SInkut palsta on pilalla, vai onko?

Katselin tuossa aamulla sinkut palstan otsikoita. AIka löyhästi ne tuntuvat liittyvän sinkkuuteen. Tässä tänään etusivun otsikot:

- Naiset yrittävät leikkauttaa ruttureikäänsä kauniimmaksi
- Suuripalkkaisten feministien huijaus
- Venäläiset panevat Ukrainalaisia naisia väkisin
- Suomalaisia odottaa sama kohtalo
- Tuollaisen auton haluaisin
-Paljon tienaava vaatii köyhempiä tinkimään elintasostaan
- Varatut miehet ostaa seksiä
-Sampo kaulasen morsian
- Yle Femmalta tuli äsken mielenkiintoinen ohjelma.
-Tasa-arvo on koko yhteiskunnan asia.
-Vieläkö harmis ja kumppanit
- Feministien valtavat tasoerot
- Onko täällä unitulkintatieteenharjoittajia?
...

56

1332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä nauran täällä ääneen tolle listalle, ja varsinkin että miten se alkaa 😂 En tietenkään ukrainalaisiin liittyville otsikoille.

Mutta kertoo juurikin kaiken olennaisen palstan nykytilasta, ja noi ovat vain pelkkiä otsikoita. Jos laskisi, montako kertaa vaikka sana "viina" tai "p1llu" mainitaan täällä yhden päivän aikana niin huhhuh.

• Anonyymi

Kirjoitukset antavat vastauksen myös sille miksi kyseiset kirjoittajamiehet ovat sinkkuja, p1llu -kirjoitukset ovat kuvottavia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitukset antavat vastauksen myös sille miksi kyseiset kirjoittajamiehet ovat sinkkuja, p1llu -kirjoitukset ovat kuvottavia.

Todellakin. Nuo jutut avaavat hyvin sinkkumiesten mielenmaisemaa. Kuten sanotaan, miehet on kuin parkkipaikkoja - parhaat on varattuja ja loput on vammaisille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin. Nuo jutut avaavat hyvin sinkkumiesten mielenmaisemaa. Kuten sanotaan, miehet on kuin parkkipaikkoja - parhaat on varattuja ja loput on vammaisille.

Kiitos että kehut sitten minuakin parhaaksi. 👍

• Anonyymi

ehkä yhteiskunnan palstan kirjoittajat kirjottavat välillä tännekin,

• Anonyymi

Ehkä, mutta miksi te ette kirjottele niistä mistä haluaisitte puhua?

• Anonyymi

No siis täytyy todeta, että mä en esimerkiksi ole vielä tajunnut miksi vaikkapa Kynis kirjoittelee noita jatkuvia feminismialoituksiaan sinkut palstalle. Mä en keksi siihen yhtään muuta edes semijärkevää syytä kuin trollaaminen.

• Anonyymi

Yhtä hyvin sopii kysyä miksi feministit kirjoittelee tänne jatkuvasti ätmeistäkin ja haukkuu ylipäätään miehiä? Trollatakseen ilmeisesti.

• Anonyymi

Miehet onnistuvat pilaamaan palstan kirjoituksillaan. Tuo 3. otsikon aloitus pitäisi poistaa, törkeä.

• Anonyymi

Ei se poistu, vaikka on ilmoitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylläpito pilaa siis myös palstaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin ilmoitin, ei poistu. Se on oikeasti 🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin ilmoitin siitä eilen. Ei poistu, ei.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallista touhua ylläpidosta. Joskus viesti poistuu yhtä pian kuin se julkaistu. Onko siellä vain automaatio, joka tutkii yksittäisiä sanoja ja vastausnopeutta 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallista touhua ylläpidosta. Joskus viesti poistuu yhtä pian kuin se julkaistu. Onko siellä vain automaatio, joka tutkii yksittäisiä sanoja ja vastausnopeutta 🤔

Myös ylläpidon kritisointi törkeiden viestien poistamattomuudesta lähtee hyvin usein.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen että siellä säätää joku vakipalstalainen vapaaehtoisena.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös ylläpidon kritisointi törkeiden viestien poistamattomuudesta lähtee hyvin usein.

xLiner

juu, ei ne oikein tykkää inkvisitiovertailuista...😎

• Anonyymi kirjoitti:

Mä luulen että siellä säätää joku vakipalstalainen vapaaehtoisena.

xLiner

Näin se menee. Se on helppo päätellä, kun viestit lähtee saman tien (jonkun vastaus minulle) ja kun poistetusta itselle tulleesta näkee mitä ensimmäisellä rivillä on kirjoitettu. Sisältö ja salama poistaminen kyllä viittaa palstan ylläpitäjään.

