Vielä tulee hyvä aika

Anonyymi

Aurinko nousi kultaisena ja me tuijotimme taivaanrantaa. Seisoin vieressäsi. Näin, kuinka kyynel oli laskeutunut korkealle poskipäällesi ja maailman horisontti kuvastui siitä kirkkaana ylösalaisin. Sitähän aika oli; ylösalaisin maailman jokaisella laidalla.

74

634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toisaalla:
      Miehet ampuu singolla panssaria. Siinä on kyse elämisestä tai kuolemasta.

• Anonyymi

Kaunista. 😊 Kyyneleet ovat ikäviä, paitsi jos ne syntyvät onnellisesta liikutuksesta. Toivottavasti tarinan kyynelehtijä saa rakastavaa lohdutusta.

Horisontti heijastuu ylösalaisin vain koverilta pinnoilta, ei kuperilta. Tämä johtuu valon taittumisen suunnasta: valo taittuu kohteesta takaisin samassa kulmassa kuin se osuu siihen. Koveralla pinnalla yläosaan tuleva valo heijastuu siitä pois alaviistoon ja alosaan tuleva valo yläviistoon. Kokeile lusikan avulla: kuperalla puolella peilikuva on oikein päin, koveralla ylösalaisin.

🦄

• Anonyymi

Kyyneleen suhteen taisit olla väärässä. Oletko koskaan nähnyt kyyneltä niin läheltä, että sen läpi mitään heijastuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyyneleen suhteen taisit olla väärässä. Oletko koskaan nähnyt kyyneltä niin läheltä, että sen läpi mitään heijastuu?

Nyt ei ollut puhe kyyneleen läpi tapahtuvasta heijastumisesta, sillä eihän kyyneleen sisäpinnalla ole mitään koveraa pintaa, mistä valo voisi heijastua kyyneleen läpi. Heijastus syntyy ulkopinnasta.

Osoita, että olen väärässä. Pelkkä toteamus väärässä olemisesta on arvoton.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt ei ollut puhe kyyneleen läpi tapahtuvasta heijastumisesta, sillä eihän kyyneleen sisäpinnalla ole mitään koveraa pintaa, mistä valo voisi heijastua kyyneleen läpi. Heijastus syntyy ulkopinnasta.

🦄

Minä olen nähnyt. Muuten ei olisi runoa. Olet juuri osoituskentässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen nähnyt. Muuten ei olisi runoa. Olet juuri osoituskentässä.

Runous on toisinaan pidettävä erillään siitä, mikä on fysiikan mukaan mahdollista.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Runous on toisinaan pidettävä erillään siitä, mikä on fysiikan mukaan mahdollista.

🦄

Mutta silmät on pidettävä siinä, mitä niillä näkee.

Mene rassaamaan kemian vetokaappia siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta silmät on pidettävä siinä, mitä niillä näkee.

Mene rassaamaan kemian vetokaappia siitä.

Kaunista.

• Anonyymi

Silmä näkee maailman ylösalaisin, mutta aivot kääntävät kuvan oikein päin. Ylhäältä tulevat fotonit osuvat silmän alaosaan ja alaosasta tuleva silmän yläosaan. Oletus on, että vastasyntynyt näkee ilmeisesti maailman vielä ylösalaisin, kunnes aivot oppivat kääntämään nähdyn kuvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Oletko mies vai nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silmä näkee maailman ylösalaisin, mutta aivot kääntävät kuvan oikein päin. Ylhäältä tulevat fotonit osuvat silmän alaosaan ja alaosasta tuleva silmän yläosaan. Oletus on, että vastasyntynyt näkee ilmeisesti maailman vielä ylösalaisin, kunnes aivot oppivat kääntämään nähdyn kuvan.

No nyt tuli jotain järkeä tähän keskusteluun.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Kyyneleestä näkee läpi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies vai nainen?

Anteeksi tyhmä kysymykseni tässä välissä. Poistun takavasemmalle tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyyneleestä näkee läpi

Kyllä, mutta kyyneleen sisäpinta ei heijasta valoa.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mutta kyyneleen sisäpinta ei heijasta valoa.

🦄

Silloin siitä tulee valokin. Juuri väitit ettei kyyneleistä näe läpi. Oletko humalassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin siitä tulee valokin. Juuri väitit ettei kyyneleistä näe läpi. Oletko humalassa?

"Nyt ei ollut puhe kyyneleen läpi tapahtuvasta heijastumisesta, sillä eihän kyyneleen sisäpinnalla ole mitään koveraa pintaa, mistä valo voisi heijastua kyyneleen läpi. Heijastus syntyy ulkopinnasta."

