Leo M. tekee tiliä - tarkoitan selvittää suhdettaan Benny Hinniin

Anonyymi

29

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Matt.12:36-37 Mutta minä sanon teille: jokaisesta turhasta sanasta, mikä ihmset puhuvat, pitää heidän tekemän tili tuomiopäivänä. Sillä sanoistasi sinut julistetaan vanhurskaaksi, ja sanoistasi sinut tuomitaan syyliseksi. 1Piet.4:5 Mutta teidän on tehtävä tili hänelle, joka on valmis tuomitsemaan eläviä ja kuolleita. Saaran.12:14 Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se kyvää tai pahaa.

• Anonyymi

Room.14:10 Mutta sinä, minkätähden sinä tuomitset veljesi? Taikka sinä toinen, minkätähden sinä halveksit veljeäsi? Sillä kaikki meidät asetetaan Jumalan tuomioistuimen eteen. 2Kor.5:10 Sillä kaikkien meidän pitää ilmestyvän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että kukin saisi sen mukaan, kuin hän ruumiissa ollessaan on tehnyt, joko hyvää tai pahaa. Ps.62:13 Ja sinun, Herra, on armo; sillä sinä maksat kullekin hänen tekojensa mukaan.

• Anonyymi

Hihhulit ovat käärinet ameriikassa muhkeat tuotot!🤑🤑

• Anonyymi

Job.34:11 Vaan hän kostaa ihmiselle hänen tekonsa ja maksaa miehelle hänen vaelluksensa mukaan. Jer.32:17-19 Oi Herra! Katso, sinä olet tehnyt taivaan ja maan suurella voimallasi ja ojennetulla käsivarrellasi: ei mikään ole sinulle mahdotonta; sinä, joka teet laupeuden tuhansille, mutta kostat isäin pahat teot heidän jälkeensä heidän lastensa helmaan; sinä suuri, voimallinen Jumala, jonka nimi on Herra Sebaot, suuri neuvossa ja väkevä teossa, sinä, jonka silmät ovat avoimet tarkkaamaan kaikkia ihmislasten teitä, antaaksesi itsekullekin hänen vaelluksensa ja hänen töittensä hedelmän mukaan. Matt.16:27 Sillä Ihmisen Poika on tuleva Isänsä kirkkaudesta enkellensä kanssa, ja silloin hän maksaa kullekin hänen tekojensa mukaan. Room.2:6 hänen, joka antaa kullekin hänen tekojensa mukaan. Ilm.22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani, antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan. Ilm.20:12

• Anonyymi

Jer.17:10 Minä, Herra, tutkin sydämen, koettelen munaskuut, ja annan jokaiselle hänen vaelluksensa mukaan, hänen töittensä hedelmän mukaan. Ilm.2:21-23 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan. Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kansaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa; ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan. Ilm.20:12-13

• Anonyymi

Tuon tason "raamatunopettaja" ei "vahingossa", unissaankaan "tee virhettä" ja eksy henkilöihin, kuten Benny Hinn.

Kyllä Meller on tiennyt, mitä teki. Rahanhimo ohjaa häntä.

Yrittää nyt yhtä epärehellisesti kuin ennenkin, "pestä kasvojaan". Älkää uskoko häntä, tässäkään.

Epäilen, ettei Meller todellisuudessa ole edes uudestisyntynyt. Itse en häntä koskaan kuuntele, mutta tiedän hänet pintapuolisesti.

• Anonyymi

sama juttu, tiedän pintapuolisesti, en takuuvarmasti kuuntele, enkä kuuntele muitakaan näitä eksyttäviä lahkoja.
        kuin ihmeessä ihmiset rupee lähes palvoon, jotakin puhujaa !!!

vaikka eläisin "indokiinassa", kuulematta ketään, niin sydämen usko minkä Jumala on antanut, se on
        "aina mukana !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sama juttu, tiedän pintapuolisesti, en takuuvarmasti kuuntele, enkä kuuntele muitakaan näitä eksyttäviä lahkoja.

vaikka eläisin "indokiinassa", kuulematta ketään, niin sydämen usko minkä Jumala on antanut, se on
        "aina mukana !!!

Kuunnelkaapa kuitenkin jutttua tästä Bennystä.
        Kyllä aidossa sydämmenuskossa oleva kestää totuudenkin faktaa lankeamatta hieman kuulla.
        Ei se ole mitään korvasyyhyä ja eksytystä.

Saarnaajat:
        https://areena.yle.fi/audio/1-50760460

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"aina mukana !!!

Onkohan tuollainen asenne "en koskaan kuuntele", "takuuvarmasti en kuuntele" aivan raamatullinen. On nimittäin kirjoitettu: "... koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on."