• Anonyymi

En uskoisi että palsta olisi pilalla jos erilaisilla ihmisillä on erilaisia mielipiteitä asioista.

• Anonyymi

Noista lähes kaikki on miesten tekemiä aloituksia, ellei kaikki. eli siinä on syy palstan "pilaantumiseen".

• Anonyymi

Aivan näin.

• Kyllä tästä on tullut myös yleispalsta.

Kolme noista aloituksista oli minun. Syy on yksinkertaisesti se, että aloitukset ovat tarkoitetut luettaviksi. Olen tehnyt aloituksia muillakin palstoilla, mutta missään muualla ne eivät ole herättäneet niin suurta kiinnostusta.

Tosin tahkon vääntäjät ja muut osattomiksi jääneet feministit yrittävät trollata ja häiritä, mutta sitä on kaikilla palstoilla. Eniten kiivautta ja häirintää on kuitenkin politiikka- ja uskontopalstoilla. 🌹👀

• Anonyymi

No miksi et kirjoittele sinne? Etkö pärjää?

• Anonyymi

Pitääkö jokainen ylilääkäri tappaa sairaaloista valtionpetturuus syytteenä

• Pitäiskös tehdä sinkkuaiheisia aloituksia?

• Ei pidä, mutta luulisi sellaisten olevan tällä palstalla jotenkin loogisia. Koitappa mennä tekemään sinkkuaiheisia aloituksia vaikkapa facebookin Siian onginta -palstalle, niin lähtö tulee aika äkkiä, voi olla, että siellä ei haluta edes Ukraina-Venäjä - aloituksia.

• Yogamies kirjoitti:

Ei pidä, mutta luulisi sellaisten olevan tällä palstalla jotenkin loogisia. Koitappa mennä tekemään sinkkuaiheisia aloituksia vaikkapa facebookin Siian onginta -palstalle, niin lähtö tulee aika äkkiä, voi olla, että siellä ei haluta edes Ukraina-Venäjä - aloituksia.

Niinno en tiedä. Naiset etsii naisista seuraa fb taas on vaikka mitä juttua. Mikä ei seuranhakuun liity mitenkään.

• Yogamies kirjoitti:

Ei pidä, mutta luulisi sellaisten olevan tällä palstalla jotenkin loogisia. Koitappa mennä tekemään sinkkuaiheisia aloituksia vaikkapa facebookin Siian onginta -palstalle, niin lähtö tulee aika äkkiä, voi olla, että siellä ei haluta edes Ukraina-Venäjä - aloituksia.

Minkälaiset ovat niitä sinkkuaiheisia juttuja? Sinkkuelämmää-sarjan tyyppisetkö? Monellakaan ei elämä ole kuin tv-sarjasta. Sitäpaitsi tällä palstalla kirjoittelee myös sellaisia henkilöitä, jotka parisuhteessa ja/tai lapsia ja heitä ei varmaan siinä elämäntilanteessa kiinnosta kauheasti sinkkuaiheiset jutut eikä varsinkaan jos kaikki siinä tilanteessa hyvin.

Itseänikään ei kauheasti kiinnosta ruotia sitä, että asuu yksin. Mieluummin kirjoittelen siitä mikä kiinnostaa muuten ja ihan vaan yleisesti jutustelen niitä näitä vaikka säästä tai televisio-ohjelmista. Tämä palsta on nimeltään Sinkut ja tuon otsikon mukaiset henkilöt voivat jutella ihan muustakin kuin vain sinkkuudesta, eivät kaikki halua mennä juttelemaan esim. musiikista, elokuvista tai politiikasta niille kuuluville palstoille tai eivät uskalla/kehtaa/jaksa.

• Yogamies kirjoitti:

Monesti vain täällä Sinkuissa reagoidaan paremmin joihinkin aloituksiin, vaikka ne eivät koskisikaan sinkkuutta, vaan vaikka esim. politiikkaa tai vaikka jotain kappaletta jonka on linkittänyt Youtubesta. Kerran linkitin jonkun kappaleen tuonne musiikkipuolelle tekemääni aloitukseen eikä siihen kauheasti reagoitu, mutta tällä palstalla tuollaisiin aloituksiin kommentoidaan enemmän (sellaiset jutut, joissa linkitetään musiikkia toisten kuultavaksi). Sitten taas hieman toisenlaiset aloitukset, esim. koskien vaikka jotain bändiä/artistia tai jotain näyttelijää olen laittanut yleensä niille kuuluville omille palstoilleen, tosin nykyään teen harvemmin aloituksia, kun olen harvemmin täällä Kaksnelosessakin.

