Vanhainkodissa 80-vuotiaana voin joutua sanomaan

Anonyymi

Etten koskaan seurustellut nuorena, olin ikuisesti sinkku.

25

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos jotain kiinnostaisi, eli ei.

      • Anonyymi

        Siis se, että olin nuorena sinkku?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis se, että olin nuorena sinkku?

        Eiköhän kaikki ole nuorena sinkkuja. Minäkin olin melkein nelikymppiseksi saakka.
        Ei pitäisi liian nuorena alkaa ainakaan pentuja haaveilemaan, jää leikki-ikä kesken.
        Lääkärit väittää, että eurooppalaisen naisen paras lapsensaanti-ikä on 25-35. Siihen ikään mennessä on jo ehtinyt mähdä muutakin, kuin vaippoja.
        Kumma kyllä miehelle ei ole parasta ennen ikää määritelty.


    • Anonyymi

      Siksi kannattaa nuorena heti juoda viinaa porukoissa jossa naisiin tutustuu. Baareissa pitää myös käydä jotta naisia voi tavata ja kumppanin löytää eikä sitten vanhainkodissa tarvii sanoa että olit ikisinkku?

      T viinamies

    • Anonyymi

      Ehtiihän sitä seurustella vielä vanhainkodissakin. Kyllä vaan, siellä kehkeytyy paljon uusia parisuhteita. Ja kerrankin on miesten markkinat! Mummoja on enemmän 🤗

      xLiner

    • Anonyymi

      Tuskin pääsee vielä "vanhainkotiin" noin nuorena.

      - Sheena

      • Anonyymi

        No mä oon vasta 32 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä oon vasta 32 😀

        Tuskin pääset vanhainkotiin ollenkaan. Eläkeikäsikin taitaa olla tuo 80v 🤣

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin pääset vanhainkotiin ollenkaan. Eläkeikäsikin taitaa olla tuo 80v 🤣

        - Sheena

        Kyllähän noita 80 kymppisiäkin vielä viedään pappilaan. Saavat sitten yhteisen huoneen ja sängyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mä oon vasta 32 😀

        Joudut rintamalle, et elä vanhaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän noita 80 kymppisiäkin vielä viedään pappilaan. Saavat sitten yhteisen huoneen ja sängyn.

        Ei pidä paikkaansa tuokaan väite.


    • Anonyymi

      Vanhainkodista ei löydä kumppania ellei juo viinaa.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Unohdit mainita, et leveä hymy virne päällä ja sanonut ja ylpeä kokemastani.

    • Anonyymi

      Viinamies on nettihäirikkö.

    • Anonyymi

      Vanhainkoteja ei taida enää silloin olla olemassa, on pitänyt säästää ja laittaa kiinni kaikki vanhustenhuolto, kuten Petteri Orphan määrää.

      Vanhusten kuuluu kuolla vain pois, ei tarvita sosiaaliturvaa ollenkaan eläkeläisille.

      Ja sotaveteraanien mitalin sulatetaan jotta voidaan maksaa hallituksen tekemiä velkoja, sulatetaan mössöksi ja myydään metallina.

    • Anonyymi

      elämä on elämistä varten,eikä elämää varten,nauti iloitse ja elä pienistäkin asioista

    • Anonyymi

      Mutta jos olet loukkaantunut niin että joudut vain makaamaan sairaalan sängyssä, on tylsää, on kokemusta... jos ei pysty kävelemään lainkaan.

      Mutta toisaalta silloin on aikaa tehdä omia hommia, kuten tuokin tuon pelin covid3d-aivastaja, musiikit laittaa ja jotain muuta, JA nimenomaan tuo että miten pitää säätää heavy-metal -tyyliset nuotit funk-tyyliseksi, ei paljon eroa mutta tekemistä.

    • Anonyymi

      Ehkä tulevaisuudessa vanhainkodit on ns. tietopankkeja, jonne ihmiset menevät pitämään huolta vanhuksista ja samalla saavat tietoa elämisen kulusta, minkä kokivat tärkeäksi ja kertomaan mennyttä, minkä kokivat positiivisena ja minkä vähemmän. Näin ihmiset oppivat samalla hyödyntämään toisen kokemista virheistä, välttämään niitä vähemmän positiivisia.

