Kenen palstalaisen

Anonyymi

Kanssa haluaisit puhua tunteista?

-flowersreally-

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös täällä tule tunteistakin juteltua eri asiayhteyksissä vähän kaikkien kanssakin?

• HALiMONSTERi: "Eikös täällä tule tunteistakin juteltua eri asiayhteyksissä vähän kaikkien kanssakin?"

Ei ehkä kaikkien kanssa ja jotkut eivät täällä palstoilla kirjoittele tunteista vaan jostain muusta.

Hyvää pääsiäisviikkoa sinne! Itse odotan tapaavani isosiskon Pääsiäisenä Faijan luona. Hän tulee Uudeltamaalta Faijan kaupunkiin.

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

HALiMONSTERi: "Eikös täällä tule tunteistakin juteltua eri asiayhteyksissä vähän kaikkien kanssakin?"

Ei ehkä kaikkien kanssa ja jotkut eivät täällä palstoilla kirjoittele tunteista vaan jostain muusta.

Hyvää pääsiäisviikkoa sinne! Itse odotan tapaavani isosiskon Pääsiäisenä Faijan luona. Hän tulee Uudeltamaalta Faijan kaupunkiin.

No ehkä liioittelin, mutta mä nyt ainakin olen melko avoin ja avoimesti kaikkien kanssa erilaisista tunteistakin höpötellyt. Puhuu sitten ketkä puhuu.

Kiitos, sinne myös. :)

• HALiMONSTERi kirjoitti:

No ehkä liioittelin, mutta mä nyt ainakin olen melko avoin ja avoimesti kaikkien kanssa erilaisista tunteistakin höpötellyt. Puhuu sitten ketkä puhuu.

Kiitos, sinne myös. :)

HALiMONSTERi: "mä nyt ainakin olen melko avoin ja avoimesti kaikkien kanssa erilaisista tunteistakin höpötellyt."

Joo, sinä oletkin palstan hengettäriä Dissen kanssa! :)

Hyvää alkuviikkoa! Itse lopettelen kirjoittelun tämän päivän osalta ilmeisesti tähän! Buenos tardes! Hyvää iltapäivää! :)

• Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

HALiMONSTERi: "mä nyt ainakin olen melko avoin ja avoimesti kaikkien kanssa erilaisista tunteistakin höpötellyt."

Joo, sinä oletkin palstan hengettäriä Dissen kanssa! :)

Hyvää alkuviikkoa! Itse lopettelen kirjoittelun tämän päivän osalta ilmeisesti tähän! Buenos tardes! Hyvää iltapäivää! :)

Meikä on kun vanha pieru nahkahousuissa, kiertää lahkeesta toiseen, ääni ei kuulu mutta haju tai jälki jää. :)

• Kysymyksestä herää jatkokysymys: mistä tunteista ja ketä/mitä kohtaan?

Yleisellä tasolla tunteista täällä tulee juteltua monen kanssa. Jos kysymys tarkoittaa, ’olen ihastunut tyyppisiä’ tilanteita, omalla kohdalla ihastuminen vaatii oikean elämän kohtaamista.

Sen sijaan ihmisen voi todeta kiinnostavaksi keskustelukumppanina, myös miehenä, suhteellisen lyhyen juttelun jälkeen. Joidenkin kanssa vaan aaltopituus kolahtaa. Aaltopituuden löytäminen ei vielä takaa ihastusta irl, mutta jos aaltopituus ja irl ihastus kolahtaa yhteen molemmin puolin, sitten asia on usien varsin selvää ja eteneminenkin helposti nopeaa.

• Tärkeintä on ottaa vastuu omista tunteistaan

• Minä otan.

• Pikku-pirpana kirjoitti:

Minä otan.

Hyvä. Pakko oli laittaa tuo Dissen lanseeraama palstatotuus

• pujotteIija kirjoitti:

Hyvä. Pakko oli laittaa tuo Dissen lanseeraama palstatotuus

Disse on paljon fiksumpi kuin arvaisitkaan. Ja sekös porukkaa pänni niin hitokseltaan aikanaan.

Disukka on enemmän kuin oikeassa tuossa palstatotuudessaan. Suurin osa ihmisisistä siirtää tunnevastuutaan. Siksi on katkeria ja vihaisia ihmisiä. Syyttelevät muita.
        Myös positiivisista tunteista tulee ottaa vastuu. Sillä se mitä tuntee, on se mitä tuntee vaikka syynä olisi avaruusolio. Tai ihan sama mikä sen tunteen aiheuttaa, jos sen tuntee .. se on olemassa ja oleellinen. Mutta se seikka pitää tiedostaa, että tunne on sisäsyntyinen. Aina. Vaikka ulkoista ärsykettä tunteeseen olisikin. Ja koska niin on, jokaisen tulisi ottaa vastuu tunteistaan...

