Mitä pitäisi tehdä jos

Anonyymi

rakastuu palstalaiseen?

68

724

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juoda lisää viinaa, jotta rakkauden tuntemus säilyisi, sillä jos ei viina juo niin ...

• Anonyymi

Kyllä kyllä😂 piikkiä tulee

• Anonyymi

Olla aika huolissaan, sillä se ei ole todenperäistä. Vaikka joku ajatuksiaan kivasti purkaisikin, joka sinällään on kiehtovaa, niin tosielämässä hän voisi olla aivan toisen kaiken ja myös ulkonäkö ei välttämättä miellytä. Kyllähän jollakin lailla omaa silmää miellyttävä pitää olla ja riittävästi kemiaa ja vetovoimaa pitää löytyä.

• Vaikka perheen, niin kun mä tein rakastuttuani palstalaiseen reilut 12 vuotta sitten.

• Anonyymi

Minkäslainen perhe sulla on? Palstahan tosin vaikuttaa yhdeltä suurelta perheeltä, hirmu hyvä markkinointikikka nykypäivän juurettomuutta vastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Minkäslainen perhe sulla on? Palstahan tosin vaikuttaa yhdeltä suurelta perheeltä, hirmu hyvä markkinointikikka nykypäivän juurettomuutta vastaan.

Puoliso ja kaksi lasta.

• HALiMONSTERi kirjoitti:

Puoliso ja kaksi lasta.

Puoliso löytyi miehen logiikka osiolta, oli sinkkumies ja on minua reilusti nuorempi. On tässä möllötetty yhdessä jo melko pitkään. Muksutkin kasvaa kohinalla isoiksi.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Puoliso löytyi miehen logiikka osiolta, oli sinkkumies ja on minua reilusti nuorempi. On tässä möllötetty yhdessä jo melko pitkään. Muksutkin kasvaa kohinalla isoiksi.

ei varmaan tältä palstalta löytynyt kumpania,

• Anonyymi kirjoitti:

ei varmaan tältä palstalta löytynyt kumpania,

Ei sinkkupalstalta. On täälläkin yksi kiinnostava ja mielenkiintoinen ihminen ollut, mutta jäi vain toteamisen tasolle.

• Yym, ei ollut kukaan palstan miehistä. En ole miehiin ihastunut sitten vuoden 2009 jälkeen. Enkä naisiinkaan, kun yhteen. Oli siis nainen, ei mies. En ole herkästi ja ahkeraan ihastuvaa tyyppiä, onneksi. :)

• En usko, että tässä viitataan muhun, mutta noin muuten mä en ole koskaan täällä "rakastunut" tai edes ihastunut kehenkään, enkä muutenkaan pitänyt deittailualustana 😅 Sanotaanko näin, että 86, ex-pulla ja iso D ovat olleet jonkinlaisia kavereitani palstalla, ja muutaman nykyisen nimimerkin kanssa olen käynyt toisinaan mielenkiintoisia ja hyvin argumentoituja keskusteluja palstalla.

Mutta sitä olen joskus itse miettinyt, että tällä alustalla olen kuitenkin kirjoittanut paljon aika henkilökohtaisia juttuja ja esimerkiksi myöntänyt joitain heikkouksiani tai ongelmiani, mitä en välttämättä muussa ympäristössä myöntäisi kovinkaan helposti. Johonkin siloteltuun Tinder-profiiliin verrattuna, jos tänne kirjoittaa kauan ja paljon itsestään, niin ihan varmasti moni anonyymi oppii tavallaan "tuntemaan" periaatteessa täysin vieraan ihmisen varsin hyvinkin 🙄 Vaikka tuskinpa mun jutuillani ketään täällä hurmataan, mutta ainakin aika rehellisen ja suodattamattoman kuvan ihmisestä saa. Ei pitäisi monikaan asia tulla enää yllätyksenä 😅