Tuossa puhutaan koko ajan valon heijastumisesta kyyneleen sisätakapinnasta. Ei siitä, etteikö heijastumaton valo kulkisi kyyneleen läpi.

Etkö ymmärrä mitä heijastuminen tarkoittaa?

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Nyt ei ollut puhe kyyneleen läpi tapahtuvasta heijastumisesta, sillä eihän kyyneleen sisäpinnalla ole mitään koveraa pintaa, mistä valo voisi heijastua kyyneleen läpi. Heijastus syntyy ulkopinnasta."

Tuossa puhutaan koko ajan valon heijastumisesta kyyneleen sisätakapinnasta. Ei siitä, etteikö heijastumaton valo kulkisi kyyneleen läpi.

Etkö ymmärrä mitä heijastuminen tarkoittaa?

🦄

Etkö ymmärrä aloitusta vai missä hiertää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kova on tahto väittää vastaan tuolla. Voisi joskus eläytyä sanottuun asiaan eikä ajatella jotain heijastumia. Onko sillä mitään väliä heijastaako kyynel vai ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Mutta aloituksessa ei ymmärretä fysiikkaa. Etkä sinä ole ymmärtänyt mitään, mistä olen kirjoittanut.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Mutta aloituksessa ei ymmärretä fysiikkaa. Etkä sinä ole ymmärtänyt mitään, mistä olen kirjoittanut.

🦄

Onko sillä mitään väliä ymmärtääkö sitä fysiikkaa vai ei? Eikö tuo aloituksen sanoma merkitse jo vähän enemmän kuin fysiikan osaaminen? -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Minä ymmärrän mitä elämässä tapahtuu, sinä ymmärtänet vain kaavoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ymmärrän mitä elämässä tapahtuu, sinä ymmärtänet vain kaavoja.

Tuo on sama kuin väittäisi, ettei teorialla ja käytännöllä ole liittymäkohtia. 😂

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sillä mitään väliä ymmärtääkö sitä fysiikkaa vai ei? Eikö tuo aloituksen sanoma merkitse jo vähän enemmän kuin fysiikan osaaminen? -sivusta

Kyllä. Sitä kommentoin ensimmäisen viestini alkupuolella.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on sama kuin väittäisi, ettei teorialla ja käytännöllä ole liittymäkohtia. 😂

🦄

Miten meni nyt niin kuin omasta mielestäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kova on tahto väittää vastaan tuolla. Voisi joskus eläytyä sanottuun asiaan eikä ajatella jotain heijastumia. Onko sillä mitään väliä heijastaako kyynel vai ei.

Kyllä täällä on jokin aivan muu henkilö kuin minä, joka haluaa väittää vastaan. Minä olen kirjoittanut totta, ja vastaanväittäjä on kirjoittanut tekaistuja vastaväitteitä.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten meni nyt niin kuin omasta mielestäsi?

Oli hauskaa. 😂 Mutta nyt otan kielen pois poskesta.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä on jokin aivan muu henkilö kuin minä, joka haluaa väittää vastaan. Minä olen kirjoittanut totta, ja vastaanväittäjä on kirjoittanut tekaistuja vastaväitteitä.

🦄

Et sinä aina ole oikeassa, ei kukaan ole. Et ole mikään yli-ihminen muiden joukossa, että kaikki mitä sanot olisi jokin totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä aina ole oikeassa, ei kukaan ole. Et ole mikään yli-ihminen muiden joukossa, että kaikki mitä sanot olisi jokin totuus.

En todellakaan ole. En ole sellaista väittänytkään. Mutta on hauskaa ajanvietettä väitellä ihmisten kanssa, jotka ymmärtävät joko tahallaan tai tahattomasti selvää tekstimuotoista viestiä aivan väärin. 😂 Minähän sanoin vain, ettei kyyneleen kupera pinta heijasta kuvaa ylösalaisin, ja siinä tiedän olevani oikeassa. Jos joku haluaa väitellä asiasta kanssani, se on minulle täysin "fine".

Hetken jouduin kyllä miettimään, voisiko vastapuoli vedota siihen, että tarkoitti ylösalaisella kuvalla aivoihin muodostuvaa kuvaa... 🤔 Mutta ainakaan aloittaja ei ole sellaista (vielä) väittänyt.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan ole. En ole sellaista väittänytkään. Mutta on hauskaa ajanvietettä väitellä ihmisten kanssa, jotka ymmärtävät joko tahallaan tai tahattomasti selvää tekstimuotoista viestiä aivan väärin. 😂 Minähän sanoin vain, ettei kyyneleen kupera pinta heijasta kuvaa ylösalaisin, ja siinä tiedän olevani oikeassa. Jos joku haluaa väitellä asiasta kanssani, se on minulle täysin "fine".

