Onko Oulussa mitä paikkoja mistä saada ruoka-apua?
Sossu ei auta. Toimeentulotukihakemus hylätty koska laskevat tammikuun tulot, että niillä olisi pitänyt pärjätä myös tämä kuukausi. (Oli menoja jotka oli pakko maksaa). Tässä kuussa työttömyysrahasta jäi 100e käteen laskujen jälkeen. Sillä piti maksaa puhelinlasku sekä sähkölasku, mitä jäi niin on jo käytetty. Rahaa tulee puolentoista viikon päästä. Tässä on syöty jo kuivakaapit ja pakastelokerot tyhjiksi..
Olen sairastanut joten en ole päässyt töihin. (Käyn osa-aikaisena töissä,siksi soviteltu päiväraha.) Lainaa en saa mistään.
Diakoniin olin yhteyksissä mutta tälle viikkoa ei saanut aikaa. Se mitä SPR jakaa sinne pitäisi varata aiemmin aikaa. Pyhällä hengellä varmaan mennään tämä viikko 😔
Näkyi olevan joku työttömien lounas joka maksaa 2e mutta ei ole edes sen vertaa..
En käytä sosiaalisia medioita (Facebook ym) joten en pääse sieltä kyselemään.
Jos joku tietäisi apua niin olisi mukava tietää❤️
Ruoka-apu *Oulu
Anonyymi
1
148
Vastaukset
- Anonyymi
Oho, piti kirjoittaa siis että työttömyysrahasta VUOKRAN jälkeen jäi 100 ja sillä maksaa puhelin sähkö.. huoh. Valvottaa vaan tämä tilanne ja stressaa ihan huolella 😔
Ei maha ennää löytyä edes roskiksia mihkä pääsis dyykkailemaan?
-ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321