• Anonyymi

Sitten kiukutellaan että mitä me varatut tehdään palstalla kun täällä keskustellaam sinkkuudesta 😄

-Palstahessu

• Anonyymi

Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun...

Mitä sitä nyt sitten saa kirjoitella ? Patavanhoilliset haluaisivat Suomen olevan kuin ovat Unkari tai Venäjä. Kirjoitella saa vain sellaisista asioista kuten: miten saat tyttöystävän, kampaatko hiusjakauksen oikealla vaiko vasemmalle puolen päätäsi, käytätkö prässättyjä housuja vaiko college-housuja, menetkö ajoissa nukkumaan vai oletko turmiohulttion tiellä, montako lypsävää on navetassasi ennenkuin olet kelvollinen akoittumaan, joko olet käynnyt riparin, millaisia suunnitelmia sinulla on armeijankäymisen jälkeen.

Perhana mikä ihmeen outous teillä siellä pähkinäsaaren rauhan takaisilla sudeettialueella asuvilla suomalaisilla on vinksahtanut ajatushautomoissanne. Sinkut ovat aivan "noerjaamelheitä" ihmisiä kirjoittaen ja keskustellen aivan "norjaamhlelisekscti" asioista kuten ihmisillä on tapana.

Ei Päivi Räsäsillä tai muillakaan ajatuspoliiseilla ole oikeutta esittää vaatimuksia siitä mistä sinkut saavat höpäjöidä tai eivät saa. Ajatteleppas sitä ! Sinkut saavat pohdiskella aivan vapaasti viinanjuonnista tai pillun saamisesta tai kasvihuonekatastrooffista tai kaupunkiarkkitehtuurista tai joukkoliikenteestä tai mustien aukkojen olomuodosta.

Mene treffeille ja keskustele treffikumppanisi kanssa ihan mistä haluatte keskustella treffikumppanisi kanssa. Kyse on samasta asiasta kuin sinkku-palstalla kirjoittelusta. Meniko kaaliisi vai täytyykö vääntää rautalangasta "!

• Ainakaan minä en ole sanonut, mitä saa kirjoitella ja mitä ei. Nostin vain asian esille.

Itsehän sinä olet tässä kertomassa, että minun aloitukseni on jotenkin huono.

Usein vaan ihmisiä saattaa harmittaa, jos otsikko ei vastaa sisältöä. Jos siis menet vaikka koiranäyttelyyn, ja siellä onkin veneitä.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

Ainakaan minä en ole sanonut, mitä saa kirjoitella ja mitä ei. Nostin vain asian esille.

Itsehän sinä olet tässä kertomassa, että minun aloitukseni on jotenkin huono.

Usein vaan ihmisiä saattaa harmittaa, jos otsikko ei vastaa sisältöä. Jos siis menet vaikka koiranäyttelyyn, ja siellä onkin veneitä.

Aloituksessasi oli huonoa se jotta odotat ja edellytät jotakin palstalle sopivaa kirjoittelua joita nuo esimerkiksi nostamasi aloitukset eivät mielestäsi olleet. Mitä täällä sitten saa kirjoittaa ? Osaatko antaa siihen vastauksen ? Miksi nuo esimerkikkeinä esittämäsi aloitukset muka ei sovi palstalle.

Sinkkupalstalla saa kirjoittaa vaikka koiranäyttelyistä taikka veneistä sillä nekin ovat osa ihmiselämää ja sinkutkin ovat ihmisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Aloituksessasi oli huonoa se jotta odotat ja edellytät jotakin palstalle sopivaa kirjoittelua joita nuo esimerkiksi nostamasi aloitukset eivät mielestäsi olleet. Mitä täällä sitten saa kirjoittaa ? Osaatko antaa siihen vastauksen ? Miksi nuo esimerkikkeinä esittämäsi aloitukset muka ei sovi palstalle.

Sinkkupalstalla saa kirjoittaa vaikka koiranäyttelyistä taikka veneistä sillä nekin ovat osa ihmiselämää ja sinkutkin ovat ihmisiä.