Hetken jouduin kyllä miettimään, voisiko vastapuoli vedota siihen, että tarkoitti ylösalaisella kuvalla aivoihin muodostuvaa kuvaa... 🤔 Mutta ainakaan aloittaja ei ole sellaista (vielä) väittänyt.

🦄

Sanohan nyt vielä se sukupuolesi niin saadaan selville monia hienoja asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Taidatkin olla nainen niinkuin varmaan kaikki tässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanohan nyt vielä se sukupuolesi niin saadaan selville monia hienoja asioita.

Luuletko sinä että feministit voisivat olla miehiä? 😵

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko sinä että feministit voisivat olla miehiä? 😵

🦄

Mainitsit aikasemmin jostain meikeistä.

• Kaunis.

• Anonyymi

Putinin atomipommin kirkkaus peitti allensa Auringon kultaiset taivaanrannan säteet. Jylisevä ukkonenko se tuo oli vaiko ah' iki-ihana kevät tuulen tuoma korkeapaine jok' raikasti ilman vieden talven hallan ja pakkasen mennessään takaisin Haltille.

Maailman horisontti kirkastui kun sitä katselee sulaneiden silmäluomien läpi ilman kyyneleitä. Tuijotan lisää tätä loputonta maailman kauneutta ollen vallan suunnattoman onnellinen.

( oih )

• Anonyymi

Sokeus oli sokeampaan, kuin yksikään hiiltynyt ja kylmän sateen kastelema raunio, jonka Putin jätti jälkeensä. Sen nokiset viitanliepeet vetivät mustia raitoja, kuin ripsiväri tuulen kylmettämillä poskilla.

(voih)

• Anonyymi

Tuntematta enään mitään ja vain odoittaen kalmoni laskeutumista rauhaisaan lepoon saavutan vihdoinkin ymmärryksen jota olen kaivaten odottanut. Tuliko se liian myöhään ? Ei suinkaan sillä näen loppuni nyt saapuessa suuren tulevaisuuden kohtaavan koko ihmiskuntaa. Sienipilvi on parempi pelastus kuin mitä on cirruspilvi.

• Anonyymi

Eli toisinsanoen ikäänkuin noussut siis.

• Anonyymi

Keksi keksi.

Siis runo myöskin supernova-räjähdyksestä, mille sellainen näyttää koska keksit jos atomipommistakin.

Voit helpottaa supernova-runon tekemistä katsomalla tieteissarja LEXX -jakson Super Nova, siinä kameralla on kuvattu supernova-räjähdys.

• Anonyymi

Olisiko keksikeksijä keksibrändin vai evästekoodaamisen tuotekehityksessä työskentelevä henkilö?

Molemmat voisivat sanoa: "Keksin keksin."

🦄

• Anonyymi

Halo on valo.

• Matematiikassa on runoutta, rytmiä ja harmoniaa.

• Anonyymi

Kyllä. Erityisen runollista on Gaussin algoritmi, sillä se antaa tilaa omille ratkaisuille. 🤔

Sen avulla voi myös tarvittaessa tehdä yksinkertaisista asioista monimutkaisia, mikäli sellaiselle on jotain henkilökohtaista tarvetta tai taipumusta. Köh köh.

🦄

• Anonyymi

Elämä on tässä ja nyt. Eletään sitä niin hyvin kuin pystymme.

• Anonyymi

Kyllä. Niin hyvin kuin pystymme. Minä nautin parhaillaan kofeiinitonta kahvia. Saan myös tämän tästä suloisia hellyydenosoituksia. Harkitsen tässä television kääntämistä päälle. Vietän useita tunteja kestävää lepohetkeä, siis tuottamatonta toimintaa. Mutta parempaan en nyt pysty, ja huomenna olen taas sitäkin tuottavampi.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Niin hyvin kuin pystymme. Minä nautin parhaillaan kofeiinitonta kahvia. Saan myös tämän tästä suloisia hellyydenosoituksia. Harkitsen tässä television kääntämistä päälle. Vietän useita tunteja kestävää lepohetkeä, siis tuottamatonta toimintaa. Mutta parempaan en nyt pysty, ja huomenna olen taas sitäkin tuottavampi.

