Ei saa mistään mitään hyviä ja rapeita fried chicken biittejä, tai edes kunnon tacoja. Hampurilaisetkin on surkeita suurimmassa osassa paikkoja, en oo koskaan nähnyt sisältä punertavaa, mehukasta lihaa hampurilaisessa, maailmalla se on se juttu, vaikka olis pikaruokamesta. Kerran kun saat hyvää tavaraa, ei skeidatasoinen enää maistu.
Suomessa on aivan surkea pikaruokakulttuuri
11
1526
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole pakko syödä, niin välttyy silloin itkupotkuraivarilta.
- Anonyymi
Paljon hyvää tarjolla ja kokeilematta ei tiedä. Kuinka moni on esim. kokeillut Lahden Burger Mafiaa, Kotkan The Vania, Sipoon BOX CAFE & GRILLIÄ tai viime viikon festareilla ihastuttanutta Viron Viljandin helmeä VLND Burgeria (joka pitäisi sekin saada laajentumaan)?
Pitäisköhän infota Sami Hedbergiä ja pyytää antamaan lafkoille lisää näkyvyyttä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon hyvää tarjolla ja kokeilematta ei tiedä. Kuinka moni on esim. kokeillut Lahden Burger Mafiaa, Kotkan The Vania, Sipoon BOX CAFE & GRILLIÄ tai viime viikon festareilla ihastuttanutta Viron Viljandin helmeä VLND Burgeria (joka pitäisi sekin saada laajentumaan)?
Pitäisköhän infota Sami Hedbergiä ja pyytää antamaan lafkoille lisää näkyvyyttä?Hedberg ei taida enää pyörittää grillejä huurussa. -_-
- Anonyymi
Viranomaisen mukaan Suomessa ei saa myydä puoliraakaa jauhelihapihviä.
- Anonyymi
Jos niitä pihvejä ei ole käsin tehty naudan jauhelihamassasta, kannattaako edes syödä? Jotain teollisia pakastepihvejä... aloittaja on niin oikeassa.
höpö.. höpö... mikäs pihvi on Tartar..(googlaa) ja burgerin naudanliha pihvi pitää jättää hieman punaiseksi ja kosteaksi, ei niinkuin MC ja Hössö tekee, paistavat 40g pihvit kuiviksi.
- Anonyymi
Porin-Piru kirjoitti:
höpö.. höpö... mikäs pihvi on Tartar..(googlaa) ja burgerin naudanliha pihvi pitää jättää hieman punaiseksi ja kosteaksi, ei niinkuin MC ja Hössö tekee, paistavat 40g pihvit kuiviksi.
Meinaatko oikeaasti, että jossain PIKARUOKAPAIKASSA paistellaan asiakkaan odotellessa tuoreesta naudanpaistijauhelihasta pihvejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko oikeaasti, että jossain PIKARUOKAPAIKASSA paistellaan asiakkaan odotellessa tuoreesta naudanpaistijauhelihasta pihvejä?
Niin ne vaan tehdään, siksi burgerin saaminen kestää 4-5min.
- Anonyymi
Makkaraperunat. Suomalainen ei muuta tarvitse. Oletko snobi?
- Anonyymi
Hyvä, jos sinä tykkäät ja sinulle kelpaa. Saa sitä tarjontaa silti olla monipuolista. Jotain kaikille.
- Anonyymi
Ainoat oikealta, miltä pitäisi näyttää tuotteet, löytyy kuvista, todellisuus on täysin toinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423