• Anonyymi

Ei täällä kehtaa sua kiusoittelella, kun olet tuollaisena ihan ok:) ai nuo aitojutut. Noh totanoi, 140 km/h luukuttanut huiput, tarviiko harjoittelua lisää. Pc:tä puuttuu ohjaimet ja aina ajan rajoituksen mukaan. Mukavuusalue 90 km/h. Kelpaako kisaan? 🤔🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä kehtaa sua kiusoittelella, kun olet tuollaisena ihan ok:) ai nuo aitojutut. Noh totanoi, 140 km/h luukuttanut huiput, tarviiko harjoittelua lisää. Pc:tä puuttuu ohjaimet ja aina ajan rajoituksen mukaan. Mukavuusalue 90 km/h. Kelpaako kisaan? 🤔🤭

No juu. Mun autossa on rallivaihe, sanoi naapuri. En ole sitä käyttänyt koskaan, mutta meni kerran moottoritiellä manuaalivaihteellle ja ajoin loppumatkan kai kakkosella. Ja tosiaankin olin järkyttynyt uuden auton oudosta viasta 😅 Onneksi loppumatkalla oli paljon hidasteita, eikä tarvinnut painaa kaasua, kun tuntui että kone kehnouttaan ja tuotevikaansa niin huusi 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Huomenta. Pidetään lyricakahvi tänään laihempana ja vastaukset tiiviinä. 😅

Älä tuijota todellakaan liikaa huippuja, sillä jos ajo hitaissa tai keskinopeissa kaarteissa ei ole yhtään soljuvaa, tai hallitun aggressiivista, niin eipä ne huiput ratkaise paljoakaan. Ero esim. tupla-ahdetun 600hp Lancia Delta S4:n ja jonkun modernin 280hp Polon välillä voi olla yllättävän pienikin pätkillä, eikä kaikissa tapauksissa aina edes B-ryhmäläisen hyväksi vaikka voimaa löytyykin.

• Anonyymi kirjoitti:

No juu. Mun autossa on rallivaihe, sanoi naapuri. En ole sitä käyttänyt koskaan, mutta meni kerran moottoritiellä manuaalivaihteellle ja ajoin loppumatkan kai kakkosella. Ja tosiaankin olin järkyttynyt uuden auton oudosta viasta 😅 Onneksi loppumatkalla oli paljon hidasteita, eikä tarvinnut painaa kaasua, kun tuntui että kone kehnouttaan ja tuotevikaansa niin huusi 😂

Meni varmaan joku sport-ajotila tms päälle, tai vieläkö autoissa on sellainen että automaatin voi pakottaa esim max. kakkoselle? 🤔 Automaattia, tai varsinkaan kovin uutta sellasta en ole juurikaan ajanut, mutta ei äkkiseltään tule muutakaan mieleen 😃

• Anonyymi

Niin, ei viitattu, ei.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, ei viitattu, ei.

Enkä mä niin olettanutkaan, vaan pohdin että voiko parhaimmillaan/pahimmillaan tällainen palsta olla sellainen, missä joku voi kiinnostua toisesta ihmisestä saatuaan lähes täysin suodattamattoman vaikutelman muuten ihan vieraasta ihmisestä. Tai voiko ihminen esim. tällaisella alustalla puoliksi tahtomattaan erottua "edukseen" verrattuna esimerkiksi siloiteltuun Tinder-profiiliin, vaikka mielestäni aika persoonallinen mulla sekin on aina ollut.

En mä lamppujakaan vaihda niin, että pitelen niistä kiinni ja maailma pyörii ympärilläni. Tuli vain mieleen pohtia tällaistakin. Ja on mulle paljon käsittämättömämpiä juttujakin tullut vastaan, kuten vaikka nyt se poikuudenmenetysepisodi noin 3,5 vuotta sitten kaikkine erikoisine piirteineen kokonaisuudessaan.

Ja on täällä moni muukin kertonut jonkin verran itsestään, niin tottakai ulotan tän pohdintani kaikkiin sellaisiin, ja oikeastaan vieläpä itseäni todennäköisemmin kun ei läheskään kaikki juttuni ole välttämättä mitään mairittelevia turn-oneja ellei "Karalahti-tyylistä" rehellistä äijän puhetta sellaiseksi laske.

