Mänttä jossa toimii ravintola isabella ,ulkoa päin paikka näytti houkuttelevalta mutta sisällä tuli vasta karut totuudet ilmi ulkona loi mm.lounas hinta 10,90
sisällä otin tämän niin 11,90 kysyin että pihalla ja netissä on 10,90 vastaus että ne on vanhat hinnat!.
Lounas kello oli 11,30 oli todella monta astiaa tyhjiä vihannekset jota on mainoksessa runsaalla pöydällä,ei ollut muuta kuin porkkanaa ja italian salaattia vähän kysyin että onkos niitä lisää niin vastaus että ei ole enään!! paikka jossa lounasta myydään kello 14.00 asti.
Sama tilanne pääruuan kanssa muusi loppu lihapullat loppu manteli kalaa 4kpl samavastaus että ei ole enään
jälkkärit kahvi ja rahka vanukas, oli myös loppu kahvi oli loppu sitä sai uuden pannun kun pyysin!!
En voi suositella kenellekkään tätäpaikkaa hirveä lounaspaikka.
ISABELLA RAVINTOLA
Anonyymi
1
1072
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin tänään 16.6.2024 syömässä. Tarjoilija ei tuonut ruokalistoja, haettiin itse, tarjoilija ei tullut kysymään mitä tilaatte vaan mentiin tiskille ilmoittaan ja maksamaan. Pihvi jonka tilasin oli ihan verrattavissa purukumiin todella sitkeää ja vaikeaa leikata. Todella ankea paikka ja kokemus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167089- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1011942En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708