0.29 - 0.34
Jumalattomat eivät kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa.
Olen kuullut syntisiksi sanottavan vanhurskaitakin. Itsekin olen sanonut itseäni syntiseksi mutta olen vanhurskas.
Onko synnin tekeminen Pyhän Hengen estovoimasta vaikuttava niin että kun vanhurskas tekee synnin niin vanhurskas ei muutu syntiseksi siitä tekemästään synnistä?
Raamatussa Jumala opettaa kaikkien tehneen syntiä.
Miten tämä on? Ovatko vanhurskaat saaneet kaikii synnit anteeksi? Kaikkihan tarkoittaa tuleviakin syntejä, koska eihän kaikki rajoitu nykyhetkeen?
Jos synnit on saatu kaikki anteeksi niin miksi omakohtainen anteeksianto on pelastusehto? Jumala opettaa ettei anna anteeksiantamattoman syntejä anteeksi. Miksi elää parannuksenteossa jos kaikki synnit ovat anteeksisaadut vai tarkoittaako kaikki synnit anteeksisaatuina nykyhetkeen asti anteeksipyydetyt synnit?
Oli muutakin, mutta jäin ajattelemaan äsken karvasta muistoa, joka nousi mieleen, ja ajatuksen juoksulenkki loppui mulla tähän. Se karvas muistoko?
Eräs nainen valehteli.Pyysi anteeksi, mutta ei tarkoittanut sitä, sen näki silmistä. Vaan kun jäi valheesta kiinni niin siksi anteeksipyysi.
Selef Urge
Tarkoittaako syntinen ihminen vain jumalattomia?
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä:Peseekö Jeesuksen veri vanhurskaat kestotilauspesulla puhtaaksi synneistä automatisoidusti vai pitääkö syntiä tehneen osallistua manuaalisesti/ katua tehtyä pahaa sydämessään anteeksipyytäen?
Selef Urge - Anonyymi
Sodomasta ja Gomorrasta ei löytynyt niitä kymmentä vanhurskasta ihmistä, jotta koko väestä olisi säästynyt tuholta.
Pieniä lapsiakin se kokoisissa kaupungeissa oli tuhansia.- Anonyymi
Room. 3:10 niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan"
- Anonyymi
niin eikö siitä järkikulta näytä ilmoille kuinka lapsetkin kärsivät jumalattomien aikuisten takia häh !!!?
- Anonyymi
Sodoman alue on siellä homomarsseilla edelleen bordellit pyörii Sahara suola järvet ja kuollut meri Jordan alueella Siinai ja negev.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Room. 3:10 niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan"
No ei ole ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin eikö siitä järkikulta näytä ilmoille kuinka lapsetkin kärsivät jumalattomien aikuisten takia häh !!!?
Kyllä niillä Jumala on mutta synnit painaa olihan kuningas David myös tyhmä tapatti oman sotapäällikkö sä ja pani sen vaimon kostoksi lapsi kuoli.
- Anonyymi
Murhamies vanhurskautettiin kun Jumala pesi raskaat synnit pois kasteessa.
Ap. t. 22:16
Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi, anna pestä syntisi pois.'
Kristittyjen kasteessa ihminen puetaan Krituksen vanhurskauteen.
Room. 6:3
Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
Kuolema, sovintoveri, verensuoja saadaan Kristittyjen kasteessa.
(ei lahkokasteissa mitään saada)
Gal.3:27 "Sillä kaikki te, jotka olette Kristukseen kastetut, olette Kristuksen päällenne pukeneet."- Anonyymi
voi yksinkertaisuutta !
..ketä ne oli joille sanottiin mm " kaikki te..."!!??
liikahtaako mikään pipon alla vai onko kaikki pelkkää petonia! - Anonyymi
Me kristityt ei muut.
- Anonyymi
Synnitöntä ihmistä ei ole olemassa, kaikki on Jumalan kirkkautta vailla.
Jeesus on Jumala ja ainoa poikkeus, jonka varaan pelastuu perustuu. Ei itsemme varaan millään tavoin.
Paavali: "minä olen syntisistä suurin." Näin hän ilmaisi sen että tunsi asia paremmin kuin muut. Opetustapa.- Anonyymi
no niin mihin siis pyrit tuolla kommentillasi, kerro?
- Anonyymi
Mitä syntiä Paavali mahtoi mielestäsi tehdä kun noin sanoi, vai ymmärrätkö ollenkaan mitä Paavali sanoi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä syntiä Paavali mahtoi mielestäsi tehdä kun noin sanoi, vai ymmärrätkö ollenkaan mitä Paavali sanoi?
Paavali oli murhamies, eikä ikuinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhamiehessä.