🦄

Tuo ei sitten ole aloittaja kun aluksi kommentoit varmaan aloitukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei sitten ole aloittaja kun aluksi kommentoit varmaan aloitukseen.

En ajatellut, että hän olisi aloittaja. Anonyymejä ei oikein voi lähtökohtaisesti pitää samana henkilönä.

Kommentoin kyllä muillekin kuin aloittajalle. Esimerkiksi tuo "tässä ja nyt" eläminen on mielestäni erinomainen neuvo.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Podetko huonoa omaatuntoa "tuottamattomasta" ajasta?

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Podetko huonoa omaatuntoa "tuottamattomasta" ajasta?

-keinovaginamies-

En, koska olen nyt siinä pisteessä, että ellen lepää, tuottavuuteni on nolla. Heti kun olen virkeä, pyrin taas olemaan tuottava.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En, koska olen nyt siinä pisteessä, että ellen lepää, tuottavuuteni on nolla. Heti kun olen virkeä, pyrin taas olemaan tuottava.

🦄

Eli tuottavuuslähtöisesti lepäämään :)
        Huvinsa kullakin.

Kyllä on suorittamispainoista monilla tämä elämisenhomma.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli tuottavuuslähtöisesti lepäämään :)
        Huvinsa kullakin.

Kyllä on suorittamispainoista monilla tämä elämisenhomma.

-keinovaginamies-

Onhan se, mutta minua nolottaisi kuolinvuoteella laiskuus enemmän kuin levon puute.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se, mutta minua nolottaisi kuolinvuoteella laiskuus enemmän kuin levon puute.

🦄

No huh huh. Se siitä vapaasta sielusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh huh. Se siitä vapaasta sielusta.

Minut on kahlehdittu palvelemaan ihmiskuntaa. 😵

En myöskään ole vapaa meikin käytöstä. 😵 Nyt pitäisi jaksaa jynssätä saakelin paksu kerros pois julkisivulta. 😵

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minut on kahlehdittu palvelemaan ihmiskuntaa. 😵

En myöskään ole vapaa meikin käytöstä. 😵 Nyt pitäisi jaksaa jynssätä saakelin paksu kerros pois julkisivulta. 😵

🦄

Et siis olekaan yksisarvinen vaan ihan perus aivopesty donna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis olekaan yksisarvinen vaan ihan perus aivopesty donna.

Poistin meikkini erilaisten liuottimien avulla. Käytin vettä, puhdistusgeeliä sekä kahta erilaista misellivettä. Ensimmäisessä (edullisemmassa) misellivedessä oli toisena ainesosana heksyleeniglykolia (ensimmäisenä aquaa). Toisessa (hintavammassa) misellivedessä oli toisena ainesosana propyleeniglykolia (ensimmäisenä aquaa). Käytin myös vettä, joka sekin on liuotin. Puhdistusgeelissä oli toisena ainesosana glyseriiniä (ensimmäisenä aquaa).

Pesun jälkeen tietysti silmänympärysvoidetta ja yövoidetta. Silmänympärysvoide on keskitasoa, yövoide neljällä eurolla saksalaisjuurevasta marketista. Yövoide tuoksuu marjoilta. Alkaa tehdä mieli marjamehua, mutta ei ole sellaista.

En pessyt aivojani! Enkä varsinkaan ole donna. Mutta silmäni tuntuvat ja näyttävät kummallisen kuusikulmaisilta. Pitäisikö huolestua?

🦄

• Joo, vielä tulee aika kun voi nauraa ja kilistää pitkän pöydän päässä ystäville.

Vielä tulee aika kun voi istua täpötäydessä ja hieman tunkkaisessa klubissa nauraen standup-koomikon jutuille.

Tulee sekin aika kun voi ihmisvilinässä istua tuolille torilla ja syödä kesäkuumalla jäätelöä.

Kyllä vain. 😊

• Anonyymi

Ei sillä oikeastaan ole väliä, onko menossa hyvä vai huono aika, jos vieressä on rakas ihminen. 😊Fokus on silloin rakkaudessa ja siinä, että sillä toisella on hyvä olla.

🦄

• Anonyymi

Jaa tämäkin kaunis aloitus sitten pilattiin.

• Anonyymi

Nuiva keppihevonen ei ymmärrä runoutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusin on hänelle omistettu. Ensijulkaisu piakkoin…

• Anonyymi

Nykysuomi24:ää tämä vain on, eikä muuta sitten olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso tämä kommenttini, ennen kuin otat kantaa runotaitoihini:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17364567/kilpapyoraileva-neitsytmies#comment-113509558

🦄

• Anonyymi

Se kertoo, etten ole nuiva.

