Mulla on ollut pari viikkoa semmonen ku illalla oon menossa nukkumaa ni en muista päivästä mitään tai vaikka päivällä istun sohvalla ni mietin mitä oon ennen sitä tehny ja miten päätyny sohvalle
Ja samalla tuntuu et päivät menee sekunneissa et on kokoajan menos nukkumaa
Mikäköhän vois olla?
Muisti pätkii
2
166
Vastaukset
- Anonyymi
Käytätkö alkoholia, kofeiinia, tupakkaa, lääkeainetta, suitsuke, hajuste tms. joka voisi vaikuttaa siihen. Entä onko uniapneaa? Onko ollut stressiä tai kuormitusta, tarvitsetko lomaa. Onko suvussa mitään perussaurautta tai verenpaine, verensokeri, migreeni, epilepsia /neurologinen juttu tms. Käytätkö matkapuhelinta tai tietokonetta paljon jolloin "aika kiitää" (liian kirkas valo, välkkymistaajuus koneessa tai lampussa?). Entä rokotteen harvinainen haittavaikutus (joka menee ohi) tai flunssan oireet, muu väsymys. Saatko tarpeeksi eri ravintoaineita. Trauma voisi tietyissä tapauksissa vaikuttaa, maadoitus hyvä. Tutki asiaa.
- Anonyymi
Tämä on ihan normaalia jos on tylsä elämä missä ei tapahdu mitään tai sitten vittumainen elämä tekee saman ettei muista mitään. Kokemusta on asiasta jo kymmeniä vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 984214
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.783477Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,723084SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.812549Suomalainen lähti ilman takkia sotaan
Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.52366Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2072162Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a302091- 41880
- 73811
- 52776