Minä en itse asiassa valinnut nostettavia asioita esille siinä mielessä, että otin vain listasin 13 ensimmäistä. En siis ottanut sellaisia, mitkä mielestäni eivät sovi palstalle. Moderaattoristahan se paljon riippuu, että mitä palstalla saa käsitellä.

Voisin kuitenkin olettaa, että ihminen, joka ensimmäistä kertaa eksyy Suomi24: n suhteet osioon katsoessaan palstavalikoimaa arvaisi, että avioero -palstalla keskusteltaisiin avioeroihin liittyvistä asioista, eikä esimerkiksi veneisiin ja sinkut - palstalla keskusteltaisiin sinkkuuteen liittyvistä asioista, eikä esimerkiksi autoista.

Kyllä avioeroajat voivat olla kiinnostuneita veneistä ja sinkut autoista ja vaikka "p*lluhallituksen" bensaverosta.

Toistan vielä kerran en ole sanonut mitä saa ja mitä ei saa kirjoittaa.

• Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

Minä en itse asiassa valinnut nostettavia asioita esille siinä mielessä, että otin vain listasin 13 ensimmäistä. En siis ottanut sellaisia, mitkä mielestäni eivät sovi palstalle. Moderaattoristahan se paljon riippuu, että mitä palstalla saa käsitellä.

Voisin kuitenkin olettaa, että ihminen, joka ensimmäistä kertaa eksyy Suomi24: n suhteet osioon katsoessaan palstavalikoimaa arvaisi, että avioero -palstalla keskusteltaisiin avioeroihin liittyvistä asioista, eikä esimerkiksi veneisiin ja sinkut - palstalla keskusteltaisiin sinkkuuteen liittyvistä asioista, eikä esimerkiksi autoista.

Kyllä avioeroajat voivat olla kiinnostuneita veneistä ja sinkut autoista ja vaikka "p*lluhallituksen" bensaverosta.

Toistan vielä kerran en ole sanonut mitä saa ja mitä ei saa kirjoittaa.

"p*lluhallituksen"

Tuohon pitäisi moderaattorin puuttua aina.

• Anonyymi

No jaa.
      Vanhusten mielestä nuoriso on aina ollut pilalla ja ennen oli aina paremmin.
      Vaikka setämies-ikäluokassa olen itsekin, niin mielestäni viihdekäyttö on parasta mahdollista käyttöä koko elämälle kaikissa muodoissaan ja kanavissaan.

Tosissaan olevat sinkut ovat usein tosissaan olevia sinkkuja tulevaisuudessakin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Aina tasasin väliajoin joku valittelee, että ei ole oikeanlaisia aloituksia (en tulkiste tätä aloitusta tuollaiseksi valitukseksi, sillä tässä lähinnä todetaan ei valiteta). Joka kerta jään miettimään, että millaiset aloitukset sitten ovat niitä sinku -aloituksia. Olisko jollakin jotain esimerkkejä antaa?

• Anonyymi

Siis itsehän olen olettanut (ja kai oletan edelleen), että sinkkupalsta määrittyisi enemmän kirjoittajien kuin aiheiden mukaan. Tosin tuokaan nyt ei ilmeisesti täällä toteudu, kun monet vakkareista eivät ole sinkkuja. Tosin ei tuokaan minua häiritse.

Vaan siis jos palstan nimi tarkoittaakin aiheita eikä käyttäjiä niin mistäs täällä tosiaan saisi kirjoittaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Siis itsehän olen olettanut (ja kai oletan edelleen), että sinkkupalsta määrittyisi enemmän kirjoittajien kuin aiheiden mukaan. Tosin tuokaan nyt ei ilmeisesti täällä toteudu, kun monet vakkareista eivät ole sinkkuja. Tosin ei tuokaan minua häiritse.

Vaan siis jos palstan nimi tarkoittaakin aiheita eikä käyttäjiä niin mistäs täällä tosiaan saisi kirjoittaa?

Tuo on erinomainen pointti. Sitä en ole tullutkaan ajatelleeksi.

Olen tehnyt oletuksen sillä perusteella, että suhteet-osiossa on myös esim avioliitto , häät, vanhasuola janottaa, jne -palstat on jaettu aihealueittain, eikä niin, että kullakin noista alueista keskustellaan niitä näitä, mutta niin, että eronneet keskustelevat avioeropalstalla, ja vanhan suhteen perään haikailevat vanha suola janottaa - palstalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos palstan nimi tarkoittaisi aiheita, niin musiikkipalstalla kirjoittelisi tai saisi kirjoitella vain muusikot ja muut musiikkialan ihmiset sekä musiikin harrastajat ja elokuvapalstalla näyttelijät, ohjaajat yms. elokuva-alan ihmiset ja politiikkapuolella poliitikot jne.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis jos palstan nimi määrittyisi enemmän kirjoittajien kuin aiheen mukaan.