Paavali valehteli aina tarvittaessa, eikä pitänyt sitä edes kovin pahana syntinä.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan? - Anonyymi
Paavali oli kieltänyt ensin Jeesuksen ja vainosi kristittyjä kunnes Jeesus itse käänsi sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli murhamies, eikä ikuinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhamiehessä.
Paavali valehteli aina tarvittaessa, eikä pitänyt sitä edes kovin pahana syntinä.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?Valhe opettaja iski taas. Tämä on väärää opetusta.
>>Vielä:Peseekö Jeesuksen veri vanhurskaat kestotilauspesulla puhtaaksi synneistä automatisoidusti vai pitääkö syntiä tehneen osallistua manuaalisesti/ katua tehtyä pahaa sydämessään anteeksipyytäen?>>
Manuaalisesti Terve Maria rukouksia
😄😄😄😄😄- Anonyymi
1. Joh. 5:8 "Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat. "
Jeesuksen kKastekäskyn mukaan Jumala sovittaa syntisen ihmisen itsensä kanssa pesemällä synnit pois kasteessa ja antaa puhtaaseen ja tyhjään sydämeensä armosta lahjaksi oman Pyhän uskon Hengen lahjan, joka tarkoittaa uskoa ja Hengen yhteyttä Kristuksen kanssa.
Ja koska meillä on Hengen tason yhteys Kristuksen kanssa, niin Jeesuksen Kristuksen veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä koko ajan.
Ihminen voi menettää uskonsa elämänsä aikana, mutta lapsena saatu Kristillinen kaste on voimassa aina ikuisuuteen asti. Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun." Pelastava usko on Hengen yhteyttä Kristuksen kanssa.
Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
Kristillinen kaste on syntisten kaste, syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan antava kaste.
Helluntailaiset eivät tunnusta syntisyyttään ennen kastetta eikä ennen ehtoollista.
Siksi synnit jäävät heille.
1. Joh. 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Joh. 5:8 "Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat. "
Jeesuksen kKastekäskyn mukaan Jumala sovittaa syntisen ihmisen itsensä kanssa pesemällä synnit pois kasteessa ja antaa puhtaaseen ja tyhjään sydämeensä armosta lahjaksi oman Pyhän uskon Hengen lahjan, joka tarkoittaa uskoa ja Hengen yhteyttä Kristuksen kanssa.
Ja koska meillä on Hengen tason yhteys Kristuksen kanssa, niin Jeesuksen Kristuksen veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä koko ajan.
Ihminen voi menettää uskonsa elämänsä aikana, mutta lapsena saatu Kristillinen kaste on voimassa aina ikuisuuteen asti. Meillä on sama uskon Henki, josta on kirjoitettu: "Minä uskon, ja siksi puhun." Pelastava usko on Hengen yhteyttä Kristuksen kanssa.
Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
Kristillinen kaste on syntisten kaste, syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän Hengen lahjan antava kaste.
Helluntailaiset eivät tunnusta syntisyyttään ennen kastetta eikä ennen ehtoollista.
Siksi synnit jäävät heille.
1. Joh. 1:9 Jos me tunnustamme syntimme, niin Jumala, joka on uskollinen ja vanhurskas, antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.Raamatun ilmoituksen mukaan Jeesus on läsnä Kristittyjen kasteessa ja Herran Pyhässä Ehtoollisessa ihmisen syntiongelman vuoksi.
Helluntailaisten hurmoslahkoissa, joissa ihmisiä tönitään nurin, Jeesusta ei ole lähimallakaan.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun ilmoituksen mukaan Jeesus on läsnä Kristittyjen kasteessa ja Herran Pyhässä Ehtoollisessa ihmisen syntiongelman vuoksi.
Helluntailaisten hurmoslahkoissa, joissa ihmisiä tönitään nurin, Jeesusta ei ole lähimallakaan.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Mooses joukko pilkkaa sattuu omaan nilkkaan
- Anonyymi
Omavanhurskaat fareukset tapatti Jeesuksen kateudesta mieti sitä oliko he hurskaita entä ne jotka tunnusti syntejään tai lupasi tehdä parannuksen palauttaa liikaa otettua huijattua varastettua ja kenelle hurskaalle Paavali sanoi tee töitä käsilläsi älä enää varastele eikö näille omasta mielestään hurskaille ? Sinä valkoiseksi kalkittu seinä.
- Anonyymi
Uskonnottomana ei voi kuin ihmetellä sitä 'ajatusten' sillisalaattia mitä uskovat pystyvät tuottamaan.
Pitäisi ehdottomasti saada uskonnot varustettua K-18 varoituksella!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa782977Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun182957- 612934
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2832212- 412122
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057