• Vähän riippuu....

Jos pelkästään juttujen perusteella rakastuu, kannattaa tutkia tunne, mutta jos on tapaillut jotakuta palstalta ja rakastuu, niin eikun vaan kertomaan tunteista kiireellä. Loppu menee sit miten menee...

• Anonyymi

Kertoa oikeasti puolin ja toisin. ------> Sopia tapaaminen ja nähdä IRL. 💕

• Anonyymi

Jos ei tiedä mitä tekisi, niin on parempi kun ei tee yhtään mitään, eipä tee ainakaan mitään tyhmyyksiä.

• Anonyymi

Jos et tiedä mitä teet, älä tee mitään.

• Anonyymi

Voi vaikka lähettää alapääkuvia rakastetulleen.

Iaskin..väärin

• Mahtaako olla järkevää? Ties mihin ne kuvat päätyy. En lähettäs.

• Puhelinluettelossa on paljon naisia. Sieltä saattaisi löytyä rakas, jos vain uskaltaisi soittaa niille...

"Hei, sinkkuna vaan soittelen ja lähestyn sinua iloisella asialla. Nyt olisi tarjolla hyvä mies..."

"...onkos teidän taloudessa jo mies ja millainen se on. Meinaan että nyt olisi helppo vaihtaa parempaan..."

"..eikös kuule nyt panna sulle mies tulemaan..."

• Anonyymi

Heittää suolaa vasemman olan ylitse taaksepäin ja sylkäistä kolmesti, suunnalla ei niin väliä kunhan muistaa ettei syleksi vastatuuleen 😁, sitten vasta treffeille

• Juosta... 😜

• Syliin vai karkuun? :D

Syliin vai karkuun? :D

🤣🤣🤣Hyvä tarkistus, mitäs jätin täsmentämättä! Ja nyt kun asian noin esitit, niin enpä enää tiedä kumpi...

• randombypasser kirjoitti:

🤣🤣🤣Hyvä tarkistus, mitäs jätin täsmentämättä! Ja nyt kun asian noin esitit, niin enpä enää tiedä kumpi...

Pitihän se täsmennys tiedustella. :P

Pitihän se täsmennys tiedustella. :P

Hyvä kuitti, kun ajatus oli et karkuun tietty, mut sit on joskus elämässä tapahtunut asioita jotka taas ohjaavat ihan toiseen suuntaan 😱😅

Hyvä kuitti, kun ajatus oli et karkuun tietty, mut sit on joskus elämässä tapahtunut asioita jotka taas ohjaavat ihan toiseen suuntaan 😱😅

Nii, aina välillä tekeeki mieli juosta syliin eikä karkuun. Sitten se pruukaa mennä vielä niin, että ite kun juoksis syliin niin se toinen juoksee mielummin karkuun. Elämä on. 🤷🏼‍♂️

Nii, aina välillä tekeeki mieli juosta syliin eikä karkuun. Sitten se pruukaa mennä vielä niin, että ite kun juoksis syliin niin se toinen juoksee mielummin karkuun. Elämä on. 🤷🏼‍♂️

Joo, aika klassikko, ite juoksee kohti ni toinen pakenee. Ja kun ite lyö liinat kiinni, niin toinen kääntyy ympäri ja juoksee kohti. Ääääk ja karkuun 🤣🤣

Joo, aika klassikko, ite juoksee kohti ni toinen pakenee. Ja kun ite lyö liinat kiinni, niin toinen kääntyy ympäri ja juoksee kohti. Ääääk ja karkuun 🤣🤣

Se on joku magneettien hylkimisreaktio tyyppinen ilmiö. :'D

Se on joku magneettien hylkimisreaktio tyyppinen ilmiö. :'D

Väkisinkin, joo! Joutaisivat fyysikot mieluummin sitä tutkimaan, turha tuhlata aikaa johonkin pimeään aineeseen tms. 😁

Väkisinkin, joo! Joutaisivat fyysikot mieluummin sitä tutkimaan, turha tuhlata aikaa johonkin pimeään aineeseen tms. 😁

No sepä! :)

• Anonyymi

En usko, että palstalla voi rakastua. Palstalla voi kiinnostua mutta tuskin kovinkaan yleistä.