• Anonyymi

Jes.40:15 Biblia (1776) Katso, pakanat ovat niinkuin pisara, joka jää ämpäriin, niinkuin rahtu, joka jää vaakaan; katso, luodot hän kuljettaa niinkuin pikuisen tomun. Jes.41:23-24 Ilmoittakaa, mitä vastedes tapahtuu, tietäääksemme, oletteko te Jumalia. Tehkää hyvää tai tehkää pahaa, niin me katsomme ja ihmettelemme. Katso, te olette pelkää tyhjää, ja teidän tekonne ovat turhat. Ps.39:5-7 Herra, opeta minua ajattelemaan loppuani, ja mikä minun päivieni mitta on, että ymmärtäisin, kuinka katoavainen minä olen. Katso, kämmenen leveydeksi sinä teit minun päiväni, ja minun elämäni on sinun edessäsi niinkuin ei mitään. Vain tuulen henkäys ovat kaikki ihmiset, kuinka lujina seisokootkin. Sela. Varjona vai ihminen vaeltaa, turhaan vain he touhuavat, kokoavat, eivätkä tiedä, kuka ne saa. Ps.62:10 Vain tuulen henkäystä ovat ihmislapset, vain valhetta ihmisen lapset: kaikki he nousevat vaa'assa ylös köykäisempinä kuin tuulenhenkäys. Ps.146:4 Kun hänen henkensä lähtee hänestä, niin hän tulee maaksi jälleen; sinä päivänä hänen hankkeensa raukeavat tyhjiin. Sananl.13:7 Toinen on olevinaan rikas, omistamatta mitään, toinen olevinaan köyhä, vaikka on tavaraa paljon.

• Anonyymi

Sananl.30:8-9 Vilppi ja valhepuhe pidä minusta kaukana. Älä köyhyyttä, älä rikkautta minulle anna; anna minulle ravinnoksi määräosani leipää, etten kylläisenä tulisi kietäjäksi ja sanoisi: Kuka on Herra? ja etten köytyneenä varastaisi ja rikkoisi Jumalan nimeä vastaan. 1Tim.6:7-9 Sillä me emme ole maailmaan mitään tuoneet, emmekä myös voi täältä mitään viedä; mutta kun meillä on elatus ja vaatteet, niin tyytykäämme niihin. Mutta ne, jotka rikastua tahtovat, lankeavat kiusaukseen ja paulaan ja moniin mielettömiin vahingollisiin himoihin, jotka upottavat ihmiset turmioon ja kadotukseen. Sananl.11:28 Joka rikkauteensa luottaa, se kukistuu, mutta vanhurskaat viherilöitsevät niinkuin lehvä.

• Anonyymi

Matt.13:22 Mikä taas orjantappuroihin kylvettiin , on se, joka kuulee sanan, mutta tämän maailman huoli ja rikkauden viettelys tukahuttavat sanan, ja hän jää hedelmättömäksi. Mark.10:23-25 Silloin Jeesus katsoi ympärilleen ja sanoi opetuslapsillensa: Kuinka vaikea onkaan niiden, jolla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan! Niin opetuslapset hämmästyivät hänen sanoistaan. Mutta Jeesus rupesi taas puhumaan ja sanoi heille: Lapsukaiset, kuinka vaikea onkaan niiden, jotka luottavat tavaraansa, päästä Jumalan valtakuntaan! Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan. Ps.62:11 Älkää luottako väkivaltaan, älkää turhaan panko toivoanne ryöstettyyn tavaraan. Jos rikkautta kartuu, älkää siihen sydäntänne kiinnittäkö. Ps.11: 31 Katso, vanhurskas saa palkkansa maan päällä, saati sitten jumalaton ja ayntinen. 1Piet.4:17-19

• Anonyymi

Ps.25:13 Hänen sielunsa saa nauttia hyvää, ja hänen jälkeläisensä perivät maan. Ps.37:9-11 Sillä pahat hävitetään, mutta jotka Herraa odottavat, ne perivät maan. Hetkinen vielä, niin jumalatonta ei enää ole; kun hänen sijaansa katsot, on hän jo poissa. Mutta nöyrät perivät maan ja iloitsevat suuresta rauhasta. Ps.37:29 Vanhurskaat perivät maan ja asuvat siinä iankaikkisesti.

• Anonyymi

Ps.37:20-22 Sillä jumalattomat hukkuvat, ja Herran viholliset ovat kuin niittyjen koreus: he katoavat, niinkuin savu. Jumalaton ottaa lainan eikä maksa, mutta vanhurskas on armahtavainen ja antelias. Sillä hänen siunaamansa perivät maan, mutta hänen kiroamansa hävitetään. Ps.1:6. 68:3

• Anonyymi

Valit. 4:6 Tyttären, minun kansani, syntivelka on Sodoman syntiä suurempi; Sodoma hävitettiin yhtäkkiä kätten siellä riehumatta. Valit. 4:10 Armelijaat vaimot keittivät omin käsin lapsisnsa: ne tulivat heille ruuaksi tyttären, minun kansani sortuessa. 3Moos.26:29. 5Moos.28:53. 2Kun.6:29

• Anonyymi

Ole hiljaa antikristuksen antti ja pakanapappi myheritage-valhejuutalainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hiljaa antikristuksen antti ja pakanapappi myheritage-valhejuutalainen.