• Anonyymi

Tuollainenkin avaruussarja: The Expanse.... Rocinante noilla RailGuns tuhoaa kaiken.
      Järkytäviä pyssyjä.

Mutta niin, joo, olen ajatellut, kun niin tyttöjen luokse pitäisi mennä suunnittelemaan pelijuttuja, niin... on vaativaa juttua sitten miettiä että minkälaista.

• Vaikuttaisi siltä että nimimerkit ryhmittyvät eri otsikoiden alle.
      Eli aiheella ei ole väliä, kunhan ketjussa on tutut kirjoittajat.

• Anonyymi

Eli yksi ja sama kirjoittaja. Merkki vain vaihtuu.

• Anonyymi kirjoitti:

Eli yksi ja sama kirjoittaja. Merkki vain vaihtuu.

Jos se yksi osaa olla uskottavasti monta persoonaa, niin eipä tuo haittaa.

• En tiedä ihan onko palsta nyt ihan pilalla, mutta pihalla nyt ainakin. Nähdäkseni on hyvä, että täällä voidaan keskustella aiheesta kuin aiheesta.

En näe että palstalla olisi tulevaisuutta, jos aiheet keskittyisivät vain sinkkuuden ympärille. Täällä olisi vain yksinäiset valittamassa seuran puutettaan.. tai ylistämässä voimaantuneisuuttaan sinkkuuden myötä.

Aiheesta kuin aiheesta .. jostakin saa jutun juurta ja toisista asioista ei.

• Eipä erityisemmin ole pilalla.

Tai siis täällähän on iät ajat ollut p.llu-, pano-, lutka-juttuja ja muuta shaibaa, sekä tuttujen tahojen trollauksia ja provoiluja.

Uskoisin että kevättä kohden alkaa ihan mukavatkin jutut nostamaan päätään ja sopivaa keskustelunsorinaa saadaan aikaan. 😊

• Anonyymi

Tämä on täsmälleen palstalaisten näköinen. Meidän kaikkien näköinen. Jos ei ole peilikuvaan tyytyväinen, niin ketä voi syyttää?

• Anonyymi

Eräs henkilö voisi lopettaa päiväkohtaisten tekemisiensä raportoimisen mulle - kun ei kiinnosta sitten lainkaan.

• Anonyymi

Heh, huomattu on ja välillä kutittelee ties mitä hermoston osaa nuo jutut 😁, useimmiten ahdasmielisyys törmää tietämättömyyteen, kolina kuuluu kuin keilaradalla vaikka kaikki keilat eivät kumossa olisikaan...

• Anonyymi

No mut sinkut palstan sinkut ei uskalla naisille tehdä alotteita eikä ne halua edes puhua omasta sinkkuudestaan koska se on häpeä olla naiseton tai miehetön ja seksiä eivät ole saaneet vuosiin. Siksi puhutaan kaikesta muusta.

• Anonyymi

Olen monta kertaa yrittänyt aloittaa sinkku juttelun mutta se ketju poistuu aika äkkiä täältä eikä kukaan edes halua puhua seurustelusta tai naisten iskemisestä koska ei täällä kukaan osaa naisia iskeä.

• Anonyymi

Niin miten niitä naisia tai miehiä voisitte tavata ja tutustua. Menettekö koskaan pyytämään naista tai miestä treffeille kahvilassa, kaupassa, kadulla, harrastuksissa?

• Anonyymi

Olen sanonut että menkää baariin tutustumaan naisiin. viinaa juomalla tutustuu naisiin. Sinkkuuteen liittyy alkoholin juonti ja baareissa käyminen koska vain baarissa tapaa naisia. Ei ne baarit ole keksitty sen takia että siellä selvinpäin notkutaan. Selvinpäin voisi vaikka kaupassa yrittää naisia mutta suomessa se ei ole mahdollista. Sitä pidettäisiin outona ja naiset syyttäis miehiä ahdistelusta.

T viinamies

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6354
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2616
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2228
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1798
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1736
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1530
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1422
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1388
    Aihe