• Anonyymi

Täällä voi rakastua ja helposti tottakai :) Täällä on rakastua omiin mielikuviin. Jokaisen tekstin takana voi olla potentiaalinen suhde ja kumppani. Se ei vaan ole yhtä itseselvää, kuin että tapaisimme oikeasti. Sen estää se, että ihmiset on epävarmoja itsestään, eikä unelma ole koskaan todellisuus.

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä voi rakastua ja helposti tottakai :) Täällä on rakastua omiin mielikuviin. Jokaisen tekstin takana voi olla potentiaalinen suhde ja kumppani. Se ei vaan ole yhtä itseselvää, kuin että tapaisimme oikeasti. Sen estää se, että ihmiset on epävarmoja itsestään, eikä unelma ole koskaan todellisuus.

Miksi ihmiset sitten on niin epävarmoja? Mitä sinkun tarvitsee empiä, jos joku kiinnostaa tutustua? Eihän tutustuminen vielä avioliittopakkoa tarkoita, vaan hissuksiin tutustumista.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Miksi ihmiset sitten on niin epävarmoja? Mitä sinkun tarvitsee empiä, jos joku kiinnostaa tutustua? Eihän tutustuminen vielä avioliittopakkoa tarkoita, vaan hissuksiin tutustumista.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta vastaan silti. Itse huomaan olevani tilanteissa aika epävarma kuitenkin. Mielummin vetäytyy ja jättää kasvokkain ilmaisemasta suoraan kiinnostusta. Se on oikeasti aika vaikeaa. Moni jää myös sinkuksi osittain sen vuoksi.

• Anonyymi kirjoitti:

En ole tuo, jolle vastasit, mutta vastaan silti. Itse huomaan olevani tilanteissa aika epävarma kuitenkin. Mielummin vetäytyy ja jättää kasvokkain ilmaisemasta suoraan kiinnostusta. Se on oikeasti aika vaikeaa. Moni jää myös sinkuksi osittain sen vuoksi.

Ootko miettinyt miksi se on vaikeaa?

• Anonyymi

Samaa sanoisi ;) En tapailee ketään, koska olen parisuhteessa, sanoo Halimonsteri;)
        En tapaile vaikka olisi yleisiä tapahtumia, koska en ota kuppia, eikä muutenkaan kiinnosta, etkä sinä kiinnosta, eikä uudet tuttavuudet kiinnosta vaikka olisit ystävyyssuhde, sanoo Halimonsteri;) ... TIUKAAN SÄVYYN!;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa sanoisi ;) En tapailee ketään, koska olen parisuhteessa, sanoo Halimonsteri;)
        En tapaile vaikka olisi yleisiä tapahtumia, koska en ota kuppia, eikä muutenkaan kiinnosta, etkä sinä kiinnosta, eikä uudet tuttavuudet kiinnosta vaikka olisit ystävyyssuhde, sanoo Halimonsteri;) ... TIUKAAN SÄVYYN!;)

Jos Halimonsteri on palstan avoin ja toimeliain ihminen, niin mitä me muut? :) Kysyn vaan. 1,2,3,4,5,6,7,8..

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Ootko miettinyt miksi se on vaikeaa?

Olen. Se tuntuu olevan aika monille vaikeaa. ;O ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täh?! Mikä kommentti on poistettu välistä? Kuka Urpo-Peter siinä yrittää esiintyä toisena palstalaisena?!

• Anonyymi kirjoitti:

Olen. Se tuntuu olevan aika monille vaikeaa. ;O ;)

Eikö kuitenkin mielenkiinto saa ottamaan askeleen ja rohkaistumaan sen verran, että ilmaisee kiinnostustaan?

