.Joskus meillä oli muutakin kun sexiä mutta en minä usko että pelimies minuun kiinni jäisi.Sillä on niitä tyytöjä...
        Minä olen ymmärtänyt että se haluaa vaan sexiä niin en ole muusta puhunutkaan.Joskus olin ihastunut, nyt olen immuuni..Kyllä se tietää että minulla on eräs kuvioissa.

• Vastaus on helppo, tangoon tarvitaan kaksi, jos ei tallo jaloille aikaan paljoa, niin se sujuu.

• Ootko kuullu semmosesta kuin rakkaus?

• Antaa suihin

Kuten otsikossa mainitaan, niin hyvä perse ja kyky ottaa mieheltä suihin auttaa naista pääsemään miehen himokuvitelmiin ja siitä sänkyyn.

• johtuu

että en vaan saa munaa vaikka peba ihan jees ja suihin ptan mielelläni vieläpä.Ei vaan anneta elävässä elämässä mahdollisuuksia siihen että saisi osoittaa tämän.Tässä on nyt joku vääryys.Mitä mua hyödytää kun mies katsoo mun perään,kun se ei koske.Unetkin on jo suoraa toimintaa.Viime yönä näin sellaista unta että mies tuli takaapäin mutta piti keskeyttää kun joku vartija tuli..:(unessakaan ei saa loppuun asti!

• kaunotar
        johtuu kirjoitti:

että en vaan saa munaa vaikka peba ihan jees ja suihin ptan mielelläni vieläpä.Ei vaan anneta elävässä elämässä mahdollisuuksia siihen että saisi osoittaa tämän.Tässä on nyt joku vääryys.Mitä mua hyödytää kun mies katsoo mun perään,kun se ei koske.Unetkin on jo suoraa toimintaa.Viime yönä näin sellaista unta että mies tuli takaapäin mutta piti keskeyttää kun joku vartija tuli..:(unessakaan ei saa loppuun asti!

naamataulu ratkaiseva myös.ei uskalla lähestyä jos olet liian ruma.tai sit jos olet liian kaunis.useammat perääntyy suosiolla,ja jättää paremmille

• Nimetön
        johtuu kirjoitti:

mua pääset imuttamaan, melko helposti ;-) pistä meiliosoite niin tavataan.

• kkk

Jees.On muuten hieno mies toi Harkimokin. Lapset on varmaan ylpeitä kun vanha isukki pölhöilee jo lähes Nykäsen lailla. Maksaakohan seiska ja iltis jo Hjallikselle palkkaa??? Sais koko äijä hvetä pikkusen noita tekemisiään, aikanen mies.

• Silsajalka

Harva mies pystyy varastoimaan tavaraa siiloihinsa, joten vakikumppani on satunnaista seksiseuraa säännöllisempi.

• ja mies!

Miehen pakko saada.Kassit tyhjiksi,siilot tyhjiksi...Miehellä on oikeus..
        Kyllä naisen on yhtälailla saatava.Millähän nimellä sitä nyt voisi nimittää..
        Saatava nesteitä.

• joo joo
        ja mies! kirjoitti:

Miehen pakko saada.Kassit tyhjiksi,siilot tyhjiksi...Miehellä on oikeus..
        Kyllä naisen on yhtälailla saatava.Millähän nimellä sitä nyt voisi nimittää..
        Saatava nesteitä.

jos noin olisi niin se kai jo näkyisi konkreettisena toimintanakin jossain?
        Siis muuallakin kuin näillä palstoilla..

• Nimetön
        joo joo kirjoitti:

taikka kelpaa... sori, naisetkin saa valita ;-)

• toimintaan
        joo joo kirjoitti:

päästään treffeillä,joita olen kyllä wongannut.Ilman tulosta.Eli ei ole nyt minusta kiinni.

• Nimetön
        toimintaan kirjoitti:

päästään treffeillä,joita olen kyllä wongannut.Ilman tulosta.Eli ei ole nyt minusta kiinni.

siis se on sinusta kiinni kun et osaa vongata oikein tai naama ei muuten miellytä. Muuta vaikka tyyliä, ei kai se naisten vika ole jos et kelpaa.

• Matti-Keränen

10.05.2005 kello 16.30 Matti Keränen , Salla.

Mutta kun minun eukkoni pruukaa olla ilman mitään pikkupöksyjä hameen alla päivisinkin kotonamme.

Niinpä sitä joutuukin aina silloin tällöin eukon ihanasti yllättämäksi kesken iltapäivän jouto-hetkienkin aivan muihin hommiin kuin katsoa TV:tä , tietsikkaa taikka näpräillä joitakin omia puuhiani ...

Eukollani kun on näköjään loputon yty minun perääni... no itsepähän olen osani valinnut.
      Eipä ole tässä suhteessa mitään isompaa valittamistakaan...

• Matti-Keranen

Miksi haluan kerta toisensa jälkeen ? Kun provosoidaan hienosti !

Kirjoittanut: Matti-Keränen 10.5.2005 klo 16.31

10.05.2005 kello 16.30 Matti Keränen , Salla.

Mutta kun minun eukkoni pruukaa olla ilman mitään pikkupöksyjä hameen alla päivisinkin kotonamme.

Niinpä sitä joutuukin aina silloin tällöin eukon ihanasti yllättämäksi kesken iltapäivän jouto-hetkienkin aivan muihin hommiin kuin katsoa TV:tä , tietsikkaa taikka näpräillä joitakin omia puuhiani ...

Eukollani kun on näköjään loputon yty minun perääni... no itsepähän olen osani valinnut.
      Eipä ole tässä suhteessa mitään isompaa valittamistakaan...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      39
      3695
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      99
      1748
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1625
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1610
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      97
      1371
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      30
      1276
    7. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      297
      1176
    8. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      57
      1135
    9. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      127
      1031
    10. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      271
      1011
    Aihe