Helluntailainen kateus etnisiä juutalaisia kohtaan... 🤭

• Anonyymi

Mahtaakohan Melleri pyytää anteeksi omia kymmenyskiristyksiään?

• Anonyymi

Kerro ihmeessä mitä nuo 'kymmenyskiristykset' ovat.

• Anonyymi

Hirveää ja rikollista puhetta. Ei aidon uskovan, mutta uskontoa hyväksikäyttävän talousrikollisen.

Tuommoista äijää jotkut sitten kuuntelevat ja tulevat peloilla manipuloiduiksi.

Itse en maksa "kymmenyksiä" minnekään tai kellekään, mutta toisaalta pyrin mahdollisuuksien ja tilanteiden mukaan auttamaan, jos oletan jossain olevan aidon avuntarpeen.

Mikä tahansa sota, tai pakolaisuus ei vedätä itseäni, kiinnitän huomioni mieluummin silminnähden hädänalaiseen yksilöön, kuin joukkoon ja jos mahdollista, autan suoraan tällaisessa tilanteessa. Tuolla kaduilla kulkee monenmoista ressukkaa, ei ne ole aina kerjäläisiksikään laittautuneita. Ihmisellä on vaan kusinen tilanne.

• Anonyymi

Otsikon alku pitää ainakin paikkansa - se, että Leo M. tekee tiliä.

• Benny HILL on hauskempi.

• Anonyymi

1Aikak.17:20-21 Herra, kaiken sen mukaan, mitä me olemme korvillamme kuulleet, ei ole sinun vertaistasi, eikä ole muuta Jumalaa kuin sinä. Ja missä on maan päällä toista kansaa sinun kansasi Israelin vertaista, jota Jumala itse on käynyt lunastamaan kansakesnsa, ja niin sinä olet tehnyt itsesi suuren ja peljättävän nimen karkoittamalla pakanat kansasi tieltä, jonka sinä Egyptistä lunastit. Ps.9:6 Sinä nuhtelit pakanoita, tuhosit jumalattomat; sinä pyyhit pois heidän nimensä iäksi ja ainiaaksi. Ps.9:16 Pakanat ovat vajonneet kaivamaansa hautaan; heidän jalkansa takertui verkoon, jonka he virittivät. Ps.44:3 Sinä karkoitit kädelläsi pakanat, mutta heidät sinä istutit, sinä hävitit kansat, mutta heidät sinä levitit. Ps.80:9-12

• Anonyymi

Ps.105:44-45 Ja hän antoi heille pakanain maat, ja he ottivat omansensa kansojen vaivannäöt, että he noudattaisivat hänen käskyjänsä ja ottaisivat hänen laestansa vaarin. Halleluja! 5Moos.6:24-25

• Anonyymi

Luin ensin vahingossa, että Benny Hilliin.

• Anonyymi

1Moos.33:20 Ja hän pystytti siihen alttarin ja antoi sille nimen Eel **, Israelin Jumala. * Hebreaksi sukkot. ** Nimi merkitsee: Jumala.

• Anonyymi

Hienoa se kuitenkin että filistealaistaustainen pakana Benny on tullut lopulta järkiinsä. En ihmettele yhtään Leon vaikeaa asemaa suhteessa sulavasanaiseen Bennyyn.

Mulla opetuslähteenä on Raamattu. Mihinkään livets ordeihin sun muihin en lähde mukaan kun Raamattu on ainoa ja kaikenkattava oppilähde. Suoraan sanottuna ihmetyttää ja keljuttaa miten helposti ihmiset menevät menesteologioihin ja liberaaliteoligioihin ynnä tuhansiin muihin Jumalasta erkaannuttavuuksiin.

Sanonpahan vaan etä Raamatun tutkiminen ja samalla Herran puoleenhuokailut: Jumala, auta, ymmärtämään, auta, miten parhaaksi katsot, rakastan sua, on hyvä olla kanssasi. Itselläni juuri nyt menossa Jesajan kirja, jossa lopun aikoja käsittelevää vielä toteutumatonta profetiaa Eufrat-virran muuttumisesta 7:ksi puroksi, jotka voi kävellen ylittää. Jeesus on Herramme, halleluja!

Selef Urge

• Anonyymi

Ilm.9:13-15. Ilm.16:12 Ja kuudes enkeli vuodatti maljansa suureen Eufrat-virtaan, ja sen vesi kuivui, että tie valmistui auringon noususta tulevalle kuninkaille. Jes.11:15-16. 41:2, 24-25

• Anonyymi

Eikö valheetkin pitäisi tunnustaa ja korjata?
      Jos kirjoittaa kirjan ja sanoo sitä Tapio Nousiaisen kirjoittamaksi, eikö silloin ole kyseessä kadotukseen johtava synti? Ilmestys 21:8.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      68
      4351
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      97
      3903
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      50
      3426
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      22
      2683
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      24
      2518
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      56
      2373
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      43
      2207
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1858
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39