Disse on paljon fiksumpi kuin arvaisitkaan. Ja sekös porukkaa pänni niin hitokseltaan aikanaan.

Disukka on enemmän kuin oikeassa tuossa palstatotuudessaan. Suurin osa ihmisisistä siirtää tunnevastuutaan. Siksi on katkeria ja vihaisia ihmisiä. Syyttelevät muita.
        Myös positiivisista tunteista tulee ottaa vastuu. Sillä se mitä tuntee, on se mitä tuntee vaikka syynä olisi avaruusolio. Tai ihan sama mikä sen tunteen aiheuttaa, jos sen tuntee .. se on olemassa ja oleellinen. Mutta se seikka pitää tiedostaa, että tunne on sisäsyntyinen. Aina. Vaikka ulkoista ärsykettä tunteeseen olisikin. Ja koska niin on, jokaisen tulisi ottaa vastuu tunteistaan...

Aina ei ole helppoa ottaa vastuuta omista tunteistaan, olen huomannut

• pujotteIija kirjoitti:

Aina ei ole helppoa ottaa vastuuta omista tunteistaan, olen huomannut

Kuka sanoi että se olisi helppoa?

Siksi kai ihmiset eivät tee sitä niin usin kuin pitäisi. Vaikka eletään nykyaikaa, vielä vaikuttaa mentaliteetti, etteivät pojat itke.. eli mies ei saisi olla tunteellinen..

Samanlainen ihminen se mieskin on. Yhtälailla yksilöllisesti tunteva .. mutta kun tunteita ei ole opetettu käsittelemään. Sen taidon joutuu vanhempi miessukupolvi opettelemaan yksin. Mikä on hyvin valitettavaa.

Kuka sanoi että se olisi helppoa?

Siksi kai ihmiset eivät tee sitä niin usin kuin pitäisi. Vaikka eletään nykyaikaa, vielä vaikuttaa mentaliteetti, etteivät pojat itke.. eli mies ei saisi olla tunteellinen..

Samanlainen ihminen se mieskin on. Yhtälailla yksilöllisesti tunteva .. mutta kun tunteita ei ole opetettu käsittelemään. Sen taidon joutuu vanhempi miessukupolvi opettelemaan yksin. Mikä on hyvin valitettavaa.

Minun ei ole helppo kirjoittaa tällaisista, ei tule silleen luonnostaan helposti

• pujotteIija kirjoitti:

Minun ei ole helppo kirjoittaa tällaisista, ei tule silleen luonnostaan helposti

Ei tarvitsekaan. Se on ihan ok. Jos se ei tunnu hyvältä, niin jätä suosiolla väliin. Mulle se on ihan fine. Minä en lähtisi leikkiin jossa yrittäisin muuttaa sinua mihinkään suuntaan.
        Olet hyvä tuollaisenaan jos sinun itsesi on hyvä olla nahoissasi.

Ei tarvitsekaan. Se on ihan ok. Jos se ei tunnu hyvältä, niin jätä suosiolla väliin. Mulle se on ihan fine. Minä en lähtisi leikkiin jossa yrittäisin muuttaa sinua mihinkään suuntaan.
        Olet hyvä tuollaisenaan jos sinun itsesi on hyvä olla nahoissasi.

Täytynee keskittyä rahdinmetsästäjien katsomiseen, alkoi äsken kakkosella

• pujotteIija kirjoitti:

Täytynee keskittyä rahdinmetsästäjien katsomiseen, alkoi äsken kakkosella

Nauti. Hyvän yön suukkonen.. pus.

Nauti. Hyvän yön suukkonen.. pus.

Hyvää yötä, suukon myötä

• Anonyymi

Tunteet ovat tuntemista, ei puhumista varten.

- Sheena

• Oikeastaan palstalainen kuin palstalainen käy. Kunhan vain haluaa keskustella asiallisesti, eikä käy haukkumaan.

Ala-arvoisuutta en arvosta.
      Ja iso plussa on jos keskustelukumppani ymmärtää, etteivät kaikki voi olla hänen kanssaan samaa mieltä.

• Anonyymi

Minä en arvosta palstahahmojen luomista ja alamittaisuutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en arvosta palstahahmojen luomista ja alamittaisuutta.

No se on sun henkilökohtainen painajaisesi. Nauti siitä kun vielä voit.

• Anonyymi

Kaikenlaista ne ylen toimittajat yrittävätkin tiedustella. Ja juorupäiväilta lehdet.

• Anonyymi

Tarkoititko puuhia tunteissa 😂🤣😅

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      23
      2411
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      95
      1536
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      118
      1274
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1130
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      969
    6. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      862
    7. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      861
    8. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      19
      840
    9. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      840
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      795
    Aihe