Tietysti, jos kiinnostus ei ole kovin itsepintaista, voikin olla helpompaa niellä se jääden vaiti, kun ilmaista se kohteelleen.

Mä olen sillain miettinyt, että niin harvoin törmää ihmiseen joka oikeasti kiinnostaa tutustua, ettei ainakaan mulle ole kovin helppoa taas jättää yrittämättä edes kertoa, että kiinnostaa. Sitten jääpi harmittamaan, jos ei uskaltanut ja tyyppi lipee ikiajoiksi ulottumattomiin. Voi se sen tehdä silti, mutta ainakin tuli yritettyä.

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Eikö kuitenkin mielenkiinto saa ottamaan askeleen ja rohkaistumaan sen verran, että ilmaisee kiinnostustaan?

Tietysti, jos kiinnostus ei ole kovin itsepintaista, voikin olla helpompaa niellä se jääden vaiti, kun ilmaista se kohteelleen.

Mä olen sillain miettinyt, että niin harvoin törmää ihmiseen joka oikeasti kiinnostaa tutustua, ettei ainakaan mulle ole kovin helppoa taas jättää yrittämättä edes kertoa, että kiinnostaa. Sitten jääpi harmittamaan, jos ei uskaltanut ja tyyppi lipee ikiajoiksi ulottumattomiin. Voi se sen tehdä silti, mutta ainakin tuli yritettyä.

Joskus. Tosin harvoin koko paketti on niin kiinnostava, että jaksaisi nähdä vaivaa. Kyllä monikin puhelias tuossa vaiheessa vaikenee, jos todella kiinnostava löytyisikin.

Ehkä laulelen ja piereskelen yksin koko loppuelämän. ;O ;) ;DDD

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus. Tosin harvoin koko paketti on niin kiinnostava, että jaksaisi nähdä vaivaa. Kyllä monikin puhelias tuossa vaiheessa vaikenee, jos todella kiinnostava löytyisikin.

Ehkä laulelen ja piereskelen yksin koko loppuelämän. ;O ;) ;DDD

Höh. Vaatii melkoista itsekuria olla hiljaa, vaikka ei halua olla hiljaa. :D

Noniin, minä meen yöunille vaihteeksi. Huomenna on laitospäivä. Öitä. :)

• Anonyymi
        HALiMONSTERi kirjoitti:

Höh. Vaatii melkoista itsekuria olla hiljaa, vaikka ei halua olla hiljaa. :D

Noniin, minä meen yöunille vaihteeksi. Huomenna on laitospäivä. Öitä. :)

Jokin siinä kohtaa aina henkeä salpaa. Sitä onneksi sattuu harvemmin.

Yökköset! Minulla on luku- ja kirjoituspäivä. :)

• Hankkiutua mielentilatutkimuksiin..

Että oikein rakastua.. ei ole mahdollista .. en ainakaan usko. Sillä palstalla ihmiset ovat pääasiassa mielikuvia. Mielikuvia kirjoitusten takana olevasta ihmisestä. Sama kuin rakastuisi mielikuvitusolentoon.

• Kyllä se ihan helpostikin onnistuu, rakastua palstalaiseen, jos niikseen tulee.. ei kuitenkaan palstalla, vaan IRL. :)

Vaan eihän tuo kysynytkään palstalla rakastumisesta, vaan palstalaiseen rakastumisesta.

Kyllä se ihan helpostikin onnistuu, rakastua palstalaiseen, jos niikseen tulee.. ei kuitenkaan palstalla, vaan IRL. :)

Vaan eihän tuo kysynytkään palstalla rakastumisesta, vaan palstalaiseen rakastumisesta.

Hyvä pointti. Mä kun kelasin jutun niin, että palstalla...

Kyllä mä luulen että palstalaiseen kuin palstalaiseen voi rakastua. Joku jossakin ja niin päin pois.

• Anonyymi

Ei kannata palstalaiseen rakastua. Palstalaisella voi olla piilevä viinamiestauti.

• Anonyymi

Kohtalon ivaa kun anonyymi rakastuu anonyymiin.

