Mulla on ollut pari viikkoa semmonen ku illalla oon menossa nukkumaa ni en muista päivästä mitään tai vaikka päivällä istun sohvalla ni mietin mitä oon ennen sitä tehny ja miten päätyny sohvalle
Ja samalla tuntuu et päivät menee sekunneissa et on kokoajan menos nukkumaa
Mikäköhän vois olla?
Muisti pätkii
2
152
Vastaukset
- Anonyymi
Käytätkö alkoholia, kofeiinia, tupakkaa, lääkeainetta, suitsuke, hajuste tms. joka voisi vaikuttaa siihen. Entä onko uniapneaa? Onko ollut stressiä tai kuormitusta, tarvitsetko lomaa. Onko suvussa mitään perussaurautta tai verenpaine, verensokeri, migreeni, epilepsia /neurologinen juttu tms. Käytätkö matkapuhelinta tai tietokonetta paljon jolloin "aika kiitää" (liian kirkas valo, välkkymistaajuus koneessa tai lampussa?). Entä rokotteen harvinainen haittavaikutus (joka menee ohi) tai flunssan oireet, muu väsymys. Saatko tarpeeksi eri ravintoaineita. Trauma voisi tietyissä tapauksissa vaikuttaa, maadoitus hyvä. Tutki asiaa.
- Anonyymi
Tämä on ihan normaalia jos on tylsä elämä missä ei tapahdu mitään tai sitten vittumainen elämä tekee saman ettei muista mitään. Kokemusta on asiasta jo kymmeniä vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356191
- 574386
- 592861
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282808Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹351427Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261427- 311251
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161