      Viisas oppii kerrasta ja vähemmän viisas toistaa virheitä aina vain uudestaan. Elämä opettaa paljon, jos niitä oppii hyödyntämään oikealla tavalla. Ihmiset viisastuu, sukupolvesta toiseen. Näin nämä elämän viisaudet opitaan ottamaan vastaan paremmalla tavalla myöhemmin kuin nyt.

    • Vanhainkotia kannattaa välttää ihan viimeiseen asti. Ite oon suunnitellu lopettaa syömisen jos sellanen tilanne tulee. Mutta sekin on kai yksilöllistä näläntunne. Kun mulla sellasta ei oo, niin ei ois ongelma. Monelle ei ehkä onnistu. Ite tuun lähinnä tyhmäksi, jos oon pitkiä aikoja syömättä. Vanhainhoito on menny tosi huonoksi, vaikka vanhukset on rikkaampia, kun koskaan, niin omaiset onnistuu kuppaamaan heidät niin, että yllättäen lähes kaikki vanhukset on varattomia ja hoitokulut kaatuu yhteiskunnan harteille. Lopulta koko vanhushoitojärjestelmä kaatuu, ja se osuu lopulta meidän omaan nilkkaan, kun me ite niitä palveluita tarvittas, niin niitä ei enää ole, kun olemme omat velvotteet laiminlyöneet ja otettu vaan perintöä joka ei meille kuulu. Vaan se olisi kuulunut yhteiskunnalle ja hoitajien palkkoihin.

      • Anonyymi

        Mun läheinen jätti ottamatta korona- rokotteet, päättelimme siitä, että halu elää oli tiensä päässä. Elinkaari todennäköisesti olisi ollut pitempi, jos halua elää olisi ollut loppu hetkillä enemmän.


      • Anonyymi

        Vanhainkotiin eli hoitokotiin on hyvin vaikea päästä. Lähinnä sinne pääsee vasta kun on todella muistamaton ja/tai monisairas, pitkään asutaan kotona hyvinkin toimintakyvyttömänä ja muistamattomana.

        Vanhuksilla on yleensä pieni eläke, eikä siitä ole mahdollista maksaa yksityisten hoitokotien maksuja (= n. 4000 e/kk). Monella muistisairaalla on suuria vaikeuksia pitää huolta taloudestaan, tämän vuoksi vanhusten ulosottomerkinnät ovat lisääntyneet rajusti.

        Kunnallisen hoitokodin palvelumaksu on 85% nettotuloista, käteen pitää jäädä 167 € käyttövara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhainkotiin eli hoitokotiin on hyvin vaikea päästä. Lähinnä sinne pääsee vasta kun on todella muistamaton ja/tai monisairas, pitkään asutaan kotona hyvinkin toimintakyvyttömänä ja muistamattomana.

        Vanhuksilla on yleensä pieni eläke, eikä siitä ole mahdollista maksaa yksityisten hoitokotien maksuja (= n. 4000 e/kk). Monella muistisairaalla on suuria vaikeuksia pitää huolta taloudestaan, tämän vuoksi vanhusten ulosottomerkinnät ovat lisääntyneet rajusti.

        Kunnallisen hoitokodin palvelumaksu on 85% nettotuloista, käteen pitää jäädä 167 € käyttövara.

        Eläkkeet on kuitenkin parempia kuin koskaan ennen, mutta hoitomaksuja kaatuu kunnille entistä enemmän. Joku tässä ne rahat vie.


    • Anonyymi

      Ohjaimillakin olisi hassua peten etteneen lata jotain autopeliä: toinen jalka kipsissä olisi ja siten et voi painaa jarrua ollenkaan, kaasu pitää olla kaiken aikaa phjassa.

      Olen joskus tein oman rattiohjaimten formula-1 peliin, hieno, manuaalivaiheet mikrokytkimillä peukaloilla painetavissa ratssa ylös ja alas...

    • Anonyymi

      Oi kuinka onnellinen vanhuus sinua odoittaakaan. Saat vanhoilla päivilläsi poikuudenpostohoitoa nuorilta kauniilta naisilta. Kuolet onnelisesti jännämiehenä joka sai naisia vielä vanhana ukkona, kuten Hugh Heffner sai.

    • Anonyymi

      Sinkut voisivat pelastaa maailman ylikansoitukselta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      160
      2761
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      135
      1986
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      1916
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      77
      1579
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1492
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      81
      1488
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1100
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      261
      1031
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      68
      1022
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      73
      920
    Aihe