• Anonyymi

Moi. Mistä päin oot? Oon rakastunut suhun :D

• Pitäisi laajentaa elinpiiriään.

• Anonyymi

Esmex voi stalkkeroida ja kiusata ihastustaan palstalla koko henkensä palosta, niin että koko palstanväki on sekaisin:) Sillä aikaa kohde saa tilaisuiden vähin äänin hiipiä henkeä vetämään ja vaihtamaan nicciä?

• Hah hah! Tuosta tulee mieleen ihan 7-10v poikien ihastumiset. Usein ihastus näkyy juuri härnäämisenä. Aikuisiin naisiin eli sama strategia taida tehota.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Hah hah! Tuosta tulee mieleen ihan 7-10v poikien ihastumiset. Usein ihastus näkyy juuri härnäämisenä. Aikuisiin naisiin eli sama strategia taida tehota.

Onko sulla ponnaria mistä vetää? ;)

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla ponnaria mistä vetää? ;)

Kotona on usein. 😆 Tuotan kyllä pettymyksen, koska etsin tuon alakouluvaiheen kauan sitten jo ohittanutta miestä, enkä anna kenenkään vetää tukasta edes leikillään.

• Jos ihminen rakastuu, ei se katso paikkaa ja aikaa.

En myöskään usko, että pelkän kirjoituksien perusteella voi rakastua. Ihastua voi ihmisen persoonaan (jos kirjoittaa omana itsenään, meitäkin on paljon), joku asia voi tehdä vaikutuksen, kirjoittaja voi tuntua hyvin kiinnostavalta ihmiseltä tai voi löytyä paljon yhteistä. Siis palsta voi luoda kiinnostuksen ja jopa ihastuksen. Vähän sama kun, jos olisi treffipuolella, voisi johonkin ihmiseen mieltyä ja ihastua jo kirjoittelun perusteella. Silti tapaaminen irl, jos sellaista tulee koskaan, ratkaisee vahvistuuko alkuihastus vai himmeneekö se kerralla. Mutta palsta voi olla ihan yhtä hyvin alku suhteelle kuin vaikka harrastus, työ, baari tai deittisovellukset.

• Anonyymi

Sanonyt...-töiltä ettässä olet 'idoooti"... mutta kun sanoin nonin jotain ja tytöt ymmärsivät idiottimaisen sanonanikin :LD

• Anonyymi

Hyvä autopeli tuokin Viper Raing... joku saakelin alle §000bhp-mustangi forgiltakin yrit kilata niin kiilasin Dog´doige Viperille 450BMP aubam ögubtööb iussa,,''nytta

• Anonyymi

tuollainen kuin dodgen peli: viper rasinv: joudut nurmilolle ja sillin ei auta ne 459BHP... pitää yrittää pääswtä radealle takaisin jotta kisaaan...

• Anonyymi

Ei palstalaiseen voi rakastua. Tuntemattomia ovat kaikki ja niin se tulee olemaan aina.

• Anonyymi

Nimeni on Teemu-Inkri Paholainen. enkä luultaasti elä pitkään.

• Anonyymi

Ei ole mahdollista ainakaan palstalla pyörivien isopeppuisten ganstapomojen kohdalla, tunnetaan myös nimellä gansta gay lords.
      https://www.youtube.com/watch?v=wagn8Wrmzuc

P.S. Ei kai sillä loppujen lopuksi ole väliä, onko siellä alla papiska vai harrikka. Kai? Perätorvi pärisee (ja tärisee) joka tapauksessa! ;DDD

• Anonyymi

Onko se totta, että tällä palstalla pyörivillä ganstapomoilla (ja jengiläisillä) on oma gay lordien "jumppakerho"? Olen itse ymmärtänyt asian noin.

• Anonyymi

Sulkea palsta ja tehdä muuta.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      69
      4590
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      100
      4058
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      54
      3599
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2871
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      27
      2619
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      61
      2562
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2459
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1947
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1918
    10. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      252
      1746
    Aihe