🦄

• Anonyymi

Miksi ei saanut sanoa, että kyyneleet eivät laskeudu?

• Anonyymi

Maailmaa ei ollut vaikka luulimme kovasti elävämme siinä. Oli vain alas ammuttuja mainostauluja ja unelmia. Sotilaat hengittivät kylmiä kiteitä. Babuskat makasivat mutaisissa ojissa. Kissall tarjoiltiin viimeinen ateria oranssista kupista; Aikaa huomisen jälkeen ei tule.

• Anonyymi

Siellä missä kuviteltiin olevan ymmärrystä ja valoa, oli vain tyhjä maatusta maatuskan sisällä. Sen sisin oli viety, eikä kukaan voinut sanoa, millainen se oli. Se oli kuin kupla, joka oli puhallettu kadoksiin sen silmien edessä. Kissa notkisti selkäänsä ja liittyi naapurin koiran seuraan etsimään kotia.

• Anonyymi

Kaunis aloitus pilattiin yksisarvisen toimesta.

• Anonyymi

Niin. Ajatella, että joku kirjoittaa yleiselle keskustelupalstalle ja samalla kenties odottaa, että muut eivät kommentoisi siihen. Tai jos odottaa kommentteja, ajattelee pystyvänsä etukäteen määrittelemään, millaisia näiden kommenttien tulisi olla. Eikö se ole eriskummallista logiikkaa?

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Ajatella, että joku kirjoittaa yleiselle keskustelupalstalle ja samalla kenties odottaa, että muut eivät kommentoisi siihen. Tai jos odottaa kommentteja, ajattelee pystyvänsä etukäteen määrittelemään, millaisia näiden kommenttien tulisi olla. Eikö se ole eriskummallista logiikkaa?

🦄

Pilasit aloituksen tyhjänpäiväisellä nipotuksella. Oli pakko päästä pätemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Juuri näin, eihän se tilauksesta toimi, että nyt tilaisimme tällaisen selvityksen, vaan asiat on niinkuin ne on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilasit aloituksen tyhjänpäiväisellä nipotuksella. Oli pakko päästä pätemään.

Olen eri mieltä. Pätemisen tarpeessa oli se henkilö, joka tahallaan ymmärsi tekstejäni väärin. Olen itse kirjoitellut hyvin rauhanomaisesti.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen eri mieltä. Pätemisen tarpeessa oli se henkilö, joka tahallaan ymmärsi tekstejäni väärin. Olen itse kirjoitellut hyvin rauhanomaisesti.

🦄

Ei vaan sinä olit pätemisen tarpeessa heti ensi kommentistasi lähtien.

”Kaunista. 😊 Kyyneleet ovat ikäviä, paitsi jos ne syntyvät onnellisesta liikutuksesta. Toivottavasti tarinan kyynelehtijä saa rakastavaa lohdutusta.”

Olisit jättänyt sen tuohon. Mikä tarve oli jatkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan sinä olit pätemisen tarpeessa heti ensi kommentistasi lähtien.

”Kaunista. 😊 Kyyneleet ovat ikäviä, paitsi jos ne syntyvät onnellisesta liikutuksesta. Toivottavasti tarinan kyynelehtijä saa rakastavaa lohdutusta.”

Olisit jättänyt sen tuohon. Mikä tarve oli jatkaa?

Tarve oli humoristis-faktuaalinen.

Ja sitten kun joku veti hernettä nenäänsä ja vääristeli sanomiani, sain lisää vettä myllyyni. 😁

Saanen huomauttaa, että olen tässä ketjussa kommentoinut aloituksen sisältöä myös muualla kuin ensimmäisessä kommentissani. Koska nämä "pätemisestä" syyttävät jättävät sen kommentin huomiotta, olen varma, että heillä ei koskaan ollut tarvettakaan keskustella muusta kuin minusta. Se on sääli aloittajalle, mutta suuri hupi minulle.

🦄

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      69
      2680
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2647
    3. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1977
    4. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      16
      1976
    5. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1948
    6. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      270
      1917
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1251
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      35
      1041
    9. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      90
      946
    10. Bachelor Suomi: Ada saa lähtöpassit - Tilanne kärjistyy, itkua, syyllisyyttä: "Miehistä mä en..."

Ada joutui nielemään pettymyksen karvasta kalkkia... Adan pelko osoittautui todeksi, eikä hän ei saanut ruusua ruususer
      Bachelor
      17
      929
    Aihe